Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Odbili mu obje žalbe: Suđenje Paravinji i dalje zatvoreno

Prvo ročište u ponovljenom suđenju je završilo i prije nego je počelo: Paravinja se odmah požalio što je postupak zatvoren za javnost i zatražio je izuzeće Suda

Komentari 91 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar vana 3
    vana 3

    Ovaj pun neki zahtjeva a nije ni zaslužio ni da hoda po zemlji..

    Subota, 02.08.2014. u 13:02
  • Default avatar - mirooo2222
    mirooo2222

    neznam zašto,ali čini mi se da on nije bio jedini sudionik u zlu koje se dogodilo antoniji...možda se varam...

    2 Subota, 02.08.2014. u 13:11
  • Default avatar - Šarlota
    Šarlota

    Koliko se puta Paravinja tj. njegova odvjetnica obraća žalbama na odluke Vrhovnog suda, a koje su redom odbijene? Po ovom cirkusu koji Paravinja izvodi, Vrhovni sud je odavno morao donijeti pravorijek, a oteže se s konačnom presudom. Zašto? Onom tko ...prikaži još! ga pusti prije vremena ili "zbog dobrog vladanja", ne mogu poželjeti ništa drugo nego da mu taj isti Paravinja živi u kući. :(

    13 Subota, 02.08.2014. u 18:08
    • Default avatar - volimje

      volimje: A sve to plaćamo mi.

      Odgovori Subota, 02.08.2014. u 19:46
    • Default avatar - Prva Proleterska

      Prva Proleterska: Ako je VS vratio suđenje na poćetak , to samo govori o strućnosti sudije i predsednika suda , koji nije pomogao ili dao kompetentnijeg suca !

      Odgovori Nedjelja, 03.08.2014. u 16:25
    • Avatar Freya

      Freya: Volimje, trentno je to sporedno, neka ga vise osude.....

      Odgovori Nedjelja, 03.08.2014. u 16:42
    • Avatar Freya

      Freya: Pp, ti se bas i ne razumijes u sudske procese?

      Odgovori Nedjelja, 03.08.2014. u 16:42
    • Default avatar - volimje

      volimje: Dok nešto plaćam onda to nije sporedna stvar, već najvažnija.

      Odgovori Nedjelja, 03.08.2014. u 16:44
    • Avatar Freya

      Freya: Volimje bolje placati proces ove vrste nego pustiti ga da seta ulicama

      Odgovori Nedjelja, 03.08.2014. u 16:50
    • Default avatar - Prva Proleterska

      Prva Proleterska: Freya @ N eda se ja ne razumijem u sudske pocese , nisam nikada ni tvrdio da se razumijem, samo većini ovdje komentarujućih Paravinju nije jasno , da je PRESUDA PALA , da nijedna točkica u osudi više ne važi ...prikaži još! i da je radi povrijede bla bla bla , kršen pravni postupak u jednome dijelu iz ZoKP RH. Pošto ide suđenje iz poćetka , iz poćetka , ko da prijašnjega nije ni bilo , tuženi ima pravo tražiti izuzeće jednoga suca ili ćitav senat , kao i radi medijske gonje na tom prostoru dislokaciju suđenja u neko drugo mjesto. Na prvom roćišću može i priznati krivicu, odnosno se dogovoriti za duljinu kazne, ako prizna . On je samo optuženi i sve ide jovo na novo. Doduše neki iskazi svjedoka , će se i ćitati , tako da bude stvar ubrzana , samo ono o bijelo-plavom kamionu crvene boje, će se probati pocepati i iskaz svjedoka prikazati neupotrebljivim i nesigurnim za sami događaj , kao i iz toga proizlažeće radnje Policije , koja je tražila jednu boju a našla drugu .

      Odgovori Utorak, 05.08.2014. u 00:40
    • Default avatar - Prva Proleterska

      Prva Proleterska: Najinteresantnije je ovo : Kako je Policija saznala za Paravinju , odnosno, zašto su ga poćeli hvatati , kad nisu imali još nijedan dokaz - nisu ni našli kamion niti su "znali " i imali materialna "saznanja" da je to ...prikaži još! o Paravinja. Ime Paravinja se je Istražnim organima dalo prije i jednoga pribavljenoga dokaza. Ko ga je saopćio Policiji ? Samo onaj , ko je bio upućen u preddogađanja . Član porodice je iznjeo ime !

