Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Veliki prosvjed protiv cenzure: Dosta je bilo progona novinara!

Najavljeni prosvjed uslijedio je nakon što je sredinom veljače više od trideset udruga civilnog društva pokrenulo bojkot HRT-a, te su najavili kako neće sudjelovati u programu HRT-a, a sve u znak podrške tuženim novinarima i medijima

Komentari 187 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar jo2hn8ny
    jo2hn8ny

    Ova im je dobra : "Počeo prosvjed protiv cenzure". Ma majke ti koje cenzure. U 24 sata napisali "pravila" ponašanja kojima bi i Mao Ce-tung pozavidjeo. Čim zazvoni crveni telefon admin samo lupa žute i crvene ko da je naj ...prikaži još! rodnija godina. Zbilja strašno da novinari govore o cenzuri.

    30 Subota, 02.03.2019. u 12:25
    • Avatar tovar

      tovar: i Kim Jong Un bi se trebao posramiti nam našim vođama...

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 12:37
    • Avatar popular123

      popular123: Ne slažem se.Većinom Admin ne griješi.

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 12:48
    • Avatar jo2hn8ny

      jo2hn8ny: A zbog čega ja moram malo malo pisati Članak 38. Ustava Republike Hrvatske, a koji glasi : "Jamči se sloboda mišljenja i izražavanja misli. Sloboda izražavanja misli obuhvaća osobito slobodu tiska i drugih sredstava priopćavanja, slobodu govora i javnog nastupa ...prikaži još! i slobodno osnivanje svih ustanova javnog priopćavanja. Zabranjuje se cenzura. Novinari imaju pravo na slobodu izvještavanja i pristupa informaciji. Jamči se pravo na ispravak svakomu komu je javnom viješću povrijeđeno Ustavom i zakonom utvrđeno pravo".

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 12:54
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: johnny, pa ti uopće ne kužiš da je admin takav zato što mora to radit, baš zbog cenzure koja mu je naređena

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 13:55
    • Avatar popular123

      popular123: Sloboda govora nije apsolutna.Apsolutna je samo nula.Cenzura i odgovorna upotreba slobode govora nisu sinonimi.Meni je drago da se brišu komentari koji nemaju veze sa slobodom govora,napisani bez da išta kažu,a vrijeđanje im je jedina svrha.(imam crveni i žuti i ne bunim se.)

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 14:02
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: podržavam odgovorno moderiranje, a to uključuje i brisanje multiprofilnih grbavih likova

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 14:30
    • Avatar St. Jimmy

      St. Jimmy: "admin ne griješi"... ne, admin je božanska osoba, nepogrešiva

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 14:48
    • Avatar St. Jimmy

      St. Jimmy: nego, popular, a tko određuje što je sloboda govora, a što cenzura? Ti? Po kojim kriterijima? Po onim "što je u skladu s mojim viđenjem stvari to je ok, što se kosi s mojim viđenjem stvari to treba brisati"? Tko ...prikaži još! ima ultimativno pravo na istinu i na iznošenje mišljenja, ti? Admin? Dakle, imamo proklamiranu istinu, propisanu. Stvar je u tome što je ovaj prosvjed apsolutno i krajnje licemjeran.

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 14:52
    • Avatar St. Jimmy

      St. Jimmy: "podržavam odgovorno moderiranje, a to uključuje i brisanje multiprofilnih grbavih likova" - samo grbavih? A onih drugih, s kojima se načelno slažeš u stavovima?

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 14:54
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: svi multiprofilni su za meni grbavi, kao i oni što sebi daju plus prije nego puste komentar i pojedinačno dijele lekcije ,poput tebe

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 14:56
    • Avatar popular123

      popular123: St.Jimmy:Na ovom portalu admin određuje granice.Nitko nije nepogrešiv.Ja sam zadovoljna jer je manje govora mržnje,seksističkih ispada,vulgarizama i sl.Postoje kriteriji za slobodu govora i koja su ograničenja.Moći komunicirati na koliko-toliko kulturan način meni je u redu.Ne doživljavam to kao cenzuru.

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 15:36
    • Default avatar - 03041

      03041: Tužio bih io ja novinara ako radi za mene i ne objavi demant na jednu vijest koji pošalje prozvani. neka objavi demant ako vijest koju je objavio nije provjerena s obje sterane

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 15:55
    • Avatar jo2hn8ny

      jo2hn8ny: U cijeloj ovoj priči imamo problem, a on je taj da ako ja napišem na zadanu temu komentar ponavljajući u nekom djelu što je napisao novinar u svome članku recimo prije par dana, zašto onda dobijem žuti?

