Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Otac ubijenog Tomislava (24): 'On je moga sina ubio kao psa'

Otac i brat ubijenog Tomislava Šera (24) tvrde da mladići nisu radili nered u hotelu kraj Vinkovaca. Sve je počelo zbog feferona bačenog na pod: 'Pojavio se vlasnik i rekao nam da nećemo izaći živi'

Komentari 520 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Default avatar - NCIS
    NCIS

    Ne odobravam ubojstvo. Razumijem i oca, roditelj je roditelj, ma kakvo dijete bilo. Ali 24 godine, a već je robijao, meni to dovoljno govori o kakvoj se osobi radilo. Po mome mišljenju, tri klipana ista kao oni što su u ...prikaži još! Puli prebili onog starca.

    66 Srijeda, 24.07.2019. u 09:26
    • Default avatar - lucybellix

      lucybellix: Robijao je i Rajko,zbog ubojstva.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 09:51
    • Default avatar - NCIS

      NCIS: Da, i? Kakve to ima veze s ponašanjem ove trojice?

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 09:56
    • Default avatar - lucybellix

      lucybellix: Rajko je ubio dečka a ne obrnuto,pa složi malo kockice.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 10:00
    • Default avatar - wertiz

      wertiz: Dečko je sam kriv....

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 10:04
    • Avatar svi-smo-isti

      svi-smo-isti: Ovakvi prije ili kasnije se nadju u situaciji da nekog ubiju ili budu ubijeni, uvjek mozeš naletit na istu ili veću budalu. Nazalost zakazo je odgoj koi sad ima tragične posljedice, Rajku bi bilo dobro da posavjetuje drugog sina da ...prikaži još! se uozbilji i dozove pameti dok nije nekog ubio ili dok njega niko nije poslao na onaj svjet.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 10:07
    • Default avatar - NCIS

      NCIS: Jesi li ti uopće pročitao moj komentar. Počinje rečenicom - ne odobravam ubojstvo. Ostatak komentara bavi se ponašanjem trojca, koje sam komentirao. Tvoj odgovor je ignorantio elenchi

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 10:08
    • Avatar Kim Veliki Vođa

      Kim Veliki Vođa: Nemoj da te policiji prijavim.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 10:21
    • Default avatar - SeboSeb

      SeboSeb: NCIS decki nisu bili naoruzani!!

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 10:22
    • Default avatar - NCIS

      NCIS: Sebo, kakve to ima veze s mojim komentarom?

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 10:35
    • Default avatar - ANTONIOZADAR

      ANTONIOZADAR: I sto da je robija do 24 godine ,koliko ljudi ima koji su bili u zatvoru pa su posli uspjesni ili manje uspjesni ljudi i obiteljski. Po tom se nemore sudit. Govorim iz osobnog iskustva. Svaki covik ima pravo na ...prikaži još! gresku ali ne i pravo na neciji zivot

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 10:37
    • Avatar lolita 29

      lolita 29: Decko je sam kriv!? Sta pisete vi? Pa sta ako je bio u zatvoru? I zatvor je za ljude! Mladi zivot ugasen zbog nadobudnog gazde! Za ubojstvo ovakvo nema opravdanja

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 10:39
    • Avatar lopinaizhr

      lopinaizhr: NCIS tvoj komentar je nezreo...da je samo pet posto istine u bratovom iskazu ubojstvo nije opravdanje, pa da su polupali cijeli hotel ubojstvo nema opravdanje...ubojstvo je s namjerom i 20 godina bi bilo pošteno suđenje, a robijanje 24godišnjaka zbog krađe ...prikaži još! nije ubojstvo...sorry.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 10:42
    • Default avatar - jbonick

      jbonick: Mladi život kojem ništa nije sveto.. ako je spreman radi gluposti pretuči ženu samo pitanje je kad bi on nekog ubio..

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 10:48
    • Default avatar - NCIS

      NCIS: lopinaizhr: kako glasi prva rečenica mog uvodnog komentara?

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 11:24
    • Avatar Alter ego

      Alter ego: Kad se bahatiš i glumiš frajera prije ili kasnije naletiš na bahatijeg od sebe.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 11:59
    • Default avatar - lucybellix

      lucybellix: Dagi samo se naslađuj,sve se vrati u životu. Uopće ni ne znaš što se zapravo dogodilo,a pišeš gadosti i veseliš se ubojstvu.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 12:00
    • Default avatar - DrugiZačin

      DrugiZačin: Točno lucybellix, sve se vrati u životu. Mislim da je to poanta i ove priče

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 12:05
    • Default avatar - lucybellix

      lucybellix: Ako je ubojica pobjegao s mjesta zločina,nije čekao policiju to znači da je kriv.Uostalom pucao je u osobu koja nije bila naoružana.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 12:14
    • Default avatar - wertiz

      wertiz: Normalno da je kriv....ubio je....al mi i dalje nije žao ubijenog...to su dvije različite stvari...

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 12:22
    • Default avatar - wertiz

      wertiz: Pretežno takve bahate problematične osobe ko ubijeni il' budu ubijene il' ubiju....tako da bolje ovo drugo ipak...

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 12:24
    • Default avatar - SeboSeb

      SeboSeb: Wertiz kad nekome zelis smrt pazi sto zelis. Karma is a bitch.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 12:24
    • Default avatar - wertiz

      wertiz: Legendo....ako ikad dođem u restoran sa namjerom da provociram...vrijeđam i mlatim konobaricu, osoblje u goste...nek me stigne karma...et

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 12:29
    • Default avatar - wertiz

      wertiz: Legendo....ako ikad dođem u restoran sa namjerom da provociram...vrijeđam i mlatim konobaricu, osoblje i goste...nek me stigne karma...et

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 12:30
    • Avatar svi-smo-isti

      svi-smo-isti: Jesul ovo bili Bosanci?

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 12:38
    • Default avatar - ri_ko_k_sni_123

      ri_ko_k_sni_123: @wertiz, obiteljski posao moje obitelji je ugostiteljstvo i po toj tvojoj logici pola nasih gostiju je vec moglo biti propucano. Ljudi provociraju, vicu, galame, svadjaju se, rjesavaju vlastite probleme u lokalu, vrijedjaju konobare (pogotovo konobarice), tuku se, budu pijani i ...prikaži još! agresivni, razbijaju case, bacaju case, odlaze s neplacenim racunom. Naravno, daleko je vise normalnih situacija, ali u lokalu na rubu grada ili u selu koji radi cijelu noc ovakvih nabrojanih situacija je vise nego onih normalnih. Gdje bi svi stigli kad bi rjesavali takve probleme kao sto je ovaj ubojica?

