Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Savjetovanje žena prije odluke o pobačaju će biti - obavezno

Nakon niza pritisaka o roku donošenja prvog hrvatskog zakona o pobačaju koji se tada približavao, ministar je formirao je povjerenstvo sa zadatkom 'izrade prijedloga stručne podloge za izradu zakonske regulative'

Komentari 105 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Default avatar - Bisnica
    Bisnica

    Država bi da odlučuje o nerođenoj djeci a nije u stanju pomoći već rođenoj djeci pa se bolesna djeca ostavlja bez lijekova itd. Licemjerno do zla boga.

    1 Ponedjeljak, 08.04.2019. u 09:57
  • Avatar spirit lamp
    spirit lamp

    Mozda bi svaka djevojka / zena od 14 nadalje trebala dobiti knjigu o trudnoci i kontracepcijske pilule - obavezno, pa ovakvi zahvati ne bi bili tako ucestali????

    4 Ponedjeljak, 08.04.2019. u 09:50
    • Avatar Lucifer Sveti

      Lucifer Sveti: Točno i ne samo žena nego i svaki muškarac, zapravo dječak i djevojčica jer poslje je kasno. To bi bio građanski odgoj ali nekim strukturama je bolje imati poslušne ovčice nego savjesne građane...

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 11:19
    • Default avatar - Anonimus6666

      Anonimus6666: Ne moze, Crkva je protiv toga jer "povecava" nemoral, pa djevojke ne ulaze nevine u brak.

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 11:24
    • Avatar Lucifer Sveti

      Lucifer Sveti: Ahaa, a sad se sve nevine udaju.. pa jbt, cijeli život sam naišo na jednu jedinu djevicu stariju od 18..i ta je to bila samo spletom okolnosti a ne da nije htjela..

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 12:05
    • Default avatar - Anonimus6666

      Anonimus6666: Na istoj smo liniji razmisljanja!

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 12:19
  • Avatar Jadranka Belančić
    Jadranka Belančić

    Bolje pobaciti, nego bacati bebe kroz prozor.., pa trudnica ionako ne može dobiti posao, a mnoge dobiju i otkaz... Ima li smisla rađati sirotinju u zemlji poput Hrvatske..? Hoće li silni dušebrižnici hraniti i posvajati neželjenu djecu? S druge strane, ...prikaži još! neshvatljivo mi je da se djevojke i žene ne znaju zaštititi u 21. stoljeću? Pojačati edukaciju i svijest mladih u školama i medijima ..! I dalje sve više tonemo u srednji vijek.. bravo za pedofilsku crkvu i kriminalu organizaciju HDZ..! ☹️☹️☹️🙄😔

    23 Ponedjeljak, 08.04.2019. u 09:51
    • Default avatar - neidemodalje

      neidemodalje: Užasno uvrnuto razmišljanje! Vjerojatno to govoriš iz razloga jer one koje ubiješ u utrobi nemaju šansu za liječenje kao ovi nesretnici s Paga? Namjerno karikiram, ali to što si rekla je apsurdno i užasno! Majketi, koji izbor!?

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 09:58
    • Avatar kalelarga

      kalelarga: Izbor zene na svoje tijelo, nikakvi kamenjarci, lopovi i pedofili u ovoj drzavi nemaju pravo odlucivati o tome.....

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 10:01
    • Default avatar - neidemodalje

      neidemodalje: @kalelarga, imam dojam da ti nećeš imati takav problem s partnericom pa se ne moramo prepirati!

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 10:04
    • Avatar kalelarga

      kalelarga: Stvorovi poput tebe vracaju ovu drzavu 500 g u nazad,stado......

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 10:06
    • Avatar Jadranka Belančić

      Jadranka Belančić: Ma ti si uvrnut.!... To je realno razmišljanje, ako dijete ne može dobiti život dostojan čovjeka, bolje da se ne rodi.. Uostalom, svaka žena odlučit će o svom tijelu, koliko god se bunili, neće vam uspjeti zanijekati to pravo, ubijte ...prikaži još! se, lažni moralisti.. 😩😩😩🤑👽👽👽👻

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 10:06
    • Default avatar - neidemodalje

      neidemodalje: Samo se ti vrati svom ratu po face-u! Vrag je nezaposlenost!

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 10:08
    • Avatar kalelarga

      kalelarga: Odi lizat oltare, za bolje i nisi....

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 10:10
    • Avatar poštenjak1

      poštenjak1: Kalelarga tako je ,izbor ženi kao i izbor ginekologu o prizivu savjesti .

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 10:13
    • Default avatar - uglavnom

      uglavnom: Ako ne možete imati dijete, nemojte se seksati. Ako si ne mogu priuštiti da imam kredit, neću ga tražiti tako što ću se spremno angažirati u akcijama koje mogu dovesti do toga da ga dobijem. Trebamo širiti obrazovanje? Da, trebamo ...prikaži još! o širiti obrazovanje ljudi niskog razreda koji imaju više djece nego što si mogu priuštiti. Svatko tko ubije dijete u maternici jer si ne može priuštiti dijete, prije toga je dobrovoljno sudjelovao/la u akcijama koje mogu rezultirati djetetom. Zato su ubojice. A vaše opravdanje za to je besmisleno. Predlažete da će osoba baciti svoju djecu s balkona jer ne mogu priuštiti dijete? Od svih smiješnih stvari koje sam neko vrijeme čuo, to bi ih sve moglo pobijediti.

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 10:15
    • Avatar Jadranka Belančić

      Jadranka Belančić: neidemodalje, ja sam u zasluženoj mirovini! Još veći Vrag je zatucanost! A vidim da si Ti strašno zaposlen, da nisi na porodiljnom!? 🤣🤣😂 Nisam na nikakvim ratu na FB, već 7 godina imam iste prijatelje svih vjera i sa svih ...prikaži još! kontinenata, pretežno fotografa i umjetnika, nije me sram priznati da se putem fejsa borim za prava siromašnih ipotlačenih ljudi širom svijeta.., zato imam, za razliku od tebe, i prijatelje iz Sirije I Palestine... tupsone! 🤗✌️✌️✌️

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 10:18
    • Default avatar - uglavnom

      uglavnom: Kao što je Friedrich Niche rekao, ne vjerujte svima koji mnogo govore o njihovoj pravdi! Uistinu, njihovim dušama nedostaje više od meda. A kad sebe nazivaju dobrim i pravednim, ne zaboravite da bi oni bili farizeji, samo da su imali - moć.

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 10:23
    • Avatar Jadranka Belančić

      Jadranka Belančić: Ma, tko predlaže da se djeca bace s balkona? Pa otkud ste, mila vam majka? To je samo podsjetnik na monstrume s Paga, kakvi sve ljudi rađaju i odgajaju djecu.., mnoga djeca danas žive u užasnim uvjetima, gladna i zapuštena, ...prikaži još! socijalne službe im ne mogu pomoći, a još manje vi, lizači oltara i lažni moralisti.. Sram vas bilo, kako ste zatucani, samo na sebe mislite, briga vas za gladnu i napuštenu djecu, koje već sada ima previše u našoj opljačkanoj domovini.., imaju pravo na život, samo kakav?!! Želite li se mijenjati s njima?! 😩

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 10:31
    • Avatar Jadranka Belančić

      Jadranka Belančić: Uglavnom, ne isplati se raspravljati s ljudima upitnog psihičkog zdravlja ili ispranog, koji se pod lažnim imenom pozivaju na opaljene filozofe i Bibliju, iako znamo da ona i ionako nije u svom prvobitnom obliku, već su je svećenici i tko ...prikaži još! zna tko još tijekom tisućljeća mijenjali kako im paše.. Uglavnom, ja Ti nisam stado i ne trebam pastira, ja sam sama sebi i pastir i Bog.. 🆗, ti krivo??! 😁 Uglavnom sam pravedna, a ne bojim se Boga niti nikoga.. 🤗✌️✌️✌️

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 10:43
    • Default avatar - neidemodalje

      neidemodalje: Hm...hm...tko je psihički nestabilan i "opaljen"...upitno je! Osobito nakon ovih uzastopnih uspaljenih komentara!

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 10:49
    • Default avatar - uglavnom

      uglavnom: Iskreno, nemam pojma što govorite. Ne citiram ništa iz Biblije. Nieche je jedan od najvećih mislilaca koji su ikad postojali. Također, za nekoga tko ima nisku intelektualnost, kao što ste vi, nisam iznenađen da ne znate da je on bio ...prikaži još! kritičar Biblije. Također nisam religiozna.

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 10:56
    • Avatar Lucifer Sveti

      Lucifer Sveti: Abortus je jedan užasan čin, valjda se tu svi slažemo? Ali kako će društvo (država) spriječiti ženu da to ne napravi ako je ona to odlučila (razlozi nebitni) učiniti?! Zatvorit je dok ne rodi? Hranit na sondu? Silom trpat tablete? ...prikaži još! Ili ako to obavi mimo zakona zatvorit je na 10, 20 god?

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 11:17
    • Avatar Lucifer Sveti

      Lucifer Sveti: Ali ovo ne hoda po ulici! To raste u ženi, koristi njezine organe, hranu. krv! Mijenja joj tijelo, psihu život... kak ti to misliš ženu zatvorit na 10 god zato jer to ne želi u sebi? Oš i mene zatvorit ...prikaži još! ak izdrkam u grmlje?!

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 11:47
    • Avatar Lucifer Sveti

      Lucifer Sveti: Naravno, a iz tebe sam bog progovara... nego kako se to naziva nego ovo?! Što je to 10 dana nakon sexa? Kak može to biti važnije od onih koji su to stvorili?

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 12:00
    • Avatar Jadranka Belančić

      Jadranka Belančić: Gle, neidemodalje, ja sam opaljena, jer jedino tako žena može preživjeti u ovom okrutnom svijetu.. nisam neinteligentna, ako ne poznam dovoljno Nitzea i ne volim njegov rad.., obrazovanost nema veze s inteligecijom, znam da si ga citirao..la, a ne Bibliju.. ...prikaži još! Nije me stid, potječem iz jako siromašne obitelji, dobro sam još i živa, što sam sve proživjele, zato se borim da dijete ima pravo na dostojanstveni život, jer znam što je patnja i maltretiranje, barem sam iskrena u svojoj neobrazovanosti .., ti nemaš ni fotku ni ime, a meni soliš pamet..hahaha 😀 🤣🤣🤣 obrazloži opširnije svoja visoko inteligentna RAZMIŠLJANJA pod pravim imenom, možda me i uvjeriš!? Pišeš u oba roda?! 😂😊 I iskreno, zaboli me za tvoje i tuđe mišljenje... 🖕🖕🖕

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 13:13
    • Default avatar - uglavnom

      uglavnom: Obrazovanje ima sve veze s intelektom. Ako mi kažeš da netko tko nije išao u školu može imati istu razinu intelekta kao i netko tko nije tada, ovo je još jedna fraza koju si rekao da obmanjuje um. Vaš nedostatak ...prikaži još! k argumenata i racionalnosti vodi vas da tražite osobne napade na pojedinca. Za nekoga neobrazovanog kao što ste vi, nije iznenađujuće da ne znate zašto neki ne dijele svoje osobne informacije na internetu. Vaše samosažaljenje da biste stekli simpatije ne radi s nekim tko je zapravo prošao kroz zlostavljanje. Odrastao sam u siromašnoj ruralnoj kući u Slavoniji. S nasilnim ocem. Tada sam se samostalno školovao kod kuće kroz pomoć susjeda koji je imao mnogo knjiga. Sam sam naučio da dobijem stipendiju na sveučilištu u Švicarskoj. Tada sam sam izvukao cijelu svoju obitelj iz siromaštva. I oprostili su mom ocu zbog zlostavljanja. Dakle, vaše samosažaljenje ne djeluje na mene. Žalim vas, lažete sebi da je dobro biti neobrazovan. Vaš nedostatak znanja neprestano vas izlaže. Vaš nedostatak znanja i intelekt vas privlači da vrijeđate ljude na internetu, a zatim koristite samosažaljenje da biste stekli suosjećanje s drugima. Nemoj se skrivati ​​iza svojih riječi jer znam što se krije iza tih riječi, osveta. Vi, vi niste dobri, niste pravednici. Samo farizeji

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 14:08
    • Avatar Jadranka Belančić

      Jadranka Belančić: Uglavnom, übermensche ..! 🤣🤣 Pa zar niste čuli da i nepismeni ljudi mogu imati i natprosječni kvocijent inteligencije..?! Otpada vaš argument da se obrazovanjem stječe viša inteligencija, možete biti obični štreberi i završiti fakultet! ..! Osim osnovne, imamo i emocionalnu, ...prikaži još! , njih dvije zajedno čine suštinsku, duhovnu inteligenciju.. Znači, možda i niste toliko pametni koliko mislite, jer vidim da neke stvari uopće ne shvaćate, a vaše visoko obrazovanje nema nikakve veze sa socijalnom inteligencijom..zato mi je jedna od najdražih humorističnih serija Teorija velikog praska 😀😀 hehe! Mnogi portali objavljuju komentare pod pravim imenom.., dosta novinara i umjetnika također.., e sada, ak se bojite da vas netko ne prepozna, to je vaš problem! Mnogi pod lažnim imenima na društvenim mrežama lsprdsju razne gluposti, prostote, uvrede, šalju selfie svojih spolnih organa po fejsu, u u privatnom životu su ugledni očevi i supruzi.., ima i dosta pedofil iza nekih lažnih profila.. Itd

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 17:15
    • Default avatar - neidemodalje

      neidemodalje: Zaključak: treba na vrijeme priznati problem i potražiti pomoć stručne osobe! Dobronamjeran savjet!

