Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

'Tesla je bio Srbin i ubili bi ga da je bio u Hrvatskoj za Oluje'

Molim ih samo da ne vrše harangu na Milorada Pupovca. Mi hoćemo da se svi Hrvati u Srbiji osjećaju dobro, a ne da se osjećaju kao Srbi u Hrvatskoj, rekao je Vučić danas u Beogradu...

Komentari 421 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar Captain Obvious
    Captain Obvious

    A zašto se njega nešto uopće pita i zašto nam prenosite riječi totalno nebitnog lika za Hrvatsku?

    15 Utorak, 07.08.2018. u 12:35
    • Default avatar - al sam masna

      al sam masna: Ha ha ha mozd je i on gledo iz gline prjenos

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 13:00
    • Default avatar - cl1105

      cl1105: Slazem se. Ne treba mu uopce davati prostor u nasim medijima. Pa njemu je u cilju provocirati nas

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 13:06
    • Avatar Tihakucanica

      Tihakucanica: Zato sto ga je nasa preCjednica nedavno vrlo lijepo ugostila i tada nije imala 3 ciste reci sto treba lik je dobio krila i radi ono sto ptice vec rade je li...

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 13:06
    • Avatar 33beg33

      33beg33: 24 sata više prenose događaje iz srbije nego iz hr,vjerovatno zato su i plaćeni

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 13:14
    • Avatar Stiv_Maden

      Stiv_Maden: Ne pitaju ga naši, pitaju ga Srpski mediji koji su u njegovom vlasništvu i u kojima vlada cenzura, nemreš ti doći na Srpske portale i ostaviti komentar jer se taj komentar neće objaviti, pričao mi kolega iz Srbije da Vučić ...prikaži još! sam napiše pitanja koje ga njegovi novinari pitaju, pa onda odgovara na svoja pitanja i baljezga u nedogled i svaki odgovor iz Hrvatske, BIH, Kosova ti mediji će izokrenuti u svoju korist i slavit "velikog vođu" kako je izdominirao region, tako je to u Srbiji, Sjevernoj Koreji, Rusiji i još nekim zemljama...

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 13:35
    • Avatar Tihakucanica

      Tihakucanica: Stiv u pravu si. Nazalost i kod nas je isto s intervjuima. Najbolji primjer ti je upravo njezino primanje tog lika

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 13:40
    • Avatar hrvatski sandokan

      hrvatski sandokan: ovo s neobjavom na srpskim portalima, naročito onima koji otvoreno huškaju, potpiruju opet ista njesra, stavih upit i komentar na neki tekst gdje smo opet svi mi Hrvati ustaše, ne sjećam se točno što je bilo, ali jako krivo, ružno, ...prikaži još! taman za neuk narod zapalit, da kako mogu tako nešto objaviti, da niti je istina niti primjereno sad ovim vremenima, uglavnom, nikad mi to nije objavljeno, tako da... pomozi nam Bože s mašinerijom, koja bi bojim se mogla opet neke ljude krivo nadić, mediji su pranje mozga, čisto, a sad, ne kažem da svi laži objavljuju, ali točno treba na više strana čitati vijesti, donijeti svoj sud, ne znam... mislim da opet i opet se vraćamo u kameno doba, dosta mi je više, hoću živjeti, hoću da ljudi žive sa standardom normalnim, da se smiju, da rade i stvaraju, joooj

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 13:57
    • Default avatar - short-cut

      short-cut: ne znam je li baš nebitan - ipak su ključići vlade u njegovim rukama ... u biti vućko je "premijer iz sjene" u RH ...

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 14:00
    • Avatar Marko10820

      Marko10820: Sta sa ovim vise nije u redu

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 14:06
    • Default avatar - Mille_1

      Mille_1: Vucic je predsjednik nama susjedne neprijateljske zemlje. Negove izjave nisu nimalo bezazlene i nebi se trebale uzimati olako.

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 14:15
    • Avatar Bjelovarčan

      Bjelovarčan: Unazad dvije godine Hrvati u Vojvodini su konstantno pod verbalnim i fizičkim zlostavljanjem. Molim Hrvatske vlasti da javno izreknu prosvijednu notu na tu temu, jer ovo sve ne sluti na dobro

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 14:20
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Pa bolje da znamo kakvo mišljenje imaju nego da nam za par god opet uvale Srbe pod “braću”

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 14:21
    • Default avatar - goguško

      goguško: U Srbiji ne mogu žive vidjeti srbe prečane. Rođeni srbijanci misle da su im srbi iz Bosne i Hrvatske oteli najbolja radna mjesta. Također je sada opća medijska haranga protiv crnogoraca. Mislim da se hrvatski srbi nista bolje ne osjećaju ...prikaži još! u Srbiji nego što je ovima u Hrvatskoj , bar prema komentarima na njihovim portalima. Nikad oni neće biti tamo prihvaćeni.