      Odgovori Utorak, 05.08.2014. u 00:54
    • Avatar Freya

      Freya: Pp on je priznao pa porekao pa im davao lokacije razne pa opet priznao i opet porekao i tako nekoliko puta. Ne zaboravi da pricamo o sociopatu koji je uvjeren da je najpametnija osoba na svijetu i koji radi sve ...prikaži još! samo da izvoza ljude

      Odgovori Utorak, 05.08.2014. u 11:27
    • Default avatar - Prva Proleterska

      Prva Proleterska: Freya.@ Daj još jednom pročitaj ovo zadnje što sam napisao. Pa još jednom . Da ti pomognem . Mala je nestala , neznaju ni, dali je slućajno samo pobjegla od kuće a oni počeli vatati Paravinju. Na osnovu čega ? ...prikaži još! ? Pa na osnovu iskaza sestre , koja je znala za njega.

      Odgovori Utorak, 05.08.2014. u 11:37
    • Avatar Freya

      Freya: Ok. Sad ti procitaj opet sto sam ja napisala. Paravinja je priznao pa je paravinja porekao pa je paravinja davao razne lokacije pa je paravinja opet porekao i tako paravinja paravinja paravinja unedogled. Dokle paravinja vise misli????

      Odgovori Utorak, 05.08.2014. u 11:47
    • Default avatar - Prva Proleterska

      Prva Proleterska: Stavi se u ulogu Paravinje u tom momentu. Od tebe traže nešto , na što nemaju ni pravo po ZoKP , da se samooptužiš i pokažeš jim mjesto " zloćina" . Imao je i pravo , da se je dao ...prikaži još! o vozati na frišku ariu iz zatvora. Al bilo zahebano , jer jim nije mogao pokazati ili nije htjeo to mjesto , u zaleđu ,a ono bilo 100km skroz na drugu stranu. Tahometar kamiona su mogli veoma jednostavno proćitati sa novom vožnjom beloplavoga kamiona crvene boje i našli bi tjelo A. , bar bi locirali mjesto NEPOTREBNOGA zaustavljanja kamiona i tu tražili. Pa ja sad javno priznajem Policiji , da sam ubio nekoga . Znaš šta mi mogu ? Puvati. Oni moraju dokazati , a ne ja njima pomagati u traženju dokaza. Ono njihovo vozikanje Paravinje po terenu , je bila samo sprdaćina Paravinje i dokaz forenzićne nesposobnosti RH istražnih organa. Neznaju ćitati tahometar !!!!!!! Pa pametnome sasvim dovoljno. Usput radi lakšega praćenja situacije . Nisu bili prvi put zajedno!

      Odgovori Utorak, 05.08.2014. u 13:31
    • Avatar Freya

      Freya: Prvo, tahometar ne pokazuje lokaciju, nego voznju, brzinu voznje i zaustavljanje. Ako je onaj stari na listice, lako se mogao lazirati. Tahometar nije nikakav dokaz ni za ni protiv

      Odgovori Utorak, 05.08.2014. u 20:31
  • Avatar Freya
    Freya

    Pa naravno da zeli otvoreno za javnost kako bi mogao lakse manipulirati. Cijenjeni vrhovni sude, pustite li "ovo" ikada van, to ce vam biti na dusi

    5 Subota, 02.08.2014. u 16:46
    • Avatar Upitnik30

      Upitnik30: On je samo željan slave i izazivanja tuge onima koji su ostali bez svog djeteta.. Trebalo bi mu šapnuti da novinari nisu bili zainteresirani, pa ih stoga nema.. To bi mu bio najteži udarac.. Fuj!

      Odgovori Nedjelja, 03.08.2014. u 11:27
    • Avatar Freya

      Freya: Sociopati imaju potrebu za time da budu u centru paznje. A on je sociopat

      Odgovori Nedjelja, 03.08.2014. u 11:33
    • Default avatar - Prva Proleterska

      Prva Proleterska: Čovjeku se brani pravo na odbranu i to u Europskoj Uniji!!! Hrvati , koji ovdje linćujete toga ćovjeka idite i sklonite se negdje , gdje ne važe civilizacijski zakoni npr. Albanija, vama tako draga po bezakonju Srbija, Bosna Azerbeđan i sl.

      Odgovori Nedjelja, 03.08.2014. u 16:23
    • Avatar Freya

      Freya: Cccc prva proleterska, prvo se nauci gramatici, a onda tjeraj ljude.... odnosno, pokusavaj otjerati jer nije da te itko ferma i 5%

      Odgovori Nedjelja, 03.08.2014. u 16:39
    • Avatar Upitnik30

      Upitnik30: Go.no se samo žali što postupak nije otvoren za javnost jer bi se htio naslikavati..Htio bi da mu sitna piskarala daju grandiozna imena i da danima (godinama) dok traje suđenje može čitati o samome sebi i proživljavati svojih pet minuta, ...prikaži još! a Prva Proleterska u tome vidi neomogućavanje "prava na odbranu".. :-D

      Odgovori Nedjelja, 03.08.2014. u 17:26
  • Avatar kllea
    kllea

    baš me zanima na kaj bude sljedeći put imao prigovor ili žalbu, možda da mu je vruće, il je žedan, ...uglavnom sve zaj....a i to mu na žalost prolazi...

    2 Subota, 02.08.2014. u 15:28
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Uf što bi volija provest 24 sata u njegovoj ćeliji::

    Subota, 02.08.2014. u 13:32
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    jos bi i privilegije tija... ma ima da sutis i nikad vise ne progovoris... da u lancima i izolir trakom provedes ostatak svog zivota!

    Subota, 02.08.2014. u 18:59
  • Default avatar - Prva Proleterska
    Prva Proleterska

    Ajmo rašćistiti još jednu situaciju. Tvrdi se i svjedok -policajac je izjavio , da je ŠLEPER okrenuo na cesti. Znaći okrenuti se je morao opet još negdje , ako je želio voziti opet prema ZG. Na cesti kod prvoga okretanja ...prikaži još! za ST, ima toliko mjesta prije samoga raskršća ST-ŠI- Drniš , da se može šleper okrenuti odjednom. Da samo troosovinska prikolica nacrta na asfaltu takve vidne tragove , koji ostaju i po mjesec dana na asfaltu. Gdje jim je vještaćenje mikro sljedi sa strukturom guma njegovoga šlepera. NEMA ! A ima pogrešna boja , to ima. Gdje ima to isto, sa mjesta iste radnje , samo sada ponovnoga okretanja prema ZG. Na toj cesti , pa jedno 20km nije moguće okrenuti šleper iz cuga , odnosno ima toliko malo pozicija za okretanje , da su ga po tahometru trebali pronaći i dokumentirati. U papirima je samo NEGDJE SE JE OKRENUO ! Da se nije detivi , malo okrenulo , o važnosti prikupljenih dokaza , sa svojim predpostavkama , koja i radi toga na sudu ne VRIJEDE ! Gdje su slike i uzeti uzorci mikrosljedi ponovnoga okretanja , sad prema ZG. Znaći na samom početku priće , nema nikakvih dokaza - osim smušenoga svjedoka bjelo plave boje crvenoga kamiona. Odakle Policija uopće poćinje sa prićom a u kom momentu pelazi na činjenićno stanje podkrijepljeno forenzićnim dokazima.! Nije tu sad problem priznati griješke u prikupljanju dokaza , nego je tu sada problem kod ovakvoga teškoga zloćina priznati MI SMO NESPOSOBNI !

    Utorak, 05.08.2014. u 14:08
  • Default avatar - Prva Proleterska
    Prva Proleterska

    A što Šibenski sud , koji je i jedini nadležan ne pokrene postupka protiv MIHAJLA KERTESA sa nezakonit prelazak granice , za organizovanje pobune Srba u Kninu , kad imate zato i svjedoke.

    Subota, 02.08.2014. u 17:06
  • Default avatar - Prva Proleterska
    Prva Proleterska

    Poštovani, Vaš komentar prekršio je pravilo broj 5 naših pravila komentiranja. Za ovaj prekršaj sankcija je lakša opomena. Ovo vam je treća lakša opomena u posljednjih tjedan dana te smo zbog toga blokirali vaš korisnički račun na rok od 24 ...prikaži još! sata. Bit će vam ponovno dostupan za 24 sata.

    Nedjelja, 03.08.2014. u 17:06
  • Avatar kresimirvulic
    kresimirvulic

    Ma dao bi ja njemu špicu i gumeni batić pa da ide tucati kamen i raditi autocestu do Dubrovnika, pa nek si zaradi za hranu sam frajerčina a ne da ga ja kroz poreze državi moram hraniti. Eeeee jem... te nepravdo.

    Nedjelja, 03.08.2014. u 19:42
  • Default avatar - Prva Proleterska
    Prva Proleterska

    Da se razumijemo , ja, još jednom ja , sam pronašao u Australiji onu ubicu četveročlane porodice u Erveniku , koji sada čeka suđenje ili je već osuđen u Šibeniku.