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 17:58
    • Avatar Jadranka Belančić

      Jadranka Belančić: Može, dobronamjerni NEIDEMODALJE, javite mi se u Messenger pod stvarnim imenom i prezimenom, predstavite se, pa da vidimo koliko ste dobronamjerni..? Jer tko zna kakav bolesnik se krije iza vašeg lažnog profila?! 😀 JA NE IDEM DALJE S VAMA, JER ...prikaži još! NISTE VRIJEDNI TOGA, ZA SADA.. SO LONG! ✌️✌️✌️

      Odgovori Utorak, 09.04.2019. u 06:27
  • Avatar Polarinjo
    Polarinjo

    ja predlažem savjetovanje prije sexa... kako se kondom stavlja (naravno.. oboje moraju naučiti kako se to radi) i naravno... uporaba kontacepcijskih sredstava u datom trenutku prije eskalacije niskih životnih pobuda... savjetovanje (naravno) predlažem u prostorijama katoličke nam crkve... i to ...prikaži još! npr. u nekoj od kongresnih dvorana (radi više polaznika)... gdje bi mladi (naravno) mogli razmjeniti iskustva, savjete i praktične vježbe u suradnji s presvjetlim pripadnicima zaređene "strane" koji bi po vlastitom nahođenju/odabiru/snovima odabrali ciljanu skupinu s kojom bi "radili" (dob, spol, igračke itd.)...

    2 Ponedjeljak, 08.04.2019. u 10:51
    • Default avatar - kaius

      kaius: i smanjit cijenu istih,,kako sam gldao kakve su cijene mladima nebi bila dosta plaća za njih za cijeli mjesec hahahaha

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 11:51
    • Avatar Lucifer Sveti

      Lucifer Sveti: U normalnim državama se subvencionira kupnja kondoma..

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 12:17
  • Avatar Deleted user
    Deleted user

    Podržavam pravo na izbor, ali ne razumijem zašto se od strane tih "feministkinja" pobačaj predstavlja kao nešto normalno i "progresivno"...

    4 Ponedjeljak, 08.04.2019. u 09:38
    • Avatar poštenjak1

      poštenjak1: Mister Man potpisujem tvoj komenter i dodajem,neznam kak budu prisilili ginekologe sa prizivom savjesti.....pištoljem ,otkazom,na otkaz im mogu odgovoriti da su se školovali da pomognu životu,a ne da ga oduzme.

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 10:01
    • Default avatar - ptica neznalica

      ptica neznalica: Vrlo jednostavno, u većini država pobačaj je legalan, a bolnica koja ne osigura pobačaj neka snosi troškove pobačaja u drugoj bolnici pa i drugoj državi.

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 10:29
    • Default avatar - kaius

      kaius: prvo treba ginekologe koji imaju priziv savjesti natjerat da ga imaju kad rade privatno,

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 11:49
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: kaius... Ne treba ih natjerati, kod takvih slučajeva jednostavno dati otkaz i poništiti diplomu i licencu, pa nek kopa kanale...

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 12:03
  • Default avatar - OBJEKTIVNI13
    OBJEKTIVNI13

    Evo, vec vidim na snazi represiju i otezanje koji bi vodili ili prisilnoj trudnoci ili zatvoru majke. Zapamtite, zakon se ne donosi zbog koristi nikoga od nas. Nisam za pobacaj ali ni zivot u bijedi. Lakse je vrsiti represiju i ...prikaži još! bacati majke u zatvor nego im osigurati bolju buducnost koja bi automatski bila bolja i za njihovu djecu.

    Ponedjeljak, 08.04.2019. u 10:05
  • Default avatar - Ivan111_1
    Ivan111_1

    Dobro je gospodariti svoga tijela prije jeb..., tako da poslije onoga nema kajanja !

    Ponedjeljak, 08.04.2019. u 09:30
  • Avatar ZORBA_1
    ZORBA_1

    ne znam oko cega se "digla tolika prasina"nijedna zena se ne odlucuje na abortus bez velike muke ,koji priziv savjesti i najsavjesniji ce privatno to odraditi za odredenu sumu,rjesavajte druge probleme u drzavi ,a pod broj jedan - omogucite lijecenje ...prikaži još! bolesnoj djeci bez razlike cija su jer svako od njih ima pravo na zivot,zdravstvenu skrb,obrazovanje ,igru i da ne nabrajam sto sve stoji u Deklaraciji o pravima djeteta/brinite o ovima koje vec imamo/amen

    1 Ponedjeljak, 08.04.2019. u 10:09
    • Default avatar - tusampjesice

      tusampjesice: Zacudio bi se,nekima je to kao dobro jutro,mrtvo -hladno,cak im nije ni problem pricat o tome a nit pokazuju kajanje,jedna zenska je doslovno rekla ,abortirala sam 2 puta i opet cu.znaci sociopati.

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 14:04
  • Avatar jo2hn8ny
    jo2hn8ny

    S ovim se savjetovanjem u potpunosti slažem, ali bih ipak volio da su obje strane puno odgovornije kada stupaju u intimne odnose radi sexa, a ne stvaranja novoga bića.

    Ponedjeljak, 08.04.2019. u 10:13
  • Default avatar - kiki_4
    kiki_4

    A s kime će se to žene razgovarati i savjetovati? S kakvim ultratradicionalnim doktorom koji je prije učinio niz pobačaja da bi mu odjednom "proradio priziv savjesti"? Sa Željkom Markić? Bozanićem? Tako to izgleda kada je Hrvatska sedamdesetih bila naprednija ...prikaži još! i modernija nego Hrvatska 2019.! Kujundžiću ti si sramota

    1 Ponedjeljak, 08.04.2019. u 10:35
    • Avatar Lucifer Sveti

      Lucifer Sveti: Stvari začas odu nizbrdo.. pogledaj iran, 70tih žene hodale u minici a sad su sve ko američki ninđa..

