Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Računi iz pakla: Platite 83.000 kuna za vodu ili vam ide ovrha!

Kad je cijev na parkingu puknula jedva i da se vidjelo. Nitko nije primijetio, kažu sestre Maja Nicole i Katarina Kovačević. Vodoopskrba Zagreb tvrdi da je kvar u njihovoj nadležnosti. Traže da podmire dug ili šalju ovrhu

Komentari 237 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar Rosenrot
    Rosenrot

    Platite,nema veze što niste to potrošili.U Hrvatskoj se nemate pravo žaliti niti imate ikakva prava.

    49 Nedjelja, 31.03.2019. u 20:05
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: Ako plate ovi ce pocet tako svima slati racune. Namjerno ce polomiti cijevi da bi istekla voda.

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 20:11
    • Avatar NKNK

      NKNK: Tko će polomiti cijevi ? O čemu ti ti pričaš ? Voda je istekla poslije vodomjera. Poslije vodomjera cijevi su vlasništvo stanara i njihova odgovornost. S tim cijevima vodovod nema nikakve veze.

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 20:17
    • Avatar NKNK

      NKNK: Rosenrot…, odeš na benzinsku, natočiš i pukne ti instalacija i razlije se gorivo. Nisi ga potrošio kao ni one vodu. Trebaš li platiti to gorivo ili misliš da bi se trebalo žaliti INI jer je pukla TVOJA instalacija ?

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 20:20
    • Avatar Rosenrot

      Rosenrot: Ne moraju bušiti već su izbušene cijevi.Nedavno je bio članak o postotcima koji se gube do krajnjeg korisnika i u nekim krajevima RH iscuri 90% vode.Druga stvar,sličan račun je dobila moja teta za struju.Cifra je bila 48 000 kuna.Struju nije ...prikaži još! trošila jer je tada živjela u njemačkoj a ključ od sata za očitavanje su imali zaposlenici iz elektre.Ista stvar,platite ili ćemo vas ovršiti.Teta im kaže ali to je greška u brojilu jer su ga mijenjali.Oni kažu možda i je ali platite ili ćemo vam iskopčati struju dok se sudski ne riješi.ok,ode teta kod odvjetnika želeći tužiti elektru i odvjetnik joj kaže sljedeće.Gospođo platite im jer je to državna tvrtka i biti ćete bez struje godinama dok se ne donese sudska presuda.Ode u Elektru i kaže da ne može to platiti i frajer joj na šalteru kaže,ok...Nemate 48 000...Jel može 25 000? Kao na hebenoj tržnici.I teta je platila jer se tada taman vratila u mirovini u Hr...To je Hrvatska za koju su desetci tisuća poginuli.

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 20:30
    • Avatar Rosenrot

      Rosenrot: NKNK znači one su natočile svu tu vodu u kadu i ispustile?

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 20:36
    • Default avatar - Provokator2322

      Provokator2322: meni je njihov čitač mjerila namjerno pisao već potrošnju jer su susjedi krali vodu a on to zna

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 20:43
    • Default avatar - Provokator2322

      Provokator2322: Rosenrot zaboravio si krađu vode pogotovo ljeti, zato je voda i tako skupa

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 20:44
    • Avatar NKNK

      NKNK: Rosenrot, ja ću tebi vrlo lako odgovoriti na tvoje pitanje, ali ti nisi na moje ? Jer bi jasno morao odgovoriti da to gorivo normalno trebaš platiti. Nebitno je jesu li pustile kroz kadu, popile, kupale slonove ili bilo što ...prikaži još! drugo... Voda je iscurila na NJIHOVIM instalacijama, a ne Vodoopskrbinim. Samim time što su instalacije njihove, potrošač ih je dužan održavati. Vodomjer je mjerilo koje pokazuje koliko je vode proteklo kroz te instalacije. Kako je ta voda utrošena nikog ne zanima. Kao što nikog ne zanima jeli tebi na autu pukla instalacija pa se gorivo razlilo ili si ga potrošio razvozeći kurve ili dijecu u vrtić.

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 20:51
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: NKNK jako si pametan. Lijepo ti pise je puknula cijev u ulici i da je vodoopskrba Zagreb rekla da je puknuce cijevi u njihovoj nadleznosti i nakon toga su poceli stizati astronomski racuni stanarima zgrade.

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 21:24
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: rosenrot znas NKNK iz gruada je bio na licu mjesta i pogledao cijevi pa zna gdje je tocno puklo :D

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 21:25
    • Avatar Bad card

      Bad card: Ljudi moji, pa jednostavno je nemoguće da toliko vode iscuri u tom razdoblju kroz cijev te širine. Čak i kada bi tolika količina vode i mogla izaći kroz tu cijev ona bi negdje trebala i završiti. Znači to bi bilo ...prikaži još! moguće jedino ukoliko ispod njihove zgrade ima neka prazna špilja obujma 2 Jaruna u koju bi direktno otjecala voda ili ukoliko je netko cijev za dovod vode direktno spojio na cijev za odvod vode.

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 21:27
    • Avatar NKNK

      NKNK: Govnara, jel ti imaš bunar ili vodu na pumpu ili što ? Jel očito nemaš brojilo i o tome nemaš pojma. Komuniciraš na razini djeteta. Ja mogu biti i na Marsu. Ako su im stigli toliki računi znači da je ...prikaži još! instalacija pukla nakon vodomjera. Ako je pukla nakon vodomjera instalacija je njihova, a ne mrežna. Ako do sad ne shvaćaš, što ću ti ja. Opcije crtanja nema.

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 21:31
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: ja vodu nosim iz mora ispred kuce :D :) a ti meni reci gdje je otislo toliko kubika vode u zgradi? ljudi bi imali poplave u zgradi pa sad vidi jel to brojilo ocitalo ili sveti petar

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 21:41
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: moje brojilo za vodu je pet petara od stana i da je isteklo toliko kubika vode isteklo bi u garazu susjedu

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 21:43
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: uostalom da je puknula cijev od vodomjera do stanova kad bi ljudi pustali vodu voda bi im slabo tekla ili ne bi tekla uopce vec bi sve izaslo na tom puknutom mjestu, nema nikakve logike

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 21:47
    • Avatar Bad card

      Bad card: Tolika količina vode u tom razdoblju ne može samo iscuriti. Za tu malu zgradicu se postavlja cijev malog promjera i da tolika količina "iscuri" trebao bi biti toliki pritisak u cijevima koji bi tu vodu bacao nekoliko stotina metar u vis.

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 21:55
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: naravno, vidjeli bi da negdje izlazi tolika kolicina vode. Poplavilo bi negdje u zgradi sto posto.

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 21:58
    • Avatar Tihakucanica

      Tihakucanica: @NKK kako vec- tipican hdz/kpj sklop razmisljanja. Prestrasno koliko vas je tako skucenih i rigidnih umova. U normalnoj drzavi bi ovo natezanje trajalo mjesec dana i sud i vjestaci i sve. Ali ovo sto ti i tebi slicni zadtupate...a nista ...prikaži još! osim pozdravi Daruvarca-isti sklop u glavi

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 22:05
    • Avatar NKNK

      NKNK: Pa ne bi imali u zgradi poplavu i ne moraju imati u zgradi. Može biti brojilo i deset, petnaest metara od zgrade. Cijevi su pod zemljom. Zemlja je porozna i guta. Dakle nema poplava. I da, voda im je sigurno ...prikaži još! slabije tekla. Vode u mrežnom sustavu ističe u ogromnim postocima. Pa ljudi imaju vodu i teče im. Ali s obzirom da za tebe neće biti logike dok te god puca taština zbog koje ne želiš najjednostavnije stvari shvatiti, glupo je uopće dalje raspravljati.

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 22:07
    • Avatar NKNK

      NKNK: Kućanice...ti si napisala post s najobičnijim politikantskim floskulama, bez ikakve veze sa temom. To ti je već toliko isprazno i izlizano da ga koriste jedino zatupljeni desničari ili ljevičari kojima kad ponestane argumenata, ne znaju ništa drugo nego to. Pozdravi ...prikaži još! Daruvarca…, a ono možda Tita ili Pavelića, a Bože sačuvaj. Pa daj, ako neznaš, makar šuti. Vjeruj da ćeš biti pametnija.

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 22:13
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: da, njima je voda slabo tekla ali je tekla ocito jer da nije prijavili bi da nema vode sto znaci da ako ti pustis vodu a pola ode negdje van jer je cijev pukla u najgorem slucaju bi moglo doci ...prikaži još! duplo vise racuna jer je pola iscurilo a ne 200 puta vise

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 22:15
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: kladim se da je cijev puknula prije vodomjera jer kroz vodomjer tece voda samo kad ju mi pustimo, stoga je doslo do razlike izmedju ocitovanih brojila i njihovog stanja koje pustaju od vodovoda do brojila i onda su jednostavno tu ...prikaži još! u razliku odlucili naplatiti stanarima zgrade.

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 22:22
    • Default avatar - slavko14

      slavko14: Rosenrot., kako mozes ovakve izmisljotine i lazi pisati , jel ti hrvatska toliko smrdi .

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 22:26
    • Avatar NKNK

      NKNK: Pa zato imaš VODOMJER. VODOMJER. VODOMJER. Halooooo VODOMJER !!!!!!!!!! Pitaj nekog što je VODOMJER. Pitaj ovu kućanicu. Čak i ona će ti reći što očitava VODOMJER. Vjerujem da hoće..., mada nisam 100% siguran.... Ovo je čudo... Vas dvije ste za ...prikaži još! neki šou poput onog pokojnog Željka Malnara....

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 22:26
    • Avatar NKNK

      NKNK: Da, da pukla je prije vodomjera ! Zato im je takvo očitanje. Ajde pametnice zatvori sve špine u svojoj kući, otvori šaht i na vodomjeru odspoji cijevi kad teče samo ako su špine otvorene..... Ti si svjetsko čudo.

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 22:31
    • Avatar Tihakucanica

      Tihakucanica: Boze, kakvih tupavih agresivaca ima sve vise i vise. A dobro, zato i jesmo gdje jesmo...

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 22:39
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: cijela drzava je jedan sou kao i ovi sto podrzavaju takve stvari da se gradjanima naplacuju ovako basnoslovne cifre kad je nemoguce da su toliko potrosili i kad nitko ne reagira. A ova zena je itekako reagirala i pisala vodoprivredi ...prikaži još! ali ih nije bilo briga vec su dolazili i ocitavali vodomjer

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 22:46
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: A ni ti ni ja NKNK nismo vijdeli koje je stanje na racunima a zanimljivo kako je puknula cijev u ulici i ovi iz vodovoda ocito to nisu popravili kako spada i od tada dolaze veliki racuni

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 22:47
    • Avatar NKNK

      NKNK: Ajde dobro...ne znaš, ali se trudiš... Za razliku od ove gore, koja u dva posta osim objeda i političkih floskularenja ne zna spojiti logičnu rečenicu vezanu uz temu, pokušavaš biti logična. Gledaj, nije popravljao Vodovod već GSK. To je nebo ...prikaži još! o i zemlja. I jedina njihova šansa. Jer jedino tužbom protiv GSK i pokušajem dokazivanja da nisu dobro popravili instalaciju eventualno mogu svaliti krivnju na drugog. Ali ne Vodovod. Oni s tim nemaju ništa. Oni traže novac za isporučeno što se očitava na vodomjeru. Drugo ih ne zanima. Oni popravljaju do vodomjera jer do vodomjera spada u mrežu. Drugo, ovi ljudi, ako su već vidjeli što se dešava, a jesu jer su pisali i komunicirali, su trebali zatvoriti na svom šahtu ventil i čekati popravak. E ali je trebalo biti to vrijeme i bez vode. A sad su krivi svi, samo ne oni. E pa nije tako.