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 15:56
    • Default avatar - 03041

      03041: @jo2hn8ny Zato što je to laž (mislim nije valjda novinari ne bi pisalilaži)

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 16:34
    • Avatar St. Jimmy

      St. Jimmy: popular, ako na ovom portalu admin određuje granice, onda u državi pravosuđe određu je granice. Ako portal sebi pridržava određena prava, a onda se žali kad ta ista prava pridržavaju i drugi, onda se to u najmanju ruku zove licemjerje. ...prikaži još! Admin sebi uzima za pravo određivati što se smije, a što ne smije reći, ali se žali kad se na to pravo pozovu tužitelj, pravosuđe i država. Ne možeš imati oboje, ne možeš se žaliti na cenzuru, a istovremeno cenzuru provoditi.

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 17:09
    • Avatar popular123

      popular123: St..Jimmi:Komunikacija mora imati barem minimumpristojnosti.A govor mržnje nije sloboda govora,isto kao i vulgarizmi,seksizam,namjerno vrijeđanje i sl.krajnosti.Treba razlikovati banalne društvene mreže od pravosuđa.

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 17:18
    • Default avatar - prokurator

      prokurator: kada ljudi ne shvaćaju razliku između političke cenzure medija (preko tisuću tužbi novinarima) i cenzure komentara u kojima ima psovki i uvreda... a što dalje govorit.

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 18:58
    • Avatar jo2hn8ny

      jo2hn8ny: Problem je kada komentator napiše argumentirani komentar na zadanu temu, a to se nekome ne svidi ili zazvoni crveni telefon i onda on bude baniran.

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 19:05
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: Mal ću prepraviti onaj stari, iz doba utopiye, ugovor o radu. "Čl.1. Admin je u pravu. Čl.2 Admin je uvijek u pravu. Čl.3 Ako se slučajno dogodi da je komentator u pravu, a što je u praksi nemoguće, primjenjuje se ...prikaži još! čl.1 ili čl.2." :)

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 19:28
    • Avatar St. Jimmy

      St. Jimmy: "Komunikacija mora imati barem minimumpristojnosti" - slažem se. No, tko će propisati što je "minimum pristojnosti"? I tko će to napraviti objektivno i nepristrano? Tko će objektivno i nepristrano propisati što je "govor mržnje"? Govor mržnje je sintagma, nešto što ...prikaži još! zapravo ne postoji, nešto što ne možeš definirati, kamo li propisati pravilima i zakonima, to nije moguće. A ako netko to i pokuša, posljedice toga u pravilu će biti daleko gore od samog "govora mržnje". I u pravilu to će propisivati onaj za koga uopće ne želiš da to propisuje. To je kao lijek čije su nuspojave i posljedice daleko gore od simptoma zbog kojeg lijek uopće uzimaš. Mi u našem Kaznenom zakonu imamo, po meni, odlično definirano nešto, a to je "poticanje na kazneno djelo". Odnosno, kako to Amerikanci zovu "call to action". To je kažnjivo djelo, dakle poticanje na nasilje. Npr ako napišeš "pobijmo pedere", to je poticanje na nasilje i to je kažnjivo zakonom. Ali ako samo nekoga nazoveš "pederom", to nije, niti može biti kazneno djelo. Ponavljam, "govor mržnje" je sintagma izmišljena za etiketiranje političkih neistomišljenika sa ciljem ušutkavanja nečega što netko ne želi čuti, jer nije u skladu s nečijim mišljenjem.

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 21:17
    • Avatar St. Jimmy

      St. Jimmy: Još nešto sam htio reći. Što je bolje, zabraniti nešto i cenzurirati, pa onda imaš situaciju gdje mnogi misle to i to, ali nitko ne smije reći, ili pak ne cenzurirati, već prepustiti sudu javnosti, tako da javnost može to ...prikaži još! čuti, osuditi i odbaciti? Što misliš, što je dugoročno bolje?