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 12:42
    • Default avatar - wertiz

      wertiz: Ko što rekoh....žao mi ga nije ...

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 12:48
    • Avatar dogma11

      dogma11: Nije ni meni

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 12:52
    • Default avatar - 7vuk777

      7vuk777: rajko teski krimos i braniš ga pa i beljo je bio lopov,odležao kaznu i danas je hr zastupnik,koja ti je logika,lopovčić i ubojica

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 12:59
    • Default avatar - lucybellix

      lucybellix: Svi-smo-isti, ubojica je i Bosne.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 13:05
    • Avatar dogma11

      dogma11: Ovo ja zovem dvije muhe jednim udarcem :)

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 13:08
    • Avatar dogma11

      dogma11: Pošto policija niti smije...niti hoće...niti može... najbolje je kad se krimosi rješavaju međusobno

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 13:11
    • Default avatar - komentator27125712

      komentator27125712: Najvažnija pitanja su ima li Rajko Gir Nik dozvolu za oružje i je li ubio jer mu je život bio stvarno ugrožen? Ako je odgovor na jedno od ovih pitanja ne, onda se zna tko je tu kriv i nema ...prikaži još! se što pričati uopće. Postoje zakoni i policija, taj vaš zakon "naletio na luđeg od sebe" je Divlji zapad, to ne vrijedi više u nijednoj normalnoj civilizaciji.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 13:15
    • Default avatar - 7vuk777

      7vuk777: ncis ti trebas sebe prijaviti policiji jer lupetas,članak misliš da je dosljedan,pogledaj malo policijsko izvješće ili ti je ubica rod pa ga braniš,a tvoje prijetnje nekom prijavi policiji su obićno laprdanje,evo sad mene prijavi i jedva bi ćekao sučeljenje sa ...prikaži još! a tobom i takovima koji uvjek štitite kriminalce i ubojice

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 13:24
    • Avatar dogma11

      dogma11: Koliko se da isčitati...i dečko ..25 godina el? ...dečko? ....je robijao već i bio na glasu ko problematičan i bahat....tako da.. sve ok ;)

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 13:26
    • Avatar dogma11

      dogma11: Ugl...neka ga je :)

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 13:28
    • Default avatar - lucybellix

      lucybellix: Dogma,Rajko je već ubio ,ovo mu nije prvi put. Dečko nije nikoga ubio niti ozljedio. A "svjedočanstva" djelatnika restorana su vjerovatno iznuđena pod prijetnjom Rajka,zato je i pobjegao,da im može prijetiti i zastrašiti ih da ne kažu istinu.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 13:33
    • Default avatar - 7vuk777

      7vuk777: dogma je rajkov i manjinski glasnogovornik

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 13:35
    • Default avatar - jope82

      jope82: Cuj ovog decko nije kriminalac, nisi citao prosle clanke a? “Decko” ima dosije i vec je lezao u zatvoru zbog robije.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 13:54
    • Default avatar - 7vuk777

      7vuk777: jope tvoj komentar je -lezao u zatvoru zbog robije-eh biseru od komentatora,bolje ne komentirati nego lupetai

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 13:57
    • Avatar dogma11

      dogma11: Lucy... vjerojatno ovo vjerojatno ono... :))...po napisima njih trojica su provocirali i iživljavali se na konobarici i ostalom osoblju.. ...i to im nije prvi put...i to bog toga je dobio :)...,je li Rajko kriv... Je....ubio je....je li mi žao ovog ...prikaži još! g bahatog momka... nije...i to je to ;)

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 14:01
    • Default avatar - jope82

      jope82: Shvatili smo vuce, njegov si frend i gladio si mu jajasca kad je bio u zatvoru, i sad mu ne mozes vise jer je pod zemljom?

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 14:06
    • Default avatar - 7vuk777

      7vuk777: dečka i ne poznajem ja u zg on neznam ni otkud je i da je ležao u zatvoru znaći odslužio je svoje,pa čačić,glavas,beljo i još njih dosta su bili u zatvoru danas su u vladi i saboru,ali po mome nije ...prikaži još! zaslužio da ga se ubije,sto nisu zvali policiju,nego gazdu,a ako je i došao mogao je nazvati policiju i ona ih privede,stetu ako je bilo platit će,zbog narusavanja javnog reda i mira odležati a ne ubiti dećka i neznam koja je tvoja logika braniti visestrukog ubicu

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 14:18
    • Default avatar - jelena jesenski

      jelena jesenski: Nema opravdanja za tako strasan zlocin kao sto je ubojstvo.Sramite se,svi vi koji nekakvo "robijanje" za kradju sravnavate s tezinom ovakvog zlodjela! Ako je zasluzio,on je svoje drustvu i odradio,i treba nastaviti zivjeti kao i svi mi, s tim sto ...prikaži još! ce uvinek morati vise dokazivati da je problematicno ponasanje ostalo iza njega,zauvijek.U to se nikako ne moze ubrojiti natezanje s konobarem,ili ženom koja obnasa sluzbu u hotelu.A ako su doista pretjerali,onda zove policiju,a ne kretenskog gazdu.A kad je vec i pozvan,onda je njegova duznost da izgladi stvar,jer mu mora biti vazno da ostavi dojam korektnog poslovnog covjeka,koji zeli da mu se gosti opet vrate.A on, uz prijetnju da nece zivi izaci,ode po oruzje, i upuca prvog od njih,ravno u srce! Tip je totalni kriminalac,momci,ako i jesu bili prebučni poslije par piva,nisu dosli s namjerom da tuku,nego da jedu,tj.da svoje i plate.Dakle,nisu mu dosli ukrasti,negu dati priliku da od njih zaradi.Ova strasna kaoticna prica ogledni je primjer situacije koja moze eskalirati iz posve benignog, nikakvog loseg povoda do nezapamcene tragedije.Zato,pamet u glavu,i svi vi kratkih fitilje - produzite ih hitno, za vase dobro.Jer nikad ne znate na kakvu budaletinu mozete naletjeti.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 14:28
    • Avatar dogma11

      dogma11: Eb ga....dečko se očito volio iživljavati na curama i slabijima od sebe...i to kad je u čoporu....sad je naletio na luđeg i to je to....PIR..

