Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
članak

Sud odlučio: Sudac Turudić nije kriv, nema dokaza da je vozio...

Automobil zagrebačke registracije u vlasništvu je tvrtke UniCredit leasing, a Turudić tvrdi kako se njime koristi više osoba te se ne sjeća tko je baš tog dana bio za upravljačem

Komentari 232 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar ZG U SRCU
    ZG U SRCU

    Katastrofa i sramota od drzave. Uvijek se na slici vidi ko vozi auto, al kad ga vozi politicar, sudac ili uhljeb, onda se nekim cudom ne vidi. Fuj, fuj, fuj, za ovakvu tzv. demokraciju i jednoumlje! Bljuje mi se!

    21 Srijeda, 11.09.2019. u 13:40
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Odavno imamo zdravstvo za privilegirane, a bogami i sudstvo.

      Odgovori Srijeda, 11.09.2019. u 14:10
    • Default avatar - ain stein

      ain stein: I mi u firmi imamo sluzbene ili renta car aute. Vozi vise njih tjekom jednog dana, ali uvijek vozac upisuje vremenski pocetak i kraj voznje kao i kilometrazu.....Neshvatljivo da to netko moze muljat...

      Odgovori Srijeda, 11.09.2019. u 16:52
    • Default avatar - pehista666

      pehista666: Prčija od države baš me interesiraju minusi i ko ih daje nek idu u PM

      Odgovori Srijeda, 11.09.2019. u 17:06
    • Default avatar - Jazooooo

      Jazooooo: Zna se HDZ. Vjerodostojnost na nivou.

      Odgovori Srijeda, 11.09.2019. u 17:20
    • Default avatar - Prva Proleterska

      Prva Proleterska: Neka pregleda snimku predsjednik Županijskoga suda i ako ustanovi , da je vozio on, uloži zahtjev za pokretanja postupka pred Državnom organu za prestanak radnoga odnosa , radi gubitka uvjerenja o njegovom poštenju , te kao takav ne može biti više sudija !

      Odgovori Srijeda, 11.09.2019. u 17:47
    • Default avatar - Vegas_3

      Vegas_3: Vidim slabo poznajete zakone...da, mozda se i vidi tko je vozio ali se ne smije koristiti jer je unutrasnjost automobila privatan prostor i mogu te tuziti za narusavanje privatnosti....ain stein...sluzbeni automobili MORAJU imati i voditi se evidencija tko vozi i ...prikaži još! kada vozi u protivnom firma, direktor i odgovorna osoba dobivaju velike kazne...privatni automobil mogu dati bilo kome tko posjeduje valjanu vozacku dozvolu, ne trebam voditi evidenciju i ne moram znati tko je u kojem trenutku vozio auto. I sam cesto radim ovo sto je i on napravio, a policija je ta koja nije i kojoj se ne da odraditi posao kako spada nego im je najlakse napisati kaznu da nije dao podatke, sto uopce nije tocno jer podatke je dao samo vise njih...na tuziocu (policiji) je da ispita sve osobe koju su navedene i da proba ustanoviti tko je vozio...njima se to ocito bas i ne da.

      Odgovori Četvrtak, 12.09.2019. u 00:13
    • Avatar ZG U SRCU

      ZG U SRCU: Vegas_3: Ak moj auto netko drugi vozi i napravi prekrsaj, a ja kao vlasnik ne znam ko je taj, kazniti ce mene. Zakaj po istom principu ne kazne i tvrtku UniCredit leasing, jer auto je njihov, pa nek oni plate ...prikaži još! e kaznu ak se ne zna ko je vozil. Ovo je lopovska i mafijaska drzava, a mi obican puk, kojeg treba zgazit ko mrave.

      Odgovori Četvrtak, 12.09.2019. u 06:52
    • Default avatar - Vegas_3

      Vegas_3: Krivo....ne moze tebe nitko kazniti za prometni prekrsaj koji mozda ti nisi napravio samo zato sto si ti vlasnik vozila. Oni su trazili podatke o vozacu i on ih je dao samo sto je napisao vise osoba. Policija je onda ...prikaži još! njega kaznila za to, sto je on osporio na sudu jer podatke je dao, a policija je trebala odraditi posao do kraja i utvrditi tko je vozio od tih vozaca koje je napisao. Uopce je krivi naslov i krivi dojam se dobiva iz teksta...on nije oslobodjen kazne za prebrzu voznju nego je oslobodjen kazne za ne davanje podataka o vozacu

      Odgovori Četvrtak, 12.09.2019. u 07:47
    • Default avatar - ursuss

      ursuss: Vegas..podrešno.. firma je rentala auto i zna se na koga glasi renta, a to što je ON dao nekome drugome- po Zakonu MORA dati ime vozača, da nije korupcija u pitanju sudac bi ih sve kaznio-pa neka podjele kaznu-ako se ...prikaži još! već "ne sjećaju"..muljaža i veze su u pitanju, a ne pravda. Probajte Vi istu stvar napraviti....plaćate garant, nema oslobađajuće presude, ovako, izgleda da je navedeni prekršaj počinio neki "duh" iz Turudićevih...jadno od "neovisnog suca".

      Odgovori Četvrtak, 12.09.2019. u 08:11
    • Avatar ZG U SRCU

      ZG U SRCU: ursuss: Bas tak. Ja sam vozil od cure auto i snimili su me na Bolonji. Ona je morala dati podatke ko je vozil, inace bi ona dobila kaznu. Al to je zakon za nas kljusine i stoku sitnog zuba, za ...prikaži još! uhljebe, suce i politicare vrijedi neki drugi.