    12 Subota, 02.08.2014. u 17:12
    • Default avatar - volimje

      volimje: Kaj?

      Odgovori Subota, 02.08.2014. u 19:47
    • Default avatar - Prva Proleterska

      Prva Proleterska: Niš kaj ? Hoću samo da kažem , da niti slućajno ne zagovaram Paravinju , jer mi je tek kako stalo , da zloćinci završe tamo gdje im je i mjesto, al za ovoga Paravinju ni slućajno me nije sud ...prikaži još! u Šibeniku ubjedio u to , da ka tome nadodam , kakvo iskustvo imam sa tim šeprtljama u jednom drugom slućaju , a na koje osudu se nisu mogli žaliti , jer je suđenje bilo u osustvu , a sudio je Milorad ČURKO !

      Odgovori Nedjelja, 03.08.2014. u 16:20
    • Avatar Freya

      Freya: Da da nasao si ti. Aha

      Odgovori Nedjelja, 03.08.2014. u 16:49
    • Default avatar - Prva Proleterska

      Prva Proleterska: Ne ti si se među Srbima i po Srbiji raspitivao , ti junaćino moja! A da, znam i srbski . Južno beogradski naglasak i srbsku ijekavicu - dalmatinsko srbski.

      Odgovori Nedjelja, 03.08.2014. u 16:58
    • Avatar Freya

      Freya: Tebi nisu sve dascice......

      Odgovori Nedjelja, 03.08.2014. u 18:42
    • Default avatar - Prva Proleterska

      Prva Proleterska: Freya @ Nisu tebi , jer misliš , da ste bogom dani i da vas nije svijet nadgledao i vas i Srbe. A što se toga slućaja tiće , dovoljna je bila samo jedna sasvim obićna rećenica u slućajnom razgovoru ...prikaži još! dviju osoba , za susjednim stolom. Samo ne u RH ,nego RS. A da i morao si znati i biti upućen u sam zloćin !

      Odgovori Ponedjeljak, 04.08.2014. u 23:09
    • Avatar Freya

      Freya: Joj daj ajde sad igramo opet igru tko je odakle? Eto meni odlicno, a te igrice ne igram. Zovi si parketara

      Odgovori Utorak, 05.08.2014. u 07:58
    • Default avatar - Prva Proleterska

      Prva Proleterska: Ja imenom i prezimenom sudiju , pa ti vidi , ako meni ne vjeruješ . Pogledaj njegove presude od 1992- 1994 g. pa ćeš naići i vidjeti . Za to je bio unaprijeđen za predsednika suda u Kninu. A za ...prikaži još! ono , trebalo je skoknuti do atašeja na Ausrtralskoj ambasadi , pa nakon par mjeseci i do atašeja na ambasadi RH i evo njega natrag. A ti sama sebi polaži parket ! Australca sam išao podhebavati , da primaju četverostruke ubice bez , da ljude- useljenike - proveravaju i da mogu na taj naćin poništiti sve policije i sudske odluke ćitavoga svijeta .Taj je bio već osuđen na 15g. od Krajiškoga suda , al su ga pustili , nakon godinu dana , kad je počeo pravi rat, a posle je izmakao traktorom. Kad sam uznemirio Australce i kad sam posle malo vrijemena bio siguran , da su ga locirali , otišao Hrvatu i samo mu dao na znanje , da od Australaca traže toga i toga, i da oni znaju u čemu je stvar. Pa nema države , koja bi tek tako dopustila , da se 4x ubica šeta po njihovoj zemlji a i nije njihov državljanin.

      Odgovori Utorak, 05.08.2014. u 11:28
    • Avatar Freya

      Freya: Dakle, po ovome ti ne kritiziras ono sto j paravinja napravio nego suca? Gle, ja ne znam tko je taj sudac niti me iskreno briga. Vratimo se na paravinju. Na vrhovnom sudu je, zalbi vise nema i ono sto on ...prikaži još! radi je za svaku osudu. Ne samo sto je antoniji napravio, nego i ovo sto sa sudom radi

      Odgovori Utorak, 05.08.2014. u 11:44
    • Default avatar - Prva Proleterska

      Prva Proleterska: Freya@ Pa stani , zaustavi se , kud si navrla. Nije on na VS pobogu, VS je PONIŠTIO presudu , sve ide iz poćetka, od 0 , on je sada prvi puta stao pred sudije , pravno gledano. Zato ima ...prikaži još! i pravo tražiti sve što i drugi , kad prvi put stane pred sudije, pa da i prizna u dogovoru za manju kaznu i da se suđenje uopće ne održi, nego samo se proćita presuda po tom osnovu kao i izuzeće svih i svakoga . Ko ga brani , ja sam samo i to veoma ljut , jer ga ovdje tako gadno napadaju , samo zato što je Pravoslavac . I još nešto. U Sinju je jedan ugledni građanin napravio pa bar 2x teži zloćin iste vrste a dobio 15g. Onome , a moraš biti i cijepljen konta nacionalizam - znam da je to teško - , ko ovo prati sve je jasno , samo onome ko bi trebao neke stvari brisati , nije!

