Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

'Stari ljudi s drhtavim rukama su nam dali podršku, hvala im'

Prikupljeno je više od 600.000 potpisa, mislim da to ni jedna Vlada ne može ni ne smije ignorirati. Hrvatski građani su svojim potpisom zapravo rekli da ovakvu mirovinsku reforme ne žele, kaže Mirela Bojić

Komentari 225 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar Now go home and get your fuckin' shinebox
    Now go home and get your fuckin' shinebox

    Sada svi potpisati protiv financiranja stranaka iz državnog proračuna!!!! Neka se jeb...

    26 Nedjelja, 12.05.2019. u 08:15
    • Avatar Tajosmb

      Tajosmb: U

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 09:22
    • Avatar provokator_

      provokator_: referendum za spuštanje plaća svim političarima na razinu prosječne hrvatske plaće, ukidanje svih beneficija i suludih dodataka na plaću, javni registar hrvatskih branitelja, ponovna uspostava Golog otoka...

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 09:32
    • Avatar detektor istine

      detektor istine: Kao da sev do sada kradeze financirao iz proračuna , "kradeze zna" kako se financira "zločinačka udruga" .

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 09:32
    • Default avatar - Mille_1

      Mille_1: Zabrana financiranja vodi u netransparentno financiranje.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 10:20
    • Avatar fractalzombie

      fractalzombie: Potpisat cu ovo..bez razmisljanja!

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 10:20
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Iako nisam fan ŽZ, ovo bum potpisala. I još nekaj: tak smo mogli skupit potpise i protiv Istambulske i Marakeške. Samo da ekipa ni tak lijena izaći van i potpisati. I još možemo i protiv naseljavanja "migranata" u Hrvatsku. Naime, ...prikaži još! ne mislimo svi pobjeć iz HR. Neki bumo i ostali...

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 10:28
    • Default avatar - Mille_1

      Mille_1: Puntarica....potpisujemo “protiv”, glasamo “protiv”. Što se desilo sa “za”?

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 10:40
    • Default avatar - zeljkopž

      zeljkopž: Tako je!!! Samo zašto ste žestoko podržaval SDP dok je donosio to o miroviin sa 67 godna, a sad ovako? Pomalo licemjerno, zar ne?

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 10:56
    • Avatar Tajosmb

      Tajosmb: Aaaaa eto oglasio se i trol zeljkopž.Živio ti nama željkopožarevac

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 11:05
    • Default avatar - dante666

      dante666: To bi ustavni sud RH brzo prekinuo....Nema šanse - jedino ak se glasa za povećanje plaća i penzija - onih povlaštenih. Hebeš narod/stoku.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 11:10
    • Default avatar - zeljkopž

      zeljkopž: A eto jedn činjenicama istinom rušim laži drugova. Evo čitajte si ""Radni vijek do 67 godina nije ništa novo, propisan je 2014."

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 11:10
    • Avatar CoinMaster

      CoinMaster: Mile a sada je transparentno?

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 11:10
    • Avatar CoinMaster

      CoinMaster: Gospon Hrvat loša ti je logika, kod nas se životni vijek smanjuje, e pa probaj nači logične razloge zašto?

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 11:20
    • Default avatar - donatien

      donatien: I da se ugovori sa crkvom promijene. Tko zeli koristiti usluge crkve, neka mu se sa place skida postotak kao sto je to npr. u Njemackoj, a ne da nam se svima uzima i onda jos moramo trpiti svakodnevni teror ...prikaži još! crkve u svim porama zivota.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 11:28
    • Default avatar - Mille_1

      Mille_1: Coin.....donekle da.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 11:30
    • Avatar Tajosmb

      Tajosmb: Donatien neka uvedu crkveni porez pa da vidis drastican 0ad vjernika

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 11:33
    • Default avatar - dante666

      dante666: c/p: Skupljajući podatke o isplatama iz državnog proračuna u korist Katoličke crkve unazad pet godina (2014. do 2019.) izračunali smo da je samo iz Ministarstva financija na račun Crkve isplaćeno 1,653 milijardi kuna. Kada tome pribrojimo i isplate s pozicija ...prikaži još! drugih ministarstava - za plaće vjeroučitelja, za dušobrižništvo, za obnovu kulturnih dobara u vlasništvu Katoličke crkve, za rad vjerskih škola i visokih učilišta... - ispada da je država u korist Katoličke crkve u tih pet godina isplatila oko 3,6 milijardi kuna, odnosno oko 720 milijuna kuna godišnje.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 11:38
    • Default avatar - bole50

      bole50: nije samo problem što nam hoće uvesti da radimo do 67 već je i veliki problem što ukidaju kvote za uvoz stranih radnika koji će nam rušiti cijenu rada. Sindikati bi se trebali pozabaviti i tim problemom a poslodavci će ...prikaži još! jedva dočekati da nas opet krenu ucjenjivati.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 12:58
    • Avatar Now go home and get your fuckin' shinebox

      Now go home and get your fuckin' shinebox: Ogromni novci odlaze crkvi..to je ogromna politika kojoj se vjerovatno nikad neće stati na kraj,sve vlade daju novac crkvi samo da bi održavali sebe na vlasti..zamislite popa koji govori da se mora dati glas HDZ-u...stariji ljudi prevladavaju u crkvama i ...prikaži još! oni na neki način svećeničkim utjecajima daju glas onima koje popovi spominju,..s druge strane popovi dobivaju ogroman novac i vozaju se Mercedesima nemareci za narod,bitno im je uživati u blagodatima! Uzas

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 13:05
    • Avatar Smikidacho

      Smikidacho: Referendumom protiv bandita.. Referendum za vraćanje otetog, referendum o lustraciji , ima ih još bar dvadesetak, možda je ovo šansa da se Hrvatska konačno oslobodi ropstva.. Treba ih uništiti referendumima , kad već narod nema muda izaći na ulicu , ...prikaži još! , kao svugdje u civiliziranoj Europi..

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 13:11
    • Default avatar - dante666

      dante666: Dok god imaju podršku naroda, neće ići---

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 13:17
    • Avatar kuglica

      kuglica: donatien, isto tako, simpatizeri raznih protunarodnih, LGBTQ i sličnih udruga, neka ih financiraju iz svoga džepa, a ne novcem svih nas... Mislim da bi i to bilo fer i pošteno....

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 15:07
    • Avatar Tajosmb

      Tajosmb: Kuglica brkaš loncice

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 15:08
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Mille_1, pa tak ispada. 90.-e sam glasala ZA, a poslije svaki put protiv. Ono, kad te svi po redu iznevjere...

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 15:11
    • Avatar kuglica

      kuglica: Tajosmb, ništa ja nisam pobrkala...

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 15:17
    • Avatar Tajosmb

      Tajosmb: Ok.Imas praf.Onda prestat financirat i mafiju sa KAPTOLA

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 15:20
  • Default avatar - mican
    mican

    Nisu problem oni koji idu u mirovinu sa 65 godina već oni koji idu s 40 ili 50 i koji nisu odradili 40 godina staža, a takvih je danas 82% !! Oni su stvarni problem mirovinskog sustava. Zato je ovaj ...prikaži još! referendum promašen. Mi tu raspravljamo mjesecima treba li u mirovinu sa 65 ili 67 godina. Bogu dragom svejedno! Treba razdvojiti žito od kukolja pa pošteno reći: "Svi oni koji su otišli u mirovinu s 40 ili 50 godina, dakle svi oni koji nisu dovoljno uplaćivali u fond, a također oni koji imaju privilegirane mirovine koje visinom ne odgovaraju uplatama - oni su problem. I za njih treba potrošiti 45 milijardi više. Oni koji su skupili 40 godina radnog staža, znači manjiskih 18%, mogu u mirovinu jer su dovoljno dugo uplaćivali u fond. Pa imali 60, ili 65 godina starosti". Sve drugo je mazanje očiju i zavaravanje samih sebe. Na koncu, što je 45 milijardi na period od 10 ili više godina? Pa već smo samo od početka ove godine u propali Uljanik ulupali 10 i nikome ništa.

    28 Nedjelja, 12.05.2019. u 08:14
    • Avatar josip683

      josip683: Upravo tako referendum je čisti promašaj, imamo stotine tisuća umirovljenika koji nisu zaslužili mirovine i to je jedini problem,oni su godinama rak rana mirovinskom sustavu, onima koji su im omogućili te mirovine želim svako zlo...

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 08:49
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Od početnog slova teksta "N" pa do točke na kraju potpisujem sve kaj si rekao,jako dobro i jednostavno sročeno samo kaj bi se tad opet šatori podigli po svakom križanju

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 08:51
    • Default avatar - recoba08

      recoba08: Da li je promašaj ili nije nebitno. Ovo je za sad samo sramežljivi bunt protiv povlaštenih preko 500 000 branitelja, političara itd. Za sad je mirno i civilizirano, a kad nestane love prijeđe u nasilje i nerede.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 08:58
    • Avatar Veliki  anti kom

      Veliki anti kom: U mojoj ulici ih poznam sestoricu koji su 93 g. Otisli u mirovinu s 52 g. starosti, svi se bave nekim dodatnim djelatnostima i dan danas. Koliko je na njih potroseno novca sto su 15 g. ranije otisli u mirovinu. ...prikaži još! A da ne spominjem branitelje koji prve crte nisu vidjeli, i dobili mirovinu s 30 g. I ako ce se ici na referendum onda je tu trebalo napraviti neku reformu. Podijeliti na 3 grupe. Ne moze jedan krovopokrivac raditi dalje od 60 g. Svi građevinari do 63. Oni koji se znojni nisu napili vode ti mogu i do 67 g raditi.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 09:05
    • Default avatar - mican

      mican: To je ono o čemu sam pisao - iz mirovinskog fonda mogu se financirati samo godine radnog staža za koje postoje uplate u taj isti fond. Sve ostalo - prijevremeno umirovljeni zbog privatizacijske pljačke, beneficirani, branitelji, saborski zastupnici na jedan ...prikaži još! dan, ostali povlašteni, lažni i stvarni invalidi rada . . . . ima toga more jadransko, trebaju se financirati iz proračuna, dakle od ubranog poreza. A ne ovako sve u masu pa - trebat će nam još 45 miljardi. Naravno da će trebat, ali treba reći bobu bob, a popu pop i ostaviti na miru one koji pošteno rade i odvajaju novac za stare dane. Možda če onda rshodovna strana proračuna biti malo jasnija. A ne ovako - marva ne želi teglit do 67. i financirat one koji bi im mogli biti djeca.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 09:07
    • Default avatar - mican

      mican: I ja znam nekoliko ljudi koji su sa mnom išli u školu i već su 10-ak godina u penziji, a ja imam za gulit još 17. Znam isto i one koji su išli u penziju s 50 ili manje godina ...prikaži još! života jer su im firme privatizirane i uništene pa se umirovljenjem kupio socijalni mir. Ti ljudi su teret i oni se smiju financirat iz mirovinskog fonda samo srazmjerno godinama koje u uplaćivali doprinose. Razlika se mora pokriti iz ubranog poreza. Ali, tada bi se ugasio sjaj velike pobjede i napretka pod vodstvom - zna se.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 09:13
    • Avatar alice111

      alice111: prvo braniteljske mirovine , tu vlada opći kaos! imamo hrpe onih koi radnog dana staža nisu ostavili u ovoj državi a imaju mirovinu na razini 20 i kusur godina! uglavnom kao radnička klasa gadi mi se gledati poneke jer je ...prikaži još! hrpa, da sjede i čekaju 1. za nas uvijek postoji solucija ...otići bilo gdje...da gledam te proračunske lešinare ? milsim da je dosta, i treba napraviti refundaciju istih koji nemaju prava za ostvarivanje mirovina ( eto povišica mirovina, prava za zakinute branitelje, povratak II stupa!)

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 09:23
    • Avatar josip683

      josip683: Mican, hvala na točno pogođenoj raspravi....

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 09:31
    • Default avatar - mican

      mican: Možemo stvari pogledati i u ovom svjetlu - imaš 50 godina, vlast ti ponudi bogatu otpremninu i kaže da ne moraš više raditi do kraja života. S 50 godina imaš riješeno stambeno pitanje, nisi u investicijama, dosta ti je rada, ...prikaži još! a još uvijek si u snazi da možeš raditi. Od otprenine obnoviš vozni park i još love ostane. Zašto ne otići u mirovinu? Nema više šefa koji te zahebava, nema ranog ustajanja, stresa, lova je manja ali svaki mjesec sigurna, vremena toliko da u fušu možeš laganini nadoknadit razliku u primanjima ako ti baš prifali. Ili i ne moraš jer ti ne treba. I zašto onda na izborima ne glasati za istu takvu vlast? Tko je lud glasati za nekoga tko će napraviti reformu i reći: "Tomislave, to tako dalje ne ide. Ideš ti natrag na posao, ne može se živjeti na tuđi račun". Problem znači nije samo ekonomski već i politički. Kako stranka koja je uništila zemlju i protiv čijih se članova vode nebrojeni sudski postupci ne može izgubit vlast? Pa jednostavno. Piše gore kako.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 09:54
    • Default avatar - mican

      mican: _hunter, insinuiram. Točno je da ima onih koji nisu stigli natuć dovoljno godina staža do 65. Ali je točno i to da uspješni ljudi ne čekaju prilike već ih sami stvaraju. U Hrvatskoj vlada nestašica radne snage, a istovremeno imamo ...prikaži još! o tisuće nezaposlenih. Razvijene zemlje to ne dozvoljavaju. Ako ne možeš godinama naći posao, prekvalificiraj se. Ne možeš 20 godina biti na birou i plakati kako nema posla. Jer ti želiš raditi isključivo u struci, samo od ponedjeljka do petka, isključivo dopodne, subote i nedjelje ne dolaze u obzir i mora biti 2 km od mjesta stanovanja. Ne ide to tako. Takvi neka rade do 67., a poslije na penzionerski minimalac. A da ne kažem koliko je onih koji "traže" posao, a boga mole da ga ne nađu. Traže posao reda radi i moljakaju po uredima državnih ustanova da im "popune papir" da su se kao raspitivali za posao, ali za njih posla nema, a sve kako ne bi izgubili naknadu na zavodu za zapošljavanje.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 10:01
    • Avatar Sistinas

      Sistinas: Treba i nagraditi one koji imaju 35-40+ godina staža s adekvatnim mirovinama a ne s 2400 kn. Zato mnogi i maštaju o ranom umirovljenju, šlepanju na tuđi račun i sl. Gadi ti se kad vidiš kako se rad jadno vrednuje ...prikaži još! i što očekivati onda pod stare dane osim bolesti i čekanja polake ali sigurne smrti...

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 10:23
    • Avatar josip683

      josip683: Bravo mican, naježim se kada čitam tvoje komentare, kako su precizno točni...

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 10:29
    • Avatar Veliki  anti kom

      Veliki anti kom: Mican mislim da smo se cak i sukobili zbog razlicitog razmisljanja, ali ovo sto sad pises je toliko istina i toliko imamo isto misljenje i viđenje na isti nacin. Ma to je tako sve tocno. Sveto pismo! Kako kazu.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 10:43
    • Avatar Gost_Gost

      Gost_Gost: mican, u većini se slažem s tobom, međutim ima tu raznih situacija koje su ljude dovele do toga kad će ići ili kad mogu ići u mirovinu. Evo recimo što se tiče prekvalifikacije, nije problem, već sam se tri puta ...prikaži još! prekvalificirala, problem je to što ideš uvijek na lošije plaćeni rad i to još sezonski, a na takav način teško se može skupiti 40 god. staža. Trenutno žene mogu ići u mirovinu sa 62 god. života, a mirovine su od 1500-2000 kuna kako koja za staž od 25-30 godina. Većina ih se odluči ići je one uglavnom rade teže fizičke poslove i više nisu u stanju taj isti posao raditi brzo kao dok su bile mlađe, a poslodavac traži i kvalitetu i kvantitetu. E sad, mladi baš i neće te poslove pa su poslodavci prisiljeni primati i umirovljenike jer im nema tko raditi. Svašta tu ima.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 11:08
    • Default avatar - mican

      mican: Gost_Gost, ima tu svega. Naročito je teško ženama i masa poslova je danas slabo plaćena. Radi se i sezonski i staž se teško nakuplja. Teško je i onima koji malo fali do penzije jer će poslodavac obično dati prednost mlađem ...prikaži još! radniku, bez obzira na to što stariji radnici često imaju bolje radne navike i veći osjećaj odgovornosti. Radio sam prije u firmi koja je uglavnom isplaćivala minimalac. Tamo je ljudima bilo u interesu ići u penziju jer je bila samo malo manja od plaće, nisu trošili za prijevoz i gablec, a još su u slobodno vrijeme uspjeli imati vrt ili koji kokicu pa im je bilo isplativije u penziji, a perspektivu na tržištu rada nisu vidjeli. Situacija ima bezbroj i nije lako naći rješenje. Ovakav sustav međugeneracijske solidarnisti je loš jer korjene vuče iz 19. stoljeća kada je bio jedan penzioner na pet radnika, kada se počinjalo raditi s 14 ili 16 godina, a životni vijek je bio kraći. Zato je jako važno da se iz mirovinskog fonda isplaćuje novac samo proporcionalno uplatama, a sve ostalo država mora nadoknaditi iz poreza. Onda ne bi bilo potrebe pričati o radu do 67. godine.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 12:10
    • Default avatar - mican

      mican: @josip683, ja se puno puta pitam što bi se dogodilo da netko od političara ili sindikalista kaže isto ovo što sam ja rekao. Bi li taj dobio dovoljnu podršku na izborima da osvoji vlast? Bi li tada na izbore izašlo ...prikaži još! onih 50% koji inače ne izlaze jer "nemaju za koga glasati pošto su svi isti"? Bojim se da ne bi. Dobio bi 2-3% koliko mu dozvoljava Gaussova krivulja. Masa ljudi uopće nije svjesna kako nastaje novac kojega svaki mjesec dobivaju na svoje račune i skloniji su ušićariti za sebe neku sitnicu "jer tako i tako ne mogu ništa promijeniti" nego podržati pravedan sustav koji osigurava dugoročnu stabilnost. Nije li tragično da se kod nas može kupiti glas na izborima jednim tanjurom graha kojega smo sami već prije (pre)platili novcem koji nam je oduzet? Ono što sam ja pisao ne smatram velikom pameću (ali hvala na komentaru). To je možda više profesionalna "deformacija" koja mi je omogućila da godinama zarađujem za život detektirajući i rješavajući probleme. Zato me fascinira koliko je u javnom prostoru moguće palamuditi o nekoj temi u posve pogrešnom smijeru i izbjegavajući bit problema, a samim time i njegovo rješavanje.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 12:27
    • Avatar ZlatkoHH

      ZlatkoHH: Mislim da si jako kratkovidan. Upravo je ovo početak prave mirovinske reforme. Poslije referenduma kada prođe, a proći će, vlada i to bilo koja morat će jednostavno odvojiti prave od onih drugih umirovljenika. Kada kažem prave, mislim na sve one ...prikaži još! koji imaju barem 35 god. staža. Svim drugima neka se isplaćuje sa dvije,. tri, četiri strane. Onaj koji je uplaćivao 25 god. u mirovinsko, ima pravo u jednom dijelu dobit mirovinu iz mirovinskog, a onda neka država odlući, da li će mu razliku dati iz proračuna. Isto tako i zaštićene mirovine. Mirovine za BiH i HVO isplaćivati iz proračna. uglavnom treba odvojit prave umirovljenike koji su dugi niz godina radili legalno i svaki mejsec uplaćivali u mirovinski fond (I i II stup), od svih ostalih. Loviti rad na crno i sivo. Preko 3 milijarde kuna država gubi svake godine samo na takvima. Revidirati zakon RH-Crkva. Ima tu još dosta toga. Ali bitno da se krenulo. Uskoro će HDZ-ovci morati kresati svojim ljudima i uhljebima, pa tako i braniteljima.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 12:31
    • Default avatar - mican

      mican: @_hunter, točno, rasprava se vodi o marginalnim temama, jer moderatori (vlast) niti ne želi raspravu o stvarnim problemima. Kada bi se u mirovinski fond vratila oteta lova i kada se iz njega ne bi isplaćivalo onima koji ne zaslužuju, mirovine ...prikaži još! bi porasle barem duplo i ne bi uopće bilo ove rasprave. Mirovinski fond je zgodna kasica prasica jer u njoj uvijek ima neke love kada nekome prifali.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 12:31
    • Default avatar - mican

      mican: ZlatkoHH, ne znam odnosi li se ova kratkovisnost na mene, ali govorimo o istoj stvari na isti način - iz mirovinskog fonda isplaćivati samo onima koji su u njega uplaćivali, a sve ostalo iz proračuna. I potpisujem sve ono što si gore napisao.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 12:33
    • Avatar Gost_Gost

      Gost_Gost: mican, država bi u svakom slučaju MORALA nadoknaditi jer ljudi nisu krivi što su radili na minimalc u pa su i uplate bile male. Netko je morao i takve poslove raditi. Doduše ima tu krivnje svih nas što nikad ne ...prikaži još! izađemo na ulicu i ne borimo se za osnovna životna prava. Dozvolili smo da nas tlače, iskorištavaju i ponižavaju.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 12:46
    • Avatar Gost_Gost

      Gost_Gost: hunter, raspravljati ću ja i o tome i to vrlo zdušno, a je li ti vidiš kakvo je naše društvo? Svi mi koji smo protiv povlaštenih mirovina, protiv nekih drugih enormnih mirovina (čak neću ni napisati kojih) jer mi smo ...prikaži još! onda državni neprijatelji broj 1, mrzitelji svega hrvatskog i sl. Dok je god zna se na vlasti i dokle god imaju silnu vojsku uhljeba ovako će biti, a biti će i gore.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 12:58
    • Avatar josip683

      josip683: Mican,nisam itelektualac,obični sam radnik ali razumijem o čemu govoriš.Normalno da ima takvih političra ili sindikalista kao što si ti teško bi dobio podršku na izborima jer ljudi se prodaju kako kažeš za tanjur graha.Daj bože da se pojavi više ljudi ...prikaži još! takvog naćina razmišljanja koji razumiju bit problema...

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 13:00
    • Avatar alice111

      alice111: Gost_Gost: bez obzira prihode, mirovine su morale rasti! nadalje II stup je nestao gdje je moja ind štednja od 10 godina radnog staža?! jedan od pr. 500000 branitelja hrv nikada ne bi doživila zločin koji je doživila. nadalje stanovi , ...prikaži još! bračne zajdenice udovica bez djece...halooo? dok djeca udovica s troje živi od istog! vjerojatno se s ovime mnogi neće složiti no djete pogine maajka živi od mirovine???? nije li dosta neka jednokrata pomoć, eventulano liječnje, toplice..ne puk 7000 za smrt! nikada je ne bi uzela! tako 3 desetljeća!

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 13:03
    • Avatar Gost_Gost

      Gost_Gost: alice, što se tiče ll stupa tu su nas dobrano za..bali i ja se pitam da li ću iti lipu vidjeti jednog dana kad budem u mirovini naravno ako je doživim. Ovo drugo neću komentirati.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 13:13
    • Avatar alice111

      alice111: II stup je bio obavezna za neke, mene je lijepo kaže indv kap štednja....bez kom. a dođu babe iz nikuda 70 godina evo mirovina ...ma di je zaradi? eto tako brojimooo...pravi branitelji koji imaju ikakvu sposobnost rade... drugi pridonose društvu....ostalo ...prikaži još! o nije rata vidilo...sve je tako lako...to su ooogromna davanja, kojima bi se cuda napravila, povećanje mirovina, bespl lijekovi za određnu populaciju, doplatci, naknade za rodilje, pomoć pi prvoj nekretnini pr...sufinaciranje...itd. itd...može se svašta! onda kaže ružno se gledamo? pa skinite vi takvi već s grbača onih koji rade ili putanja !

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 13:29
    • Avatar Gost_Gost

      Gost_Gost: alice, i za mene je ll stup bio obavezan od prvog dana kad je to počelo jer sam generacija od koje je počelo i koju su zeznuli do kraja.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 13:41
    • Avatar alice111

      alice111: Gost_Gost: isto, sad prazno...5% nemaaaa! dakle mi smo generacije čija će mirovina biti manja za 5% mjesečnog davanja pri obračunu ili ?! referendum podržavam, no skreće se se problematičnijih tema!

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 17:14
  • Avatar Vlad
    Vlad

    U reklamama koje je vlada plaćala našim novcem svom propagandnom stroju (HTV) nisi spomenuli da odlazak u mirovinu sa 67 godina jedino odgovara lijenčinama i političarima. Ne radiš cijeli život nakupiš par godina radnog staža i koji mandat u saboru ...prikaži još! ili sličnim funkcijama i oni idu u PUNU STAROSNU MIROVINU!!!

    26 Nedjelja, 12.05.2019. u 07:59
    • Avatar Zagorka00

      Zagorka00: Ja sam velim nek ti političiri odrade mj dana u ugostiteljstvu, svaki vikend svadba il neka prigoda, kaj u jednoj večeri napraviš 100km, pa bi ga pitala dal more sa 67 odnesti jednu tacnu s jednom kavom a da ju ne prolije

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 08:16
    • Avatar detektor istine

      detektor istine: Prerano se radujemo , sad je na redu Kušćević i njegovo brojanje .....

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 09:22
    • Default avatar - zeljkopž

      zeljkopž: Vld, znači kažeš da je SDP zato donio taj zakon "da odlazak u mirovinu sa 67 godina jedino odgovara lijenčinama ...." .

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 09:23
    • Avatar čoviksjuga

      čoviksjuga: Socijalistički savez kontinuirano radi na uništenju Hrvatske. Ribič kaže prije 3 dana imamo 300.000 potpisa, tri dana poslije imaju 600.000 ?? Sada kada Kuščević nađe 350.000 ispravnih reći će da im je pokradeno 250.000 ??

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 09:32
    • Avatar Vlad

      Vlad: Kod ovih spotova su zaboravili reći da oni koji poslije šezdesete (neki i prije) budu više vremena po bolovanjima nego na poslu što bude koštalo poslodavca, zdravstveni i u konačnici MIROVINSKI fond. U isto vrijeme zauzimaju mjesto mladima, stručnima i ...prikaži još! i roditeljima malodobne djece. Ovi na teškim poslovima će tak i tak otići u invalidsku mirovinu a do 67 godina će raditi u većini slučajeva zaposlenici na administrativnim poslovima i razni šefići, načelnici, pročelnici... Koji, kako informatička tehnologija napreduje budu znali ugasiti uređaj jedino tako da ištekaju utikač iz struje

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 09:35
    • Default avatar - zeljkopž

      zeljkopž: " Ribič kaže prije 3 dana imamo 300.000 potpisa, tri dana poslije imaju 600.000 ?? Sada kada Kuščević nađe 350.000 ispravnih reći će da im je pokradeno 250.000 ?? "čovik, a to ti je tko. Sindikati direktno uklučeni u predizbornu ...prikaži još! kampanju. Čm se otkrje da nema dosta glasova pokreče se hajka medija o prevari i ukradenim potpsima.....

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 10:18
    • Avatar čoviksjuga

      čoviksjuga: Kao da je Kuščević vesla sisao ! " Prebrojat " će on to nakon izbora !!

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 10:22
    • Avatar Vlad

      Vlad: Evo, vidiš željkić... Iako sam u " povlaštenoj mirovini" ponukan propagandom koje bi se postidio i informbiro potrudio sam se ponijeti svoj OIB prekjučer i nagovoriti sinove i bivšu ženu te nekoliko susjeda da odemo potpisati. Poslije smo otišli na ...prikaži još! pijaču koju sam ja platio.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 10:26
    • Default avatar - zeljkopž

      zeljkopž: E da. To ne znam. ima li on određen rok za prebrojavanje. Međutim i dalje oko toga možeš složit žestoku medijsku kampanju da namjerno ne želi prebrojat glasove kako bi srušio referendum, bla....

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 10:28
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: neka broji pa da vidimo onda ima još demokratskih mjera protiv ovakvih bahatih političara - narod ih postavlja on ih može i smjeniti

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 10:28
    • Default avatar - zeljkopž

      zeljkopž: vladkec.... česttam ti. Samo zašto s žestoko podržavao SDP dok je donosio to o odlasku u mirovnu sa 67? Da nisi lagano licemjeran?

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 10:30
    • Default avatar - Mille_1

      Mille_1: Vlad....interesantno je da npr predstavnici sindikata koji su najglasniji protiv reforme mirovinskog sustava imaju mahom minoran staž u struci, desetljećima uživaju plaće višestruko veće no u struci + beneficije kao sindikalni stan i vozilo. Njih je podržala oporba koja je ...prikaži još! donijela sporni zakom. I to je kao kontra Plenkovića? Eto mišljenja sam da je HDZ zadnji kojem radikalne promjene trebaju. Da bi se opstalo na vlasti u HR najbolje je održavati status quo i zadržati kakav takav socijalni mir. Kako ćemo dalje to nikoga briga nije.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 10:30
    • Avatar čoviksjuga

      čoviksjuga: Jedino ispracno i pošteno što je trebalo ići na potpisivanje je da se izmjeni Zakon da se u povlaštenu mirovinu ne može prije 67 godine. Ali to Socijalističkom savezu nije palo na pamet jer oni će u mirovinu i prije ...prikaži još! 65. a pošto imaju plaće i po 20.000 kn zašto bi pilali svoju granu, bolje ispilati granu stotinama tisuća drugih koje oni kao vode i brinu o njihovim pravima !!

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 10:35
    • Avatar Vlad

      Vlad: Zakon o 67 godina JOŠ UVIJEK NIJE DONESEN. Prije 5 godina u EU su se sjetili da produže godine života za mirovinu zbog starenja stanovništva i produžene prosječne životne dobi koja se kod nas SMANJUJE.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 10:43
    • Default avatar - zeljkopž

      zeljkopž: Vlad, evo ti pa si čitaj "Radni vijek do 67 godina nije ništa novo, propisan je 2014."

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 10:44
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Irska 68, Njemačka 67, Danska 67, Nizozemska 67.... Da li trebam dalje nabrajati? Po meni je zdrava logika ugledati se na razvijenije, ipak su to države u koje odlazi najviše Hrvata

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 10:47
    • Default avatar - Mille_1

      Mille_1: Gospon.....očekujemo da će iseljavanje iz HR preko noći prestati. Tko je lud da ode u zemlju gdje moraš raditi, i to još 65+? Što će se tek desiti kad gradjani zemalja koje si naveo “namirišu” da je u HR radni vijek kraći?

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 11:12
    • Avatar CoinMaster

      CoinMaster: Trolovi Adezenjarski, to o 300 potpisa je izjavljeno prije više od 3 dana, drugo gulpa reklama, za naš novac, je mnoge potaknula da potpišu, kao i neukusno cerekanje i onaj zadnji odlazak s vlastite pressice. Prvo za svoju kampanju trošiš ...prikaži još! novac iz proračuna, drugo nemaš odgovore na logična pitanja. Bahatluk vladajućih je jako puno pridonio ovom potpisivanju, a vjerujem i poslodavcima su prije par dana znali da imaju dovoljno potpisa. I pogla je puno i Žalac kao i Tolušić, te sam premijer svojim ignoriranjem problema.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 11:30
    • Avatar ZlatkoHH

      ZlatkoHH: gospon_horvat, Daj mi njihove plaće i penzije. Daj mi njihovu kupovnu moć. Daj mi njihovo zdravlje i onda nema problema. Ako misliš da bi te 2 god. puno pomogle, ne bi. Zar nije bolje da što više mladih rade, a ...prikaži još! da stariji idu u mirovine. Vjerojatno se nisi baš naradio u životu , jer lupetaš bez osnova. Onaj koji želi radit do 70-te neka radi. To mu treba omogućit. Čak je i 65 god. za neka zanimanja daleko previše. Najbolje radne godine su između 35-55 god. Tu čovjek može najviše dati. Sve preko toga postaje napornije i mukotrpnije. Protiv prirode se ne možeš obranit. Ali sigurno nije isto nekom građevinarcu i saborskom zastupniku. Zašto bi oni imali povlaštene mirovine. Neka imaju koliko zaslužuju, a ne da je dovoljen jedan saborski mandat kako bi stekao zaštitnu mirovinu od min. 8.800kn nakon 50 god. života i min. 15 god. radnog staža. U prosjeku njihove bi mirovine bilo oko 4.400kn, točno duplo manje.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 12:43
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Zlatko, radim od svoje 18 godine poslove od bauštele do nošenja maskota (jer inače se nebi mogao školovati). Danas sa napunjenih 30 godina zapošljavam 25 visokoobrazovanih osoba tako da ne možeš govoriti da se nisam naradio. Nisam član, niti sam ...prikaži još! ikad bio, niti ću ikad biti član bilo koje političke stranke... Ovo što prosvjeduju većinom neradnici (znači učitelji po školama skupljau ankete, a prvi su protiv odlaska u penziju kada se treba maknuti) ne želim ni komentirati. U HR se s prosječnom plaćom živi bolje nego recimo u Irskoj s njihovom prosjećnom plaćom, Njemačkoj itd... Naravno, ako ti kvalitetu života čini BMW ili Mercedes onda je bolje u Njemačkoj i Irskoj, ali ako ti kvalitetu života čine dani provedeni s familijom, praznici, blagdani, pivice i kavice s društvom, vikendi na roštiljanju, izleti, nogomet, druženje, tradicije, tada se u Hrvatskoj jako dobro živi (naravno, ima krajeva gdje je loše, govorim generalno). I daj mi samo reci zašto nitko od naših koji žive u Njemačkoj tamo i ne idu kod doktora, već kad jednom godišnje dođu doma s BMWom odu odmah kod naših doktora da ih se besplatno pregleda i izliječi?

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 13:58
    • Avatar Vlad

      Vlad: Što se tiče odluke SDP-ove vlade koja ej DOPUSTILA da se može raditi i poslije 65. godine to se odnosi na znanstvenike, stručnjake koji su "nezamjenjivi", sveučilišni profesori POLITIČARI i čak liječnici. Ja sam bio protiv jer NITKO nije nezmijenjiv. ...prikaži još! Jedno je dati pravo nekome da radi duže a drugo donijeti ZAKON gdje je dobna granica 67 godina. A slažem se gospon_horvat da nije u redu da nastavnik razredne nastave radi nakon 65 goidine dok ne isprati generaciju kojima je bio prvi učitelj.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 14:19
    • Default avatar - zeljkopž

      zeljkopž: Daj druže nemoj fantazrat! SDP je dono odluku o odlasku u mirovnu sa 67 godina za SVE!!!!! Jesi li sposoban dokazat tu svoju neistnu da " SDP-ove vlade koja ej DOPUSTILA da se može raditi i poslije 65. godine to ...prikaži još! o se odnosi na znanstvenike, stručnjake koji su "nezamjenjivi", sveučilišni profesori POLITIČARI i čak liječnici."

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 14:22
    • Avatar ZlatkoHH

      ZlatkoHH: gospon_horvat, radim skoro 34 god. cijelo vrijeme u realnom sektoru. Onom koji puni proračun a bi ga drugi trošili. Ovi sindikati ne zastupaju nas, već većinom upravo one koji žive na grbači države, a to su javne službe i javna ...prikaži još! poduzeća. Zašto sam dao svoj potpis. Isključivo radi penalizacije i zato što ministar i premijer lažu. Tu je i II stup u koji sam mimo svoje volje morao ići. Svaki zaposleni je po meni trebao izabrati da li će plaćati I, II ili III stup i koliko. Ovako odvajam u I stup 15% koji se zove socijelni, jer od tog stupa ja neću imati ništa. Od mojih 15% bruto plaće uživaju sadašnji umirovljenici svih skupina. A ovih 5% u kojem je već podosta kapitala da kupim omanji stan će mi uzeti država ili bolje reći prisiliti me da sve poklonim državi kako ne bi imao manju mirovinu 27%. Izdvajam ja već 20 god i za III stup, ali fala Bogu to mi države ne može uzet. To je moje i sa time upravljam samo ja. Sve bi to bilo dobro, da iz ovoga što uplaćujem godinama ide u prave ruke, u ruke pravih umirovljenika. Ono što je žalosno da se iz tog mirovinskog I stupa namiruju oni kojima tu nije mjesta, pa čak i stanovnici BiH i HVO koji nisu u I stup uplatili niti jednu lipu. Nema smisla sada nabrajate sve te silne skupne koje troše taj novac. Zar ne bi bilo pošteno da se sve te skupine presele na državni proračun. Samo što bi to značilo. Ili bi država morala pokrenuti opću kompletnu reviziju svake mirovine, a ima ih barem 20% lažnih, koje je upravo HDZ stvorio.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 15:17
    • Avatar Vlad

      Vlad: Željkić, nismo mi drugovi. Ja sam za tebe GOSPODIN. Ovaj put si krivo informiran iz središnjice obzirom da je nedjelja. Jedno je novi Zakon o radu gdje se odlučuje u Saboru a drugo dopune koje donosi Vlada. Čak Rektor sveučilišta ...prikaži još! ima ovlaštenje da zadrži redovnog profesora dok ne imenuje novog. Naravno, dosta profesora je koristilo to da namjerno ne izaberu zamjenu tako da su dogurli do 80 godina života sa punom plačom dok su docenti ili asistenti obavljali njegov posao. Što je najsmješnije; Mesić ili Šeks (čak i Manolić) se mogu kanditirati za predsjednika !!!

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 15:25
    • Avatar ZlatkoHH

      ZlatkoHH: Nastavak... Ili će nam (vjerojatnije) država nemetnuti veće poreze, davanja, cijene. Tko će se zamjeriti braniteljima, pogotovo lažnim invalidima, kada je cijela familija u to uključeno. Kada se takvi odrežu, e onda možemo govoriti o pravnoj državi. Što se tiče ...prikaži još! odlazaka kod doktora, stomatologa i lječničke pregleda, da to je sramota. Radi vani, tamo plaća zdravstveno, a onda dođe ovdje u RH i ima ista prava kao i mi koji svaki mjesec izdvajama za zdravstvo 7%. Takvi bi trebali izgubiti zdravstveno osiguranje kod nas i sve plaćati. Večina onih koja otiđe van radit misli da će im lova padati sa neba. Rade kao rrazvođaći novina, mlijeka i pizze, aonda se doma hvale kako im je super. Oni koji su prema sebi pošteniji, vraćaju se i iskreno kažu da je vani koma. Svega 9% ih uspije. Današnji mladi odmah žele stan i auto. to im je prioritet. Sve drugo je nebitno. Pa onda neka idu van i to zarade, samo uz koju cijenu. Točno, život u RH i na zapadu je velika razlika. Tu guštaš, mada imaš manje. Tamo vani si kao robot, sluga. Radiš, jedeš spavaš, itd. To ti je život.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 15:27
    • Default avatar - zeljkopž

      zeljkopž: druže, SDP je donio to o odlasku u mirovnu sa 67 godina i to sad znaju svi, a ti piši neistne i vrijeđaj kolko te volja.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 15:42
  • Default avatar - MateBan
    MateBan

    Idemo sada još jedan referendum ukidanje svih povlastica i povlaštenih mirovina neka svi građani hrvatske imaju ista prava,pa da vidimo ima li nas još normalnih

    1 Nedjelja, 12.05.2019. u 08:36
  • Avatar dogma11
    dogma11

    paviću....ceriš li se još?

    7 Nedjelja, 12.05.2019. u 08:08
  • Default avatar - 1kikica
    1kikica

    Treba doživjeti 67 god .....uz ovo zdravstvo koje ubija a ne liječi , rijetki su oni koji ce doživheti te gidine a kamoli raditi ! Sramitno je reci da se živitni vihek produžio , kome ?? Moja susjeda je sa ...prikaži još! 60 doživjela moždani udar na poslu i kak da dela do 67 ??

    8 Nedjelja, 12.05.2019. u 08:19
    • Avatar Sistinas

      Sistinas: Ja u firmi gdje sam radio gotovo 10 godina ostao bez 4 svojih kolega (55-60 god.), i sami uvjeti rada su kumovali tome (smrdljiva tiskara, opasna sredstva itd.)

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 10:30
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: naravno, od uvjet ana radu nakon pedesete godine vise nisi za raditi.........i radi prehrane i opcenito nacina zivota

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 11:25
    • Avatar vilo moja_

      vilo moja_: Govnara...ja sam u tim godinama i mogu ti reći da još mogu dobro raditi..ali iskreno..kad dođem do 60 i više, nisam sigurna da će to biti rezultati kakvi se očekuju od radnika...

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 12:43
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: ma to mislis, ljudi nikad ne zele priznati d anisu kao nekad....pa ja imam 46 i nisam kao kad sma imala 25, boli me briga mene nije sram priznati. Brze se umaram, koncentracija brze pada. Pa to je logicno. Moja ...prikaži još! kolegica koja je smao tri godine starija kaze da je njoj jos gore i da svaki dan osjeca promjenu u tijelu

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 13:10
    • Avatar vilo moja_

      vilo moja_: A ja se osjećam kao da mi je 30...uz sve obveze i na poslu i doma, svaki dan i stignem vježbati sat ili dva na dan...

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 14:55
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: Sigurno.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 15:47
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: Možda da nista ne radim. Uzivam po cijele dane na plaži, spavam do deset ujutro, ne cistim, ne kuham i ne idem na posao. I nemam nikakvog stresa

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 15:49
    • Avatar vilo moja_

      vilo moja_: Svatko za sebe zna najbolje...

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 19:08
  • Default avatar - tutek
    tutek

    Kažu da ćemo zbog toga ostati bez 45 milijardi kuna? Pa samo jedan todorić je upropastio više od toga... Da ne nabrajam dalje, bio bi popis podugačak...

    5 Nedjelja, 12.05.2019. u 07:54
    • Avatar dogma11

      dogma11: nek uzmu od svojih povlaštenih mirovina i crkve

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 08:09
    • Avatar Upitnik30

      Upitnik30: Ok, ostat ćemo.. taman idealno vrijeme da smanje pretjeranu mašineriju u silnim općinama, županijama, da potaknu funkcioniranje realnog sektora, zapošljavanje...

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 08:17
    • Default avatar - zeljkopž

      zeljkopž: A što ćeš, zajedno s todijem još jedan kostur iz SDPovog ormara.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 09:26
    • Default avatar - tutek

      tutek: U pravu si... no kao što vidiš, ovce na izborima i dalje bleje jednako: kradezeeeee... kradezeee...

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 12:41
  • Avatar Tajosmb
    Tajosmb

    Sad jedan referendum za reviziju braniteljskih mirovina i ukidanje mirovina HVO i ostalih povlastenih mirovina a usput i jedan za ukidanje financiranja mafije sa kaptola

    5 Nedjelja, 12.05.2019. u 09:26
    • Default avatar - mily

      mily: eeeee to je sasvim druga priča, malo nas je. Kad bi nekom to i palo na pamet, pojeo bi ga mrak, demokracija:(

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 10:23
    • Default avatar - kara marko

      kara marko: Tajosmb, sve ok, so sve mirovone koje nisu zasnovanr uplscivanjem u mir.fond, izbacit.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 12:03
    • Avatar Tajosmb

      Tajosmb: Mily kaj mislis kakav veliki šator bi kvazibranitelji podigli u suradnji sa mafijom sa kaptola i drugarima iz HVOa.Sator za svjetski rekord

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 12:09
    • Avatar ZlatkoHH

      ZlatkoHH: Tajosmb, mislim da si u krivu. To više ne bi prošlo. Ovih 600.000 je početak kraja takvima. Doba blagostanja za mnoge takve se bliži kraju.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 12:57
    • Avatar alice111

      alice111: ZlatkoHH: gotovo je, samo još neki od ružičastih naočala ne vide svijetlo dana! dosta!!!!!!! zato se uznemirili ko ose, zuje bzv. trebalo bi reči hvala vam ! No dobro! posao ili granica...nek biraju! naši ljudi neka žive onda u svojj ...prikaži još! jj državi konačno ko ljudi s dostojnastvom!

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 17:48
  • Avatar horseking
    horseking

    Ovaj referendum mora proći! Ako neće, za par godina će opet dignuti prag za 2 godine, pa onda za 1 godinu i tako u nedogled. Nek si vladajući smanje broj saborskih zastupnika, broj ministarstava, povlaštenih mirovina, lažnih branitelja i invalida, ...prikaži još! broja županija i općina, državnih agencija, savjetnika i ostalih svirača ku*cu. Nek malo sebi smanjuju plaće. Tek onda država može početi disati. Ljudi, zar vi ne vidite da zbog njih svaki dan sve više tonemo?

    4 Nedjelja, 12.05.2019. u 08:40
    • Default avatar - zeljkopž

      zeljkopž: Zaboravio si navest stotine srpovh nevladinh i hay udruga. Partizanske mirovne, tolko drage sdrpovcima takodjer.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 09:28
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Najbolje sa odemo svi u Irsku, tamo je 68 godina... Ili Njemačku, Austriju, Dansku, Nizozemsku u kojima je 67

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 10:49
    • Default avatar - zeljkopž

      zeljkopž: gospon_horvat , nemoj sad to. sdrp će to iskoristit kao dodatn argument u svojoj kampanjii za iseljavanje. Npr. Kod nas podižu dobnu granicu za mirovinu a u Njemačkoj je samo 67 godiina....

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 10:54
    • Avatar ZlatkoHH

      ZlatkoHH: horseking, ne sekiraj se proći će. Ovo je bilo bitnije. Trebalo je sakupiti dovoljan broj potpisa, a koliko čujem njih je oko 647.000. Na svakom listu je bilo mjesta za 25 potpisa. Odbiš 5% kao nevažeće, a ovaj put će ...prikaži još! ih biti dosta manje i dođeš do te brojke. Pošto će se svaki list kopirat, skenirat i dodatno repisivat možda ta brojka bude i veća. Ako je potrebno bez problema se taj popis može predati na EU sud. Nisu sindikati bas takvi naivci. A ovo o čemu pišeš, to slijedi. Sada će država (čitaj HDZ), morati loviti svoje ljude kojima su prije davali iz mirovinskog godinama, a tu ne pripadaju. Sada će morati biti reforma, ali prava, a ne da se običnom radniku diže radna dob na 67god. kako bi mogli nahraniti nove pridošle lažne penzionere i uhljebe.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 12:54
  • Avatar texviler
    texviler

    Nisu starci sa drhtavim rukama, nego radnici od 66 koji če uskoro u mirovinu

    Nedjelja, 12.05.2019. u 09:02
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    A kolika kampanja protiv prikupljanja i trošenje naših novaca da bi se preko medija zatupljivalo i ovako uspavano društvo...e neka im se to odbilo o te svinjske glave

    Nedjelja, 12.05.2019. u 08:31
  • Avatar GIRIGARI
    GIRIGARI

    Reklama protiv, ne bi se pošti djela ni onih propaganda iz socijalizma drugih zemalja kakav Hrvatska nije vidjela. Mračne poruke. Poruke koje upućuju kako mladi ljudi moraju raditi da bi opravdali slanje sposobnih ljudi u mirovinu kako bi elegantna pokrali ...prikaži još! državu (privatizacija), da bi opravdali brodogradnju, Agrokora... sve su to pljačke jer taj novac nije nestao, on je samo pretočen u nečije džepove. Mirovinska reforma s porukom "upropasti ćete Hrvatsku" je licemjeran, duboko nepravedno i demonska.

    Nedjelja, 12.05.2019. u 08:42
  • Default avatar - artax.zg
    artax.zg

    sad da vidimo da li Lovro zna brojati? 😂😂😂

    2 Nedjelja, 12.05.2019. u 08:30
    • Default avatar - lale03348

      lale03348: A pa pokusati ce Kuscevic i Plenkovic nesto izmuljati da do referenduma ne dodje,,ne vjerujem ja da ce hdz mafija na vlasti samo tako organizirati referendum,,a ako i organiziraju sve ce isto pokusati sa laziranjem glasanja,,kao da se narod izjasnio ...prikaži još! da bas zeli raditi do 67 god.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 09:20
    • Avatar čoviksjuga

      čoviksjuga: Ribič je prije 3 dana izbrojio 306.000 !? Tri dana poslije izbroji 600.000 !? Čini se da i on " zna brojati " !?

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 09:34
  • Avatar CoinMaster
    CoinMaster

    "Ministarstvo uprave utvrdilo je da je u registru birača 27. travnja 2019. bilo upisano ukupno 3.735.680 birača hrvatskih državljana s prebivalištem u Hrvatskoj te da je za raspisivanje sindikalnog referenduma "67 je previše" potrebno skupiti najmanje 373.568 potpisa." mene zaista ...prikaži još! zanima koliko Hrvatska ima ukupno stanovnika, koliko od njih je maloljetno? Hrvatska teško da u ovom trenutku ima 4 milijuna stanovnika ukupno, odakle toliko birača. Sljedeći referendum zabraniti glasovanje duplićima u Hrvatskoj, posebno popratiti one koji su ovdje radi nekih benefita i dolaze samo na glasanje. Već je utvrđeno da ima više zdravstvenih osiguranika od građana Hrvatske. Nešto u tom ministarstvu jako ne štima.

    2 Nedjelja, 12.05.2019. u 11:06
    • Avatar alice111

      alice111: domovnice?

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 17:50
    • Avatar CoinMaster

      CoinMaster: Domovnicu barem ja kad trebam, podižem po mjestu rođenja znači u Varaždinu. Jednom treba objasniti svima na vlasti što je dijaspora, a što je imigracija kod nas, recimo dnevna ili tjedna u svrhu nekih benefita, da se razumijem nemam ništa ...prikaži još! a protiv onih koji tu žive i rade. Ovi što dolaze povremeno zbog nekih benefita su jedan od 3 konstitutivna naroda legalno priznate države, oni nisu naša dijaspora. Mada ne razumijem ni one kojima su preci otišli prije 70- 80 godina recimo u Čile ili Argentinu, niti ne govore hrvatski jezik, imaju pravo glasanja kako ću ja ovdje živjeti. To navodima kao primjer, vjerujem da im baš i nismo previše interesantni. Nije da mi ljudi smetaju, ali kako bi bilo da ja recimo određujem svojim glasanjem Slovencima kako će živjeti? Ajd i to bi nekako išlo koliko im godišnje ostavim novaca kao kupac, pogotovo u ljekarni. Prateći KGK i Plenkovića, oni često ostavljaju dojam da su vladajući u Hercegovini. Opet da ne bi bilo nesporazuma, znam da tamo ima ljudi koji su jadni, glasaju po naredbi, da su samo da se izrazim jezikom vladajućih jedan "marak" zamijenili drugim. Ne želim im zlo, imaju oni svojih zlotvora dovoljno. Običan čovjek je i tamo jadan.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 19:29
  • Default avatar - artax.zg
    artax.zg

    jel se Pavic sada smije?

    Nedjelja, 12.05.2019. u 08:30
  • Avatar Jurica_Francetić
    Jurica_Francetić

    Smanjite euforiju i danas ce par autobusa odvesti hrvatsku nladost iz Slavonije. Ja znam rjesenje ali nije u duhu demokracije i postivanja ljudskih praca

    1 Nedjelja, 12.05.2019. u 09:01
    • Avatar Lutko, pošto je pašteta?

      Lutko, pošto je pašteta?: okrivili bi te da si protiv Hrvatske i da si jugonostalgičar xD

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 12:36
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    potpisala sam i ponovo ću dati podršku ako bude potrebno. koliko god smo dobri u fizičkoj kondiciji nema šanse fizički odrađivati posao do te godine starosti. da mi je vladati samo tri mjeseca, prvo što bih napravila je to da ...prikaži još! bih zamijenila radna mjesta gospodi iz sabora i stavila ih u trgovine, kopanje cesta, građevinarstvu, u bolnice , i tome slično . za ta tri mjeseca zatvorila bi im sve moguće račune da ne bi mogli do novaca. kad bi odradili mjesec dana ne bi im dala plače , pa tako i sljedeći mjesec. neka vide kako je to... želje su jedno a stvarnost je čist nekaj drugega, nažalost

    4 Nedjelja, 12.05.2019. u 10:24
  • Default avatar - ojpi
    ojpi

    Referendum za ukidanje HRT pretplate!!!

    1 Nedjelja, 12.05.2019. u 10:47
  • Avatar Anarhosindikalist
    Anarhosindikalist

    Dakle, referendumi su akt izravne demokracije i jedini preostali način borbe (osim molotovljevih) protiv porobljavanja, koje provode "gremiji" u kolaboraciji s domaćim izdajnicima.

    Nedjelja, 12.05.2019. u 09:31
  • Default avatar - tutek
    tutek

    Nije problem čovjek koji prije 67. godine života ode u penziju jer se naradio, potrošio, a ujedno i desetljećima izdvajao drugima za mirovinu... nego su problem ovi saborski besposličari koji se jednom godišnje pojave u saboru, a dobivaju direktorsku plaću ...prikaži još! u i osiguraju si debelu penziju... iz našeg džepa, naravno. Kad referendum prođe, u što ne sumnjam, neka prvo krenu štedjeti od sebe. Neka smanje svoju plaću dok Hr ne stane na svoje noge, neću reći da budu plaćeni prema učinku jer bi onda oni bili dužni nama, neka se vozaju u prosječnim autima a ne audijima itd... Dalo bi se uštedjeti i više od tih izmišljenih 45 milijardi samo na uhljebima koje je kradeze vlada postavila.

    Nedjelja, 12.05.2019. u 12:09
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message