Prizor je bio apokaliptičan: S neba su padali leševi i prtljaga
Živote je u najvećoj zrakoplovnoj nesreći u hrvatskom zračnom prostoru izgubilo 176 ljudi. Na današnji dan 1976. poginuli su svi putnici i članovi posade oba zrakoplova.
"Naime, Tasiću je to bio treći dan za redom da je radio smjenu od 12 sati, a u to vrijeme u zagrebačkoj Kontroli leta vladao je kroničan nedostatak zaposlenika", kako je to moguće kad ljevičari tvrde da je u Jugoslaviji ...prikaži još! radnik bio zaštićen i da je sve bilo divno i bajno...
BiceBolje: Moguce da u to vreme nisu imali dovoljno obucenih kontrolora leta, pa su zato ti koji su znali posao (a evo vidimo kako su i oni znali) morali raditi tako puno...
Kada je Tasić shvatio da bi se mogli sudariti počeo je u panici mljet na hrvatski, do tada je sve bilo na engleski kako treba i biti. Jedan pilot ga je razumio, ali onaj drugi nije.
"...deset četvornih kilometara u širinu i 62 u dužinu..." Ovo baš i ne kužim... kaj nije četvorni kilometar mjera za površinu?
toma789: Da li stvarno očekuješ od novinara 24sata, koji izgleda nije niti hrvat, da zna mjerne jedinice koje se uće u nižim razredima osnovne škole?
mickey_zg: I to što kažeš...
Koje gluposti, znači da je radio pet dana po 12 dati onda bi bio osloboďen, a za sedam dana možda će i nagrađen
"Naime, Tasiću je to bio treći dan za redom da je radio smjenu od 12 sati, a u to vrijeme u zagrebačkoj Kontroli leta vladao je kroničan nedostatak zaposlenika", kako je to moguće kad ljevičari tvrde da je u Jugoslaviji ...prikaži još! radnik bio zaštićen i da je sve bilo divno i bajno...
Jedino sto mi je upalo u oko zanimljivo je da su ljudi susili travu
kapela: da ito u devetom mjesecu
Zar se u to vrijeme toliko radilo ?
BiceBolje: Moguce da u to vreme nisu imali dovoljno obucenih kontrolora leta, pa su zato ti koji su znali posao (a evo vidimo kako su i oni znali) morali raditi tako puno...
Jozoglumac1: Pa ako uzmemo u obzir širinu i visinu zračnog prostora dobro ih je uspio slupati
BiceBolje: A treba i to znati :)
Kada je Tasić shvatio da bi se mogli sudariti počeo je u panici mljet na hrvatski, do tada je sve bilo na engleski kako treba i biti. Jedan pilot ga je razumio, ali onaj drugi nije.
30 kola hitne pomoći....kada avion padne nitko ne preživi
Već tada su se Hercegovci počeli zapošljavati preko veze. S brda na kontrolu leta.
Komunizamnje odnio puno zivota
Prometheus: Nije komunizam samo budale kao ti
To ti je kad u kontroli leta rade uhljebi koji nisu kompetentni za obavljanje posla na razini.
medo59: Lupetaš gluposti,prouči,
Pametan komentar.
Ne slažeš se? Komentiraj!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.