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 23:07
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: normalno da vodovod ne zanima , njih samo zanima da posalju racun, briga njih kako ce se platiti. Ovdje se radi o 22 milijuna litara vode, pa da je otislo u zemlju poplavilo bi, nemoguce je . Ne razumijes da ...prikaži još! je njima NAJLAKSE da naplate jadnim gradjanima jer im je sve ostalo teret. Bio je slucaj puknuca cijevi od vodomjera do stanova prije par godina i isteklo je deset puta manje vode i vodovod je reagirao, zasto sad nisu reagirali? Jer u ovakvim slucajevima se cak moze dogoditi da je i vodomjer neispravan a vodomjer je u nadleznosti vodovoda i opet nisu reagirali, smijesno i jako sumnjivo. I da, oni su nadlezni jer meni su prije mjesec dana dosli iz vodovoda i promijenili vodomjer jer je dotrajao i to o njihovom trosku, ja nisam nista platila

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 23:19
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: A sto u gradjani krivi, zamisli neku jadnu staricu od 90 godina, kao da ona zna koji je dan a ne da li je cijev pukla ili vodomjer ne valja, pa ne mogu se ovako ponasati, mi smo im potrosaci ...prikaži još! i redovito placamo racune, nismo neka stoka. Ocito jesmo stoka sitnog zuba koja samo sluzi da nam muzu novac.

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 23:22
    • Avatar NKNK

      NKNK: Nadležni su do vodomjera. Naplaćuju građanima da. A kome drugom ? Pa što bi trebao netko treći plaćati moju grešku i nemar. Za puknuće od vodomjera do stanova vodovod ne reagira, to je netočno jer to jednostavno nije njihova ingerencija. ...prikaži još! Tu isključivo reagira potrošač prema GSK-a ili vodointalaterskom servisu. Ispravnost vodomjera je ispitiva. To je najmanji problem. Međutim tu je već potvrđeno da je voda u golemim količinama curila jer su serviseri izlazili na teren tako da je potencijalna neispravnost vodomjera hvatanje za slamku... Starica od 90 ili bodybuilder od 35 u ovom slučaju je isto. Oboje mogu i ne moraju znati...., ali neznanje i nepoznavanje te ne abolira od dužnosti i obaveza.

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 23:51
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: gdje si ti iscitao da su serviseri izlazili na teren? Ja sam samo procitala da vodoopskrba tvrdi da su oni potrosili toliko vode prema vodomjeru, i nigdje ne pise da je vodovod utvrdio ispravnost vodomjera. Da je vodomjer iscitao NULA ...prikaži još! potrosnje itekako bi provjerili ispravnost vodomjera ali u ovom slucaju nisu

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 23:59
    • Default avatar - zenoljubac

      zenoljubac: NKNK..jel ti radis u vodama???...hoces reci da je posteno da plate taj iznos????...i sta ako je pukla cijev poslje vodomjera,to ima samo kod nas u hrvatskoj...sta su zene mogle ako nisu vidjele

      Odgovori Ponedjeljak, 01.04.2019. u 04:11
    • Default avatar - streetboy-1

      streetboy-1: curke , prodajte stan i preselite se kod mene , voda je besplatna

      Odgovori Ponedjeljak, 01.04.2019. u 06:30
    • Default avatar - jujo

      jujo: Vodomjer mora biti ugradjen u kuci ili u predsoblju ili u podrumu onda je vlasnik kriv.A ako je vodomjer pet metara od kuce onda je kriva vodoopskrbna Firma.

      Odgovori Ponedjeljak, 01.04.2019. u 09:48
    • Default avatar - slavko14

      slavko14: jujo, sve poslije vodomjera pripada tebi , sa svim do vodomjera pa ni sa samim vodomjerom nemas nista , onaj ko ti prodaje mora ti da izmjeri sto ti prodaje , ono sto prode kroz vodomjer je tvoje .

      Odgovori Ponedjeljak, 01.04.2019. u 09:59
    • Avatar Anonimus6666

      Anonimus6666: Vidim ja da mnogi ne shvacaju problem, a problem je u tome da je vodomjer ocito na vecoj udaljenosti od zgrade, prema navodu cijev je pukla negdje na parkingu i ekipa koja odrzava zgradu je navodno taj kvar i popravila. ...prikaži još! Ono sto nije jasno kako je moguce da jedna osoba dobije 5000kn a druga u istoj zgradi 70.000kn racun sto bi znacilo da svaki stan ima svoj vodomjer a to bi znacilo da za recimo 10 stanova je investitor postavljao 10 instalacija od recimo 10-tak metara (ispod parkinga) sto je totalno ludilo. Ako su brojila u zgradi onda se postavlja pitanje gdje je oteka tolika voda.

      Odgovori Ponedjeljak, 01.04.2019. u 10:44
    • Avatar amun6

      amun6: pa stajala im je voda na parkingu. nezna se koliko dugo im je po malo curila, pa se nakupilo kroz mjesece.

      Odgovori Ponedjeljak, 01.04.2019. u 10:52
    • Avatar kiki girl

      kiki girl: Zbog ovakvih računa sve više sam sigurna da ostajem na svom bunaru, pa makar voda bila i neispravna, barem neću biti pod stresom svaki mjesec čekajući račun.

      Odgovori Ponedjeljak, 01.04.2019. u 10:57
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: pa onda neka ekipa koja odrzava zgradu plati te racune jer ocito nisu popravili puknutu cijev, to s elako moze na sudu istjerati jer ako im je zgrada platila da poprave cijev a nisu je popravili onda neka oni plate ...prikaži još! e stetu velikih racuna

      Odgovori Ponedjeljak, 01.04.2019. u 11:55
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: ali meni je to sve sumnjivo

      Odgovori Ponedjeljak, 01.04.2019. u 11:56
    • Avatar NKNK

      NKNK: Govvnara,,,, jbga teško je s tobom raspravljati. Jednostavno ne želiš prihvatiti nešto što je toliko očito. Uz sve to pamtiš vrlo kratko, pa se vrtimo u krug..., jer ne bi pitala gdje sam iščitao servisere jer smo post dva ranije ...prikaži još! govorili o izlasku ekipe iz GSK... Tako da stvarno nema smisla dalje.

