Obavijesti

News

Komentari 0

Seks izlazi iz mode, doslovno: Trgovci sada mijenjaju taktiku

Seks izlazi iz mode, doslovno: Trgovci sada mijenjaju taktiku
1

U svoje zlatno doba, američka modna marka 'Abercrombie & Fitch' je bila poznata po svojim seksi marketinškim kampanjama koje su često graničile s pornografijom

U svoje zlatno doba, poznata američka modna marka 'Abercrombie & Fitch' je bila poznata po svojim seksi marketinškim kampanjama koje su često graničile s pornografijom. Njihovi katalozi su obično uznemiravali okolne dušebrižnike, a neke reklame, poput onih s polugolim muškarcima koji se dočekivali kupce na ulazima u prodavaonice, nikad neće biti zaboravljene, piše Express.

No sve je to u prošlosti, jer ako bacite pogled na njihovu najnoviju kampanju, primijetit ćete nedostatak seksa.

S obzirom na pad prodaje, ovaj tinejdžerski brend morao je krenuti velikim koracima u drugom smjeru, pa su odmakli od starinskog pristupa kako bi postali prihvatljiviji za moderne potrošače.

Tako su počeli koristiti manje logotipa, idu u korak s trendovima i ne drže se od stare parole da seks prodaje. Danas vas više, na ulasku u njihove njujorške prodavaonice, neće pozdravljati modeli golih prsa.

>>> Više pročitajte OVDJE

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
DORH pokrenuo izvide kupnje zemljišta Ivane Kekin u Istri?
KUPILI PO POVOLJNOJ CIJENI

DORH pokrenuo izvide kupnje zemljišta Ivane Kekin u Istri?

Kekini su veći dio zemljišta, ukupne površine 412 kvadrata, kupili 2018. od grada Buje na javnom natječaju. Početna cijena koju je grad tražio bila je manja od 9 eura po kvadratu