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 14:36
    • Avatar Marko10820

      Marko10820: Ma dajte vise, dobio sam zuti karton za brumm brumm Traktor ;-))

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 14:42
    • Default avatar - short-cut

      short-cut: a marko, to ti je "sloboda govora" ... za svašta se dobije .. za "kme kme" za "brumm brumm" .... puno pahuljica ima pa treba zaštiti osjećaje koje izazivaju takve "teške formulacije"

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 15:06
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Govor u glini je cinjenica, vukovar je cinjenica, srebrnica je cinjenica, cinjenica je da si i cetnik, da ne nabrajam sve stvari koje vi negirate su cinjenice jadan bolestan narod

    15 Utorak, 07.08.2018. u 12:45
    • Default avatar - Ivan-Pavao

      Ivan-Pavao: Nebitan lik , nepostojeći narod , nacija bez identiteta . Do 8 stoljeća su bili Hrvati , do 11 katolici a sad su samo šaka jada !

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 14:07
    • Avatar Ovca007_1

      Ovca007_1: a amebe?

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 14:16
    • Default avatar - kimba00

      kimba00: Ma kome ste vi bitni Bizantinci? Što pričaš gluposti? Prijatelj iz Beča koji je Austrijanac kaže da je njima "to" istočno..Srbija..Bugarska..Rumunjska..isti k...tj nebitni faktori ikome... Vučiću to je tvoj nivo zemalja. Ajde pošteno: pošto da jedan Austrijanac dolazi u Serbiju???

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 14:29
    • Default avatar - bruna456321

      bruna456321: Činjenica je i da Tesla nikako ne može biti srbin jer nije živio u Srbiji već u Hrvatskoj. Samo što si oni ne mogu to nikako priznati. Znači kinez u Americi je amerikanac ne kinez i točka.

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 14:45
    • Avatar Ovca007_1

      Ovca007_1: Znaci i Bunjevci nisu Hrvati, jer ne zive u Hrvackoj

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 14:56
    • Default avatar - Ivan-Pavao

      Ivan-Pavao: Teritorij na kojem žive Bunjevci je nekad bio hrvatski a teritorij sa kojeg je Tesla nikad nije bio srpski ! Kaj reći nego da je ovca samo životinja !

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 15:30
    • Avatar Audi_halamadrid

      Audi_halamadrid: I činjenica je da sve više i više "hrvatske" novine dozvoljavaju ovakve članke

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 15:39
    • Avatar Ovca007_1

      Ovca007_1: A kad je to bio hrvacki teritorij? U Austro-Ugarskoj?

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 16:01
    • Default avatar - konacadabra

      konacadabra: Milanko jos si samo zaboravio da dok su bjezali gazili su preko svojih ljudi

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 17:52
    • Avatar gungula1983

      gungula1983: Srbi sa podrucija hrvatske nisi bili srbi sve do 90 ih, bili su samo pravoslavci....

      Odgovori Srijeda, 08.08.2018. u 03:35
    • Avatar innelli

      innelli: Kakve veze ima je li Tesla bio Srbin, Hrvat, Amerikanac, Kinez....sa ovom pričom? Hrvati nikad nisu imali problem sa pametnim ljudima bilo koje nacije i vjere, svi koji su lojalni hrvatskoj državi su dobrodošli! Na stranu što ovaj balavi priča, ...prikaži još! Hrvati vole svoje sugrađane koji vole zajedničku nam domovinu! Problem su oni koji bi njene dijelove pripojili majčici Srbiji, a takav je bio i ovaj njihov la.žov od tzv. predsjednika.

      Odgovori Srijeda, 08.08.2018. u 08:37
    • Avatar gungula1983

      gungula1983: a sta je s onima koji su ubijali 1945 e i 1991?

      Odgovori Četvrtak, 09.08.2018. u 01:25
    • Avatar Ovca007_1

      Ovca007_1: To ti je sve jezuitsko maslo

      Odgovori Četvrtak, 09.08.2018. u 08:55
  • Avatar Anarhosindikalist
    Anarhosindikalist

    Dakle, 5. kolovoza 1991, hrabra srpska vojska je uletjela u Lovinac, masakrirala 5 pružnih radnika i natjerala oko 2000 Hrvata u bijeg preko Velebita. Od 100-tinjak staraca koji su ostali, ubili su 45. Nakon toga, prošlo je nekoliko godina, tijekom ...prikaži još! kojih je hrabra srpska vojska nastavila kurčevito ispisivati krvave stranice svoje junačke povijesti. Onda je došao 5. kolovoz 1995.... E, onda im to odjednom ne valja, "genocid". E, damujebešmater ako ja te srpske političare razumijem.

