Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Imate priču? Zovite i šaljite! 099/224-2424 za WhatsApp, Viber, MMS, SMS email: reporter@24sata.hr telefon za čitatelje: 01/24-24-242
članak

Odgojiteljicama opomena pred otkaz: Curice odšetale iz vrtića

Odgovornim odgojiteljicama izrečene su disciplinske mjere opomene pred otkaz. Povjerenstvo za nadzor utvrdit će sve činjenice i eventualne odgovornosti ravnateljice, kao i drugih djelatnika vrtića - stoji u priopćenju

Komentari 321 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar Demetra
    Demetra

    Svi udarili po odgojiteljicama, a mene zanima jesu li ovi roditelji udarili i po guzicama svojih anđelaka? Planirale tjedan dana, svjesno lagale da ih mama čeka pred Konzumom....Grade karijeru od najmlađih dana!

    66 Srijeda, 29.01.2020. u 14:11
    • Default avatar - leptirko

      leptirko: Buduce influencerice 🤣

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:28
    • Default avatar - Ljudevit_2

      Ljudevit_2: To su mala deca i gdo bi drugi bil kriv neg "odgojiteljice"? One su morale paziti na njih, to im je posel. Ni mi jasno kak ti moreju deca sam tak oditi...

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:34
    • Default avatar - ludavrba

      ludavrba: Je da njima je trebalo 1h da shvate da su dijeca nestala,sat vremena?

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:37
    • Avatar Pyatigorsk

      Pyatigorsk: Ljudi trebaju početi raditi svoj posao.Sabor ovakav i onakav,a 90% radne snage se ponaša isto kao i oni.

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:42
    • Avatar Dr.King Schultz

      Dr.King Schultz: Buduće glasačice HDZa ( vjerojatno kao i roditelji )

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:43
    • Avatar valuta

      valuta: bome, iako ne znamo pouzdano sve detalje priče, stvarno ima nešto upitno u tome da djevojčice vrtićke dobi smisle da ih mama sve tri čeka kod konzuma???? ... ako ništa, namanje jedna od njih već sad je ponešto prepredeniji kolovođa za tu dob ...

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:45
    • Default avatar - GOVORIM-istinu

      GOVORIM-istinu: Djecu dobro izgrdit, par puta po goloj guzičetini šibom tankom pa da vidiš kako će se idiotarije zauvjek izbaciti iz glave. Odgojiteljice su kažnjene dosta, jer nije veliki problem djeci da se išetaju iz dvorišta vrtića, a također ako se ...prikaži još! to nije bnikada desilo - onda su odgojiteljice opuštene bile i ni na kraj pameti im nešto takvo nije došlo.

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:49
    • Default avatar - Zaphod

      Zaphod: ma sve sami criminal mastermind sa 5 godina , o koje budlastine citam . Djeca ko djeca , znatizeljna i hoce po svom , tete su z njih odgovorne dok su u vrticu , kako too onda njima odraslim odgovornim ...prikaži još! treba SAT vremena da shvate kako eto te tri curice nema ?? Kako djete upoce otvori vrata koja bi trebala bit zakljicana i odluta vani ...??

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:58
    • Default avatar - glas_naroda123

      glas_naroda123: demetra, gluplji komentar nisam procitao u zivotu.

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:58
    • Default avatar - GOVORIM-istinu

      GOVORIM-istinu: Država je najviše kriva, u Njemačkoj 1 teta pazi 5 djece, a kod nas od 16 na više. Također trebaju vrata biti pod stalnom kontrolom, pod šiframa i nadzorom kamere iz vrtića pa nitko neće moći van i sve riješeno. ...prikaži još! Kako su otišle kroz vrata treba vidjeti, a i kakva su vrata, jer na Ravnicama su bila obićna mala, djeca ih preskoće - pa nije teta zato kriva što država nije to napravila kako treba.

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 15:23
    • Default avatar - ludavrba

      ludavrba: O.k mogu svakome djeca pobijec, nemaju uvijeta za rad..ali, sat vremena? onak sorry,ali....

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 15:39
    • Avatar Titaras

      Titaras: Vidi se da je ovaj bot hdzov kadar. Kriva djeca od 4 godine, a ne odgojiteljice. Ma nemoj? Ovakvi i brane hdzov lopovluk.

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 15:42
    • Avatar 03041

      03041: Nažalost nisu. Nisu vjerojatno ni razgovarali vec su rekli: se unce tatino. Prije 30ak godina bi zapamtio da ne smiješ bjezat

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 15:46
    • Avatar jelena jesenski

      jelena jesenski: malu djecu tuci i optuzivati kao kriminalke??? ili roditelje??? djiz!!! sram me s kakvim bu....zivim...

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 15:52
    • Avatar muskarac

      muskarac: Dakle dementra po tebi bi dite od 5godina tribalo razmisljat ka neko od 25?

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 15:54
    • Default avatar - ludavrba

      ludavrba: Znaci djecu je ok tuci, al eto udari zenu odma u zatvor i na stup srama.

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 15:59
    • Avatar 03041

      03041: Roditelji su trebali s viticama razgovarat. Reci im za opasnost. Vidi se da bi neki djetetu dali i šibice ili ga ne bi kaznili da ih sam uzme ispali papir i baci na pod, jer sto dijete zna. Nitko nije ...prikaži još! rekao da dijete treba ubiti od batina ali par puta po guzi ili lijeganje par dana bez poljupca nece ga ubit

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 16:03
    • Avatar AdelAda

      AdelAda: Iskreno,treba i pazit na 16 djece 1 odgojitelj.trebalo bi zaposlit vise odgojitelja,kako bi i kvalitetniji rad bio sa djecom.ovo je isto bilo pitanje kada ce se takvo sto dogoditi,a najlakse je onda ici linijom manjeg otpora..previse je to djece za 1 odgojitelja

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 16:06
    • Default avatar - budalajlama

      budalajlama: Svaki vrtić bi morao imati ogradu, gustu, 6 metara visoku.I ne dozvoliti da svatko ulazi u prostor vrtića. U mojem kvartu je vrtić noću okupljalište narkića, i nitko ništa ne poduzima. A ja nemam AK 47.

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 16:11
    • Default avatar - popular123

      popular123: Demetra:djeca se ne odgajaju batinama.U vrtiću su zato jer nisu samostalni,netko ih mora paziti.

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 16:16
    • Default avatar - budalajlama

      budalajlama: Da, svakoko nisu samostalne, zato su se tri morale urotiti da izvedu muljažu. Koja će to biti ekipa kad propupa!!

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 16:22
    • Default avatar - leptirko

      leptirko: Aj ti objasni dijetetu kroz razgovor da ne smije gurat prste u uticnicu. Kad ga jednom vidis da to radi, istuces ga po guzici da nikad vise ni ne pomisli pogledat uticnicu, a kamoli doc blizu i gurat prste.

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 16:22
    • Avatar dimm

      dimm: kUjis$Se moaaaaa

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 16:48
    • Default avatar - GOVORIM-istinu

      GOVORIM-istinu: leptirko, tako je, imao sam sina koji je svakakve opasne radnje izvodio - a za neke ne vrijedi objašnjavati, jer nisu sva djeca ista, neko samo pogledaš krivo i rasplače se, a neka su živa i drska, odupiru se do ...prikaži još! besvjesti- kod takvih prvo ide šiba, a nakon toga dok guza pecka slijedi objašnjenje uz grcanje.

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 17:16
    • Avatar valuta

      valuta: demetra je govorila samo o jednom momentu u ovoj priči, a taj je (ako je istina sve što tu piše), da je najmanje jedna djevojčica od najviše šest godina, a možda i manje, lagala ocu dječaka kojeg poznaje, dakle poznatoj ...prikaži još! osobi i pokušala ga izmanipulirati da ostvari svoj neki naum, i to svakako nije dobar znak ... roditelji bi se trebali zamisliti ...

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 17:47
    • Avatar muskarac

      muskarac: valuta tako je..mislim da bi je tribali poslat u vrapce na promatranje ili mozda bolje dat popu da je zalije svetom vodom :/ za gospu blazenu jeli vi citate sta pisete?!?!?!?!

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 18:00
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: @govorim-istinu, sestrična živi u njemačkoj, dijete prošlo troja nezaključana vrata i izaslo van, sva sreća dobro se završilo, dakle može se dogoditi i u toj njemačkoj koju toliko hvalite

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 18:02
    • Avatar valuta

      valuta: ne treba meni muškarac čitati, sve sam ja te "ćuprije prohodao", i s djecom koje imam najmanje dvostruko od hrvatskog prosjeka i s unucima ... ja pišem iz iskustva, pa sad, kome koristilo, kome ne koristilo ...

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 18:07
    • Avatar valuta

      valuta: pa dogodilo se lani, preklani, kad li u vrtiću u koji ide jedna od mojih unuka ... beba od manje od dvije godine išetala ... na kameri se vidjelo da ju je jedna MAMA kad je izlazila pustila van kroz ...prikaži još! oz ulazna vrata vrtića koja se inače izvana otvaraju na šifru ne obazirući se na bebu, a nakon toga ju je jedan roditelj pustio i kroz željezna izlazna vrata koja su podalje od samog izlaza iz vrtićke zgrade, ima neka stazica i livadica po kojoj se dijete kretalo do tih vrata zaključanih šarkom ... srećom je jedan otac ipak obratio pažnji i na druge a ne samo na sebe pa kad je spazio dijete na ulici u papučicama uključio je mozak i srce ...

