Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Novi podaci o braniteljima: Evo kolike su im prosječne mirovine

U Hrvatskoj je evidentirano 438 tisuća živih branitelja, izvijestio je u srijedu ministar hrvatskih branitelja Tomo Medved na skupu o braniteljskim mirovinama

Komentari 505 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Default avatar - škver
    škver

    Na žalost poradi lažnih branitelja(uhljeba) narod ne cijeni više ni prave sa bojišnice .

    17 Srijeda, 09.10.2019. u 12:53
    • Default avatar - NekiNetko

      NekiNetko: A ti si predstavnik naroda pa ovo ides izjaviti? Maloumnicima je svijet crno-bijel pa razmisljaju kao ti dok 99% naroda zna tko su pravi i njima je vjecno zahvalan, unatoc laznjacima. Ako ti zelis da je drugacije.. sorry al ne bus to dozivio ;)

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 14:51
    • Default avatar - pravedni ja

      pravedni ja: Nekinetko, Kako ti znas tko je pravi a tko lazni branitelj, ajde nam objasni

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 15:12
    • Default avatar - TechExpert

      TechExpert: nazalost to je tako, znam jednog lika koji je doslovno bio na ratistu 2 dana i namjerno se propucao u prst kako bi izbjegao rat... sad ima 5 tisuca kuna mirovine i ne radi nista. S druge strane imam rodjaka ...prikaži još! koji je svih 5 godina proveo u ratu na najtezim pozicijama, invalid je sa gelerima koji su jos uvijek u glavi, kicma i koljena koja su mu nekako skrpana od dobivenih ozljeda, i on dobiva 5 tisuca kuna. E sad jedan castan branitelj koji nije radno sposoban i koji je sve dao za ovu Hrvatsku zasluzuje imati tu mirovinu tj. zasluzuje imati i daleko vecu, dok ovaj hostapler koji je simulirao danas uzima tu mirovinu pravim i istinskim braniteljima koji su prolili krv za ovu zemlju, i kao sto si rekao, nazalost se svi branitelji pocinju trpati u istu kategoriju sto je meni osobno jako tuzno za vidjeti.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 15:31
    • Default avatar - TechExpert

      TechExpert: I ako malo bolje pogledate sve zemlje svijeta, u svakoj od njih svi ratni veterani i oni koji su branili svoju domovinu imaju mirovine i imaju najveca priznanja i pocasti, i u mnogim zemljama su na rukovodecim pozicijama. Tako da ...prikaži još! nije Hrvatska izmislila braniteljske mirovine, ali se jasno trebaju po meni oformiti komisije koje ce lazne branitelje skinuti sa grbace i ne samo to, nego jos odrediti i kaznu svakom takvom pojedincu koji treba vratiti u proracun sve do zadnje lipe!

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 15:34
    • Default avatar - ptica neznalica

      ptica neznalica: Danas su podaci takvi zbog politike, jer je ista status branitelja djelila svakom, a to se nastavlja i danas. Status branitelja trebao je dobiti samo onaj koji je aktivno sudjelovao u ratu, a svi ostali trebali su dobiti status sudionika ...prikaži još! domovinskog rata. Takođe je trebalo i treba izvršiti reviziju invalida, tj.invalidnosti.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 15:37
    • Default avatar - TechExpert

      TechExpert: Mnogi ranjeni branitelji su izvisili kad su se mirovine dijelile jer nisu imali 5-10 tisuca maraka koliko su tad trazile lijecnicke komisije za priznavanje invalidnosti. Svaka cast pravim doktorima i strucnjacima koji su rijesili dobar dio istinskih branitelja, ali dobar ...prikaži još! dio njih je dobio masnu lovu samo da prepisu nepostojeci "invaliditet"

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 15:41
    • Default avatar - NekiNetko

      NekiNetko: @pravedni ja Sve se to zna. Ljudi su skupa ratovali, znaju tko je gdje bio.. Tko je ranjen, tko se propucao. Sudeci po pitanju, jasno mi je koliko razumijes. Tebi su svi isti, jel? :D

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 15:45
    • Default avatar - petnaestica

      petnaestica: Pravi branitelji su samo oni koji imaju adeze iskaznicu.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 17:49
    • Avatar mamojebac70

      mamojebac70: Nemam je .pa sto .??..Paaa ...ja nisam branitelj...??..samo sam prosetao terenima i kroz Akcije..6 god rata.. I jos radim....nisam trazio ni Izmislio si Ptsp ..samo sam domoljub.. I nemam zato to na savjesti ..da ikog opterecujem i trazim mirovinu..prije vremena!...a ...prikaži još! drugi ..izmisljeni penzici.. mi zbog toga nemogu pogledat u lice..Njihov peoblem!

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 19:49
    • Default avatar - Kako vjetar puše

      Kako vjetar puše: Braniteljima treba davati mirovinu iz proračuna a ne iz mirovinskog fonda koji pune i iz kojeg dobivaju mirovine oni koji rade.Pa neka političari djele povlaštene mirovine a uskrate ih od svojih primanja koja ionako nisu zaradili.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 20:51
    • Avatar arimmer

      arimmer: A mozda je problem tome sto su braniteljske organizacije produzena ruka HDZ-a, koji je napravio Hrvatsku ovakvom kakva jest? Kada netko mora ispratiti oba sina, s obiteljima, u pecalbu, vjerojatno nije previse odusevljen "slobodom" koju su mu branitelji izborili i ...prikaži još! i ulogom braniteljskih organizacija u obrani ovog rezima. Pa se pocne prisjecati SUBNOR-a i njihovih povlastica i sve mu izgleda isto. Bojim se da ce branitelji pasti skupa s ovim rezimom.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 22:26
    • Default avatar - heroj123

      heroj123: Skver , daj vise imenuj bar j3dnog laznog branitela ili zasuti zauvijek ,jbm ti mamu .

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 23:50
    • Avatar Možetemi

      Možetemi: Škver, zašto koristiš riječi zločinačke organizacije? Zar nije lakše reći "radi" umjesto "poradi"?

      Odgovori Četvrtak, 10.10.2019. u 08:21
    • Avatar manijak na dopustu

      manijak na dopustu: Mirovinu iz mirovinskog fonda trebaju primati samo oni koji su u taj fond uplaćivali, a ostali, povlašteni, iz državnog proračuna. Nije pošteno da samo oni koji su uplaćivali u fond snose teret povlaštenih.

      Odgovori Četvrtak, 10.10.2019. u 08:55
    • Default avatar - heroj123

      heroj123: Braniteljske mirovine nisu povlastene nego zaradjene krvavo a ako se iz hzmoa budu isplacivale samo mirovine onima koji su uplacivali bojim se da bez transfera iz drz.proracuna ce te mirovine biti jos manje .

      Odgovori Četvrtak, 10.10.2019. u 09:26
    • Default avatar - ptica neznalica

      ptica neznalica: Poznajem puno branitelja koji su odradili radni staž, ali im je povoljnije bilo otići u braniteljsku mirovinu, jer je razlika oko 200-300 kuna na mirovini. Svi oni se bune na pojedine branitelje, pogotovo invalide koji imaju enormno visoke invalidnine u ...prikaži još! odnosu na istu civilnu invalidnost. S tog smatram da svatko treba dobiti mirovinu sukladno radnom stažu, te braniteljski dodatak, koji će se definirati posebnim propisima.

      Odgovori Četvrtak, 10.10.2019. u 13:40
    • Default avatar - heroj123

      heroj123: I opet bi se bunili dezurni kriticari jer bi branitelji dobijali dodatak ,takvi smo mi hrvati ,nek meni crkne krava ali nek i komsiji .....

      Odgovori Četvrtak, 10.10.2019. u 13:52
  • Avatar al sam masna
    al sam masna

    Min 370 tisuca viska ih ima jer je 200 tisuca branilo hrvatsku, to nije samo mirovina a povlastice na sve zivo i nezivo dakle

    21 Srijeda, 09.10.2019. u 12:35
    • Avatar čoviksjuga

      čoviksjuga: Oluja je broj branitelja podigla za min. 100.000 novih koji su bili mobilizirani samo za tu akciju cca. 2-3 mjeseca i stekli status branitelja.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 13:01
    • Avatar skofun

      skofun: Evo ja sam dragovoljac, radim, plaćam doprinose i nikad mi nitko nije ponudio nekakve povlastice niti meni niti mojoj familiji... jedino su me se sjetili iz ministarstva branitelja da mogu na specijalistički pregled jer da branitelji prerano umiru od malignih ...prikaži još! h bolesti za razliku od onih koji su se skrivali

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 13:13
    • Default avatar - petnaestica

      petnaestica: Najteže je bilo staviti tamburicu na rame,otići u USA ili Minken i to gledati na TV-u,to su najveći domoljubi!

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 13:13
    • Avatar čoviksjuga

      čoviksjuga: Skofun potpisujem. Sa mnom ista stvar. 2g. borbenog sektora bez ijedne privilegije nakon rata.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 13:20
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: Molim pobrojite taksativno povlastice hrvatskih branitelja, ako nije problem?

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 13:46
    • Avatar Anarhosindikalist

      Anarhosindikalist: @skof, poziv si dobio poštom za pregled?

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 13:54
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: Anarhosindikalist@ preporuka je da se sami javite u Ured za branitelje. Nemojte čekati poziv!

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 13:58
    • Avatar Anarhosindikalist

      Anarhosindikalist: Da, bilo bi pametno.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 14:14
    • Avatar skofun

      skofun: Anarh@ evo baš stiglo neki dan sa poštom i popisom gradova gdje se može kontaktirati u vezi pregleda, Kažu da šalju svima sa 50+

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 14:21
    • Avatar TITO LEGENDA HEROJ

      TITO LEGENDA HEROJ: prestanite ih zvati braniteljima jer onaj tko je branio svoju državu,dom,obitelj,djecu...ne traži da mu se za to plati,ovo su samo obični plaćenici i ništa više.,,

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 16:04
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: "Kad dođu nevolje Bogu i vojniku se klanjamo. Kad prođu Bog se zaboravlja a vojnik ne poštuje". Branitelji bili i ostali!!