    40 Utorak, 07.08.2018. u 12:56
    • Avatar patagonija1

      patagonija1: Ovo je dobro :) +++++

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 13:06
    • Avatar TIHA VODA

      TIHA VODA: Ništa nije od jučer. Iza ovih Vučićevih riječi stoji 200 godina velikosrpskog ludila. Sve je počelo osamostaljenjem Srbije ( uz svaku moguću pomoć Austrije). Poslije WW I. , "veliki" ( Francuska i Engleska), Srbiji su dale mandat ( po uzoru ...prikaži još! uzoru na Pijemont u Italiji) , da na Balkanu organizira stabilnu višenacionalnu državu. No, srpska politička "elita" nije imala niti intelektualnog, niti duhovnog, niti vojnog potencijala za ostvarivanje takve kompleksne političke zadaće, a jedino sredstvo koje su znali koristiti , bilo je surovo nasilje . Srbi još uvijek žive u negaciji strašnih zločina i genocida koje su u ime iracionalne velikosrpske ideologije, u III. balkanskom ratu, počinili nad svim susjednim narodima u bivšoj jugi . Srbija bi po uzoru na Njemačku poslije WW II. , trebala proći proces "denacifikacije" ( jer Miloševićev režim bio je NACISTIČKI režim). Bez takvog suočavanja s povijesnim činjenicama i kolektivne katarze, Srbija će i dalje biti "crna rupa" Balkana i stalni izvor nestabilnosti.

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 14:12
    • Avatar nikol_1984

      nikol_1984: Još su dobro i prošli u Oluji i Bljesku pa smo ih pustili,s obzirom kakva su zvjerstva radili po Hrvatskoj od 91'-95'

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 14:25
    • Avatar -flaster-

      -flaster-: U jednom danu pobise 40 ljudi u Dalju, 60 u Lovasu ... niz je predugacak. To su uradili njegovi "mirotvorci" i to po njemu uopce niti ne lici na genocid. Ako je svijet slijep i lud ima nas koji jos vidimo dobro.

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 14:34
    • Avatar nikol_1984

      nikol_1984: Ma zna cijeli svijet,postoje snimke,YT,oni mogu samo sebe lagati i nikog više,sve se zna što su radili na tuđem teritoriju,u Lovasu su tjerali ljude, civile, žene,djecu na minska polja,a da ne pričam o zločinima kakve su radili po Vukovaru i ...prikaži još! u i Škabrnji kad su ušli,takve zločine nitko nigdje nije radio u povijesti ratovanja u svijetu

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 14:38
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: pitala bih ja njega da jedan dan kad se vraća kući-u nju ne može ući(tzv.balvan revolucija).Nakon toga kuću mu devastiraju, obitelj izmaltretiraju-žene iz obitelji siluju, muškarce rane, ubiju ili maltretiraju u logoru i u trenutku kad ugrabi priliku da ih ...prikaži još! oslobodi-ono što je od njih ostalo-da li bi to zvao pogromom nad neprijateljem ili oslobođenjem od muka

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 14:56
    • Default avatar - Tonalino1

      Tonalino1: U planu im je i dalje Velika Srbija! Ocito imaju afiniteta da guraju tu propagandu lazi,ili Putin ili nelustrirana udba u rh!

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 14:58
    • Avatar patagonija1

      patagonija1: majmune..kakva udba u HR? Takvima kao ti se i hrane ovi četnici od prekodrine

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 15:28
    • Avatar Anarhosindikalist

      Anarhosindikalist: Dio Srbije neće nikada napustiti ideju Velike Srbije, a o tome svjedoče i neki tamošnji politički istupi, a posebno operativni plan Memorandum II. No, da se ne bismo zavaravali, Mađari također imaju pritajene pretenzije, a Orban, navodno u svom uredu ...prikaži još! ima kartu Mađarske do Rijeke. Vezano za Srbe u Hrvatskoj, njima trebamo dati razlog da Hrvatsku prihvate svojom domovinom i integrirati ih u hrvatsko društvo. Ukoliko to ne učinimo, guamo ih u naručje majčice Srbije i stvaramo začetak nekog novog budućeg rata. Dobar primjer su goranski Srbi, koji nisu bili uključeni u plan stvaranja V. Srbije, a mnogi od njih su branili svoju domovinu u odorama Hrvatske vojske.

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 15:35
    • Default avatar - Tonalino1

      Tonalino1: patagonija1 Nadam se da se salis!

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 15:45
    • Avatar patagonija1

      patagonija1: udba ako još postoji ( i sve ono što nazovi rvatine podrazumijevaju pod time ) je preko drine. Lustrirati je potrebno narod po moralnim mjerilima. jer moral je nešto univerzalno...

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 15:54
    • Avatar patagonija1

      patagonija1: Javlja ti se vojvoda od četnika tamo iz lepe njihove a ti spominješ tamo neku udbu u HR

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 15:55
    • Default avatar - Tonalino1

      Tonalino1: I to ćeš postići kako? Tko će ti se pokoravati moralu? Moral je mrtva stvar!

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 15:58
    • Default avatar - Tonalino1

      Tonalino1: Kolko znam četnici i jugovojska išli su ruku pod ruku u Vukovaru,ako ne vjeruješ imaš snimku na youtubu!

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 16:00
    • Avatar TIHA VODA

      TIHA VODA: Anarhosindikalist, do osamostaljenja Srbije prije 200 godina , u Hrvatskoj su živjeli PRAVOSLAVCI, kao vjerni austrijski / Austro-ugarski podanici u mirnom suživotu s Hrvatima. Međusobno se je ženilo, udavalo, kumovalo, odlazilo na rođendane i krsne slave. Bili su integrirani u ...prikaži još! hrvatsko društvo, i davali su svoj doprinos u gospodarstvu i kulturi: Petar Preradović, Josip Runjanin ( autor glazbe za hrvatsku himnu) te mnogi drugi, više ili manje poznati. Sve se je to, na žalost, promijenilo osamostaljenjem Srbije prije 200 godina, Pod utjecajem velikosrpske indoktrinacije , pravoslavci u Hrvatskoj , pomalo su "pretvarani" u političke Srbe. Dobra ilustracija takvog postupanja , jest programatski članak srpskog političara Nikole Stojanovića, objavljen u "Srbobranu" ( glasilu Srba u Hrvatskoj), objavljen u broju 168. i 169. od 22.i23.8.1902. pod naslovom "Srbi i Hrvati" koji je poznat i pod kolokvijalnim nazivom : "Do istrage (nestanka) , naše ili vaše". Tko sretniji od Hrvata , kad bi Srbi u Hrvatskoj , Hrvatsku doživljavali kao svoju domovinu. Na žalost, iracionalna velikosrpska ideologija, zatrovala je međusobne odnose u tolikoj mjeri, da će trebati proći nekoliko generacija ( uz uvjet da se Srbija i Srbi suoče sa povijesnim činjenicama), kako bi se ti odnosi poboljšali. Lopta je u srpskom dvorištu.

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 16:05
    • Avatar patagonija1

      patagonija1: da jugovojska. onaj srbijanski dio. i to nema veze za nekakvom udbom. A nije istina da je moral mrtav. Jer ako je tako onda ljudskog roda više nema. Moral je osobina ljudi. U osnovi svake vjere je moral. I krščanstva

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 16:18
    • Avatar patagonija1

      patagonija1: evo Tihavoda lijepo piše. Ljudi su zavedeni. Ima i naših zavedenih. Zato je potrebno školstvo, koje če odgojiti mladi naraštaj da može misliti svojom glavom. Nemam dojam da je kod nas to postignuto

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 16:23
    • Default avatar - Tonalino1

      Tonalino1: Naši ljudi previše misle svojom glavom,ali tko će ti se pokoravati moralu?

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 16:30
    • Default avatar - Tonalino1

      Tonalino1: To je čista utopija o čemu pričaš!

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 16:48
    • Avatar TIHA VODA

      TIHA VODA: @Patagonija, o čemu ti pričaš? U Vukovaru Srbi su inzistirali na posebnim vrtićima i školama. Uče po srpskom programu, u Zagrebu postoji srpska gimnazija . Nije tu riječ o "zavedenosti", nego je riječ o velikosrpskoj indoktrinaciji koju provode SANU i SPC.

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 16:59
    • Avatar patagonija1

      patagonija1: 1. Moral nije utopija. 2. SANU + SPC indoktrinaciji (četništvu) se je potrebno suprotstaviti. Ali nikako ne nekakvim Ustaštvom .

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 17:05
    • Avatar patagonija1

      patagonija1: Imaju li hrvati svoje škole, vrtiće, gimnazije u Srbiji ? Kako to rješiti @TIHA VODA ako nemaju?

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 17:08
    • Default avatar - Tonalino1

      Tonalino1: Nisam rekao da je moral utopija,ali neće ti ni školstvo tu previše pomoć,vjeruj mi!

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 17:09
    • Avatar patagonija1

      patagonija1: utopija je sve što je neostvareno. trudom, akcijom se može sve. Carstva su se raspadala zbog nemorala

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 17:29
    • Default avatar - mohikanac3

      mohikanac3: u slavoniji u jednom srpskom selu ubijali su srbe koji nisu htjeli dići oružje na susjede Hrvate,možda bi isto učinio i Tesla

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 20:29
    • Default avatar - Tonalino1

      Tonalino1: patagonija1 Onda kreni!

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 21:12
    • Default avatar - nego kako

      nego kako: Cinjenica je da zovite u lazi a svojim bi manjeg naroda ni vecih kompleksa.

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 22:40
    • Avatar Anarhosindikalist

      Anarhosindikalist: Upravo pročitao da je Petrovaradin, hrvatski grad u Srijemu gdje se rodio ban Josip Jelačić, 1904. godine imao 99.8 % Hrvata, a danas ima 3-4%. "Genocidni" Hrvati.

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 23:11
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Ubijali su civile gdje god su stigli. Kad se sjetim zvjerstva u Srebrenici...

      Odgovori Srijeda, 08.08.2018. u 09:05
    • Avatar patagonija1

      patagonija1: Dokazano je da su "hrabri" kad ispred sebe imaju nejakog protivnika. Mi nemoramo biti takvi. Najgore bi bilo četništvu se suprostaviti tamo nekim ustaštvom. Oni to jedva čekaju.

      Odgovori Srijeda, 08.08.2018. u 14:10
    • Avatar TIHA VODA

      TIHA VODA: Patagonija, problem je u tome što se bilo kakvo iskazivanje hrvatskog identiteta, u Srbiji naziva "ustaštvom".

      Odgovori Srijeda, 15.08.2018. u 13:35
    • Avatar patagonija1

      patagonija1: Istina Tiha Voda. Ali se i kod neistomišljenici izjednačavaju sa četnicima. Nikad kraja...