      Odgovori Ponedjeljak, 01.04.2019. u 22:17
    • Avatar NKNK

      NKNK: zenoljubac ...pa eto ništa. Kad puknu tvoje cijevi iznad mog stana i poplave moj..., što ima veze što su tvoje cijevi... Da, u pravu si. Samo u Hrvatskoj su ljudi toliko ograničeni da niti najjednostavnije stvari ne shvaćaju, ako im ...prikaži još! ne idu u prilog. Ti si eklatantni primjer.

      Odgovori Ponedjeljak, 01.04.2019. u 22:21
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: ma taj clanak je cijeli zbrda dola napisan, pola je nejasno, ali lako je nama tu laprdati. Sto bi da je tebi ili meni doslo tako nesto? Ja ne znam kako bih platila, majke mi ja bih posla tamo u ...prikaži još! vodovod i dignula toliku halabuku da mozda neki bi neki ni prezivjeli :D Jer nije to neki racun mozda duplo ili tri puta veci, za potrositi toliko vode treba ti par zivota da ju potrosis, red je da te tvrtke koje zive od nas malo vode racuna o tome. Ljudi su neuki, ljudi nemaju pojma, lako ih se nasamari i prevesla ali zasto to raditi. Sto ce neki starci ili neobrazovani ljudi koji se u nista ne kuze, kako od njih ocekivati da trebaju reagirati na vrijeme, sto on zna zasto su toliki racuni i sto napraviti.

      Odgovori Ponedjeljak, 01.04.2019. u 22:25
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: Mojoj pokojnoj baki su tako iz vodovoda slali racun za vodu od susjeda iz iste zgrade koji nije htio placati a oni se lijepo snasli i te racune njoj slali a ona jadna placala, mislila da tako mora biti, sto ...prikaži još! o ce zena od osamdeset i nesto godina. I ja sam slucajno vidjela sto se dogadja i poludjela, napisala sma pismo vodovodu i svasta im rekla, da cu ih tuziti ako to ne prestanu raditi i prestali su. A sto je ona znala, jadna mislila da mora platiti. Ma uzas.

      Odgovori Ponedjeljak, 01.04.2019. u 22:29
    • Default avatar - Provokator2322

      Provokator2322: kiki girl jel to ona fora: skinem mjerilo, napunim bunar, vratim mjerilo?

      Odgovori Ponedjeljak, 01.04.2019. u 22:51
    • Avatar kiki girl

      kiki girl: Provokator2322, nije, nemam priključak na vodovod, a mislim da ga neću ni imati, za sada imam dovoljno vode i za pranje, piće i vrt.

      Odgovori Petak, 05.04.2019. u 23:17
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: iz bunara? ili skupljas kisnicu? :D

      Odgovori Petak, 05.04.2019. u 23:21
  • Avatar marlena
    marlena

    Ovo je strasno. Ovo se moze desiti svakome. I sto moze uciniti mali covjek protiv sustava? Ovo je jeza. Jeza

    4 Nedjelja, 31.03.2019. u 20:04
    • Avatar Papatest

      Papatest: Sustav je u redu,trebali su zatvoriti vodu i pozvati majstora ne gledati godinu dana kako im curi novac iz đepova i praviti se grbavi.

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 20:23
    • Avatar Bad Gamer

      Bad Gamer: Mali čovjek ne može nista,ali svi zajedno mogu

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 20:54
    • Default avatar - Robinzon

      Robinzon: Treba malog čovijeka dovesti u očaj, pa da se odluči na ISIL-ov način "rješavanja" problema.Omotati se eksplozivom i otići onom koga smatra krivcem.

      Odgovori Ponedjeljak, 01.04.2019. u 08:46
    • Default avatar - KOKKYCH

      KOKKYCH: Teško da se može desiti svakome.....nakon 1.mjeseca zatvoriš vodu i zoveš majstora....nema dalje

      Odgovori Ponedjeljak, 01.04.2019. u 11:36
  • Default avatar - jopet_1
    jopet_1

    To je najgora gradska tvrtka, imaju takvu ružnu praksu, natovare na nekoga račun i onda imaju odvjetničko društvo koje vas tuži i ovršuje

    1 Nedjelja, 31.03.2019. u 20:13
    • Avatar octopuss

      octopuss: Još gora je Porezna uprava. Oni ti po poreznom zakonu mogu poslati privremeno rješenje (sa suludim članom i stavkom zakona koji nema veze sa stvarnošću), moraš platiti u roku 15 dana ili ide ovrha. A poslije mjesecima (godinama) moraš (ti ...prikaži još! njima) dokazivati da nisi kriv. Meni su oteli skoro 6000 kuna (iznos jednogodišnje uvećane plaće zbog uzdržavanog člana obitelji) jer ne mogu dokazati da mi je dijete 2017 studiralo u inozemstvu. A moja kći diplomirala još prije 9 godina!

      Odgovori Ponedjeljak, 01.04.2019. u 09:48
  • Avatar GovnaraSmrti
    GovnaraSmrti

    Ovo je uzas. Sramota da ih nitko nije upozorio da se toliko vode troši. Treba tuziti vodoopskrbu jer ovo se može svima dogoditi.

    3 Nedjelja, 31.03.2019. u 20:04
    • Avatar CoinMaster

      CoinMaster: Mene obavijeste ako vide da će mi biti veći račun telefona za nekih 20-30kn, da mi ne bi netko neovlašteno koristio telefon. A ovdje nitko nije vodio brigu o tolikoj potrošnji. Ako znaju da je u pitanju puknuće cijevi, trebali ...prikaži još! bi stornirati te lude račune, uostalom pa ne proizvode vodu, niti ne održavaju postojeći sustav vodoopskrbe u Zagrebu, svako malo je neki vodoskok na prometnicama. Gdje nestaje novac za održavanje, pa najmanji je račun za potrošnju vode, od svih sranja koja plaćamo u sklopu odvodnje, odvodnje.

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 20:30
    • Default avatar - fido1801

      fido1801: Oni se na malom čoveku iskaljuju!