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 18:15
    • Avatar kompa25

      kompa25: leptirko ... ja svog sina nisam tukao , pa nije ništa guralo u utičnice ... zanima me samo , da li bi dijete pretukao prije ili poslije guranja u utičnicu ...

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 18:17
    • Avatar muskarac

      muskarac: i sad ti meni reci bili bi se roditelji od te malene od niti 2 god trebali zamisliti kako ti kazes ...? tribali bi se i jedni i drugi zamislit kome placaju da im cuvaju dicu i nista vise, a ...prikaži još! a vi koji te zene zalite ili ste na njihovoj strani da vas pitam...bili vi svoje dite njima ostavili na cuvanje nakon ovoga? amo ekipa da cujem iskrene odgovore...

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 18:43
    • Avatar kompa25

      kompa25: mislim da je veći problem u organizaciji i sigurnosti cijelog vrtića kao zgrade ... dijete ne bi smjelo moći samostalno izaći iz unutarnjeg i vanjskog prostora ... visoka ograda, zaključana vrata , portir, na vratima ... nema tog broja teta ...prikaži još! koje bi moglo istovremeno paziti kad sva djeca istrče na dvorište ... što da jedno padne i razbije glavu , mora mu se pružiti pomoć ... a što u tom vremenu sa ostalom djecom ... svi nek legnu na pod sa rukama na potiljku ?

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 18:57
    • Avatar kompa25

      kompa25: boravak djeteta u vrtiću nije samo "čuvanje i ništa više"

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 18:58
    • Avatar valuta

      valuta: muškarac, kao prvo, čitaj što pišem, jesam li i jednom rječju spomenuo odgojiteljice? to je zasebna priča i treba naravno i o tome govoit, ali moja tema ovdje su djeca i njihovo ponašanje. jer, ovo drugo što mi govoriš, jedno ...prikaži još! je dijete koje nema ni dvije godine, a drugo je šestogodišnje dijete, možda i starije, koje smišljeno okupi grupu da pobjegnu iz vrtića ... aj ti meni reci bili ti volila da se tvoje dite od ponavljam šest, šest i po godina, pridruži takvoj skupini, pa kad ane kaže ajmo pobić ća iz vrtića da tvoja luce ne promisli svojom glavom i pridruži se ... pa da još kad sretne barbu marina pristane podržat laž da ih ti čekaš u tomija ... amo iskreno ...

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 19:01
    • Avatar muskarac

      muskarac: naravno da nije..ali je osnovno za sta one ocito nisu sposobne...te dice nije bilo u vrticu uru vrimena...URU..ne 5 minuta..ni 10 nego 60..URU...pa sada kad nisu sposobne niti radit osnovno mislis da ih mogu nesto drugo naucit? ne znam..po ovome bi rekla da NE

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 19:03
    • Avatar muskarac

      muskarac: valuta...za tebe su dica od 5-6 godina "takva skupina" " SMISLJENO okupi grupu da pobjegnu iz vrtića" .... svasta..sebi ne mogu doc...ti dite od 6 godina doslovno usporedjujes sa huliganima, psihopatima vandalima....ludilo, nemam rijeci ..ostadoh bez teksta

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 19:09
    • Avatar valuta

      valuta: a vidiš, ja bi reka da tu dicu roditelji nisu dovoljno naučili i da bi trebali krenit dok je još vrime ... i ja na primjer ostanem bez teksta na tvoje razmišljanje da huligani i ini koje spominješ nisu nastali ...prikaži još! od djece, nego su se biće na zemlju spustili letećim tanjurima ...

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 19:24
    • Avatar Jozoglumac1

      Jozoglumac1: Promocija nasilja nad djecom ...vidi se da nemaš ni djece ni muža

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 21:15
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: @budalailama koju ogradu od 6 metara. Pa nejdu žirafe u vrtić. 😂

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 21:45
    • Avatar valuta

      valuta: "Svi udarili po odgojiteljicama, a mene zanima jesu li ovi roditelji udarili i po guzicama svojih anđelaka" ... ako je ovo promocija nasilja nad djecom, onda je valjda i promocija nasilja nad odgajateljicama, ili? ... na tisuće i tisuće djece ...prikaži još! čuvaju odgajateljice u dječjim vrtićima svakodnevno, tu i tamo bude naravno ekscesa i to treba rješavat, na tisuće i tisuće djece ostaju u vrtićima i ne organiziraju ovakve skupne "izlete", pa valjda treba i to rješavat, ili?

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 23:11
    • Default avatar - leptirko

      leptirko: @kompa25 naravno poslije. Krivo je ispao moj prethodni komentar. Prvotno treba djetetu objasniti najbolje sto se moze kroz pricu, a ako je neposlusno, kao po pitanju guranja prstiju u uticnicu, malo po guzi spasava zivote

      Odgovori Četvrtak, 30.01.2020. u 04:18
    • Avatar kompa25

      kompa25: poslije je kasno... prije nema svrhe... udaranje po guzi nema druge svrhe osim da umiri roditeljsku savijest jer misli je sve napravio, a nije. ako imaš malo dijete u kući napravi dom sigurnim za njega i pazi šta radi , ...prikaži još! kad dovoljno odraste može mu se sve objasniti i bez šore...

      Odgovori Četvrtak, 30.01.2020. u 07:31
    • Default avatar - budalajlama

      budalajlama: Koja frka sad nastala radi 3 djeteta!!! Šta bi tek bilo da su nestala 3 pesa!!?? Počela bi seljačka buna, repriza.

      Odgovori Četvrtak, 30.01.2020. u 08:23
    • Default avatar - GOVORIM-istinu

      GOVORIM-istinu: kompa25 poz., nisu sva djeca ista, neka su mirna i poslušnija od drugih, a neka su hiperaktivna i napravi ludost u sekundi, izgubi život ili postane invalid i šta onda ? Često samo od priče i upozorenja nema vajde, zato ...prikaži još! mudar roditelj poseže za mjerama šibe samo kada vidi da njegovo dijete ne reagira na riječi - a svi znamo da nitko ne umire od peckanja po riti, niti je u pitanju sila, niti teške posljedice - ali zvuk tog prirodnog čuda dok fijuče kroz zrak natjera djete da se zamisli nad svojim postupkom, tek onda neka djeca shvate riječi koje im je roditelj tisuču puta ispričao. Ja sam odgojio sina i samo sam jednom posegnuo za mjerom šibe, ali urezala mu se u sječanje i jako je pazio poslije da ne izvodi egzibicije dok hoda uz prometnu cestu ili dok je treba preći. Ja sam svojoj majci neizmjerno zahvalan što me jednom kloferom dohvatila dok je nisam slušao oko opasnosti petarda i izrade bombi od metala, stvarali smo opasne naprave i uvjek se oglušili na upozorenja roditelja, mogli smo svi više puta poginuti i ostati bez ruku - kada je mama otkrila do koje mjere smo postali opasni, uhvatila me u kuhinji, zgrbila klofer sa ormara i opalila po riti i nogama, ridao sam sat vremena i cvilio, ali kadfa su mi prijatelji došli i pokušali me nagovorit na nastavak tih radnji, odmah sam se sjetio klofera- a ne riječi o opasnosti i više nikada nisam radio te ludorije. Svatko je drugačiji i nekome takva opomena doslovno život spasi.

      Odgovori Četvrtak, 30.01.2020. u 10:12
    • Avatar kompa25

      kompa25: a ja ti kažem da je moglo i bez batina ... ali taj odnos sa djetetom se gradi odmalena, od samih početaka ... ne možeš to postići preko noći ... u stilu "sad sam tu i sad ćeš me slušati ...prikaži još! i i raditi kako ti ja kažem" ... batine su kod tebe pomogle , ali sam kažeš da su djeca različita ... neki bi baš unatoč ili usprkos batinama nastavili ... moji mene nisu tukli , nisam tukao ni ja svog sina , nadam se i vjerujem da će i on na taj način odgajati svoju djecu ... s druge strane šogora su mlatili ko klinca ... on je nastavio s takvim odgojem svoga dijeta koje sad kao odrastao čovjek ima opake probleme u svom životu i odnosu sa svojim roditeljima ... da ne pričam u kakve se sve situacije dovodio ... nije batina iz raja izašla ...

