Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Trebalo je to izdržati: Pokopala je četiri sina, zeta i četiri brata

Kata Šoljić, simbol patnje i hrabrosti hrvatske majke rođena je na današnji dan 1923.U Domovinskom ratu izgubila je četiri sina. A nakon II. svjetskog rata partizanske vlasti ubile su joj četiri brata..

Komentari 332 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar sunčanana
    sunčanana

    Kolika kalvarija jedne žene i majke, previše i za deset života. Počivala sa svojim sinovima u miru Božjem i hvala za sve.

    2 Četvrtak, 23.02.2017. u 18:12
    • Avatar Avatar

      Avatar: Bas tako...

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 18:39
    • Avatar sitnozubi

      sitnozubi: baš se čudim ovim ANTI fama da su uopče objavili ovu tužnu al domoljubnu priču majke koja je odgojila sinove u ljubavi prema Domovini Hrvatskoj.....

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 20:04
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Gdje su sada oni koji imaju običaj reci- to nisu Hrvati, nego doseljenici iz Bosne? Ona i njeni sinovi i ostatak njene obitelji, uvijek ce biti veći Hrvati nego sto ste vi koji to govorite! Ne mogu ni zamisliti kako ...prikaži još! je jednoj majci izgubiti 4 sina! Ne znam za koju državu i za koje ideale, ali ja to ne bih mogao! Počivali u miru Božjem svi skupa i veliki respekt!

    7 Četvrtak, 23.02.2017. u 18:46
    • Avatar delaware

      delaware: Samo su komunjare i antifašisti rasiti. Nikad od ni jednog domoljuba nisam čuo da pljuje po bosanskim ili hercegovačkim hrvatima. Ali antifašistima puna usta mržnje i rasizma prema našim Hrvatima u BiH. Pogotovo na indexu kako se bestijalno iživljavaju.

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 18:54
    • Avatar sunčanana

      sunčanana: Te podjele ni ja ne razumijem. To je tako žalosno, jer nas ionako malo ima i polako nestajemo kao narod.

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 18:54
    • Avatar delaware

      delaware: Nestajemo jer nas vode antifašisti koji ne podnose ni Hrvatsku ni Hrvate.

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 19:26
    • Avatar wagoneer

      wagoneer: Blago Zadro itd.itd...

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 20:27
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Istina, ne pljuju oni koji su se borili rame uz rame s tim ljudima, nego crvi koji imaju za cilj razdijeliti Hrvate, iz kojih razloga- ne znam. Zato sam i napisao da su bosansko-hercegovački Hrvati veći Hrvati od takvih!

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 21:38
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Upravo sam komentirala gotovo isto i sad tek vidim vas komentar..svaka cast! I meni je to prvo palo na pamet nakon citanja clanka.. "smrdljivi dotepenci, nek se vrate odakle su i dosli..." a onda ovdje muk, tisina..

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 21:43
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Rijetko kada ces cuti od Slavonaca takve rijeci, oni su posve drugaciji ljudi!

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 23:50
  • Avatar panzers
    panzers

    Sve sto je imala dala je za Hrvatsku.....Pocivala u miru Bozijem sa svim svojim najmilijima...

    1 Četvrtak, 23.02.2017. u 18:11
    • Avatar Grabb

      Grabb: Nažalost je dosta takvih slučajeva a kad vidimo na što je došlo za što su ti ginuli i dali svoje živote čovjeku se zgadi i vidiš da su dali živote za gore nego što je bilo... Prije nas pljačkali pomalo ...prikaži još! i naši i tuđi a sad nas oguliše do kože samo NAŠI koji su se bavili ratnim prifiterstvom dok su ovakvi ginuli ili su bili duboko u pozadini sa guzicom na sigurnom. I sam sam jedan od budala koja je prošao sve dane na ratištu i ranjavan i zarobljen u akciji i pretrpio torture i lomove a za koga? Za ovaj ološ domači što nam krv siše? Jadna žena i cijela obitelj što se raspala da bi nam se svima skupa smijali oni koji rata vidjeli nisu.

      Odgovori Petak, 24.02.2017. u 00:05
  • Avatar Kleopatra ❤
    Kleopatra ❤

    ovo što je ova žena preživjela ja ne mogu niti pročitati :-((

    3 Četvrtak, 23.02.2017. u 18:25
  • Avatar ZagorTn
    ZagorTn

    Za snimiti film o ovoj gospođi... Ova žena je pravi heroj , hvala joj za sve , nece biti zaboravljena!

    Četvrtak, 23.02.2017. u 18:58
  • Avatar volim hrvatsku
    volim hrvatsku

    Ruža hrvatska

    Četvrtak, 23.02.2017. u 19:52
  • Avatar lopovi od 1902
    lopovi od 1902

    toliko dugo je živjela sa tom tugom, nevjerojatna snaga ove gospođe...

    Četvrtak, 23.02.2017. u 18:12
  • Default avatar - TerraEstStella
    TerraEstStella

    Dragi komentatori 24sata, je li i ova žena bosanka koju je trebalo protjerati odakle je došla? Sjetite se toga kad krenete komentirati ogromnu skupinu ljudi koje vezuje isto mjesto rođenja, a na temelju pojedinaca.

    5 Četvrtak, 23.02.2017. u 18:20
    • Default avatar - davorka30

      davorka30: Trolova komentatorskih koji prodaju mržnju će uvijek biti, a komentatorima kojima se obraćaš i kojima je fiksacija Bosna se osjećaju bolje kad znaju da su nekoga uvrijedili, ponizili i spomenuli Bosnu ili Bosance u negativnom kontekstu i ovakvi članci ih ...prikaži još! neće zaustaviti da i dalje mrze jer trolanje mržnje po portalima je jedna vrsta sadizma. No nisu ni oni krivi već administratori koji ih toleriraju i koji se ne pridržavaju vlastitih pravila. Npr. danas sam prijavila komentatora JunFan koji je napisao "malo smrdljivo bosansko smeće" i naravno nije dobio opomenu. Da je to napisao za Srbe ili sdp-ovce, dobio bi opomenu, tako to ide na ovom portalu.

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 19:01
    • Avatar noobcamper

      noobcamper: Nije to trol....to je Istarsko-Tovarsko-Međumurski "antifašizam" izgrađen na jamama svih ostalih Hrvata na jamama

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 20:52
    • Avatar SamoJedanPoljubac

      SamoJedanPoljubac: Ti Medjimurci koje ovdje spominjes su dali u Domovinskom ratu vise nego sto ces ti ikad dati.Samo u obrani Vukovara sudjelovalo ih je vise od 200 kao policajci.Poginulo ih je 10,ranjeno ih je 26,2 se jos uvijek vode kao nestali,u ...prikaži još! logorima ih je zavrsilo 24 (neki od njih punih 9 mjeseci),11 ih se vratilo probojem,a 8 konvojem Crvenog kriza.Tome dodaj jos one koji su bili u sastavu Gardijskih brigada te SJP,najvise u 7. Gardijskoj te u Tigrovima na ratistima sirom RH.Puno ti toga ne znas,ali te to ne sprecava pisati ovakve bljezgarije.Ti si sramota ove Hrvatske!!

      Odgovori Petak, 24.02.2017. u 07:15
    • Avatar SamoJedanPoljubac

      SamoJedanPoljubac: A kad smo vec kod poginulih Medjkmuraca imas kod Centra za kulturu Spomen obiljezje svim poginulim braniteljima iz Medjimurja.Sramoto jedna idi pa se pokloni onima koji su dali najvrijednije u ratu - svoj zivot,a dali su ga da bi ti ...prikaži još! danas mogao ovako slobodno srati po portalima.

      Odgovori Petak, 24.02.2017. u 07:21
    • Default avatar - A S T E R

      A S T E R: SamoJedan, potpuno si u pravu. Camper, pametuješ sa svojih kvazi domoljubnih stajališta. Vidiš, ja sam toj ženi bio na sprovodu i znam da joj nitko od tadašnjih političara na vlasti, inače velikih domoljuba, nije došao na sprovod.

      Odgovori Petak, 24.02.2017. u 08:26
  • Avatar Sangajac
    Sangajac

    Pročitajte ovo svi vi "Hrvati" koji svakodnevno pljujete po Hrvatskoj i sjetite se da pljujete po zrtvi ove žene i grobovima njenjih najmilijih jer su oni svoje živote dali za tu Hrvatsku... Počivaj u miru heroino i ti i svi tvoji...