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 16:07
    • Avatar TITO LEGENDA HEROJ

      TITO LEGENDA HEROJ: možda su bili ali više nisu

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 17:18
    • Avatar 7vuk777

      7vuk777: medved laže,ja sam branitelj,30 god staža,minimalna plaća na koju je sve plaćeno 8000 kn,ranjen i moja je mirovina trenutno 2670 kn,a oni koji nemaju dana staža ni vidjeli rata od 4500 i na više

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 18:39
    • Avatar TITO LEGENDA HEROJ

      TITO LEGENDA HEROJ: 7vuk777,potpuno si u pravu i nisi jedini,moj stari isto tako,uz sve to kaže da se nebi mogao pogledati u ogledalo da zatraži bilo kakav novac za to što je branio mene i 3 sestre,napunio nedavno 70 god i još radi ...prikaži još! da bi mogao preživit,....

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 19:27
    • Avatar skofun

      skofun: Vuk laže zato što je minimalna zagarantirana mirovina za branitelje 2840hrk ako nisi ostvario veću mirovinu radom. Ako su plaćeni doprinosi na 8000hrk plaće onda oni iznose skoro 4000hrk i tako 30god mirovina je garant 4000hrk i više

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 19:35
    • Avatar 7vuk777

      7vuk777: skofun lažes dam ti odrezak mirovine,možda ti imas bez dana staža i rata toliku

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 19:37
    • Avatar leo45

      leo45: A koje to povlastice imaju branitelji? Ne smetaju vam partizani od 12 godina koji primaju mirovine , saborski zastupnici koji imaju povlastene mirovine a za Hr nisu nista napravili itd itd

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 20:07
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: TITO@ nama koji smo preživjeli dio svojih života po ratnim zonama oni će uvijek biti branitelji. Ljudi vrijedni poštovanja i zahvalnosti.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 20:12
    • Avatar skofun

      skofun: Aj vuče ne tamburaj sve ti piše na portalu ministarstva branitelja samo ne znam u kojoj si ti vojski bio...

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 20:13
    • Avatar 7vuk777

      7vuk777: leo obićno su ovdje najpametniji koji nisu bili ni blizu prve crte,pravi branitelji su najgore prošli,slažem se sa tobom i uvjek sam za reviziju svakog branitelja,pa vidjet ćes koliko će nas biti ali zahvaljući minhen bojnoj i podrumasima,kupljenim mirovinama i ...prikaži još! invalidninama,primjer doktor rubala,ali nije nikome skinut status

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 20:15
    • Avatar arimmer

      arimmer: Svi su lose prosli, osim politicara. U tome i jest problem. Hrvatska se gusi u moru sirotinje. U tom i jeste problem. Druga strana problema je to sto braniteljske udruge djeluju kao podrska ovom sistemu. To im ne sluzi na cast.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 22:38
  • Avatar bob rock11
    bob rock11

    Lažu oko najvećih mirovina, ima onih i sa 8,9 ,10 tisuća. Želimo opet vidjeti registar branitelja....

    13 Srijeda, 09.10.2019. u 12:42
    • Avatar Prevaratska Republika

      Prevaratska Republika: Registar izbacuje hdz, takav registar nije potreban, potrebnije je da se kazne tko je sve prodavao lažne papire, pa onda redom tko je imao sve korist.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 13:12
    • Default avatar - škver

      škver: I preko. Triba računati i dodatke pa se dođe i do 15 000.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 13:51
    • Default avatar - RACMAN 1

      RACMAN 1: Prevaratska Republika: Ja neznam di je nestao dr. Drago Rubala, dali netko zna?

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 13:52
    • Default avatar - quazequatl1

      quazequatl1: U pravu si bob rock11. Sve te mirovine odnosno njihova visina je dostupna na internetu na stranicama HZMO-a, pod statistika, pod pregled osnovnih podataka o stanju sustava. Voila

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 14:20
    • Avatar jo2hn8ny

      jo2hn8ny: Ove što navodite s više od 7.000,00 kuna su većinom HRVI s oštećenjem tijela od 50% do 100%. Problem je što do dana današnjeg NITKO nije kaznio lažne invalide. Nema lažnih branitelja. Ili jesi ili nisi branitelj s određenim brojem ...prikaži još! dana borbenoga sektora. Osobno me zanima kako je Peđa naglo ozdravio da bi mogao biti u Hrvatskome saboru, a sada i u Briselu.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 14:25
    • Default avatar - petnaestica

      petnaestica: Racman,eno ga opet vodi radio emisiju,ostala mu lova.Zar si tako naivan da očekuješ u adezeovoj prčiji pravdu?

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 15:25
    • Default avatar - petnaestica

      petnaestica: U zatvoru ostanu samo oni koji "zaborave"stranci pinku uplatiti

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 15:26
    • Avatar marco76

      marco76: Podaci su lažni po svim pokazateljima od broja umirovljenih do visine mirovina do toga da se nigdje ne spominju raznorazni dodaci itd. itd. Ministarstvo bi trebalo imati točniji naziv i to Ministarstvo veterana i laži. Branitelji su bili do završetka ...prikaži još! rata sada su veterani i branitelji laži.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 15:26
    • Avatar jo2hn8ny

      jo2hn8ny: marco, ništa nije lažno. Ako te zanimaju točni podaci, njih imaš na službenim stranicama HZMO-a.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 16:02
    • Avatar 24 SATA NON-STOP

      24 SATA NON-STOP: ja znam jednoga, sad je pokojni, sin mu je poginuo jedinac... on primao oko 16000 kn mjesecno za njega! kako je to bilo moguce?

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 17:14
    • Default avatar - papar_sol

      papar_sol: A na Rabu dvoje roditelja dobili građevinske terene za pokojne borce sinove i napravili 2 kućerine s 5 apartmana svaka. Svaka bar 500.000 eura vrijedi.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 17:34
    • Avatar marco76

      marco76: jo2hn8ny: Točni podaci su: da ništa nije točno kao što navedoh maloprije. HZMO-u podatke daje Ministarstvo veterana i laži, pa ti vjeruj u te podatke.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 18:21
    • Avatar 7vuk777

      7vuk777: moj mister ja sam branitelj i taj spisak bi volio vidjeti više od tebe

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 18:42
  • Avatar dr. 4U2P
    dr. 4U2P

    NARAVNO da ovo nisu točni podatki. Puuunooo više je lažnih "branitelja" koji sišu ovo jadno društvo ko najveći parazit. Da budem jasan čast i naklon onim istinskim koji su dali život, udove ili su oboljeli... No takvih je nalo. ALI ...prikaži još! I razumijem ovu brojku od pola miljuna, pa izbori su ubrzo..

    10 Srijeda, 09.10.2019. u 12:37
    • Avatar Relja_1

      Relja_1: Stari mi je bio svih 5 god. Na prvoj crti,nikada neprica o ratu,jedino sto se dize usred noci s grcevima u nogama,zube je sam u snu sve izbijo,dere se u snu,znojan ko mis ,i to samo u najboljim nocima... a ...prikaži još! preko dana je jos gori,on jednu metricu nemre dic da se spili,,,, a panzija mu je manja od minimalca,ali opet se ne zali nego suti i kipi,samo me je strah kad prokipi...

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 14:19
    • Default avatar - NekiNetko

      NekiNetko: Daj nam ti prave podatke?

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 14:51
    • Default avatar - pravedni ja

      pravedni ja: Cekaj znaci po tebi ja pravi branitelj samo onaj tko je poginuo, ostao invalid ili je obolio? Znaci onaj tko je izasao na neki nacin "zdrav" iz toga rata i dao svoj doprinos casno i posteno taj nije branitelj?

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 15:14
    • Avatar Relja_1

      Relja_1: Pravedan svi su oni invalidi,pitaj boga kaj su se nagoedali u ratu

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 15:44
    • Default avatar - NekiNetko

      NekiNetko: Cekamo prave podatke?

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 15:46
    • Default avatar - pravedni ja

      pravedni ja: Pravi branitelj se sigurno nagledao, ali sami su sebi krivi sto su dopustili ovima da rade sto hoce

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 17:13
    • Avatar 7vuk777

      7vuk777: milion sam puta tražio reviziju mirovine i postrojavanje postrojbi kako postrojba od 1000 vojnika može sad imati 4500 umirovljenih,ali.......

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 18:41
    • Avatar Veliki  anti kom

      Veliki anti kom: Laznih branitelja ima. Ali ima nas koji smo bili branitelji na prvoj crti, pa ne koristimo nikakve benificije, nikakvu mirovinu, nikad jednu lipu nismo uzeli od države, ali nas sve jedno pljuju titovi pioniri, kao i one lazne branitelje. Zar ...prikaži još! vam nije jasno da od 500000 branitelja 150000 njih prima mirovine. Dakle trecina ih ne prima nista. Ali vi svaki dan jednako pljujete po svima, nećete nikad reći svaka čast onim braniteljima koji su se borili, a nisu trazili nista za uzvrat. Sve što ja trazim od vas jest da mi ne pljujete po domovini koju smo stvarali.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 19:10
    • Avatar 7vuk777

      7vuk777: ja sam branitelj kao i ti veliki i sramim se tko se sve predstavlja braniteljom,sad kad bi nedaj bože ponovo nesto bilo prvi bi spakovao stvari i otišao iz hr

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 19:16
    • Default avatar - heroj123

      heroj123: Dr4up..... daj imenij bar jednog laznog branitelja imenom i prezimenom to ti je i duznost i obveza ili zasuti jednom zauvijek mater ti jbem.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 23:53
  • Default avatar - MisterMan
    MisterMan

    Najveća greška je ta što su mirovine postale sredstvo kupovine biračkog tijela HDZa, a ne sredstvo za život naših branitelja koji su uistinu dali svoje dijelove tijela, zdravlje i živote za Hrvatsku!

    Srijeda, 09.10.2019. u 12:48
  • Default avatar - Lopud
    Lopud

    Piju nam krv na slamćicu i to je jedina istina. U RH je ukupno i oko 150 HVIDRA udruga koje dobivaju ogromna sredstva iz proračuna i lokalne samouprave. Prvo nije jasno za što primaju toliko novca i na što ih ...prikaži još! troše?? Ima li itko razuman odgovor na to?? Radi se o milijunima kuna našeg otetog novca!

    12 Srijeda, 09.10.2019. u 12:46
    • Default avatar - DraganDzole

      DraganDzole: Navedi imenom i prezimenom tko to diše krv nestavljaj sve u isti koš!

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 13:41
    • Default avatar - RACMAN 1

      RACMAN 1: Lopud Ja znam gdje odlazi dio novca, a to je za pogrebe, sad neka netko drugi kaže za još koji odljev novca i doči čemo do kraja.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 13:50
    • Default avatar - ministar..

      ministar..: Lopud,pa trebao si i ti biti branitelj,a ne mali miš za vrijeme rata.Sada bi uživao povlastice.Zaslužene.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 14:25
    • Default avatar - lika hrvatska dika

      lika hrvatska dika: Riješili smo se Dragana s istoka pa dobili Dragane s juga istinabog druge vjere, ali zato istog mentalnog sklopa!!!

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 14:26
    • Default avatar - lika hrvatska dika

      lika hrvatska dika: Ministar glasa za Plenkija i Škoru ulažem svoju pošteno zarađenu kuću!

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 15:10
    • Avatar Jaca????

      Jaca????: Lopud @ Krivo si shvaćen, jer ti govoriš o broju Hvidri, a ne o broju branitelja, s čime se apsolutno slažem.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 15:42
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Đakić i ostala bagra koji su opljačkali hrvatski proračun!

      Odgovori Četvrtak, 10.10.2019. u 10:15
    • Default avatar - Lopud

      Lopud: Jaca??? da, ja govorim o broju Hvidri , nedavno sam saznala poražavajući podatak o milijunima kuna koje se tom ogromnom broju, oko 150, udruga Hvidri daje svaki mjesec. Podaci govore i da mnoge od njih iako su to zakonski obavezne ...prikaži još! nisu podnijele godišnje financijsko izvješće za 2017., 2018. godinu...i nitko od nadležnih ne reagira! ministar: ja sam bila premala u ratu, a i da sam mogla kao žena sigurno ne bih išla na ratište. Za tvoju informaciju izgubila sam starijeg brata i bratića na ratištu kod Nove Gradiške. VBR granata pala je pred njih...dovoljno je reći da su ih dovezli u Zagreb u zapečaćenim ljesovima. Nitko od moje obitelji nikada nije tražio niti iskoristio bilo kakvu pogodnost zbog njihove pogibije.

      Odgovori Četvrtak, 10.10.2019. u 14:33
    • Avatar Jaca????

      Jaca????: Lopud @ Kod mene situacija je malo drugačija, živote su izgubili dva bratića,sestrična i ujak i stric vode se kao nestali. Moj sin ima borbenih dana više nego Gotovina. Ništa nije iskoristio, radi i to bi bilo to. Lp.

      Odgovori Četvrtak, 10.10.2019. u 14:41
    • Default avatar - Lopud

      Lopud: Ma užasno, mnogi su izgubili nekoga, mnogi su bili na ratištima, hvala Bogu vratili se i ponosno nastavili svoj život radeći. Neki naravno zbog invaliditeta to nisu mogli, umirovljeni su itd. Znam samo jedno...to sa braniteljskim udrugama je nemoralno, dno ...prikaži još! o dna. To plaćamo svi mi, a vlast nije briga kako živi ostatak građana. Očito se vlast boji "ratnika" koji to odavno više nisu jer im ne pada braniti i graditi zemlju svih ovih godina mira.

      Odgovori Četvrtak, 10.10.2019. u 14:52
    • Default avatar - ministar..

      ministar..: Lopud,lažeš.Za poginule pripadnike HV-a obitelji primaju primjerenu novčanu naknadu.Po mome mišljenju trebala bi biti i veća.Šta misliš o ženama koje su bile u ratu i branile svoju kuću i svoj grad?

      Odgovori Četvrtak, 10.10.2019. u 19:54
    • Default avatar - Lopud

      Lopud: Ne lažem ministar, moja odnedavno pokojna majka, odbila je bilo kakvu naknadu. O ženama koje u ratu nose oružje samo respekt, ja sam tip žene više za "ratnu bolnicu" i spašavanje ranjenih.

      Odgovori Petak, 11.10.2019. u 13:13
  • Avatar tejmatebra
    tejmatebra

    moj otac - 3 godine i 5 mjeseci staža na fronti, pa ga eno u garaži svaki dan 8-10h u šezdesezima; iz ljubavi i prema sebi i domovini. ima mirovinu 2800 (ona minimalna) a u to je uključeno i sve ...prikaži još! njegovo braniteljsko. a osobno znam neke koji su pekli slaninu generalima i glancali im cipele a sada imaju 10-15 tisuća kn. takvih je na kamione i kamione. eto, šta dalje pričat

    Srijeda, 09.10.2019. u 13:20
  • Avatar ivo sanader
    ivo sanader

    Da smo imali pola milijona branitelja rat bi trajao 4 dana a ne 4 godine...

    6 Srijeda, 09.10.2019. u 12:49
    • Avatar nepoželjan

      nepoželjan: Zaustavili bi nas negdje pred Pekingom

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 13:00
    • Avatar ivo sanader

      ivo sanader: Upravo tako.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 13:02
    • Avatar Gervasius Tvinkleminkleson

      Gervasius Tvinkleminkleson: Po ne znam koji put - to je ukupan broj branitelja tijekom svih 5 godina rata. Nisu svi bili od prvog do zadnjeg dana. Ok?

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 13:11
    • Default avatar - Patric_1

      Patric_1: Pa stigli smo do Irske.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 13:25
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: Dajte već jednom pročitajte prva 3 članka Zakona o pravima hrvatskih branitelja, osvijestite već jednom koga su sve POLITIČARI tim člancima ubrojali u branitelje.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 13:41
    • Avatar KrešimirOdRođenja

      KrešimirOdRođenja: ma ovi jednostavno ne žele da shvate ili ne kuže odakle brojka 500 000! da ne kažem da tekst nisu ni pročitali ili ga ne mogu shvatiti! samo im je bitno pljuvanje po svemu i svakome. taqkvima se to kroz ...prikaži još! život sve vrati i to sa kamatama.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 13:46
  • Default avatar - komilica
    komilica

    U hebote koliko nas ima. I onaj koji je bio jedan (1) dan smatra se braniteljem ili ima jedan teren ili dežurstvo u zg je isto branitelj. Koji apsurd. A upravo takvi traže sve privilegije. Bez srama naravno.

    Srijeda, 09.10.2019. u 12:55
  • Default avatar - stremiti
    stremiti

    Nije samo stvar i mirovinama nego i u povlasticama branitelja,napišite cijelu listu povlastica, od školovanja i zapošljavanja djece , liječenja, materijala za gradnju kuća, kredita za stanove , poticaja obrte itd. Osim toga kakvi je to kategorija koja prima mirovinu i radi.

    66 Srijeda, 09.10.2019. u 12:42
    • Avatar D_a_n_i_j_e_l

      D_a_n_i_j_e_l: Vlastite, osobne bolnice imaju, žene im primaju 3.500 za njegu i skrb. Aute svakih 7 godina koje onda prodaju kada dobiju novi. Civilni pak invalid samo ako ima 100% oštećenje ima 1500 kuna+dječji doplatak i to je to a ako ...prikaži još! se zaposli i to gubi. Kao da civilni paraplegičar,amputirac,slijepa osoba, gluha osoba nisu IDENTIČNI u invaliditetu i potrebama kao i vojni, dakle čak i invalide ova država drži za jednake i JEDNAKIJE!

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 12:46
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: HRVI nisu odgovorni za manja primanja civilnih invalida. Molim navedite taksativno te povlastice za branitelje?

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 13:47
    • Avatar D_a_n_i_j_e_l

      D_a_n_i_j_e_l: Nsam rekao da su vojni invalidi krivi nego govorim o državnom tretiranju istovjetnih invalida sa istovjetnim dijagnozama sa tolikom disproporcijom na svim razinama od opće skrbi do financija? Jedan civil paraplegičari i vojni imaju IDENTIČNE invaliditete i shodno i potrebe ...prikaži još! kao i amputirci recimo.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 14:28
    • Default avatar - ispravak_navoda

      ispravak_navoda: Ja kad sam faks upisivao, djeca branitelja su imali prednost nad drugima. Mene izgurali sa liste... Na jesen sam ja dosao sa istom potvrdom pa sam ja nekoga izgurao s liste.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 14:41
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: D_a_n_i_j_e_l@ civilni invalidi imaju svoje udruge. Imaju osobe zaposlene na puno radno vrijeme u tim istim udrugama. Oni bi se morali izboriti za veća primanja. Možda zaboravljate da su u rat 91. išli zdravi mladi ljudi, od kojih su se ...prikaži još! mnogi vratili posve uništeni? Država ih je ili pozvala (mobilizacijom) ili su bili među dragovoljcima. U oba slučaja svoja su zdrava mlada leđa i živote podmetnuti za sve nas, uključujući i civilne invalide (koje smo prve izvodili iz ratnih zona, koliko se sjećam).

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 15:22
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: ispravak_navoda@ nitko vas nije izgurao s liste, već je neko dijete imalo veći broj bodova ili rezultat na prijemnom pri upisu. Ako ste imali jednak broj bodova tek onda je to dijete moglo ostvariti prednost pri upisu.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 15:23
    • Avatar D_a_n_i_j_e_l

      D_a_n_i_j_e_l: ProtuUSTAVNO je da postoje jednaki i JEDNAKIJI, to šta imaju udruge ne znači da smiju imat privilegije od ostatka društva pogotovo po osnovama invailiditeta, ta prava ne daju oni sami sebi pa da svojim trudom imaju više nego im to ...prikaži još! o država omogućava i zato to nije u redu, država je DUŽNA biti nepristrana i ne izdvajat i samim time diskriminirat nikoga. Ne kažem da braniteljima puo toga ne treba niti da ne zaslužuju, govorim o tome da onda civilni zaslužuju isto i nije sad na ivilima da se udružuju i bore za nešto nego na državi da IZJEDNAČI prava.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 15:29
    • Default avatar - ispravak_navoda

      ispravak_navoda: Da je imao vise bodova od mene onda naravno da to stoji, ali na jesen ni meni nisu pisali bodovi nego "direktan upis". Tako da kad kazem izgurali, stvarno mislim da smo nekoga izgurali sa liste.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 15:30
    • Avatar D_a_n_i_j_e_l