      Odgovori Četvrtak, 30.01.2020. u 10:56
    • Default avatar - GOVORIM-istinu

      GOVORIM-istinu: kompa25 poz., normalno da je loše kada ljudi koriste nasilje kao svakodnevnu i osnovnu mjeru odgoja, ali kada se radi o dječjem bezumlju onda su povremene upotrebe i takvih bezopasnih, ali jako pamtljivih postupaka itekako zahvalne i opravdane. Ako to ...prikaži još! kaže sam naš Stvoritelj Bog, koji najbolje zna da su djeca često vrlo nerazborita i bezumna, ishitrena i koji im želi sve najbolje i koji želi da je ljubav temelj svih postupaka u odgoju djece, onda slijedeče njegove riječi to sigurno otkrivaju i potiču nas da dobro razmislimo o tome kako ćemo odgajati svoju djecu. U Bibliji piše o odgoju kada se upotrebljava šiba ili prut: "Na usnama razboritoga nalazi se mudrost, a prut je za leđa čovjeka/djeteta nerazumna", "Tko štedi prut, mrzi sina svojega, a tko ga ljubi, brižno ga opominje", "Ludost je privezana djetetu za srce; prut pouke uklanja je od njega", "Ne uskraćuj opomene djetetu. Udariš li ga prutom, neće umrijeti. Udari ga prutom, da mu izbaviš dušu iz groba", "Bič je za konja, uzda za magarca, a prut za leđa bezumnika.", "Prut i ukor daju mudrost, a dijete raspušteno sramoti majku svoju.". To su riječi Boga jedinoga, onoga za kojega je sam Isus rekao da je oličenje najdublje ljubavi, koji najbolje zna kako treba odgojiti dijete kojemu je na srce privezano bezumlje. Normalno, dobro je zapaziti Božje riječi kada kaže "brižno ga opominje prutom", a što znači da roditelj nesmije ozlijediti dijete niti se iživljavati na njemu.

      Odgovori Četvrtak, 30.01.2020. u 11:34
    • Avatar kompa25

      kompa25: ne bih se složio s tobom , niti tim navodom u bibliji

      Odgovori Četvrtak, 30.01.2020. u 11:39
    • Default avatar - GOVORIM-istinu

      GOVORIM-istinu: kompa25 poz., poštujem tvoj stav iako ipak više vjerujem u Božju mudrost od ljudske, ma kakve god namjere dobre bile kod ljudi, ipak oni stvari gledaju iz vrlo uske perspektive i manje poznaju samo ljudsko biće od njegovog konstruktora. Da ...prikaži još! je to istina pokazuju sama djeca koja su zaštićena od bilo kakvog i najblažeg tjelesnog ukoravanja a nikad se u globalu nisu ponašala lošije, manje poštivala svoje roditelje, bake i djedove, profesore i stare ljude, nemoralna su i drska te sebična. Isus je rekao da su Božji sudovi i mjerila uvjek savršena i pravedna te primjerena vremenu za koje su donešena, a dobro znamo da na zemlji nije nitko bio mudriji od Isusa, a niti je imao više suosječanja i ljubavi prema ljudima i djeci. Bez obzira na sve, bio bi najsretniji da su sva djeca dobra i razumna i da nitko ne mora primjeniti bilo kakve mjere sile, nego samo ljubavi i riječi.

      Odgovori Četvrtak, 30.01.2020. u 13:24
    • Avatar kompa25

      kompa25: o tome da se djeca koja su zaštićena od tjelesnog kažnjavanja loše ponašaju govoriš paušalno i bez dokaza .. to je predrasuda o kojoj nemaš niti jednog konkretnog dokaza ... poštujem tvoj stav prema svijetu gledan kroz prizmu vjere ali ...prikaži još! nepoštivanje starijih i sve ostalo što si nabrojao nije rezultat manjka fizičkog kažnjavanja nego odgoja općenito .... način života se promjenio , druga su pravila ponašanja, okolina i vrijednosti i u takvim okolnostima je došlo do otuđanja o kojem govoriš ... ne kažem da si u krivu , da to nije činjenica i stvarnost u kojoj živimo ali uzrok nije nedostatak fizičke kazne ... tako bi bilo i da smo (a vjeruj mi dosta je i pribjegavalo fizičkom kažnjavanju) svi na taj način odgajali djecu

      Odgovori Četvrtak, 30.01.2020. u 13:43
    • Avatar kompa25

      kompa25: Nekada su obitelji bile mnogobrojnije, živjeli su pod jednim krovom i hijerarhija je bila poštivana. Tako je bilo društveno uređenje koje je funkcioniralo i na taj način se preživljavalo ... modrenizacijom društva došlo je do promjena gdje se obitelj smanjila, ...prikaži još! razdvojile generacije, došlo je do izjednačavanja ljudskih prava , novac i društveni status je postao glavni cilj postojanja i u utrci za tim izgubili smo vrijeme koje se treba posvetiti svojim nabližima , a posebno djeci kojima je dovoljno pružiti ljubav, brigu, pokazati sve svoje osjećaje od ljutnje do veselja , preko brige i tuge , stvarno se zanimati za njihove uspjehe , želje i zanimanja, pokazivati im vlastitim primjerom životne vrijednosti i ispravo ponašanje u svakoj prilici od jednostavnog prelaska ceste do pomaganja ljudima oko sebe ... svega toga nema jer roditelji uglavnom nisu sa djecom nego ih odgaja netko drugi (ili nešto drugo ) i postaju otuđeni, bijesni i razočarani kad im se jednom ne ispune sve njihove želje ... tu ne vidim nikakvo fizičko kažnjavanje kao rješenje i lijek za situaciju ... samo pogoršanje ...

      Odgovori Četvrtak, 30.01.2020. u 13:51
    • Avatar kompa25

      kompa25: vjeru tu posebno ne bih isticao ... nekada je ona imala veći značaj jer jedino strahom od božje kazne si mogao ljude uvjeriti da se ispravno ponašaju ... i to mi je bilo u redu ... i ako kod nekoga ...prikaži još! to funkcionira opet dobro ... neka svako nađe utjehu i smisao života u čemu god želi , pogotovo ako je cilj dobrota ... meni osobno nije potreban nikakav nametnuti strah da bih živio na način kojim ljudima oko sebe želim i radim dobro

      Odgovori Četvrtak, 30.01.2020. u 13:55
    • Avatar kompa25

      kompa25: Imao sam (i još imam) divno iskustvo kao roditelj ... prepuno veselja ali ponekad i ljutnje i briga i tuga ... imali smo sreću da smo one prve tri godine , kažu najvažnije, radili od kuće ... skromno smo živjeli ...prikaži još! , prosječno , ne oskudjevajući , nikada u blokadi i nikome dužni, priuštili si stvari koliko smo mogli , ništa pretjerano ... ali najvrednije smatram to što smo uvijek bili prisutni i na raspolaganju jedni drugima ... ponekad svatko pogriješi i to smo uzimali za normalno , verbalizirali, izvukli pouku i išli dalje ... jedan od dana koje ću zapamtiti je bio kad me kao klinac pitao "tata , a što su to batine?" jer je jedan malac rekao da se ne smije zamazati u igri jer će dobiti batina ... porazgovarali smo , pazi, imao je pet godina, i zaključio da smo najbolji roditelji ...

      Odgovori Četvrtak, 30.01.2020. u 14:07
    • Avatar kompa25

      kompa25: .... ili kad je prvi puta trebao ići na školski izlet i prespavati izvan kuće na više dana ... i to ga je strašno mučilo ... pa nas je pozvao da ima problem koji ne zna kako ga riješiti ...

      Odgovori Četvrtak, 30.01.2020. u 14:09
    • Avatar kompa25

      kompa25: imali smo i briga kad se potukao u školi ... kad je isprobavao granice na raznim stranama ... jasno smo mu uvijek govorili što mislimo da je dobro i loše napravio i kako to na nas sve djeluje , a ...prikaži još! i na drugu stranu kako se osjeća ...

      Odgovori Četvrtak, 30.01.2020. u 14:12
    • Avatar kompa25

      kompa25: sve to nije lako , zahtjeva puno rada i pažnje , ali se isplati

      Odgovori Četvrtak, 30.01.2020. u 14:13
    • Default avatar - GOVORIM-istinu

      GOVORIM-istinu: kompa25 poz., vidim da si razuman čovjek i otac i da uviđaš u kakvom vremenu živimo, ali navest ću ti jedan očit primjer kada su se djeca dovela u red primjenom fizičke kazne, a što novi zakoni danas u potpunosti ...prikaži još! zabranjuju i time čine vrlo loše po tu djecu. Kada sam išao u 5 razred osnovne škole išli smo kao razred na vrh Medvednice žičarom, a u razredu su bila tri dečka vrlo pametna i čak dobra kao pojedinci, ali u grupi su bili doslovno nemogući i divlji. Onisu na vrhu sa skijaške staze ukrali 3 zvučnika sa drveća i prošvercali ih u Zagreb, ali ipak netko ih je uspio snimiti kamerom i prijavit miliciji. Priveli su ih u policijsku postaju i jednog po jednog ispitivali da priznaju krađu i nadoknade štetu, ali nitko nije cinkao nikoga i milicioneri su primjenili "pendrek metodu", doveli su ih jednog po jednog i rekli im da ispruže dlanove, cajoš ih je samo jednom opandrčio po dlanovima i rekao im da će doći inspektor za 5 minuta da mu daju izjavu, normalno svi su odmah sve opriznali. Poslije više godina sreo sam ih u gradu i rekli su mi je da ih je postupak policije onda zapravo totalno doveo u normalu i svi su postali uzorni građani, kulturni i blage ćudi. Kako bi danas policija ukrotila takve mangupe, vrlo teško riječima. A tisuče je takvih primjera u životu, tu je minimalna sila dala izvrsne rezultate.

      Odgovori Četvrtak, 30.01.2020. u 14:14
    • Avatar kompa25

      kompa25: primjer koji si naveo nije odgojna roditeljska mjera nego nezakonito postupanje nekadašnje milicije i prekomjerna uporaba sile, pa i iznuđivanje priznanja ... danas bi s pravom za to dobio otkaz u svakoj civiliziranoj zemlji ... tim klincima je falio kućnio ...prikaži još! odgoj kakav sam naveo , ne vjerujem da bi pomoglo da ih je otac prije odlaska preventivno ispendrečio po dlanovima ... karikiram naravno.

      Odgovori Četvrtak, 30.01.2020. u 14:31
    • Avatar kompa25

      kompa25: a s obzirom da ih je netko snimio kamerom , nije im trebalo priznanje ... imali su dokaz ...

      Odgovori Četvrtak, 30.01.2020. u 14:32
    • Default avatar - GOVORIM-istinu

      GOVORIM-istinu: KOMPA25 poz., sve mi se više dopadaš jer si blage ćudi i strpljiv, ali ni ja nisam ništa drugačiji, čak sam i preblag često i to nekada i odrasli i djeca znaju iskorištavat, ali pošto znam da u budućem uređenju ...prikaži još! pod Božjom pravednom vlasti više neće biti nepoštivanja roditelja od strane djece, niti bilo kakvog nasilja - zbog potpuno uređenog i ljubavlju ispunjenog društva, onda će sve obitelji biti poput tvoje, a vjerovatno i još bolje. Danas je vladar svijeta najokrutnije od svih stvorenja, sam Sotona, a kako je to Isus više puta objasnio i pod njegovom vlašću ljudi su dovedeni u strašne probleme, jad i bjedu (i duhovnu i fizičku), a onda je tu kao posljedica i okrutno postupanje prema djeci, ženama, starcima i svima koji nemaju snage i znanja da se nekako zaštite od svake vrste nasilja. Dobra je vijest i za tebe i za mene, što ovaj pokvareni ljudski sustav neće još dugo postojati i bit će brzom akcijom uništen od samog Boga i zamjenjen njegovom vladavinom - a onda slijedi "pravi život" kako ga naziva apostol Pavao, život bez bolesti i smrti (vječni život), uskrsnuće umrlih ljudi, potpuni mir-pravda i sigurnost, suosjećanje i ljubav na svakom dijelu zemlje - tada neće nigdje biti potrebni ukori silom, jer svi će ljudi "biti poućeni od Jahve" i "zemlja će biti puna znanja o Jahvi i zlo se više nigdje neće činiti". Nadam se da se i tebi sviđa takav svijet, jer to je realnost koja ne može ostati neispunjena !

      Odgovori Četvrtak, 30.01.2020. u 14:39
    • Avatar kompa25

      kompa25: za neke stvari treba imati i malo više tolerancije ... klinci u pubertetu se vole isticati, spremni su na glupost ... mulci jednom rječju ... bez pameti i bez odgovornosti , željni adrenalina, uzbuđenja i hvalisanja ... svi smo u ...prikaži još! toj dobi barem jednom napravili neku glupost , a danas smo u velikom broju i mjeri "normalne" osobe koje rade i brinu se za svoju obitelj ... ne treba odmah skakati na zadnje noge za svaku glupost ... umjesto batina po dlanovima mogli su dobiti kaznu da sami vrate i postave ukradene zvučnike, ako su pokvareni da ih roditelji financiraju a oni primjerenim poslovima odrade (ja sam kao klinac radio preko ljeta na polju duhana i ne smatram rad nikakvim lošim načinom odgoja) ... da je šteta učinjena nekom osobno , otići do njega, priznati i ispričati se ... svakako ne izbjegavati odgovornost i kaznu ali batine kao kazna ... pa toga nema ni za zatvorenike, a sad bi djecu tukli ...

      Odgovori Četvrtak, 30.01.2020. u 14:42
    • Avatar kompa25

      kompa25: a sad ... šta bude, a nije u našoj moći da utječemo , biti će ... pa kom dobro ... osobno mislim da sve što ti se događa u životu , dobro i loše, sam si si kriv svojim postupcima ...prikaži još! i ne djelovanjem ... najlakše je kriviti drugog, sreću, karmu ... ali sve smo si sami uredili

      Odgovori Četvrtak, 30.01.2020. u 14:46
    • Avatar kompa25

      kompa25: batine kao kaznu ne smatram adekvatnom jer batina najčešće dolaze u afektu dok smo još vrući i kad nam ponestane argumenata ... zato smo supruga u ja u ljutnji uvijek stali na loptu ... jer klinac najčešće , dok je ...prikaži još! još mali, ne kuži zašto je sad dobio batina ... često je istu radnju ponavljao i ponavljao , a onda je starom dozlogrdilo pa je dobio šamar ... a stari je danas bio samo umoran jer ga je šef na poslu zatrpao i još maltretirao zašto to nije gotovo ... kod kažnjavanja treba biti jasan i dosljedan

      Odgovori Četvrtak, 30.01.2020. u 14:51
    • Avatar kompa25

      kompa25: to djeca cijene , jasne granice i pravila

      Odgovori Četvrtak, 30.01.2020. u 14:51
    • Default avatar - GOVORIM-istinu

      GOVORIM-istinu: KOMPA poz., ja pokušavam cijelo vrijeme obraniti Božja načela za odgoj djece, a ne maltretiranje djece i nedostatak pažnje i ljubavi prema njima, a kamo li da odobravam prekomjerno nasilje od bilo koga prema djeci. Mislim da jedino moramo biti ...prikaži još! poslušni Božjem zakonu, koji je danas dan kroz "Kristov zakon" ljubavi, a sve što on ne osuđuje kao grijeh, nebi ni mi trebali drugima nametati kao krivo postupanje, jer time bi se izdigli iznad samoga Boga, a to nebi bilo nikako mudro. Kada se Job prepirao sa Bogom tvrdio je da je on u pravu, ali onda mu je Bog iznjeo neoborive argumente i Job je odmah priznao svoju "ludost", tako da je uvjek bitno da kao ljudi budemo unutar dozvoljenih normi ponašanja koje nam je sam Bog dao u Bibliji, a onda ćemo tek u novom uređenju živjeti u savršenim uvjetima. Pozdrav !

      Odgovori Četvrtak, 30.01.2020. u 14:56
    • Default avatar - GOVORIM-istinu

      GOVORIM-istinu: Kompa poz., ma ajde da se složimo, svijet bez ikakvog nasilja nam je obojci želja, u to uopće ne sumnjam, a pošto si pravedan i dobar čovjek nadam se da će Bog tebe i tvoju obitelj nagraditi životom u tom ...prikaži još! pravednom uređenju pa ćemo tamo moći uživati u istinskom blagostanju.

      Odgovori Četvrtak, 30.01.2020. u 15:00
    • Avatar kompa25

      kompa25: uglavnom se slažemo... malo smo drugačijih svjetonazora ali je cilj isti.

      Odgovori Četvrtak, 30.01.2020. u 15:20
  • Default avatar - sanišajn
    sanišajn

    Na dvoristu nikad nebi smjelo biti vise od jedne skupine pogotovo zbog pedagoskog standarda kakav je kod nas. U Njemackoj je 1 odgajatelj na 5 djece, a u ovom slucaju 1 na 16. Prevelik broj djece u isto vrijeme skupa ...prikaži još! na dvoristu i svi su u pokretu. Tesko da tete uspiju pobrojati svoju djecu, ali zato se ne izlazi u isto vrijeme. Njih 4, a djece 64. Mene cudi da se ovakve stvari ne dogadaju i cesce, nazalost...

    15 Srijeda, 29.01.2020. u 14:08
    • Default avatar - superpametni

      superpametni: Ne trebaš ih brojati nego gledati kaj rade.

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:12
    • Avatar Tina_H

      Tina_H: Pa upravo tako. Mog malog su kad je imao 3 godine iscipelarila 2 predskolca na dvoristu. Ispricao mi je kako su dosli pricali mu da je bezobrazan, da ce ga prebit, ne znam ni ja sto vise, onda su ga ...prikaži još! gurnuli i krenuli udarati nogama kad je pao na pod. Dvije skupine, niti jedna teta nije vidjela. Dakle nije bila sekunda u pitanju, to je trajalo ako je prethodno bio i razgovor tu. Kada sam otisla ravnateljici teta se naljutila. A kad sam dijete pitala sto su tete radile, sjedile na klupici i pricale.

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:15
    • Default avatar - sanišajn

      sanišajn: Dodem sa sestrom po necaka i kad ih na dvoristu trci 40, a uglavnom trce, treba nam minuta da pronademo pogledom vlastito dijete. Preogroman broj djece, ne vjerujem da ih mogu uopce popratiti kad izadu svi skupa. A uglavnom svuda ...prikaži još! izlazi vise skupina od jednom.

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:15
    • Default avatar - superpametni

      superpametni: Ne moraš ih uopće popratiti nego vidiš ako netko odlazi, nisi slijep.

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:19
    • Default avatar - sanišajn

      sanišajn: Tina zao mi je zbog tog dogadaja, ali nazalost me ne cudi. Trebaju stvarno uvesti pravilo da ne izlaze svi skupa, mislim da negdje i ima to pravilo. Sto ce tete vidjeti kada ih je 64. Nisu to djeca koja ...prikaži još! mirno sjede nego su stalno u pokretu, s jednog kraja dvorista na drugi, mijesaju se stalno. Dala bih se kladiti da je nemoguce pratiti dvojicu kroz 5 minuta u toj gunguli a da ih se ne izgubi iz vidokruga.Uz ocajan standard cudi me da ovo nije svakodnevno

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:19
    • Avatar Tina_H

      Tina_H: Slazem se potpuno

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:20
    • Default avatar - sanišajn

      sanišajn: Superpametni trebala bi svaka teta biti na drugom kraju dvorista, ali ako je netko pao ili treba wc, opet ostane dio koji nije pokriven. Ali ni to se ne radi nego su cesto skupa, a u mom vrticu cak ni ...prikaži još! to. Nego je jedna, dvije vani, treca vodi u wc i sanira ozlijede ili sreduje pano. Uglavnom smatram da je najveci problem izlazenje u isto vrijeme. I mislim da tu nitko nista ne vidi.

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:24
    • Default avatar - superpametni

      superpametni: Nije vrtić otvorena livada nego je dvorište ograđeni prostor s vratima kroz koja treba izaći. Onda može isto tako netko ući i uzeti dijete.

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:32
    • Default avatar - sanišajn

      sanišajn: Naravno da moze...Zato bi trebalo uvesti zabranu zajednickog izlazenja na dvoriste i uvesti standard 1 teta na 4-5 djece. Ovo sto se dogodilo ne smatram cudnim ni rijetkim, ovo se moze dogoditi u svakom vrticu s obzirom na uvjete.

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:42
    • Default avatar - superpametni

      superpametni: Ovo se ne smije dogoditi ako 4 tete čuvaju dvorište. Ali one to nisu radile, kao što vidim u puno primjera. Zato su i dobile opomene pred otkaz. Nisu kažnjene jer su pazile. Ali opet ih treba braniti iz ne ...prikaži još! znam kojeg razloga.

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 15:23
    • Default avatar - sanišajn

      sanišajn: Ja ih ne branim samo zelim reci ako je negdje toliko djece vase tete ih ne mogu sve drzati pod kontrolom. Roditeljima je lakse tjesiti se da su ove dvije napravile propust nego prihvatiti da je ovako u svakom vrticu ...prikaži još! u kojem se izlazi coporativno van. I gdje se izlazi coporativno tu nije velika sigurnost. Ma kako god odgajatelji bili pazljivi. Jednostavno ne ide jedno s drugim.

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 15:56
    • Default avatar - superpametni

      superpametni: sanišajn ti stalno govoriš stvari koje u ovom slučaju nisu bitne. Tete nisu vidjele da je troje djece otišlo van iz dvorišta što je meni nevjerojatno. Ne trebaš stalno gledati u svako dijete, ali valjda 4 osobe mogu gledati u ...prikaži još! grupu djece, a da im ne odu van. krive su. Da nisu ne bi dobile opomenu. Kaj tu nije jasno i logično.

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 16:00
    • Default avatar - sanišajn

      sanišajn: Nije nitko rekao da nisu krive samo da to bas i nije nevjerojatno. Misljenja sam da 4 osobe ne mogu pratiti 64 djece. I da su bile neke druge 4 da bi se isto dogodilo... Ti nikako da shvatis sto ...prikaži još! ja govorim. Situacija se sama po sebi neda pratiti. Naravno da je odgovoran onaj tko je s djecom jer nikog na koncu nije briga jeli to izvedivo ili nije. Da je nekog briga onda bi bio pedagoski standard drugaciji. Ali kad prihvatis posao , prihvatis i nerealne uvjete dok ti se ne obije o glavu.

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 16:16
    • Default avatar - ogm

      ogm: Tina dijete ti je reklo da su tete sjedile I pricale jel ti sebe cujes ubijali su ga u batinama kako kazes I onda je dijete gledalo u tete sta rade joj molim te

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 16:49
    • Avatar Tina_H

      Tina_H: Omg, dijete se ustalo kad je zavrsilo i krenulo tetama, moguce zar ne? Kao drugo klincu su na kraju u suzama priznali te su isto tako rekli da su tete sjedile na klupici i pricale jer su to vec veca ...prikaži još! dijeca koja su promisljeno ocito gledala sta tete rade. Nadalje, prijatelj koji mu je uskocio u pomoc je isto tako rekao istu stvar za tete. Nisam isla u detalje ali ne moras zato iskazivat svoju inteligenciju ovdje. Valja ukljuciti mozak prije nego pro*eres.

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 17:53
  • Avatar BabaYaga
    BabaYaga

    Ovi "nepogrešivi" u svojem poslu koji bi pribijali na križ najbolje neka sami čuvaju svoju djecu, a i neka ih odgajaju da im ne padaju na pamet ideje poput odlaska iz vrtića.

    10 Srijeda, 29.01.2020. u 14:05
    • Default avatar - glas_naroda123

      glas_naroda123: otkaz tetama kao primjer drugima koje ne rade svjesno svoj posao

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 15:00
    • Avatar BabaYaga

      BabaYaga: Da je svatko tko je ikad pogriješio radeći svoj posao dobio otkaz nitko više ne bi radio jer nema takvog koji ne pogriješi, osim onaj koji ne radi ništa 😉

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 15:02
    • Default avatar - Ivana Novaković

      Ivana Novaković: Nitko nije nepogrešiv u svom poslu, ali ovo nisu brojevi, niti papiri, nego djeca. Znači ako se odlučiš za taj poziv moraš znati da imaš jako veliku odgovornost, jer takve greške se nedaju ispraviti. Stotinu puta se može vidjeti kako ...prikaži još! one pričaju vani, puše i ostavljaju djecu bez nadzora, dok su vani i dok spavaju. Čast iznimkama. Malo rade a imaju lijepe plaće.

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 15:06
    • Default avatar - dieg

      dieg: Ivana dobro dala si im otkaz... Dodu nove tete.. Isto se dogodi das im otkaz... Shvatite ljudi da se mora otklonit uzrok a ne posljedica "kvara". Ivana imas li ti brata luku? Hahaha

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 15:32
    • Default avatar - arth

      arth: Da jer je isto kad čistačica baci plastične boce u kontejner sa papirom i kad 3 curice odu bez nadzora šetati po gradu. Ista stvar kada kirurg pusti gazu u čovjeku pa srećom ovaj ne umre. Ako nisi za taj ...prikaži još! posao nađi drugi. Nismo svi za sve. Ja se divim tetama koje uspiju 25 djece odhendlati, ja to ne bih mogao, al ocito ne mogu ni ove. Dobile su primjerenu kaznu i nadam se da ce se sad uvesti vece mjere opreza.

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 15:38
    • Avatar BabaYaga

      BabaYaga: Koliko se nezgoda i nesreća desi kad roditelji sami čuvaju svoju djecu? Treba li im zato oduzeti roditeljsko pravo i djecu? Jer, realno, nisu svi rođeni za sve uloge 🤔

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 17:05
    • Default avatar - arth

      arth: Da, treba uzeti roditeljsko pravo ako roditelj tipka na mobitel dok mu dijete trči na prometnicu. Nisu djeca kriva što su roditelji nesposobni. Nije isto ako ti dijete padne i slomi ruku dok se igrate u parku ili kad padne ...prikaži još! sa prozora jer si ga pustio otvorenog. Ovdje ne pričamo o ozlijedi dijeteta dok je trčalo po igralištu btw, nego o činjenici da 1h nisu znali gdje je TROJE djece. Da su naišli na krivog čovjeka već su mogle u Africi biti.

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 18:33
    • Default avatar - Kreker

      Kreker: BabaYaga kada ih par dobije otkaz ili budu smjenjeni ostali bi malo bolje radili, samo treba malo pokazati da nitko nije nedodirljiv.

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 20:05
    • Default avatar - Ivana Novaković

      Ivana Novaković: dieg: Nisam rekla da bi tetama dala otkaz. Samo kažem da većina ne radi posao kako bih trebale a u pitanju su ljudski životi, a za to primaju dobre plaće. I tako mi roditelji nikada nemožemo biti sigurni jer svakodnevno ...prikaži još! se čuju ili vide njihove greške, manje ili veće. Nemam brata Luku.

      Odgovori Četvrtak, 30.01.2020. u 09:10
    • Default avatar - zviranjek

      zviranjek: Prva koja treba odgovarati je ravnateljica.Ulazna vrata u svako dvorište vrtića MORAJU biti zaključana.

      Odgovori Četvrtak, 30.01.2020. u 10:39
  • Default avatar - leptirko
    leptirko

    Tete po meni najmanji krivci...

    18 Srijeda, 29.01.2020. u 14:01
    • Default avatar - plavusa90

      plavusa90: Zato je i takva banana država zbog ljudi poput tebe

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:06
    • Default avatar - Rara Avis_1

      Rara Avis_1: mda....slažem se leptirko, ali znaš kako je u ovoj našoj banana državi..uvijek naje**oni koji to najmanje zaslužuju...

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:10
    • Default avatar - leptirko

      leptirko: Sad su ljudi poput mene krivi jer smo zakljucili kako je upitan kucni odgoj doticne djece i da su losi uvjeti rada u vrticu. Ljudi poput @plavusa90 bi samo pucali po ljudima. Koliko plakata Zavidlava imas po zidu?

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:19
    • Default avatar - plavusa90

      plavusa90: Tko je Zavidlav? Imaš problem s pravopisom ili nisi dovoljno informirana?

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:23
    • Default avatar - leptirko

      leptirko: Ti koja bi pribijala na kriz najbolje da ne koristis usluge vrtica i da sama cuvas svoju djecu. Sretno!

