Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

'Odaziv štrajku je velik': Nema nastave u tri županije u utorak

Sindikati su najavili da će se štrajk nastaviti i idući tjedan. U četvrtak su najavili koje će županije štrajkati u ponedjeljak, a u petak su najavili štrajk za utorak. Zaprijetili su i novim prosvjedima kad u Zagreb dolaze gosti

Komentari 326 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar Plehan
    Plehan

    Pod hitno uvesti zabranu štrajka.

    34 Petak, 08.11.2019. u 12:37
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Ne znam zašto ne idu za tim?(vlada)

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 12:40
    • Avatar Plehan

      Plehan: Iskreno vjerujem da tako na kraju i bude.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 12:45
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Ali ni ne pristaju.. haha ma ja mislim da će ipak vlada ići za tim na sud haha.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 12:46
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Ako bude imaju moj glas

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 12:46
    • Default avatar - ZOOM_1

      ZOOM_1: I ja mislim da ima više onih kojima su se već popeli na vrh k... s tim štrajkom nego onih koji ih podržavaju, pa bi po toj računici sasvim sigurno bili na dobitku kad bi uveli radnu obvezu. Ali eto, ...prikaži još! oni još uvijek kalkuliraju.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 12:49
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Osjeti se to da kalkuliraju.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 12:50
    • Avatar Vražji_Vrag_2

      Vražji_Vrag_2: Ne mući vas kaj se crkvu i razne bosanske udruge financiraju žestoko, ali vas smeta jer nastavnici traže ono kaj ih pripada. Ne laprdajte ...

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:00
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Mene sve smeta

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:01
    • Avatar Ribbentrop

      Ribbentrop: Kaj ih pripada Hahahhaha, po kojem pravu ih pripada?

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:03
    • Avatar Vražji_Vrag_2

      Vražji_Vrag_2: @Ribbentrop, informiraj se. Po kojem pravu crvene mundire pripada lova koju im je krivousti dal i po kojem pravu lažni veterani pljačkaju državu i po kojem pravu moramo mi davati lovu u septičku jamu s druge strane granice?

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:05
    • Avatar Ribbentrop

      Ribbentrop: Za bosnu i lažne štakoraše, slažem se u potpunosti. Što pripada profesore? Statistika kaže otkaz

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:06
    • Default avatar - zdravkodren123

      zdravkodren123: Tako je... zabraniti štrajk, ukinuti sve televizije osim htv-a, u zatvor sa svima koji ne razmišljaju kao ja... nastavite niz siguran sam da imate još kakvu ideju

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:08
    • Avatar Vražji_Vrag_2

      Vražji_Vrag_2: Pripada ih povećanje plaće i koeficijenata jer su ih stalno potiskivali i govorili "ne sada", sada nemamo, ali idući rebalans, ali idući proračun i tak dalje. Profesorima su smanjivali plaće i nikad nisu vratili niti povećali. Ne trebaju nam popovi, ...prikaži još! već ljudi od znanja koji će izvesti djecu na put kompetitivnosti i znanja, a ne na put dogme i zaglupljivanja..

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:11
    • Avatar Ribbentrop

      Ribbentrop: Mi takve ljude imamo u promilima. Naravno, govorim promilima od 58 000 učitelja i profesora.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:12
    • Default avatar - lolita 29

      lolita 29: Uveo bi zabranu strajka? Gluplji komentar dugo nisam procitala

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:28
    • Avatar Ribbentrop

      Ribbentrop: Lolita, radi se o legitimnoj zabrani.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:32
    • Avatar Astrid

      Astrid: nema legitimne zabrane ustavnog prava... šta ti Ribbentrop lupetaš

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:35
    • Avatar Astrid

      Astrid: ne može se zabraniti nešto što je Ustavom dozvoljeno... u ovoj priči si isključivo ti dokaz da prosvjetari trebaju pod hitno veće plaće :)

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:38
    • Avatar Ribbentrop

      Ribbentrop: Prema odredbama Zakona o radu (ZOR), poslodavac, odnosno udruga poslodavaca može zahtijevati od nadležnog suda da zabrani organiziranje i poduzimanje štrajka protivno odredbama zakona (članak 217.). Sapienti sat

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:39
    • Avatar Astrid

      Astrid: pod uvjetom da nisu ispunjeni svi zakonski preduvjeti za održavanje štrajka :) ovdje jesu :)

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:41
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Astrid vidjet ćemo

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:42
    • Avatar Ribbentrop

      Ribbentrop: Hajde, neka ti bude :-) Da li je uvjet određeni rok neodržavanje nastave?

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:43
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Oni žele da im premijer osobno kaže u oči što je naumio ali to se neće dogoditi

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:46
    • Avatar Ribbentrop

      Ribbentrop: Plenki nije naumio ništa, sumnjam da lik ima neki as u rukavu i da šuti

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:49
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Hm..ne znam..

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:51
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Znam da se nema za ono što traže

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:51
    • Default avatar - Ventrilokvist

      Ventrilokvist: To se prvo vrati svojem Hitleru, pa zabranjuj.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 14:28
    • Avatar Anonimus2017

      Anonimus2017: Ova Šprem ili kako već ne zna ni pravopis a prva je kada treba štrajkat za rast plaća......takve bi ja rastjerao na prisilne radne akcije

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 14:46
    • Default avatar - štogod

      štogod: Kako se rulja razjarila jer se netko od njihovih sugrađana drznuo organizirat se i založit za sebe. Tako je, oni su problem, a ne možda političari sa svojim primanjima i beneficijima koje su vrijedno zaradili gurajući državu u propast. Zabranit ...prikaži još! štrajk... Kakav narod u PM...

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 22:56
    • Avatar Anonimus2017

      Anonimus2017: Ja radim u zdravstvenom sustavu gdje ljudi imaju mjesečni fond sati i za više od 1/3 veći od nastavnika, učitelja itd. rade noću, blagdanima, tokom lhetnih , zimskih praznika itd. pa nemaju znatno veću plaću od nastavnika i učitelja. Najmanje ...prikaži još! tu štrajka profesora, problem su nastavnici i učitelji koji su završili 3 ili 5 godina fakulteta. Za koju plaću radi medicinska sestra u bolnici koja je završila 3 godine fakulteta i za koji koeficijent. Reći ću vam, ima koeficijent 1,16 dok ovi imaju okvirno 1,30 za istu razinu obrazovanja. Idemo sada na one sa pet godina fakulteta. Medicinskim sestrama koje su završile pet ili čak sedam godina FAKULTETA isti u bolnicama nije priznat, ne postoji uredba kojom bi se to priznalo niti su im definirani koeficijenti za te razine obrazovanja te rade za manju plaću od učitelja ako odbijemo dodatke za noćni radi, rad blagdanom , vikendom itd pa ne rade ovaj cirkus. Koliko se školuje jedan liječnik specijalist ? Ima 6 godina studija, donedavno je iza toga bila 1godina stažiranja, pa 5 ili 6 godina specijalizacije od čega 2/3 mora odraditi na klinici i živjeti kao student odvojen od obitelji, nedavno je kao obavezan ubačen i postdiplomski studij.....i kada se vrate u svoju ustanovu nakon svega toga rade po 300sati mjesečno , danju, noću, blagdanima itd. i za koju plaću ? Pa bolje je završii kakav učiteljski fakultetić, raditi u danu cca 4,5 školskih sati samo radnim danima uglavnom u jutro, biti slobodan sve blagdane, zime , ljeta i dići 6-7k kn

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 23:23
    • Avatar Ribbentrop

      Ribbentrop: Ventrilokvist žibje trolu

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 18:18
    • Avatar Ribbentrop

      Ribbentrop: Anonimus, svi u ovoj državi rade više od učitelja. Doslovno.