      Odgovori Utorak, 05.08.2014. u 12:05
    • Avatar Freya

      Freya: Cuj, da je od ne znam gdje stvarno me bas briga. On voza okolo sve oko sebe. Zasto je poanta u tome tko je sta po vjeri? Meni to uopce nije bitno. Kao ni nacionalnost. Pa da je i najveci ...prikaži još! hrvat opet je monstrum

      Odgovori Utorak, 05.08.2014. u 12:22
    • Default avatar - Prva Proleterska

      Prva Proleterska: Kako možeš kazati , da je monstrum , kad suđenje nije ni poćelo. Ko kže da će biti osuđen ? Pa ne možeš mu radi nekih silovanja prije , kojeg dokazano , u tom slućaju nije izvršio , osuđivati unaprijed. ...prikaži još! Suđenje je zatvoreno . Zato napisati i ono što nije procurjelo u javnost, djelovanja sa njene strane , je bez veze , jer ovaj briše . Ja samo još ovo. Odmah su počeli tražiti Paravinju, iako uopće nisu imali nikakvih materialnih dokaza , oni su skupljeni tek kasnije , kad su ga uvatili . Kako ? Pa lako. Šapnula im ga sestra . Kako ga je znala ? Pa znala , pa se ti misli !

      Odgovori Utorak, 05.08.2014. u 13:00
  • Avatar SAINT
    SAINT

    Poštovani, Vaš komentar prekršio je pravilo broj 8 naših pravila komentiranja. Za ovaj prekršaj sankcija je lakša opomena. Ovo vam je treća lakša opomena u posljednjih tjedan dana te smo zbog toga blokirali vaš korisnički račun na rok od 24 ...prikaži još! sata. Bit će vam ponovno dostupan za 24 sata.

    1 Nedjelja, 03.08.2014. u 12:03
    • Default avatar - Prva Proleterska

      Prva Proleterska: Poštovani, Vaš komentar prekršio je pravilo broj 8 naših pravila komentiranja. Za ovaj prekršaj sankcija je lakša opomena. Trenutno imate 2 lake opomene i 0 težih opomena u posljednjih tjedan dana. Ako sakupite tri, vaš korisnički račun bit će privremeno blokiran.

      Odgovori Nedjelja, 03.08.2014. u 16:26
  • Default avatar - FilipNogomet
    FilipNogomet

    Poštovani, Vaš komentar prekršio je pravilo broj 8 naših pravila komentiranja. Za ovaj prekršaj sankcija je lakša opomena. Trenutno imate 2 lake opomene i 0 težih opomena u posljednjih tjedan dana. Ako sakupite tri, vaš korisnički račun bit će privremeno blokiran.

    Nedjelja, 03.08.2014. u 03:18
  • Default avatar - FilipNogomet
    FilipNogomet

    Poštovani, Vaš komentar prekršio je pravilo broj 8 naših pravila komentiranja. Za ovaj prekršaj sankcija je lakša opomena. Trenutno imate 1 laku opomenu i 0 težih opomena u posljednjih tjedan dana. Ako sakupite tri, vaš korisnički račun bit će privremeno blokiran.

    Nedjelja, 03.08.2014. u 03:15
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Pa zar se jos baca novac na njegovo sudjenje

    Subota, 02.08.2014. u 22:00
  • Avatar Maddog
    Maddog

    ovaj ka Severina, svako malo članak o glupostima i nebulozama

    Subota, 02.08.2014. u 20:08
  • Avatar ljubica ljubičica_1
    ljubica ljubičica_1

    Nije mi jasno zašto je ponovljeno suđenje ?

    15 Nedjelja, 03.08.2014. u 11:00
    • Default avatar - Prva Proleterska

      Prva Proleterska: Tebi izgleda i puno drugih stvari u životu nije jasno !