      Odgovori Srijeda, 15.08.2018. u 16:22
    • Avatar TIHA VODA

      TIHA VODA: patagonija, kako bismo došli do merituma, držimo se činjenica: Hrvatska je već tisuću puta osudila ustaški režim , u Jasenovcu, tom strašnom mjestu, postoji velebni spomenik žrtvama ustaškog režima, Hrvatska je imala najmasovniji antifašistički partizanski pokret u okupiranoj Europi ( ...prikaži još! ( koji je , na žalost potpao pod kontrolu komunista, pa smo poslije 1945. iz jednog totalitarizma, ušli u drugi ) U Srbiji , četnički vojvoda Šešelj vodi relevantnu političku stranku , predsjednik vlade Vučić je ratni huškač, Dačić je Miloševićev potrčko , retorika srpske političke "elite" i dalje je ratno - huškačka. Sve dok se ne suoče s povijesnim činjenicama i ne prođu proces DENACIFIKACIJE , slično Nijemcima poslije WW II. ( jer Miloševićev režim , bio je nacistički režim), Srbija će ostati "crna rupa "Balkana i stalni izvor političke nestabilnosti na Balkanu. Nemoj miješati kruške i jabuke.

      Odgovori Srijeda, 15.08.2018. u 16:55
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: a u hrvatskoj je svaki srbin četnik, isti mentalni sklop,i kruške i jabuke

      Odgovori Srijeda, 15.08.2018. u 18:51
    • Avatar patagonija1

      patagonija1: Sve to stoji. samo sa ustaštvom je potrebno jednom zauvjek prestati. Možda odrediti jedan datum u godini u kojem će se odati počast svim žrtvama NDH . Pa nek se taj dan sastavljaju kolone na svim mjestima gdje su stradali ...prikaži još! nevini. Jedino tako će se presječi ustaško-četnički derneci

      Odgovori Srijeda, 15.08.2018. u 19:26
    • Avatar TIHA VODA

      TIHA VODA: @Patagonija, @kum, ne znam zbog čega bismo se trebali baviti sa Srbima i njihovim iracionalnim postupcima . Prioritet nam treba biti osuda oba totalitarna režima u Hrvatskoj: : fašističkog i komunističkog, jer jedino na osnovi povijesne istine , možemo graditi ...prikaži još! budućnost. Vaš stav se poklapa s onom famoznom : "ko nas bre posvadi" i pokušaju izjednačavanja krivnje za velikosrpsku agresiju na sve susjedne narode u bivšoj jugi. Osim toga, gdje u društvenom i političkom životu Hrvatske vidite oživljavanje "ustaštva" ( osim ono nekoliko provokatora na Thompsonovim koncertima)? Proizvodnja neprijatelja (unutarnjih i vanjskih) , omiljena je komunistička metoda za opstanak na vlasti, a najeklatantniji primjer takvog postupanja jest crtanje "svastike" na Poljudu.

      Odgovori Četvrtak, 16.08.2018. u 09:41
    • Avatar patagonija1

      patagonija1: Upravo "domoljubi" su počeli proizvoditi unutarnje neprijatelje. Npr. i sa dupliranjem kolona,...nebili došli na vlast. I nemože se fašizam izjednačiti sa socijalizmom ili utopijom od komunizma koji za sada nije postojao nigdje. Fašizam (NDH ) = u samoj ideologiji nakaradan, ...prikaži još! , neljudski. Komunistička ideologija = suprotnost. A to što je od pojedinaca ili grupa iskorištena lakovjernost masa nije pisano pravilo komunizma. Za Tiha@voda ; Našao sam članak, da je ideja komunizma podvaljena masama u carskoj Rusiji od strane ni manje ni više samih JEZUITA.

      Odgovori Četvrtak, 16.08.2018. u 12:49
    • Avatar TIHA VODA

      TIHA VODA: Patagonija, čim više pokušavaš nalaziti razlike između dviju najvećih totalitarnih ideologija u ljudskoj povijesti ( u korist jedne od njih) fašizma / nacizma i komunizma , tim se više ukopavaš u živo blato tih neljudskih IDEOLOGIJA. Obadvije su se klele ...prikaži još! se klele da rade u korist naroda , obadvije su koristile iste metode ( nasilje) u ostvarivanju ideoloških zamisli. Jezuiti u carskoj Rusiji???!!! Vidi se da ti je povijest slaba strana , jer uže vodstvo Oktobarske revolucije bilo je sastavljeno od cionista ( Lenjin, Trocki, Deržinski, Kamenjev, Zinovjev…..). Pojedinci, grupe? Nikako , oktobarska revolucija bila je pomno planirana kako bi se u WW I. srušila dva najveća kršćanska carstva: Austro-ugarska i Rusija. Jasnije?