      Odgovori Četvrtak, 12.09.2019. u 08:49
    • Default avatar - Vegas_3

      Vegas_3: Ursuss...ja ne znam koji dio vama nije bio jasan. On je podatke dao i to je sudu potvrdio i pokazao da je dao podatke. To sto je napisao vise osoba sud ne zanima. Policija njega tereta za ne davanje podataka, ...prikaži još! a ne vise za kaznu za brzinu. Sud ga je kazne za ne davanje podataka oslobodio i to nema veze sto je Turudic jer ja to vec radim godinama i uredno mi prolazi isto kao sto moze i vama.

      Odgovori Četvrtak, 12.09.2019. u 09:14
    • Default avatar - Vegas_3

      Vegas_3: ZG....cura nebi dobila kaznu za brzu voznju nego kaznu za ne davanje podataka koju sam i ja dobio puno puta. Na tu kaznu se zalis jer podatke si dao kao sto ih je i Turudic dao samo je naveo vise ...prikaži još! osoba u tim podatcima. To sto policija nije odradila posao do kraja je njihov problem. Sve ovo sto je Turudic napravio je rupa u zakonu i on ju je iskoristio kao sto ju i ja iskoristavam i tako mozete i vi i biti cete oslobodjeni bez ikakvog problema

      Odgovori Četvrtak, 12.09.2019. u 09:18
    • Avatar ZG U SRCU

      ZG U SRCU: Vegas_3: Ok, znaci nema kazne za mene kao vlasnika vozila ako nedam podatke tko je vozil.

      Odgovori Četvrtak, 12.09.2019. u 10:10
    • Default avatar - Vegas_3

      Vegas_3: Ne moze nikako biti kazna za tebe kao vlasnika jer to sto si vlasnik ne znaci da si ti i vozio. Da ti kao vlasnik mozes dobiti kaznu onda policija nebi ni pitala tko je vozio nego bi ti odmah ...prikaži još! poslala kaznu pa ti sad plati ili zovi frenda koji je vozio da ti plati. Znaci stvari idu ovako. Ti dobijes obavijest o pocinjenom prekrsaju i na njemu pise da prekrsajni postupak jos nije ni pokrenut i da dostavis podatke o vozacu. OBAVEZNO moras poslati neke podatke jer ako ne posaljes onda se neces izvuci na sudu da si poslao kao sto je tuduric napravio. Posaljes podatke za nekoliko osoba i policiji se ne da sve njih zvati i utvrditi tko je vozio. Zato oni tebi kao vlasniku napisu kaznu da nisi dao podatke sto je potpuna laz i na tu kaznu se zalis i kad dodjes na sud pokazes da si podatke poslao i sud ti odmah daje pravomocnu presudu da nisi kriv jer si podatke dao. Kaznu za brzinu policija ne zna kome poslati i ona ide u zaborav. Stalno to radim i radit cu dokle god se to moze raditi. Druga opcija sto neki rade je da posaljes podatke o osobi koja je u vremenu izmedju prekrsaja i dok si ti dobio doma obavijest, umrla, a protiv mrtvih se postupak ne vodi.

      Odgovori Četvrtak, 12.09.2019. u 10:46
    • Avatar ZG U SRCU

      ZG U SRCU: Vegas_3: A kaj ak se na slici vidi da sam ja vozil!

      Odgovori Četvrtak, 12.09.2019. u 10:54
    • Default avatar - Vegas_3

      Vegas_3: Evo sta kaze odvjetnik.....Časlav Žaja, također odvjetnik iz Zagreba, pojašnjava kako snimka ne bi smjela sadržavati detalje iz unutrašnjosti vozila, jer bi se u protivnom narušavala Ustavom zaštićena privatnost. Znaci tuzis ih za narusavanje privatnosti i zato ne smiju koristiti ...prikaži još! sliku i reci da ti se vidis da vozis :)

      Odgovori Četvrtak, 12.09.2019. u 11:10
    • Avatar ZG U SRCU

      ZG U SRCU: Vegas_3: Kompa, fala na info! Drugi put nebum platil kaznu pa bum napravil kak si rekel.

      Odgovori Četvrtak, 12.09.2019. u 11:17
    • Default avatar - Vegas_3

      Vegas_3: Tako ja radim cijelo vrijeme i zato nije nista u ovom slucaju povlasten Turudic osim sto zna bolje zakone od nas i to je iskoristio. I sad samo polako. Nemoj zloupotrebljavati ovo :)

      Odgovori Četvrtak, 12.09.2019. u 12:19
    • Avatar ZG U SRCU

      ZG U SRCU: Vegas_3: Ma kakvi, pazim ja. Onaj put sam isel na planinarenje i uslikali me u 5.50 u jutro. Vozil sam oko 90, a tam je ogranicenje 60 ili 70 km na sat.

      Odgovori Četvrtak, 12.09.2019. u 13:10
    • Default avatar - ursuss

      ursuss: vegas-3..to je samo izlika i nemar suca..to što se Turudić "ne sjeća tko je tada vozio" ga po zakonu ne lišava odgovornosti...jer on kai iznajmljivač je odgovoran kao vlasnik..Zakon kaže da u koliko vlasnik nije vozio..dužan je dati podatk tko ...prikaži još! tko je vozio, a on nabroji njih 5..6. ok trebao ih je svs sudac kazniti- odnosno kaznu podjeliti na sve ili podatak o vozaču proglasiti nedosljednim i kazniti vlasnika...ali premda je Turudić u pitanju i plavi telefon..ovako je lakše. Ovakvim ponašanjem i suđenjem pljunuli su na rad policije, na sve poštene vozače i na Zakon.. sudac o toma nije razmišljao nego jeračunao da se neće isto iznijeti u javnost

      Odgovori Četvrtak, 12.09.2019. u 21:19
    • Default avatar - Vegas_3

      Vegas_3: ursuss....jao jao jao...daj mi reci kako bi tebi bilo da npr. na poslu netko nesto ukrade. bezveze govorim 100 000kn i dodje sef i veli znate kaj, ja ne znam niti mi se da raspravljati tko je ukrao ili nije. ...prikaži još! Svi ste krivi vas 10 i svatko mi je sad duzan 10 000kn??? Zakon je on u potpunosti ispostovao jer podatke o vozacima je dao...opet ponavljam...POLICIJA nije posao odradila do kraja kao i u puno puno drugih slucajeva gdje policija ne odradjuje svoj posao kako treba, a na tuzitelju (policiji) je da posao odradi i kaze tocno da je vozio taj i taj, a ne da meni ili bilo kome napise kriv si jer nisi dao podatke sto je totalna laz jer podatke sam dao. Pa policija da radi svoj posao je mogla saznati tko je vozio. Uzmes od svih njih brojeve mobitela i vidis koji je od tih mobitela bio u tom trenutku prijavljen na baznu stanicu u blizini...ali ne njima je lakse lagati i reci da nisam dao podatke...zato sud to uvijek i uvazava i bude na mojoj strani, a ne na njihovoj

      Odgovori Četvrtak, 12.09.2019. u 21:46
  • Avatar laptopxp
    laptopxp

    Šteta kaj ne piše kojim je uređajem snimljen. Kad su mene lani snimili zbog prebrze vožnje, isto tako prijavio sam četvero potencijalnih vozača prekršitelja (žena, kćer, sin i ja) i pozvali su me u policiju, pokazali snimku, fotka kao za ...prikaži još! osobnu, nisam se mogao izvući da to nisam ja.

    16 Srijeda, 11.09.2019. u 13:38
    • Avatar prijeiposlje

      prijeiposlje: Ja se nisam vidio na slici al sam morao navest tko je vozio . Lipo mi je receno ako ne znam ili ne napisem kazna ide automatski meni jer je auto moj

      Odgovori Srijeda, 11.09.2019. u 13:52
    • Default avatar - bihcop

      bihcop: Za svaku vožnju firma-pravna osoba ilimodgovorna osoba u pravnoj osobi mora izdati putni nalog prije početka upravljanja vozila i točno navesti kad, gdje, tko i kojom relacijom upravlja netko vozilom... ako nije to učinjeno, pravnoj osobi ide prekršajni nalog ili prijava...

      Odgovori Srijeda, 11.09.2019. u 14:02
    • Avatar Rosenrot

      Rosenrot: Kako vam je onda Bosna u takvom rasulu kada postoje točno pisani zakoni?

      Odgovori Srijeda, 11.09.2019. u 14:09
    • Avatar ostaonevjeran

      ostaonevjeran: htjela sam i ja reci da se vidi tko vozi, ali kako je sustav sudstva korumpiran to se nije moglo dokazati tko je vozio?? I onda da ljudi imaju povjerenja u sudstvo i drzavu. banana drzavu cak i manje od toga. sramota

      Odgovori Srijeda, 11.09.2019. u 14:24
    • Avatar GIRIGARI

      GIRIGARI: Nije šteta. Nije ni važno. Ovdje nitko neće platiti kaznu. Nema pravne države dok postoje drugi i drukčiji. Dok postoji mala kazna koju veliki ne trebaju platiti jer za njih su rezervirane samo kazne koje su veeelllijkkeeeeee, odnosno velika zlodjela. ...prikaži još! I to, ako uspiješ dokazati kroz medije.

      Odgovori Srijeda, 11.09.2019. u 14:33
    • Avatar petnaestica

      petnaestica: Kad si dio lopovskog sustava ne vidi se ni ono što se vidi.

      Odgovori Srijeda, 11.09.2019. u 14:37
    • Default avatar - ptica neznalica

      ptica neznalica: Moji roditelji bi rekli; "Vrana vrani oči ne kopa".

      Odgovori Srijeda, 11.09.2019. u 14:49
    • Default avatar - FrankSinatra

      FrankSinatra: Zarr se ne pisu putni nalozi ako se sjeda za automobil koji je u vlasnistvu tvrtke?? Za ne ispunjenje istoga je dosta velika kazna....ali za nas obicne gradjane!! j*m vam sve po spisku vama KDZovcima i SDPovcima i svim mrziteljima ...prikaži još! hrvatske sve vas treba po kratkom postupku!

      Odgovori Srijeda, 11.09.2019. u 15:01
    • Avatar ajetodoo

      ajetodoo: Policija je ta koja je plaćena da pronađe krivca/vozača, a ne mi. Prije desetak godina dobio sam takav upit, nisam reagirao, pa sam pozvan sucu za prekršaje(zbog neodazivanja, kazna 2000Kn). Sutkinja me pitala tko je vozio. odgovorio sam, vjerojatno ja, ...prikaži još! ali to neću priznati, niti se izjasniti, uz obrazloženje, tko izda sebe, izdati će oca, mater, brata, sestru, djecu, Boga, Hrvatsku, Jugoslaviju, kralja i svašta sam još nadrobio. Nije bila neka oštrokondža, lijepo smo se zabavljali, rekla je da cijeni moja visokomoralna načela, ali mi ipak mora odalamiti kaznu 2000 kuna, po zakonu. Pri tome nisam razmišljao da bih, da sam priznao, dobio kaznu za prebrzu vožnju 4 puta manju(500kn). Dobio sam poštom rješenje. Na sreću, sjetila se napisati uputu o pravnom lijeku. Napisao sam žalbu Višem prekršajnom sudu, a rješenje čekam već više od 10 godina.

      Odgovori Srijeda, 11.09.2019. u 15:43
    • Default avatar - bajo190

      bajo190: ne razumijem čemu čuđenje što se ne vidi tko je vozio.. kamera slika i u odlasku, što znači da se vidi samo zadnji kraj automobila

      Odgovori Srijeda, 11.09.2019. u 15:54
    • Avatar laptopxp

      laptopxp: bajo, zato sam i komentirao da bi trebala biti i informacija kojim je uređajem snimljen, jer ako je snimljen ovim novim fiksnim kamerama, postavljenim u limene kutije iznad ceste, vidi se i da li si se taj dan obrijao.

      Odgovori Srijeda, 11.09.2019. u 16:48
    • Avatar ajetodoo

      ajetodoo: Čemu služe tablice? Kazna se pošalje vlasniku, pa se on nek dogovori sa svojim "klijentima" tko je vozio, ako nije on. Čemu rade nauku?!

      Odgovori Srijeda, 11.09.2019. u 16:49
    • Default avatar - Kako vjetar puše

      Kako vjetar puše: Frank Sinatra, jedino nam nisi napisao koji su to po tebi "volitelji Hrvatske"?

      Odgovori Srijeda, 11.09.2019. u 16:59
    • Avatar ajetodoo

      ajetodoo: Može vozač staviti masku sa likom druge osobe i tako zavarati policiju. Vidio sam to u TV seriji Columbo. Ali on je to skužio, naši ne bi.

      Odgovori Srijeda, 11.09.2019. u 17:03
    • Avatar turhan

      turhan: laptop i prijeiposlje, ja sam lani isto tamo prekoracenje 50km/h, 5000 kn (nisam ziher vise) oduzimanje vozacke itd... morao navest ko je vozio. Naveo cijelu obitelj skoro i dosla na kraju samo kazna od 1500kn zbog toga sto nisam znao tko je vozio.

      Odgovori Srijeda, 11.09.2019. u 17:16
    • Avatar umjereni pacifist

      umjereni pacifist: neki su jednakiji od drugih. dobio sam dopis da navedem vozaća u trenutku prekršaja i to sam učinio. pri produžetku registracije ta me kazna čekala inaće ništa od rege. naravno da nisam mogao niša nego platiti jer prigovor se uvažava unutar 8 dana.

      Odgovori Srijeda, 11.09.2019. u 22:04
  • Avatar Anarhosindikalist
    Anarhosindikalist

    Ne zavaravajte se da ćete se izvući na sličnu foru, jer su fotke odlične kvalitete. Može ipak upaliti ako ste na glavi imali 'fantomku' ili kao ovaj časni sudac nemate obraza pa kamera nije imala što ni snimiti. Turudić, naravno, laže kao pas.

    13 Srijeda, 11.09.2019. u 13:54
    • Default avatar - bajo190

      bajo190: jel razumiješ da kamera slika i u odlasku, i u tom slučaju se stvarno ne vidi tko je vozio.. ne samo kad ideš licem prema njoj

      Odgovori Srijeda, 11.09.2019. u 15:58
    • Avatar Anarhosindikalist

      Anarhosindikalist: Razumijem. U tom slučaju, prema uobičajenoj praksi, kaznu plaća vlasnik ili mora navesti, tko je bio za volanom. Ta praksa ima izuzetke u slučaju da je vlasnik sudac Turudić ili neki drugi pripadnik krim miljea.

      Odgovori Srijeda, 11.09.2019. u 16:35
    • Default avatar - bajo190

      bajo190: u pravu si.. biraš što ti je povoljnije u tom slučaju.. navesti tko je vozio pa dobiti kaznu za prometni prekršaj ili ignorirati njihov poziv da se očituješ pa dobiti kaznu za neodavanje podataka koja je 2000 kuna

      Odgovori Srijeda, 11.09.2019. u 16:42
    • Avatar petnaestica

      petnaestica: U našoj prčiji sudac se izruguje zakonima koje treba poštivati i još se javno hvali-IMAMO RVACKU!

      Odgovori Srijeda, 11.09.2019. u 16:55
    • Default avatar - Vegas_3

      Vegas_3: Kaznu za bilo koji prekrsaj ne moze placati automatski vlasnik vozila jer ako si vlasnik necega ne znaci da si nesto i napravio i po nikakvom zakonu ti ne mogu naplatiti kaznu. Podatke tko je potencijalni vozac je turudic dostavio...to ...prikaži još! sto policija ne odradjuje svoj posao nije njegov problem. Istu stvar vec radi godinama...dostavim podatke vise osoba, dobijem kaznu za ne davanje podataka, na kaznu se zalim jer sam podatke dao u roku i automatski mi sud uvazava zalbu i daje pravomocnu presudu da nisam kriv. Policija je kriva sto nije utvrdila od navedenih osoba tko je vozio

      Odgovori Četvrtak, 12.09.2019. u 00:20
    • Default avatar - ursuss

      ursuss: Vegas-3....da nije Turudić ili neki domoljubni uglednik u pitanju..složio bih se sa Vama, ovako, znamo o čemu se radi....Zakon kaže da vlasnik vozila ( onaj koji ga je iznajmio ima taj status)DUŽAN dati podatke o vozaču...on je naveo 4..5..ok.. neka ...prikaži još! a ih kazni sve -kad se ne mogu dogovoriti ( kao da ne znaju tko je tada prolazio Viroviticom..)Zašto bi policija trošila vrijeme,sredstva i resurse za njegovo ili bilo čije izvrdavanje.

      Odgovori Četvrtak, 12.09.2019. u 08:18
    • Default avatar - Vegas_3

      Vegas_3: Ljudi moji jer vi citate sa razumijevanjem? Ja nisam niti pripadnik krim miljea niti u HDZ-u, niti pripadnik zlatne mladezi niti bilo sto nego sam isto kao vjerovatno i vi, obican gradjanin. Sve sto je Turudic napravio ja radim vec ...prikaži još! godinama i prolazi bez problema. Sa svojom privatnom imovinom mogu raditi sto me volja i davati kome hocu, pa tako i auto i NE moram znati tko je u kojem trenutku vozio. On je podatke dao i za to je oslobodjen i ne vidim tu problem. To isto napravim i ja, a mozete i vi

      Odgovori Četvrtak, 12.09.2019. u 09:24
    • Default avatar - Vegas_3

      Vegas_3: Anarho....kaznu ne moze platiti vlasnik vozila samo zato sto je vlasnik, a on je podatke dao i za to je oslobodjen. Policija nije posao odradila do kraja i tu je problem.