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 14:31
    • Default avatar - lucybellix

      lucybellix: Bravo Jelena+++++

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 14:33
    • Default avatar - lucybellix

      lucybellix: Dogma,tko god napiše "naletio na luđeg od sebe" nema apsolutno nikakve argumente.Ti se iz vlastite neostvarenosti naslađuješ ubojstvom dečka koji nije ni imao priliku braniti se jer je Rajko izvadio pištolj i pucao mu u srce.Znači ne u nogu,ruku,nego u ...prikaži još! namjeri da ga likvidira pucao mu je u srce !!!

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 14:39
    • Default avatar - Cuchu

      Cuchu: Neki ovdje majke mi ne znaju citati s razumijevanjem, ili ne zele razumjeti. Nitko ubojstvo ne opravdava, Rajko zasluzuje 20g, pogotovo sto je ponovno ubio. Ali isto tako ne zalim ubijenog, sto trazis to i dobijes, kad tad naletis na ...prikaži još! vecu budalu. Ako je decko stvarno bio problematican, stalno u nekim konfliktima, bilo je samo pitanje kada bi citali za njega kao za Daruvarca ili Komsica. Ili nas vi neki stvarno zelite uvjeriti da je bio dusa od covjeka i da se (ili bi se) promijenio? Ako je tako onda ste naivni. A da se nedaj Boze desilo nesto slicno kao sa Daruvarcem, onda bi svi tu drvljem i kamenjem "di su bile institucije, zasto nisu radile svoj posao", i ono klasicno junacenje preko tipkovnice "da je mom djetetu, da je mom nekom, ja bi ovo ja bi ono". U Hr je ocito dokazano da institucije, pogotovo pravosudje, ne rade svoj posao i da je jedino rjesenje uzeti pravdu u svoje ruke i zastititi sam sebe, svoju obitelj i/ili posao. Anarhija? Da, anarhija. Ili jos uvijek zivite u zabludi da zivimo u uredjenoj, pravnoj drzavi di se postenje isplati, a kriminal kaznjava?

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 14:46
    • Avatar dogma11

      dogma11: Lucy ....draga....šta je tražio...dobio je... I neka je ;)...i nije mi žao ni naaajmanje...

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 14:49
    • Default avatar - lucybellix

      lucybellix: Cuchu,dečka se namjerno ocrnjuje da bi Rajko ispao žrtva i junak. Oni su svi umreženi i napraviti će sve da ovo ispadne kako oni žele.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 14:54
    • Default avatar - lucybellix

      lucybellix: Dogma,zna se,i ti si iz vjerodostojne stranke.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 15:07
    • Avatar dogma11

      dogma11: Nikakve veze ni stranka ni politika sa temom ;)...e i dalje mi nije žao :)

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 15:38
    • Default avatar - lucybellix

      lucybellix: Dogma,neka ti nije žao,to je tvoja sramota s kojom se ponosiš.Ako te to čini sretnim onda uživaj.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 15:49
    • Avatar Glupijugovic

      Glupijugovic: Nema oprostaja za ubojstvo! Bilo kako bilo ubit covjeka od 24 godine nije način! Pa sta ako je mali bio u zatvoru??? Tamo ima cigla za svakoga!

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 16:43
    • Default avatar - Ante Kobilo

      Ante Kobilo: Dečko je ista kategorija kao i onaj vrli vojnik što je u Puli prebio starca na mrtvo ime. Razlika je samo u tome što stari u Puli nije imao pištolj. Poanta je - ako radiš sranja, izazivaš, provociraš, napadaš druge, ...prikaži još! izazivaš kavge i sukobe, prije ili kasnije naletiš na budalu veću od sebe. Možemo mi sad osuđivati vlasnika hotela, može on sad na robiju, što i hoće, ali malac je pokojni i tu sad više nema natrag. Kako je Zabranjeno Pušenje pjevalo: "Raduje me jedna istina, iz Zenice vratit ću se ja, ali Hakija nikad neće sa Bara, sa Bara se nitko ne vraća" (Bare - sarajevsko groblje). Zato djeco - pamet u glavu i ne glumiti frajere.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 17:24
    • Default avatar - jelena jesenski

      jelena jesenski: Doista mi nije jasno zasto ste cak i ovdje toliko agresivni!? Cini se da se veselite tuđoj smrti,a da uopce ne uzimate u obzir cinjenicu da grijesi ubijenog mladica uopce nisu imali nikakvu tezinu,koja se ne bi mogla rijesiti na ...prikaži još! miran nacin.Osudjujete ga jer je imao problema sa zakonom,i zeljeli biste da zbog toga,da je poživio,robija do smrti,iako je on vratio dug drustvu,i mozda je mogao biti bolji i uspjesniji gradjanin od mnogih.Zar cemo sad sve sukobe,i one u tramvaju,i one ma tržnici s kumicama,i one na šalterima,rjesavati pistoljima?? Sramim se medju kakvim idiotima zivim! Prine nekoliko godina,moja susjeda je cekala da tip izadje s parkinga,pa da ona udje,a kako je vec bio pod svjetlima i zmigavcem,a iza nje se stvorila kolona,padala ledena kisa,potrubila je da provjeri izlazi li,ili da ide dalje.Nato je tip izasao,vrlo sporim korakom po tom jakom pljusku prisao njenom autu,ona otvori sajbu,a on rastvori kaput i bez rijeci joj pokaze pistolj zataknut u remen hlaca.Ne znam da li tako hoda i po gradu,ili ga je zatakao prije izlaska iz auta,da na zeni pokaze svoju moć,ali se pitam sto bi bilo da je bio netko drugi,a ne uvijek stalozena osoba, i da se otvorila prepirka?Jer,zamisli - tko njemu smije trubiti?Moze sto hoce,pa i ubiti,i mirno se odvesti dalje.Inace koja je svrha tog demonstriranja oruzane sile?Sad ce se naci puno idiota ovdje koji ce reci - a zasto mu je trubila?

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 17:25
    • Default avatar - jelena jesenski

      jelena jesenski: "Ne opravdavam ubojstvo,ali...", to je formulacija tipicna za one koji itekako opravdavaju ono za sto unaprijed kažu da ne opravdavaju,ali to kazu samo zbog drustveno prihvatljive forme. To je vrlo ruzna relativizacija teskog zlocina nad zivotom čovjeka, što se moze ...prikaži još! razumjeti tek u vrlo rijetkim slucajevima, tj.onda ako je ubojica bio u opasnosti za vlastiti zivot,ili zivote drugih ljudi,sto ovdje uopce nije bila istina.Kreten je uz prijetnje otisao po pistolj,a ovi su nastavili sjediti,ni ne sluteci sto bi se moglo dogoditi,jer da su ista slutili jako lako su ga mogli sprijeciti,mozda cak oteti mu oružje, imali bi pravo braniti se,kako god mogu,jer je jasno da su oni ti koji su bili u smrtnoj opasnosti.Opametite se,kreteni šeću medju vama,naizgled vam ne prijeti opasnost,ali...

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 18:01
    • Default avatar - NCIS

      NCIS: Ne opravdavam ubojstvo. Nikakvo ali. Ne stavljaj mi riječi u usta, molim te i ne izvrći moje riječi. Ako ne znaš što je strawman googlaj.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 18:07
    • Avatar Carlton

      Carlton: Da huligani nisu radili sranja u restoranu, da su se normalno ponašali, pojeli svoje, platili i otišli, ništa od svega se ne bi dogodilo. To, dakako, nije opravdanje konjini s pištoljem da dijeli pravdu po svome, trebalo je pozvati policiju, ...prikaži još! no ostaje činjenica uzroka i posljedice. Na žalost, svakodnevno čitamo o tome kako ovakvi probisvjeti prave probleme, napadaju ljude na ulici, u javnom prijevozu, u kafićima, klubovima, žrtve ni krive ni dužne završavaju na traumatologiji razbijenih glava, slomljenih rebara, ruku, nogu, čeljusti..... samo zato što je mulcima došlo da se na nekome iživljavaju. U takvim uvjetima i takvom društvu, dogodi se onda i da netko plati glavom. Zašto je to sve bilo potrebno? Čemu? Ja to ne razumijem. Onaj vojnik od neki dan je sam sebi uništio karijeru, život, budućnost. Čemu? Ovaj je pak platio životom. Čemu to, ljudi dragi? Zašto radite takve stvari? Toliko uništenih života, zašto to, pobogu? Ovaj pak glumi šerifa s pištoljem, ubije lika i sam sebe spremi na robiju. Jel vama, ljudi dragi, ne padne na pamet da ćete odgovarati svaki za svoje postupke? Što god da činili i učinili, mislite da će to proći tek tako, nikom ništa? Da možete raditi što vam padne na pamet i da neće biti posljedica? Gdje vam je pamet?

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 18:34
    • Default avatar - boww

      boww: A da je konobarica jednostavno zvala policiju???

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 19:19
    • Default avatar - jelena jesenski

      jelena jesenski: A da im nisu servirali vjerojatno ranije ispecenu i podgrijanu pizzu,na kojoj je ostao feferon,kojeg nisu željeli? Naravno da je i ovo glupost, jer mozemo ovakvih "povoda" nabrajati s obje strane,ali nista ne moze opravdati odlazak po pistolj,jer je ubojica ...prikaži još! zelio ubiti,a ubijeni se tome uopce nije nadao...inace bi ili zbrisali,ili ga svladali.Nazalost,cekali du za stolom,i docekali smrt.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 20:21
    • Avatar dogma11

      dogma11: ...ili su kako policijsko izvješće kaže maltretirali osoblje i izudarali konobaricu..

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 20:27
    • Default avatar - PetarMatoš

      PetarMatoš: "lucybellix" Pa kako te nije sramota pisati ovakve bljuvotine i obmane. Baš svima je poznato da su Šerovici sve samo ne pošteni i normalni sugrađani. To su osobe upetljane u kriminal do same srži: razbojstva, prijetnje, tučnjava, droga, silovanje, paljenje ...prikaži još! kamiona, pljačke... DA LI JE POTREBNO DALJE NABRAJATI? zaposlenici su se jedva spasili. INFORMIRAJ se ili nemoj lagati.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 21:40
    • Default avatar - diffe

      diffe: Feferonka je kriva

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 22:08
    • Avatar Nika1234

      Nika1234: NCIS - ti nisi normalan! U kojem svemiru je normalno doć u lokal i upucat dečka od 24 god jer je radio nered! Uostalom gazda je baja i bivši robijas isto kao i dečko samo je mladić krao, a gazda ...prikaži još! osuđivan zbog ubijsta al da mali je kriv! Ma fuj! Ako je to stvarno tvoje mišljenje ne mogu vjerovati da osoba kao ti postiji! Kako ti može ne bit žao mladog života! Imao je cijeli život pred sobom da sve preokrene da jednog dana bude dobar čovjek da ima obitelj i sve to mu je oduzeto jer je bio bezobrazan, a gazda se htio ku***t sa pištoljem.

      Odgovori Četvrtak, 25.07.2019. u 13:10
    • Avatar Kim Veliki Vođa

      Kim Veliki Vođa: Decko je imao losu narav i nazalost navukao losu karmu.Znam da je neobicno ali bio je jedan slican ovome koji je krao i ljudima u lice lagao pa krenuo covjek zivjet posteno pa nastradao na poslu i bio sav polomljen.Nije ...prikaži još! umro mozda mu je to bilo samo upozorenje,ovog decka osobno ne poznajem pa ne znam dali se je popravio ili nastavio sa losim ponasanjem koje ga je na kraju kostalo zivota.Poanta je da sve ima svoje posljedice.Bojim se da je ovaj nastavio sa losim ponasanjem i naletio na baju.Ima u mojem gradu tipova koji su nasilni koje poznajem pa da im dođe neki ko ovaj Šer prodavat pamet zavrsio bi 2 metra pod zemljom ili na intenzivnoj,to su likovi koji vec imaju policijski dosje i koji su ljudima narpavili frakturu lubanje kad im je došlo.

      Odgovori Četvrtak, 25.07.2019. u 13:23
    • Default avatar - wertiz

      wertiz: da li sam u krivu ako kažem da mi ga uopće nije žao

      Odgovori Četvrtak, 25.07.2019. u 19:22
  • Default avatar - balenkooo
    balenkooo

    Da je taj mladic odgojen kako treba ne bi ni dosao u ovu situaciju.

    15 Srijeda, 24.07.2019. u 09:23
    • Default avatar - mihods

      mihods: Sad je moj rista kasno za plakanje!!!