      Odgovori Četvrtak, 16.08.2018. u 19:41
    • Avatar patagonija1

      patagonija1: Ipak mislim da se fašizam nemože uspoređivati sa komunizmom. Koji nikad nije zaživio. Meni je to kristalno jasno. Živio sam u "doba komunizma" i ništa od neke represije nisam osječao.... Jedino se znalo da su srbi veči jugosloveni od ostalih. ...prikaži još! Ali to se ionako zna..Nebeski narod. Pronači ču članak o tim jezuitima, pa češ prokomentirati. Ja tek učim o ovim stvarima. Ali imam ugrađenu zdravu logiku pa neke stvari mogu pojednostaviti i ne pogriješiti. Tehnika mi je struka. I nisam od onih "ko nas bre zavadi". vrlo dobro znam kako je sve počelo. Prije 91. moram i ovo napisati: protiv četništva se nesmije boriti ustaštvom. NDH je bila zlo koje sada oni koriste na najpodliji mogući način. Uostalom kao i OLUJU. Pogledaj ovo: https://sptnkne.ws/jsjc to je bilo 15.8. 2018 na blagdan. Usred turističke sezone.

      Odgovori Četvrtak, 16.08.2018. u 22:13
    • Avatar patagonija1

      patagonija1: Za TihaVoda@ - Glavni zapovjednik logora smrti u Sibiru = bio rimokatolički kardinal Gregory Agagianian, Staljinov kolega sa jezuitskog seminara u Tbilisiju.- Tko je sada kriv za pomor oko 30 miliona rusa? I zbog koga i od koga je potrebna ...prikaži još! na lustracija ? Zbog "komunjara" logično da NE

      Odgovori Subota, 18.08.2018. u 13:05
  • Default avatar - gorgon
    gorgon

    Jadni Vuki trese se u svojoj jazbini pun PTSP-a od BLJESKA i OLUJE,mala djeca i plašljivci se toga boje pa ga je za razumijet! Zato stalno ponavlja da neće biti nove OLUJE jer se boji munja i gromova koje su ...prikaži još! ih potjerale preko granice! Elementarne nepogode ponekad očiste tlo od nametnika i vrate prirodu u normalu.

    3 Utorak, 07.08.2018. u 12:38
    • Default avatar - Oliphant

      Oliphant: Hahahahaha, ma trese se cela Srbija od moćne hrvatske vojske i njene slavne ratničke prošlosti! :D Najveći uspeh u istoriji proterivanje baba i deda iz Krajine nakon što se šaka jada krajiške vojske povukla u zapadni Srem, ali to je ...prikaži još! vaš modus operandi...udri kao hijena po starcima i deci i beži od vojske, zato nijedan rat niste dobili i zato ste državu dobili tek 1995. godine. Čoveče, vas je ono malo Krajšnika tuklo četiri godine, šta bi bilo da je Srbija ušla u rat??

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 16:10
    • Avatar nikol_1984

      nikol_1984: te vaše bake i dede su imali sreće pa su ostali živi,za razliku od baka i deda iz voćina,škabrnje,vukovara poslije susreta s vašom "vojskom"

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 19:23
    • Default avatar - gorgon

      gorgon: Oliphant znam svjedočanstvo čovjeka iz prve ruke gdje su nakon Oluje išli u čišćenje, da vide ima li skrivenih četnika, našli su preko 80 godina dedu i baku srbe,baba sva usplahirena a deda mijesi stalno nešo u džepu,mislili su ih ...prikaži još! poštediti i otiči ali im je bilo sumnjivo,uhvati dedu za ruku a on pokušava skinut osigurač s bombe da i sebe i njih sve ubije, to je ta mržnja, naravno ne moram pisat kako je završilo nakon što su mu oteli neaktiviranu bombu...

      Odgovori Srijeda, 08.08.2018. u 18:11
  • Default avatar - Ironfist
    Ironfist

    Molim vas maknite ovog četnika, Šešeljevog potrčka i ratnog huškača s Hrvatskih portala.

    Utorak, 07.08.2018. u 12:44
  • Avatar detektor istine
    detektor istine

    A što je izjavio najdraži koalicijski partner malokrvnoga dezertera ,Vučićeva pudlica , Pupi .

    3 Utorak, 07.08.2018. u 12:40
    • Default avatar - Izdajica

      Izdajica: Ne zaboravi i asan Be je u talu

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 15:48
    • Avatar dastipet

      dastipet: "200 hiljada izbeglih Srba" nije protjerala Hrvatska ni nitko u Hrvatskoj, nego ih je Srbija evakulirala i prisilila na odlazak. Upravo ti u Srbiji kojima se Pupovac išao pokloniti su glavni i odgovorni za etničko čišćenje vlastitog naroda. I to ...prikaži još! o doslovno svi, od bradatih četničkih majmuna iz Srpske pravoslavne crkve, do Save Štrpca, Udruženja krajišnika, pa do Ivice Dačića koji je bio Miloševićev zamjenik, pa do četničkih kretena kao što je Vučić. Izvrtanje istine ima isključivu ulogu stvaranja velikosrpskih mitova i širenja mržnje, a tu je Pupovac šampion, još od kada je onomad 1991. lagao o pokrštavanju 11 tisuća srpske djece u Zagrebu. Pupovac je četnički tumor kojeg je konačno potrebno izrezati

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 21:45
    • Avatar 2 x general