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:27
    • Avatar narf

      narf: Slazem se. Moj mali ide u jaslice i jedna je teta na njih 15! Ajde ti presvuci 15 kikača, nahrani ih, utjesi, poigraj se, a neki od njih jos i ne hodaju. Kičma joj se raspadne dok ih sve ne 'riješi'.

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:42
    • Default avatar - plavusa90

      plavusa90: Vi ko da pričate o bauštelskim fiičkim radnicima,a ne o tetama u vrtiću. Bože sačuvaj o čemu vi pričate. Ko da su puškom natjerane da se školuju za to

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:44
    • Default avatar - leptirko

      leptirko: Koliko godina imas, 15? Jel znas sto je jedna teta na 16ero djece?

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:46
    • Default avatar - plavusa90

      plavusa90: Nemam,al ti očito imaš. U mom vrtiću je i veći omjer od 1:16 pa se u povijesti vrtića još tako nešto nije desilo, a djecu su itekako svakakva kao i drugdje. Mora da su tete onda Supermeni,treba im dat državni ...prikaži još! orden za najtežu vrstu posla koja postoji

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:48
    • Avatar narf

      narf: plavušo, izvrsno ti pristaje nick uz kvocijent inteligencije. Ocito nemas vlastite djece, pa uokolo prosipas jeftine otrovne floskule. Cuvaj ti 16 pokakanih i upišanih klinaca, sve ih do pola 12h nahrani, presvuci za van, pa opet unutra, pa ih obuci ...prikaži još! u pidzamu, pa opet presvuci, uspavaj, opet nahrani i tako do 17h. Kriv je sustav ove države, a ne tetice. Da imas nekoga u obitelj tko to radi ne bi se ovajo javno blamirala po portalu. Vis à vi bauštelaca - tetice su za razliku od njih akademski obrazovane osobe.

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:51
    • Default avatar - GOVORIM-istinu

      GOVORIM-istinu: Treba vrata vrtića otvarati preko portofona iz vrtića, da neko kamerom vidi dali dijete želi izaći bez roditelja, druge nema, jer djeca su zaigrana, a ponekad i zloćesta.

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:55
    • Default avatar - leptirko

      leptirko: Meni se cini da je plavusa vrticke dobi i da se sad srdi jer su njene vrsnjakinje zavrsile u novinama, a ona i njena ekipa nisu 🤣

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:57
    • Avatar kompa25

      kompa25: možda nije najteži , fizički najteži posao ... mada bi se i o tome dalo razgovarati ... ali je definitivno jedan od najodgovornijih ... roditelji doma jedva izlaze na kraj sa dvoje-troje svojih klinaca ... i onda se netko čudi ...prikaži još! što je teško u behandlanju sa 15-16 djece ... pogotovo na dvorištu gdje ih u trenutku može biti i oko 100 ... mislim da je zatajilo u organizaciji, onom tehničkom dijelu , otvorena vrata, rupa u ogradi vrtića ... teko nešto

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 15:00
    • Default avatar - dieg

      dieg: Leptirko kolko mi se ne svidas na znanstvenim clancima s komentarima tolko se slazem s tobom ovdje.. Bravo

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 15:01
    • Default avatar - GOVORIM-istinu

      GOVORIM-istinu: Također su tete previše opterećene, prevelik broj djece je na 1 tetu, treba vidjeti kolikoi je taj broj u Švicarskoj npr., gdje novaca ima ko blata pa su standardi najviši i briga. Primjer staračkih domova to pokazuje, dok moja sestrična ...prikaži još! u ZURICHU pazi na 5 starica, u Zagrebu u domu gdje mi je mama, 1 sestra/njegovateljica - ima brigu o najmanje 30 osoba. Plače su u Švicarskoj veće za 5 do 10 puta, što je itekako važno znati, motiv ti opada sa tom bijedom od plaće (cca 4000 kn). SRAMOTA !!!

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 15:01
    • Default avatar - dieg

      dieg: Plavusa.. Jesi li ti ikad cula za ono (uzrok-posljedica)?? Ti se bavis samo posljedicama (propust teta) bas ko neinteligentni ljudi a ne uzrocima (losi uvijeti i losa organizacija)... Ako zelis uklonit posljedice moras uzrok prvo sredit a ne obrnuto... Sigurno ...prikaži još! si zavrsila ekeonomiju ili si jos u osnovnoj pa nemas pojma OSNOVE.

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 15:09
    • Default avatar - maxich

      maxich: plavuši90 je blajh spržio mozak pa jadna ne zna o čemu priča. Ili je klinka ili nikad nije čuvala više od petero djece pa nema pojma što su djeca kadra izmisliti i što im sve padne na pamet! Male zločestoće ...prikaži još! su smislile plan i izgovor, svjesno su pobjegle i nisu se javile odgojiteljicama isto KAO ŠTO SE NE BI BILE JAVILE NI SVOJIM RODITELJIMA! Ovo je stvar i roditeljskog odgoja, a ne samo (ne)odgovornosti teta.

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 16:03
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Kućni odgoj ništa drugo. Bit će još gore kad krenu u školu. Već sada lažu tako male. Treba ih malo istrenirati.

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 21:01
  • Avatar walsall
    walsall

    sve je prošlo ok, desi se, a balkanci bi odmah glave skidali, ako treba i metkom riješili stvar

    5 Srijeda, 29.01.2020. u 13:58
  • Avatar colonelo
    colonelo

    I što sada tu imamo? Svakako dvije neodgovorne "tete" ali i neodgovornost svih ostalih uključujući i medije. Nitko ne postavlja pitanje "odgovornosti" odnosno zločestoće tih curica? Kako su se usudile ti učiniti? Jel' uopće moguće spriječiti tako što ako imaju ...prikaži još! namjeru za time? Ako im je to plan kad tada će iskoristiti trenutak kad tete objektivno nisu mogle sve "pokriti". Ili ih tretirati kao robijaše u kaznionicama? Ne, treba ih doma odgajati da od malih nogu poštuju pravila a prije svega ono što im stariji govore, dopuštaju ili brane.

    12 Srijeda, 29.01.2020. u 13:58
    • Avatar jabuka5

      jabuka5: tako je jadne ženice , ja bi im to sad samo oprostila s tim što je sve dobro prošlo , hvala Bogu ,,,,,,,krenimo svi od sebe , lako je napast jadne žene .....važno je da je dobro ......i moja je ...prikaži još! kčerkica 6 god utekla s nekim dječaćićem i došla kuči , jer smo jako blizu vrtića , , i kad sam ih vidjela hitno sam nazvala vrtić i javila tetama da se ne brinu da su tu im da su dobro , jadne žene , mo0žete mislit kako im je svanilo , i poslala djecu nazad u vrtić prateć ih dok uđu .....

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:05
    • Default avatar - otprije poznat  policiji

      otprije poznat policiji: ne smiješ računati na odgovornost djeteta od 5-6 godina. greška je nastala jer je netko (vjerojatno drugi roditelj koji je pokupio svoje dijete i nije ga briga za ostale) ostavio otvorena vrata, jer ih mala djeca ne mogu sama otvoriti

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:07
    • Avatar TIHA VODA

      TIHA VODA: Što sad tu imamo? Imamo činjenicu da premalo "teta" treba paziti na previše djece. Jedna "teta " na 16 djece??!!.

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:08
    • Avatar colonelo

      colonelo: otprije poznat policiji, Zato sam stavio "odgovornost" djece pod navodnike a pravim imenom to nazvao zločestoćom. Djeca nisu samo od sebe zločesta već ih takvima oblikuju prije svega roditelji.

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:10
    • Default avatar - plavusa90

      plavusa90: Meni se čini da ima jako puno odgajateljica,80% vas komentatora ste one. Da vam je ova situacija normalna to je šokantno

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:15
    • Avatar colonelo

      colonelo: plavusa90, Legice a meni se čini da si ti majka koja ne odgaja dobro svoje dijete pa optužuje druge zbog toga, napose "tete". Ni to nije baš normalna situacija, jel'?

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:17
    • Default avatar - Drug Član

      Drug Član: Riječ je o vrtičkoj djeci, ne o tinejdžerima. Tko je tu odrastao i za koji klinac plaćaš dječji vrtić? Za prebacivati odgovornost s odgojiteljica na djecu staru par godina stvarno moraš biti IQ deficitaran. Tipično HDZovski

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:21
    • Default avatar - Luka783

      Luka783: Ma plavuso sokantno je da ti toliko osudujes tete. Ti si zapela za to da one nisu skuzile sat vremena da nema tih dobrih djevojcica, a da su kojim slucajem skuzile nakon 5 minuta da ih nema nista se puno ...prikaži još! nebi drukcije odigralo jer su njih tri vec bile ko zna di. Najveca krivica je na vodstvu vrtica koje nije osiguralo da ta djeca mogu samostalno napustit dvoriste vrtica, zatim je odgovornost na njihovim roditeljima koji odgajaju djecu tako da im sve dozvoljavaju (vjerojatno ni nakon ovoga njihove zlatne curice nisu dobile nikakve kazne) a tek tada na red dolazi odgovornost teta! I ja nisam teta u vrticu nit bi to ikada bio. Tesko je prihvatit cinjenicu da los odgoj dolazi prvenstveno od doma!!

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:23
    • Default avatar - plavusa90

      plavusa90: Dru Član svaka čast na komentaru

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:24
    • Avatar colonelo

      colonelo: Drug Član, Da su ti malo bolje umne sposobnosti skužio bi da nitko ne traži odgovornost djece već onih koji su za njih prije svega odgovorni - roditelja. Čak jedan otac sam ističe da su te tri posebno glasne, dakle ...prikaži još! sklone isticanju i samovolji a tome im je netko primjer. A stavljati ovo u kontekst stranaka može samo umno teško zakinuta osoba.

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:28
    • Default avatar - VerySweet

      VerySweet: Tko nije probao raditi ovaj posao ne moze ni zamisliti kako je to brinuti o npr 29-ero djece u godini pred polazak u skolu.Kod boravka na dvoristu kada izađu sve skupine onda nas je i do 3x vise...

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 15:03
    • Avatar jabuka5

      jabuka5: drage tete odgojiteljice , desilo se je i sve je srećom dobro završilo , ja vas ne krivim , puno je to djece na 1 tetu ,,,,zahvalite bogu što je čuvao djecu i onom čovjeku koji ih je spasio ,,,,niko ...prikaži još! to nije htio , samo odsad zaključavajte vrata , djeca su djeca ,,,možda je kriv neki roditelj koji je ostavio vrata , ni on to nije htio , sve su to trenutci nepažnje ali najbitnije je što je dragi bog čuvao djecu , , , hvala mu i od mene

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 21:08
  • Avatar Assia
    Assia

    Ja tete ne pravdam ima i njih svakakvih ali zna tu bit.po 20 dice a ona sama...pa dok jedno piski i pomaze mu ostavlja u sobi ostalih 19 koji mogu napravit sta ih volja...norme se ne postuju, zaposlite vise teta ...prikaži još! ili smanjit skupine a otvorit vrtice...nije.jedna osoba sa dvi ruke svemoguca...jos sa dicom rade...moji.sta su poslusni isto im tikne nekad nesto, to su dica...pa neocekivano mogu sebi naudit a ljudi smo sa obavezama nemozes piljit u dite ne tremice a ne one.sa njih 20...ajme

    6 Srijeda, 29.01.2020. u 14:16
    • Default avatar - sanišajn

      sanišajn: Istina, ako ode u wc pomoci nekom da se obrise, druga djeca su sama. Vani bi na 16 djece bila 3 ili 4 odgajatelja u skupini, ali se za standard nase djece nitko ne bori

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:33
    • Default avatar - sanišajn

      sanišajn: Eh da je 20, necak je isao u grupu gdje ih je 28 s jednim odgajateljem. Sljedece godine im je dosao djecak s teskocom pa su im smanjili broj djece na 24. Kao da bude lakse...Opet prevelik broj uz dijete ...prikaži još! na koje treba posebno paziti. Uvjeti su katastrofa, mene cudi da donekle funkcioniraju i da situacije s bijegom i ozlijedama nisu jos puno cesce

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:36
    • Avatar Assia

      Assia: Da, da...i ja se cudin da ovakvih vjesti nema vise....pa jos plus toga ti vrtici ne adekvatno i napravljeni...di moji idu puste stepenice, pa se pokvari sifra na vratima niko ne popravlja, mos izac uc kad oces i ko oce....okolo ...prikaži još! vrtica neke zidine puste...zbunja di pasi pi*aju a njih 4 na 60 dice koja trce i skacu po tim zidovima....luda kuca...krivi su tu ravnatelji

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:41
    • Default avatar - sanišajn

      sanišajn: Kriv je pedagoski standard koji je cesto mrtvo slovo na papiru i jedna opca neorganiziranost. Kako vrtic nema propis da ne izlazi njih 64 skupa ili stroze kontroliraju tete da svaki put kad preuzima netko van roditelja, moraju traziti osobnu. ...prikaži još! Tete znaju biti lezerne, a nikog nije briga dok se nesto ne dogodi. Ako nisu lezerne onda se nikom ne svidaju, vele prestroge.

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:46
    • Default avatar - sanišajn

      sanišajn: Taj vrtic koji opisujes zvuci kao nas 😅

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:47
    • Avatar Assia

      Assia: Ko bi svima ugodija...al da bi se stvarno tribalo vodit racuna o propisima u takvim ustanovama bi...pa nisu to kunpiri, dica su...svacije naj milije....i da se to olako dozivljava meni je pre strasno....i one znaju bit pre opustene...posebno ako su ...prikaži još! godinama tu....al ne znas ti s dicom nikad....ima tu svega

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:52
  • Default avatar - Mufić
    Mufić

    Neodgovornost je svakako na tetama iz vrtića ali je i na roditeljima koji trebaju svoju nestašnu djecu učiti kako se treba ponašati dok borave u vrtiću.

    Srijeda, 29.01.2020. u 14:04
  • Default avatar - debo988
    debo988

    da su grupe po 15 djece koloko je propisano zakonom po kednoj teti nebi se to sigurno dogodilo, ali zbog nedostatka vrtica guraju po 27, 28 djece, a probajte to vi sve drzat pod okom, svi koji imaju djecu kuze!!

    6 Srijeda, 29.01.2020. u 14:02
    • Default avatar - plavusa90

      plavusa90: Grupe su bile po 16 hahahah. Daj pročitaj još jednom s razumijevanjem

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:16
    • Default avatar - Purger1_1

      Purger1_1: Tete koje su čuvale tu djecu nisu čuvale djecu samo iz svoje grupe nego iz još nekoliko grupa jer u to vrijeme dobar dio djece roditelji već pokupe iz vrtića.

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:28
    • Default avatar - GOVORIM-istinu

      GOVORIM-istinu: U bogatijim državama EU standard je 5 djece na jednu tetu i to je zapravo realnost, sve drugo su puste priče, zamisli si rastrčanih 16 klinaca, pa ne možeš ih polovit pogledom. Ključno je napraviti vrata pod kontolom koja djeca ...prikaži još! ne mogu nikako otvoriti.

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 15:07
    • Avatar nikola0412

      nikola0412: Glavno da na 1. političara ima 5 savjetnika!

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 16:13
    • Default avatar - GOVORIM-istinu

      GOVORIM-istinu: HA HA HA, TAKO JE !

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 17:10
    • Default avatar - otocan

      otocan: Koliko znam grupe znaju biti i po 20 djece ovisno o dobi,a mislim da novi zakon predlaze 25 djece na 1 tetu u smjeni.

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 17:55
  • Default avatar - MUC
    MUC

    dobro jeste vi ludi? kako možete kriviti djecu? pa naravno da ne smiju raditi gluposti ali to su vrtićka mala djeca! pa nemaju one pojma.. naravno da se treba s njima raditi i razgovarati ali kako možete kriviti te curice?! ...prikaži još! ! to je isto kao da dementna starija osoba pobjegne iz doma za stare i nemoćne i onda krivite tu osobu umjesto osoblja

    8 Srijeda, 29.01.2020. u 14:41
    • Default avatar - ludavrba

      ludavrba: Ocito su ludi....

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:58
    • Default avatar - GOVORIM-istinu

      GOVORIM-istinu: Tete snose manju krivicu od nesposobnih državnih vlasti, koje dozvoljavaju da 1 teta pazi od 16 do 20 i više djece pa tko je tu normalan, ako u Njemačkoj 1 teta pazi 5 djece, ona ima puno veću odgovornost pred ...prikaži još! roditeljima. Također ako vrata djete može otvoriti, teta nije odgovorna, ali ravnateljica je, kao i država.

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 15:18
    • Default avatar - maxich

      maxich: MUC, dječica su zbrisala u šetnju i izmislila priču da ih mama čeka kod Konzuma. Dakle? Klinke su mustre itekakve! Nisu samo tete krive. Nije jedno dijete odlutalo tražiti mamu nego troje djece koja su se prije toga dogovorila. Nisu ...prikaži još! današnja djeca bedasta, znaju oni, vide spačke na TV-u pa oponašaju, a posljedica ne mogu biti svjesni. Radim u školi pa znam, u jednom 2.r. OŠ se igraju CSI. To ih sigurno nisu učile u čiteljice u pkoli ili odgojiteljice u vrtiću!

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 16:06
    • Default avatar - GOVORIM-istinu

      GOVORIM-istinu: Tako je, današnja djeca su vrlo bahata i sve iskopiraju iz tog tv smeća i igrica, a roditelje uopće neka ne doživljavaju.

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 17:10
    • Default avatar - MUC

      MUC: maxich : kao prvo uopće ne znamo jel istina da su to spremale ranije ali i ako jesu svejedno su djeca. znači roditelji idu raditi jer moraju i povjere djecu vrtiću i tete ne skuže sat vremena da ih nema?! ...prikaži još! A i naravno da su lagale to za mamu i konzum. pa i ja sam sigurno lagala u vrtićkoj dobi jer me možda bilo strah posljedica ako sam napravila glupost. svejedno sam danas vrijedna i poštena žena i majka. a to šta se djeca igraju i vide na tv nema veze s ovim konkretnim slučajem

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 18:15
    • Default avatar - plavusa90

      plavusa90: Muc sve je na mjestu. A ovi jadnici stali u obranu nekoga tko je KRIV,zato i jesmo ovakva slucajna drzava u kojoj nista ne stima

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 22:26
    • Default avatar - maxich

      maxich: Ma naravno, MUC i plavuše90 prijatelja dva, nepogrešivi gospođa i gospodin savršeni koji nikad nisu čuvali više od petero djece, a kamo li više od 15 pa sve znaju, sve mogu, osobito posao odgojitelja i učitelja. NORMALAN roditelj koji ima ...prikaži još! više od jednog djeteta zna da je briga za više djece velika odgovornost u kojoj ne postoji savršenstvo. Ovi ostali pametuju jer ne znaju.

