Spot za Karlovačko pivo, za koje se koristi 100% hrvatski ječam, inspiriran je scenama iz kultnog vesterna
Novi TV spot za Karlovačko snimljen u poljima ječma
Novi reklamni spot za Karlovačko sniman je u poljima ječma kod Požege i slavonskom selu Tekić, a inspiriran je epskim scenama iz vesterna Sedmorica veličanstvenih.
Priča o brendu ispričana je na moderan način, u vrhunskoj produkciji. Spot je snimao Predrag Dubravčić, a režirao Nevio Marasović, redatelj dosadašnjih spotova sa zaštitnim licem Karlovačkog – guruom Đuruom. Naravno, u spotu se uz domaću „sedmoricu veličanstvenih“ pojavljuje i nezaobilazni Đuru kojeg glumi poznati glumac Ozren Grabarić. Đurua je ovog puta zanimalo od čega se pravi pravo domaće pivo pa je otišao na polja ječma. „Pobravši“ mudrost s hrvatskih polja, nije propustio priliku da nam u svom osebujnom stilu nešto i poruči.
Novi TV spot u skladu je s identitetom i filozofijom brenda. „Ističemo se po tome što za naše pivo koristimo isključivo domaći ječam. Time pomažemo hrvatskoj poljoprivredi i gospodarstvu, ali istovremeno dobivamo i vrhunsko domaće pivo koje zahvaljujući četiri prirodna sastojka – vodi, čistom ječmenom sladu, hmelju i kvascu – pruža pun i profinjen okus. Karlovačko je i mnogo više od toga – to je pivo koje okuplja ljude i ohrabruje ih da uvijek vide pozitivnu stranu svega u životu. Uostalom, to smo vidjeli i na snimanju spota na kojem smo okupili i razveselili naše statiste, ljude iz požeškog kraja od kojih se zapravo nitko ne bavi glumom“, poručio je Filip Rabuzin, direktor marketinga u kompaniji HEINEKEN Hrvatska.
Novi TV spot možete pogledati u nastavku.
Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve