Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

'Strojem je povukao žicu pa je mina eksplodirala pored njega'

Pirotehničar je radio kao operater na stroju za razminiravanje. Igor Pavlović, direktor DOK-ING Razminiranja, kaže kako je ozlijeđeni kolega radio sve prema pravilima

Komentari 73 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar Zagrebacki_golub
    Zagrebacki_golub

    Naplatit odštetu od Srbije za sve stradale od mina! Koliko ce to trajati sa minama i koliko ce jos ljudi stradati?

    11 Četvrtak, 04.07.2019. u 21:48
    • Default avatar - llltwisterlll

      llltwisterlll: slažem se što se tiče odštete... no, nisu samo srbi postavljali mine, postavljali su ih i naši...

      Odgovori Četvrtak, 04.07.2019. u 21:51
    • Default avatar - uvijek plavi

      uvijek plavi: Iltt...a zašto su srbi,tvoji, postavljali mine u našoj Državi Hrvatskoj!!??

      Odgovori Četvrtak, 04.07.2019. u 22:05
    • Default avatar - llltwisterlll

      llltwisterlll: @plavi živim blizu minski sumnjivog područja... znam ljude koji su bili u ratu i koji su mi pričali da su i jedni i drugi postavljali mine da više ni bog ni vrag ne zna gdje su postavljene... a to što ...prikaži još! ti imaš nekakav psihički problem, to odi liječit negdje drugdje... lp

      Odgovori Četvrtak, 04.07.2019. u 22:29
    • Default avatar - uvijek plavi

      uvijek plavi: iltt...da, imam problem: puno sam vremena i zdravlja izgubio , a da bi mi takovi kao ti pokušavali nametnuti da smo u Domovinskom ratu svi bili isti!

      Odgovori Četvrtak, 04.07.2019. u 22:43
    • Default avatar - llltwisterlll

      llltwisterlll: a gdje sam ja napisao da su svi bili isti??? daj nauči čitati i ne traži u napisanom ono čega nema!

      Odgovori Četvrtak, 04.07.2019. u 22:48
    • Avatar Cocosh Anel

      Cocosh Anel: pa odi pa naplati

      Odgovori Četvrtak, 04.07.2019. u 23:06
    • Avatar Istvan Serekesz

      Istvan Serekesz: Nas je napala JNA i jugoslavija... Srbija tada i nije postoja kao država... Srbija postoji tek od 2000 godine... Do tada je bila Jugoslavija i kako možešvnaplatiti odštetu od države koja ne postoji....

      Odgovori Petak, 05.07.2019. u 00:21
    • Default avatar - LtHubertGruber

      LtHubertGruber: Srekeš, kako ne. Pitaj pravnike međunarodnog prava. Država i kada prestane postojati ima svoje sljednice koje snose prava i obveze.

      Odgovori Petak, 05.07.2019. u 01:46
    • Default avatar - 03041

      03041: Ili poslati Pupovca i njegov SDSS da razminiraju i to na nacin kako su nase tjerali u Lovasu. Staviti 50 njoh jedan uz drugog i neka idu 100m okret i nazad

      Odgovori Petak, 05.07.2019. u 05:51
    • Avatar blacknight

      blacknight: Brat mi radi ovaj posao. Ovim tempom imaju šta raditi sljedećih minimalno 150 godina

      Odgovori Petak, 05.07.2019. u 05:53
    • Avatar Cocosh Anel

      Cocosh Anel: cuj ovog grubera, vrhunskog poznavatelja medjunarodnog prava...trkeljas bez veze