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 12:07
  • Avatar Lucifer Sveti
    Lucifer Sveti

    Ok, savjetovanje... a o čemu čete savjetovati ženu od 43 g sa dvoje djece kojoj se jbg uz kontracepciju trefilo? Čak nebitno jel s mužem ili ne, ona neće dijete i nema tog razgovora koji će to promjeniti. Isto vrijedi ...prikaži još! i za curicu od 16, 17 pa čak i 18, 19..čemu onda to služi? Da se otegne pa bude prekasno? Tak se misli, na prevaru lovit?

    11 Ponedjeljak, 08.04.2019. u 11:12
    • Default avatar - tusampjesice

      tusampjesice: A zasto ta od 43 ne koristi zastitu,nije neuka. A ove od 16g bolje da se knjige hvataju nego j...nja.bit ce pametnije. I zasto te "feministkinje"se toliko drze za pobacaj,sto im nije prioritet kontracepcija? Znas ,bolje sprijecit nego ljecit. Mi ...prikaži još! smo prije 17g u 5r.ucili o svemu sto se tice zaceca,posljedicama,zastit ,razvoju tjela.Dali danas to ne uce? Ako ne uce zasto roditelji ne pricaju s djecom o tome?to su sve mladje generacije roditelja koji su ucili u skoli isto sto i ja,tako da nisu glupi i needucirani.nisu "zaostali" internet je takodjer dostupan Pa ja sam sa svojom obavila razgovor o razvoju zenskig tijela i promjenama a ima 9.g ,za koje vrijeme obavit cemo i razgovor o sexu,koje posljedice donosi rani ulazak u seksualne odnose,o zastitama.znaci da se educira dijete,i stvori povjerenje dijete -roditelj,roditelj-dijete,a ne o tome sutit,i kad se desi najlakse ocistit?e ne,treba sprijecit da do toga dodje uopce.kad zelis djecu onda ih i imaj,dotle se stiti,a pod tim mislim i na muskarce. A ove od 43 neznaju za spiralu,piluli,dijafragmu,kondom,brojat plodne dane? Par primjera znam da su zene starije od 40 ostale trudne(promjena) i rodile su,dvije su cak vec bile bake.i djeca rastu normalno kao i sva ostala.znaci niti godine niti materijalno nebi trebala biti izlika za ubojstvo i nemarnost.

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 12:34
    • Avatar Lucifer Sveti

      Lucifer Sveti: Dobro jebote jel znaš čitat? Jesam ti napiso "ako se trefi" !!! Ne postoji 100 % kontracepcija. I što onda? Ti ako želiš rodi, nitko ti ne brani a mojoj ženi ostavi na volju da ona odluči, ok? I znači ...prikaži još! ači da ti kčer ostane trudna sa 15-16 ti bi je savjetovala da rodi? I nemoj mislit da će ti reči sve što radi, misliš da će ti reči kad skine junf? Neče.

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 22:10
    • Default avatar - tusampjesice

      tusampjesice: Lucifer,svaka pametna zena koristi 2,3 zastite ,jer kao sto si rekao jedna nije sto postotna, Postoje i inekcije,sto strrilizira zenu na 3mj.znaci u to vrijeme nemoze ostat trudna.znaci malo vodit brigu i nece se trefit. Drugo,naravno da bih joj savjetovala ...prikaži još! da rodi,jer svaka akcija ima reakciju,tako i svaki postupak ima svoje posljedice.prvenstveno jer joj pobacaj nebi nista dobro donio.bila bih los roditelj kad bi u svemu povladjivala. I naravno da ce mi se.povjerit,jer se uspostavlja veza,povjerenje. Ako se o tome suti ?naravno da nece bit povjerenja.uostalom svaka djevojcica nakon sto dobije menstruaciju,treba ici kod ginekologa,jer nazalost znam zenu cijoj su kceri s 14g ultrazvukom otkrili tumor na maternici.imas policisticne jajnike,pa razno razne anomalije ,koje mogu pogoditi i djevojcice. Znaci,ako se vec i desi da ju je stid meni rec(ali.mislim da nece)povjerit ce se ginekologinji. A ovo da klinke ostaju trudne je krivica i roditelja.s 15g u disku?ma da nebi. Nemaju uopce kontrolu nad time s kime se druze i gdje.dolaze nalokani ,a neke roditelje jednostavno nije briga.

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 22:58
    • Avatar Lucifer Sveti

      Lucifer Sveti: Zlato, nečeš ti imati nikakvu kontrolu..dok sam bio klinac dosta toga sam vidio što rade mamine dobre djevojčice. Daj molim te kakve 2,3 zaštite? Možeš koristiti i 10 zaštita ali jedine 100 % su apstinencija i masturbacija, koju ti koristiš? ...prikaži još! I daj molim te pa di ti živiš? Djetetu od 16 god savjetovala bi da ima dijete??!! I ako ne želi?

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 23:09
    • Default avatar - tusampjesice

      tusampjesice: Lucifer, Dobar roditelj drzi kontrolu, Ajd ako ja nedam da izlazi ,dok je pod mojim krovom,dok ju hranim i oblacim da ide kontra mene,a a,malo sutra.za izlaske treba i novca. Taj sam savjet dobila od sogora i sogorice ,imaju sina ...prikaži još! od 20g i kci od 19g i niti jedno nije izlazilo dok nisu poceli sami zaradjivat novce.i nikad nikakvih problema.nit su aloholicari nit drogerasi.nema kako su otac i mater rekli tako je moralo bit. Pa normalno da bi,zelis se odraslo ponasat ,e pa onda budi odrastao u svom smislu te rijeci. I statisticki gledano puno je manje maloljetnica koje prekinu trudnocu,naspram onih od 35 i vise godina. Znaci cesce se ovim starijima zalomi,nego klinkama. A za kontracepciju .ovo ti pise za inekcije koje vrijede 3mj(privremena sterilizacija)Kontracepcijska injekcija ima učinkovitost veću od 99 %. Što znači da će od 100 žena koje koriste ovu metodu, manje od 1 godišnje zatrudnjeti. Spirala :99%zastite Takodjer i pilule:99% Dijafragma :84% do 94% uz nju se koriste i Spermicidna sredstva pa je zastita i preko 100 %, Znaci uz te vrste zastite ,koristiti kondom,rikverc metodu,brojanje plodnih dana,znaci kombinacije. Ja osobno nemoram brinut o zastiti ,jer kad smo odlucili da necemo vise djece,sam cvaknula jajnike,a muz obavio vazektomiju.i to se radi kad vise nezelis djece,a ne ono "desilo se"

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 23:43
    • Avatar Lucifer Sveti

      Lucifer Sveti: Haha ma daj nemoj mi reči, "uz nju se koriste i Spermicidna sredstva pa je zastita i preko 100 %, " hahaha kak je to preko 100% ? i ti si cvaknula jajnike a muž obavio vazektomiju? Haha dakle stvarno...usput, ...prikaži još! , znaž zašto muški idu na vazektomiju? Ne zbog svoje žene, jer je ona več cvaknula jajnike....haha ma, ne , šalim se...