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 09:47
    • Default avatar - ANTONIOZADAR

      ANTONIOZADAR: Imate li vi dicu? Odakle znate da se vama nece dogodit??? Ima i dobro odgojenih koji su sad dva metra ispod

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 10:39
    • Default avatar - mihods

      mihods: Antonio imamo i odgajamo ih da poštuju druge ljude i samim time im se ovakve stvari vrlo teško mogu dogoditi jer svojim ponašanjem ne izbacuju druge ljude iz takta.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 10:57
    • Avatar CROmpir

      CROmpir: Ja nevjerujem o cemu vi pisete ovdje!! Opravdavate ubojstvo mladog covjeka!??Taj Gir je imao stotinu opcija! Zovi policiju, zastitare , pucaj po koljenima ili tko zna kaj vec! Ali ubiti necije dijete ... pa ovo nije divlji zapad zaboga!!

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 11:01
    • Default avatar - mihods

      mihods: CROmpir slažem se, ali je na tu činjenicu ubijeni morao obratiti pažnju prije nego se počeo iživljavati nad konobaricom.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 11:16
    • Avatar CROmpir

      CROmpir: Svi smo mi imali 24 godine ! U tim godinama imas mozak kao ljesnjak a hormoni plutaju glavom kao lignje! Da je znao da ce tu vece poginuti sigurno bi te feferone strpao u oci a ne bacati ih na ...prikaži još! a konobaricu! Zalosno je to sve... prezalosno!

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 11:32
    • Default avatar - ANTONIOZADAR

      ANTONIOZADAR: Kad bi svak kog izbacis iz takta puca pa sto bi to bilo

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 11:37
    • Default avatar - ANTONIOZADAR

      ANTONIOZADAR: I sad je otac uostalom izbacen iz takta pa nek i on puca

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 11:38
    • Default avatar - 7vuk777

      7vuk777: ti si odgojen i ovako komentiras,da imas odgoja nebi branio ubojicu jer ovo mu nije prvi put

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 13:00
    • Default avatar - jope82

      jope82: Hahaha evo i sa 24 godine si retard po nekima. Ja sam sa 24 godine bio kontrolor letenja, zavrsio faks i imao ravno 0 prekrasnjih i kaznenih prijava. Debil si dok si tinedzjer, ako si debil i dalje postoji puno ...prikaži još! dublji problem od hormona kod tebe.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 13:56
    • Avatar Glupijugovic

      Glupijugovic: Nemas pojma! Misliš da se to ne može dogodit tvojoj djeci??? Nadam se da dobije maksimalnu kaznu jer ubit covjeka od 24godine nije nacin

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 16:45
    • Avatar jeeeeeeeeeee

      jeeeeeeeeeee: Tako je,mogao ga je lijepo odgojiti,sve je do odgoja i roditelja! A mali što je tražio je i dobio..dok se bahatio nije razmišljao da može naj...

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 17:40
    • Avatar dogma11

      dogma11: Ovog "dečka" je stigla karma...nije mi ga žao ni sekunde...

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 21:11
    • Default avatar - wertiz

      wertiz: ubojicu kazniti žestoko...dakako...ali mi ni ovog drugog žao nije

      Odgovori Četvrtak, 25.07.2019. u 19:24
    • Default avatar - otok2

      otok2: Zašto kazniti ubojicu žestoko? Pa i njega su tukli, ubojicu... Priča njegovog brata je uvjerljiva kao i priče da je Elvis živ. Rajko je trebao zvati policiju zbog sebe, da ne završi u bolnici ili zatvoru, a ne zbog malog. ...prikaži još! Tko je poznavao malog znao je da on tako mora završiti, da ga nije Rajko maka, prije ili poslje bi ga netko drugi.

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 10:48
  • Default avatar - Komentator-Zg13
    Komentator-Zg13

    Brizan otac se oglasio ali je zakazao kad je trebalo odgajati dijete...

    6 Srijeda, 24.07.2019. u 09:28
    • Avatar ruzmarin

      ruzmarin: Obvezni vojni rok. Ono sto roditelji zbog ljubavi ne moze, to vojska napravi. Znam da ce te mi spomenuti slucaj iz Pule, ali to su individue. Izdvojeni slucajevi. Nirko nema pravo nioog upucati, nisi ga napravio, oblacio, odhranio i nemas ...prikaži još! nikakvo pravo iz ljutnje nekom oduzeti djete. Kad bi se ljudi tako ubijali tko bi ostao ziv? Ja kao roditelj bi osvetio sina, takva su pravila. A da mi netko kaae sto radi van kuce, za takve stvari bi ga nasamarao i kaznio. A sa vlasniokom bi se ja razracunao, ispricao bi se, platio stetu i ponudio sinovljevu volontaciju dok god bude trebalo!

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 12:29
    • Avatar Glupijugovic

      Glupijugovic: Mozda je pogresio u odgoju a zato mu netreba ubit sina! Nadam se da ovaj sa pištoljem cuo kad za o svjetu jer ja kao otac nebi nikad u zivotu razmislo nista drugo osim to dok ga nebi osvetio

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 17:06
    • Default avatar - anonimusjetu

      anonimusjetu: @ruzmarin vecu i gluplju izjavu jos niaam procito

      Odgovori Četvrtak, 25.07.2019. u 02:19
    • Default avatar - anonimusjetu

      anonimusjetu: Glupijugovic osvetili su se sami sebi !!! Nadam se da ce konobarica se brzo oporaviti kao i vlasnik!! Te da ce im zagorcati zivot i zaustaviti svu ostalu delikventnu neodgojenu narkomansku mafiju!!! Narkomani znaci nadrogirani smiju raditi sto.pozele a ja ...prikaži još! nesmijem braniti svoj zivot?! Kao i bilo tko od nas?!?!? Treba znaci dozvoliti da jedni organizirani narkomani siluju kradu i tuku zene?!? I to.opravdavati... ja da sam na vlasti zakon bih promjenio i takve nasilnike odmah rjesavao!!!pod hitno oumjena zakaona o.ograsivnim ljudima i narkomanima!!! Goli otok ili streljanje

      Odgovori Četvrtak, 25.07.2019. u 02:24
    • Avatar Glupijugovic

      Glupijugovic: Gdje piše da su narkomani? Ja jih neznam mozda i jesu ali ubit covjeka zbog faferona stvarno je previse

      Odgovori Četvrtak, 25.07.2019. u 06:27
    • Avatar Dr.No.