      Odgovori Ponedjeljak, 01.04.2019. u 06:57
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: kao da vodovodu fali novca ionako su nedavno povisili cijene i masno naplacuju vodu koju mnoze sa tri cijene pa da se ovako nemarno ponasaju prema potrosacima

      Odgovori Ponedjeljak, 01.04.2019. u 12:00
  • Avatar Smikidacho
    Smikidacho

    Ovo je novi model reketa, 20 % građevina u Hrvatistanu su potencijalne žrtve ovog oblika reketa..Toliko vodomjera je pozicionoirano na mjestima gdje ih nije moguće imati pod kontrolom, a za njihovo premještanje treba procedura od par godina i brdo love..Ljudi ...prikaži još! odustaju, a uhljebi iz sustava praktično mogu razyebavati cijevi i namjerno..

    Nedjelja, 31.03.2019. u 20:13
  • Default avatar - neidemodalje
    neidemodalje

    Nakupine uhljeba koje deru građane! Odgovaraju na primjedbe kao papagaji, ponavljajući kao pokvarena ploča da im zakon omogućuje to što rade. A to što je to u neskladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, to ih ne brine (netransparentnost računa odnosno ...prikaži još! potrošene vode). Vodim s njima "rat" odavno! Naime, imam sve obveze kao i vlasnici kuća (mjesečni paušal i naknade), ali kad rade obračun, očitavaju vodomjer ispred zgrade, pa onda po stanovima i razliku dijele po stanovima. Ako ne uspiju kod nekog očitati, onda rade neke čudne prosjeke potrošnje pa mi je razlika izmjerenih kubičnih metara na mom vodomjeru i njihovom obračunu bila i 40% u odnosu na moje brojilo! Ok, da se cijela zgrada vodi kao jedan priključak...Ali svaki stan ima svoje račune i svoj paušal! No, "zaposleni" uhljebi niti ne pokušaju doći drugi put i očitati brojilo kod osoba koje nisu u stanu...jer će tako i tako njihovi pametni računovođe naći način kako izvući lovu za vodu od ostalih stanara! Bagra!

    Nedjelja, 31.03.2019. u 20:13
  • Default avatar - kajzanavek
    kajzanavek

    Svaki mjesec očitavam i dojavljujem stanje brojila, ali više zbog ovakvih situacija. Neki ne zavire na vodomjer kroz čitavu godinu.

    7 Nedjelja, 31.03.2019. u 20:07
  • Avatar DamTi18cm
    DamTi18cm

    Zanimljivo je da moras placati vodu koja bi trebala biti osnovno ljudsko pravo. Razumijem,placaj Instalacije i odrzavanje ali vodu koja je zivot,to je apsurd.

    2 Nedjelja, 31.03.2019. u 20:36
  • Avatar newyorkcity
    newyorkcity

    Država u pokušaju. U Švedskoj ovdje je to nemoguće.

    4 Nedjelja, 31.03.2019. u 20:25
    • Default avatar - toma789

      toma789: takva je praksa u cijelome svijetu ne samo kod nas, zato ne lupetaj i malo bolje pročitaj ne što se oni žale

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 22:16
    • Default avatar - Konco_1

      Konco_1: U Švedskoj ne moraš platiti ono kaj si potrošio?

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 22:59
    • Default avatar - neidemodalje

      neidemodalje: @toma789 i @Konco- , vjerojatno vi (ili netko vaš) "muzete" građane u toj ili sličnoj firmi! "Zna se" obitelj! I slažem se, donekle, s glavnim komentarom, @newyorkcity. Ova država je imitacija, ne služi građanima!

      Odgovori Ponedjeljak, 01.04.2019. u 08:08
    • Default avatar - Koncco

      Koncco: Naidemodalje ne vređaj Nisam zna se nego vlasnik firne za vodoinstalacije i grijanje već 25 godina i znam nekaj o tome. Za razliku od tebe.

      Odgovori Ponedjeljak, 01.04.2019. u 21:24
  • Default avatar - zdenko14
    zdenko14

    To plaćaju za Bandićeve fontane.

    Nedjelja, 31.03.2019. u 20:05
  • Avatar EU LAW
    EU LAW

    Draga gospodjo nikada nemojte platiti taj racun jer toliko vode ne trosi ni tvornica dakle kada vec sama potrosnja ne udara ubocima onima koji su vam izdali racun i pri tome im nije nista neobicno tada vam nista drugo ne ...prikaži još! preostaje vec odmah naci advokata i pojasniti mu o cem se tu radi. Drugi dio vam predlazem Strasbourgh.

    10 Nedjelja, 31.03.2019. u 20:17
    • Default avatar - MaraMahayana

      MaraMahayana: Žalba i tužba ne odgađa plačanje. Ali kolko ja vidim ovo je postupak ovrhe imovine. Nema se pravo niti žaliti. Možeš samo platit odmah ili na rate.

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 20:29
    • Default avatar - toma789

      toma789: I što misliš da će postiči na europskom sudu? Izgubit će paricu i morati će platiti i troškove suđenja. Daj malo pročitaj njihovu priču. Nemoj samo gledati ono što tebi paše. Na parkiralištu je bila voda dugo vremena i nikome ...prikaži još! nije palo na pamet da je negdje pukla cijev?! Drugo, nema vodoopskrba tebe pravo pitati na što ti trošiš vodu, a provjera stanja brojila se vrši jednom/dvaputa godišnje. Stanari su se pravili grbavi i sad misle da će se izvući. Neće im to proći ni u europi. Treće, sve poslje brojila nije u nadležnosti vodoopskrbe, za to se trebaš sam pobrinuti. Cijev je pukla ili zbog neadekvatno izvedenih radova od brojila do zgrade, ili zbog dotrajale cijevi, ili zbog onoga tko im je radio parkiralište, ili zbog vozila koje su bila na tom parkiralištu a teža su od dopuštene mase vozila za to parkiralište.

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 22:14
    • Avatar galaksija22

      galaksija22: toma789 pitanje jedno samo - ako nije bilo u nadloeznosti vodoopskrbe, zasto je onda ista vrsila popravak cijevi?

      Odgovori Ponedjeljak, 01.04.2019. u 01:31
    • Default avatar - Ante-zg_1

      Ante-zg_1: Zato sto se konacno nasao netko pametan i da ih je nazvao, to je danima probijala voda..vodovodnu mrezu oni popravljaju i odrzavaju, kao i sto prikljucuju stambene zgrade na njih..tvoje je da platis koliko na satu pise da si potrosio ...prikaži još! kubika vode😉 ovdje je sve tako jasno, i stanari su bili neodgovorni 😴 najbolje da imaju bunar, nema se tu puno sto razmatrat

      Odgovori Ponedjeljak, 01.04.2019. u 06:20
    • Avatar octopuss

      octopuss: toma789:@ Ali, zašto onda stanari ne predoče Vodovodu kopiju radnog naloga (morali su je dobiti od "majstora") i od tog dana tuže Vodovod za loše izvedeni popravak koji je rezultirao tolikom potrošnjom?

      Odgovori Ponedjeljak, 01.04.2019. u 09:57
    • Default avatar - MaraMahayana

      MaraMahayana: teško je reći da u postupku ovrhe,,,,,jedini dokaz je vodomjerni sat,,,a sada moraju platiti ili ide ovrha....i to u postupku vrijednom preko 83000 kuna...kako da se sačuva ili testira jedini dokaz kojeg nakon ovrhe---vodovod može lagano uništiti, zamjeniti..i nitko im ne može ništa..

      Odgovori Ponedjeljak, 01.04.2019. u 11:31
    • Default avatar - Ante-zg_1

      Ante-zg_1: One su dobile dva racuna za vodu s visokom cijenom.. to je mjesecima curila voda pokraj zgrade, da bar nisu javno priznale da su to vidjele..mozda bi se nesto i dalo oprostiti

      Odgovori Ponedjeljak, 01.04.2019. u 13:07
    • Default avatar - MaraMahayana

      MaraMahayana: To je utvrdila ista strana koja sad potražuje novac...Ne može samo jedna određivat tko je kriv, kako se desilo i imat sve dokaze pod rukom. Dok druga strana nema prava na ništa.

      Odgovori Ponedjeljak, 01.04.2019. u 13:34
    • Default avatar - Ante-zg_1

      Ante-zg_1: Mislim da cemo gledat jos jednu delozaciju, mogu one sad kemijat sto hoce i trazit bilo kakve dokaze..sve je jasno

      Odgovori Ponedjeljak, 01.04.2019. u 15:40
    • Default avatar - MaraMahayana

      MaraMahayana: Kadija tuži - Kadija sudi.. Pitanje je kako da ne dođe do ovgo. Iskreno svaka oscilacija u potrošnji telefona, struje, vode i plina je zabilježena. ako je netko imao uvid, imale su obje strane. 22milijuna litara vode i 500x povečanje ...prikaži još! potrošnje, trebali su zamjetiti i u vodovodu. Ima tu se što suditi. Na kraju je samo upitno - zašto se postupak ovrhe provodi i na koji način. Ovdje su dužnici zakinuti za bilo kakvo neplačanje računa. Striktno se radi o "šišanju ovaca" kako je zakon postavljen. Nešto kao i pravo velikaša na prvu bračnu noć.

      Odgovori Ponedjeljak, 01.04.2019. u 16:26
  • Avatar Bad card
    Bad card

    Jednostavno je praktično i teoretski nemoguće da je toliko vode neprimjetno iscurilo kroz te cijevi. Ali, kada bi to praktično i bilo moguće, kako je došlo do te razlike da je jedna potrošila "samo" 5000, druga 78000 , a treća 230000 kuna???

    3 Nedjelja, 31.03.2019. u 21:04
    • Default avatar - Bonny x

      Bonny x: To sam se i ja zapitala 😅👍

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 21:38
    • Avatar Bad card

      Bad card: Biće da ova treća ima sa gradom ugovor o opskrbi svih fontana vodom.

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 21:44
    • Default avatar - toma789

      toma789: Pa nije neprimjetno, malo bolje čitaj. Voda je stajala ne parkiralištu ali su je stanati ignorirali. I ako voda curi dugo vremena kao što je ovdje slučaj nije nemoguće da je toliko vode iscurilo, pogotovo ako je u blizini i ...prikaži još! kanalizacija, a svi znamo u kakvome stanju nam je kanalizacija

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 22:18
  • Default avatar - popaj-9
    popaj-9

    strava..treba to ravnatelju voda poslat da on plati jel nisu vodili računa da im cijevi cure i djelatnicima jel nisu održavali i pregledali cijevi koje su u njihoj nadležnosti..pljuc! sramota..neka bandić plati račune i onako ima novca na pretek od ...prikaži još! građana koje je pohapao

    3 Nedjelja, 31.03.2019. u 20:07
    • Avatar NKNK

      NKNK: Al ga ti nalupeta…, al ono na potenciju. Pa cijevi su nakon vodomjera vlasništvo i odgovornost potrošača. Kakvi ravnatelji, djelatnici, Bandić i gluposti... Dobro da nisi spomenuo Zlatka Dalića i Terezu Kesoviju.

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 20:15
    • Avatar DT2311

      DT2311: On šalje račune i smije se.

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 20:39
    • Avatar superman1978

      superman1978: Nije vodovod radio cijevi nakon vodomjera,vec majstor kojegsu stanari doveli! Pa sad dalje trebas dokazivat sve na sudu

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 21:02
  • Avatar deadpool_1
    deadpool_1

    Ljudi moji tko god je u mogućnosti neka krade struju i vodu. Već se tu može puno uštedjeti da može čovjek lakše disati

    Nedjelja, 31.03.2019. u 20:24
  • Default avatar - Nisdex
    Nisdex

    Kakvi debili šalju te račune jao

    Nedjelja, 31.03.2019. u 20:33
  • Avatar Steve T
    Steve T

    Pa ako je cijev pukla na cesti onda kako to ima veze s vodomjerom ? Dakle pa nije vodomjer u susjednom naselju. To je njihov problem ako nije stvarno prošlo kroz vodomjer a što se lako utvrdi. A ako je ...prikaži još! njihov problem onda ih treba tužiti i dobro oderati jer pokušavaju prevariti građane i potrošače. Ma užas gdje mi to živimo i tko to dozvoljava i sad ti ovi sjednu ovrhom i što možeš, ništa. Ma kakva je to država fuj odvratno i hoće li itko više zaustaviti takve uhljebe da maltretiraju sve oko sebe a sami nisu sposobni zbrojit jedan i jedan….