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 23:58
    • Default avatar - tusampjesice

      tusampjesice: Ne prvo je on isao ,a onda sam ja, Niti ja niti on vise nikad ,ali bas nikad ne nezelimo imati djeca,dovoljna su nam nasa.znaci ako se desi danas sutra da se rasirimo (nikad neznas) nasa djeca ,nece imat polubrace ...prikaži još! e i polusestre. To znaci da ako koristis obadvoje ,sanse da ce se "zalomit" su ravne nuli.

      Odgovori Utorak, 09.04.2019. u 00:05
    • Default avatar - tusampjesice

      tusampjesice: Znaci onom tko razmislja gornjom glavom i zna sto hoce nemoze se "zalomit",odgovornost je na prvom mjestu

      Odgovori Utorak, 09.04.2019. u 00:08
    • Avatar Lucifer Sveti

      Lucifer Sveti: Ha, koliko ja znam on može i dalje imati djece a i ti ak se ne varam...i kaj veli kakvo je iskustvo ta vazektomija? U jednom trenutku sam razmišljao o tome..al onda sam prekino sa ljubavnicom...šala...haha

      Odgovori Utorak, 09.04.2019. u 00:14
    • Default avatar - tusampjesice

      tusampjesice: Najčešće se izvodi u lokalnoj anesteziji,znaci j ambulanti ,Napravi se rez na mošnji kroz koju se polako izvlači dio sjemenovoda dok se ne formira petlja. Tada se isječe manji dio i preostala dva kraja čvrsto zavežu i spale,znaci ostane batrljak.iducih ...prikaži još! nekoliko tjedana se mora koristit zastita,jer su plivaci jos aktivni i moze doc do trudnoce. Za trajnu kontracepciju kod zena imas 2 opcije:Najčešće se rade presijecanje /cvikanje(jedako tome kao da si izvadio/la jajnike,to sam ja napravila )i podvezivanje jajovoda stavljanjem prstenova ili klipsa to je vise za one koji zele mozda kasnije djecu.

      Odgovori Utorak, 09.04.2019. u 00:32
    • Avatar Lucifer Sveti

      Lucifer Sveti: Ha, jesi mi rekla sve što sam i do sad znao..kak dugo boli, jel sve funkcionira kak treba, vele da ožiljak boli trajno..ili dugotrajno..i da smeta.

      Odgovori Utorak, 09.04.2019. u 00:35
  • Avatar MarijanGrdašić
    MarijanGrdašić

    To je još jedan poticaj da žene koje žele pobaciti odlaze to učiniti u druge države u klinike gdje nemaju priziva savjesti i gdje ne pitaju gluposti zašto i kako. Žena je gospodarica svog tijela i ima pravo to odlučiti.

    19 Ponedjeljak, 08.04.2019. u 09:35
    • Default avatar - kajkajZg

      kajkajZg: Kako je beba, potpuno druga osoba njeno tijelo? Od kad zena ima 4 ruke 4 noge..

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 09:38
    • Avatar spirit lamp

      spirit lamp: Fetus nije beba....beba je kad se rodi!

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 09:52
    • Default avatar - perobao

      perobao: Kako napisa komentator Ivan111_1, neka gospodari svojim tijelom prije j.....

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 09:53
    • Avatar poštenjak1

      poštenjak1: Marijan tako je ,ali i lječnik ima pravo izrazit svoj priziv savjesti .

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 10:04
    • Default avatar - Usora1

      Usora1: a sto je sa odgovornoscu g. marijane. ako ostavimo na stranu ono najbitnije, da se radi o zivim nerodjenim bicima, i hipotetski kazemo da ste u pravu skupa sa "gospodaricama svog tijela" onda neka te gospodarice preuzmu i odgovornost za ...prikaži još! svoja djela skupa sa svojim zagondzijama i prestanu se je...ti na moj i racun drugih platisa poreza....

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 10:07
    • Avatar poštenjak1

      poštenjak1: Usora to ne može biti crno bijelo ,mora postojat više činbenika npr. silovanje,bolest žene,bolest začetog itd..

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 10:17
    • Default avatar - Usora1

      Usora1: postenjak1, a zasto ono "mora", ostavimo bolesti na stranu ali ni ovo silovanje ne spada u tu pricu. je li dijete tako zaceto vec u majcinoj utrobi toliko skrivilo da ga po kratkom postupku osudjujemo na smrt? na zalost nakon ...prikaži još! ovog prljavog rata imate bezbroj primjera da su ta djeca jedina radost zrtvama takvog cina... a na tome bi morala poraditi i zajednica, podjednako uvazavajuci i psiholosku i financijsku sitaciju majke ali i prava tog neduznog djeteta. kako nam na ovoj temi humanost odjednom netragom nestane ? kako je lijepo odjeknula solidarnost obicni ljudi sa malom milom, da smo to znali prije par godina jesu da li bi ti isti ljudi imali pravo traziti pobacaj od roditelja?

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 10:32
    • Default avatar - Anonimus6666

      Anonimus6666: @usora, pa kad se dozvoli seksualno obrazovanje u skolama smanjit ce se broj abortusa, naravno to nije po volji odredjenim skupinama. Uh za dijete zaceto silovanjem reci da je jedina radost u zivotu silovane je bojim se reci pomalo bolesno, ...prikaži još! zar zbilja moze netko razmisljati da ce djevojka koju je silovalo 5 mladica voljeti dijete nastalo iz te "ljubavi" i da ce joj to dijete biti radost (prije podsjetnik na traumu koju je prozivjela). Da li bi vi voljeli dijete koje bi rodili nakon grupnog silovanja.

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 11:31
    • Default avatar - Usora1

      Usora1: Anonimus6666: kako si to formulirao nije receno, u centru pozornosti stavi dijete, jasno je da toj tinejdzerki ili bilo kojoj drugoj zeni treba psiholoska i svekolika pomoc zajednice da "preradi" tu situaciju ali i vremena da priihvati ili ... to ...prikaži još! dijete. zamisli da sretnes takvo dijete, bi li ga mrzio, bi li ti se gadilo i zasto. i sada bi mi po kratkom postupku presudili zacetom djetetu kao da bi se time olaksala situacija majke ili kaznili pocinitelji? bojim se da se time samo pokusava oprati prljava savjest. ovo je preteska i slozena tema da bi je nas dva razbistrili u kratkim komentarima. ono sto hocu reci je da u centru nase price treba postaviti to dijete koje se od nase smrtne presude braniti ne moze niti nosi mrvicu krivice za cini odrasli. a sto sa odraslim vinovnicima neka kaze struka koja moze pomoci (nisam samo siguran hoce li) i pravosudje koje bi trebalo znati kazniti pocinitelje. umjesto da se pokazemo kao razumna humana bica mi preziremo one kojima se silovanje dogodi, igramo se bogova presudjujuci plodovima tog nedjela a skoro pa nas nije ni briga hoce li uzrocnici ispastati za isto ili slobodno setati i cekati novu zrtvu.