      Odgovori Četvrtak, 12.09.2019. u 09:27
    • Avatar Anarhosindikalist

      Anarhosindikalist: @Vegas, ti griješiš u temeljnim pretpostavkama, a to je da misliš kako je sudska praksa ujednačena i uvijek sukladna zakonu. E, nije. Znam i ja poneki trik, nekad upali, a nekada ne. Na primjer, stari trik je, kada dobiješ kaznu, ...prikaži još! ne platiš na licu mjesta, nego koristiš 'pravni lijek' i napišeš žalbu zadnji dan roka za podnošenje žalbe. U žalbi samo napišeš da se žališ na utvrđeno činjenično stanje pa te nakon toga pozovu ili ne pozovu (prekršajni sudovi su pretrpani)... i tako ideš na foru iscrpljivanja dok te ne zaborave. Zadnji puta sam imao iskustvo, jer sam prošao kroz crveno svjetlo. Nije baš tako strašno kao što izgleda, jer se radilo o onoj privremenoj signalizaciji zbog radova na jednoj dionici lokalne ceste u Mrkoplju. Jedna traka je bila ok, druga pod šljunkom. Nedjelja, nije bilo žive duše, ni radnika, preglednost besprijekorna (sve ravno)... obično tada ostave semafor na neutralnom žutom. Čak se i policajac na licu mjesta složio da nisam doveo u opasnost nikoga niti sam ugrozio sigurnost prometa. Napisao mi je minimalnu tada zapriječenu 2 000 kn. Da ne dužim, napisao sam žalbu i detaljno obrazložio te su mi smanjili na 1000 kn. Nisam platio u roku i skinuli su mi ovrhom s računa taj iznos. U ovom slučaju kada si fotografiran, naravno možeš se inatiti i natezati, uzeti odvjetnika, ali ishod je neizvjestan, ovisno o sucu. Ne isplati se.

      Odgovori Četvrtak, 12.09.2019. u 10:02
    • Default avatar - Vegas_3

      Vegas_3: Anarho....ovo sto pricamo za turudica ja radim vec godinama i nemas nikakve brige niti tko ti sudi niti tko si ili sto si ti ili bilo tko. Druga stvar je kad te bas policajac zaustavi i utvrdi tko je vozio ...prikaži još! auto. Meni se itekako isplatilo sve to sto sam do sad radio i tako cu i dalje dok mi zakon to dopusta

      Odgovori Četvrtak, 12.09.2019. u 10:14
    • Default avatar - ursuss

      ursuss: vegas.. drugi puta kada me snime kamerom dat ću podatke Kunta Kinte iz Zimbabwea...hoće li to proći??.Taj isti smotani sudac je trebao pozvati sve navedene i zajedno ih ispitati i eto rješenja, ali...Turudić je to...

      Odgovori Četvrtak, 12.09.2019. u 21:24
    • Default avatar - Vegas_3

      Vegas_3: ursuss...nece ti proci jer nemas njegovu adresu i OIB....ako imas onda mozes dati njegove podatke. Ali se mora vidjeti da je Kunta Kinte u tom trenutku bio u HR, a to se vidi dali je prosao granicu ili ne. Vidim ...prikaži još! i dalje ne kuzis...sudac nije tu da ispituje sve navedene i sudac niti ne zna koga je on naveo kao vozace...sudac je dobio slucaj u kojem pise da turudic NIJE dao podatke o vozacu sto je turudic osporio i pokazao potvrdu da je podatke o vozacu DAO i tu je za svakoga suca kraj price. Znaci kriva je POLICIJA

      Odgovori Četvrtak, 12.09.2019. u 21:50
    • Default avatar - ursuss

      ursuss: kako se "vidi" kod suca se sigurno ne vidi..oib ( ne znam kako se identificiraju osobe iz Zimbabwe, ali kako kažeš...ne griješite..sudac je -ako je imao imena osoba koje su navedene kao mogući vozači iste pozvati u svojstvu svjedoka-kod obrane ...prikaži još! e Turudića,a isto su mogli i policajci. Mada, kad sve zbrojimo trošak pronalaženja dokaza za prekršaj premašuje vrijednost samog prekršaja...ali to je očito izrugivanje Zakonu.

      Odgovori Četvrtak, 12.09.2019. u 23:47
  • Avatar nickkobalt4
    nickkobalt4

    hahhah pa kaj ih nije sram više?

    4 Srijeda, 11.09.2019. u 13:34
  • Avatar Boris Ivancic
    Boris Ivancic

    Nemoguce da se na snimci ne vidi vozac.

    17 Srijeda, 11.09.2019. u 13:44
    • Avatar Dr.VK

      Dr.VK: ahahahhaahah, vidiš da je moguće. da su uslikali tebe, mene.... mi bi morali platiti, a ovako vidiš da je sve moguće.

      Odgovori Srijeda, 11.09.2019. u 13:57
    • Avatar Boris Ivancic

      Boris Ivancic: U slucaju da se stvarno ne vidi vozac, kaznu dobiva onaj na kojeg glasi vozilo iako postoji mogucnost vise vozaca vozila.

      Odgovori Srijeda, 11.09.2019. u 15:08
    • Avatar Anarhosindikalist

      Anarhosindikalist: U ovom slučaju, vlasnik vozila je banka.

      Odgovori Srijeda, 11.09.2019. u 16:22
    • Avatar laptopxp

      laptopxp: Obzirom da je vozilo na leasing, kaznu ne plaća vlasnik nego ugovorni korisnik vozila, isto kao i sve ostale prekršaje (npr. kazna za parkiranje), a obzirom da se vozilom koriste svi članovi njegove obiutelji, najvjerojatnije je ugovorni korisnik Turudić.