      D_a_n_i_j_e_l: ispravak navoda svojim činom si samo ispravio nepravdu jer na taj način netko inteligentan,sposoban izgubi mjesto pored nekog koga to uopče ne zanima ali eto, ima priliku pa zauzima mjesto.Previše toga se PRIVILEGIRALO njima, cijelo vrijeme općem puku nameću osječaj ...prikaži još! j da smo im stalno i stalno nešto dužni i nikako namirit taj dug, jesmo ali to ne znači da moramo i trebamo biti njihovi taoci i sluge.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 15:35
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: D_a_n_i_j_e_l@ pisati da je išta protuustavno dok imamo na snazi NADustavni zakon je promašeno. Gore sam napisala da su u rat otišli zdravi. Da nisu bili bi zdravi i danas. I bogati i sretni. Invalidi nemaju nikakve privilegije već zaslužuju ...prikaži još! posebno poštovanje i zahvalnost. Jednako tako nužno je podići prava civilnih invalida, uz neke ograde.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 15:49
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: Ružno je ovo zadnje što ste napisali, D_a_n_i_j_e_l. Sigurna sam da bi se svaki od njih istog trena zamijenio s vama ili sa mnom za naše zdravstveno stanje, uključujući njihove "privilegije". Mi se s njima sigurnom ne bi htjeli zamijeniti.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 15:50
    • Default avatar - nesminrec

      nesminrec: Osijek 1 : djeca branitelja su se upisivala bez prijemnog ispita,bodovanja-samo su trebala izabrati fakultet.Moja je kcerka tako ispala sa liste i pet godina smo placali njenu skolarinu (tj skolovanje nekog djeteta branitelja).Diplomirala i Magistrirala sa odlicnim a prosjek ocjena ...prikaži još! a tokom skolovanja 4.3.Tu privilegiju im je dala Kosorica.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 17:04
    • Avatar 7vuk777

      7vuk777: to vrijedi samo za povlastene,moju djecu sam sam školovao i zavrsili fakultete i sad su u austriji kod nas nisu mogli dobiti posao

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 18:43
    • Default avatar - Franz Joseph

      Franz Joseph: Djeca poginulih branitelja su imala prednost pri upisu nakon prodjenog prijemnog ispita. Znaci samo djeca ovih 8000 poginulih, od kojih je pola bilo mladih koji nisu ni imali djecu. Znaci tih par tisuca djece kroz 20 godina vam je problem, ...prikaži još! a svake godine je upisovano pedesetak tisuca studenata... Znaci, vi niste nista, doli mrzitelji te djece, smetaju vam kao trn u oku, jer su njihovi ocevi polozili zivot za samostalnost ove drzave i sahranili vasu sugoslaviju. Znaci svake godine nije upisano ni 1% njih od sveukopno upisanih. Ugodan ostatak veceri vam zelim!

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 20:31
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: nesminrec@ samo su djeca poginulih branitelja imala to pravo, ni jedno drugo dijete. Pod uvjetom da su položila prijemni i prešla bodovni prag.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 21:51
    • Default avatar - nesminrec

      nesminrec: Nisu imali niti prijemni niti bodovanje.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 21:54
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: Koliko znam imali su i prijemni ispit. I da nisu, izgubili su poginulog oca za ovaj narod. Najmanje što smo im dugovali je omogućiti im školovanje.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 22:01
    • Default avatar - nesminrec

      nesminrec: Osijek-1: Sto ce im prijemni ispit ili bodovanje kada su se upisivali preko reda i izbacivali drugu djecu sa liste-ALOOO.I sto sa djetetom koje je izgubilo oca na poslu?Upis na fakultet nije slucaj za beneficije a kamo li citav proces ...prikaži još! studija.Sto imamo kao poruku:upisati ce se bez provjere znanja i sposobnosti za odredjeni fax a nakon toga,prolaziti na isti nacin i ispite jer je dijete palog branitelja.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 22:14
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: nesminrec@ nije lijepo ali ću vas ipak pitati: što mislite bi li se vaše dijete zamijenilo s djetetom poginulog branitelja, u paketu sa svim? Moje sigurno ne bi. Oca ili majku im ova zemlja nije mogla vratiti, nekoj djeci oboje ...prikaži još! roditelja. Država im je bila dužna omogućiti školovanje. Zašto vam smeta nekoliko stotina takve nesretne djece?

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 22:18
    • Default avatar - Franz Joseph

      Franz Joseph: Osijek, nesminrec ti je obicni jugovic koji pati za svojom sugoslavijom pa su mu ta djeca trn u oku. Laze cim zine. Djeca poginulih branitelja su morala poloziti prijemni ispit i nisu se mogli upisati bez toga. Sto njemu znaci ...prikaži još! sto su njihovi ocevi pali za slobodnu Hrvatsku? To mu je muka u zelucu i bol do kraja njegovog mizernog zivota. I neka mu je, mrznja ce ga rastociti...

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 23:08
    • Default avatar - Franz Joseph

      Franz Joseph: Znas koje su jos privilegije dobili? Dobili su privilegiju dobiti dionice Belja i Vupika kad je firma popala i nije se vise moglo trgovati s dionicama... Pola ih je tako proslo... Dobili dionice propalih firmi.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 23:13
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: Franz Joseph@ nebitno tko je on. Nažalost posijane neistine i objede u dijelu ljudi puštaju korijenje, pa je potrebno na vrijeme zaustaviti takve "poslove". Ono što su ta djeca izgubila ništa im ne može nadoknaditi. Da, poznat mi je taj ...prikaži još! posao s dodjelom dionica. Nešto su dobili samo oni koji su u početku dobili dionice duhanske industrije, lijekova ili nafte. Sve ostalo propast. Nazvati išta od toga privilegijama vrlo je nisko.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 23:26
    • Default avatar - nesminrec

      nesminrec: Franz Joseph-a sto si ti prema svom nicku?I odakle si zakljucio da sam "jugovic"?Samo zato jer se bilo sto nepravilnoga spomene u vezi branitelja i slicnih "nedodirljivih"?Cini mi se da je tvoja mrznja jedina koja se iz svega moze zakljuciti.

      Odgovori Četvrtak, 10.10.2019. u 01:57
    • Default avatar - Mille_1

      Mille_1: Nesmirnec.....Franc je pravilno zaključio. Tvoja konstanta dejstvovanja neistinama i puluistinama ne može polučiti drugačiji zaključak.

      Odgovori Četvrtak, 10.10.2019. u 08:45
    • Default avatar - stremiti

      stremiti: Osijek i Franc Joseph nije isto omogućiti školovanje i upisivati fakultet bez znanja pri čemu se poslije i zaposli takav isti bez znanja i izbaci onog pametnog od svakuda. Tako se urušava Hrvatska, smanjuje kvaliteta i konkurentnost, gubi ugled u ...prikaži još! u svijetu i onemogućava napredak. Privilegije djece branitelja trebaju stati na stipendiji za školovanje i besplatnim knjigama a ne nikako da izbaciju pametnije iz fakulteta, radnih mjesta pa na kraju i iz Hrvatske. Nisam ja nikakav jugović nostalgičar itd jer interesi branitelja u ovom slučaju su suprotni interesima Hrvatske. Ja sam pravi domoljub kojoj je Hrvatska iznad svega pa i štetnih prava svakoga uključivši i branitelje. Ako su se borili za Hrvatsku ne znači da je sada trebaju pojesti. Onda su se borili za sebe.

      Odgovori Četvrtak, 10.10.2019. u 13:21
    • Avatar 7vuk777

      7vuk777: osijek 1 svima će invalidi vrlo rado dati svoju invalidnost i takozvane povlastice koje u biti ni nemaju,pa zasto se vi normalni nebi sa njima mjenjali,tata u kolicima i ima mirovinu 4000 kn,zamjenite se,dežurajte vi kao njihove žene svaku noć,obićni ...prikaži još! ste lajavci i zato vam je draži pupovac,pušićka,opačićka.jovanović,stazić nego branitelji

      Odgovori Četvrtak, 10.10.2019. u 14:52
    • Avatar D_a_n_i_j_e_l

      D_a_n_i_j_e_l: 7vuk777 naravno, svaki cerebralac na štakama bi rado sjeo doživotno u kolica za sve te privilegije, noge mu ionako ničem ne služe previše a novac za razliku od 1500kn koje civil dobija u odnosu na vojne bi bio premija,neka si ...prikaži još! uzmu štake. No nije pitanje love čak nego PRINCIPA i pravde, trebalo bi se kompenzirat razliku da se 30% vojnima smanji i civilima preusmjeri taj iznos.

      Odgovori Četvrtak, 10.10.2019. u 15:01
    • Default avatar - Mille_1

      Mille_1: Danijel....nisi u pravu. Prema principima i pravdi oni koji su se zrtvovali za druge imaju pravo na odredjene privilegije.

      Odgovori Četvrtak, 10.10.2019. u 15:05
    • Avatar 7vuk777

      7vuk777: hebo te cerebralac,to je njima prirodno dato i sa njima suosjećam za razliku od tebe,a ovi koji su ostali bez nogu,ruku pola tijela u borbama su drugo i ne mjesaj kruške i jabuke,sirovino jedna

      Odgovori Četvrtak, 10.10.2019. u 15:06
    • Avatar D_a_n_i_j_e_l

      D_a_n_i_j_e_l: NEMAJU, niti ustavno niti moralno pravo! Neće nacija dovjeka biti zato taoc, dali si se za privilegije borio ili društvo pravde,slobode i demokracije? Demokracija ne podnosi i ne predviđa JEDNAKIJE među jednakima!

      Odgovori Četvrtak, 10.10.2019. u 15:07
    • Avatar 7vuk777

      7vuk777: idi kod svoje vesne pusić ili kod dragana zelić,pa vama srbima smetaju branitelji,neka bog da tebi što je dao njima i imao sve privilegije u hr

      Odgovori Četvrtak, 10.10.2019. u 15:13
    • Default avatar - Mille_1

      Mille_1: Danijel...i ustavno i moralno pravo. Demokracija predvidja i podnosi nagradu zrtve.

      Odgovori Četvrtak, 10.10.2019. u 15:18
    • Default avatar - Franz Joseph

      Franz Joseph: Nema tu jednakih i jednakijih, zakon se odnosi na sve građane Republike Hrvatske. Svi su imali priliku biti branitelji, dragovoljci, invalidi, poginuli i nestali. Ili su onda neki bili jednakiji pa su izbjegli tu duznost, a sada im je krivo ...prikaži još! zbog beneficija ili su jednostavno jugovici ili cetnici pa im je trn u oku.

      Odgovori Četvrtak, 10.10.2019. u 15:26
    • Avatar 7vuk777

      7vuk777: franz +++++++,jugovići,srbi i ostali crveno košuljasi nemogu zamisliti suverenu hr

      Odgovori Četvrtak, 10.10.2019. u 15:33
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: 7vuk777@ sad se lijepo vratite na postove pa napišite kome ste zapravo uputili post naslovljen na mene???