    111 Četvrtak, 23.02.2017. u 18:21
    • Default avatar - Borko123

      Borko123: Da, umrli su da se tuđman i kompanija obogate. Pa ću rado nastaviti pljuvati po tome ratu i po smrti idiota koji su umrli da bi se HDZ i kompanija još bogatio.

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 18:31
    • Avatar delaware

      delaware: Umrli su da obrane svoj prag od antifašističkih koljača.

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 18:52
    • Avatar maxim m

      maxim m: pljujem po onim šta su Hrvatsku doveli u ovako stanje a ne po državi za koju san se borija...to mi niko nemore zabranit...branitelji obranili a mraka razgrabila još dok je rat trajaa...

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 19:10
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: maxim m.... shvaćam te, imaš pravo biti gorak i ogorčnen, i sve si u pravu,.... nisu oni vrijedni da ovoj ženi poljube skute

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 19:13
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: ma što skute, zemlju po kojoj je hodala

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 19:13
    • Default avatar - Hugo1_1

      Hugo1_1: Nadam se da više neće niti jedna majka dati sina za Hrvatsku.

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 19:39
    • Avatar delaware

      delaware: dođi ovdje pa da čuješ zlotvora kako orgija i naslađuje se na hrvatskim nevinim žrtvama http://www.24sata.hr/komentari/post/16768202

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 19:40
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Borko pretjerao si puno i previše , makar poštuj žrtvu ove žene i njenih sinova i svih onih koji su dali život za Hrvatsku,... a ne za bilo koga poimenice ... i ja se nadam da ni jedna majka neće ...prikaži još! više dati sina za Hrvatsku

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 19:42
    • Avatar maxim m

      maxim m: Magdalena,nemorem to prižalit,kako su nas iskoristili a busaju se u prsa koda su sami bili na prvoj crti.zame su oni svi ratni profiteri koje bi tribalo(da je pravde)sve zatvorit i ključ bacit...

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 19:42
    • Default avatar - Borko123

      Borko123: Svatko tko je umro za nečiji novčanik je idiot.

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 19:45
    • Avatar delaware

      delaware: Srpski političari dolaze u Hrvatsku prijetit nam, popovi koji službuju u zagrebu im pjevaju četničke pjesme, političari im rehabilitirali četništvo, kupuju oružje od Rusije, vođa im je deklarirani četnički vojvoda koji je činio zločine po Hrvatskoj, naša vlast financira velikosrpske ...prikaži još! projekte, a vi se nadate čemu? Miru? Samo je pitanje vremana kada će nas opet izručit na klanje ovog puta bestijalnije nego ikad jer su izgubili rat.

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 19:47
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Maxim klanjam se i svaka ti čast.... sve shvaćam, tužna sam i jadna , slušala sam sve ovo što ti govoriš od ljudi koji su bili na ratištu, nikad govorili o tome, vratili se prihvatili posla ako su imali sreće ...prikaži još! e da su im firme radile..... ratnici ne govore, oni su napravili što je trebalo da sačuvaju zemlju i vratili se na posao (ako su imali sreće da se vrati zdravi i živi) ... i svojim obiteljima.... sve znam , razumijem te

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 19:48
    • Default avatar - Borko123

      Borko123: Rehabilitiraju se ustaše, u Jasenovac se postavlja ustaška ploča, crnokošuljaši paradiraju? I razlikujete se to od Srba?

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 19:51
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: e moje delaware bolje da ti maxim odgovori nego ja, ne znam da li bi se više dobar dio njih koji su obranili Hrvatsku uhvatio oružja nakon svega što su doživjeli..... i imali bi pravo...

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 19:51
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: Bravo admine meni si dao žuti samo što sam ja njega i njegovog čaču nazvao istim imenom kako on naziva Hrvatske branitelje i izbrisao si mi komentar, a njemu ništa, samo da se zna moš pluvat i nazivati Hrvatske branitelje ...prikaži još! kako želiš i nećeš biti opomenjen niti komentar obrisan, a kad im uzvratiš istim dobiješ zabranu, ljudi evo ko su Admini na ovom portali oni čak i žele da ovi pljuju po Hrvatskim žrtvama.

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 19:57
    • Default avatar - Borko123

      Borko123: Groblja puna idealista kažu da otpepaš. Groblja puna civila koje su takvi pobili, od Ahmića, Srebrenice od Vukovara kažu da ste vi ratni huškaši najgora bagra koja je najsposobnija bila klati nenaoružane civile.

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 19:57
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: I admin Borka ne dira, a nas pobriše, pa se zapitam je li admin pobornik velikosrpske retorike ili je objektivan.... nije očito, ovog Borka je trebao izbrisati odavno, ali on rađe briše naše komentare u kojima ne širimo ni mržnju ...prikaži još! ni zlo, samo rezimiramo činjenice

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 20:00
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: Ja šta nego je pobornik, kad se pljuje po Hrvatskoj žrtvi Admin bi to i nagradio da može, ali kad im uzvratiš odma dobiješ žuti i opomenu, evo ti čist primjer upotrjebio sam istu riječ kao i on kako je ...prikaži još! nazvao Hrvatske žrtve i Branitelje ja sam dobio opomenu a on nije i još mi je admin izbrisao komentar, samo da se zna.

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 20:05
    • Avatar delaware

      delaware: Partizanski koljači na Bleiburgu nisu imali milosti prema nikome pa čak ni prema trudnicama: https://komunistickizlocini.net/2015/10/06/video-pismo-majke-ivanke-novak-svojoj-nerodenoj-bebi-prije-nego-sto-su-je-trudnu-titovi-partizani-zivu-bacili-u-hudu-jamu-s-ostalim-mnostvom-nevinih-ljudi/

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 20:09
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: meni briše svaki drugi, a pazim što pišem i vrlo sam korektna.... pa mi njegova pravila uopće nisu jasna, valjda to samo on zna koji su kriteriji..... bolje da ne pišem dalje

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 20:09
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: a ti ga delaware pretjera.... dosta više Bleiburga i jama.... kad će budućnost, posao i napredak....

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 20:10
    • Default avatar - Borko123

      Borko123: Ahahahaha, stranica komunistički zločini koja krvnika maxa naziva vitezom koji je samo branio Hrvate? Niste vi normalni.

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 20:12
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: Magdalena777@ jasna su jasna i te kako, tako da se istina ne smije reći i protiv srba nema pisanja na ovim portalu, ali zato možeš pisati i pljuvati po svemu Hrvatskom i nazivati Hrvate svakakvim imenima to je dozvoljeno i ...prikaži još! čak od strane nekih admina i poželjno, ja bih mogao ruku u vatru staviti da su pro četnički orjentisani neki Admini na 24 sata.

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 20:16
    • Default avatar - Borko123

      Borko123: Jesu li to admini koji ostavljaju ustaške komentare? Oni admini koji brane koljače koji su pisali da je Anu Frank i trebalo zaklati? Ti komentari još stoje.

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 20:17
    • Default avatar - Borko123

      Borko123: Sada su to Hrvati jadnici? Ajde super jure.

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 20:23
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: Prestani pisati gluposti ovo je članak o majci Hrvatici koja je dala svoja 4 sina za Hrvatsku i za slobodu Hrvatskog naroda pa i tvoju slobodu, dabi ti sada mogao po njima da pljuješ i nazivaš ih koje kakvim imenima, ...prikaži još! šta ima Anna Frank sa ovim člankom djevojčica koja je nasradala prije 80 godina i nije nastradala u Hrvatskoj i nema ništa sa Hrvatskom, ti si taj koji je došao na članak u namijeri da provociraš i psuješ, zašto je po tebi žrtva Anne Frank više vrijednija od Hrvatskih žrtava od onih koji su branili svoje nisu išli osvajati tuđe nego su branili svoj prag svoju familiju i svoju domovinu, Hrvatska je slobodna ma koliko to ti ne volio.

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 20:30
    • Default avatar - Borko123

      Borko123: Ovo je članak o besmislenosti rata. Crna gora koja ima 49% Srba je dobila neovisnost bez ispaljenoga metka pa svatko tko je ginuo za Hrvatsku, Srbiju i BiH je bio idiot. Hrvatska nije slobodna, vreća je za udaranje NATO i ...prikaži još! EU, Srbija je šprdnja, BiH je rupa, Kosovo je leglo drogeraša, Makedonija je zaostala, a jedina normalna je Slovenija. Da, Žrtva Ane Frank je puno više vrijednija od ubijenih ustaša, četnika i slične kompanije. A da ne govorim kako pozivati se na klanje već mrtve curice koju su ubili nacisti i braniti to hrvatskim žrtvama može samo mentalno bolesna osoba.