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 18:18
    • Avatar Ribbentrop

      Ribbentrop: Učiteljski fakultet bi trebalo prenamijeniti u neki tečaj ili srednju. Nema tu ni f od fakulteta. Problem ove države su ljudi koji su bili na faksu, i smatraju samim time što su bili na faksu da imaju pravo na super ...prikaži još! er posao i super plaću, jer su grijali stolicu, a dobar dio njih malo jači strukovnjak zgađa znanjem... ali da... u hrvatskoj i dalje vlada socijalističko mišljenje.

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 18:20
    • Avatar Ribbentrop

      Ribbentrop: Pola njih nisu nikad ni vidjeli realno svijeta, a pripremaju djecu za realni svijet.... Hhhhh

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 18:21
  • Avatar ericcartman91
    ericcartman91

    Moj poznanik prof hrvatskog, kaže milina, slobodni vikendi, slobodno ljeto, praznici, odradi nešto sati dnevno (3 sata pa pauza pa tipa 2 sata navečer), lagano se zeza s učenicima, najteža stvar koju podigne je imenik, ima status u društvu, nema ...prikaži još! stresa, još kad ispravlja testove zabavno mu čitat bisere, čovjek radi pola godine a tih pola godine radi 5 sati dnevno, i to školskih sati, sve u svemu vrh posao, ne znam zašto ovi kukaju. Neki drugi poslovi istina jesu više plaćeni, pa tako doktori imaju veću plaću, ali imaju li i bolji posao? ne bih rekao, njihov posao traži koncentraciju i pun je stresa, dolaze umorni kući zbog čega im trpi i seksualni i svaki drugi život, pa ti onda objesi mačku o rep te pare.

    27 Petak, 08.11.2019. u 12:52
    • Avatar Ribbentrop

      Ribbentrop: Sad će reći da lažeš jer se treba obraniti dignitet

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:00
    • Avatar mateo92

      mateo92: ima i kod doktora svačeg, tipa opća praksa, dobiva 12 hiljada da bi rekao čovjeku da se kreće i pije više tekućine

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:05
    • Default avatar - jeremija12

      jeremija12: Pa trebo si se skolovat za prof pa nebi imo stresa

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:13
    • Avatar Ribbentrop

      Ribbentrop: Voli živjeti na rubu, stoga nije

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:22
    • Avatar ericcartman91

      ericcartman91: jeremija haha pa nije mi se dalo učit te puste knjige pet godina, samo brusilica i šmirgl

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:24
    • Default avatar - majkamajka

      majkamajka: Taj tvoj poznanik je neradnik. Pravi profesor Hrvatskog jezika ima puno posla. Ako se on zeza s ucenicima i sve tako laganini jadna ta djeca i jadno njihovo znanje na maturi.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:29
    • Avatar Ribbentrop

      Ribbentrop: Pravi profesor hrvatskog jezika ima jako težak posao, nimalo lagan. Najćešće je lakše konstruirati novog Boeinga nego nekoga naučiti hrvatski jezik. Možemo vidjeti po komentarima.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:31
    • Avatar ericcartman91

      ericcartman91: poštujem te ljude, treba naučit strani jezik, matematiku, nije lako 5 godina studirat, ali posao im je dobar i ne znam zašto se toliko bune

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:34
    • Default avatar - Modus

      Modus: tvoj poznanik je povrsan i ljencina kao i ti...

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:37
    • Default avatar - helen.000

      helen.000: modus pa taj njegov poznanik je ljenčina ali ericcartman samo iznosi istinite činjenice tih štrajkaša koji su sada nama na grbači.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:39
    • Default avatar - Nisam

      Nisam: Nemojmo pretjerivati i stavljati podučavanje ispred konstrukcije nečega kao što je avion. Neozbiljno je.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:42
    • Avatar Ribbentrop

      Ribbentrop: Hrvatski je jako težak. Kao što rekoh, jedan od dobrih pokazatelja su komentari.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:45
    • Default avatar - Nisam

      Nisam: Da, mora da je teže učiti nekog hrvatski nego složiti i misiju na Mars. Prespavaj malo pa razmisli o ove šta lupetaš-

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:48
    • Avatar big smile

      big smile: Najveći račun ove pijane manifestacije plaćaju roditelji i djeca, čujem da 80% roditelja podržava štrajk a kad se postavilo pitanje da se vikendom održe nastave koje su propuštene kroz štrajk ha onda se izjasnilo 80% roditelja da od toga nema ...prikaži još! a ništa i da neće poslat svoju djecu u školu!! To ti je onaj vic kad crnogorac traži poso pa kad je dobio onda kaže "Pa šo mene čoeče od ovoliko ljudi " Ovo nikakve veze sa bilo kakvim ciljevima ova Sanja jednostavno goni svoj neki princip ,osim toga ako ova vlada padne i budu privremeni izbori mogu zaboravit bilo koju povišicu u narednih par godina.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 14:00
    • Avatar kompleksnibroj_

      kompleksnibroj_: ericcartman91 čak i ako budemo naivni i pretpostavimo da ne lažeš, ono je što tvoj primjer pokazuje da svugdje ima uhljeba, pa i među nastavnicima. ništa bitno, dakle. i već poznato.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 14:10
    • Avatar Ferguson 533

      Ferguson 533: Ja to gledam sa druge strane.Ne bitno je što su to prosvjetni radnici ali su nešto pokrenuli a to je sloga. I brodograditelji su izgubili skoro sve pa nisu bili u stanju jedan štrajk organizirati. Političari su nas pokrali a ...prikaži još! sebi obezbjedili lijepe plaće za ne rad i isto tako puno slobodnih dana i godišnjih odmora. O mirovini neću ni pisati. Ali sindikati ni zuc! Od nekud treba početi...zato podrška štrajku.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 14:32
    • Default avatar - nuklearni fizičar

      nuklearni fizičar: ferguson javni sektor može štrajkati koliko god hoće i tražiti plaću koliku god hoće ali od toga nema ništa bez jakog gospodarstva, na kraju će vlada popustiti i povećati im plaće a lovu će namaknuti povećanjem struje, vode i goriva ...prikaži još! svima nama, zato prosvjetari i štrajkaju zadnjih 20 godina svake godine, malo im povećaju plaću ali to kompenziraju sa povećanjem cijena režija i goriva i u biti se ništa ne promijeni