      Odgovori Četvrtak, 10.10.2019. u 15:48
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: stremiti@ nebitno je tko ste i kakvi su vam stavovi. Očevi, majke ili oboje djeci poginulih branitelja nisu mogli dati ništa što roditelji daju: bezuvjetnu ljubav, potporu, toplu ruku, utjehu, zaigrati nogomet, naučiti voziti bicikl, tješiti i nagrađivati. Želite li ...prikaži još! tvrditi da su djeca branitelja manje pametna, poučena, sposobna završiti fakultete i raditi na dobrobit naroda i zemlje? Mi preživjeli smo svoju djecu mogli izvesti na pravi put, tko je djecu poginulih mogao? Njihovi su očevi dali život a mi smo dužni njihovoj djeci na neki način zamijeniti roditelja, makar im omogućiti školovanje.

      Odgovori Četvrtak, 10.10.2019. u 15:53
    • Avatar 7vuk777

      7vuk777: tebe sam osjeće podržao,možda sam pogresno iznio svoje opaske na drugog,ali tvoji komentari su super i imas veliki ++++++++++++++++++++++++ slažemo se u svemu,možda ja komentiram previše emocionalno i imam razloge za to ali nemogu shvatiti ove komunjare da svo zlo ...prikaži još! vide u braniteljima hr

      Odgovori Četvrtak, 10.10.2019. u 15:55
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: D_a_n_i_j_e_l@ zagovarate ustavnu jednakost svih. Lijepo. Molim vaše mišljenje o NADustavnim pravima nacionalnih manjina temeljem Ustavnog zakona? Jesu li branitelji manje zaslužni za ovu zemlju, posebno HRVI? Branitelji nisu bili jednaki 91., otišli su mladi i zdravi oružjem i krvlju ...prikaži još! braniti i nebranitelje, zašto bi bili jednaki danas? Jedino oni zaslužuju ustavni zakon, nitko više.

      Odgovori Četvrtak, 10.10.2019. u 15:56
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: 7vuk777@ sve 5 i hvala, post vam je bio mutan:) pa sam reagirala. Živim s invalidima i radim s invalidima, pretežno civilnima, pa vjerujem da imam bolji uvid u problematiku od bar pola stanovnika države. Oni koji bi sve ispravljali ...prikaži još! preko leđa branitelja su, kako je gore napisao Franz, itekako imali priliku 91. ako su imali 18+ godina.

      Odgovori Četvrtak, 10.10.2019. u 15:58
    • Avatar 7vuk777

      7vuk777: osjek,njima su bitnije nacionalne manjine,dokumenta vesne pusić i brata joj nego vukovarci,poginuli,nestali,ranjeni,ma nemožes ti jugiću to objasniti na žalost,mada manjine u hr imaju duplo veća prava od većine i sve im se prasta

      Odgovori Četvrtak, 10.10.2019. u 16:00
    • Avatar 7vuk777

      7vuk777: ja sam jedan od njih ,ranjen sam 8.6 92 bogu hvala još sam koliko toliko zdrav i normalan,a kad vidim ove pojedine komentare srce me zaboli,znam da ima lažnih sto i nas boli,ali to nemogu ja rjesiti,zato treba lustracija i ...prikaži još! revizija branitelja ali to se neće nikada desiti zahvaljujući nasim kupljenim političarima

      Odgovori Četvrtak, 10.10.2019. u 16:03
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: 7vuk777@ dobro je što vam je glava sačuvana, bukvalno i figurativno. Revizija branitelja može se riješiti samo ako se ispune 2 preduvjeta: razdvojiti borbeni od neborbenog sektora, tj. neborbeni nema što raditi među braniteljima. Mogu imati određena prava ali biti ...prikaži još! izjednačeni nikako ne. I drugi postrojiti preživjele iz ratnih postrojbi, što političari svih boja neće nikada dopustiti.

      Odgovori Četvrtak, 10.10.2019. u 16:06
    • Avatar 7vuk777

      7vuk777: slažem se ja sam bio u borbenom sektoru i znam sve koji su bili sa mnom,problem i je ne borbeni sektor i pozadinci koji su sad večina,nažalost

      Odgovori Četvrtak, 10.10.2019. u 16:28
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: Koliko vidim pobol i pomor branitelja iz ratnih postrojbi oko mene je stravičan. Niti jedan u mojoj okolini nije doživio 60 godina, mnogi su umrli naglo prije 50-te. Kako se taj tragičan niz bude nastavljao biti će sve gore. Zato ...prikaži još! vi preživjeli trebate se držati zajedno, biti jedni drugima potpora. Uz pomoć i potporu nas koje ste branili vani dok smo mi i djecu i sebe sklanjali u podrume.

      Odgovori Četvrtak, 10.10.2019. u 16:33
    • Default avatar - Franz Joseph

      Franz Joseph: Dragovoljac sam domovinskog rata, clan sam UHDDR, ali nikada nisam bio branitelj, bio sam u Narodnoj zastiti, ali u HV nikad. Nemam status branitelja niti ikakva prava. Dobio sam vojnu obavezu ostati na svom radnom mjestu i tamo sam bio ...prikaži još! i pod granatiranjima cijeli rat. I ostao citav, sto je najvaznije. Sad bi kao trebao biti ljubomoran na neciju mirovinu ili prava. Dan danas radim isti posao i placa mi je veca nego braniteljske mirovine, a moja djeca imaju oca.

      Odgovori Četvrtak, 10.10.2019. u 16:46
    • Avatar 7vuk777

      7vuk777: osjek bio sam prije dest dana na braniteljskim igrama u osijeku,jedan od najboljih dana koje sam doživio u zadnje vrijeme,ljudi,gostoprimstvo,hvala osjeku

      Odgovori Četvrtak, 10.10.2019. u 17:49
    • Default avatar - stremiti

      stremiti: 7vuk777 i koliko je suverena Hrvatska danas? Koliko banaka, tvornica, hotela, telefonskih komapanija ima ta Hrvatska. Koliko roditelja koji nisu branitelji mogu financirati studije svoje djece u drugom gradu. Koliko je studentskih domova izgrađeno u ovoj Hrvatskoj. Nijedan, i djeca ...prikaži još! branitelja žive u studentskim domovina koje je izgradio Tito. I nije braniteljimato neugodno. Ne pitaju niti jednu vlast šta je ovo, moj narod nije slobodan nego rob koji nema ništa, zar sam se za to borio. Koliko je te branitelje briga za kopače boca i hrane u kantama u dobi 80 godina, jesu li se za to borili i danas stalno traže bezbrojne privilegije na uštrb tih staraca. Djeca i starci su nam robovi bez budućnosti, ali branitelji ne dižu glas, oni uzimaju što politika nudi i šute, ne vide ne čuju, ne kažu dosta, neću uzeti ovaj materijal za gradnju kuće ako onaj otac sa 7 djece nema krov.

      Odgovori Četvrtak, 10.10.2019. u 19:38
    • Default avatar - nesminrec

      nesminrec: Osijek-1 - hajde da zavrsim:Ok,pomognimo djeci poginulih branitelja,dajmo im mogucnost skolovanja ALI ne na nacin da druga djeca koja su takodjer upisana na fax ispadnu sa liste iako zadovoljavaju sve uvjete (prijemni i bodovanje) i moraju placati svoje skolovanje zato ...prikaži još! jer su djeca branitelja prioritet.Svako nase dijete je prioritet jer bez njih nema buducnosti za ovu zemlju.Tu je problem.Neka drzava upise djecu branitelja,neka im plati skolovanje ali neka ne diraju originalne liste upisa-e tada ce biti postenja.Otislo se predaleko sa beneficijama i "pravima". A dijete koje je ostalo bez oca jer je poginio na poslu nije nista drugacije "osteceno" od djeteta poginulog branitelja.I dragovoljci su otisli u rat svojom voljom potaknuti domoljubljem-nadam se da nisu otisli iz koristi na koju su racunali nakon zavrsetka rata.Jer onda su samo placenici i neka ne spominju domoljublje i traze benefcije.

      Odgovori Četvrtak, 10.10.2019. u 19:50
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: nesmirec@ djeca poginulog branitelja moraju biti prioritet u svakom narodu koji poštuje pogibiju njihovog roditelja ili oboje roditelja. Ako narod cijeni njihovu žrtvu. Objasnila sam već: njih nije imao tko provesti kroz život, niti školovanje, niti prijemni. Nemojte uspoređivati pogibiju ...prikaži još! mladih, zdravih branitelja s pogibijom civila na poslu. Za civila poginulog na poslu lako je pronaći odgovornu osobu ili osobe, naplatiti odštetu, poslati odgovorne iza brave ako pravosuđe pronađe da su krivi. Njihovoj djeci odgovorna osoba mora sve to omogućiti što je država dužna omogućiti djeci poginulih branitelja. Dragovoljci su bili prvi onda kad su (skoro) svi drugi uhvatili maglu. Nisu bili jednaki onda, ne smiju biti ni sada. Ako imamo zrno poštenja i zahvalnosti. Mantrati o plaćenicima, mladim ljudima koji su ostavili školu, faks, posao, dijete u pelenama ili nerođeno dijete, da bi svima nama omogućili život u miru vrlo je nisko. Uostalom: tada su svi mogli pohrliti pod oružje, pa nisu. Eto da jesu mogli su "uživati" sve ove "beneficije", da su preživjeli, odnosno njihova djeca da nisu. Završila sam.

      Odgovori Četvrtak, 10.10.2019. u 20:44
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: stremiti@ za sve što ste gore opisali naslovljeno na 7vuk77 odgovoran je isključivo narod. Onaj isti narod koji nije bio u rovu ili po Velebitu do 96. Pogotovo narod koji ničim nije bio zahvaćen ratnim djelovanjima, nikog nije izgubio u ...prikaži još! ratu, ničim nije platio cijenu naše slobode. Nisu branitelji dužni vodati nas za ručice, raditi u miru za nas. Oni su svoje odradili onda kad drugi nisu htjeli. Sad ih ostavimo na miru, pomozimo bolesnima među njima. Poštujmo njihovu žrtvu i njih same ili bar šutimo o njihovim "privilegijama". Bar zato što smo im ljubili uniforme onda kad su nas branili. I lijesove onih koji se nisu vratili, a stajali smo im u prvom redu iza lijesa.