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 20:33
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: mislim da apsolutna većina koja pljuje po hrvatskoj pljuje po ljudima koji su učinili ovo od nje.. to je samo eufemizam za nepodnošljivo stanje u kojem se nalazimo... zar to ne shvaćaš? za ovo danas su poginuli njeni sinovi ? ...prikaži još! da. sretni smo jer imamo svoju državu a ne zato jer je postala ruglo lopova i moćnika.

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 20:41
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: Kako te nije sram smeće jedno? Mora da si Židov jer tebi su Židovske žrtve vrijednije od Hrvatskih i za tebe suverena i nezavisna Hrvatska nije ono što bi ti želio, a da mlo nešto kažemo o palestinskoj djeci koju ...prikaži još! tvoji židovi ubijaju svaki dan od 1948 pa sve do sada nisi se nikad sjetio njih spomenuti jer eto oni nisu vrijedni kao Anna Frank djevojčica koja je živjela u Holandiji i odotuda odvedena u konc logor mora da su je ustaše odvele.

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 20:43
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: Isto govoriš kao i onaj Emil Vlajki kji je rođen u Bugarskoj i Židov je a u skupštini genocidne tvorevine mu dodjeljeno da zastupa Hrvate a on ništa nema sa Hrvatima, i svaki put pljuje po Hrvatima iz toga dijela ...prikaži još! Bosne koji su pobjegli od četničkog noža, a on zagovara odcjepljenje genocidne i ne dopuštanje Hrvata da se vrate na svoja ognjišta a kao zastupa Hrvate.

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 20:48
    • Default avatar - Borko123

      Borko123: Admine, smeće sam to?

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 20:52
    • Default avatar - Borko123

      Borko123: http://www.jutarnji.hr/vijesti/hrvatska/hrvatska-je-u-bih-provodila-etnicko-ciscenje-strani-mediji-o-presudi-generalima/1149296/

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 20:52
    • Avatar delaware

      delaware: jutarnji? hahahaahhaahahahahaahaha kujica nobila koji je red presudu musti i perkanu rekao da je srušio optužbu sosševo glasilo masonerije i lopina hahahahaahahahahahahaaaaaaaaaa

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 20:56
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: Jel ti Palestinska djeca ne vrijede kao Anna Frank oni nisu Židovi jer židovi u po tebi uzvišena bića, a Hrvatske i druge žrtve nisu dostojne.

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 20:58
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: Jel vidite vi koji Židovski cinizam kad mu se spomene to onda pobjegne bez objašnjenja, ali zato je tu da pljuje po Hrvatima u Hrvatskoj i našim žrtvama.

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 21:17
    • Default avatar - Borko123

      Borko123: Ne žalim niti jedne. Hamas koristi civile kao živi štit, a Izraelu to ne smeta. I jedni i drugi su koljači koji bi istrijebili druge. Jednako kao ti i takvi. Klali bi, a kada dobijete po njuški plačete.

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 21:45
    • Default avatar - Borko123

      Borko123: Da vidimo, zašto ustaše ne mogu mi objasniti što su u toj koloni radili četnici? Zašto je uz ustaše marširalo 30 tisuća četnika?

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 21:58
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: Ti si jedini taj koji govori kako treba ubijati, nađi igdje u mom komentaru gdje ja govorim da treba ubiti a ti to govoriš za razliku od mene i pljuješ po žrtvama jer su ih počinili tvoji, samo zato što ...prikaži još! neko ne razmišlja kao ti i voli svoju domovinu i njene ljude i poštuje tuđe, dok ti pljuješ po svakoj Hrvatskoj žrtvi i ističeš žrtve koji sa Hrvatskom nemaju ništa, šta Hrvatska ima sa žrtvom Anne Frank i još lažeš da sam JA rekao da je Annu Frank trebalo ubiti kako te nije stid lagati nađi taj komentar gdje ja to kažem, dok ti govoriš kako je trebalo pobiti žrtve na Blajburgu ostavi te nas Hrvate već jednom i jedni i drugi, odakle tebi pravo da mene nazivaš ustašom samo zato što se ne slažem sa tvojim načelima i volim Hrvatsku i moj narod odakle ja sam domoljub a ne komunista kao ti koji gleda interes tvoji komunista ili oni drgih ustaša svati to moja ljubav prema mojoj domovini je veća od tvoje mržnje prema njoj to neka ti bude na pameti, i nikada nećeš pljuvati po njoj i njenim žrtvama a da ne naiđeš na moju osudu nemaš to pravo nikad pljuvati po Hrvatskom narodu zapamti ni ti ni bilo tko.

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 22:07
    • Avatar delaware

      delaware: Pa nije meni UDBA napunila glavu lažima da je svaki četnik koljač i da je svaki ustaša zločinac. To treba vama antifašistima da se zavaravate i perete savjest nakon silnog klanja na Bleiburgu gdje ste klali i u rudnike žive ...prikaži još! zazidavali žene djecu i trudnice u jamu bacali. Da se sretnete s istinom samoubojstvo biste počinili. "Sva tijela su bila očuvana. Vidjeli smo kosu, kožu i muku tih ljudi. Vidjelo se da su bili živi zakopani, zazidani", kazao je dr. Roman Leljak. http://www.dnevno.hr/vijesti/hrvatska/ovo-su-pletenice-zivih-zakopanih-hrvatskih-djevojaka-807280/

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 22:12
    • Default avatar - Borko123

      Borko123: Ustaški branitelji, odakle 30 tisuća četnika u koloni? Lik koji kada se spomene Ana Frank kaže da je se zakolje će govriti da nije ustaša? Lik koji za ustašu kaže da nije zločinac nije ustaša? Lik koji tvrdi da nisam ...prikaži još! Hrvat jer mi se gade ustaše će meni govoriti o povijesti i mržnji? Kik koji brani klanja djece koja su počinile ustaše? Lik koji bi koljače iz Jasenovca pustio da pobjegnu iz SFRJ?

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 23:48
    • Default avatar - Borko123

      Borko123: Hrvatski narod je toliko inteligentan da još nije postigao standard koji je imao 1979e. Takav narod ne treba pljuvati, nego ga žaliti. Jedini inteligentni u Hrvatskoj su oni koji su otišli i pustili barbare da se međusobno kolju.

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 23:49
    • Avatar delaware

      delaware: Neobrazovana notorna neznalice jel ti ne dosadi trolat? Navedi mi imenom i prezimenom koji su to jasenovački koljači i reci mi argumentirano koliko su to zatvorenika poklali? jesi kada čitao bilo kakvu znanstvenu knjigu iz neovisnih izvora koja argumentirano ruši ...prikaži još! mit srbokomunističke propagande? Nisi? Ali trolatznaš? Koliko je stradalo ljudi u jasenovcu? Ne znaš ni to? Gdje u plinskim komorama i danonoćnim likvidacijama? A gdje to? Koliko su tvoji komunjare iskopali žrtava jasenovca jel znaš? Pojma o pojmu nemaš, ali si prvi kada treba nevine Bleiburške žrtve častit epitetima "jasenovačkih koljača". jadna majka koja tebe rodi.

      Odgovori Petak, 24.02.2017. u 00:00
    • Avatar delaware

      delaware: Evo ti link s montiranog procesa Dinku Šakiću gdje su Tuđman i ostale jugonacionalističke vucibatine osudile nevinog čovjeka na 20 g robije. Jel to koljač o kome pričaš? Sve je znanstveno argumentirano i analizirano od strene neovisne povijesničarke Blanke Matković, ...prikaži još! nije za mitomane, ne čitajte ako ne možete podnijet istinu http://croatiarediviva.com/2017/01/08/ruse-li-podaci-jusp-jasenovac-optuznicu-presudu-dinku-sakicu-4/

      Odgovori Petak, 24.02.2017. u 00:04
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: Kako možeš toliko lagati? Tko je rekao da Annu Frank je trebalo zaklati jedini koji to govori si upravo ti, kako te uopšte nije sram toliko lagati i svaljivati na bilo koga nađi iti jedan jedini komentar gdje sa ja ...prikaži još! ili bilo tko to rekao, a po tebi se vidi dasi protiv bilo čega Hrvatskoga i da su za tebe žrtve Židova puno važnije i nakon toliko godina ti pozivaš na ubijanje Hrvate krvoloćniče jedan, ti koji pozivaš i raduješ se ubistvu Hrvata a toliko ti je stalo do nekoga ko uopšte ništa nema sa Hrvatskom, ti koji odobravaš ubijanje palestinske djece jer su ubijeni od tvojih Židova i to je za tebe uredu, ti koji živiš u Hrvatskoj a najradije bi pobijo sve njeno stanovništvo se pozivaš na bilo kakav moral ti nisi ništa drugo nego notorna ubica zločinac u glavi kako te uopšte nije sram živjeti kod svojih susjeda i tako misliti o njima dok te oni pomažu kako? Imaš li i malo savjesti? Sotono jedna tako govoriš o Hrvatskoj u kojoj živiš i niti malo ti nije mrsko uživati u njenim dobrima a ubijao bi njen narod, kako te nije sram?.