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 11:52
    • Avatar Lucifer Sveti

      Lucifer Sveti: Usora1, a kak bi ti to spriječio ženu da ne napravi abortus?

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 12:12
    • Default avatar - Anonimus6666

      Anonimus6666: @usora, kratko receno lako je tudjim k... koprive mlatiti. Nitko ne okrivljuje dijete, ali zena(djevojka) koja je prezivjela jednu traumu da bi morala zivjeti sa posljedicama te iste traume (o tome da je to nesto sto bi voljela, ne zelim ...prikaži još! ni razmisljati) je jednostavno pogresno do bola. Pozivanje na kaznjavanje pocinjitelja (3-5 godina zatvora u najboljem slucaju) dok se zrtvu "kaznjava" na 20-tak godina. Recenica o presudjivanju plodovima nedjela zapravo lici na manifest o slobodi silovanja (bolje receno novoj hrvatskoj politici demografske obnove), gdje je sasvim u redu ici i silovati zene i djevojke da bi se popravio natalitet!

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 12:14
    • Default avatar - Usora1

      Usora1: Luciferrr: jedini put je edukcija i podizanje razine savjesti, zabrane pobacaja nisu dobro rjesenje a poticaj "pozitivnim zakonima" jos gore. svako ljudsko bice dozivljava i krize i u njima cesto cini djela zbog kojih se kasnije kaje, kod zena u ...prikaži još! trudnoci psiholabilnost je puno izrazenija. svako rodjeno bice bori se za zivot pa postavljam pitanje tko nama daje pravo da nerodjenim mi presudjujemo, isti "mi" koji svoj branimo svim sredstvima. razumijem sto anonimus pise i naglasavam, tematika je puno slozenija i zadire u samu bit ljudskosti i humanizma te ju nije moguce obraditi sa par pamfleta ili manifesta a ovim sto je zadnje rekao promasio je ceo fudbal.....

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 12:28
    • Default avatar - Anonimus6666

      Anonimus6666: @usora, malo mjesas loncice, prvo postavljas pitanje zasto "mora" koje je napisao postenjak, da bi par komentara kasnije i sam napisao da je tematika puno dublja. Ponovit cu da je lako tudjim k... po koprivama mlatiti, tj lako je pricati ...prikaži još! o tome kako je abortus los i takve stvari, ali treba znati da iza svakog abortusa stoji neka zivotna prica. Zalosno je sto ljudi razmisljaju samo crno/bijelo tj ili si za ili si protiv, recimo ja sam za slobodu odlucivanja i protiv toga da se abortus koristi kao kontraceptivno sredstvo. Zasto se za zakon koji ce omoguciti da se abortus obavi pod punom anestezijom, bez uplitanja prevelikog broja potpuno nepotreebnih likova koji umjesto objasnjenja o samom postupku pokusavaju odgovoriti od istog. Sto se tice mog kraja komentara, Zabranom abortusa dolazimo postupno do situacije koja je jako slicna "Sluskinjinoj prici"

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 12:51
    • Default avatar - tusampjesice

      tusampjesice: Anonimus ,postotak abortusa napravljenih je jako mali, Vise ima onih koji su mjenjali cesto partnere a nisu vodili racuna o zastiti i onih koji svoje partnere varaju.studija je pokazala da najvise pobacaja naprave zene od 35g,sa diplomama.znaci nisu balavice niti ...prikaži još! glupe da neznaju za zastitu,vec nemarne.

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 14:01
    • Default avatar - Anonimus6666

      Anonimus6666: Pa taj dio mi je posebno cudan, ako mjenjas partnere cesto i ne stitis se od spolnih bolesti onda si totalni idiot. A sto se tice nemara, pa k vragu postoji tableta za dan poslije, koji klinac cekas 2 mjeseca ...prikaži još! da ustanovis da si trudna!

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 14:11
    • Default avatar - tusampjesice

      tusampjesice: Anonimus,ma i za dan poslje i ,pilule koje se dnevno piju,inekcije,spirala.i kondomi.znaci mnostvo zastite. A ovdje se bas gura abortus,nigdje nema da se naoravi da je zastita sto dostupnija.abortus je najgore sto mozes napravit sebi,em unistis 2 zivota(svoj i djetetov) ...prikaži još! em sto strugaju maternicu pa je pitanje dali ce ikad vise djece imat.jel toliko je..no tesko koristit bilo koju vrstu zastite? I majke,,jel toliko problem pricat s djecom,o tim stvarima,pa ako ih vec ne educiraju u skoli ,pa nek ih kod kuce educiraju,objasne sve.a ne sutit ,o tome se neprica ,i bljuf kad se uhvati najlakse na abortus. A zasto ne to sprijeciti?bilo bi manje potrebe za abortusima.

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 14:27
    • Default avatar - Usora1

      Usora1: Anonimus6666: "pa k vragu postoji tableta za dan poslije, koji klinac cekas 2 mjeseca da ustanovis da si trudna!"... a sad malo o mijesanju loncica. kontrceptivna sredstva postoje i za prije i za poslije a mi diskutiramo o abortusu, nebitno ...prikaži još! je li snosaj dobrovoljan ili nasilan, govorimo o djetetu koje je na putu a koje je ocito nezeljno, nebitno je li u pitanju nemar, cisti idiotizam ili nesto trece... tisuce parova cini sve moguce da dobiju ili usvoje dijete pa ti ni ona o 20-godisnjoj kazni bas ne stoji... no o.k. je da razmisljamo razlicito. lp

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 14:28
    • Default avatar - Anonimus6666

      Anonimus6666: Usora, mozda je tebi nebitno da li je snosaj dobrovoljan ili ne? Vjerujem da zeni/djevojci koja je ztrudnila nezeljenim snosajem to pitanje nije nebitno!