      2 x general: nij eproblem u pupiju jer znamo kakav je, problem je u našim likovima pogotovo anemičnom što dozvoljava radi vlastite guzice da mu ovaj lik vodi državu. prestrašno!!! kada je majstor pupi toliko mrzi hrvate što nije na transplataciju išao u ...prikaži još! beograd?????? on razumije svoje sugrađane hrvate????? zamisli to!!! mi smo stranci u vlastitoj državi i sugrađani ovom liku koji je apsolutna nula moralno i prema vlastitim srbima i prema hrvatima. sramota ljudskog roda

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 22:04
  • Default avatar - Leo1212_1
    Leo1212_1

    Gospodine Vučicu pa naravno da ima vaših slika vise nego bilo kojih jer kad si pustimo vas čuveni cetnicki govor u glini uvijek nam je zanimljivo pratit svaku vasu izjavu nezanimaju nas niti Dacic niti bilo tko samo vi i ...prikaži još! vaše cjenjeno izlaganje lažove nemoj si umišljat da si bitan bitne su nam tvoje izjave da ih uvijek uspoređujemo sa govorom iz gline iz koje si protjerao i pobio sve šta je Hrvatsko!!Ja te osobno stalno pratim ti si mi uzor u laganju i kad tako nevino pričaš o progonu Srba Ajde jednom počni da pričaš o velikoj Srbiji i o 90-toj te progonu svega sto je Hrvatsko!Jebemu malog misa te mu jebem!

    3 Utorak, 07.08.2018. u 12:42
    • Avatar Istvan Serekesz

      Istvan Serekesz: Kao prvi koga ti to nazivaš gospodinom.. Ovog hohštaplsra sa slike???. Dajte molim vas.... Sve a ne samo gospodin.... Kad tako priča znači još je spreman proljevati tuđu krv za svoje ideale o Velikoj Srbiji..... Hrvati će opet obraniti svoj ...prikaži još! feritorij jer jednostavno moraju..... ispustili su Srijem bez ispaljenog metka, Herceg Bosna je šaptom nestala a istočna Hercegovina je gotovo cijela republika srpska iako katastarski najveći vlasnici zemljišta su Hrvati...... Zar još jednom dopustiti otimačinu i rasprodaju.... Ima li u svijetu ijedna država koja prolazi kroz drugu državu da bi došla iz svoga u svoj teritorij. Sve su nam to priušti četnici s svojim partnerima sa petokrakom na čelu..... I onda kažu da nije NOB nebi bilo ni Hrvatske. Ser*m im se na takvu borbu......

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 12:54
    • Default avatar - Leo1212_1

      Leo1212_1: Točno tako!

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 12:57
    • Avatar 33beg33

      33beg33: istvan+++++++++++++++++++++

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 13:16
  • Avatar sanja985
    sanja985

    cinjenice.....ocito je da on uopce nezna sta su cinjenice.....hahahahhahaha....koji smijeh od covjeka

    1 Utorak, 07.08.2018. u 12:40
  • Avatar Ivan8102
    Ivan8102

    Vučić je najobičniji šešeljev potrčko svjestan činjenice da sa svim naoružanjem nisu uspjeli prodrijeti na Jadransko More i pripojit ga srbiji. Za njega je agresija i protjerivanje hrvata iz vlastite zemlje izmišljotina jer on živi u svom svijetu kojeg mu ...prikaži još! je milošević ugradio u taj mali turski mozak. Za njega je ćinjenica ono što za ostatak svijeta nije činjenica.

    Utorak, 07.08.2018. u 12:42
  • Avatar Deleted user
    Deleted user

    Vučić hoće činjenice, pa evo mu činjenice: On je četnik. Srbi su se pobunili i uzrokovali rat. Sami su si krivi za ono što ih je snašlo. Rat su izgubili. Svi ih tuže za genocid. ONI su izmislili pojam etničkog ...prikaži još! čišćenja. Njih je NATO bombardirao radi s.anja koja su izvodili. Uzrok ratova na balkanu su oni.

    1 Utorak, 07.08.2018. u 12:53
    • Default avatar - Ivan-Pavao

      Ivan-Pavao: Netko reče da ga treba ignorirati . Nažalost moramo reagirati jer će svojim lažima ( to im je nacionalni hobi ) za koju godinu uvjeravati sebe i svijet da su Hrvati pobili nekoliko miliona ili milijardi Srba u oluji .

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 15:40
  • Avatar Hrvatina91
    Hrvatina91

    A cemu da se zamaramo s njim? Znamo sta se desilo i sta je istina, ostalo vise nije vazno!

    Utorak, 07.08.2018. u 12:44
  • Default avatar - Prekrasni
    Prekrasni

    Da je Tesla bio u Lici devedesetih,on bi rekao Hrvatska je moja domovina,kao što je govorio u svoje vrijeme.Ipak je on bio kudikamo pametniji od one uboge sirotinje koja je vjerovala Martiću,Miloševiću,Šešelju,tebi...

