Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
članak

'Pedijatrica je rekla: Bože moj, ovo je loše, grmi mu u plućima'

Kad smo ušli u ordinaciju, liječnica me je upitala: "Šta je, Mišo?" Rekao sam joj da me vozaju i da mi nitko nije pomogao. Kad je vidjela Gabrijela, skamenila se, priča otac dječaka

Komentari 206 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Default avatar - korisnik11122
    korisnik11122

    Ovi liječnici moraju kazneno odgovarati

    10 Petak, 04.01.2019. u 10:51
    • Default avatar - korisnik11122

      korisnik11122: Netko od prozvanih mi da minus

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 11:53
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Da je to moje dijete odgovarali bi oni na jedan potpuno drugačiji način. A dok se tako ne počne kažnjavati neće ni biti promjena. Jučer sam se sa ocem gadno posvađao kada sam rekao da su svi koji očekuju bilo ...prikaži još! kakvu pravdu u ovoj "državi" potpuni i*ioti!

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 11:58
    • Avatar faithless

      faithless: Svaka čast ocu, meni bi ruke bile krvave nakon ovoga, digo bi bolnicu u zrak

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 11:59
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: i dobiti zabrano za daljnje bavljenje medicinom

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 12:01
    • Default avatar - Julius_Cezar_

      Julius_Cezar_: nista se u ovoj drzavi nece promjenit dokle se ne pocne odgovara na posve drugaciji nacin (kao sto je Cerberus rekao), a nakon ovog sto sam procitao svim ljudima koji su odgovorni a nisu nista ucinili zelim najgoru sudbinu za ...prikaži još! kre*at. e sad neka ja ispadam cudoviste radi takvih monstruma

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 13:14
    • Avatar vozi Miško

      vozi Miško: Smirite strasti, kod djeteta se radilo o fulminantnom tipu influence, stanje mu se mijenjalo iz trenutka u trenutak, bio je vikend, na hitnoj su vjerojatno radili neiskusni liječnici koji nažalost nisu na vrijeme prepoznali ozbiljnost situacije. Vjerojatno dijete nije bilo ...prikaži još! toliko loše u nedjelju ujutro, ali liječnica koja ga je zadnja gledala u nedjelju/ponedjeljak u noći je morala procijeniti da je za bolnicu. Po meni, ako je netko kriv, kriva je liječnica koja ga je zadnja gledala. Najtragičnije je što bi možda preživio da se sve događalo početkom tjedna. Sad će me sigurno svi popljuvati zbog takve izjave, ali tako je. Tipa, sve se počinje događati u ponedjeljak. Mali je loše, u srijedu idu na kontrolu kod svog pedijatra koji najbolje poznaje svog pacijenta, čuje razvoj upale pluća i hitno ga uputi u bolnicu. I tada bi možda stigli na vrijeme. Jer bi došao 24 sata prije. Ali samo možda, jer za gripu nema specifičnog lijeka već samo simptomatska terapija. Ok, dali bi mu i Tamiflu, ali pitanje da li bi išta djelovao s obzirom da bi ga trebalo početi uzimati unutar 2 dana od početka simptoma.

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 20:37
    • Default avatar - korisnik11122

      korisnik11122: Čekaj oćeš reć da sjena preko 1 i pol plućnog krila se dogodila preko noći, ajde molim te. I nije baš isto jel leži doma ili na JIL-u

      Odgovori Subota, 05.01.2019. u 05:43
    • Avatar vozi Miško

      vozi Miško: Upravo tako korisnik11122, dogodila se preko noći, pa jesi čitao članak? Sve je počelo u petak a završilo u utorak, dakle, praktički od punog zdravlja do smrti u 4 dana. S time da su ga 2. put odveli liječnicima 2. ...prikaži još! dan bolesti kad se ujutro još ništa nije moralo čuti i kad je sve još moglo izgledati nespecifično. Još jednom kažem, ako je netko kriv, kriva je liječnica koja ga nije poslala u bolnicu u noći s nedjelje na ponedjeljak, tada je kliničko stanje klinca moralo biti prepoznato kao ozbiljno.