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 14:34
    • Default avatar - Anonimus6666

      Anonimus6666: @tusam, kao sto sam napisao i iza toga stojim, definitivno nisam za zabranu abortusa, da ga treba uciniti totalno ne optrecenim od raznoraznih savjetovanja i slicnih pizdarija. Isto tako sam i protiv abortusa kao kontracepcijske metode, sto znaci da treba ...prikaži još! pojacati edukaciju o mogucnostima zastit da do trudnoce ni ne dodje. Poboljsati dostupnost zastite, educirati mlade kako se ta zastita koristi ali to je nemoguce jer se kosi sa stavovima pojedinih grupa ljudi u hrvatskoj. Iza svakog abortusa je jedna zivotna prica, svaka je drugacija, pojedine su cisti nemar, pojedine su "navika" jer je lakse to nego koristiti neko drugo sredstvo zastite, ali vecinom se radi o tome da zena jako dobro zna sta jedan takav zahvat znaci. I da naravno majka ljekarnistva je izreka "Bolje sprijeciti nego lijeciti!"

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 14:45
  • Avatar muskarac
    muskarac

    U redu je savjetovanje medjutim taj lazan priziv savjesti je opako smijesan jer vrlo dobro znamo sta rade ti nasi doturi kad otvore vrata svoje privatnw ordinacije, sta se zabrane tice to je dno dna jer svaka zena koja je ...prikaži još! odlucila pobacit to ce i napravit na ovaj ili onaj nacin a ako ode mesaru znamo vrlo dobro da je vjerovatnost da ce izac samo u lijesu.. tako da u 21 stoljecu zabrana je morbidna stvar

    Ponedjeljak, 08.04.2019. u 12:15
  • Default avatar - iinvidico
    iinvidico

    Nema razloga da pobacaj bude besplatan...

    Ponedjeljak, 08.04.2019. u 11:19
  • Avatar bebisan
    bebisan

    više seksualnog odgoja u škole npr umjesto vjeronauka i bude manje abortusa, a vjeronauk u crkvu gdje mu je i mjesto

    Ponedjeljak, 08.04.2019. u 13:26
  • Default avatar - U 2
    U 2

    Zabranom abortusa ili otkazivanjem od istog ce samo povisiti smrtnost zena koje se odlucuju na abortus jer nemaju svi novce za privatnika ili za Sloveniju, svaki mesar ce se baviti abortusima kao dodatnim vidom zarade i pocet cemo nalaziti bebe ...prikaži još! kraj kontejnera. Kontracepcija postoji vec dugi niz godina i ne otkrivate Ameriku sa pricama o pilulama i kondomima, ali nezeljene trudnoce jos nitko nije iskorjenio u svom drustvu, pa necemo ni mi. Samo ce nam donijeti druge probleme na grbacu sa kretenskim prizivima savjesti. Pa mogli su se baviti sa tisucu drugih zanimanja ako ih muci savjest.

    Četvrtak, 18.04.2019. u 04:16
  • Default avatar - uglavnom
    uglavnom

    Ne razumijem te slogane. Kad se netko voljno uključi u seks. Obje strane stoga sklapaju ugovor i prihvaćaju odgovornost da postoji mogućnost trudnoće. I muškarci i žene su imali izbor za ulazak u seks. Jednom kad se dijete rodi, time ...prikaži još! ste izgubili pravo na svoje tijelo jer je sada tijelo od dvoje, a ne jedno. Nažalost, opet možemo svjedočiti kako se nekoliko ljudi pokušava sakriti iza čestitih riječi kako bi naudili mnogim, jer mrze sve što je sveto. Bez obzira na to jeste li za izbor ili za pobačaj, moramo shvatiti da je seks napravljen za nastavak vrste. I svatko tko u njega uđe, po zakonu mora prihvatiti odgovornost za mogućnost djeteta. Sve ostalo je abdikacija od odgovornosti i ubojstva nedužnog djeteta.

    15 Ponedjeljak, 08.04.2019. u 10:06
    • Avatar Lucifer Sveti

      Lucifer Sveti: To nikako ne može biti "tijelo od dvoje" niti može žena izgubiti svoje tijelo.. i ni u kom slučaju ne može dijete u ženi biti važnije od te iste žene. I točka.

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 11:56
    • Default avatar - uglavnom

      uglavnom: Daj mi dobar razlog a ne jednostavno ne moze. Sta si ti tiranin?

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 12:20
    • Avatar bebisan

      bebisan: zato treba u školama djecu educirati više o seksu a manje vjeronauka kojem je mjesto u crkvi

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 13:28
    • Default avatar - tusampjesice

      tusampjesice: Bebisan,evo dala sam si vremena i malo istrazila , U 5r u udzbeniku iz prirode i drustava imate lekciju:čovijek -Biolosko bice i dio drustvene zajednice,i pod teme u toj lekciji PUBERTET I SPOLNO SAZRIJEVANJE,znaci nije istina da se ne educiraju. ...prikaži još! U tim temama obrađuju spolne organe,hormone,kako nastaje trudnoce,koji je organ odgovaran za cuvanje ploda.itd itd. A ovo sto se tice vjeronauka,ionako je izborni,sto vam smeta?nemorate dijete slat na njega. Jedino sto bih ja osobno snimke abortusa koje prikazuju u 8r pod vjeronaukom,prebacila na biologiju .nema se tu sto skrivat i uljepsavat. Nek se prikaze isto kao sto prikazuju snimke poroda.

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 14:19
    • Default avatar - uglavnom

      uglavnom: Stid me je priznati da nisam znao da je selektivan. Rekao bih da to mogu pokazati u časovima biologije i vjeronauka na taj način dobivaju dvije različite perspektive iste stvari i mogu odabrati s kojim se slažu.

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 14:29
    • Avatar Lucifer Sveti

      Lucifer Sveti: To o čemu vi pričate nije nikakav građanski odgoj nego šture informacije o spolnim organima. Djeci treba objasniti sve o spolnosti i spolnim odnosima, o odgovornosti koju nosi roditeljstvo, zakonske odredbe, vezu između sexa i emocija, istosplni sex, spolne bolesti, ...prikaži još! zaštitu...kakav vjeronauk? Izborni? Između čega? Vjeronauka i ničega? Kome se vjeruje u bajke nek ide u Disneyland, ili crkvu, đamiju i slično..uglavnom@ pa valjda zato jer je to njezino tijelo?! Nevjerojatno...