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 21:21
    • Avatar St. Jimmy

      St. Jimmy: "kada ljudi ne shvaćaju razliku između političke cenzure medija (preko tisuću tužbi novinarima) i cenzure komentara u kojima ima psovki i uvreda... a što dalje govorit." - prvo, ne postoji politička cenzura medija u Hrvatskoj. Da, ima tužbi, ali tužbe ...prikaži još! ne znače ništa. Ono što je bitno je ishod tih tužbi, da li je itko osuđen zato što je napisao istinu? Ili su osuđeni oni koji su pisali neistinu? Što god tko mislio o Hrvatskoj, ipak imamo trodiobu vlasti, nema onog "kadija te tuži, kadija ti sudi", ne odlučuje i ne sudi politika, već sudovi. Što se tiče cenzure psovki i uvreda, slažem se. Kad bi to bilo tako. Ali nije. Ono što se u praksi događa je to da administratori i moderatori sebi dopuštaju puno više od toga, jer i oni su ljudi od krvi i mesa i subjektivni su i pristrani, pa onda tako i moderiraju. Pa onda gotovo svakodnevno imaš situacije gdje nekog admina "vrijeđa" komentar samo zato što nije u skladu s njegovim stavom i mišljenjem, pa to onda cenzurira kao uvredu ili s druge strane imaš situacije gdje ne sankcioniraju očigledne uvrede, ali ide adminu "niz dlaku", u skladu je s njegovim/njezinim osobnim svjetonazorom, pa to onda ne sankcionira, jer "ne vidi u tome ništa loše", bez obzira što neke druge vrijeđa.

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 21:34
    • Avatar St. Jimmy

      St. Jimmy: Povrijedio si osjećaje admina prema tarantinu, stoga se to smatra uvredom. :) To je ono o čemu pričam, kad nekome daš mogućnost da sankcionira mišljenja i stavove, taj će to i činiti. To je ljudski, subjektivnost i pristranost su ljudske osobine.

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 21:49
    • Avatar Nisan te tila

      Nisan te tila: Ja ni me gledam na sta sam dobila karton. Znam da nikoga ne vrijeđam niti sam vulgarna. Samo se neko ne slaže s mojim misljenjem. To već nije moj problem. Možda je adminov. Kako god, admin ni ne čita. Ili ...prikaži još! možda ne razumi sarkazam. A sta cu mi ja, hahaa

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 21:51
    • Avatar popular123

      popular123: St.Jimmy:Govor mržnje je javno izazivanje mržnje prema određenoj skupini(ili osobi)zbog nekog njezinog određenja(rasna mržnja,ksenofobija,antisemitizam itd.)

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 23:04
    • Avatar jo2hn8ny

      jo2hn8ny: Citiram tekst koji je objavljen u Dnevno.hr (Subota, 02. ožujak 2019. u 16:30) : "HRT od HND-a za grubo povrijeđeni ugled, čast i ime traži 200.000 kuna, a pokrenula je i dvije tužbe protiv predsjednika HND-a Hrvoja Zovka pri čemu ...prikaži još! samo po jednoj tužbi od svog suspendiranog novinara potražuje čak 250.000 kuna. Kako je 250.000 kuna za svakog novinara ogroman novac, mogu razumjeti motive i plamteću strast kojom predsjednik HND-a poziva građanstvo na prosvjedni marš uz pratnju bubnjeva i zvižduke zviždaljki na Markov Trg”, zaključuje Slaven Letica u svojoj analizi." Pametnome dosta, a taj lik je tužakao svoje kolege novinare.

      Odgovori Nedjelja, 03.03.2019. u 05:31
  • Avatar nijetebriga
    nijetebriga

    Samo prosvjedujte, i mi citatelji bi mogli u prosvjede, protivimo se cenzuri koja se nad nama provodi... ☺ Ako mi nemamo pravo reci sto mislimo, a da ne dobijemo opomenu zasto bi vi mogli pisat sto hocete.?.Postoji uzrecica, ne cini ...prikaži još! drugome ono sto ne zelis da se tebi cini..u ovom slucaju to je cenzura..

    14 Subota, 02.03.2019. u 13:21
    • Default avatar - Mackarnik

      Mackarnik: Tako je.

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 13:52
    • Avatar nijetebriga

      nijetebriga: Ma nije ni opomena problem ako je opravdana.. vredjanje-sirenje mrznje /netolerancije je ono cemu nema mjesta u medijima-novinama -na portalima-javnosti..Ali kad za nesto sto nije uvredljivo dobijes opomenu, e onda bi rado popricala sa osobom koja opomene djeli..

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 14:05
    • Default avatar - Mackarnik

      Mackarnik: Ovdje nema nikakvih pravila sto se tice kaznjavanja ili cenzure.Mozes biti izbrisan samo zato jer si napisao istinu.

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 14:33
    • Avatar nijetebriga

      nijetebriga: Na to i mislim-istinu je spreman rijetko tko cuti, najmanje priznati da je istina.. Za ovo drugo.. vjerojatno postoji lista-antipati (crna) ko za odstrijel & empati.. Kako god , za sebe mogu reci..ne vredjam-ne sirim mrznju-netrpeljivost .. Oni koji to ...prikaži još! rade nek i snose odgovornost, ali na drugom mjestu..

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 14:42
    • Default avatar - Mackarnik

      Mackarnik: Ljudi imaju pravo izrazit mrznju prema nekome ili necemu.Ako nemamo pravo na mrznju onda nemamo niti pravo na slobodu govora.Danas se sve moze interpretirati kao mrznja.

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 15:02
    • Default avatar - Mackarnik

      Mackarnik: U kratko ljudi imaju pravo biti supcine.

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 15:03
    • Default avatar - kali.linux23

      kali.linux23: Sto se brisu komentari....i borba protiv cenzure hahah

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 16:59
    • Default avatar - prokurator

      prokurator: kada ljudi ne shvaćaju razliku između političke cenzure medija (preko tisuću tužbi novinarima) i cenzure komentara u kojima ima psovki i uvreda... a što dalje govorit.

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 19:00
    • Avatar nijetebriga

      nijetebriga: Procitaj makar komentare prije nego komentiras.. Nema razlike.. pisao fake news, vredjao-psovao .. Bas vi koji se ovdje sad kao zgrazate na nas, vi ste ti koji radite sto ne bi trebali, i smjeli..Tesko vas otkrit, blokira vas vi otvorite ...prikaži još! novi racun i opet po starom.☺. nemoj molim te nista pricati(prokurator)prokurist..

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 19:13
    • Default avatar - prokurator

      prokurator: nije tolko problem ako ja ne znam o čemu pričaš, problem je ako sama ne znaš šta si htjela reć.

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 23:52
    • Default avatar - prokurator

      prokurator: bože sačuvaj da bih trošio život na otvaranje drugih acounta... svi mi ponekad dobijemo karton bezveze, jer su nam drugi nalupali zastavice itd. ali to nema ama baš NIKAKVE veze sa sadržajem članka koji bi ti ovdje trebala komentirat. u ...prikaži još! ostalom - baniranja su dio portala, kome se ne sviđa neka pređe na fb ili nešto treće, i sve rješeno...

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 23:52
    • Default avatar - Mackarnik

      Mackarnik: kaze prokurato kome se ne svida nek prede na facebook ili nesto trece.Glup si covjece.SVI danas cenzuriraju komentatore.Youtube,Google,etc SVI.Tako da nije sve "rijeseno" kako ti to volis srati.Ostat cemo ovdje i izborit se za nase pravo da izrazimo misljenje inace ...prikaži još! ga necemo imat nigdje.

      Odgovori Nedjelja, 03.03.2019. u 07:37
    • Default avatar - prokurator

      prokurator: a, evo jednog pametnog reta.rda. tko je pokrenuo ovaj portal??? tko je odlučio da će postojati komentari na članke, i kada? jel ovo možda neko ustavno pravo? ili je to možda nečija privatna firma? ove komentare mogu i ukinuti ako ...prikaži još! žele. ali ti si toliko piglu da ne kontaš da su oni ovdje jer njima povećavaš broj klikova, za koje im oglašivači plaćaju. znači tvoje tobožnje "pravo na mišnjenje" je nečiji odličan biznis, ti si ovdje sa nečijom svrhom i radiš točno ono koliko ti je dozvoljeno. a cenzura fb nije postojala 10ak godina, ali je uvedena upravo zbog ovakvih kao ti. savjet - odrasti i izađi iz podruma.

      Odgovori Nedjelja, 03.03.2019. u 14:01
    • Avatar nijetebriga

      nijetebriga: prokurator... spremi se polak i sisaj na FB.. Twit i sta ti znam sto imate.. Ostavi na skoji smo duze ovdje da u miru pojedine teme komentiramo, bez ometanja ... Svak ima misljenje i pravo na njega..ne moras se slozit ...prikaži još! ali ni svoje drugima podvalit..

      Odgovori Nedjelja, 03.03.2019. u 18:29
  • Default avatar - LeandroZG
    LeandroZG

    Meni stalno brisu komentare

    4 Subota, 02.03.2019. u 13:20
  • Avatar Zagrebacki_golub
    Zagrebacki_golub

    Ne podržavam veliku večinu novinara jer pišu neistinu i pišu kako im se kaže! Radi vaših tekstova i objava je puno više zla na ovom svijetu nego dobrog!