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 19:04
    • Avatar Ferguson 533

      Ferguson 533: nuklearni fizičar: Kopirati ću ti komentar što sam napisao na neku drugu temu.Političari su si stvorili krug glasača i zato treba štrajkati!Podrška svim štrajkašima ma tko god bili! Jer znam da neće HEP štrajkati. Kako će štrajkati kad ih ima ...prikaži još! prekonekoliko viška. Neće štrajkati ni vodovod,ni HR.šume. Nisu ni u Uljaniku htjeli štrajkati niti podržati druge štrajkaše dok su bili na državnim jaslama. Jer plaća ide...a još se stigne i u fušu što zaraditi sa strane.Računica je jednostavna.Imate 50 000 ljudi viška u državnim firmama i to pomnožite sa 7000kn plaće i dobit ćete iznos koji se može dati prosvjetarima,medicinskim sestrama,zavarivačima...

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 19:09
    • Avatar Ferguson 533

      Ferguson 533: nuklearni fizičar: A može se. Stvar je samo kako se riješiti toliko uhljeba. I meni su pametovali Uljanikovci kako se dižem ujutro u 02.00 sati da idem nakrcati kombi i onda u dostavu do 09.30 sati a oni efektivno sat ...prikaži još! vremena dnevno. Da ih vidiš sada kako šljakaju kod privatnika. Moraju!!!

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 19:14
    • Default avatar - Nisam

      Nisam: Daj mi objasni ovo gore gdje u Uljaniku nisu htjeli strajkati i podržati ostale štrajkaše? Kako si to zamislio, trebali su svi prekinuti rad i izaći na ulice kada je štrajkao netko u nekoj drugoj firmi? Jesam li dobro shvatio?

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 12:02
    • Avatar Ferguson 533

      Ferguson 533: Nisam: imaš napadan stav....ali objasniti ću ti.U Puli su redom propadale renomirane firme koje su hranile jako puno obitelji..."Arena trikotaža, Puljanka, Istra veletrgovačko, tvornica cipela Astra, Bojoplast, Siporex, Mljekara, Tiskara, Istragradnja, Mehanika" i nikad nisu dobili nikakvu solidarnost od giganta ...prikaži još! Uljanika.Niti radnika niti sindikata Uljanika. Bolila ih je ona stvar za sve.Njima je plaća išla za njihov nerad.Sa druge strane kad je Uljanik propao oni(radnici i sindikat Uljanika) su tražili pomoć od svih.Bilo je tu i plakanja i prijetnji i svega. Sve su to državne firme bile...ugasile su se bez kune državne pomoći. U Uljanik se je utuklo love za spas(modernizaciju) 10x svih tih firmi. Ali one su se samo gasile jedna za drugom. Prosvjedovali su subotom...pa i nedjeljom ali bez potpore Uljanikovaca. Zadovoljan?

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 12:56
    • Default avatar - Nisam

      Nisam: Pišeš gluposti. Kada su propadale navedene firme, ako im se uljanikovci nisu pridružili nisu im se pridružili ni ostali. NIje im se pridružio nitko pa je glupo prozivati radnike jedne firme. Profesori još manje, jer i oni su dobijali plaćicu ...prikaži još! za svoj (ne)rad. A i to prosvjedovanje subotom i nedeljom je bilo smiješno, ne znam šta su očekivali? Lova koja se utukla išla je u određene džepove a to su znali svi oni za koje godinama glasaš (ma za koga god glasao). ''Nerad'' uljanikovaca se vidi po svim onim brodovima koji su se desetljećima gradili sami od sebe. A ''rad'' profesora se vidi po općoj kuturi društva koje se školovalo u zadnjih 20g. Jedno je sigurno, tko god da je štrajkao od tih gore firmi, nitko nije štetio društvu. A ovaj štrajk profesora već počinje štetiti društvu.

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 13:24
    • Avatar Ferguson 533

      Ferguson 533: Nisam: Hahahhahahah...pa trebao si mi odmah reći da si simpatizer Uljanika. Ne bi trošio vrijeme objašnjavajući ti ono što ti ne možeš shvatiti. Na čijoj si platnoj listi? IDS-a ili HDZ-a?

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 13:41
    • Default avatar - nuklearni fizičar

      nuklearni fizičar: ferguson kako će štrajk prosvjetara koji traže veću plaću za sebe riješiti problem uhljeba u državi kojih gle čuda ima i u prosvjeti? ako otpustiš 100 000 uhljeba dobiješ socijalnu bombu jer je gospodarstvo uništeno i ljudi jednostavno nemaju gdje ...prikaži još! e raditi, jedina opcija trenutno u HR je ili se uhljebiti ili pravac inozemstvo

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 19:11
    • Default avatar - Nisam

      Nisam: Biseru, naravno da mi je Uljanik blizak jer sam lokalac i poznate su mi mnoge teške sudbine vezane za tu firmu. Zato mi i sve više ide na nerve taj štrajk (iz upitnih razloga) koji se ovaj put direktno mene ...prikaži još! tiče, jer kada usporedim jedno i drugo zlo mi dođe. Radi šake kuna vi profesori gnjavite cijelu zemlju a ne sviđa vam se ni malo da vas se plaća po uspješnosti. Pa mi dođi lupetati o platnim listama a zvučiš kao jedan od sindikalista koji se šeću po de luxe hotelima.

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 21:44
    • Avatar Ferguson 533

      Ferguson 533: Nisam:Žao mi te je da pod stare dane moraš zaraditi plaću a u Uljaniku je stizala radio-ne radio.Pitaj vidovitog Milana što radim...da ne naprežeš i ovako mali mozak.

      Odgovori Nedjelja, 10.11.2019. u 03:20
    • Default avatar - Nisam

      Nisam: Odnesi si carobnu kuglu na servis jer ti ne radi kako treba. Komicno da si se upravo ti koji podrzavas nerad profesora nasao lupetati o neradu. Ljencino, podrzavas ih jer si njima slican.

      Odgovori Nedjelja, 10.11.2019. u 14:45
  • Avatar Arnold_is_back
    Arnold_is_back

    Poslati sve učitelje i profesore na državnu maturu, pa da ispitamo mi to znanje.

