Obavijesti

Promo sadržaj

Oštećenje sluha je nepravedno marginalizirani zdravstveni problem

Oštećenje sluha je nepravedno marginalizirani zdravstveni problem
3

Kod problema sa vidom djelujemo puno brže, naš sluh zaslužuje isto. Trendove i novosti na polju slušnih pomagala komentira Iva Šimunec, prva osoba tvrtke Neuroth u Hrvatskoj

Koliko brzo se razvija tržište slušnih pomagala i koji su noviteti prisutni u posljednje vrijeme?

Kao i u većini tehnoloških industrija, napredak je brz i gotovo svakodnevan. Tehologija na koju smo navikli u korištenju mobitela, dostupna je već neko vrijeme i korisnicima slušnih pomagala. Primjeri su bluetooth spajanje slušnih pomagala s multimedijskim uređajima ili slušna pomagala s posebno moduliranim zvukovima koji maskiraju šum poznat kao tinitus - komentira Iva Šimunec.

Koliko i na koji način Neuroth pridonosi tržištu slušnih pomagala u Hrvatskoj?

Kao tvrtka kćer matičnog austrijskog koncerna imamo obavezu slijediti visoko postavljenje standarde po kojima je Neuroth poznat u svojoj 110. godina dugoj europskoj tradiciji poslovanja. Jedini smo isporučitelj slušnih pomagala na tržištu koji u svim slušnim centrima ima zvučno izoliranu kabinu za provođenje tesitranja sluha i prilagodbu slušnih pomagala korištenjem tonske, ali i govorne audiometrije. Uz to, prvi i zasad jedini, uveli smo besplatno probno nošenje slušnih pomagala prije nego što se korisnik odluči na kupnju. Na taj način omogućujemo ljudima ispravan odabir slušnog pomagala, ali i brinemo za namjensko trošenje novca zdravstenog osiguranja. Međutim, ako pitate naše korisnike, naš najveći doprinos su naši djelatnici. Neuroth nije filozofija na papiru, nego princip koji živimo iz strasti kroz dnevni rad, trud i vrijeme uloženo u svakog klijenta. Neuroth je obitelj.

Kako ocjenjujete suradnju sa hrvatskim institucijama poput HZZO-a i Ministarstva zdravlja?

Od ulaska na tržište u Hrvatskoj 2011. godine imali smo zaista vrlo korektnu suradnju s obje institucije. Prostora za napredak ima još puno, prije svega u zakonodavnoj regulativi i boljem razumijevanju zahtjeva i potreba tržišta odnosno osiguranika. Neki se prijedlozi tretiraju kao potrošnja novca poreznih obveznika iako dugoročno donose uštedu. Djelomično i stoga jer je dosad među isporučiteljima na tržištu slušnih pomagala nedostajalo suglasnosti i inicijative oko ključnih i potrebnih promjena.  Međutim izrazito sam sretna što se takva praksa polako mijenja na bolje.

Kako Neuroth kao strani investitor ocjenjuje interes korisnika slušnih pomagala u odnosu na zapadna tržišta?

Uzmimo za primjer Beč, grad s 1,7 milijuna stanovnika u kojem Neuroth ima 19 slušnih centara. U Zagrebu, gdje živi oko 700 tisuća stanovnika postoje naša 2 slušna centra za odrasle i jedan specijaliziran za dječju akustiku. Puno je različitih parametara (ekonomske mogućnosti i brojna privatna zdravstvena osiguranja u  Austriji, dolazak Neurotha na već zrelo hrvatsko tržište) zbog kojih usporedba i nije sasvim pravedna, međutim primjer dobro demonstrira potencijal tržišta.

Koliki je udio Neurotha u tržišnoj niši?

Trenutno ostvarujemo tržišni udio do 13%.

Što smatrate preprekom koju bi zakonodavac trebao ukloniti kako biste bolje poslovali?

Odgovor je vjerojatno sličan kad pitate domaće tvrtke ili strane investitore, nedostaje stabilnosti. Teško je razvijati poslovnu strategiju u okruženju koje je toliko na udaru političkih promjena u svim segmentima društva i gospodarstva. Promjene same po sebi nisu loše, ali treba misliti na njihove posljedice.  

S obzirom da ste nedavno imenovani prvom osobom Neurotha u Hrvatskoj, gdje vidite tvrtku u narednom razdoblju?

Stabilan rast tržišnog udjela i održavanje vrhunske kvalitete usluge i proizvoda, to su dvije najvažnije odrednice u smislu poslovne politike.  S druge strane, živimo u društvu u kojem je oštećenje sluha često nažalost „marginalizirani“ zdravstveni problem. To ostavlja dalekosežne posljedice na psihološko, ali i na socijalno zdravlje prvenstveno starijih osoba. Iz tog razloga važno mi je da kao kompanija budemo generator društveno angažiranih projekata kroz koje aktivno nastojimo mijenjati tu sliku. Primjer je i prvo istraživanje sluha koje smo prošle godine proveli u suradnji s Hrvatskim društvom za audiologiju i fonijatriju Hrvatskog liječničkog zbora. Bolje čuti za nas znači bolje živjeti, a kvaliteta života osoba oštećenog sluha uvijek je u središtu našeg interesa.

Što biste savjetovali ljudima koji se suočavaju s nagluhošću?

Reagirajte! Lakša oštećenja sluha koja su na vrijeme zbrinuta preveniraju daljnje propadanje sluha. Slušna pomagala pojačavaju preostali sluh, a brza reakcija skraćuje proces privikavanja na njegovo nošenje. Na taj način održavaju se aktivnima i sinapse u mozgu koje u suprotnom propadaju odnosno zaboravljaju slušanje. Kod problema s vidom djelujemo puno brže, naš sluh zaslužuje isto. Stoga nam se obratite s povjerenjem za besplatno testiranje sluha i savjetodavni razgovor u jednom od Neurothovih osam slušnih centara diljem zemlje.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve