U 2019. imali smo rekordnu posjećenost u jednom danu od čak 893.000 korisnika te rekordnu mjesečnu posjećenost među hrvatskim portalima od 1,990.427 posjetitelja u lipnju. Isti trendovi nastavljaju se i u siječnju 2020.
Rekordna godina: 24sata.hr je najčitaniji portal baš svaki dan!
Prema podacima Gemius Audiencea, 24sata.hr u 2019. godini je baš svakog dana bio najčitaniji portal, čime smo potvrdili apsolutnu dominaciju među hrvatskim news portalima. Gledajući dnevnu razinu, samo u prosincu 24sata.hr je svakog dana imao od najmanje 150.000 do čak 350.000 stvarnih korisnika više od prvoga konkurenta.
Također, u istom razdoblju 24sata.hr imao je gotovo trostruko više prikaza stranica (pageviewa) i dvostruko više posjeta (visits) od najbližega konkurenta, a prava lojalnost naših čitatelja vidljiva je u vremenu koje provode uz sadržaj naših portala. Iz mjeseca u mjesec vrijeme provedeno na 24sata.hr neusporedivo je veće od onog provedenog na konkurentskim portalima, a u prosincu 2019. godine bilo je gotovo četiri puta dulje u usporedbi s najbližim konkurentom. U prošloj godini 24sata.hr oborio je još nekoliko rekorda. U lipnju 2019. godine na mjesečnoj razini dosegnuli smo rekordnu posjećenost među hrvatskim portalima - 1,990.427 posjetitelja. U studenom smo oborili i dnevni rekord posjećenosti nekog hrvatskog portala - 26. studenog posjetilo nas je čak 893.000 korisnika.
Ali ni to nije sve. Naši videosadržaji na digitalnim platformama u 2019. imali su ukupno 1,1 milijardu pregleda, što je apsolutni rekord na hrvatskom tržištu.
Isti trend rasta nastavio se i u ovoj godini. U siječnju 2020. godine 24sata.hr u prosjeku dnevno posjećuje više od 800.000 stvarnih korisnika. Fantastičan rezultat ostvarili smo na dan drugoga kruga predsjedničkih izbora - čak 881.000 ljudi je tog dana posjetilo 24sata.hr, prema podacima Gemius Audiencea.
Izborni videospecijali 24sata, emisije iz našeg studija te javljanja iz stožera bili su najgledaniji na dane predsjedničkih izbora. Prema podacima Tubulara, alata koji mjeri gledanost videa na tržištu, u prvom krugu 22. prosinca na Facebook stranici 24sata imali smo tri milijuna pregleda videa, a finalna izborna noć drugoga kruga donijela je rekordnu gledanost od 4,7 milijuna pregleda. Isto tako, 24sata je imao najgledaniju izbornu emisiju na YouTubeu s 82.000 pregleda.
Rekordan rast bilježi i aplikacija 24sata, uvjerljivo najjača medijska aplikacija u zemlji, koju svakog dana posjećuje više od 100.000 ljudi.
U zadnjih godinu dana na portale u mreži 24sata se dolazi još češće i zadržava dulje nego ikad prije, a rast lojalnosti leži u beskompromisnom novinarstvu, kojim smo stekli veliko povjerenje publike. Hvala vama, našim vjernim čitateljima, što iz dana u dan provodite svoje vrijeme uz naše sadržaje.
IZVORI: Gemius Audience, 01/2019. – 01/2020., Tubular
Pogledajte galeriju: Ovako je Milanović izgledao kao dijete
FOTO U Oroslavju pripremljena najveća peka na svijetu
DORH pokrenuo izvide kupnje zemljišta Ivane Kekin u Istri?