    1 Nedjelja, 31.03.2019. u 20:31
    • Avatar Papatest

      Papatest: Na cesti pred kućom između šahta s vodomjerom i kuće,zašto u susjednom naselju?

      Odgovori Ponedjeljak, 01.04.2019. u 02:30
  • Avatar benteke
    benteke

    nikome od njih nije bilo čudno kada su dobili prvi visoki račun nego su nastavili kao da se ništa ne događa?

    23 Nedjelja, 31.03.2019. u 20:08
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: Isto pitanje postaviti vodoopskrbi. Trebali su odmah poslat nekog na teren jer je nemoguće da domacinstva troše toliko vode. Ali bas njih briga oni ce to naplatiti drugima. Treba ih sad lijepo tužiti da ovima više ne padne na pamet ...prikaži još! da ne reagiraju na ovoliku potrošnju.

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 20:14
    • Avatar NKNK

      NKNK: ...a čuj, trebalo je otvoriti šaht i zakrenuti polugicu za 45 stupnjeva. Em je zo jako veliki i komplicirani posao, em bi trebalo biti bez vode dok se ne popravi. Sad su krivi svi drugi...

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 20:23
    • Avatar NKNK

      NKNK: Govnara, tužiti za što ? Ajd ne lupaj.

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 20:24
    • Avatar vinja

      vinja: Cijev je kako piše pukla na parkingu pa nije jasno gdje je smješten vodomjer od te zgrade. Osim toga izvršen je i popravak plaćen iz pričuve, a računi za vodu su i dalje bili neprimjereni. Zgrada ima i nekakvog upravitelja ...prikaži još! ili bi barem morala imati, što je on učinio po tom pitanju. Ima tu jako puno pitanja i dok se ne odgovori na njih ne dolazi u obzir nikakvo plaćanje. Još treba tražiti od vodovoda odštetu za uznemiravanje.

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 20:31
    • Default avatar - Provokator2322

      Provokator2322: ovakva situacije je zbog toga što je vodovod u državnom vlasništvu te nikoga nije briga, da je u privatnom vodilo bi se više računa

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 20:41
    • Default avatar - Kamičko

      Kamičko: @vinja Daj, molim te, kakav upravitelj. To je izmišljotina da se zeme lova. Pa koji se upravitelj sam(ostalno) brine o zgradi kojom "upravlja"? Koji je upravitelj po potpisivanju ugovora sa zgradom došao do te zgrade i napravio zapisnik o stanju, ...prikaži još! , problemima, potrebama...? Sve njih boli dupe, glavno da dobiju svoju mjesečnu naknadu, a stanare ko fućka.

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 20:45
    • Avatar vinja

      vinja: Vraga bi se vodilo više računa. Vidimo kako su prošle razne firme u privatnom vlasništvu. Problem je u nesposobnom kadru koje je totalno nezainteresirano za posao, jer mu je jedino bitno dobiti redovito plaću a mozak "na pašu". Kad bi ...prikaži još! bila kontrola rada i otkazi za nerad drugačije bi se ponašalo pa ovakvih apsurdnih slučajeva ne bi bilo.

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 20:52
    • Default avatar - Provokator2322

      Provokator2322: treba prodati strancima, oni znaju upravljati, ali problem je što bi onda bilo više kotroliranja a to nekima ne paše, svi znamo da kad ugrije ljudi ulaze u vrtove s papagajkama

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 20:55
    • Avatar vinja

      vinja: Kamičko - Slažem se s tobom, ali zgrada ima i predstavnika stanara, pa on može reagirati, ali očito nije.

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 20:55
    • Avatar NKNK

      NKNK: Provokator...pa kakve veze ima jesi li kupio proizvod ili uslugu od države ili privatnika. Kod koga kod da si kupio, moraš platiti. Vinja, parking može biti ispod balkona, a može biti 20 m dalje. Gdje god da je, voda je ...prikaži još! istekla nakon vodomjera, jer da nije, ne bi bilo toliko izmjereno. Nakon vodomjera instalacija je vlasništvo potrošača i potrošači su je dužni održavati. Samim tim i odgovornost za vodu. Njima je jedina šansa ući u spor sa GSK koji su servisirali instalaciju i pokušati dokazati da je nisu popravili kako treba i da su time odgovorni za gubitak vode. Dok traje spor, Vodovod ne smije poduzimati ništa..., a kakva je situacija, može trajati i do zastare plaćanja računa...

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 21:02
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: nknk tuziti za nemar i ne odrzavanje cijevi eto za sto, najlakse je naplatiti gradjanima pa nek se j...bu

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 21:13
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: lako je vama tu trkljati a sto bi da se to dogodilo vama? uostalom zena se vec dugo dopisuje s vodovodom i upozorava na ovo ali njih nije briga

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 21:15
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: voda nije niciji proizvod, to je opce dobro, vodu ti po zakonu ne smiju iskljuciti, ne proizvodi vodovod vodu vec ju samo doprema do potrosaca. Oni bizapravo smao trebali naplacivati dovod vode do potrosaca a ne koliko je tko potrosio ...prikaži još! vode a ne da kubikazu obracunavaju tako da je mnze s ni vise ni manje nego TRI cijene

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 21:18
    • Avatar NKNK

      NKNK: Ma koji nemar ? Što će tužiti sami sebe ? Ti osnovne stvari ne razlučuješ, ali ne samo ti nego mnogi tu. Cijevi koje su pukle su vlasništvo potrošača i potrošač ih je dužan održavati. A ne Vodoopskrba. Nije to ...prikaži još! trkeljanje. Može se dopisivati i pisati romane. Do vodomjera je javna mreža i odgovornost na Vodoopskrbi. Nakon vodomjera odgovornost je na potrošaču jer je instalacija njegova. Pukle su cijevi nakon vodomjera, dakle njihove cijevi.