      Dr.No.: Cuj obavezan vojni rok hahaahahahaha

      Odgovori Četvrtak, 25.07.2019. u 14:20
  • Avatar rudi feler
    rudi feler

    ma jeli bogati...sta ga nisi odgojio kako triba.Je zasluzio je isto ka sta bi i onaj Bokser u Splitu zasluzio sta je curu istuka.....samo taj jezik oni razume.

    12 Srijeda, 24.07.2019. u 09:24
    • Avatar narf

      narf: Koji komentar! Znaci odobravate ubojstvo radi jednog bacenog feferona?!?!?!?! Nitko ne osporava neodgojenost ubijenog mladica, ali da mu se puca u srce radi bacanja feferona, ne shvacam... Mogao je vlasnik ispaliti hotac upozorenja ili mu pucati u noge. Najlakse je ...prikaži još! sad pametovati i osuđivati preko interneta. Vi sigurno niste nikakve nepodopštine kao 20godisnjak radili?!?!?! Sigurno jeste, samo ste imali srecu sto niste naletili na idio* koji bi vam spičio metak u srce!

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 11:08
    • Default avatar - Ivonaaa65

      Ivonaaa65: Nitko od vas nebi ovako pricao i pisao da je vase dijete u pitanju. A pola vas ne zna sto vam djeca rade kada izadu u grad...

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 11:30
    • Default avatar - J. K.

      J. K.: ma kakvo ubojstvo zbog bačenog feferona? Zar netko zbilja vjeruje u ovu priču koju smo upravo pročitali? Još samo fali izjava da su se nakon bačenog feferona primili za ruke i molili za oprost

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 12:02
    • Avatar SvetiAndrija

      SvetiAndrija: Sramotni komentari, ubit nekoga radi svade u restoranu? pa to nije niti kaznena prijave, ovo je bio obican prekrsaj, vi ste svi poludjeli

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 12:03
    • Default avatar - J. K.

      J. K.: Andrija, stvar je da je jedna bitanga naletjela na drugu bitangu, a tada se obično desi ovako nešto...prolije se krv, upitna je samo količina.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 12:10
    • Avatar zasto ja?

      zasto ja?: J. K. zbog cega stajete u obranu bitange ubojice a ne bitange ubijenog? ako ih smatrate istima (a nisu, jedan je ubojica a drugi bitanga), zbog cega svi branite ubojicu?

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 15:51
    • Avatar narf

      narf: Irelevantno je radi cega je izbio sukob, feferona ili ne. Taman da su vlasniku izdemolirali i cijelu terasu i restoran, mladic nije zasluzio metak u srce i točka! Koliko vrijedi jedan ljudski zivot po vama onda?! I tko je po ...prikaži još! vama bitanga? Po meni, eno, sjede u Saboru i kradu ljudima pred očima! Sramotni komentari sve skupa! Mladic od 24 godine je umro bratu na rukama s metkom u srcu, a vi tu pisete da je bitanga i delinkvent! I da je, sta to vas briga? Odgajat cete svoju djecu pa cemo bas vidjeti.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 15:56
    • Default avatar - J. K.

      J. K.: zasto ja- ne branim niti jednog niti drugog. Nadam se da ce ubojica zavrsiti iza resetaka na duze vrijeme.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 16:52
    • Default avatar - J. K.

      J. K.: narf, i ti spomenuti su isto bitange, ni za njima ne bih plakao. Isto kako ne plačem ni za pijanim budalama za volanom kad se omotaju oko stupa. Odgajam svoju djecu najbolje sto znam i mogu, i mislim da mi ...prikaži još! ide prilicno dobro...vidjet cemo s vremenom koliko cu ispasti (ne)uspjesan

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 16:54
    • Avatar dogma11

      dogma11: Policijsko izvješće kaže da su maltretirani i izudarali konobaricu.. tako da si taj odbačenim feferon možete zabiti u d... Dobio je što je tražio.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 21:14
    • Avatar rudi feler

      rudi feler: neymarDasilva.Kome jebes mater ???

      Odgovori Četvrtak, 25.07.2019. u 09:47
    • Default avatar - J. K.

      J. K.: rudi, pusti ga, vidiš da je popio tabletu naopako pa mu nije dobro sjela

      Odgovori Četvrtak, 25.07.2019. u 09:50
  • Avatar Megapopularni_KSI
    Megapopularni_KSI

    "Moj sin je bio robustan mladić, bio je u zatvoru zbog krađe", to prevedeno znači bio je ološ do te mjere da je sa dvajst godina već dospio u zatvor, a sa 24 u grob.

    4 Srijeda, 24.07.2019. u 09:43
    • Avatar mrTrobec

      mrTrobec: Bolje živjeti 24 godine kao lav nego 80 kao normalan čovjek

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 10:15
    • Default avatar - Zagrebacka skola

      Zagrebacka skola: Super, onda tebi zelim da tako zivis i sa 24 po zemlju , imas jako pametna razmisljanja, blago tvojim roditeljima, ako ih uopće imas.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 10:29
    • Default avatar - djordje70

      djordje70: Sin mi je bio faca,pravi mangup,sluzio u svabijii i hrvatskoj..nema konobarice odavde do holandije koju na koju nije bacio hranu. Tri su falile jos za ginisov rekord..i vidi sada...

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 11:05
  • Default avatar - čoviksjuga
    čoviksjuga

    nasilno ponašanje ponekad izazove nasilan odgovor i onda imamo što imamo ! Zato ...

    Srijeda, 24.07.2019. u 09:29
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Da si mu opalio koju šamarčinu dok je trebalo i napravio čovjeka od njega, sad bi bio živ...

    1 Srijeda, 24.07.2019. u 09:42
  • Avatar BabaYaga
    BabaYaga

    Ma da, sin je zapravo bio neshvaćeni anđeo

    1 Srijeda, 24.07.2019. u 09:28
  • Avatar 24 SATA NON-STOP
    24 SATA NON-STOP

    istina je negdje u sredini!

    4 Srijeda, 24.07.2019. u 09:39
  • Avatar Korisničko ime_1
    Korisničko ime_1

    Znao sam odmah da su to u stvari bili vrlo fini i pristojni mladići. Bacanje feferone na pod je OK. I ostatke hrane također baciš na pod. Tako se to radi.