      Odgovori Subota, 05.01.2019. u 07:42
    • Default avatar - Julius_Cezar_

      Julius_Cezar_: u pitanju je nase zdravstvo koje je zakazalo, po tvome sve je 5 u drzavi.bravo

      Odgovori Subota, 05.01.2019. u 11:12
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: @vozi Miško - kada liječnik sve pokuša i ne uspije, teško je, ali nema se šta prigovoriti. Ovdje je problem taj što se sve radi preko qrca jer nitko ne razmišlja o posljedicama. Problem je što ga liječnici nisu ni ...prikaži još! pregledali. I zadnje, ništa se ne događa preko noći, za sve postoje simptomi, samo što je dobra većina naših liječnika uvjerena da su bogovi pa se igraju životima.

      Odgovori Subota, 05.01.2019. u 22:17
  • Avatar CroMusic
    CroMusic

    Skamenio sam se i ja čitajući ovo. Suze same idu.. Za ovo netko mora odgovarati obavezno..

    14 Petak, 04.01.2019. u 10:46
    • Avatar monaleen

      monaleen: Nakon ovog članka imam osjećaj da će mi puknuti srce 😢 I sama sam majka i ne mogu zamisliti ovu bol... STRAŠNO!

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 10:52
    • Avatar black_cat

      black_cat: Iako dokazano da su lječnici zakazali, na žalost , ne vjerujem da bude itko odgovarao, niti će ikome biti oduzeta lječnička licenca zbog propusta. Živi bili pa vidjeli, ali užasna je spoznaja da bi ovaj slučaj prošao lišo i bez ...prikaži još! z sankcija odgovornim osobama.

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 11:10
    • Default avatar - Prdac_1

      Prdac_1: Potpisujem, ovo je bolesno...

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 11:20
    • Avatar monaleen

      monaleen: Kroz život sretala sam se s raznim doktorima i doista ima onih koji savjesno i odgovorno obavljaju svoj posao... no ima i ovih površnih (i bahatih). Skidam kapu svima sestrama, doktorima, vozačima hitne,... ja taj posao (baš zbog mogućih ovakvih ...prikaži još! ishoda) nikada ne bih mogla raditi. Tužno da je moralo do ovoga doći, no pitam se hoće li odgovorni shvatiti i priznati svoju pogrešku... bojim se da ne! ☹️

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 11:25
    • Default avatar - stis01

      stis01: odgovarali bi meni oni pred bogom a ja bi im omogucio sastanak prije vremena

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 11:44
    • Default avatar - miko2312

      miko2312: Citajuci ovo ja sam ovo shvatio kao da su roditelji ljecnicima dovodili mrtvo djete a oni vikali da je sve u redu s njime. Pa i budala kad vidi da se nekom djelu tjela mjenja boja, da nesto nije u ...prikaži još! redu, a ljecnicima to u redu.

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 16:30
    • Default avatar - znamdaneznam_1

      znamdaneznam_1: Prestrasno, anđeo mali...

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 16:51
    • Default avatar - Cvrčko

      Cvrčko: Bas tako, tesko je procitati do kraja a kamoli zamisliti jadne roditelje. I sto uciniti tim lijecnicima kada ih sretnu, te osobe..pa osjecati ce se pred njima kao da se raspadaju 😞

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 19:22
    • Avatar vozi Miško

      vozi Miško: Sad bi svi presuđivali i ubijali liječnike, kod djeteta se radilo o fulminantnom tipu influence, stanje mu se mijenjalo iz trenutka u trenutak, bio je vikend, na hitnoj su vjerojatno radili neiskusni liječnici koji nažalost nisu na vrijeme prepoznali ozbiljnost ...prikaži još! situacije. Vjerojatno dijete nije bilo toliko loše u nedjelju ujutro, ali liječnica koja ga je zadnja gledala u nedjelju/ponedjeljak u noći je morala procijeniti da je za bolnicu. Po meni, ako je netko kriv, kriva je liječnica koja ga je zadnja gledala. Najtragičnije je što bi možda preživio da se sve događalo početkom tjedna. Sad će me sigurno svi popljuvati zbog takve izjave, ali tako je. Tipa, sve se počinje događati u ponedjeljak. Mali je loše, u srijedu idu na kontrolu kod svog pedijatra koji najbolje poznaje svog pacijenta, čuje razvoj upale pluća i hitno ga uputi u bolnicu. I tada bi možda stigli na vrijeme. Jer bi došao 24 sata prije. Ali samo možda, jer za gripu nema specifičnog lijeka već samo simptomatska terapija. Ok, dali bi mu i Tamiflu, ali pitanje da li bi išta djelovao s obzirom da bi ga trebalo početi uzimati unutar 2 dana od početka simptoma.