      Odgovori Nedjelja, 03.08.2014. u 16:38
    • Avatar Freya

      Freya: Dakle, ide sa zupanijskog na visi i sad na vrhovni. Svaki put kada se zali, ide na ljestvicu vise sudstva. I kada ima neki novi dokaz koji se usvoji ponovno ide ponovljeno.... a ti prva proleterska, ne budi bezobrazan.

      Odgovori Nedjelja, 03.08.2014. u 16:48
    • Avatar ljubica ljubičica_1

      ljubica ljubičica_1: Prva Proleterska.Meni je jasno da je on ubica.I zašto ponovo suđenje .Da je po mom dobija bi smrtnu kaznu .

      Odgovori Ponedjeljak, 04.08.2014. u 13:34
    • Avatar ljubica ljubičica_1

      ljubica ljubičica_1: Freya.Znam ja sve to.Jasam pravnik po struci. Jeste da sam se specijalizirala za finacije .Ali ko pravnik mislim da je uludo trošit na taku osobu i jednu kunu.

      Odgovori Ponedjeljak, 04.08.2014. u 13:37
    • Avatar Freya

      Freya: Onda znas bolje od mene :) ja nisam pravnik :))

      Odgovori Ponedjeljak, 04.08.2014. u 13:42
    • Avatar Glasna

      Glasna: pravnik...sto god da je specijalizirao bi prije svega trebao biti pravnik i znati kako svako, ali bas svako ima pravo na posteno sudjenje....mozemo se privatno s tim sloziti ili ne ali ne mozemo se ponasati kao rulja koja priprema konop.....

      Odgovori Ponedjeljak, 04.08.2014. u 15:57
    • Default avatar - Prva Proleterska

      Prva Proleterska: Glasna @ Konačno jedan pravi komentar. L L mene moli , da ne budem bezobrazan , a sama sebe u svojoj nacionalističkoj zasljepljenosti ne vidi , kako vrijeđa svoju struku kao i svoj fakultet . Enti vakultet , koji proizvodi takve diplomante!

      Odgovori Utorak, 05.08.2014. u 00:16
    • Avatar HDZ-ov liberal

      HDZ-ov liberal: ljubičica - Glasna, ja mislim da se ubojici i silovatelju Paravinji pošteno sudilo. On je taj koji odbija procesuiranje i normalno ponašanje u sudnici.

      Odgovori Utorak, 12.08.2014. u 12:30
    • Default avatar - Prva Proleterska

      Prva Proleterska: Moderni političaru@ Vidiš ja mislim ne samo , da se absolutno Paravinji nije sudilo pošteno , nego se ga i radi drukćije vjere segradiralo .To mi u inostranstvu i stranci , a po osnovu komentara koji su puni neke mržnje ...prikaži još! , koja ne dolazi samo od gnušanja prema zloćinu , lako uoćavamo. U Sinju se je dogodio i gori zloćin absolutno iste vrste , pa ste ga osudili naˇ~ 20g. Zašto ovde 40 , kad je zloćin , jer neznate svu pozadinu manji ! A kod takvih suđenja sudi se i po osnovu sudske prakse , pa me živo zanima kako jedan sudac daje 20 a za malo manje djelo Srbinu 40g. Može li netlo od vas to objasniti ?

      Odgovori Utorak, 12.08.2014. u 13:14
    • Avatar Freya

      Freya: Daj molim te prvo pojasni n koji slucaj u Sinju mislis....

      Odgovori Utorak, 12.08.2014. u 13:40
    • Default avatar - Prva Proleterska

      Prva Proleterska: U Sinju je lokalna stara prćina oteo , silovao i ubio maloljetnu djevojku , a sa kojom nikada nista bila na TI , da tako kažem . Vatali su g ajedno 3 mjeseca. Za razliku od toga , u Drnišu su si bili na TI .

      Odgovori Utorak, 12.08.2014. u 13:47
    • Avatar HDZ-ov liberal

      HDZ-ov liberal: Proleterac ..... slažem se s tobom glede izrečene kazne. I Paravinja i onaj Sinjanin skoro da su počinili slična kaznena djela. Što se tiče nacionalnosti i vjere osuđenika, odnosno počinitelja kaznenih djela, mogu reći da hrvatsko pravosuđe o tom ne ...prikaži još! e vodi brigu. Kad je riječ o nacionalnosti i vjeri prilikom procesuiranja hrvatsko pravosuđe je čisto ko suza, odnosno pravedno i nepristrano.

