U petak će se saznati tko je autor pobjedničkog slogana. Novi slogan dolazi nakon prijašnjih 'Mala zemlja za veliki odmor', te 'Mediteran kakav je nekad bio'...
'Hrvatska, puna života': Novi slogan za promicanje turizma
Hrvatska turistička zajednica predstavila je svoj novi krovni slogan - 'Croatia Full of Life', odnosno 'Hrvatska, puna života', javlja Večernji list.
U petak će se saznati tko je autor. Naime, na izradi novog krovnog slogana HTZ-a bilo je angažirano pet timova, GREY Zagreb i GREY EMEA, domaći Studio Sonda d.o.o. i M&C SAATCHI, BBDO Zagreb s britanskim AMV BBDO-om i DEC BBDO-om iz Španjolske, Bruketa&Žinić sa španjolskim partnerom SCPF te McCann Zagreb s britanskom tvrtkom Future Brands.
Podsjetimo, do sada su bila dva službena slogana hrvatske turističke promocije. Slogan 'Mala zemlja za veliki odmor' koristio od osnivanja HTZ-a , a od 2001. do danas koristio se slogan 'Mediteran kakav je nekad bio'.