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 21:22
    • Default avatar - Kamičko

      Kamičko: @Vinja, jasno da može, ali ako SVAKI STAN ima svoj vodomjer, otkud bi predstavnik suvlasnika mogao znati da netko dobiva velike račune, osim ako mu se stanari nisu obratili, a rekao bih da nisu. Da zgrada ima zajednički vodomjer i ...prikaži još! da se potrošnja dijeli po broju stanara, onda bi bilo logično da predstavnik suvlasnika reagira. Ali ako sam ja predstavnik i "tebi" je pukla cijev, a ti mi to nisi prijavio... Jedino da gledam u staklenu kuglu. :)

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 23:30
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: cekaj NKNK a sto d aje vodomjer pokvaren, i to moze biti slucaj, pa moraju izaci na teren i vidjeti o cemu se radi

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 23:34
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: ali njih NIJE BRIGA

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 23:35
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: bilo bi ih itekako briga da vodomjer pokazuje NULA potrosnje, odmah bi dotrcali

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 23:38
    • Avatar NKNK

      NKNK: Može. Vodomjer je lako ispitiv. Ali ovdje se reagiralo zato što voda probija, a ne zato što ne valja vodomjer.

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 23:56
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: Sto pises? Reagirala je ova zena s velikim racunima i to u vise navrata i to je to i nitko drugi, nemaju pojma o cemu je rijec jer vodoopskrba tvrdi da je vodomjer toliko pokazao. Barem tako pise u clanku. ...prikaži još! . Znaci nigdje u clanku ne pise da je vodoopskrba utvrdila ispravnost brojila. Pa zena govori da im pise vec u nekoliko navrata bezuspjesno. Pise da oni tako tvrde, ali na temelju cega tvrde ne pise

      Odgovori Ponedjeljak, 01.04.2019. u 00:21
    • Avatar vinja

      vinja: Prije svega tekst je tako pisan da nije ništa jasno. Koliko stanara ima u toj zgradi, imali svaki o njih kontrolno brojilo, da li je svaki stanar dobio tako visoku ratu, imaju li neki pisani trag da su se žalili ...prikaži još! nakon prvog visokog računa. Tko je popravljao navodno puknute cijevi, tko je i koliko to platio. Da li je vodovod provjerio glavno brojilo u šahtu itd. Svima je jasno da su cijevi od brojila prema potrošaču vlasništvo potrošača i da kvarove na njima plaća vlasnik, odnosno zgrada, ali i glavno brojilo može "poludjeti" i svašta pokazivati, pogotovo ako nije na vrijeme servisirano i baždareno. A po zdravoj logici kad bi tolika voda uporno istjecala morala bi se negdje vidjeti oko zgrade ili u zgradi. Govorim to temeljem iskustva u svojoj zgradi gdje su računi isto skočili izvan očekivanog, a onda se pregledao glavni vodomjer i ustanovilo da pokazuje krivo stanje. Vodovod ga je promijenio i računi su se vratili na normalu.

      Odgovori Ponedjeljak, 01.04.2019. u 09:32
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: na 24 sata je rijetko koji tekst jasan

      Odgovori Ponedjeljak, 01.04.2019. u 11:57
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: ovdje vodovod ocito nije briga jer ne zele ni pogledati ispravnost vodomjera vec tvrde da je vodomjer toliko pokazao

      Odgovori Ponedjeljak, 01.04.2019. u 11:58
  • Avatar mibu
    mibu

    Kako one koji su dužni uočiti ogromne i vjerojatno nerealnu potrošnju nije sram nebi smjeli više primati plače.

    3 Nedjelja, 31.03.2019. u 20:38
  • Avatar dkatica2
    dkatica2

    najveće zlo koje se dogodilo našem zagrebu je, ono i dsz bandić

    Nedjelja, 31.03.2019. u 20:56
  • Avatar silavz
    silavz

    ne razumijem,pa voda potrošena prije vodomjera ne ide na račun potrošača??

    10 Nedjelja, 31.03.2019. u 20:59
    • Avatar iinvidico

      iinvidico: Koliko sam ja skuzio cijev je pukla poslije vodomjera,a prije prikljucka u stanove...e sad jel svaki stan ima poseban vodomjer i kako stanari inace placaju vodu ne pise...

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 21:08
    • Avatar silavz

      silavz: da,prilično je nejasno o čemu se ovdje radi ,a zbunjuje ova puknuta cijev na parkingu ..očito je da nisu jedine u zgradi sa tako visokim računima što bi značilo da nemaju poseban vodomjer,alizašto toliko,ostaje nejasno.....nama se jednom desilo puknuće iza ...prikaži još! vodomjera i išli su nam na ruku,pa priznali jedan dio potrošene vode..

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 21:20
    • Avatar iinvidico

      iinvidico: Tko zna koliko dugo je pustala cijev...a nitko o tome nije nikog upozorio dok dosovce voda nije dosla do grla...

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 21:34
    • Default avatar - kaius

      kaius: + je pitanje zašto onda ako i nemaju svako svoj vodomjer nekome je račun 5000 a drugom 25000 po kojem mjerilu njihovom.

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 21:38
    • Avatar iinvidico

      iinvidico: Kaius to je nepoznanica je clanak nije potpun...mozda svu potrosnju podijele po brohu stanara u stanovima...

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 21:41
    • Default avatar - kaius

      kaius: možda,ali kako piše jedna je dobila 5000 a susjeda 250000 ,koliko ih je onda u tom drugom stanu. mah,birokracija svugdje ista neka je i curilo ali su trebali i ono obavijestit

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 21:50
    • Avatar iinvidico

      iinvidico: Tako je skoro svugdje kod nas...brigo moja predi na drugoga...onog koji je ocitao vodomjer uopce nije bilo briga kolika je potrosnja..

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 21:57
    • Default avatar - toma789

      toma789: Ja vas ne razumijem. Pa nema tebe nitko pravo pitati na što trošiš vodu. Da me to pita onaj tko očitava potrošnju poslao bih ga po kratkom postupku u 3pm

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 22:23
    • Default avatar - kaius

      kaius: tko je pitao na šta se trošila voda

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 22:32
    • Default avatar - slavko14

      slavko14: Di se god okrenes cisti nas slamperaj , samo da je sjediti po kaficima .

      Odgovori Nedjelja, 31.03.2019. u 23:14
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message