    1 Subota, 02.03.2019. u 13:12
    • Default avatar - kiki_4

      kiki_4: Bune ti se novinari koji su upravo protiv toga. Uhljebljeni nestručni novinari koji pišu po diktatu središnjive HDZa danas garant nisu na prosvjedu

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 14:49
  • Avatar intellectus
    intellectus

    I sam bih od sveg srca podržao prosvjed HRVATSKIH novinara, a ove NIKADA, ovo su sve samo ne hrvatski!

    6 Subota, 02.03.2019. u 17:10
  • Default avatar - Alternativa.
    Alternativa.

    "Covington gate" - padaju glave novinarske, otkazi pršte, kao i milijunske tužbe. Tako i treba. Niste nedodirljivi, niste iznad Boga. Za svaku napisanu riječ imate odgovarati.

    12 Subota, 02.03.2019. u 13:23
    • Avatar popular123

      popular123: I tako dok se ne ugase.Tuže ih "dobro potkoženi"uhljebi.Otkad je cenzua u redu?

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 14:32
    • Avatar St. Jimmy

      St. Jimmy: popular, neće biti kažnjeni ako su pisali istinu. Kleveta je pisanje neistine. Covington gate koju Alternativa spominje, ako nisi upoznat, je afera koju su doslovno fabricirali mainstream mediji u Americi i napravili javni linč protiv grupe školaraca, zbog čega sad ...prikaži još! padaju glave. I to je u redu. Nitko ne smije imati pravo neutemeljeno blatiti bilo koga, a mediji trebaju stajati iza onoga što objavljuju i odgovarati za to.

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 14:46
    • Avatar Demetra

      Demetra: A tek Jussie Smollet....A klinci iz Covingtona su podnijeli tužbu protiv Washington Posta, dabogda ih uništili odštetom, što vjerojatno i hoće.

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 15:04
    • Avatar popular123

      popular123: St.Jimmy:Upravo pravosuđe je problm.Kažnjavaju se novinari zbog "nedodirljivih".Slažem se za ostalo.

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 15:30
    • Avatar Demetra

      Demetra: Novinari se kažnjavaju za klevetu, nikad za istinu, tak da ne serendaj.

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 15:52
    • Avatar popular123

      popular123: Demetra:može bez onog "serendaj".Znači li taj izraz da nemaš argumenata,ili što?Pročitajte malo o "klevetama" koje su suđene.Štite se "jači".

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 16:17
    • Avatar Demetra

      Demetra: Ne moram čitati, znam što mi dolazi na stol. I koja to kleveta nije bila kleveta? Može primjer, kad smo već kod argumenata?

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 16:20
    • Avatar Demetra

      Demetra: Konkretno, što nije bila kleveta, a da je list presuđen?

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 16:24
    • Avatar Demetra

      Demetra: Jerbo ono što je pisalo u News Baru sasvim sigurno nije bila satira. Ajmo dalje...

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 16:26
    • Avatar popular123

      popular123: Bila je satira,navedeno jasno.Činjenice točne.Podravski:nema demantija da nije u pitanju nepotizam,samo kleveta zbog "duševnih boli".Političari i tuže većinom zbog "duševnih boli"iako moraju biti spremni na kritike koje njihov izbor nosi.

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 16:35
    • Avatar popular123

      popular123: Ako sami ne vidite,treba čekati pravomoćnu presudu.Dvostruka mjerila nisu dobra sudačka praksa. Danas je očito da se uvodi cenzura i da se nastoje ugasiti manje redakcije zbog nemogućnosti plaćanja za "klevete".U slučaju Podravskog vidljivo je da sudstvo nije neovisno.

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 16:58
    • Avatar ravno1

      ravno1: Lijepo je vidjeti da sve veći broj komentatora jako dobro razumije u kakvom je stanju većina "našeg takozvanog novinarstva". Nisam fan HRT-a ali po pitanju tužbi protiv tih likova - na HRT-ovoj sam strani. I na kraju, molim tih "tridesetak ...prikaži još! takozvanih udruga" da i dalje bojkotiraju HRT jer mi HRT izgleda sasvim normalna televizija kada ne moram gledati gong-OVCE, Zovkote, Lukičke i slične likove.

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 21:59
  • Avatar Cajger
    Cajger

    24 sata .. zakaj niste dopustili komentiranje na članku .... postani novinar 24 sata ??)

    5 Subota, 02.03.2019. u 13:35
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: Bio bi prevelik broj zamolbi za posao, tko bi to mogao odraditi? :)

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 13:59
    • Avatar Prčvarnica

      Prčvarnica: bolje ih pitaj zašto nisu dopustili komentiranje da su broj 1 portal i da su zato najposjećeniji.