      Odgovori Četvrtak, 10.10.2019. u 20:48
    • Default avatar - stremiti

      stremiti: osijek za ovo sve kako je danas je kriva represivna politika. Kako bi se dragovoljci borili u ratu da nije bilo logistike, da se nije održavao sustav, da se nije proizvodila hrana, odjeća, da se nije liječilo, da nisu radile ...prikaži još! škole. Nikada ne bi pobjedili. Sjećam se 93' kupovali smo na placu najmanja i najjeftinija jaja , točno deset komada za 4 dana nas troje, bili smo gladni cijeli rat jer smo toliko dobili, imali smo ratni raspored po radnim mjestima. Svi smo podnijeli teret rata onaj na ratištu više onaj u pozadini manje. Ova politika igra na glasove 400 000 branitelja i njihovih obitelji, njihov motiv je jasan, a koji je motiv branitelja da ne vide nikoga osim sebe. Mali broj su invalidi, a čak i oni imaju svoje bolnice i svoje narudžbe za liječenje bez čekanja za razliku od ostalih od kojih neko umru dok dočekaju operaciju ili snimku.

      Odgovori Četvrtak, 10.10.2019. u 22:54
    • Default avatar - stremiti

      stremiti: osijek djeca poginulih branitelja imaju majke kao i djeca dugih umrlih i poginulih radnika. Za razliku od braniteljske djece koja dobiju odmah 7000 kuna, upis na fakuletet, stipendiju i studentski dom do 26 godine, djeca radnika koji su umrli od ...prikaži još! bolesti ili poginuli dobiju obiteljsku mirovinu u visini 70% invalidske mirovine koju je poginuli radnik zaslužio tijekom rada i ništa više. Najčešćeje to oko 1800 kuna. Koliko li je tek teško djeci umlih ići studirati.

      Odgovori Četvrtak, 10.10.2019. u 23:13
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: Nemojte, @stremiti. Nije bilo isto biti u oružanim postrojbama i logistici, a to znam iz osobnog iskustva. Nismo svi podnijeli teret rata, posebno ne jednak teret. Ova politika igra na podjele što im super uspijeva, sudeći i po vašim razmišljanjima. ...prikaži još! Branitelji su sve dali, a vi pišete da "ne vide nikoga osim sebe"?? Vama je "Mali broj su invalidi, a čak i oni imaju svoje bolnice i svoje narudžbe za liječenje bez čekanja za razliku od ostalih od kojih neko umru dok dočekaju operaciju ili snimku" - znate li koliko ih je počinilo suicid, umrlo prije 50-te godine života? Znate li koji im je životni vijek do sada, za razliku od onih koji to nisu bili? Pobol i pomor branitelja su stravični, samo vidim mnoge oni ni najmanje ne zanimaju. Dok su nam bili živi štit bili su nam dobri, sad ćemo ih otpisati? Nemaju sva djeca poginulih branitelja majke, znate, nekima su i majke poginule ili umrle vrlo mlade. Nije lijepo reći ali svima onima koji tako razmišljaju poručujem kako je karma puno puta vrlo zeznuta.

      Odgovori Četvrtak, 10.10.2019. u 23:57
    • Default avatar - Franz Joseph

      Franz Joseph: Upravo tako Osijek, napravio sam malu analizu, nije 100% sigurna, ali vjerovatno je tu negdje. Na fb stranici o obavjesti o smrti branitelja uzeo sam 200 zadnjih objava o smrti i godine u kojima su umrli i dosao sam do ...prikaži još! prosjeka od 52 godine zivota. Eto, neka se zna... Bilo je onih koji su umrli u 70-ima, ali mnostvo njih u 40-ima. Toliko o bolnicama.

      Odgovori Petak, 11.10.2019. u 05:56
    • Default avatar - ispravak_navoda

      ispravak_navoda: Bio sam afk "nakratko". Ovako, da se razumijemo, meni otac nije poginuo za vrijeme rata, ja imam "status" dijete branitelja, on je branitelj, ja nisam. Na osnovu toga sam upisao fax na jesenskom roku bez placanja. Ove price da je ...prikaži još! to bilo samo za djecu poginulih jednostavno nije istina. Moj zakljucak je bio da su sa tom forom kupili jos jedan komadicak socijalnog mira, al vjerojatnije je taj cijeli zakon donesen zbog 4 ili 5 "generala" koji su na silu htjeli skolovat svoju telad, ljudi koji tehnicki nebi bili na faksu danas imaju diplomu sa FSBa ili FERa a neznaju upalit hebeni komp. Nisam citao do kraja komentare, stao sam kod Franza pa me proljev uhvatio tak da se ne usudim dalje citat.

      Odgovori Petak, 11.10.2019. u 16:08
    • Default avatar - Franz Joseph

      Franz Joseph: Ispravak navoda, ti si dijete branitelja sao krajine tako da nazalost imas veca prava od nas koji nismo nacionalna manjina. Eto, preporucam ti dobrog gastroenterologa zbog proljeva, tvoj zemljak, radio na vma, dr. Dino Tarabar. Sretno!

      Odgovori Petak, 11.10.2019. u 22:40
    • Default avatar - ispravak_navoda

      ispravak_navoda: @franz - preskaces terapiju ocito. Odi jedi govna i krepaj negdje.

      Odgovori Subota, 12.10.2019. u 09:57
    • Default avatar - stremiti

      stremiti: dragi naši branitelji nije prihvatljivo da primate mirovine iz mirovinskog fonda radnika koji istovremeno gladuju, kopaju po kantama i imaju prosječnu mirovinu sa 40 godina staža dva puta manju od vaše,shvatite oni su gladni. To je obično potkradanje i trebate ...prikaži još! e to proznate sebi i tražiti od vlasti da pokrene proces osnivanja vašeg mirovinskog fonda koji ja odmah a i većina građana bi podržala, neka se uvede neki porez za to taj bi nam najmanje bio problem. To je jedini način da se mi pomirimo i to nam je zajednički interes. Politika neka manipulira nekim drugom.

      Odgovori Subota, 12.10.2019. u 10:06
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: stremiti@ braniteljske mirovine sigurno nisu iz mirovinskog fonda radnika, kako ste napisali. Izvolite službene podatke HZMO: "ukupni prihodi HZMO 39.445.021.871kn, od toga prihodi od proračuna za mirovinsko osiguranje 21.087.078.907kn, DOZNAKE iz proračuna 18.192.223.458kn, ostatak ostali prihodi". Dakle skoro pola isplata ...prikaži još! svih mirovina, uključujući radničke, obrtničke, poljoprivredne i sve ostale ide iz proračuna. Da se napravi ovo što vi kažete, onda bi trebalo iz proračuna uskratiti i za nedostajući dio radnih i ostalih mirovina ili ipak ne?

      Odgovori Subota, 12.10.2019. u 12:11
    • Default avatar - stremiti

      stremiti: osijek onda nema problema odvojite se od mirovinskog fonda i imajte svoj, pošteno?

      Odgovori Subota, 12.10.2019. u 12:31
    • Default avatar - Franz Joseph

      Franz Joseph: ispravak_navoda, sta je, digao ti se zivac, ne mozes se kontrolirati?

      Odgovori Subota, 12.10.2019. u 14:18
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: stremiti@ kandidirajte se na parlamentarnim izborima pa to provedite.

      Odgovori Nedjelja, 13.10.2019. u 10:29
    • Default avatar - stremiti

      stremiti: Osijek, zašto ja, branitelji trebaju imati obraz i zatražiti svoj fond. Ja kao građanin nemam ništa protiv da se osnuje mirovinski fond za branitelje i uvede porez za tu svrhu. Smatram da branitelji moraju imati dostojnu egzistenciju ali dostojnu egzistenciju ...prikaži još! iju moraju imati i radnici koji su se 40 godina ustajali u 6h i radili 8,10,12h i uplaćivali mirovine. Radničke mirovine treba ostaviti radnicima, a braniteljske treba osigurati cijela društvena zajednica jer cijela zajednica koristi blagodati nove države. Braniteljske mirovine trebaju uplaćivati kao porez svi. Sigurno razni građevinari, smetlari, električari, keramičari, mehaničari nakon toliko rada nisu zdraviji od branitelja. Uostalom novac curi na sve strane za svašta neka se malo pritegne javna nabava, korupcija, broj adminstracije po županijama, plaćanje stranačkih i koalicijskih partnera, našlo bi se načina.

      Odgovori Nedjelja, 13.10.2019. u 13:18
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: Pa vi ste protiv mirovina branitelja, @stremiti. Znači oni su svoje živote nosili u torbi za sve nas, poginulo je blizu 8400 njih, invalida je na desetke tisuća. Moraju li nas vodati za ručite do zadnjih dana svojih uništenih života? ...prikaži još! Lijepo sam vam gore navela da iz doprinosa nema ni izblizu dosta za radničke mirovine ali vi i dalje veslate po svojoj matematici. Uz to zaposleno je skoro 200000 branitelja, mnogi su u mirovine otišli nakon odrađenog radnog vijeka u civilstvu uz braniteljski dodatak, ili iz HV i MUP-a s beneficiranim stažom za sve. O da, slažem se da novac curi na sve strane. Pa onda počnite tamo gdje treba: stotine agencija za koje niti ne znamo da postoje, vozni parkovi za političare svakih 2-3 godine, opraštanje poreznih i doprinosnih (aha, jeste proučili koliko je doprinosa samo za mirovinsko osiguranje na taj način doslovno izbrisano iz dugova? a to su radne mirovine) dugova, davane javnih dobara u najam privatnim osobama za siću, itd. Krećete uvijek od branitelja i njihovih primanja, kad ćete pisati o ovim navedenima?

      Odgovori Nedjelja, 13.10.2019. u 13:42
    • Default avatar - stremiti

      stremiti: Osijek ako si nakon svega što je rečeno odlučio mene proglasiti neprijateljem Hrvatske , lijepiti etikete mrzitelja domovinskog rata i branitelja onda smatram da ili nisi dobronamjeran u interesu Ti je stvaranje sukoba medju hrvatima ili nemaš emapatije. Tko je ...prikaži još! je lud da uplaćuje umirovinski fond a da iz njega ne dobije uplaćenu mirovinu, zato mladi sele.. Moj doprinos Hrvatskoj nije borba u prvim redovima jer za to nije bilo mogućnosti ali je uloženo tijekom rata puno truda, od medjunarodne diplomacije do humanitarnog rada a ni lipe nije ušlo u moj đep, iako smo jeli kuhanu travu. I danas gdje god vidim branitelja a mogu mu pomoći pomognem i nastavit ću tako. Ala moje srce pripada svih hrvatskim gradjanima ne samo braniteljima, mladima, radnicima, znanstvenicima, učiteljima, umirovljenicima, svi oni imaju pravo na dostojanstveni život , svi oni čine Hrvatsku. Razgovor sa Tobom je završen.