      Odgovori Petak, 05.07.2019. u 08:14
  • Avatar pečat
    pečat

    Radila sam za doking u sanitetu(kao med.osoblje) i cekala ako netko strada.Te firme samo gledaju novac da sto vise zarade.Voze se skupi auti...Inace kada firme razminiraju neki teren on nije siguran od mina.Znam jer su mi i oni priznali.Zato sto ...prikaži još! se kvadrati preskacu da se vise zaradi a manje potrosi vremena na radnike i to je u dogovoru s nekim korumpiranim nadzorima iz HCR-a (hrv.centra za razminiravanje).Ali to je sve umrezeno da im dosad nisu mogli nista.Javno je objavljivano i na fejsu al ocito to nase drustvo ne zanima.Zao mi je samo mladih koji ce za 5, 20,30,100 godina stradavati hodajuci po terenu koje je sluzbeno razminirano,al mine ostale - zbog necije pohlepe i posla koji ne rade. Bilo bi dobro to istraziti.Jos kad sam ih pitala pa sto ako nekog ubije a pise da je razminirano-kazu da se sve moze namjestiti s kartama i kompom.Jedan je pirotehnicar prije nekoliko godina piginii u razminiravanju dok je isao raditi i hodao je po povrsini koja je vec ociscena i ono bum mina.Ubila ga.Njegovoj zeni su dali odstetu.Al se nitko nije od zaposlenih javno pobunio da je to vec razminirano nego su zbog interesa financijskih sutili.

    3 Četvrtak, 04.07.2019. u 23:42
    • Default avatar - melkiot

      melkiot: pečat - ja se iskreno nadam da će te netko kontaktirati iz redakcije i barem anonimno pošalji detaljniju priču njima...ako im je ovo u interesu, a ne Lidija, Nives itd

      Odgovori Petak, 05.07.2019. u 06:47
    • Default avatar - zglecter

      zglecter: Istina od rijeci do rijeci..

      Odgovori Subota, 06.07.2019. u 09:08
    • Avatar pečat

      pečat: Istina je.Radila sam s njima.Evo potvrdili su i drugi.Ma to ti je poznato.Pa ni novinare to ne zanima. A ovi su umrezeni Doking,HCR-hr.centar za razminiravanje i para se vrti.Pricala mi je i zena jednog iz razminiravanja da su pisali javno ...prikaži još! po fejsu i da to svi znaju,ali nitko ne poduzima nista. Samo mi je zao nevinih i u buducnosti sto ce se skinuti natpis mine,bit ce vodeno da je razminirano,a tamo mine.Tko ce odgovarati?Nitko.Ja sam bika u soku kad sam to sazmala fok sam radila s vise firmi i svima je to normalno. Vlasnici fitma imaju puno nova a,sa nekim srednjim skokama se zivi kao bogatasi i jesu.I zaposlenici imaju dobre place(la ljufi riskiraju zivot-to mi je uredu),ali onda napravite posao. Treba procesljati HCR i sefove firmi pa bi se rijesilo.Ovako ruka ruku mije,a drugi stradavaju.

      Odgovori Nedjelja, 07.07.2019. u 00:19
  • Avatar prcmilojka
    prcmilojka

    Sad će lijepo otići u zasluženu invalidsku mirovinu od 2800 kn...

    1 Četvrtak, 04.07.2019. u 22:07
  • Default avatar - Ante Kobilo
    Ante Kobilo

    Najpodmuklija i najubitačnija mina

    2 Četvrtak, 04.07.2019. u 22:48
  • Avatar papar_sol
    papar_sol

    Za mine obavijestiti sve one koji imaju prste u proizvodnji, distribuciji i postavljanju, da će im preostale mine, ikada pronađene biti vraćene zračnim putem. Vrijeme isporuke: dan/noć " x" , a mjesto dostave: glavni grad. Radikalne naprave traže i radikane ...prikaži još! mjere. Pa ti štancaj mine.

    1 Četvrtak, 04.07.2019. u 22:13
  • Default avatar - špricer_1
    špricer_1

    A sto veli pupovac? Miniraju tuđu zemlju. Ili smo to mi sami kako bi on rekao

    8 Četvrtak, 04.07.2019. u 21:56
    • Default avatar - Glock_1

      Glock_1: Trebalo bi ga prosetati

      Odgovori Četvrtak, 04.07.2019. u 22:01
    • Avatar Telpekeg

      Telpekeg: Minirala je i jedna i druga vojska

      Odgovori Četvrtak, 04.07.2019. u 22:03
    • Default avatar - špricer_1

      špricer_1: Ako je minirala nada, onda postoje i planovi i zemljovidi i ne lupetaj bez veze

      Odgovori Četvrtak, 04.07.2019. u 22:15
    • Default avatar - onaj_drugi

      onaj_drugi: Telpekeg reci mi koja vojska tu nije imala sta traziti

      Odgovori Četvrtak, 04.07.2019. u 22:16
    • Default avatar - uvijek plavi

      uvijek plavi: telpeg..ti onu srpsku gamad imaš snage nazvati vojskom.....

      Odgovori Četvrtak, 04.07.2019. u 22:20
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: Telpekeg@ je u pravu. minska polja smo postavljali i mi. radio sam godinama u ratu na polaganju mina i nakon rata na razminiranju i na neki nacin smo vise problema imali sa nasim nego sa srpskim minskim poljima. u Hrvatskoj ...prikaži još! su minska polja najcesce postavljali jos jugovojnici i tu uglavnom nije bilo nekih iznenadenja. nasi"intelektualci"su vrlo cesto inprovizirali i kemijali. srpska minska polja su imala zapisnike (cesto su nam poslije rata bili nedostupni) a nasa najcesce nisu imala pismene tragove (pogotovo grupe mina) ili su pisani tragovi bili bedastoca

      Odgovori Četvrtak, 04.07.2019. u 22:21
    • Avatar Lujo7

      Lujo7: Koja je razlika između miniranja sam svoje zemlje ili tuđe? Mine su pod zemljom i nekog će ubit. Završetak je isti tko god postavio minu.

      Odgovori Petak, 05.07.2019. u 00:18
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: mine su sa strateske tocke uglavnom vrlo neucinkovite. nikada nisu zaustavile ni jednu vojsku a i gubici u akcijama su minimalni s obzirom da danas postoje vrlo ucinkovita sredstva za neutralizaciju mina (a i oprema za ciscenje minskih polja). znano ...prikaži još! je da od mina najvise stradavaju oni koji ih poslije rata uklanjaju kao i civili koji u njih zalutaju ili se ne obaziru na upozorenja

      Odgovori Petak, 05.07.2019. u 22:46
  • Default avatar - HrvaTuHrvatskoJ
    HrvaTuHrvatskoJ

    Minirali smo i mi sami, al da su ovi s istoka ostali na svojem ne bi bilo potrebe za time. A da ne pricam o gospodarskoj situaciji i ostalim posljedicama rata...

    Četvrtak, 04.07.2019. u 22:10
  • Avatar Milokliz
    Milokliz

    Poslat Pupovca da razminirava.

    1 Petak, 05.07.2019. u 00:00
  • Default avatar - dragoSG
    dragoSG

    Pa dokle više......

    Četvrtak, 04.07.2019. u 21:50
  • Avatar Korisničko ime1
    Korisničko ime1

    Srbi jeste li ponosni?

    3 Četvrtak, 04.07.2019. u 22:59
  • Default avatar - Sunčica77
    Sunčica77

    Radio i ja ko piros kod ko i kakvog šljama kao što su Bekim fitim kurti,lukić i ostalih. Dobio penziu od 3000 kunića i šus u guz od vlasnika od hrvata kurtia koji mi nije isplatio 4 plaće a možda ...prikaži još! i više. U mirovinskom spominju neku otpremninu haha. Država koja je za k.... Im to dozvoli. Čovjek ostavio kosti zbog 9 milja a ja jadan preživio pa radim na baušteli od 7 do 17.Živjela hrvatska

    Petak, 05.07.2019. u 10:04
  • Default avatar - matja
    matja

    Ako je imao pancirku kako to da ima teške ozljede trbuha i prsnog koša?

    1 Četvrtak, 04.07.2019. u 22:52
  • Avatar Komisionar
    Komisionar

    Trebalo je traktoriste prvo tim putem protjerati

    Petak, 05.07.2019. u 06:38
  • Avatar domoljub029
    domoljub029

    Operacija je prošla odlično,,još samo da pacijentu bude bolje

    Petak, 05.07.2019. u 06:46
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Žao mi šta se uopce razminiravalo... Sad migranti bezbrižno šetaju

    Petak, 05.07.2019. u 01:29
  • Default avatar - zar je moguce
    zar je moguce

    😂😂😂😂zasto komentiras ako si glup

    Petak, 05.07.2019. u 06:50
  • Default avatar - Anajrim_1
    Anajrim_1

    Prvo ce sve ocistiti od mina,pa ce povratnici doci na cisto

    Petak, 05.07.2019. u 09:28
  • Default avatar - strasni
    strasni

    Direktore procitaj prsvilnik daleko je to od propisa ali naravno najprije tvrtka pa onda svi i sve ostalo kao i uvijek

    16 Četvrtak, 04.07.2019. u 21:58
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: tako je, da su se pravila postovala do ovoga nebi doslo

      Odgovori Četvrtak, 04.07.2019. u 22:22
    • Default avatar - strasni

      strasni: Ovo direktor udara minuse garant cita pravilnik

      Odgovori Četvrtak, 04.07.2019. u 22:26
    • Avatar wooly

      wooly: Pisrte gluposti to koda velis da vouac formule lad naszrada mije postival pravila.Poznam covjeka i znam da je uvjek delal profesionalno i po pravilima Srsnja se nazalost dogadjaju

      Odgovori Četvrtak, 04.07.2019. u 23:25
    • Default avatar - strasni

      strasni: E sad si ga dobro opisao i usporedio bravo, komentar je bio o firmi a ne o covjeku dok je on na operaciji firma se odmah pere da je sve po propisima a da je onda se ovo nebi dogodilo ...prikaži još! jer se pravila jako dobro znaju isto kao sta se znalo da tu ima promova jer ih je na tom i terenu oko toga dosta ustvari puno nadeno ali firmi su na kraju dana jedino bitni kvadrati a ne nista drugo prema tome to koga ti poznas i to sta si radio i znas o razminiranju mozes u svojoj seoskoj birtiji pricat i hvalit se sa necim pa se lagano poklopi po ušima i nategni pive onda si puno pametniji

      Odgovori Petak, 05.07.2019. u 07:19
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: nazalost strasni@ je u pravu, ocigledno je natukel nekaj kvadratov na"minski sumnjivom"podrucju :-) . prva minska polja sam postavljal i cistil jos u ratu a onda nastavil 10-ak godina nakon njega (cistit). kada je razminiranje postalo"humanitarno"pocela je trak za kvadratima. ...prikaži još! kako su cijene kvadrata padale tako je brzina postajala sve bitnija. jos jedna losa vijest je ta da sto si dulje u tom poslu sve je blize trenutak kada ces pogrijesiti. ako analiziramo sva stradavanja na poslu (osim onih koji su kolateralne zrtve) uglavnom se radi o nepostivanju procedure. mozemo pricati o zasicenju poslom, o umoru, o trci za kvadratima ali na kraju nesrecu izaziva pogreska onoga tko aktivira minu

      Odgovori Petak, 05.07.2019. u 22:43
    • Default avatar - strasni

      strasni: Tako je slazem se jer ako radis na terenu gdje i mala djeca znaju da ima ili je bilo promova i tada upališ trimer kosiš digneš ga a sve bez da si barem preletio detektorom nemoze i nije ti kriva ...prikaži još! ni firma ni cijena kvadrata ni drzava ni četnici ni nitko nego 99 posto ti sam i to je tako nazalost svih stradalih kolega a i ranjenih. Tako da svi koji radite jos uvijek bjezite od tih hrabrih i iskusnih dok to odrade ili u vecini slucajeva ne odrade. Uglavnom za kraj nikad vise ,za nikakve pare i za nikoga u minsko polje najmanje za hrvatsku i takozvano domoljublje.da ovako netko ne nastrada ili kad se istrazuje kriminalni hcr u medijima nebi se pisalo nista jer se toliko i drzi do svega toga jedno veliko nista.

      Odgovori Petak, 05.07.2019. u 23:27
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: imas pravo. kada zbrojim sve idiotizme koje sam napravio, pogotovo tijkom rata ispada da je cesto po onoj da budale imaju srecu. jednom smo (prvi teren nakon rata) tri dana pokusavali bezuspjesno strojem"potaracati"jednu povrsinu (nasip, drvece, vlaga) na kraju smo ...prikaži još! kolega i ja uzeli trimere sa nozevima i"satrali"nekih 500-tinjak kvadrata. kada smo bili gotovi gledali smo se neko vrijeme i zakljucili da je najbolje da odemo na odmor od par dana.netko nazalos"padne"na prvoj gresci a ima budala (poput mene) :-) koji su prosli lost. uvjek sam trazio od podredenih da se slijepo drze pravila ali ponekad sam ih sam preskakao. kao sto kazes to se neda novcem platiti, kada sam odlucio otici (radio sam za stranu tvrtku) pokusali su me na sve nacine nagovoriti da ostanem ali nije islo. potrosi se domoljublje, prestane i novac biti razlog, jednostavno dode vrijeme da se stane. pozdrav i srecu ti zelim

      Odgovori Subota, 06.07.2019. u 00:02
    • Avatar wooly

      wooly: Evo sad si sam sebe pobip u prvpj izjavi.A sto se tice firme ona je ekonomski subjekt kojoj je cilj profit.Kad platis place.doprinpse.dnevnice smjestaj gorivo .cestarine..natjecajnu dokumentaciju .pdv pod uvjetom da su tvojia oprema . vozila i eventualno strojevi ostane ...prikaži još! ti ono kaj imas u ruci kad ides pisat.Po SOP-U i izredbenom planu je odtedena dinamika i nacin razminiranja (rucno, strojnp kombinirano) A sad idem na pivu

      Odgovori Subota, 06.07.2019. u 08:58
    • Default avatar - strasni

      strasni: Imas ti pravo odi ti na pivu i pusti se razminiranja i mojih izjava da bi ovo razumio o cemu pisemo kolega i ja ipak moras imati malo vise odradenih kvadrsta i bit upoznat sa papirologijom i ostalim to je ...prikaži još! štivo za veliku djecu vi mali na pivu👍👍👍

      Odgovori Subota, 06.07.2019. u 09:14
    • Avatar wooly

      wooly: Popil bum jednu i za tebe

      Odgovori Subota, 06.07.2019. u 10:00
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: sa jedne strane wooly@ je u pravu ali zaboravlja da su razminiranje"srusili"upravo vlasnici firmi. kada sam poceo raditi u tom poslu cijena kvadrata je bila oko 30 kn. kada sam izasao cijene su bile od 2,5 kn na dalje. to ...prikaži još! nisu ucinili mamci na pipalicama i detektorima nego sa jedne strane drzava koja nije odredila najnize cijene kako bi sprijecila bezocno rusenje cijena. najvi9se su tome kumovali"mungosi"(njihovo poslovodstvo). kako su oni bili"drzavna"firma a gadno su se zaduzili kupovinom"Rina", oni su najvise rusili cijene jer su imali ugovor sa njemcima po kojem su ovi mogli odvesti stroj ako ne plate i jednu ratu (placali su kvartalno). zato bi oni uvjek bili najpovoljniji stvarajuci tako gubitke koje je na kraju godine pokrila majka domovina. sa druge strane pojavili su se razni ratni profiteri (neki bivsi visoki casnici i sl.) koji su otvarali firme koje su cesto bile ves masine (preko njih su prali novac) pa im i nije bilo bitno da zaraduju, bitno je bilo da se vidi kako oni rade. sve to je polako iz godine u godinu rusilo cijene. na samom pocetku nasi su gadno zaribali. tada je program razminiranja na nivou Hrvatske ocijenjen kao najbolji program na svijetu pa je donesena odluka da se izvana financira komletno ciscenje Hrvatske od mina. sa uplatom prve transe love nasi su planove hitili u smece i primili se trosenja. mislili su da ce svjetski naivci samo slati pare. medutim nakon sto je javljeno da je prva faza zavrsena stigla su izvana tri lika.