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 15:53
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: Prčvarnica@ sjećate se takvih tema od prije dvije-tri godine, ono kolko komentara i postova je isparilo:-)

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 19:08
    • Default avatar - prokurator

      prokurator: sve 5, jedino ne znam zašto ste još uvijek ovdje. lako za mene, al ni vi ne znate. na svakom portalu masa ekipe koja pljuje taj portal. zanimljiv hrvatski fenomen.

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 19:11
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: Zabavljamo se. Imamo istomišljenike i neistomišljenike. Zato i služe portali.

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 19:12
  • Default avatar - Andrija-
    Andrija-

    Da pišete istinu nitko vam ništa ne bi mogao. Problem je kad pišete i objavljujete neistine, pa vas tuže. A to vas i boli.

    2 Subota, 02.03.2019. u 13:29
    • Avatar popular123

      popular123: Mislim da su neke istine nerado čitane.

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 14:34
    • Default avatar - prokurator

      prokurator: andrija da je meni te pameti da se odmorim... poznato je da svaka vlast na ovom svijetu samo čeka objavljivanje istine o sebi samoj..

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 19:09
  • Avatar Osijek-1
    Osijek-1

    Je li itko od prosvjednika onak slučajno spomenuo nešto što se zove odgovornost za javno napisanu ili izrečenu riječ?

    2 Subota, 02.03.2019. u 14:00
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: Zar vi uvažena kolegice to očekujete od ovih aktivista skupljenih zbrda s dola, uz sve moguće ostale bubnjar aktiviste?

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 20:21
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: Ne vidim svrhu prosvjeda koji vodi udruženje s gospođom kao predsjednicom, a čiji je suprug u koaliciji u vlasti protiv koje navodno prosvjeduju. Ako sam dobro razumjela.

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 20:22
  • Avatar purgerica prva
    purgerica prva

    Pazi ti fotku, zamijetih sam nju. Pa bokca ti, prikazuje zgradu Novinartskog doma, autosalona i kafića kak da je pariška opera! A Zovko i protesti? Ma dajte, ne nasmijavajte me!

    3 Subota, 02.03.2019. u 09:46
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: Teško, zavoljela sam neke stvari od roditelja, kao Pink floyd! Pa onda Prljavce. Michael Joseph Jacksona, lergendu. Ma, muzika je uvijek zakon, svih vrsta. Volim jaz!

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 15:01
    • Avatar Demetra

      Demetra: Koliko ti profila imaš, jadan ne bio?

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 15:57
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: Jada, ovo je od jučet 7 nick! ADMINISTRACIJO!

      Odgovori Nedjelja, 03.03.2019. u 09:17
  • Default avatar - LeandroZG
    LeandroZG

    Cenzura?

    Subota, 02.03.2019. u 13:19
  • Avatar dastipet
    dastipet

    Jedno je cenzura, a drugo odgovornost. Ako se nešto napiše, mora se stajati iza toga, a ne odmah vrištati to je cenzura... Lijepo uzmite odvjetnike i dokažite da ste napisali nešto što stoji, uostalom kako se to radi u normalnom ...prikaži još! svijetu, a ne sad raditi pritisak kroz medijski linč... Bilo bi lijepo već jednom uvesti odgovorost u te strukture i maknuti tu toliko izraženu podobnost. Ako pogledate taj HND, tamo ne možete biti ako niste lijevo orjentirani, organizacija koja bi trebala štititi sve novinare, prvo gleda ideologiju, a tek onda da li su nekome povrijeđena prava. Novinari koji po njima nisu pravilno ideološki orijentirani nemaju nikakvu zaštitu... Znači, ta organizacija ne štiti novinare, već ideologiju. Shodno tome, svaka njihova akcija je ideološka i pozivanje na viši cilj nekakve zaštite prava je smiješno...

    Subota, 02.03.2019. u 14:02
  • Avatar St. Jimmy
    St. Jimmy

    "udruge civilnog društva" - koje financira tko?

    7 Subota, 02.03.2019. u 14:38
    • Default avatar - kiki_4

      kiki_4: ajde ne trkeljaj. Imaš na njihovim web stranicama koliko novaca dobivaju, od koga, i koliko troše. Pitaj Pantovčak gdje su troškovi koji bi morali biti transparentni i javni? Pitaj crkvu?