    2 Utorak, 07.08.2018. u 14:25
    • Default avatar - josko1991

      josko1991: Tesla bi bio ubijen 1941 da je ostao u Lici, kao sto bi bio ubijen 1991 da je ostao u Lici. Ne znam gdje vadite te gluposti da je smatrao Hrvatsku svojom domovinom jer je prvom prilikom otisao iz Hrvatske, ...prikaži još! a vratio se samo kada mu je majka umrla. Teslu nije nikada bila briga za neobrazovane Srbe i Hrvate, nego je pobjegao kao i sto stotine tisuca mladih ambicioznih bjeze danas 2018. Uz to Tesla bi se sramio Hrvatske i Srbije kao sto ih se sramio prije 100 godina. Ako ste toliko zabrinuti sta bi Tesla mislio mozda da se pobrinete da Licko-Senjska zupanija (najveca u Hrv)ima 40 000 stanovnika i predstavlja 0.9% Hrvatskog BDP-a, drugim rijecima, pisi kuci propalo, Tesla je dobro procijenio.

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 18:53
    • Avatar Soliterba

      Soliterba: tesla da je bio srbin UBILA BI GA STRUJA hahhahahahahah

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 22:55
  • Avatar Fahri Musliu Junior
    Fahri Musliu Junior

    Ako je Oluja pogrom onda su Vukovar, Škabrnja, Srebrenica, Bijeljina, 3 godišnja opsada Sarajeva i Kosovo su genocid.

    Utorak, 07.08.2018. u 13:06
  • Default avatar - apoxiomen007
    apoxiomen007

    Po Vučiću rat je počeo 1995 napadom Hrvata na jadne, nenaoružane srbe iz čista mira...

    Utorak, 07.08.2018. u 13:58
  • Avatar dal
    dal

    Nevjerojatan tip. Hrvatski mentalni sklop jednostavno ne može razumit ovoliku količinu cendranja i licemjerja. Osim...ako se ovome da prava dimenzija - situacija u srbiji je katastrofalna, jedino na ovakvim stvarima vučić može preživit ( još neko vrijeme ). Previše kriminala ...prikaži još! se vezuje za njega, ima ogroman problem s Kosovom, Sandžak mu je ''gotova stvar'', ne zna što bi s ''braćom krajišnicima'', postali su mu silni uteg...Vanjska politika ''pišit-kakit'' ne daje očekivane rezultate, ''belosvetski prijatelji'' su ostali samo Eritreja i Burkina faso...Kinezi kupili pola beograda, rusi skupili sve što valja (?), a platili ''kantama''....Bilo je pitanje dana kad će se ova demogagija i ovaj demagog raspast kao mjehur od sapunice. Tko ima vremena, neka potraži na youtube-u Jelenu Mačić....doznat će PRAVU sliku srbije, i razloge ovog kevkanja prema Hrvatskoj.

    2 Utorak, 07.08.2018. u 12:46
    • Avatar dal

      dal: Jedina obrana, ako netko misli da se uopće treba branit od ovih nebuloza propalog ''vojvode'', jest ignoriranje, i smijeh. On je, valjda, još uvijek uvjeren da ikoga u Hrvatskoj ''dira'' ovo baljezganje.

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 12:49
    • Avatar Veliki  anti kom

      Veliki anti kom: potpisujem od A-Ž

      Odgovori Utorak, 07.08.2018. u 13:06
  • Avatar trumpet
    trumpet

    Ovoga će njegovi uskoro riješiti.

    Utorak, 07.08.2018. u 12:58
  • Avatar gladijator
    gladijator

    Svaki "pogrom" je bio na teritoriju drugih država (Hrvatska, Kosovo) niti jedan na teritoriji Srbije.

    2 Utorak, 07.08.2018. u 12:45
  • Avatar silent_ninja
    silent_ninja

    samo mi je zao sto nema istine iza njegovih rijeci... da smo vas bar protjerali sve, da je bar istinit broj o broju srba stradalih u jasenovcu, da je bar istina bilo bi vas manje i svijet bi bio ljepse ...prikaži još! e mjesto... zanimljivo da nikad niste objavili broj poginulih srpskih odnosno jna vojnika u vu, sto niste nikad objavili pravi broj stradalih srpskih vojnika uopce... vjerojatno te vojnike pretvarate u civile i optuzujete nas da smo vam poklali deu i cele porodice... g*vna lazljiva...na planeti nema pokvarenijeg naroda

    Utorak, 07.08.2018. u 12:50
  • Avatar Stiv_Maden
    Stiv_Maden

    Najsmiješnije je da našim političarima prodike drži Šešeljevo kumče i potrčko, čovjek koji je 90-ih po Glini i Kninu držao Četnike govore o Velikoj Srbiji, koji je prije genocida u Srebrenici pozivao za 1 Srbina ubiti 100 Muslimana i koji ...prikaži još! je 10-15 godina nakon rata u političkoj kampanji obačavao da će vratit tzv. "Republiku Srpsku Krajinu", ako vam takav čovjek drži prodike o ratnim zločinima i ako njemu ne možete uzvratit kako Bog zapovjeda onda se svi zajedno ostavite politike...

    Utorak, 07.08.2018. u 13:20
  • Default avatar - ludizoki
    ludizoki

    Iskompleksirani cetnicki učenik

    Utorak, 07.08.2018. u 13:07
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message