Ministar prometa ne razumije zbog čega mu se stalno prigovara. Pita se je li zbog bahatosti? Trenutno nema stranačkih ambicija jer rješava povezanost Hrvatske
"Sebe ne ocjenjujem. Samo sam studentice ocjenjivao"
Express: Bojite li se referenduma protiv monetizacije i što ako građani izglasaju ne, a vi ste potpisali ugovor ili ste pred potpisom?
Volja građana se u svakom trenutku treba poštivati ako je to ustavno pitanje. Ali ovdje nije riječ o prodaji državne imovine, odnosno prodaji autocesta nego o klasičnom iznajmljivanju. Ali organizatori referenduma upravo na toj tezi prodaje imovine pokušavaju dobiti potpise građana. Dakle, dezinformiraju građane. Trenutačno stanje zaduženosti hrvatskih autocesta financijski je neizdrživo. Dug bez kamata iznosi više od četiri milijarde eura, više od 30 milijardi kuna. Kada bi se odlučili za reprogram duga, ukupan dug po kreditima platili bismo dvostruko više. Više od 60 milijardi kuna. I to je činjenica o kojoj iskreno moramo govoriti. Ceste će uvijek biti u vlasništvu Republike Hrvatske. One su javno dobro.
Express: Znači li to da stajete s poslom ako dođe do referenduma?
Ne mogu ja stati s poslom, jer je posao započet. Mi ćemo prve ponude imati koncem studenog. Tek nakon što vidimo kvalitetu ponuda, možemo odlučiti jesu li nam prihvatljive.
Express: Što ako bude referendum?
Prvo je pitanje hoće li do referenduma doći. Je li ovo pitanje protiv monetizacije uopće ustavno? Što to znači? Branimo li mi koncesije na sagrađene objekte u sljedećih sto godina? Nemojte se ljutiti, ali ja ne znam u kojoj državi u svijetu to postoji?
>>> Cijeli intervju pročitajte u Expressu