Pišite nam na facebook.com/bolje.obrazovanje, obrazovanje@24sata.hr ili 24sata, Oreškovićeva 3d, 10 000 Zagreb s naznakom “Bolje obrazovanje, bolja Hrvatska”
'Tehnologije moraju biti alat, treba uskladiti stroj i čovjeka'
Nemojte nikako birati krivu struku
Ako završiš neku tehničku znanost i ako nisi dovoljno dobar, za tebe nema posla, a automatski nema ni novca s kojim ćeš živjeti.
Informatika i računarstvo su kod nas manje-više slični, iako razlika postoji. U principu, u informatici/računarstvu posla ima ako si dobar programer (dobar je ovdje relativna riječ, ali u smislu dobar da sam znaš nešto razviti) ili ako si odličan (znači više nego dobar) sistemaš/dizajner, ostalo je sve prosjek i kao takav nije lako naći posao. Isto je s ekonomistima i drugim zanimanjima. Zato ne birajte struke pogrešno, jer ako vas ona ne zanima, ništa vas neće spasiti. Kako biste našli posao u kod nas, ali i u svijetu, jednostavno treba biti odličan u svojoj struci, bio to ples ili programiranje. Ne upisujte tehničke znanosti ako se nećete truditi biti najbolji.
e_SRitJura, Zagreb
Prvo im sredimo opremu, a za robote ćemo lako
Pričamo o boljem školstvu, a djeca u školi nemaju kvalitetne stolice i stolove, klima u većini škola je ZF, kompjutori jedva vrte XP, a uvest ćemo robote? Teško.
Rocko
Naši ne žele ni besplatne ni plaćene projekte
U Hrvatskoj to ide ovako: kad treba platiti - znate mi nemamo novca, a kad nude gratis - znate, ne može, jer od čega će živjeti knjižare i ljudi koji žive od toga.
fenix
Iskoristite sve moguće prilike, ja sam zakasnio
Upravo završavam studij i više od ičega žalim što nisam iskoristio program Erasmus za razmjenu studenata. Ljudi, tko god može, idite - nećete pogriješiti.
Zmijavac
Promjene moraju krenuti od onih koji predaju
Dio gradiva je nepotrebno opsežno obrađivati. Ali s obzirom na to da ‘gospodu’ iz vlasti baš briga za nas, promjena bi trebala krenuti od nastavnika i roditelja.
Nenad Blažić
Tehnologije moraju biti samo alat
Znanje se stiče na dva osnovna načina: predajom i školskom nastavom.
Predaja je vrlo efikasna i traje doživotno. Prepoznajemo je jer je besplatna. Školska nastava je organizirana, plaća se i zato je koristimo za složene misaone aktivnosti. Fakulteti su škole za visoko obrazovanje. Misaone aktivnosti koje se ovdje traže vrlo su složene. Mnogi ovo ne razumiju pa pogrešno ocjenjuju rad prosvjetnih radnika, a prosvjetni radnici pogrešno ocjenjuju svoj rad te rad inženjera i drugih struka. Traži se bolja strategija obrazovanja. Digitalizacija nastave je najviši doseg suvremene tehnike i to je dobro, ali ne i dovoljno. Strojevi su nežive stvari, a čovjek je živo biće, pa je nužna prilagodljivost stroja i čovjeka. U srednjoj školi sam predavao strojeve i primijetio sam da je taj predmet mnogima dosadan. Zato sam nastavu podijelio na vrijeme kad ja govorim (nastava), vrijeme kad oni govore (ispitivanje i rasprave) i vrijeme rekreacije (mali nogomet). ‘Ulijevao’ sam znanje u njihove glave, dok je sve ostalo postalo nebitno.
Robert Grško
Poslovni sam informatičar, tj.nisam ni informatičar ni ekonomist, a posla nema
Evo našeg obrazovnog sustava. Završila sam za prvostupnika poslovne informatike. Posla nema na vidiku ni nakon godinu i pol. Poslodavci nam kažu da nismo informatičari jer se ne bavimo programiranjem, a nismo ni ekonomisti jer nemamo dovoljno ekonomskih znanja. E pa, dakle, mislila sam da nešto znam, ali nakon bezuspješnog traženja posla, ni sama više ne znam što mi je struka.
rea_lea
Lajkaj stranicu Bolje obrazovanje, bolja Hrvatska na Facebooku