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 15:01
    • Avatar Usora1

      Usora1: bojim se kikice da ti trkeljas, hnd potpresjednica g. pupovac alias lukic a kao prosvjedije protiv vlade, prvi u koloni stankovic a zivi od hrt-a protiv kog su navodni prosvjedi, odmah do njega ona srnavka i luda n. boric (nisam ...prikaži još! zamijetio onu radman), pa kad tome dodas a. tomic, fali im dezulovic i drcni novinari snv-a pa da zaokruzimo pricu. sve jalove jaslare koje zive na drzavnoj proracunskoj sisi a zajednicko im je da svi zajedno nemaju pola pozitivna clanka o toj istoj drzavi. sve subvencije (neproizvodni sektor) treba ukinuti a ove druge dobro preispitati.......

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 16:11
    • Avatar St. Jimmy

      St. Jimmy: kiki, na ništa ne trkeljem, ništa nisam ustvrdio, ja sam pitao. Zamjenom teza nisi odgovorio/la na moje pitanje.

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 17:10
    • Default avatar - prokurator

      prokurator: usora - prosvjed je bio prepun novinara hrt, nisu prosvjedovali protiv samih sebe valjda.. nego protiv uprave kuće koja je spojena sa političkim vrhom (zna se kojim), i politike prema novinarima. je li to tako teško shvatiti? ako ništa ne ...prikaži još! kontate aj okanite se komentiranja, bilo bi poštenije.

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 19:06
    • Avatar Usora1

      Usora1: prokurator: pa gospoda "pravi novinari" bi se prvo trebali distancirati od krvih koji po narudzbi zagadjuju medijski okolis i pune sudske dvorane. a onda se distancirati od ovih nvo-, i polit-fukara koji (bog zna za ciji racun) pljuju po svemu ...prikaži još! mu sto je hrvatima sveto _i oprosti sto nisam poimenice imenovao onog sepavog fotoreportera krvnika mladica koji se na ove prostore dofukljao sa juga juzne, a bas me zanima sto je i za koga dole radio_.

      Odgovori Ponedjeljak, 04.03.2019. u 09:08
    • Default avatar - prokurator

      prokurator: usora - lupetaš u prazno da to peče za oči, a evo baš danas mi poznanik koji radi na hrt kaže da je na prosvjedu bila velika grupa ultra-katoličkog kadra sa hrt. inače hrt je unazad 2-3 godine imao veliku ...prikaži još! čistku "ne-pravovjernog" kadra... ne znam tko se tu još treba distancirati... al šta vrijedi govoriti.

      Odgovori Ponedjeljak, 04.03.2019. u 21:38
    • Avatar Usora1

      Usora1: ma nemoj, a hrt bi u citavoj prici trebala biti sveta krava? hrt je obicno okupljaliste uhljeba a cistke se vrse ovisno tko od politicara drzi dirigentsku palicu. kao najnagleseniji zahtjev "cijenjenog skupa" su drzavne subvencije koje, kao biva, treba ...prikaži još! posteno dijeliti i prestati favorizirati hrt. NAPROTIV, treba dokinuti sve subvencije pa i hrt-u, treba im ukinuti ovrsne ovlasti, pristojba za konzumiranje radijskog i tv prostora treba ici u fond kojim bi se poboljsala prijenosna mreza i ev. potpomogli NEKOMERCIJALNI programi od interesa rh. a cijenjena struka neka uziva u blagodatima trzista kao i ostale i umjesto da se bave sami sobom podju zaradjivati postenim radom. sad me posjeti na jednu gadnu kletvu koju su rabili nasi stari " da bog'da se bavio sam sa sobom", kad se promisli sadrzaj recenog dio toga nadje se i u preslici pojedinih "inicijativa".

      Odgovori Utorak, 05.03.2019. u 08:24
  • Avatar colonelo
    colonelo

    Novinari su zadnji koji se trebaju buniti zbog lošeg stanja u našim medijima. Zašto? Zato što su najslabija karika u priči o medijima. Tužbe protiv novinara? A zašto ne? Tužbi se boje klevetnici i lažovi ako se radi o medijskim ...prikaži još! uradcima. Isto tako i oni koji krše pravila medija u kojima rade. Svi ovi koji danas prosvjeduju u inozemstvu ne bi mogli ni podavati novine a kamoli ih izrađivati.

    Subota, 02.03.2019. u 13:11
  • Avatar dastipet
    dastipet

    Danas je "novinarski prosvjed" onih koji smatraju da ih sudovi progone.Tu je i Documenta, GONG, Pusići, Mesići, Pupovci, SDP-ovci i ostalo poznato društvo.Prosvjed vodi Hrvoje Zovko, predsjednik HND-a.Isti onaj Zovko, koji često pohodi Srbiju, kao i njegov predhodnik Leković i ...prikaži još! koji je na sudovima progonio tužbama svoje "kolege" novinare i od njih naplačivao "svoj ugled i čast".Ova Hrvatska je zaistinski otišla u tri PM.