      Odgovori Srijeda, 11.09.2019. u 16:52
    • Avatar Boris Ivancic

      Boris Ivancic: Laptop, u pravu si, upravvo tako, zato ga nisu smjeli osloboditi optuzbe, ili mu duhovi voze auto.

      Odgovori Srijeda, 11.09.2019. u 16:55
    • Avatar Anarhosindikalist

      Anarhosindikalist: Naravno, u pravu ste, moj prethodni komentar bio zajebancija.

      Odgovori Srijeda, 11.09.2019. u 18:42
    • Default avatar - Vegas_3

      Vegas_3: Boris....nikako ne moze placati kaznu vlasnik vozila jer ako je vlasnik ne znaci da je i kriv za bilo kakav prekrsaj ili da je i on vozio...na policiji je da sazna tko je vozio, a ne na sudu...totalno ne poznajete ...prikaži još! zakone i unutrasnjost automobila je privatan prostor i ne smije se koristiti slika i da se vidi tko je vozio jer ih automatski tuzi za narusavanje privatnosti...jbg...zakon je takav ali hrpa ljudi to nema pojma

      Odgovori Četvrtak, 12.09.2019. u 00:26
    • Avatar Boris Ivancic

      Boris Ivancic: Vegas, izgleda da ti nemas pojma, o cemu pricas, unutrasnjost auta privatnost, to znaci da stavis masku na lice i nikad neces platiti kaznu, jako pametno, jednostavno reces to nisam ja , to je dug sveti, naplatite njemu, ali ne ...prikaži još! i on je u unutrasnjosti auta privatno.

      Odgovori Četvrtak, 12.09.2019. u 07:20
    • Avatar laptopxp

      laptopxp: Vegas, da je tako kako ti pišeš, ne bi se policija služila kamerama, nitko ne bi platio kaznu...

      Odgovori Četvrtak, 12.09.2019. u 07:42
    • Default avatar - Vegas_3

      Vegas_3: Boris....jako dobro poznajem zakon i takodjer gdje tocno pise da ti ne smijes u svome privatnome vozilu se voziti i sa maskom na licu??? Ja vam govorim takodjer iz svog iskustva jer to isto sto je i on napravio radim ...prikaži još! i ja i mozete i vi i svi drugi. Samo ako je sluzbeni auto od firme ne mozes to napraviti, a ako je privatni mozes bez problema..... evo ti i jedan dio teksta iz jutarnjeg od prije par godina.... Časlav Žaja, također odvjetnik iz Zagreba, pojašnjava kako snimka ne bi smjela sadržavati detalje iz unutrašnjosti vozila, jer bi se u protivnom narušavala Ustavom zaštićena privatnost. Ako ti nesto nije jasno slobodno pitas jer ja jos niti jednom nisam platio kaznu od svih tih silnih kamera na cesti...jedino kada te bas policajac zaustavi...sve drugo si mogu objesiti macku o rep :)

      Odgovori Četvrtak, 12.09.2019. u 07:54
    • Default avatar - Vegas_3

      Vegas_3: laptopxp....da ljudi znaju kako onda i ne bi placali kazne...ja znam kako i zato ih i ne placam

      Odgovori Četvrtak, 12.09.2019. u 07:55
    • Default avatar - Vegas_3

      Vegas_3: A ovo je napravio Turudic.....U 20 godina prakse imao sam raznih slučajeva”, govori Mario Klokočovnik, zagrebački odvjetnik, o pokušajima izbjegavanja plaćanja kazni. “Na snimci kamere se pojavljuje registracija vozila, no MUP ne može utvrditi tko je sjedio za upravljačem. Policija ...prikaži još! tada pisanim putem od vlasnika traži podatke o vozaču, a vlasnici najčešće odgovaraju da vozilom upravlja veći broj osoba, te navedu imena nekolicine članova obitelji, prijatelja... Policija bi trebala provjeriti svakog od njih, no kako to zbog opsega posla jednostavno nije moguće, izriče prekršajni nalog vlasniku s obrazloženjem da nije dostavio podatke o osobi koja je vozila. U prigovoru na prekršajni nalog vlasnici vozila tvrde da to nije točno, kao što i nije, pa sudovi uglavnom odlučuju u njihovu korist”, kaže Klokočovnik.

      Odgovori Četvrtak, 12.09.2019. u 07:56
    • Avatar Boris Ivancic

      Boris Ivancic: Vegas, na slici uz registraciju vozila i slike tablice, jako se dobro vidi i tko sjedi za upravljacka vozila, ako ne vjeruje, probaj odmah sa prekoracenja brzinom kroz kameru, pametnjakovicu, uvjeri se.

      Odgovori Četvrtak, 12.09.2019. u 14:46
    • Avatar Anarhosindikalist

      Anarhosindikalist: Ne baš sasvim off-topic... Ustavni sud Slovenije zabranio je razmještanje nadzornih kamera na slovenskim cestama, zaključivši da je to povreda privatnosti. Cijeli nadzorni sustav je već kupljen i sada ne znaju što će s njim. Svaka čast Janezima!

      Odgovori Četvrtak, 12.09.2019. u 14:56
    • Default avatar - Vegas_3

      Vegas_3: Boris ivancic....vec su me snimili 800 puta i znam sta ti pricam...ne pisi gluposti...prvo upravo ovo sto Anarh kaze za SLO...unutrasnjost automobila je privatan prostor i ne smije se vidjeti unutrasnjost automobila na slici, odnosno ne smiju to koristiti jer ...prikaži još! ih mogu tuziti za narusavanje privatnosti....kao drugo kamere snimaju i od iza, kao trece hrpu puta ima refleksija od stakla i ne vidi se uopce unutar automobila...lijepo sam ti napisao u postovima prije sto kazu odvjetnici i da sam se sam 800 puta izvukao na tu foru koju je turudic napravio

      Odgovori Četvrtak, 12.09.2019. u 19:42
    • Avatar Boris Ivancic

      Boris Ivancic: Vegas, pa ti si svjetski fenomen., ali kao vlasnik vozila odgovaras .