      Odgovori Nedjelja, 13.10.2019. u 17:00
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: stremiti@ čitajte što sam napisala i ne izvrćite napisano. Mislim da ne razumijete što znače riječi fond solidarnosti? Ne uplaćujete ni vi ni ja ništa za sebe i svoju buduću mirovinu u I stup državne mirovine. Plaćamo doprinose iz kojih ...prikaži još! se isplaćuju sadašnje mirovine, kao što možemo samo živjeti u nadi da će jednom za naše imati tko uplaćivati. II stup se pokazao kao promašaj jer se muljalo od početka: nisu povećana izdvajanja u privatnu kapitaliziranu štednju, nije se smanjilo 10% uplata u I stup solidarnosti. Lijepo da pomažete, samo znate puno je ljudi koji samozatajno pomažu. Slažem se da svi imaju pravo na dostojanstven život, ali ipak nismo svi jednako dali za ovu zemlju i svoj narod. Hvala na razgovoru.

      Odgovori Nedjelja, 13.10.2019. u 19:12
  • Avatar Možetemi
    Možetemi

    Paraziti žive u državi koju vode paraziti.

    1 Srijeda, 09.10.2019. u 12:45
    • Default avatar - Dubravko Cuna

      Dubravko Cuna: Gdje je provjera laznih invalida i branitelja.Javnost i građani koji su još u RH zgrozeni su na spomen branitelja iz razloga neprovjerenih brojki koje navodite-Duzno poštujem sve hr branitelje,Ali politika od toga pravi promociju ali kod nekih zgraanje i nespposobnost.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 13:00
  • Default avatar - SAIBABA
    SAIBABA

    Gdije je tu ĐURO GLOGOŠKI njega ste zaboravili

    8 Srijeda, 09.10.2019. u 12:51
    • Avatar macor11

      macor11: Duro Glogoski ; mirovina 12.400 kuna, zatim invalidnina 3 800 kn, poseban dodatak oko 1100 kn, naknada za tudu njegu i pomoć oko 3800 kuna, njegova supruga dobiva još oko 3800 kuna mjesecno plus socijalno i mirovinsko. Ovo je obracun ...prikaži još! n iz 2014.godine.Vjerovatno sad dobija vise.Vidim gore da je invalidnina sada 5 800kn.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 13:09
    • Avatar livija

      livija: + auto svakih 7 godina+kuća+liječenje bez liste čekanja itd,itd

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 13:22
    • Avatar livija

      livija: tako da svakih 7 godina sjedne najmanje 10 tisuća eura

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 13:23
    • Avatar macor11

      macor11: Kad ga je jedan novinar upitao sta radi s svojim starim autom kad dobije novi i dali ga poklanja nekom drugom civilnom invalidu ovaj je odgovorio;"Ako ce mi drzava placati registraciju auta i odrzavanje , to cu uraditi, inace ne".

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 13:30
    • Default avatar - škver

      škver: Traži ratni put.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 13:50
    • Avatar livija

      livija: i još se ne zna gdje je i kako nastradao mnogi znaju ali se njihova i službena verzija ne podudaraju

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 13:58
    • Avatar _Varešak_

      _Varešak_: Završio je na političkom smeću.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 14:00
    • Avatar urnebes

      urnebes: priprema i puni pl.boce.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 16:04
  • Avatar Srećko Šojić ZG Holding
    Srećko Šojić ZG Holding

    Povlaštene mirovine treba isplaćivati iz proračuna a ne iz mirovinskog fonda i tim jednim potezom možemo povećati mirovinu svima koji su uplaćivali u fond 35-40godina za 1000kn.

    13 Srijeda, 09.10.2019. u 12:55
    • Avatar čoviksjuga

      čoviksjuga: A odakle pare u proračunu ?? Opet od poreznih obveznika.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 13:03
    • Avatar Srećko Šojić ZG Holding

      Srećko Šojić ZG Holding: Dakle, ako nekakav branitelj ima mirovinu na primjer, 5.800 kuna, a radio je petnaestak godina, pa je stekao pravo na mirovinu od 1.600 kn, njemu bi mirovina i dalje bila 5.800 kuna, s time da bi mirovinski fond (vaš, moj ...prikaži još! i njegov u tom dijelu) plaćao 1.600 kuna, a ministarstvo na primjer branitelja, 4.200 kuna........Oni baš ne žele primati dio mirovine iz proračuna za dio koji su proveli u borbi, nego hoće baš sredstva iz vašeg i mojeg mirovinskog fonda.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 13:16
    • Avatar čoviksjuga

      čoviksjuga: Tih 4.200 iz proračuna bi opet bilo iz naših džepova. Nije u tome bit zbog čega političari to ne žele nego da se što manje zna tko to sve prima.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 13:22
    • Avatar Srećko Šojić ZG Holding

      Srećko Šojić ZG Holding: Da išlo bi iz proračuna kao i druge gluposti na koje se troši naš novac kao npr: 20.000 udruga za očuvanje tratinčia na otoku smuđu ,babe i žabe ,ali bi se time rasteretio mirovinski fond i ljudi bi dobivali veće ...prikaži još! mirovine koje zaslužuju ,aj živio bok.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 13:25
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: Iz proračuna se ne isplaćuju samo povlaštene mirovine, već uz mirovine po posebnim propisima debelo se dotira i za radne mirovine.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 13:52
    • Avatar Lun@777

      Lun@777: Srećko, o tome i ja stalno pišem. Povlaštene mirovine, između kojih su i braniteljske prebaciti iz Mirovinskog u Državni proračun, a iz Mirovinskog plaćati samo za one godine koliko su radili. Bilo bi to pošteno spram "običnih" umirovljenika koji su ...prikaži još! u uplaćivali u fond 35-40 godina.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 16:50
    • Default avatar - nesminrec

      nesminrec: Eto,placamo i mirovine u Hercegovini.Ima se.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 17:10
    • Avatar Lun@777

      Lun@777: Točno plaćamo i te mirovine + toga i zaostatke od 10% za deset godina unatrag. I onda se čudimo što mirovine običnim umirovljenicima tako malo rastu. Doista bih voljela znati koji je to iznos za sve ove zaostatke za deset godina.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 17:24
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: Izvješće HZMO, službeni podatci za 2017. god: od ukupno isplaćenih mirovina u iznosu od 39.445.021.871kn doprinosima zaposlenih ubrano je 21.087.078.907kn. Dotacija iz državnog proračuna iznosila je 18.192.223.458kn jer su doprinosi nedostatni. Dakle ne samo da se za "povlaštene" i mirovine ...prikaži još! po posebnim propisima dotira iz proračuna već se dotira deeebelo i za tzv. radne mirovine. Kad bi se držali razmišljanja koje čitam radne mirovine bi odmah pale za bar 30%.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 19:52
    • Default avatar - nesminrec

      nesminrec: Osijek-1: I sto mislis,kada bi se revidirale braiteljske mirovine,pa povlastene mirovine,pa mirovine u Hercegovini i sredili rad nacrno da li bi 21.087.078.907kn bilo mozda dovoljno ili bi mozda trebalo samo malo dodati iz proracuna.I umjesto da povecamo odnos izmedju zaposlenih ...prikaži još! h i onih u mirovini (mislim da je danas odnos 1 u mirovini : 1.3 koji uplacuju) mi i dalje samo pogorsavamo stanje.Nemozes dijeliti kapom i sakom iz prazne vrece.Nesto moras napraviti jer inace sistem pada.A broj branitelja,politicara se samo gomila i povrecava svake godine dok broj zaposlenih ne raste proporcionalno odnosno padati ce i dalje-kriza je pred nama i teska vremena tek slijede.Vec su najavili da za 3-4 godine vise nece biti novaca za mirovine.To je realnost.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 21:03
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: nesminrec@ pogledajte svotu ubranu od doprinosa za mirovinsko osiguranje, proučite tablice u Statističkim informacijama HZMO s brojem umirovljenika i visinom mirovine, pa ćete vidjeti kako doprinosi nisu dostatni (ni blizu!) za sadašnju razinu mirovina. Nasjedate na podjele naroda koje nam ...prikaži još! nameću političari, pa su naravno braniteljske mirovine prve koje treba revidirati? Što ćemo s mirovinama 400000 civila koji su umirovljeni pod vrrrlo posebnim uvjetima tzv. Skrbi mirovinskog osiguranja, s radnim stažom 5-20 godina? Njihove mirovine se isplaćuju od 91-98. godine, to ćemo odšutjeti? Ili bi bio red probleme rješavati kronološki? Kad su političari srezali svoja prava na povlaštene mirovine, jer njihove jesu povlaštene za razliku od braniteljskih?

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 21:56
    • Default avatar - nesminrec

      nesminrec: Osijek-1:"pa ćete vidjeti kako doprinosi nisu dostatni (ni blizu!) za sadašnju razinu mirovina" - pa i govorim o sadasnjoj razini mirovina ali ne onog penzica od 1,800 kn nego o onome koji ima 7000 i vise a nije ih zasluzio ...prikaži još! .I da,spomenio sam povlastene mirovine politicara itd a da ne govorim o placama politicara/ministara kada se skinu sa funkcije.Znate li koliko vlada trenutno placamo radi cirkusa koju su napravili sa vladom Oreskovica itd.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 22:07
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: O pa sjećam se jednog intervjua jednog od prvih predsjednika prvog stupa vlasti u Hrvata, kad je bio u mirovini dvije-tri godine, u iznosu od cca 10400 kn /razgovor je bio prije 15 godina/. Pa se jadao kako "mirovina nije ...prikaži još! dostatna za moje potrebe". Eto vam 5 radničkih mirovina na jednom mjestu. Ukinuti zakon o predstečajnim nagodbama, naplatiti porezne dugove (i zatvoriti firme neplatiše jer samo kumuliraju dug) pa će biti novca. Imamo OIB? Višak imovine iznad prihoda, nasljedstva i slično? Oduzeti, prodati i sve riješeno.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 22:10
  • Default avatar - dont
    dont

    I onda se čudimo zašto propadamo?Sramote proklete !Bježite djeco iz ove države jer ovdje života nećete imati

    3 Srijeda, 09.10.2019. u 12:47
    • Default avatar - quazequatl1

      quazequatl1: Na tvoju žalost ne propadamo jer su ekonomski pokazatelji dobri. A ti, veličanstvo, što još radiš u zemlji koju mrziš?