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 20:38
    • Default avatar - miko2312

      miko2312: Ovo ce nas naucit da se ne razboljevamo vikendom, da cekamo radne dane. Doktor treba poznavati simptome i bolesti a ne pacijenta, nije ovo psihijatar pa da treba poznavat pacijenta. Znam ja sto je bilo, sve govori ona recenica, taj ...prikaži još! dan je bilo 20ero djece sa slicnim simptomima tj gripom, pa su onda ljecnici zakljucili da sva djeca boluju od iste bolesti, nisu ni gledali kako spada. Koliko ja znam oni bi trebali svakog pacijenta gledat zasebno, a ne grupno, ako su 20 njih taj dan imali gripu pa dodje 21vi, i ima slicne simptome kao i oni 20, oni zakljuce da i taj boluje od istoga. Eto sta je bilo.

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 22:15
    • Avatar vozi Miško

      vozi Miško: Ne mlavi miko2312, naravno da ima veze što je bio vikend, ako ne razumiješ zašto, pročitaj još jednom moj komentar.

      Odgovori Subota, 05.01.2019. u 08:02
    • Avatar vozi Miško

      vozi Miško: I da, dečko je imao gripu kao i 20 drugih prije njega, problem je što je imao i streptokoka, vjerojatno streptoccocus pneumonie. Stanje se mijenjalo iz trenutka u trenutak a na početku nažalost, svaka infektivna bolest manje više izgleda isto. ...prikaži još! Postaje specifičnija kasnije.

      Odgovori Subota, 05.01.2019. u 08:04
    • Default avatar - stis01

      stis01: cekaj pa nisu djetetu ni krv izvadili. pa to je ono minimum minimuma. mene je moj doktor radi blage sumnje u petak u 1popodne poslao privatno da odem vadit krv i posaljem mu rezultate porukom a onibmalo djete vracaju kuci. ...prikaži još! to su i meni mom malom umalo napravili (poslali nas doma bez ikakvih pretraga) da nisam diga cjelu bolnicu na noge. i onda pricamo o nasilju. eto ti jadni dobri posteni ljudi i vidi sta ih snaslo. a da je dosa krkan letili bi oni. presudia bi ja svima njima i ovim smradovima sta vode drzavu u kojoj vise ni postenog doktora neba. bitno je da su se oni natukli janjetine

      Odgovori Subota, 05.01.2019. u 13:49
    • Default avatar - miko2312

      miko2312: Pa u pravu si ima razlike sto je vikend, jer je kujundzic super organizirao hitnu, zato kazem cekat cemo radne dane da se razbolimo.

      Odgovori Subota, 05.01.2019. u 20:03
  • Avatar devastirani
    devastirani

    kakvi su to liječnici koji nisu prepoznali niti djelić onoga zbog čega se pedijatrica skamenila??? kaj su diplome kupili na placu u banjaluci? zaslužili su dugogodišnje robije...

    21 Petak, 04.01.2019. u 10:58
    • Avatar faithless

      faithless: A isti će doktori sutra trubiti kako treba djecu cijepiti, i onda se svi pitaju zašto se djeca ne cijepe i zašto ljudi generalno ne vjeruju doktorima

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 11:52
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: To su ti oni koje boli qrac za ljude i plaću kako imaju malu plaću pa im je to izgubite za sav nerad. A nisu se bunili dok su se besplatno školovali i dok smo mi kao društvo u njih ...prikaži još! ulagali milijune i sada kad ti trebaju vratiti prave se ludi.

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 12:01
    • Default avatar - glocken

      glocken: Faithless, da nije cjepiva, ne bi se pisalo o slucajevima kao sto je mali Gabrijel. Znas li zasto? Zato sto ne bi bili medijski zanimljivi, jer bi svaka familija pokopala barem dvoje-troje, kako je bilo u doba tvoje bake i ...prikaži još! prabake. Ajd sad zazivaj ponovo ta vremena.

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 12:37
    • Avatar faithless

      faithless: Doba moje bake i djeda kad nisu za sapun čuli dok je osobna higijena bila na nivou

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 12:39
    • Avatar anakin(95287)

      anakin(95287): faithless kakve sad to ima veze s cijepivom??? Oces reci da netreba cijepiti klince??? glocken ti je fino objasnio pa citaj s razumijevanjem.