      Odgovori Petak, 31.01.2020. u 20:23
    • Default avatar - ludavrba

      ludavrba: maxich Zato tete i rade 6 sati tj. 5 pol, s pauzom. Da rade naporno i uvjeti i nisu bas super....dijeca im spavaju bar 1 sat itd... Svako od nas ima odgovornost na poslu i svako odgovara za propuste.... i ...prikaži još! i svako moze napravit propust....Ali kriviti djecu ili ne znati da ih nema puni sat vremena....onak,sorry....znam jel radim u vrticu.

      Odgovori Subota, 01.02.2020. u 10:26
  • Default avatar - milano
    milano

    Sve škole i vrtići bi trebali imati zaštitare. Kao banke. Pa čak i sud ima bar portira. Ovako ispada da je novac važniji od djece. Ta jedna osoba bi dodatno pazila tko ulazi, tko izlazi i bila bi banja vjerojatnost da djeca zbrišu

    2 Srijeda, 29.01.2020. u 14:10
  • Default avatar - StipeBožić
    StipeBožić

    Ljudi jel vi slusate sebe...krive su bez puno rasprave Mozes bit savrsen roditelj i imat zlocesta dijete Al zato moras vise pazit na takvu djecu vi koji bi tukli vas treba tuci..djeca traze paznju a ne batine..njima je posao da ...prikaži još! brinu o djeci a posto to me mogu neka traze drugo zanimanje

    3 Srijeda, 29.01.2020. u 14:57
    • Default avatar - hrvoje891

      hrvoje891: Vidio bi tebe jednog pametnog na njih 20 u smjeni??? Pa hajde,kad si tako pametan? A ova djeca sta su zlocesta i neodgojena to je bonton od roditelja cisto samo tako!!! I dalje se nastavlja kad ce ic u osnovnu ...prikaži još! nu skolu,sve gore i gore... tako to ide.. od malih nogu se uci..

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 15:16
    • Avatar cicinakitu

      cicinakitu: Tvoja slika sigurno stoji u rijcniku kraj savjestan radnik, da ne kazem najbolji radnik...

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 15:18
    • Avatar empatija

      empatija: Najlakše,ali krivo,je sada kriviti tete za sve.pre strogo su kažnjene.Svi ih sada napadaju,Jasno kriv je Pedro.Roditelji ni malo.Ne pišete koliko su stare te curice.Navodno zbrisale planski,lagale da ispadnu važne i još skitale.Ja bi njih i roditelje poslala psihologu a ne ...prikaži još! napadala tete.N8su one svemoćne kraj tako odgojene djece

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 16:00
  • Avatar narf
    narf

    Prije nego sto krenemo lupati drvlje i kamenje po tetama, zapitajmo se - je li normalno da jedna ili dvije tete budu odgovorne za 16 djece? Moj mali ide u jaslice i tamo JEDNA teta premata, hrani, čuva, igra se, ...prikaži još! pjeva s kikičima od godinu dana, a ima ih 15! Svaka cast teticama. Ovo se, srecom, ne događa svakodnevni i na zalost, ponekad tko radi , taj i grijesi.

    3 Srijeda, 29.01.2020. u 14:38
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Jedna teta pazi na 16-ero djece!? 🤔

    6 Srijeda, 29.01.2020. u 14:03
    • Default avatar - plavusa90

      plavusa90: Ne, 16 ih je na 16-ero djece

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:09
    • Avatar volim sunce

      volim sunce: Svi bi jeftini vrtić a tete da rade badava ili na minimalcu? Za 1 na 1 si unajmite dadilju i platite

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:38
    • Default avatar - dieg

      dieg: Volim sunce... Krivo razmisljas.. Npr svicarska... Je vrtic ti je mjesecna placa (da tolko je skup) al zato tamo obitelj moze i zivjet samo s jedno PROSJECNOM placom a djeca onda ostaju sa jednim roditeljom doma.. Neka povise cujene al ...prikaži još! neka onoguce da ljudi mogu i ostavit doma djecu i da mogu zivjet s jednom placom.. Cijene vrtica su kakve su i place... NIKAKVE..

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:53
    • Default avatar - Luka783

      Luka783: Plavuso..ni matematika ti nije jaca strana!? 64÷4=16 Jedna teta na 16-tero djece! Jesi shvatila?

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 15:01
    • Avatar volim sunce

      volim sunce: Diego, mi nismo Švicrrland. Kod nas pola cijene plaća roditelj,pola općina pa i to ljudima puno a htjeli bi vrhunsku uslugu sa stranim jezikom,plivanjem,vitaminskim obrocima...a ovaj vrtić po slici nema ogradu...

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 15:51
    • Default avatar - plavusa90

      plavusa90: Luka ti si nažolost toliko tup i primitivan,da ni ironiju ne razumiješ. A matematika mi je struka,tako da nemoj ti meni o tome govoriti ti jadni neuki čovječe

      Odgovori Četvrtak, 30.01.2020. u 07:26
  • Avatar freundin
    freundin

    Zar nemaju ogradu u dvorištu koja bi trebala biti zaključana da djeca ne izađu jer inace nije lako kontrolirati toliko djece

    5 Srijeda, 29.01.2020. u 14:32
    • Default avatar - ludavrba

      ludavrba: Ja radim u vrticu i kod mene djeca moraju proc kroz glavni ulaz,a ta vrata su teska i pod šifrom.Dvorište je ogradeno ogradom visokom 2 metra, ali veca je misterija da im je trebalo 1h da svate da ih nema.Eh

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:42
    • Avatar freundin

      freundin: E pa da, vi imate dobro osiguranje. Da, propust je sto dugo nisu shvatile da ih nema

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:46
    • Default avatar - ludavrba

      ludavrba: Vrtici moraju biti osigurani,vrata ne smiju biti otvorena bez nazora. Ma o.k ajde pobjegle,ali sat vremena hmmmm

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 14:48
    • Default avatar - otprije poznat  policiji

      otprije poznat policiji: na svim vrtićima koje sam vidio, kvake su visoko i djeca ne mogu do njih. vjerojatno je netko od roditelja ostavio vrata otvorena kad je izlazio, viđao sam to puno puta. iza 15 počinju roditelji dolaziti po djecu i kad ...prikaži još! jedan otvori vrata ne zatvori ih odmah jer iza njega već dolazi slijedeći i onaj zadnji ne zatvori za sobom

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 15:44
    • Avatar ucjena

      ucjena: Ne krišti svatko na djecu kao ti da te se boje, a ograda je za djeci zabava!

      Odgovori Srijeda, 29.01.2020. u 16:46
  • Default avatar - haroldica
    haroldica

    meni je žao i teta ..jasno bogu hvala što se curicama ništa nije dogodilo..nekada te curice bi dobile po dupetu i više im nebi palo na pamet lajsati 😉

    Srijeda, 29.01.2020. u 14:28
  • Avatar exclamation mark
    exclamation mark

    Čitam komentare i drago mi je da većina nas ipak razumije pod kakvim su tete opterećenjem. Dok sam ja išla u vrtić, još za vrijeme Yuge, 3 curice su pobjegle i mogu reći da je i su te curice i ...prikaži još! u našim očima ispale glupe. To što su klinci mali, ne znači da nisu lažljivi, okrutni itd., a to što ih se ne sankcionira, šalje lošu poruku drugoj djeci. Djeca jako dobro znaju šta je ispravno, a šta ne. A što se tiče teta, trebale bi imati beneficirani radni staž, i zbog rada s djecom, i zbog rada s blesavim roditeljima (uvijek ima i takvih u grupi)

    Srijeda, 29.01.2020. u 15:05
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Kad je meni Goga iz vrtića u Sopotu izgubila kćer, uzela mi je 20 godina života. Ali se zato došla mi pohvaliti sa zlatnom narukvicom koju je dobila od roditelja-uvlakača kada su djeca odlazila u školu. Ono najgore, niti je ...prikaži još! moje dijete bilo prvo koje je izgubila, a niti joj se išta dogodilo, a ja nisam niti ispriku dobila.

    Srijeda, 29.01.2020. u 14:54
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Puno je to djece. I najboljima se to može dogoditi

    1 Srijeda, 29.01.2020. u 14:14
  • Avatar cicinakitu
    cicinakitu

    Sve se isto dogodilo u vrticu gdje moje dijete ide, dijete je pronadjeno, sve je dobro zavrsilo. Tete su bile u stravicnom soku. Nakon toga poduzete su neke mjere da se to vise ne dogadja, ali smo i mi roditelji ...prikaži još! upozoreni na nacin dovozenja i podizanja djece u vrticu. I nismo bili u novinama. Zato ne znam cemu ovo osim ako netko nije pikirao uhljebnicko mjesto ravnatelja...

    Srijeda, 29.01.2020. u 15:29
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message