Sve vlade su ga najavljivale, a kraj gradnje ipak se bliži. Ministar prometa Oleg Butković riješio je problem gradnje pristupnih cesta
Pelješki most najavili još 2005. godine: 'On je hrvatski ponos!'
Još malo i živjet ćemo snove naših predaka. Naime, sve smo bliže ostvarenju dugogodišnjeg sna o povezanosti Dubrovnika i Pelješca s ostatkom Hrvatske. Gradnja Pelješkog mosta vrlo dobro napreduje, a sad napokon mogu početi i radovi na pristupnim cestama, govori Oleg Butković, ministar mora, prometa i infrastrukture. On će, naime, u srijedu u Vladi, s premijerom Andrejom Plenkovićem i Hrvatskim cestama, potpisati ugovor o gradnji pristupnih cesta Pelješkome mostu. Ukratko, to znači da smo sve bliže tome da cijeli projekt Pelješkog mosta napokon zaživi.
POGLEDAJTE VIDEO:
Pokretanje videa...
Obećanja o gradnji Pelješkog mosta u predizbornim kampanjama građani su znali već napamet. Svi su obećavali (i HDZ i SDP), ali novac se nije mogao skupiti. Prema prvoj najavi gradnje, davne 2005., most je trebao biti gotov 2008. godine, dakle četrnaest godina prije nego što će zaista ugledati svjetlo dana. Ipak, nakon ulaska u Europsku uniju, on zaista postaje strateški projekt koji se financira iz europskih fondova. I dok je ova Vlada na čelu s Plenkovićem započela gradnju i osigurala novac iz EU fondova, otvorenje će dočekati neku drugu ili, pak, istu ako HDZ pobijedi na izborima 2020. Cijeli projekt Pelješkog mosta trebao bi se, pak, završiti 2022. godine.
Što Pelješki most znači za Hrvatsku? Proces gradnje Pelješkog mosta i pristupnih cesta definitivno olakšava život građana na samom jugu zemlje. Završetkom gradnje Pelješkog mosta građani će se moći lakše i brže kretati te više neće morati prolaziti kroz teritorij susjedne Bosne i Hercegovine, točnije kroz Neum.
- Ovaj projekt je hrvatski ponos. O njemu su maštale sve dosadašnje vlade, a mi ga realiziramo na čelu s premijerom Plenkovićem. Koja li je to sreća - govori nam dobro upućeni sugovornik blizak Vladi te dodaje kako je siguran da bi svaka vlada skakala od sreće da ima priliku svečano otvoriti Pelješki most i pustiti prve automobile. Naime, definitivno je riječ o najvećem i najznačajnijem projektu koji se trenutačno financira u Europskoj uniji, teškom čak 526 milijuna eura.