    3 Srijeda, 24.07.2019. u 09:28
    • Default avatar - enter2018

      enter2018: Ali se zbog toga ne ubija....

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 10:52
    • Default avatar - zelenatrava

      zelenatrava: Cudi me kako je restoran uopce radio kad konobarica navodno psuje gostima sve po spisku a gazda zbog feferona ubije covjeka. Ili je ipak tu jos nesto bilo?

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 19:19
    • Default avatar - filip88

      filip88: Nisam bio tamo vec par mjeseci,ali kad god sam bio tamo nitko ton na nikoga nije povisio,a kamoli nekome nesto psovao.Osoblje je uvijek bilo pristojno.Tako da mi ova prica ne drzi vodu..

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 20:18
  • Default avatar - MateBan
    MateBan

    Kad bi se pitalo roditelje onda bi sva djeca bili sveci niti bi bilo narkomana niti alkoholićara niti pijanaca niti lopova niti ubojica silovatelja i razbojnika evala dragi roditelji uvjek je drugi kriv tako je bilo i u ratu

    Srijeda, 24.07.2019. u 09:31
  • Default avatar - nnjmkd
    nnjmkd

    Svaka priča ima dvije verzije, naravno. Ali nekako mislim da verzija koju priča brat ubijenog "ne drži vodu". Pa ne poteže nitko pištolj iz čista mira. Nadam se da u hotelu postoje kamere pa da se sve lijepo vidi.

    10 Srijeda, 24.07.2019. u 09:41
    • Avatar FJAKA

      FJAKA: Ima i par svjedoka, pa ćemo doznat istinu

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 10:00
    • Default avatar - Dai

      Dai: FJAKA.......Svjedoka koji nisu relevantni, Konobar,zenska koja pravi pizze i jedan gost koji je vjerovatno dio eventara.....Jasno je da ce svjedociti u vlasnikovu korist.....Vlasnik je jednostavno mogao ih zamoliti da napuste lokal i da vise ne dolaze ali on dolazi i ...prikaži još! udara u glavu ubijenog normalno da ce mu vratiti te nakon toga odlazi uzima pistolj i hladnokrvno ga ubija mada mu zivot nije bio ugrozen mogao je zvati policiju ili napraviti sto drugih stvari ali se on odlucuje na ubojstvo.... Nista on nije bolji od ovih koji su pravili nered.........

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 10:33
    • Avatar FJAKA

      FJAKA: Istina je voda duboka, pričekajmo...

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 10:38
    • Avatar maxeta

      maxeta: @dai, zar stvarno misliš da su oni tu prvi puta ??

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 11:00
    • Avatar Calima

      Calima: Dai@ Zar vjerujes da bi se oni bez ijedne rijeci pokupili ? Sto se da zakljuciti iz njihovog ponasanja? Po meni je gazda trebao zvati policiju a ne sam rjesavati problematicne...Iako vjerujem da bi se ponovo vratili ...

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 11:25
    • Default avatar - ri_ko_k_sni_123

      ri_ko_k_sni_123: @nnjmkd, ne znam zasto prica ne drzi vodu? Meni je bas, naprotiv, skroz izgledna. I ponasanje konobarice/recepcionarke koja vice da nije cistacica i psuje, a i ponasanje njih koji bacaju hranu. Pa cak i gazde koji je navikao potezati pistolj. ...prikaži još! I poprilicno sam sigurna da u lokalu ciji gazda ima porezni dug od 6 milijuna kuna i ima povijest pucanja iz pistolja ne postoje kamere.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 11:55
    • Default avatar - Dai

      Dai: Calima......Pa i da nisu htjeli napustiti lokal uvjek je tu poziv policiji a imao bi kakvo takvo opravdanje ovako je ovo cisto hladnokrvno ubojstvo.......

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 13:50
    • Avatar Calima

      Calima: Dai: Slazem se.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 20:05
    • Default avatar - wisefool

      wisefool: Istina je obično u sredini. Čini mi se da su mladići bili poznati po problematičnom ponašanju, pa je i konobarica u startu imala gard prema njima. Počeli su raditi probleme ali je očito i gazda kriminalac i zajeban igrač, a ...prikaži još! a kod takvih se ne radi nered u lokalu, jeŕ im to ruši reputaciju, ako dopusti jednima to da rade, pomislit će i drugi da to mogu, a u svijetu takvih poput njega ga to prikazuje slabim, i može biti potencijalno opasno i za njega samog. Suma sumarum, dvije muhe jednim udarcem.

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 13:04
    • Avatar FJAKA

      FJAKA: Ne isključujem mogućnost kamatarenja i izazivanje nereda...

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 16:22
  • Avatar mangup@dj
    mangup@dj

    Zapitaj se kako si ga odgojio. Kako je živio tako je i završio....

    Srijeda, 24.07.2019. u 09:27
  • Default avatar - onogray
    onogray

    Situacija kad lud naleti na luđeg

    Srijeda, 24.07.2019. u 10:18
  • Default avatar - lampaš
    lampaš

    Dobro dijete je navodno već bilo u zatvoru.

    1 Srijeda, 24.07.2019. u 09:35
  • Avatar empatija
    empatija

    Nije mi jasno,je li čovjek službeno promijenio ime i prezime.Ako jest,zašto stalno pišete i prijašnje?

    7 Srijeda, 24.07.2019. u 09:31
    • Default avatar - lucybellix

      lucybellix: Zato što je većinu života bio Rajko . U rodnom listu mu piše pravo ime i prezime,to ne može sakriti ni izbrisati. Njega muče nekakvi kompleksi,nizak je,star i zove se Rajko i znamo gdje se rodio.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 09:41
    • Avatar FJAKA

      FJAKA: Nebitno za cijeli slučaj

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 09:58
    • Default avatar - J. K.

      J. K.: Viktore, ako novinar ne zna da više nismo u 2018 godini onda kako mu može vjerovati za bilo što u članku?

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 12:08
    • Avatar LjiljanaMilovanovic

      LjiljanaMilovanovic: Bilo bi ispravnije da je mlada gospodjica pozvala policiju a ne svoga serifa.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 20:47
    • Default avatar - zagorac2

      zagorac2: cetnici i dalje ubijaju po Hrvatskoj

      Odgovori Četvrtak, 25.07.2019. u 01:30
    • Avatar LjiljanaMilovanovic

      LjiljanaMilovanovic: zagorac2 Jesi vidio vraga nikada mira.

