Severina o susretu s Bandićem: Vikao je na mene da Milan želi dati Zagrebu 50 milijuna eura

Porfirije je dopustio da se dijete kršteno u katoličkoj crkvi ponovno krsti u pravoslavnoj bez suglasnosti majke. Toga nema nigdje, ispričala je Severina u intervjuu

Severina Vučković u intervjuu za portal H-Alter ispričala je detalje o vezi s Milanom Popovićem i borbi za skrbništvo.

Rekla je da su problemi počeli već na startu.

- Razlikovao se od svih koje sam upoznala i to mi je bilo zanimljivo. Ubrzo sam vidjela da mu je znanje oskudno, da puno toga ili ne zna ili ne želi reći, a ono što kaže da temelji na predrasudama i na praznovjerju. A najteže mi je palo to što sam shvatila da on izbjegava bliskost. Nakon četiri mjeseca sam saznala da sam trudna, bila sam sretna, ali i zabrinuta, kako će on koji izbjegava bliskost, biti roditelj i kako će to utjecati na dijete - ispričala je Severina i dodala da se nadala da će ga promijeniti.

- Rodila sam carskim rezom, a on je prijetio liječnicima da će ih tužiti jer da se njegova djeca smiju rađati samo prirodnim putem - rekla je Severina, koja se ubrzo nakon rođenja sina razišla s Milanom i vratila u Hrvatsku. Tvrdi da je prekinuo svaki kontakt s njom pa i s djetetom. Molila ga je da dođe na krštenje u Rijeku, izvještavala o djetetu, ali on nije odgovarao - tvrdi Severina.

Kaže da je u Centru za socijalnu skrb, kad je ušla s djetetom, naišla na socijalnu radnicu koja ju je od prve gledala neprijateljski. Saznala je da je Milan djetetu bez njenog zvanja izvadio srpski pasoš.

- Shvatila sam da moramo na sud. Nakon toga mi se javila njegova odvjetnica.

Spomenula je i pokojnog gradonačelnika Milana Bandića.

- U jesen 2017. dolazim prvi put kod Bandića. Mi smo već imali neke susrete, kada sam pjevala za SDP u kojem je on još bio, htio se slikavati sa mnom za neku naslovnu stranicu, a nisam mu dala, a poslije je bio ljut jer sam pjevala na Trgu za Novu godinu, pa su mi on i njegov prijatelj htjeli dati novce ispod stola, a ja nisam htjela bez ugovora. Smiješni dečki. Bandić me želi odobrovoljiti, pa preda mnom naziva ravnatelja Arene Zagreb da mi dogovori koncert preko veze kao što radi drugim izvođačima. Meni to ne treba, ja ga molim da nazove Gzima i Ivicu Lovrića i kaže im da se maknu od mojeg djeteta. Bandić počinje vikati na mene, da Milan želi dati 50 milijuna eura Zagrebu - tvrdi Severina.

Osvrnula se i na patrijarha Porfirija, za kojeg kaže da je Milanov prijatelj.

- Navodno mi stalno nešto oprašta, a ja oprost ne tražim. Neka se on radije pokaje za svoje grijehe i pomoli za spas svoje duše. Trebat će mu. Porfirije je, kao dobar Milanov prijatelj, dopustio da se dijete kršteno u katoličkoj crkvi ponovno krsti u pravoslavnoj bez suglasnosti majke - dodala je.

Cijeli intervju pročitajte ovdje.

VIDEO Svih šest Rafalea sletjeli su na Pleso. Državni vrh okupio se oko aviona: 'Ostvarili san!'
PRATITE NA 24SATA

Povijesnim preletom od vojne baze kod Bordeauxa u Zagreb stiže prvih šest od ukupno 12 borbenih zrakoplova Rafalea koje je Hrvatska naručila od Francuske

Prva snimka Rafalea i poruka kontroli leta: 'Hrvatsko nebo bit će sigurnije. Stigli smo kući...'
POGLEDAJTE VIDEO

Piloti Hrvatskog ratnog zrakoplovstva s višenamjenskim borbenim avionima Rafale danas 25. travnja 2024. godine oko 12 sati prilikom ulaska u hrvatski zračni prostor stupili su u kontakt s Hrvatskom kontrolom zračne plovidbe. U hrvatski zračni prostor ušli su u području Istarske županije, a poletjeli su s aerodroma u francuskom Bordeauxu nešto prije 11 sati. Prilikom ulaska u hrvatski zračni prostor, piloti Hrvatskog ratnog zrakoplovstva poslali su poruku svim hrvatskim građanima s ovog povijesnog preleta: "Upravo ulazimo u hrvatski zračni prostor koji će od danas biti još sigurniji. Hrvatski Rafale i hrvatski piloti su stigli kući!"
Dvije 'madamice' su u Zagrebu godinama vodile posao. Za sat vremena naplaćivale 159,27 €!
ZARADILE 30 TISUĆA EURA

DETALJI OPTUŽNICE Spolne usluge oglašavale su pod naslovima 'Plava bomba 35 g.', 'Mazna37', 'Vatrena plavuša, grudi 4' i slično. Neki od muškaraca su odlazili kada bi vidjeli da žena ne odgovara opisu iz oglasa