      Odgovori Utorak, 12.08.2014. u 13:56
    • Avatar Freya

      Freya: Da li je to bilo prije dosta godina pa su tada kazne bile manje? Slazem se i ja, u ova dva slucaja nema razlike. Oba su za dozivotnu

      Odgovori Utorak, 12.08.2014. u 14:01
    • Avatar HDZ-ov liberal

      HDZ-ov liberal: F...., u pravu si. Doživotni zatvor.

      Odgovori Utorak, 12.08.2014. u 14:10
    • Default avatar - Prva Proleterska

      Prva Proleterska: Nit je bilo prije dosta godina , niti je mislim menjan zakon. Oba su za doživotne ali kad se dokaže . A da se nešto dokaže , svaka sumnja mora biti uklonjena. Razlika između ta dva djela je u tome ...prikaži još! , da je onaj u Sinju izvršio kidnapovanje-sam je navukao u auto , a kod ovooga je sama ušla u kamion. A ovaj sud je meni osudi prijatelja na 15g, koji sa zloćinom veze nije imao . Ćak obrnuto, Država mu je trebala isplatiti nagradu za ono što je ućinio .

      Odgovori Utorak, 12.08.2014. u 14:23
  • Default avatar - Prva Proleterska
    Prva Proleterska

    Pa ima tome lijeka. Piši svaki dan podsjetnik , koje češ predati meni , kad ti u ljeto dođem u posjetu, pa ćemo jih objaviti u stranoj zemlji . Pošto se sada ZNA da nije bilo silovanja , niti seksualnoga ...prikaži još! zloćina , stvarno , zašto je suđenje zatvoreno za javnost . Šta može štetiti imenu i časti maloljetnika , koji je bio bez svoje krivde ubijen . E pa izgleda ima još , samo mi nesmemo znati ! Da je sud htio zaštititi maloljetnu osobu, nikada u javnost ne bi išao punim imenom i prezimenom , zabranio bilo kom , da o suđenju prića , nego bi samo na kraju dao saopćenje : Paravinji za smrt maloljetne A.B. toliko i toliko godina. Zar vam nije sumljivo, da je sa suđenja procurilo sve što je radio Paravinja i one nevažne stvari , a ništa šta je sama uradila i kako se je ponašala prije toga A.B.

    22 Subota, 02.08.2014. u 14:51
    • Avatar bbbdado

      bbbdado: prva proleterska , tebi nisu svi doma

      Odgovori Subota, 02.08.2014. u 14:56
    • Default avatar - Prva Proleterska

      Prva Proleterska: Znaš šta ću ti kazati . Šibenski sud je osudio čuvjeka na 15 godina za ratni zloćin , a nit je bio pored , nit je imao mogučnost narediti , nit je bio vojno lice , da bi se posle ...prikaži još! ispostavilo , da je Šibenik granatirala hercegovaćka bojna , koju je Sušak doveo na tu dionicu fronta , a oni bjesni , što se Šibenćanci nisu htjeli boriti , pa su jim tako mislili preokrenuti mišljenje. Zato jim ne vjerujem , ni kad ćovjeka osude za vožnju u zabranjeni smjer .

      Odgovori Subota, 02.08.2014. u 15:37
    • Default avatar - Prva Proleterska

      Prva Proleterska: Ajde to vam je u genima , kao i Srbima , da ISTINI dajete minuse. Pa nisam ja kriv , što imate takav sud-Šibenski -koji donosi kretenoidne osude !

      Odgovori Subota, 02.08.2014. u 17:03
    • Avatar samo pošteno_1

      samo pošteno_1: Hajde nepismeni imbecilu skloni se u rupu.

      Odgovori Subota, 02.08.2014. u 21:24
    • Default avatar - inspektor1986

      inspektor1986: prva proleterska@, ti si svoje saznao tijekom Oluje :)

      Odgovori Nedjelja, 03.08.2014. u 11:31
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Govna bili i ostali. Neka ga u buhari. tamo mu je misto. Njeno ime i prezime su objavljeni kad je nestala i bila tražena. Sve drugo je nastavak priće.

      Odgovori Nedjelja, 03.08.2014. u 12:32
    • Default avatar - inspektor1986

      inspektor1986: Najbolje od svega mi je kako ga tuku u zatvoru. Svaki treći dan dobije :)

      Odgovori Nedjelja, 03.08.2014. u 12:34
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Mirita i nikad neće dobit dovoljno. Vražji nakot!!!

      Odgovori Nedjelja, 03.08.2014. u 12:38
    • Default avatar - inspektor1986

      inspektor1986: Dobiva on redovno, ne brini.