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 12:42
    • Avatar faithless

      faithless: A ja ti govorim prestani se brinuti o svojoj osobnoj higijeni pa ćemo vidjeti koje će ti cjepivo pomoći kad se razboliš

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 12:44
    • Default avatar - 03041

      03041: Liječnici su možda pogriješili ali SUMAMED je koliko znam bio dugo najbolji lijek. Tako ako su mu to dali onda su vjerojatno mislili kako će on pomoć

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 12:59
    • Avatar faithless

      faithless: Mislit i sr*t nije jedno te isto, nisu li išli godinama u školu da znaju, a ne da misle.

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 13:05
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: @faithless - isto sam ja rekao doktorici pa se našla gadno uvrijeđena.

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 13:18
    • Default avatar - glocken

      glocken: Faithless, ne znam tko su i kakvi su bili tvoji djedovi i bake. Moji su itekako znali za sapun, pa njihovu braću i sestre to nije spasilo od difterije, hripavca i TBC.

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 13:44
    • Default avatar - glocken

      glocken: Uostalom, želiš li možda reći da obitelj malog Gabrijela nije pazila na higijenu pa je on zato dobio pneumokoknu sepsu?

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 13:47
    • Avatar faithless

      faithless: Ne mislim na penicilin, nego na koktele cjepiva koja se daju djecu u prvoj godini života

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 13:56
    • Default avatar - glocken

      glocken: Ti stvarno mislis da Bordetella pertussis gleda je li netko oprao ruke i da na nju djeluje penicilin?

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 13:59
    • Default avatar - Ankica Zeba

      Ankica Zeba: Žalosno!!!

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 13:59
    • Default avatar - glocken

      glocken: Faithless, ako si mladji od 60, dobio si i ti "koktele" cjepiva u prvoj godini zivota. I to si primio cjepivo koje je imalo puno vise nuspojava nego sto imaju cjepiva koja djeca danas primaju. Probaj malo citati nesto sto ...prikaži još! nisu teorije zavjere. Idi u knjiznicu, tamo ne tuku.

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 14:03
    • Default avatar - MarijanaStoch

      MarijanaStoch: Lijecnici su otisli u Svedsku. Kod nas su ostali specijalizanti koji ce otici u Svedsku kad se nauce na nama.

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 14:09
    • Default avatar - donatien

      donatien: To sto su zavrsili fax, ne znaci da ih je briga za pacijente ili da vole raditi svoj posao, a niti da imaju interesa uciti dalje. Na faksu se nauci osnove osnova za svaku struku, dalje je na pojedincima da ...prikaži još! li se stasati u vrhunske strucnjake ili ce prepisivati antibiotik sa vrata, bez pregleda i ijednog dodatnog pitanja nakon sto kazem da imam kvrgu u preponi...

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 14:27
    • Default avatar - sjever i jug

      sjever i jug: devastirani...ima ih Po placevima i u ZG...nazalost...

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 14:39
    • Default avatar - korisnik11122

      korisnik11122: Faithless povećanje higijenskih uvjeta spriječilo je neke bolesti ali kapljično prenosive sigurno ne

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 16:09
    • Default avatar - MarijanaStoch

      MarijanaStoch: Pocetnici

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 17:42
    • Avatar vozi Miško

      vozi Miško: E dragi moji, nemate vi pojma o medicini, lako je kao laik mlaviti da su trebali znati i prepoznati, kod ovog djeteta se stanje pogoršavalo i mijenjalo iz trenutka u trenutak, pa što vi mislite, da je lako uvijek sve ...prikaži još! prepoznati odmah dok se još razvija?! I da su svi slučajevi kao iz knjiga, sve se odmah shvati? Ako je netko kriv, kriva je zadnja liječnica koja ga je gledala u noći s nedjelje na ponedjeljak, tada ga je morala poslati u bolnicu. A komentar od Cerberusa je upravo sramotan, takvo generaliziranje i mlavljenje. Po tebi bi liječnici trebali biti robovi neučinkovitog, kaotičnog sustava jer su se besplatno školovali? Ma nemoj, pa školovale su se i druge struke besplatno pa isto masovno odlaze, njih ne prozivaš? Bolje se buni na Vladu i političare koji ne uspijevaju ili bolje reći, uopće nisu zainteresirani da stvore uvjete za rad liječnicima zbog kojih bi ih zadržali u RH.