      Odgovori Četvrtak, 12.09.2019. u 21:45
    • Default avatar - Vegas_3

      Vegas_3: Ne znam zbog cega bi bio svjetski fenomen??? kao vlasnik vozila mogu samo odgovarati ako sam dao auto maloljetnoj osobi, osobi bez polozenog vozackog ispita, pijanoj osobi ili nadrogiranoj osobi ili bilo kome tko nije bio sposoban voziti to vozilo. ...prikaži još! lo. Za prekrsaj koji je netko napravio sa tim vozilom ja kao vlasnik NE MOGU odgovarati.

      Odgovori Četvrtak, 12.09.2019. u 21:53
  • Avatar Možetemi
    Možetemi

    Ova vijest me baš nasmijala. Neću ni komentirati drugačije jer nema smisla.

    2 Srijeda, 11.09.2019. u 13:36
  • Avatar torente2
    torente2

    Meni su poslali kaznu u Ri., bez snimke bez icega, samo registracija i vrijeme prekršaja. Kazna 2000kn.Zalio sam se trazi snimku i naravno, nista od toga. Šta to nije super?

    Srijeda, 11.09.2019. u 14:03
  • Avatar prijeiposlje
    prijeiposlje

    Zanimljivo, a ja sam morao navest kto je vozio moje auto ili platit kaznu. Znaci imamo dva zakona , jedan za obicne gradane a drugi za javne osobe

    13 Srijeda, 11.09.2019. u 13:49
    • Avatar Aron3

      Aron3: Je, za vrijeme Tita se ne bi tako lakrdijaški izvukao!

      Odgovori Srijeda, 11.09.2019. u 15:09
    • Avatar prijeiposlje

      prijeiposlje: Za vrime tita se ne bi trebao ni izvlacit jer ne bi nitko smio ni napisat mu neku prijavu

      Odgovori Srijeda, 11.09.2019. u 17:00
    • Default avatar - gogo67

      gogo67: za vrime Tita nije ni bilo automobila, cesta a ni voćni jogurta heheh jel poslje :))

      Odgovori Srijeda, 11.09.2019. u 19:32
    • Default avatar - Vegas_3

      Vegas_3: Ali on je napisao tko je vozio, odnosno tko je mogao biti potencijalni vozac u to vrijeme...ne kuzim u cemu je problem??? Policija nije posao odradila do kraja, a on je iskoristio tu njihovu gresku kao sto ju i ja ...prikaži još! uvijek iskoristavam i kao sto ju i ti mozes uvijek koristiti

      Odgovori Četvrtak, 12.09.2019. u 00:28
    • Avatar prijeiposlje

      prijeiposlje: Veg a di je putni nalog ?

      Odgovori Četvrtak, 12.09.2019. u 06:33
    • Default avatar - Vegas_3

      Vegas_3: Jel ti za svoj privatni auto pises putni nalog? Za privatno vozilo ne moras pisati putni nalog niti pisati kome si ga dao...ovo je njegovo privatno vozilo bilo

      Odgovori Četvrtak, 12.09.2019. u 07:42
    • Default avatar - mile980

      mile980: Svakako da imamo dva zakona i sta mozemo samo iseliti sto cex uveliko radimo

      Odgovori Četvrtak, 12.09.2019. u 08:25
    • Avatar prijeiposlje

      prijeiposlje: Vega ne znam zasto branis nesto nezakonito a uz to i lose citas. Citiram sami naslov "Automobil zagrebačke registracije u vlasništvu je tvrtke UniCredit leasing,"- Putni nalog obavezan ili prvo za to ide prekrsajni nalog pa onda dalje...… al eto ...prikaži još! danas kao i nekada imamo podobne za koje ne vride HR zakoni

      Odgovori Četvrtak, 12.09.2019. u 09:21
    • Default avatar - mile980

      mile980: Ma ne vrijedi komentirati ljude koji kazu da nema dva pravila po kojima se zivi u hrvatskoj.. katastrofa je zivjeti i gledati nepravdu

      Odgovori Četvrtak, 12.09.2019. u 09:31
    • Default avatar - Vegas_3

      Vegas_3: Prijeiposlje....auto je on kupio i na njega je samo je kupio preko leasinga, a ne preko kredita kao sto vecina nas kupuje. Da je auto kupljen na neki d.o.o., onda je druga stvar i onda bi morao imati tko je ...prikaži još! vozio i evidenciju i firma bi za to dobila kaznu. Ovako mu ne mogu apsolutno nista

      Odgovori Četvrtak, 12.09.2019. u 09:44
    • Avatar prijeiposlje

      prijeiposlje: Slazem se sa ovim zadnjim da mu ne mogu nista a svi znamo zasto mu ne mogu

      Odgovori Četvrtak, 12.09.2019. u 09:49
    • Default avatar - Vegas_3

      Vegas_3: Ali ovo isto i tebi i meni prolazi. Pa to ja stalno radim i zato i auto nebi nikada kupio na firmu. Kupim ga privatno i iznajmim firmi za vise novaca nego sto je rata kredita

      Odgovori Četvrtak, 12.09.2019. u 10:10
    • Avatar prijeiposlje

      prijeiposlje: Meni proslo nije kao ni nekima koje poznajem tako ….. i jos poslije isteka od 15 dana i jos ,,,,, sve nezakonito al OK. Navikli smo mi to u sistemu partija

      Odgovori Četvrtak, 12.09.2019. u 13:37
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Hahahahahaha, pa kako im nije neugodno više

    3 Srijeda, 11.09.2019. u 13:53
    • Avatar battlestargal1

      battlestargal1: Nemaju oni srama, obraz kao đon...