      Odgovori Nedjelja, 03.08.2014. u 12:41
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Ali interesantno da takvi obično najebu tek u pržunu, niko ih ne voli. Ako si npr ubi policjota tamo si heroj a ovakve tretiraju ka vriću (za boks) i obićno ne doživu duboku starost.

      Odgovori Nedjelja, 03.08.2014. u 12:45
    • Avatar bbbdado

      bbbdado: Tako treba , svaki dan 1 - 2 puta

      Odgovori Nedjelja, 03.08.2014. u 12:47
    • Default avatar - Prva Proleterska

      Prva Proleterska: Poštovani, Vaš komentar prekršio je pravilo broj 8 naših pravila komentiranja. Za ovaj prekršaj sankcija je lakša opomena. Trenutno imate 2 lake opomene i 0 težih opomena u posljednjih tjedan dana. Ako sakupite tri, vaš korisnički račun bit će privremeno blokiran.

      Odgovori Nedjelja, 03.08.2014. u 16:31
    • Default avatar - Prva Proleterska

      Prva Proleterska: Poštovani, Vaš komentar prekršio je pravilo broj 8 naših pravila komentiranja. Za ovaj prekršaj sankcija je lakša opomena. Trenutno imate 1 laku opomenu i 0 težih opomena u posljednjih tjedan dana. Ako sakupite tri, vaš korisnički račun bit će privremeno blokiran.

      Odgovori Nedjelja, 03.08.2014. u 16:36
    • Default avatar - Prva Proleterska

      Prva Proleterska: detiva moja 1986 @ Ne, nego kao pripadnik UNPROFORa sektor Jug i to ne kao prevodilac .

      Odgovori Nedjelja, 03.08.2014. u 16:43
    • Avatar Freya

      Freya: Pp, ne kaze se participira, nego percipira..... joj....

      Odgovori Nedjelja, 03.08.2014. u 16:46
    • Avatar samo pošteno_1

      samo pošteno_1: hahaha ti imaš gadnu zbrku u glavi,očito da je unutra previše praznog prostora pa zato trabunjaš.

      Odgovori Nedjelja, 03.08.2014. u 17:11
    • Avatar samo pošteno_1

      samo pošteno_1: partipicira hahahaha iz kakvog ti budžaka dolaziš?

      Odgovori Nedjelja, 03.08.2014. u 17:14
    • Avatar bbbdado

      bbbdado: Hehe , nemojte zezet čovjeka , vidite da ima problema

      Odgovori Nedjelja, 03.08.2014. u 19:05
    • Avatar Freya

      Freya: Pa tko ga zeza? Ja najozbiljnije mislim da parketar nije svoj posao obavio kakk treba

      Odgovori Nedjelja, 03.08.2014. u 21:42
    • Default avatar - Prva Proleterska

      Prva Proleterska: A ti mož da brišeš kolko hoćeš , pa valda si mogao do sada već prokužiti , da me boli za tvoje brisanje ono ! Participacija zdravoga razuma ne bi štetila ovakvim nacionalistićkim ispadima! I na kraju , kad već ...prikaži još! već ne brineš o vrijeđanju Srba na ovom portalu, zašto ne brineš o nacionalistićkom vrijeđanju stranaca i to državljana zemlje , koja vas je treća priznala ?

      Odgovori Ponedjeljak, 04.08.2014. u 23:34
    • Default avatar - Prva Proleterska

      Prva Proleterska: U vezi onoga , za što može Suška biti sramota i njegovu bandu , a vi je branite misleći da su i to vaši branitelju ovo. U nijednom dokumentu službi , koja su nadzirala , kao ni osoblja razmještenoga vidljivo ...prikaži još! vo i nevidljivo na terenu , nema ni a od izvješča , da su ona tri dana bila ikakva dejstva artiljerije VRSK , pa čak ni puščanih dejstava na celom Južnom bojištu da ne prićamo o 36km zraćnoj udaljenosti od centra Šibenika u svim pravcima po kopnu na teritoriju pod okupacijom Srba.

      Odgovori Ponedjeljak, 04.08.2014. u 23:46
    • Default avatar - Prva Proleterska

      Prva Proleterska: Samo pošteno @ Da ti odgovorim na tvoje pitanje . Da stvarno sam bio neko vrijeme u buđžaku i to je bilo zamisli slućajnosti baš onaj period ,koji sm proveo u RH , na jednoj i drugoj strani .

      Odgovori Ponedjeljak, 04.08.2014. u 23:54
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message