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 20:52
  • Default avatar - MH08
    MH08

    Kad muskarac od 29 godina cita ovo i suze same teku onda znate da je ovo strasno i bolno...meni koji ni ne znam djecaka ni njegove roditelje niti cu ih ikada upoznati...suze mi teku kao da je u pitanju netko ...prikaži još! meni drag...imam dva sina i ne znam sta bi napravio da se mom djetetu dogodi ovo zbog necije nestrucnosti ili nemara...ovo je strasno...za ovo netko mora zavrsiti u zatvoru zbog nemara...

    Petak, 04.01.2019. u 11:06
  • Default avatar - mare63
    mare63

    Jadan mali andjeo :( Molim vas novinari,ispravite ovo gore, mali je prvenstveno umro zbog bakterije streptokok, ne morate sad tako podmuklo ubaciti neku gripu. Dobio je temperaturu zbog bakterije, a nije umro od gripe! A ovi pedijatri samo znaju prepisati ...prikaži još! ti sumamed i ostale ljekove, ne daj bože da netko pošalje vadit krv, urin ili bilo koji drugi pregled!

    10 Petak, 04.01.2019. u 10:48
    • Default avatar - zoranmx5

      zoranmx5: Bas tako da prvo pitaju drsko šta ste dolazili nije mu ništa i onda bez pregleda sumamed i marš kuc strašno

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 11:02
    • Avatar monaleen

      monaleen: Nisam liječnik a znam: virusna se infekcija ne liječi antibiotikom (čemu sumamed), čak se niti streptokok ne liječi sumamedom već penicilinom (opet čemu sumamed), zašto se nije napravila krvna slika i crp (ponekad se ne čuje a upala prisutna), zašto ...prikaži još! se nije napravio brzi test na streptokok (gotov za par minuta).... kad nisi siguran u nešto provjeriš! No na žalost, nečija bahatost i opće neznanje ugasili su jedan mladi život (i uništili još najmanje 2 života) :(

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 11:12
    • Default avatar - Emaema_2

      Emaema_2: Gamad, nista drugo. Davati preventivno antibiotik je van pameti i to sumamed. Streptokok se lijeci pencilinom i moguce da je sumamed napravio samo sranje tako da je dodatno srusio imunitet i izlozio organizam. Jadno dijete. Glave trebaju padato za ovo

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 11:22
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Nema to dugoročno nikakve uštede, ali to ni ministar ne shvaća. Pa što to misliš da razvijene zemlje imaju dobru prevencija samo zato što bolje građane? Nemaju, već je puno jeftinije bolest srediti na početku nego kada ode u daljni ...prikaži još! stadij. Ali to naši doktori i ministri nikako da shvate!

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 12:09
    • Default avatar - battlestargal1

      battlestargal1: Ja sam mislio da je Sumamed većinom penicilin. Kako sam bio u krivu. Očito i ti doktori ne znaju koje lijekove primjenjivati. Sramotno i da nisu čuli šum. Ako nisi ziher što je malome pošalji ga bar da izvadi krv. ...prikaži još! To je dijete pobogu, ne radiš u pekari pa te baš briga da li je kruh star ili ne.

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 12:30
    • Default avatar - Emaema_2

      Emaema_2: Prije par godina sestogodisnjak u Zadru umro na slican nacin. Pedijatrica mu dijagnosticirala sarlah kojeg uzrokuje streptokok, prepisala sumamed. Djetetu se pogorsalo, za vikend ga doveli u bolnicu, prsti ispod noktiju poplavili. Dezurni dr je zakljucio da je to normalno, ...prikaži još! poslao ih doma bez ikakvih pretraga. Dijete je sutradan hospitalizirano ali prekasno. Umro je taj isti dan kad su ga hospitalizirali. Doticni dr je otisao u penziju i nije nikad odgovarao za to.

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 12:55
    • Avatar monaleen

      monaleen: Battlestargal... nakon 6 godina provedenih na medicinskom fakultetu i 5 godina pedijatrijske specijalizacije to se mora znati! No, netko je već napisao "kao da se diploma kupila na placu"

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 13:01
    • Default avatar - misko243

      misko243: Moje iskustvo... moj mali je 17 godina i pozalio se da ga jako boli u pojasu vec danima. Naravno prvo kod doktora opce medicine.... Napisala je uputnicu za KBC Osijek... Rendgen, ultrazvuk, krv i mokraca... Dosli ujutro oko devet i ...prikaži još! izasli oko sest popodne... Na kraju se ispostavilo da decko samo raste prebrzo... Poanta svega... Hvala lijecnicima i osoblju...

