Analiza dostavljenog uzorka hrane (krumpir salata) pokazala je da rezultati ispitivanja nisu sukladni preporučenim mikrobiološkim kriterijima, priopćili su iz zagrebačke policije
Policija o otrovanim kolegama u Zagrebu: Analiza potvrdila, za sve je bila kriva krumpir salata
Zagrebačka policija u petak je izvijestila kako se osam policajaca otrovalo zbog krumpir salate, što je potvrdila i mikrobiološka analiza.
Iz policije navode da su odmah po saznanju za događaj pripremili uzorke hrane za analizu, zatražili izlazak predstavnika sanitarne inspekcije Državnog inspektorata i Zavoda za javno zdravstvo te obustavili rad restorana.
- Nakon završenog nadzora i analiza, utvrđeno je da je mikrobiološka čistoća objekta, temeljena na analizi brisova predmeta, površine, pribora i ruku zaposlenika, zadovoljavajuća sukladno Pravilniku o učestalosti kontrole i normativima mikrobiološke čistoće u objektima pod sanitarnim nadzorom i Priloga I. Pravilnika (N.N.137/09), dok je analiza dostavljenog uzorka hrane (krumpir salata) pokazala da rezultati ispitivanja nisu sukladni preporučenim mikrobiološkim kriterijima Vodiča za mikrobiološke kriterije za hranu (Ministarstvo poljoprivrede, ožujak 2011.) čija je provedba osigurana Zakonom o higijeni hrane i mikrobiološkim kriterijima za hranu (N.N. 18/2023) - priopćili su iz policije.
Nakon obavljenog nadzora i postupka po preporukama i nalazima, sanitarna inspektorica je odobrila nastavak rada kuhinje sa 1. ožujkom 2023. godine. Međutim, obzirom da je objekt u Petrinjskoj 30 u predviđen za konstrukcijsku obnovu te je u tijeku preseljenje službi koje tamo posluju, Policijska uprava zagrebačka u ovom trenutku neće ponovo otvarati restoran na toj lokaciji već će djelatnike rasporediti na rad na drugim lokacijama, a opremu uskladištiti do ponovnog otvaranja nakon obnove, navode iz policije.
U tijeku je i nadzor cjelokupnog poslovanja segmenta ugostiteljstva u uslužnim poslovima Policijske zagrebačke te će se nakon završenog nadzora donijeti preporuke koje će biti implementirane radi unaprijeđena poslovnih procesa i kvaliteta usluge.