    18 Petak, 08.11.2019. u 12:35
    • Default avatar - cumica

      cumica: Ma tko ih sljivi...pokvarili su prvacicima dozivljaj prvog razreda..to je zalosno

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 12:39
    • Avatar llltwisterlll

      llltwisterlll: @Arnold Mi smo svi državnu maturu položili, za razliku od tebe... zato i jesno tu gdje jesmo, a ti moš bit jalan do sutra.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 12:42
    • Avatar llltwisterlll

      llltwisterlll: Nisu im profesori pokvarili doživljaj, nego političari i vlast

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 12:42
    • Avatar Ribbentrop

      Ribbentrop: Niste vi nikakvu državnu maturu položili. Hahahahaha, kakva obmana

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 12:43
    • Avatar Ribbentrop

      Ribbentrop: Je ne kak, svi smo mi jalni na lika koji je pitao zašto hrvatska ne štampa novce.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 12:45
    • Default avatar - VlatkoKomes

      VlatkoKomes: Bravo-trebaju pokazati svoje znanje,za ovu Sanju več znamo da nemože biti profesor.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:07
    • Avatar kuglica

      kuglica: Pogledaj ti samo radnog naroda, usred radnog vremena druge za nerad prozivaju i oni bi provjeravali znanje učitelja i profesora, a svi zajedno nisu u stanju (Osim littletwister@) razumjeti i shvatiti da ovakvim stavovima podržavaju izrabljivanje i obezvrjeđivanje rada i ...prikaži još! a i radnika pa samim time podržavaju i vlastito obezvrjeđivanje i izrabljivanje... I takve bukve bi provjeravale stručnost i kompetencije učitelja i profesora.... Zato i jesmo tu gdje jesmo jer si svaki tulipan koji ima pristup internetu, broji do 100 i zna se potpisati uzima za pravo pljuvati po učiteljima... Provjeravajte vi znanje i sposobnosti vaših poslodavaca ako se usudite.... Provjeravajte vi znanja svoje vlastite djece, pametnije će vam biti....

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:09
    • Avatar Ribbentrop

      Ribbentrop: Ako krenemo provjeravati znanja naše djece, automatski letite na ulicu, ne zazivajte vraga

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:11
    • Default avatar - VlatkoKomes

      VlatkoKomes: Predlažem čelnicima sindikata da več jedanput naprave izbore za čelnike sindikata.Pa zar nema nikoga da zamjeni ovog Mihalinca,Šprem i kak se več zovu drugi,zar nema mladih ljudi koji imaju znanje,koji znaju nešto reči na televiziji,ili je to još uvijek jerdnoumlje------bez ...prikaži još! ovih starih se nemože?

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:14
    • Avatar Ribbentrop

      Ribbentrop: Jednoumlje

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:18
    • Default avatar - cumica

      cumica: Pa ne dolaze oni u skolu ni političarima ni vlasti nego svojim uciteljima

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 14:26
    • Default avatar - valuta

      valuta: VlatkoKomes, eto, to je razlog zašto ja osobno ne podržavam štrajk ... kad se sjetim koliko sam "pravih učitelja" imao kroz školu, ne samo mladih, ali punih znanja i koji su to znanje znali prenijeti ... sigurno ih je i ...prikaži još! danas većina takvih ... i da se nitko ne nađe da spomene i prizna, a kamoli da se organiziraju da kažu gđo šprem, ne možete nas ovako predstavljati ... ja mogu samo pretpostaviti da ne smiju jer se boje osvete, znano je da tri loša ubiše miloša ...

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 19:24
    • Default avatar - VlatkoKomes

      VlatkoKomes: Neki dan sam bio u bolnici Varaždin i sasvin slučajno je bila neka rođakinja od gđe.Šprem.Došlo je do nekog razgovora i žena veli da ona nemože raditi kao učitelj zbog bahatosti,zbog toga što je rekla da nije imala naočale kada ...prikaži još! nije znala č i ć na ploči.Pa zašto ih sada ne nosi kada se šepuri po medijima.Dakle-ja osobno cijenim učitelje,ali:one koji ne lažu djeci,one koji imaju znanje.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 20:25
    • Default avatar - valuta

      valuta: još je onako primitivno i podsmješljivo rekla ... baš smo se u uredu smijali kako su ljudi kritizirali pravopis, a ne matematiku ... iskreno, ja mislim da je mnoge profesore stid, a i više od toga, kad čuju tko ih ...prikaži još! zastupa, i to još lagodno iz "ureda" ...

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 20:36
    • Avatar Arnold_is_back

      Arnold_is_back: Ako je takva glavna i batina među njima, ostaje nam pretpostaviti kakvi su ostali.

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 14:09
    • Avatar Arnold_is_back

      Arnold_is_back: U našoj hrvatskoj državi ima toliko gladnih, toliko beskućnika, toliko uhljeba, a smatram da su prosvjetari uhljebi koji su se dobro uglavili. Imaju sigurnu plaću i zaštićeni su jako u odnosu na sve druge djelatnike koji rade u privatnim poduzećima, ...prikaži još! a koji nemaju pravo ni pisnuti. Ja sam profesor koji ne podržava štrajk i omražena sam zbog toga. Nosim se s tim i stojim iza toga

      Odgovori Nedjelja, 10.11.2019. u 15:57
    • Avatar Arnold_is_back

      Arnold_is_back: Počela je istina izlaziti na vidjelo

      Odgovori Nedjelja, 10.11.2019. u 15:58
    • Default avatar - VlatkoKomes

      VlatkoKomes: Poštovanje gospođo.Istina treba jedanput doči na vidjelo u Hrvatskoj.Kada gledam Sanju Šprem na televiziji,sram me je i bojim se za unuke.

      Odgovori Nedjelja, 10.11.2019. u 16:22
  • Default avatar - suzana5
    suzana5

    Ajde odj..... više! Kakvu kvalitetu dajete djeci previše ste i plačeni. Danas djeca bez instrukcija gotovo da i ne idu u školu, a u najmanju ruku se sa njima treba doma nakon škole raditi 3-4 sata. Na kraju ispada da ...prikaži još! djeca uz knjigu provode vise vremena nego odrasli na poslu. Pa gdje toga ima? Koliko je to produktivno???Pogledajte Švicarsku...roditelji ni ne znaju da djeca idu u školu, vrijeme provedeno u školi je dovoljno za učenje, a ne da još isto toliko vremena provode kod kuće za knjigom.Radite bauk iz svega... ko i popovi iz Crkve... umjesto da djecu privlačite u škole samo ih tjerate od sebe.

    14 Petak, 08.11.2019. u 13:05
    • Default avatar - Phoenix

      Phoenix: Tako jee!! Svaka cast

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:09
    • Avatar ♡♡♡

      ♡♡♡: Instrukcije.... a što misliš tko daje te instrukcije? Pa ti isti profesori,... samo ne svojim učenicima... jedni drugima čuvaju leđa, a niki k ne valjaju...

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:10
    • Avatar Ribbentrop

      Ribbentrop: Djelomično si u pravu, ali brate mili, kakva švicarska? Kaj misliš tamo svi inteligentni i sve bajno.... Eh sad...