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 13:49
    • Avatar vozi Miško

      vozi Miško: Čekaj monaleen, jesi li onda liječnik ili nisi, kad tako poznaješ sustav obrazovanja pedijatara? I molim vas, ne lupet..te više, najbolje da se svima sve odmah radi, vadi krv, testovi na streptokoka, blablabla, kako da ne. Pa takvim načinom rada ...prikaži još! se ne radi nigdje, ni u razvijenim zemljama niti ovdje. Poanta je da prepoznaš djecu koju trebaš poslati na daljnju obradu što ovdje nažalost nije bio slučaj.

      Odgovori Subota, 05.01.2019. u 08:11
  • Default avatar - natti
    natti

    Srve mi se steglo citajuci ovaj tekst..ovo je da uzmes p..t.. i da im svima presudis..to nisu ljudi kao prvo a kamoli doktori!!! Svima otkaz i oduzet licencu za rad!!!!

    Petak, 04.01.2019. u 10:49
  • Avatar black_cat
    black_cat

    strašno (:-

    Petak, 04.01.2019. u 10:44
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    I mislite da ce netko od njih odgovarati??? Nece... Lijecnicka komora ce ih zastiti... a sud trajati godinama. Nisu jedini...

    Petak, 04.01.2019. u 11:02
  • Default avatar - Alen Horvatin
    Alen Horvatin

    roditelji uzmite Pravdu u svoje ruke. Oko za oko zub za zub

    1 Petak, 04.01.2019. u 11:00
    • Default avatar - misko243

      misko243: I jos za taj savjet dobijes toliko pluseva? Jesi li svjestan da imaju jos dvoje djece? Krasan savjet...

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 13:51
  • Avatar Demetra
    Demetra

    Dakle, dvije liječnice s Hitne i jedna s pedijatrije su krive za smrt ovog dječačića. Roditeljima dijete nitko ne može vratit, ali se iskreno nadam da je ovo troje biti primjereno kažnjeno za svoje neznanje, indolenciju, indiferentnost...ne znam kako bih to nazvala.

    12 Petak, 04.01.2019. u 11:54
    • Avatar lilyan

      lilyan: isitna Demetra, ali i radi druge djece treba tražiti pravdu

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 12:16
    • Avatar Demetra

      Demetra: Svaka kazna u sebi sadrži elemente generalne prevencije.

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 12:37
    • Avatar lilyan

      lilyan: tome i služi

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 12:37
    • Avatar Demetra

      Demetra: Služi i specijalnoj prevenciji.

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 12:38
    • Default avatar - atrix82

      atrix82: Nece bit kaznjeni,tak da.....nemas se kaj nadat

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 13:06
    • Avatar Demetra

      Demetra: Nemoj biti tako siguran, kako je bio kazneni protiv onog kirurga, koji je Maškarinu nogu zeznuo? Ovdje je dijete umrlo! A uvijek postoji i građanskopravna odgovornost, dakle naknada štete.

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 13:36
    • Avatar pomet22

      pomet22: Treba javno objaviti imena i prezimena, jer sve te lijecnice jos uvijek rade. Ustvari, tu bi kazneni predmeti vec trebali biti u postupku. Da imate dijete s temperaturom, biste li povjerili njegovo zdravlje ovakvima? Svako otezanje i svaki drugi scenarij ...prikaži još! je pljuska roditeljima.

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 13:39
    • Avatar Fenix_7

      Fenix_7: Demetra, na žalost 99% neće! Vjeruj, znam što pišem. Iza mene je gotovo identičan slučaj, 10 godina mukotrpnog kaznenog suda, ponavljanja jedno te istog, "kopanja po ranama", tri konzilija neovisna (Iz Hrvatske, Slovenije i BiH), desetak kg dokumentacije (nepravomoćnih presuda, ...prikaži još! vještačenja...) a na kraju oslobađajuća presuda s tijesnim rezultatom od samo jednog glasa više u korist liječnice koja je svojim nemarom sve izazvala. Tak' da mogu samo iskreno suosjećati s ovim roditeljima.