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 14:23
    • Default avatar - dont

      dont: Ne mrzim zemlju nego prevarante i parazite koji onemogućavaju razvoj i život u njoj,a to je nažalost trećina naroda.500000 branitelja???!!!! ovo je zemlja samo za Rome ,lopove i lažne branitelje

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 15:39
    • Default avatar - nesminrec

      nesminrec: quzequatl1- ti to baratas nekim starim podacima.Po novima,investicije padaju,proizvodnja pada i izvoz pada.Onaj suficit u proracunu ce pojesti podizanje placa u drzavnom sektoru (suficit nastao jer nisu nisu placali).Informiraj se.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 17:08
  • Avatar Ferguson 533
    Ferguson 533

    Hrvatsko vijeće obrane? Koliko ima tih branitelja i mirovina i zašto porezni obveznici RH plaćaju njihove mirovine?

    14 Srijeda, 09.10.2019. u 13:16
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: Ima ih na dan 31.12.2018. točno 6726. Zato što su zajedno s pripadnicima HV bili u zaleđu Dubrovnika, Zadra, i granična područja u Oluji. Što vam je sporno?

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 15:57
    • Default avatar - nesminrec

      nesminrec: Hoces reci da su nasi branitelji ratovali na teritoriju druge drzave?Koliko znam,to je tabu tema jer se to nesmije prema konvencijama.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 17:13
    • Avatar Ferguson 533

      Ferguson 533: Osijek-1: Vidim da barataš informacijama pa me interesira koliko tih pripadnika prima hrvatsku mirovinu? Možda bude nečeg spornog?

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 18:24
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: nesminrec@ zaboravili ste na sporazum Tuđman - Izetbegović službeno potpisan?

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 19:52
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: Ferguson 533@ napisala sam vam točan broj primatelja mirovine pripadnika HVO na dan 31.12.2018. Uz to oni ne primaju hrvatsku mirovinu u cijelosti već dio mirovine iz BiH a dio iz RH sukladno vremenu provedenom na ratištu po sporazumu Tuđman-Izetbegović.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 19:54
    • Avatar Ferguson 533

      Ferguson 533: Osijek-1: E pa po meni je sporno to što je vjerojatno 90% tih branitelja radno sposobno i mi im već 25 godina plaćamo njihovo izležavanje. Razmisli...25 godina!!!

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 20:41
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: Ferguson@ velika većina umirovljenih branitelja nije htjela u mirovine već su tamo poslani. Izležavanje, pišete?? Koliko njih osobno poznajete da bi tako nešto napisali?

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 21:52
    • Default avatar - nesminrec

      nesminrec: Osijek-1: kada.I od kada su nasi odlazili u Bosnu.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 22:07
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: Niste odgovorili na pitanje?

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 22:11
    • Avatar Zgubider

      Zgubider: @Ferguson___"i zašto porezni obveznici RH plaćaju njihove mirovine?"___Zato da bi Bosanci glasali za ADZ!!!

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 22:43
    • Avatar Ferguson 533

      Ferguson 533: Osijek-1; pa poznajem ih 10 u Puli koji su već 15-20 godina u dobroj mirovini. Nit su ranjavani nit su radno nesposobni. Jednog znam i osobno jer se družimo. U mirovini je od 2000g i od tada fušari nešto. Do ...prikaži još! mirovine nije imao 12g radnog staža. Trebam napomenuti da mu je mirovina 5500kn.

      Odgovori Četvrtak, 10.10.2019. u 07:43
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: Ferguson 533@ prijavite ga nadležnim institucijama. Ako to ne napravite jednostavno niste napravili ništa osim što pišete bez uporišta.

      Odgovori Četvrtak, 10.10.2019. u 09:06
    • Avatar Ferguson 533

      Ferguson 533: Osijek-1:Znači tebi je sporno to što ovaj malo radi u fušu a nije ti sporno to što su radno sposobni ljudi otišli u mirovinu sa 30-35 godina. Ajde ne rise!!!

      Odgovori Četvrtak, 10.10.2019. u 10:40
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: Ferguson@ sporno mi je i onih 400000 civila poslanih na tzv. Skrb mirovinskog osiguranja pa potom u prijevremene mirovine od 94-98, s radnim stažom 5-20 godina /a u mirovinama su već preko 20 godina/ pa nikom ništa. Ovu zadnju rečenicu ...prikaži još! ste mogli i preskočiti, znate.

      Odgovori Četvrtak, 10.10.2019. u 13:03
  • Default avatar - petnaestica
    petnaestica

    Akcija još traje"tko želi biti branitelj"!Javiti se jednom radijskom voditelju,upatite 5 000 € i....čestitamo!IMAMO RVACKU!

    8 Srijeda, 09.10.2019. u 13:02
    • Default avatar - RACMAN 1

      RACMAN 1: petnaestica Njega nema , nestao je.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 13:56
    • Default avatar - petnaestica

      petnaestica: Ima,vratija se ,stani u red slobodno.Taj može kupiti cijelo pravosuđe a ne samo jednog sudca.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 14:06
    • Default avatar - RACMAN 1

      RACMAN 1: U red neću ići, ja sam sa 43g. staža otišao u mirovinu , ranjen nisam zdravlje me još služi a za radijskog voditelja mislim da bu prije krepal nego osuđen.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 14:24
    • Default avatar - petnaestica

      petnaestica: Kao da baš moraš biti bolestan!Vidi doživotnog precednika Đakića,samo se ti upiši u adeze pa u HVIDRA-u,tamo imaš zdravih poput tebe više nego invalida.Rubilo je slobodan i opet radi na radiu.Pa ipak je ovo država njega i njegovih iz kluba 200 tuđmanovih.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 15:16
    • Default avatar - RACMAN 1

      RACMAN 1: petnaestica: Čuj me, dobro kažeš, ali nisam u stranci nikakvoj a za Hvidru treba bit dobar govornik a ja to nisam nažalost, treba samo puno pričat al neznam od kuda im snaga za toliko pričanje i znaš ja ti jako ...prikaži još! o dobro spavam nitko me ne proziva , dolazim u kafić u V gorici i gledam brojno stanje nas penzića.

      Odgovori Četvrtak, 10.10.2019. u 10:36
    • Default avatar - petnaestica

      petnaestica: Racman ništa ti ne brini,dobiti ćeš sve napismeno,scenarij u glumačkoj postavi HVIDRA i lamataj o jugoslovenima,komunjarama,srbima a ponekad busevima ideš i maše zastavcama na njihovim izbornim skupovima.

      Odgovori Četvrtak, 10.10.2019. u 12:08
    • Default avatar - RACMAN 1

      RACMAN 1: petnaestica: Hahahahaha kažeš da nek mašem zastavicama, hahaha sječam se da sam nekad mahal sa zastavama i nosil sam velike plakate na kojim je pisalo tvornice radnicima, pa sam završil u Đorđičevoj na ispitivanju 1981 god. imal sam 27 god. ...prikaži još! . neznam kak je sad. Hahahahah, nisam bil u partiji ali su nam uvalili te plakate.

      Odgovori Četvrtak, 10.10.2019. u 12:22
    • Default avatar - petnaestica

      petnaestica: Ista partije je ostala samo sad se nazivaju domoljubima a tvornice tajkunima !

      Odgovori Četvrtak, 10.10.2019. u 12:34
  • Avatar D_a_n_i_j_e_l
    D_a_n_i_j_e_l

    To nije popis branitelja neo popis HDZ-ovih glasaća! Škoru se pita di je bio 91-ve a želi se reči da je pola milijuna branilo državu, on kao konzul je pio kave? Svi misle da se samo pupkom brani domovina a ...prikaži još! a s druge strane oni koji jesu samo ukuhali kave su masovno na tom popisu i slični a bilo je i onih koji su sami sebi pucali u stopalo i danas imaju status veterana i invalida. Glogoškog nema 2.5 godine od kad je ispuzao ispod šatora, kao ni Klemma osim kada ga se spominje za kriminalne radnje i pronevjere i slićno, oni su se opaili, vrijedilo je 555 dana spavat pod šatorom za to a ISTINSKI branitelji su zaboravljeni i ubijaju se udesecima godišnje bez ikakvih primanja i igdje ikoga, na račun Đakićeve HVIDRE, koja na sve načine ucjenjuje sve vlasti i parazitira na ovom društvu. No NAROD tako želi kao i Pupovca pa neka narodu bude, neka dalje glasaju za to.

    2 Srijeda, 09.10.2019. u 12:43
    • Avatar al sam masna

      al sam masna: Nji se nedira kao da je bitno ko je na vlasti pola i ni neide na glasanje jer im je svaki dan nedjelja

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 12:48
    • Avatar Tribune_of_The_Plebs

      Tribune_of_The_Plebs: Miroslav Škoro postao je pripadnik Kninske bojne ,zašto si to prešutio?

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 13:00
  • Default avatar - Dr.VK
    Dr.VK

    nije to konačan broj. znam ih ja dosta koji još dan danas idu na nekakve " seanse " po psihijatrijama kako bi dobili papire za PTSP i mogli onda izmuljati neku mirovinu. ja se razdužio 92. još radim i jedinu ...prikaži još! privilegiju koju sam imao onu participaciju koja je trebala biti trajna su mi oduzeli, poništili davnih dana.

    Srijeda, 09.10.2019. u 13:02
  • Avatar gasdodaske2
    gasdodaske2

    "Samo" 55000 ratnih vojnih invalida? "Tek" svaki osmi ili deveti branitelj ranjen ili bolestan?? Pa koga vi farbate, "vjerodostojna" ekipo? Ovo nam je nova partizanština, za idućih +50 godina...

    Srijeda, 09.10.2019. u 13:05
  • Avatar acexxl
    acexxl

    Moj otac je stopostotni ratni vojni invalid druge skupine, stradao od mine 1995 i ima mirovinu od 5700 kuna i iskreno mi je žao gledati ga iz dana u dan kako se bori sa šećerom,tlakom, bolovima u nogama i kako ...prikaži još! ide na operacije svake godine skoro a ovi klošari u kafiću svaki dan pijani troše mirovinu od 3300 kn koliko primaju samo zato jer su se pravili ludi, sramota od države.

    1 Srijeda, 09.10.2019. u 13:10
    • Default avatar - zof

      zof: Oni koji su se pravili ludi isto imaju 5700 kuna mirovine. Žao mi je tvog oca i svih istinskih invalida Domovinskog rata. Ja sam dragovoljac. Hvala dragom Bogu nisam ranjen. A praviti se sud nisam htio. A mogao sam bez ikakvih problema.

      Odgovori Srijeda, 09.10.2019. u 13:16
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message