      Odgovori Subota, 06.07.2019. u 20:36
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: sjecam se da je jedan sepao, drugom je falilo par prstiju na ruci a trci nije imal stereo vid. zeli su oni planove i uporedili ih sa ucinjenim , normalno jedno sa drugim nije imalo blage veze. kompletan program je ...prikaži još! obustavljen a nasi"mudraci"su jos bili uvredeni sto ti stranci zele kontrolirati novac koj daju. gledajuci kakav je bio pocetak nije cudo sto jos nema kraja. ako je netko od vas radio vani mogao je vidjeti kao prvo miska polja za koja je sve sto je postavljeno kod nas"djecje igraiste". takove vrsta mina i takov nacin koristenja da se smrznes. istina receno za najopasnije i najteze poslove uvjek imas"crnce", lokalnu uglavnom jeftinu radnu snagu (prema nasim placama). jedini problem ti je bio nakon isplate placa, likovi su se opijali do besvjesti pa ih je bilo nesto teze sakupiti za nastavak radova. medu najprofesionalnije u tom poslu osobno smatram juznoafrikance (uglavnom afrikanere), ti ljudi su bili strojevi. slijepo su se drzali sop-a a i kaj se tice strucnosti odskakali su od npr amera. ameri su se trudili obuciti"lokalce"ali sami nisu zeljeli ni blizu minskih polja. vazili su za velike strucnjake ali sam se uvjerio na vlastitoj kozi da su se prilicno nonsalantno odnosili prema minama na vjezbalistima (gubili ih i sl). afrikaneri su imali izrazito dobre timove vodica sa psima i po mom skromnom misljenu bili su u vrhu po obucenosti ali i odnosu prema poslu

      Odgovori Subota, 06.07.2019. u 20:52
    • Avatar wooly

      wooly: Svaka cast to si ukratko dobro opisal. uz to Mungosi dobivaju poslove direkt a ostali se znoje i medusobno j... na natjecajima.Cijela bransa je u komi zbog hrpu nelogicnosti koje nevjerujem da su slucajne

      Odgovori Nedjelja, 07.07.2019. u 11:27
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: kao sto napisah, pali smo u samom pocetku, sve ostalo su samo posljedice. normalno da u tome nema slucajnosti. toliko para je oprano kroz razminiranje da ti se sve zgadi. u samom pocetku se je masa"zasluznih drugova"uhljebila kroz hcr i ...prikaži još! Mungose. normalno najmanje su krivi decki na pipalicama iako bi se za jedan mali dio i njih dao napisati roman

      Odgovori Nedjelja, 07.07.2019. u 11:44
    • Default avatar - strasni

      strasni: E taj koji je u hrvatskom razminiranju imao srecu da radi pipalicom blago njemu ostali se mogu pohvaliti da su usavrsili rad sa ms180 i fs 450 kao i najvaznijim alatom a to je motika ili ti krampica tako da ...prikaži još! ipak je nesto i dobro u toj močvari od razminiranja i da ne zaboravim na vecinu kolega iz slavonije i njihov zastitni znak ašov 😂😂😂😂😂😂

      Odgovori Nedjelja, 07.07.2019. u 14:37
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: imas pravo :-(

      Odgovori Nedjelja, 07.07.2019. u 15:20
  • Avatar Pluton 09
    Pluton 09

    Kakvo je to vozilo ako nije oklopljno barem sa tri strane?

    6 Četvrtak, 04.07.2019. u 21:57
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: to je daljinski upravljano vozilo i oklopljeno je sa SVIH strana

      Odgovori Četvrtak, 04.07.2019. u 22:14
    • Avatar Pluton 09

      Pluton 09: Glupo pa onda bi onaj koji upravlja trebao biti u vozilu koje je oklopljeno. Kaj šeta za njim kao orač na njivi?

      Odgovori Četvrtak, 04.07.2019. u 23:57
    • Avatar Milokliz

      Milokliz: Ova mina se zove odskočna i jako je ubitačna i pokriva jako veliki prostor jer eksplodira iznad zemlje

      Odgovori Četvrtak, 04.07.2019. u 23:59
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: strojevi za razminiranje kao sto je ovaj NEMAJU vozaca nego operatrera koj daljinski upravlja vozilom. postoje i teska vozila (30 - 60 tona) kojima upravlja covjek u vozilu ali se je pokazalo da je za mnoge terene puno prakticnije manje ...prikaži još! e (lakse) vozilo bez vozaca

      Odgovori Petak, 05.07.2019. u 22:50
    • Avatar Pluton 09

      Pluton 09: crazy mind pa na žalost se vidi kak je praktično.

      Odgovori Petak, 05.07.2019. u 23:11
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: daleko prakticnije nego detektor i pipalica. operateri takovih vozila ipak vrlo rijetko stradavaju, pogotovo ako se striktno drze pravila

      Odgovori Subota, 06.07.2019. u 00:04
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message