      Odgovori Četvrtak, 25.07.2019. u 02:12
    • Default avatar - otok2

      otok2: Mi koji smo odrasli pored Rajka (koji nije Srbni) znamo da s njim i kod njega nema zajebancije! I ako to poštuješ nikakvih problema nema, a puno veći kriminalci su na njemu lomili zube, a da neće jedan klošar!

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 10:43
  • Avatar trbuško
    trbuško

    Prika moj kako ti sin zivio tako je i zavrsio,a sad ste shvatili da neide uvijek i svagdje na misice. Kad je tako dobar bio zasto je robijao,zasto je istjeran iz njemacke,zasto se ponasao tako nasilno prema konobarici???????? Razumijem te ...prikaži još! otac si i on je tvoj sin,ali gdje si nio prije????

    1 Srijeda, 24.07.2019. u 10:18
    • Default avatar - Kristina Marić

      Kristina Marić: Prvo nije istijeran iz njemacke,nego se vratio nije znao jezik,sta mislis da samo nas cekaju u njemackoj koi neznamo jezik .robio je igro u kaficu poker lik mu nije htio isplatit novac on usao u kafic i uzeo svoj novac,lezo ...prikaži još! 2 mijeca u zatvor,to je to,nije bio problematican, vise nije bio u zatvoru,rajko gazda ima 3 ubistava za koje nije odgovaro,sad je pocinio 4 ubistvo,

      Odgovori Subota, 03.08.2019. u 21:33
  • Default avatar - superman12567
    superman12567

    Jbg kada glumiš mangupa kada tada naletiš na većega od sebe.da niste izigravali lokalne baje oko feferona danas bi mladić bio živ

    Srijeda, 24.07.2019. u 09:54
  • Default avatar - -mariela-
    -mariela-

    "Nitko ne govori o tome kako ga je ubio čovjek koji ima brojne lokale i objekte po Vinkovcima i okolici." .... Boze, sto sve ljudi nece izgovoriti. On ima lokale a ovaj otac problematicne sinove.... Svakako bi bilo bolje da ...prikaži još! a ga nije ubio, ali kriviti covjeka jer nesto ima a ne iz nekih drugih razloga vise govori o ovom ocu.

    10 Srijeda, 24.07.2019. u 09:37
    • Default avatar - fear

      fear: Bode u oči svakako. Jako bitno u cijeloj priči, da nema objekte po Vinkovcima ne bi mu sin bio mrtav!?!?!?

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 10:14
    • Default avatar - dotepenka

      dotepenka: Mislim da ubijeni i ubojica pripadaju istoj kategoriji ljudi sklonih incidentima.

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 10:22
    • Default avatar - SeboSeb

      SeboSeb: To recenicom otac vjerojatno zeli reci da je lik kriminalac. Prejesnostavno za skuziti, potrebno samo mrvicu logike..

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 10:30
    • Default avatar - fear

      fear: To što ima lokala znači da je kriminalac? Dobra logika. A Sebo kakve to veze ima sa ovim slučajem? To mi najmanje ima logike

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 12:13
    • Default avatar - SeboSeb

      SeboSeb: fear ja sam rekao sto je logika, a kakve veze ima nije bitno. I btw sto ce mu pistolj ako nije kriminalac?

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 12:23
    • Default avatar - diffe

      diffe: Znaci tko god nosi pistolj je kriminalac?

      Odgovori Srijeda, 24.07.2019. u 12:37
    • Default avatar - Jovan Stankovic

      Jovan Stankovic: Pa covjek nije htjeo reci ubio ga je kriminalac i lopov pa je to rekao treba citat izmedu redova

      Odgovori Četvrtak, 25.07.2019. u 23:14
    • Default avatar - otok2

      otok2: Rajko jeste kriminalac i od njega mogu nastradati samo kriminalci i klošari koji misle da su kriminalci... Ljudi koji ne petljaju s kriminalnom i koji ne rade sranja nemaju problema s Rajkom. Nije on prvi koji je dobio metak od ...prikaži još! Rajka zbog pravljenja nereda u njegovom objektu. A ja sam proveo noći i noći u tome restoranu i pijan i trijezan, jednom sam slučajno razbio tanjur i nisam dobio ni metak ni šamar... priča o papričici je samo to, priča!

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 11:29
    • Default avatar - Kristina Marić

      Kristina Marić: Hajde pustite priča svoje, Rajko Jeste ko imanje kroz kriminal reketiranje ljudi, Vrata su mu ubili u apševci radi reketiranja, bio je teško đubre, zato je i ubijen bio, te iste godine Rajko je ubio dečka apševcima, 84/85 htio ga ...prikaži još! ga ubit Bebić iz lipovca, on je pobjegao za Austriju Rajko, sve do 92 nije se vraća u Hrvatsku, rodom iz Dubrava iz Bosne, njegova obitelj nije imala šta jesti, i na interesantan način da se tako brzom obogatio, puno ima stvari što se zna o rajku i njegovoj poštenosti,

      Odgovori Nedjelja, 04.08.2019. u 19:37
    • Default avatar - Jovan Stankovic

      Jovan Stankovic: Od njega smo svi mi nastradali ne samo kriminalci em nas je opljacko (drustvenu imovinu ) i taj motel je dobio na lijepe oci .... em nije placo porez tolke godine su mu brisali i u zastaru bacali tek sdp ...prikaži još! kad je dosao na vlast su objavili tu listu srama a prije toga mu je sve u zastaru bacano i brisano .....

      Odgovori Nedjelja, 04.08.2019. u 23:21
  • Default avatar - mudrac bez pameti
    mudrac bez pameti

    Neki nažalost kasno shvate da uvik postoji veća budala.

    1 Srijeda, 24.07.2019. u 10:19
    • Default avatar - Kristina Marić

      Kristina Marić: Normalno kod nas najbolje prolaze samo mafijaši kao Rajko, puni kriminala, ukupno do sada Četiri ubistva počinio je za koje nije odgovara. Ali klasika Kod nas u Hrvatskoj uvijek ste na krivoj strane ili u pitanju su političari ili su ...prikaži još! u u pitanju kriminalci kao Rajko. Učite malo bolje procjeni s kim imate posla poput Rajka

      Odgovori Nedjelja, 04.08.2019. u 19:50
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message