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:24
    • Default avatar - majkamajka

      majkamajka: Djeca do četvrtog razreda trebaju dobro slusati na nastavi, aktivno sudjelovati na nastavi, redovito pisati zadace i uopce nije potrebno doma uciti. Druga stvar je sto to djeca ne rade pa nastaju problemi, a roditelji onda s njima doma uce ...prikaži još! to sto je trebalo nauciti u skoli.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:38
    • Default avatar - sanja985

      sanja985: u potunosti si u pravu.....danasnje skolstvo je prebaceno s profesora na roditelje......i ovi koji tvrde drugcije ocito su skolovali djecu krajem 80tih i pocetkom 90tih kad su djeca izlazila iz skole iskljucivo znanjem koje su stekli u skoli al danas ...prikaži još! je sve naopacke i to znam iz iskustva jer imam dvoje u skoli...treci i prvi razred i vidim koliko "nauce" u skoli.....da ih roditelji doma ne uce bili bi apsolutni deb.ili

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:47
    • Default avatar - hardcore10

      hardcore10: Današnje školstvo nije prebačeno sa profesora na roditelje. Današnja djeca ne uče, bahati su i misle da su najpametniji što koriste fejs i instagram. Profesori im ne mogu apsolutno ništa pa ni stjerat sa sata ako ometa nastavu. Moze ga ...prikaži još! poslat u PM,,nikom ništa. A kad mezimci dobiju kulje onda nastupaju bahati roditelji te dolaze prijetit da njihov genijalac sve zna. Naravno taj isti roditelj informacije nije vidio bar pol godine.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 14:02
    • Default avatar - majkamajka

      majkamajka: Znaci ili Vaša djeca ne slusaju na satu ( jer znaju da cete vi s njima doma to opet raditi) ili učiteljice nisu dobri predavaci. Govorim iz iskustva.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 14:04
    • Default avatar - hardcore10

      hardcore10: Moja djeca jos ne idu u skolu, ali mi je zena profesorica. Doslovce puca po šavovima, a ono sto svakodnevno dozivljava sto od ucenika sto od roditelja je za pricat price. Svaki ...ni dan moram slusat kukanja, svaki dan ne ...prikaži još! mogu na laptop jer visi na njemu i radi bar 4 sata pi...rije za školu. Zasto to ne radi u skoli? Jer nemaju laptope. Tonere za printanje hrpe administracije kupujem ja. Ne skola. Jer nemaju. Roditelji zovu bez srama u 7 ujutro nedjeljom, 10 navecer nebitno. I da, ona kao profesorica priznaje da je sustav poslozen katastrofalno. Najbitnije. 90 posto ljudi ne razumije da oni štrajkaju jer su na ljestvici drzavnih i javnih ustanova uvjerljivo na dnu. Ukratko.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 14:18
    • Default avatar - nostradamus77

      nostradamus77: Polako, morate se ipak prisjetiti da je naša predsjednica rekla da ćemo biti kao Švicarska. Samo treba još malo vremena...

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 14:19
    • Default avatar - Sony1970

      Sony1970: hardcore 10 onda bi profesori trebali štrajkati za bolje uvjete rada, za opremu za škole a ne za veće plaće. Zanima me da li će, ako dobiju veće plaće, biti u redu da i dalje printa kod kuće na vašem toneru?

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 14:45
    • Default avatar - hardcore10

      hardcore10: Sony i ti ne shvaćaš. Da, štrajkaju i za plaću. Ali poanta je koeficjent. Imaju najniži koeficjent od svih državnih službenika. Najniži. A školstvo i obrazovanje su stupovi društva. I ne, neće biti u redu da i dalje troši svoj ...prikaži još! materijal i tonere i svoj laptop doma. Jer ja onda ne mogu na laptop heheheh.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 14:55
    • Default avatar - FIĆERATI

      FIĆERATI: hardcore10:Četiri sata rada dnevno u prosjeku, svaka subota i nedjelja slobodna, svaki praznik slobodan, svaki radni dan koji je moguće spojiti s praznikom slobodan, zimski praznici, proljetni praznici, ljetni praznici, dani u štrajku plaćeni, bolovanja bez kraja i konca za ...prikaži još! svaku sitnicu, regres za godišnji, darovi za djecu, cipelarine ............................ treba vam smanjiti plaću za 40%

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 18:43
    • Default avatar - brzic19

      brzic19: Skolovao sam se do kraja osmog razreda u Svicarskoj, te sam imao isto zadace kao i u Hrvatskoj. Vise do 5sati vise tjedno sam provodio u skoli nego moji vrsnjaci u Hrvatskoj.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 20:15
    • Default avatar - Memphis_ZG

      Memphis_ZG: @suzana slabo su placeni buduci da si ostala nepismena

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 22:33
  • Avatar bundevablaženka
    bundevablaženka

    Za anketu odrađivanje sati ste trebali staviti i opciju "moje dijete neće ići na nadoknadu"

    4 Petak, 08.11.2019. u 12:55
    • Default avatar - popular123

      popular123: Pa da,roditelji su moć.Biti će kako oni kažu.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 17:12
    • Avatar bundevablaženka

      bundevablaženka: Popular; o čemu vi pišete, napisala sam da je jedna od opcija u anketi mogla biti i ta,a mislim da se roditelje malo pita i sluša o bilo čemu što se tiče školstva, reformi

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 17:26
    • Default avatar - popular123

      popular123: htjela sam samo reći da čujem da neki roditelji često napadaju nastavnike kad njihovo "pametno dijete"dobije lošu ocjenu.Nije dobro da tako utječu na ocjene.Slažem se da se roditelje premalo pita.Znamo da u školstvu puno toga ne štima,nisu to samo nastavnici.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 17:44
    • Default avatar - sosed

      sosed: a dali tko od tih lezileboviča pita radnike koji pune proračun dali su i dalje spremni odvajati za njihove nebulozne zahtjeve,ponašaju se kao kajtazijevi podanici,mi hočemo a vi morate

      Odgovori Nedjelja, 10.11.2019. u 16:52
  • Avatar S.T.A.R.S
    S.T.A.R.S

    To sve otkaz momentalni.tak i ništa ne rade..pa nek idu u tvornice radit za minim..pa neka vidi kako im je dobro bilo..NIŠTAVILO..

    33 Petak, 08.11.2019. u 12:35
    • Avatar Arnold_is_back

      Arnold_is_back: Kako ne rade? Evo ih u zbornici na toplome, kava na lijevo, leptop ispred sebe i komentiraju na 24h. Eh, i ti s predrasudama. Ajd ti visi cijeli dan za vrijeme radnog vremena na 24h i reci da je to lagano

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 12:37
    • Avatar llltwisterlll

      llltwisterlll: tvornice'?? pa nismo NKV da idemo radit u tvornice, to je posao za vas koji niste prstom mrdnuli u školi... a sad bi dijelili nama moralne lekcije???

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 12:41
    • Avatar S.T.A.R.S

      S.T.A.R.S: Nisam te struke...radim ono za što sam kvalif...i cime sam zadovoljan😉

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 12:43
    • Avatar S.T.A.R.S

      S.T.A.R.S: Vidi se iz priloženog da ste VKV......više rada manje priče..

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 12:45
    • Avatar llltwisterlll

      llltwisterlll: Vidi se samo da nemate pojma o čem pričate... Ali naravno, uvijek je kod nas bio najpametniji onaj koji zna samo popljuvati sve i generalizirati, pa ni ti nisi iznimka.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 12:49
    • Avatar kuglica

      kuglica: Arnold, a što ti upravo sada radiš?! Visiš za laptotom, kavica na desnoj strani i usred radnog vremena prozivaš druge da rade to isto! Pa ako je tebi tako lijepo i ako ti stigneš usred radnog vremena ne raditi ništa, ...prikaži još! šta, to ne znači da je svima tako..... Uostalom, ja sam danas odradila sat i pol pa mi može biti piti kavu i tipkati na 24 sata... A ti moraš raditi da bi zaradio za moju plaću...

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 12:53
    • Avatar kuglica

      kuglica: S. T. A. R. S, i ti si se danas jako naradio jer si usred radnog vremena kritizirirao druge kako ne rade... Pa naravno da bi s takvim radom svatko bio zadovoljan: usred radnog vremena ništa ne raditi i kritizirati ...prikaži još! i druge što rade to isto!

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 12:58
    • Avatar bundevablaženka

      bundevablaženka: Illtwisterlll; u tvornicama rade samo NKV, proizvodnja može bez inžinjera?

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 12:58
    • Default avatar - Marko Marić

      Marko Marić: IIItwisterIII,a sta mislis da samo NKVrade u tvornicama,ima ljudi sa vecom skolom nego ti pa rade svakakve poslove jer nisu imali vezu da ulete na radno mjesto kao ti i ostali nastavnici.eEbala vas vasa skola,radite 3-4sata dnevno,bili strajkati kroz 7 ...prikaži još! i 8 mjesec i tako tvrdite da tada radize.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 12:58
    • Avatar llltwisterlll

      llltwisterlll: @grande_Barca Po ovome što si ti sad napisao se samo vidi da ne znaš čitati s razumijevanjem jer ja uopće nisam napisao da država treba štampati više novca... U biti , ovo što si sad napisao je čista laž, koja ...prikaži još! je vrlo lako dokaziva... Ja sam napisao da ako nekome izgori novac, i ako može dokazati na neki način da je novac izgorio, zašto bi bio problem taj novac vratiti u optjecaj, i vratiti ga vlasniku. Ne vidim što je po tebi tu glupo? Možda da argumentiraš koji dio je tu točno glup??? Jer novac je izgubljen, vrijednost nije... Ali tebi očito nije jasno zašto su novac i vrijednost različite stvari...

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 12:59
    • Avatar kizio

      kizio: Iskreno,ne podrzavam ovakav nacin strajka,svaki dan druga zupanija.. To izgleda pomalo neozbiljno,međutim u Hrvatskoj vlada takva klima da cim se netko pocne boriti za sebe,vecina ih pocne pljuvati,a ista ta vecina je nezadovoljna i ne rade nista da bi postali ...prikaži još! zadovoljni odnosno samo kukaju i nista ne poduzimaju. S te strane,u potpunosti podrzavam ovaj strajk i borbu ovih ljudi sa sustavom.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:00
    • Avatar llltwisterlll

      llltwisterlll: Ne rade u tvornicama NKV, nego na takve stvari ciljate, ono, ajte šljakat u proizvodnju na traku... ne pravite se sad blesavi... učiteljski posao je kao i svaki drugi, sa svojim prednostima i manama... i sastoji se od 40 radnih ...prikaži još! sati tjedno, vjerovali ili ne... većinom to bude više od 40 sati tjedno... 22-24 od toga su nastava, ovo ostalo su zaduženja koja se moraju napraviti...

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:01
    • Avatar S.T.A.R.S

      S.T.A.R.S: KUGLICA..Zašto je kuglica tako crvena ?

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:02
    • Avatar Ribbentrop

      Ribbentrop: Kuglica, pišeš u 12:53 da si odradila 90min. Ja to ne bih pisao i pljuvao druge.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:05
    • Avatar Ribbentrop

      Ribbentrop: Tako je, nisi pitao, samim time što si napisao, diskreditirao si se.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:09
    • Default avatar - vn2012

      vn2012: twister... zašto ne štrajkate poslije nastave, jer i tako kazete da radite još i poslije nastave takozvanih priprema...

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:12
    • Avatar Ribbentrop

      Ribbentrop: Eee zašto, jer je to slobodno vrijeme...

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:13
    • Default avatar - lolita 29

      lolita 29: Ma nemoj!! Ti ljudi su ucili i zavrsili fakultete!!! Ne podcjenjujem nicije zanimanje ali kad se usporedjuje radnik na traci sa fakultetski obrazovanom osobom dodje mi muka!!! Neka se bore, to je njihovo pravo a vase ne podrzavanje necije borbe ...prikaži još! za bolje sutra sve govori o vama!!! Samo smo slozni kad se pljuje po srbiji i kad su neki nogometasi u pitanju inace drvlje i kamenje po ljudima!!!!! Moju podrsku imaju

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:22
    • Default avatar - markocvek

      markocvek: Nek idu u tvornice radit na mjesto za vkv

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:29
    • Avatar Ribbentrop

      Ribbentrop: Neda mi se niti pokušati objasniti. Ajde ipak bude ukratko. Ne, prosvjetari nisu jedini ljudi s završenim fakultetima. Ne, fakultet nije mjerilo lagodnog i ugodnog života. Prema tebi, netko tko je diplomirao indologiju, zaslužio je barem 12 000kn plaće, jer ...prikaži još! , jer ipak je bio pet godina na filozofskom. Kak da ne

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:30
    • Avatar maštel

      maštel: Profesori=neradnici

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:36
    • Default avatar - Nisam

      Nisam: Baš bi bilo zanimljivo vidjeti koliko je profesora pisalo kontra radnika brodogradilišta i nazivalo ih neradnicima onda kada su radnici štrajkali.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:41
    • Default avatar - sanja985

      sanja985: twister s tak ogranicenim razmisljanjem zalosno je da si ucitelj/profesor...jer to ogranicenje prenosis na tudu djecu.....sramota.....a uostalom zasto uporno ne priznate cinjenice da nikad pravi rad niste dozivjeli u svom zivotu i da realno imate prevelike place za ono sto ...prikaži još! radite i koliko radite....kakvo je to skolstvo koje je prebaceno da roditelji moraju ucit djecu a ne vi profesori? sve radite polovicno i na stetu djece trazite nesto sto vam ni ne pripada.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:42
    • Default avatar - Nisam

      Nisam: Meni je puna kapa ovog štrajka ali ni u ludilu ih ne bi sve nazvao neradnicima. Neki profesori su odlični i svaka im čast na trudu. Drugi za kopati kanale i kositi travu... možda. Veće plaće da, ali samo onima ...prikaži još! a koji pokažu određene rezultate.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:54
    • Avatar llltwisterlll

      llltwisterlll: @sanja... zašto je moje razmišljanje ograničeno??? imaš neki argument, ili jednostavno samo pišeš ono što su ti napisali na papirić za 10 deka parizera?