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 17:07
    • Avatar Fenix_7

      Fenix_7: Da, i to sve skupa usred hrvatske metropole...

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 17:08
    • Avatar Demetra

      Demetra: Žao mi je Fenixice :( A je li vođen građanski postupak za naknadu štete? Jer je građanskopravna odgovornost šira od kaznene.

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 17:18
    • Avatar Fenix_7

      Fenix_7: Ne, to bi mi bilo premučno. Djelovalo bi kao da je "šteta" popravljena, a nije i nikad neće biti. Neka živi svatko sa svojom savjesti, samo se nadam da karma ipak postoji.

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 19:40
    • Avatar Fenix_7

      Fenix_7: Ispričavam se, htjedoh reći "savješću", ali kad te ovakva tragedija zadesi novac ti je zadnji na pameti. Čak djeluje i uvredljivo. Jedino mi je žao što dotična makar nije ostala bez licence, jer možda bi koji život bio spašen. Ali ...prikaži još! eto, na žalost - ništa od toga.

      Odgovori Petak, 04.01.2019. u 19:49
  • Default avatar - yo.o.
    yo.o.

    Placem

    Petak, 04.01.2019. u 10:52
  • Default avatar - kbr
    kbr

    koja strahota, sav sam problijedio dok ovo čitam. to mi je inače najgori osjećaj u životu, kad su djeca bolesna, a ti im ne možeš pomoći. počivaj u miru anđele, a obitelji puno snage da ovo prebrode

    Petak, 04.01.2019. u 10:55
  • Avatar vinja
    vinja

    Na ovu priču ne možeš ne pustiti suzu. Jadno dijete i njegovi roditelji. Dječak nije morao umrijeti da je pravovremeno dobio odgovarajuću skrb. Da li je to aljkavost ili neznanje liječnika koji su dijete obrađivali svejedno je, krivi su. I ...prikaži još! konačno nitko ne odgovara. Ti isti liječnici normalno dalje rade, jer eto, može se pogriješiti. Da, može se pogriješiti pri prvoj dijagnozi, ali dijete je dolazilo nekoliko puta u sve težem stanju. Dobar liječnik više ne može i ne smije pogriješiti, a ako to učini onda nije sposoban za liječnički poziv.

    Petak, 04.01.2019. u 11:06
  • Avatar klajbes
    klajbes

    Nemam rijeci s kojima bi mogao opisati ovu tugu i bol..

    Petak, 04.01.2019. u 10:56
  • Default avatar - SaricAna
    SaricAna

    Srce puca kad ovo citas, suze same idu, steze u prsima. Gabrijele andele sto si sve propatio. Neka ti je laku zemlja, pocivaj u miru andele mali. A za ovo nadam se da ce netko odgovarati zbog svih sljedecih Gabrijela.

    Petak, 04.01.2019. u 11:01
  • Avatar Globin
    Globin

    Kao otac mogu samo zaplakati na ovo.

    Petak, 04.01.2019. u 11:19
  • Default avatar - joe1978
    joe1978

    Doktori koji se prepoznaju moraju odgovarati za ubojstvo. Srce mi se stegnulo jer sam otac četvero djece .

    Petak, 04.01.2019. u 11:29
  • Avatar MateCro
    MateCro

    Ma ovo je žalosno kako dječaka na rubu snage šetaju gore/dolje i tako sve u krug. Jadno

    Petak, 04.01.2019. u 11:04
  • Default avatar - Alen Horvatin
    Alen Horvatin

    ** Admin ** Poštovani, molimo vas isključite CAPS LOCK kao ostali korisnici na portalu. Lp

    1 Petak, 04.01.2019. u 10:59
  • Default avatar - Harambaša_6
    Harambaša_6

    Tuga. Golema. Zlato malo, šta je proživio, kako se napatio... Kakav nečovjek moraš biti i raditi na hitnoj pedijatriji i ne dati djetetu barem infuziju da dođe k sebi od dehidracije ako si vidjela kakav mu je jezik i kako ...prikaži još! izgleda?! To nije greška, to je NEMAR! Lako je biti general poslije bitke, ali ovo je za svaku osudu! Da su imalo ljudi, da imaju gram savjesti, ti moroni s hitne, sami bi dali otkaz.. Sramota.

    Petak, 04.01.2019. u 12:30
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message