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 21:49
    • Default avatar - tusampjesice

      tusampjesice: Lucifer i uci se ,o emocionalnoj zrelosti,posljedicama cestog mjenjanja partnere,zastiti.e sad sto neke zaboli ono dole pa neslusaju na satu.a i di su roditelji tu?mole da drugi obave njihov posao?da djecu nauce odgovornosti. I da vjeronauk je izborni predmet isto ...prikaži još! kao i informatika, Kod nas u skoli sva djeca idu na vjeronauk ,zasto bi onda skoli u kojoj svi idu na vjeronauk diktirali neki iz pitaj Boga kojeg grada? Neces da ti dijete ide na vjeronauk?nemora,nitko ga netjera.kuzis to nije kao sto vi hocete (odradjivat tko ce sto slusati od predavanja)vec ,hoces neces od volje ti. Isto tako onda niti glazbeni nebi trebao biti u osnovnoj vec u glazbenoj skoli,povijest u muzeju,zemljopis u planetariju,itd .itd

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 22:41
    • Avatar Lucifer Sveti

      Lucifer Sveti: Jesi ti kad čula za izraz "sekularna država" ? Ha? Jel znaš što to znači? Znači da su vjerske zajednice odvojene od države. Škola je državna. Što radi križina od 2 metra u holu škole? Jel znaš što znači riječ- ...prikaži još! - izbor? Znači da biraš između dvije ili više stvari, ne između jedne stvari i ničega...naravno da kod vas u selendri svi idu na vjeronauk, zauvjek ćete iči na vjeronauk jer za drugo ne znate ili ne želite znati. Jesi ikad s ikim porazgovarala o mogučnosti postojanja ili nepostojanja višeg bića koje upravlja svime i svačime? Nisi. jer su ti rekli da bog postoji i nemaš ti što o tome razgovarati zar ne? Tak i ti svojem djetetu objasni pa se poslje čudi kak kod vas svi idu na vjeronauk...

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 22:54
    • Default avatar - tusampjesice

      tusampjesice: Cudim se da vam nije sekularna kad su u pitanju Bozicnice,uskrsnjice,praznici.onda vam nije sekularno,malo smo licimjeri ,ha? Cudim se da vam nesmeta informatika,i ona je izborni predmet,a posto se klinci vec prije skole znaju sluzit racunalima,nema potrebe da bude u ...prikaži još! skoli? Cuj njega selendra?a iz koje si ti vuko.e.ine ? .i uci se i o velikom prasku u skoli ,i atomima i svemu tome.niste zakinuti.pa da se imate pravo buniti. Kazes nema gdje ako neide na vjeronauk?upisi ga u knjiznicu,godit ce mu.

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 23:06
    • Avatar Lucifer Sveti

      Lucifer Sveti: Ne dobivam nikakve božičnice ni uskrsnice, a praznici nisu sporni jer ljudi na te dane imaju svoje rituali i obrede ma kako primitivni bili treba im ih omogučiti. Kod njih doma ili u crkvi, đamiji, sinagogi...Da ,informatika također zapravo nije ...prikaži još! izborni, krivi naziv. Trebao bi biti obavezni ili u sklopu nekog drugog predmeta. A znači ipak razlikuješ nauku od religije? Boli te dupe gdje će moje dijete biti za vrijeme vjeronauka zar ne? Bravo, prava katolkinja, rvatica, majka...

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 23:40
    • Default avatar - tusampjesice

      tusampjesice: Pa isto kao sto tebe boli dupe i odredjivao bi drugima zbog svog djeteta? Zbog cega je bitnije ono od ostale djece? Sto je lose u tome da se djeci koja ne zele na vjeronauk(a u gotovo svim skolama su ...prikaži još! manjina)da im se osigura da provedu sat u knjiznici? Ili sat Etike?koji je problem u tome? Kako nemas Bozicnice i uskrsnjice?neradis?sjedis doma?

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 23:51
    • Avatar Lucifer Sveti

      Lucifer Sveti: Hahaha ne, ležim doma...pa kaj ti stvarno misliš da svi u hrv dobivaju ili daju božičnice? Ja se za razliku od tebe krščanke, brinem za druge. Zato i ne želim vjeronauk u školi. Uvođenje etike u srednje škole služi samo ...prikaži još! o za mazanje očiju, ali i to odvuče 30-40 % djece sa vjeronauka. U osnovnoj se to ne može dogoditi jer se haljinaši prijete ljudima da neće dozvoliti tzv. sakramente, a ljudi ko ljudi ..pa što če selo reči...

      Odgovori Utorak, 09.04.2019. u 00:05
    • Default avatar - tusampjesice

      tusampjesice: A cuj,od kada to manjina diktira vecini?kakav ti stvarni problem imas s Hrvatima i Krscanima? Da slazem se da jedan dio ide u crkvu i prima sakramente samo zbog sela.ali isto takodjer isto imas masu Ateista,koji cim zagusti ,bolest ili ...prikaži još! nesto slicno.mole se Bogu.licimjerje ,zar ne? Vjerovati u Boga ,drzati se napisanih zakona necini nikome nazao. Kao niti oni koji nevjeruju,ali se ipak pridrzavaju istih ti zakona. Ali nametat svoju volju drugima?to.je druga stvar. A svecenika u skoli nema zadnjih 16,17g

      Odgovori Utorak, 09.04.2019. u 00:18
    • Avatar Lucifer Sveti

      Lucifer Sveti: Problem je što to nisu ni hrvati ni krščani...Vidim da si odgojena u strogom krščanskom odgoju"niti oni koji nevjeruju,ali se ipak pridrzavaju istih ti zakona." ne pridržavamo se mi božjih zakona nego i bez vrhunskog bića znamo što je ispravno ...prikaži još! a što ne...i sam naziv ateist ne znači "onaj koji vjeruje u ništa" nego osoba koja nema potrebe za zaštitom posebnih bića i natprirodnih sila. Uzgred budi rečeno ja se više definiram kao antiteist...

      Odgovori Utorak, 09.04.2019. u 00:26
    • Avatar Lucifer Sveti

      Lucifer Sveti: I sad stvarno moram na spavanje...jbt pol jedan je..

      Odgovori Utorak, 09.04.2019. u 00:28
  • Avatar Bogs_1
    Bogs_1

    Hoće li se savjetovanje čekati nekoliko tjedana ili će ga predvoditi duhovnjaci.. Hajde Kujundžiću sjaši sa svojim fiks idejama, tko želi pobaciti - pobaciti će. Ti nemaš za regens za djecu, a zapošljavati ćeš savjetnike.

    Ponedjeljak, 08.04.2019. u 12:27
  • Default avatar - Usora1
    Usora1

    da drage gospodjice, u bitnim odlukama obavezno treba istekati savjest......

    Ponedjeljak, 08.04.2019. u 10:01
  • Default avatar - perobao
    perobao

    Pobacaj treba pod hitno zabraniti osim u situacijama ako je zivot majke ugrozen i silovanje. Nezamislivo je u danasnje vrijeme da se zene a i muskarci ne znaju zastititi na vrijeme od tkz "nezeljene trudnoce". Nisam lijecnik ali da jesam ...prikaži još! nikada ne bih izvrsio jedan abortus, dakle priziv savjesti po svaku cijenu.

    Ponedjeljak, 08.04.2019. u 09:44
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message