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 14:42
    • Avatar llltwisterlll

      llltwisterlll: @Ribbentrop Nije lijepo lagati... a i za taj svoj parizer koji dobivaš možeš napravit još koji profil... koliko ih imaš, 4-5-6-12?

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 14:43
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: ajde da i ja nešto napišem, čitajući komentare gospodina twistera koji me stvarno iznenadio svojim generaliziranjem, omalovažavanjem radnika te upitnom inteligencijom. Neki profesori i učitelji stvarno rade odličan posao i premalo su plaćeni, ali većina ne zaslužuje ni da prismrdi ...prikaži još! u školi a kamoli da radi tamo... istina je da većina učitelja tjedno radi 10-15 sati za plaću od 7500kn na više, a kako kažu, ostatak radnog vremena provedu doma pripremajući se za nastavu i slično (iako svi imaju gotove skripte i nastavni plan), pa zašto ne bi to vrijeme proveli u školi i tamo se pripremali? znam osobno puno profesora i učitelja koji su nakon završene učiteljske "nabavili" diplomu u BiH i sad su gospoda profesori (nisu bili sposobni završiti fakultet u Hrvatskoj), a prodaju priče kako djeca ne žele prstom mrdnuti ali ne razumiju da su oni ti koji moraju djecu motivirati i naučiti nečemu a ne davati domaće zadaće tipa: pročitaj knjigu počevši od "te" stranice do "one" i nauči što piše... i na kraju, ja jesam da se povećaju plaće, mislim da bi trebali tražit i više, ali ne prije nego se napravi sistematizacija radnih mjesta i neka se uvede sustav ocjenjivanja profesora i učitelja kojeg se tako jako boje (ne znam zašto)...

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 14:56
    • Avatar llltwisterlll

      llltwisterlll: I onda sam ja upitne inteligencije??? nadimak govori sasvim dovoljno o tebi... kao što sam već rekao, pričaš o onom o čem nemaš pojma... ne kažem da u nekim stvarima nisi u pravu, ali 10-15 sati da radimo? pa daj ...prikaži još! molim te odi provedi s nekim profesorom tjedan dana pa će ti biti puno jasnija situacija...

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 15:33
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: generaliziraš ljude prema njihovom nicku, stručnoj spremi, radnom mjestu... Da li tako generaliziraš i svoje učenike tj. ako uopće jesi neki profesor... A što se tiče vremena koje se provodi u školi, jako dobro znam što sam napisao.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 16:55
    • Avatar kuglica

      kuglica: Ribbentrop, hajde, zlato, malo bolje pogledaj tko je započeo raspravu o neradu učitelj i to usred radnog vremena pa će ti biti jasnije zašto ja također odgovaram usred radnog vremena, a odgovaram iz jednostavnog razloga jer sam danas odradila svojih ...prikaži još! h sat i pol pa si ja to mogu dopustiti...ali vi, vi koji krv pišate, radite preteške i preodgovorne poslove da nemate vremena ni za što, ali se vremena za pljuvanje po drugima nađe...pa me samo zanima kako...

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 19:50
    • Avatar kuglica

      kuglica: S.T.A.R.S, Kuglica je tako crvena jer na njenu žalost živi okružena gluhim i slijepim ljudima pored zdravih očiju i ušiju...živi okružena ljudima koji nisu u stanju izdići se iznad svoje mentalne ograničenosti i sljepoće duha i svijesti...ali, eto, umjesto takvih ...prikaži još! ograničenih bukvi koje ne vide dalje od vlastita nosa pa o drugima sude po sebi, umjesto da se takve bukve crvene, crveniti se mora Kuglica umjesto njih (tako je to u ovom našem društvu)...lijepo je rekao jedan gospodin: " Doći će vremena kada će pametni morati šutjeti da bi fukare mogle progovarati..." Dakle, ta vremena su, ako je suditi po žalosnoj većini komentara, upravo nastupila...većina ovih komentara odraz su teške bolesti našega društva, društva koje se valja u mentalnoj žabokrečini vlastitih ograničenosti i prikraćenosti svake vrste...bukve ostaju bukve...i onda takva bukva pošalje dijete u školu i očekuje da se dijete odjednom pretvori u hrast...a to je dugotrajan proces...ne postaje se hrastom samo tako...ali, kao što rekoh, bukva ostaje bukva...svaka sličnost sa mnogim komentatorima ovdje nije uopće slučajna, već je bolno istinita...eto, zato se kuglica crveni...mora se netko kad se ne crvene oni koji bi se crveniti trebali...

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 20:07
    • Avatar kuglica

      kuglica: sanja, čije su to činjenice koje ti iznosiš? Ovdje je izneseno jako puno činjenica, ali jako malo njih se poklapa sa realnim i stvarnim stanjem...velika većina tih iznesenih činjenica je iskontruirana tako da odgovaraju nečijim vizijama i idejama....kažeš, roditelji moraju ...prikaži još! učiti svoju djecu...to moraju samo oni roditelji koji si vlastitu djecu nisu poučili nikakvoj odgovornosti i radu pa su svu odgovornost preuzeli na sebe... moje dijete je jedno sasvim prosječno dijete koje lako savladava nastavno gradivo...pa ako prosječnim gradivom može ovladati jedno sasvim prosječno dijete, tada se zapitajte zašto vi sa svojima morate satima učiti...možda vi ne želite priznati činjenicu da ste vlastitu djeci lišili svake odgovornosti i da ste stvari postavili na način da svi vi radite umjesto njih kako se ne biste trebali baviti njima...

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 20:17
    • Avatar Arnold_is_back

      Arnold_is_back: U našoj hrvatskoj državi ima toliko gladnih, toliko beskućnika, toliko uhljeba, a smatram da su prosvjetari uhljebi koji su se dobro uglavili. Imaju sigurnu plaću i zaštićeni su jako u odnosu na sve druge djelatnike koji rade u privatnim poduzećima, ...prikaži još! a koji nemaju pravo ni pisnuti. Ja sam profesor koji ne podržava štrajk i omražena sam zbog toga. Nosim se s tim i stojim iza toga Počela se istina otkrivati

      Odgovori Nedjelja, 10.11.2019. u 15:58
  • Avatar Splico38
    Splico38

    Moja sestra ima sina koji ide u drugi razred osnovne skole i ne podrzava strajk i nece slat sina u skolu kad budu naknade... Lipi pozdrav.

    3 Petak, 08.11.2019. u 12:32
  • Avatar Arnold_is_back
    Arnold_is_back

    Silovanje hrvatskog naroda.