      Odgovori Srijeda, 11.09.2019. u 14:41
    • Default avatar - lale03348

      lale03348: Zasto bi im bilo neugodno,,znadu sa kakvim mutavim narodom imaju posla,sve sto plasiraju prodje,lazu nas,kradu,muljaju,a mi samo sutimo,i odkuda onda neugodnost,,jos se smiju iz nas sto su nam plasirali.

      Odgovori Srijeda, 11.09.2019. u 16:54
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: A istina, bolje nismo ni zaslužili, narod bira

      Odgovori Srijeda, 11.09.2019. u 21:10
  • Avatar Možetemi
    Možetemi

    Dakle koja je pouka ovoga slučaja? Ako vas snime da ste prebrzo vozili, vi samo recite da ne znate tko je od obitelji vozio auto i to je to. Možete se pozvati na Turudićev slučaj i presudu njemu. Kak se ...prikaži još! toga nisam ranije sjetio, sigurno bi meni nebitnome to i prošlo.

    5 Srijeda, 11.09.2019. u 13:42
    • Avatar prdacmali

      prdacmali: mozes se ti pozvat na kog hoces.samo kad tebe snime,slika bu jasna ko dan😁

      Odgovori Srijeda, 11.09.2019. u 16:05
    • Default avatar - Samo Iskreno_1

      Samo Iskreno_1: Sada znači kada dobijemo kaznu snimljenu kamerom samo svi prijavimo da je on vozio i gotova stvar. Mogao bih se naći na više mjesta u istom trenutku. Ipak je on sudac.

      Odgovori Srijeda, 11.09.2019. u 16:18
    • Avatar Možetemi

      Možetemi: Prdac, svjestan sam ja toga.

      Odgovori Srijeda, 11.09.2019. u 20:39
    • Default avatar - Vegas_3

      Vegas_3: Pouka je da ako te snime u privatnome automobilu mozes navesti vise ljudi kao moguce vozace u to vrijeme. Druga opcija je neki vozac npr. iz Amerike ili neke dalje zemlje, treca je da uzmes stare novine i vidis u ...prikaži još! periodu izmedju kada je napravljen prekrsaj i kada si dobio obavijest doma, nadjes osobu koja je umrla i ako uspijes saznati njene podatke napises ih i nemas brige. Za prvu opciju ces dobiti kaznu za ne davanje podataka na koju se zalis jer podatke si dao samo od vise osoba i sud ce te osloboditi kao sto su i njega oslobodili. Vrlo je jednostavno i cesto to radim :)

      Odgovori Četvrtak, 12.09.2019. u 00:33
    • Avatar arimmer

      arimmer: Poanta ovog slucaja je da su svi jednaki pred zakonom ali su neki jednakiji.

      Odgovori Petak, 13.09.2019. u 21:08
  • Default avatar - prokurator
    prokurator

    kamera je jako oštra, ali kad nailazi "poseban auto" kamera ima algoritam za zamućivanje. najjnovija tehnologija, razvijena na bazi umjetne inteligencije i rvacke prirodne neinteligencije.

    Srijeda, 11.09.2019. u 14:06
  • Default avatar - MisterMan
    MisterMan

    Pa ne meže velki Rvat i ADZejovac bit kriv... Ali kad u Bjelovaru voziš svoja drva na svom traktoru, e onda ti evo 1000 kn kazne....

    Srijeda, 11.09.2019. u 13:56
  • Avatar peteh
    peteh

    zbog ovog lika i njemu sličnih naša država je na dnu svih ljestvica osim na ljestvici korupcije

    Srijeda, 11.09.2019. u 14:14
  • Avatar Androtest
    Androtest

    dobro je to znati...sad svima koji su prebrzo vozili treba tako suditi jer sve drugo je diskriminacija

    Srijeda, 11.09.2019. u 13:34
  • Default avatar - febox
    febox

    LJUDI GOTOVO JE BIŽIMO

    3 Srijeda, 11.09.2019. u 13:51
  • Default avatar - Ankica Aničić
    Ankica Aničić

    Jadan nezna. Treba ga oderati.

    1 Srijeda, 11.09.2019. u 13:36
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Ne zna ništa ni pol ministara kad ih uhvate s rukama u pekmezu, pa nikom ništa. Nisam znao, prvi glas, ne znam, nemam pojma, nisam ja, majkemi...

      Odgovori Srijeda, 11.09.2019. u 14:12
  • Default avatar - Mladi Jelen
    Mladi Jelen

    Nema nam spasa..

    Srijeda, 11.09.2019. u 13:40
  • Avatar mangup@dj
    mangup@dj

    Toliko o postenju sudstva ... Surotinja plaća i za ovakve...

    Srijeda, 11.09.2019. u 13:53
  • Avatar matan špalatrin
    matan špalatrin

    Hahahaha jel ono ovaj gosn sudac ako se dobro sjećam bio prvi prijedlog za ministra pravo/krivosuđa rvacke al malo zapelo pa mu obećano da se nalo strpi pa će bit uskoro precjednik ustavnog suda ove slučajne žabokrečine... 😥🤔😂

    Srijeda, 11.09.2019. u 13:45
  • Avatar Roy Ban
    Roy Ban

    Zar nema parsto kuna u žepu da plati, dobio bi ugled poštenog čovjeka, ovako se vidi tko je i kakav je....

    1 Srijeda, 11.09.2019. u 14:43
    • Avatar Lutkasnaslovnestrane

      Lutkasnaslovnestrane: a šta će mu ugled? njemu su pare bitnije. A i šta će mu ugled kad će ovce opet glasat za njega i njemu slične.

      Odgovori Srijeda, 11.09.2019. u 14:59
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message