    Subota, 02.03.2019. u 14:08
  • Avatar BlackRaven
    BlackRaven

    Sad se bune kad cenzuriraju i tuze njih, al sute ko zaliveni kad su dobro placeni za autocenzuru od istih onih koji ih sada tuze. Hehe, ironija.

    Subota, 02.03.2019. u 15:29
  • Avatar dastipet
    dastipet

    Koja cenzura? Mediji imaju i previše slobode.... Ne postoje ni lektori više a kamoli cenzura.. Kako ih nije sram? Novinarstvo je ionako izumrlo, članke po portalima pišu nepismeni i neuki, često copy-paste.. čast rijetkim iznimkama !

    Subota, 02.03.2019. u 14:06
  • Avatar arow
    arow

    Novinari su u stanju unistiti karijeru,privatni zivot, neki se ponasaju kao da su vrh svijeta,normalno ima i dobrih ljudi koji rade svoj posao a o cenzuri nema govora,pa pljuju po svemu sto zele i nikom nista

    Subota, 02.03.2019. u 13:50
  • Avatar Fenix7
    Fenix7

    Anemični će se jako uzrujati zbog prosvjeda. Otprilike k'o i "Admin" kad se komentatori žale na cenzuru... Hehe, Admine prihvati ovo dostojanstveno, nemoj me sad izbrisati... pliiiiiiiz :D

    9 Subota, 02.03.2019. u 12:22
    • Avatar Fenix7

      Fenix7: @solo, nemojjj, ja vooooolim adminaaa! (Šuti više, izbrisat' će i tebe i mene i sve skupa sa mnom) :)))

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 14:11
    • Avatar Fenix7

      Fenix7: P.S. Vlast je slast. Zamisli kako bi lijepo bilo kad bismo svi imali tu moć..., jednostavno sve ono kaj ti ne odgovara osobno jednostavno izbrisati jer za tebe to nije prihvatljivo... Kad' bi neki ljudi skočili s visine svog ega ...prikaži još! na nivo svoje inteligencije, a pogotovo empatije - poginuli bi!

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 14:24
    • Avatar Lun@777

      Lun@777: hahahaha, baš si dobar/a Fenix, za šalu +++++

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 14:24
    • Avatar Fenix7

      Fenix7: @Lun@, već znaš da sam dobra. ;-)

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 14:26
    • Avatar Lun@777

      Lun@777: Znam da si dobra, znam, samo toliko nickova čitam, pa nekada zaboravim tko je muško ili pak žensko, sa mudima... he he he

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 14:33
    • Avatar detektor istine

      detektor istine: Ima tako dana kad se admin digne na lijevu nogu pa mi pobriše sve komentare u kojima "hvalim" naš jedini i nedostižni kradeze , našu milu i dragu " zločinačku udrugu " , našeg jedinog domoljubnog kompilatora i to diplomiranog ...prikaži još! g . Admine , admine , koga li se ti bojiš , ko te proganja ....

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 15:17
    • Avatar Lun@777

      Lun@777: Svi smo to doživjeli detektor istine, ali mi najviše žao kada mi na benigne komentare udare cenzuru. No često su tu krivi i neki komentatori koji ti tiskaju zastavicu, pa nas onda baniraju.

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 15:32
    • Avatar Fenix7

      Fenix7: Evo @solo, obrisali su tebe, neće valjda i mene. Šmrc. I još jednom - šmrc. A mislim da će i mene poništiti. I kako onda prosvjedovati protiv cenzure? Evo, novinari, žalite se protiv cenzure, a mi jadni ne smijemo ovdje ...prikaži još! ni prdnuti. Zašto za sebe tražite prava koja drugima ne priznajete? Ponašate se identično. Priznajete samo ono što želite čuti. Svaki prigovor na svoj rad brišete ili kažnjavate. Nije li to malo licemjerno? S druge strane, danima vam u komentarima stoje reklame za seks i upitnu zaradu putem interneta (besplatne reklame lopovima)... Nekako zbog svega toga ne podupirem ovaj prosvjed.

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 15:35
    • Default avatar - poštenjak1

      poštenjak1: Zaboravio si najvažnije,rehabilitirani komunisti.

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 17:58
  • Avatar sebastiansebatic12
    sebastiansebatic12

    Udruga priznata od 100 novinara i njenih financijera.

    Subota, 02.03.2019. u 12:42
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message