    2 Petak, 08.11.2019. u 12:29
  • Default avatar - Phoenix
    Phoenix

    Pola ucitelja nebi polozilo maturu iz svog predmeta, da vidis tek te sramote

    Petak, 08.11.2019. u 13:03
  • Avatar Lost Cause
    Lost Cause

    Uvesti godišnje vrednovanje nastavnika i profesora. Koji ne zadovolji otkaz. Netko tko je polupismen i ne zna razliku između č i ć ne može raditi kao nastavnik, kraj priče. Netko tko svako malo dolazi na nastavu i bazdi na alkohol ...prikaži još! ne može biti nastavnik. Netko kome polovica razreda pada na ispitima iz godine u godinu tome su njegove sposobnosti i znanje upitni, a ne učenika. Ministarstvo treba napraviti pravilnik i kriterije i uvesti godišnje vrednovanje koje nastavnici moraju proći ili otkaz.

    1 Petak, 08.11.2019. u 13:54
    • Default avatar - sosed

      sosed: kaj očeš da ostanemo bez nastavničkog kadra,mnogi bi završili na socijali jer nisu dobri ni za bauštelu

      Odgovori Nedjelja, 10.11.2019. u 16:56
  • Default avatar - markocvek
    markocvek

    Ne znate kak vam je dobro

    13 Petak, 08.11.2019. u 12:29
    • Avatar llltwisterlll

      llltwisterlll: ne, nego vi ne znate kak vam je loše... ali samo i dalje radite za 2200kn, sretno u životu s takvim primanjima i stavom... nemojte se borit za sebe i pristajte biti drugima robovi...

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 12:33
    • Avatar Arnold_is_back

      Arnold_is_back: Vi se borite za sebe preko leđa ovih što rade za 2200.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 12:34
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: 2300vrć nemq deset godina 😆

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 12:39
    • Avatar llltwisterlll

      llltwisterlll: Što mi imamo s ovima koji rade za 2200??? Netko tko ima što ponudit tržištu rada sigurno ne radi za 2200, a oni koji u školi nisu imali želju učiti i steći znanje i zvanje bi sad trebali dijelit moralne ...prikaži još! lekcije profesorima koji ne žele raditi za kikiriki, a školovali su se 17 godina.... većini kvalitetnih profesora nije problem naći drugi posao, a ovaj jednostavno neće radit za kikiriki, pa onda nek vam kemiju i matematiku djeci predaje NKV... nemam ništa protiv! dapače, možda onda shvatite da obrazovanje tako jednostavno kako neki misle da je.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 12:39
    • Avatar Arnold_is_back

      Arnold_is_back: Nisu prosvjetari jedini koji imaju završeni fakultet, ako i imaju.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 12:41
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Ja samo molim da premijer ne posustaje

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 12:42
    • Avatar llltwisterlll

      llltwisterlll: Pa da, dok ti je stranka na vlasti jedeš parizer na račun poreznih obveznika, jel tak?

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 12:42
    • Default avatar - ZOOM_1

      ZOOM_1: No, 6500-7500 kn baš i nije kikiriki. Malo su vam velike oči, znaš.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 12:43
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Imaju više nego med.sestre

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 12:43
    • Default avatar - MarkoRistić

      MarkoRistić: Svi profesori su sran..je nis ne nauce ja bi im za strajk spusto placu a ne podizo profesori koj nista neradi . Policajci vatrogasci oni bi trebali imat vecu placu

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 12:44
    • Default avatar - zdravkodren123

      zdravkodren123: Twister nemoj se truditi objašnjavati ljudima kojima je 6t kn ogromna plaća šta znaći borba za sebe i svoja prava... jednostavno neki ljudi su rođeni da ih gaziš 250 sati mjesečno za minimalac, samo što je kod nas takvih previše

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:03
    • Default avatar - markocvek

      markocvek: Plaćati po satu

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:27
    • Default avatar - nostradamus77

      nostradamus77: Twister Što točno današnja većina profesora ima za ponuditi tržištu? Rezultati mature su sve godine sve više poražavajući, ako je to ono što većina profesora može naučiti današnju djecu, onda im je i 6000 kn previše. Najlakše je doći na ...prikaži još! na nastavu i reći djeci naučite to, to i to i kraj priče. A to šta djeca to moraju štrebat i bubat napamet, te tako ništa ne naučit, to više nije profesorov problem...

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 14:22
  • Avatar bolnaistina
    bolnaistina

    A zamislite ovo, da realni sektor počne štrajkati i ne plaća 6 mjeseci državu???? Kakve bi onda imali plaće??? Napravite reda među sobom i u administrativnom aparatu države, pa će biti novaca.

    Petak, 08.11.2019. u 13:40
  • Avatar baba roga
    baba roga

    plenkoviću,mariću zatvorite pimpu ovoj rulji.sebe ovako zamišljam da ja štrajkam danima a šef me plaća i neodjavljuje me. izgleda da sam prolupao.

    Petak, 08.11.2019. u 12:46
  • Avatar S.T.A.R.S
    S.T.A.R.S

    Ovoj gore sa slike za primjer drugima momentalni OTKAZ.. .naravno sa upisanom bilješkom u radnu knjižicu posebnu pohvalnicu o poticanju neradnosti i bahatosti..

    1 Petak, 08.11.2019. u 12:48
  • Avatar S.T.A.R.S
    S.T.A.R.S

    Da su malo pametni za primjer drugima početi sa otkazima...svaki radnik je zamijenjiv pa tak i oni..

    4 Petak, 08.11.2019. u 12:38
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Slažem se

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 12:40
    • Default avatar - ZOOM_1

      ZOOM_1: Da vidiš kak bi se brzo vratili radit, nekak si mislim da se ipak ne bi samo tak odrekli tog "podcijenjenog i potplaćenog" posla i otišli radit negdje kod privatnika.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 12:46
    • Default avatar - _vatrogasac_

      _vatrogasac_: Na burzi profesora ne nedostaje, osobno znam dvojicu i rado bi odmah radili za trenutne pare, tako da ne vidim problem, maknite se i dajte kolegama svoje mjesto.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:19
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Daje bože ali ne vjerujem da će seeto dogoditi, otkazi 😆

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 13:42
  • Default avatar - editam
    editam

    Admini gdje su moji komentari??

    1 Petak, 08.11.2019. u 14:50
  • Avatar baba roga
    baba roga

    radim u njemačkoj i kad izgubim tjedan da nema posla imam probleme oko financiranja režija a ovi mjesec dana i više baš mi je žao ti jadnika

    Petak, 08.11.2019. u 12:42
  • Avatar Ante1995
    Ante1995

    Najgori neradnički dio države su oni zaposleni na proračunu!

    Petak, 08.11.2019. u 13:11
  • Avatar maštel
    maštel

    Svim profesorima koji štrajkaju otkaz. Nikad zadovoljni, a ne rade ništa i još slobodni pola godine. Ima mladih na birou koji će raditi umjesto njih

    Petak, 08.11.2019. u 13:33
  • Default avatar - markocvek
    markocvek

    Placati po satu

    Petak, 08.11.2019. u 14:50
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message