      Odgovori Petak, 24.02.2017. u 00:22
    • Default avatar - Borko123

      Borko123: Ustaše nisu Hrvati. Nacistička smeća koja treba istrijebiti. I ustaški pobornici još nisam dobio odgovor zašto je na Blajburgu bilo u toj koloni 30 tisuća četnika?

      Odgovori Petak, 24.02.2017. u 18:19
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: Preston lagati Kao Provo I jedanput bud čovjek u svome životu, i prestani štovati totalitarizam znaj da ima ljudi koji ne misle isto tako kao ti, ali zbog toga ih ne možeš ubiti jer ta su vremena prošla, a još ...prikaži još! nešto koje je i kada napisao ovdje comentar da je Annu Frank trebalo zaklati zašto lažeš i zašto se toliko zauzimaš za tu jadnu dijevočicu i ksplojtiraš njenu smrt za svoju propagandu, a na ovim područjima se desio i puno veći zločin i sa jedne i s druge strane ali ti samo pozivaš na uništenje jednih a ne priznaješ vaše zloćine nad nedužnim Hrvatima niti ih osuđuješ, ti si jedaň krvolok koji i u ova današnja vremena pozivaš na ubijanje krvoloku jedan, i usput eksplojtiraš smrt jedne djevojčice a ignoriraš šta sve tvoji Židovi rade drugima skoro pa i više od 80 godina krvoloče jedan, kako te samo nije sram pogledati svojim komšijama u lice kad pozivaš na njihovo uništenje kako?.

      Odgovori Petak, 24.02.2017. u 21:58
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: I još nisam dobio odgovor tko i gdje je komentirao da je Annu Frank trebalo zaklati tko? Jeli to još jedna od tvojih laži krvoloče jedan?.

      Odgovori Petak, 24.02.2017. u 22:09
    • Default avatar - Borko123

      Borko123: I ustaški pobornici još nisam dobio odgovor zašto je na Blajburgu bilo u toj koloni 30 tisuća četnika?

      Odgovori Petak, 24.02.2017. u 23:50
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: Zašto je tebi toliko stalo do Židovski žrtava, a zanemaruješ i preskačeš Židovske zločine nad palestinskom djecom krvoloku jedan, i zanemaruješ zloćine tako zvani anti-fašist nad Hrvatskim seljacima i civilima.

      Odgovori Subota, 25.02.2017. u 01:14
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: I prestani lagati znamo da je to za vas teško jer ste navikli da lažete cijelo ovo vrijeme, mrziti Hrvatski narod i pozivati na njihovo uništenje dok isto vremeno živiš sa njima i oni ti pomažu krvoloćniče jedan.

      Odgovori Subota, 25.02.2017. u 01:18
    • Default avatar - Borko123

      Borko123: I ustaški pobornici još nisam dobio odgovor zašto je na Blajburgu bilo u toj koloni 30 tisuća četnika?

      Odgovori Subota, 25.02.2017. u 10:44
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: Krvoloci kojima je važnija žrtva Židova nego žrtve Židova to jest palestinske djece koje Židovi ubijaju već više od 80 godina bez ikakvog osuđivanja se našao da govori o moralu, netko tko zanemaruje Hrvatske žrtve i naziva i djecu u ...prikaži još! žene ustašama i svakog onoga tko ukaže na to i poziva na ubijanje Hrvatskog naroda jer su oni svi za njega ustaše 200,000 i više duša su za njega ustaše i opovrgava i ono što su i sami Britanski vojnici izjavljivali bacanje djece i žena s mosta samo zato jer su Hrvati govori o moralu, a laganje o Anni Frank koja ništa nema sa Hrvatskom samo da bi pridobijo veću pažnju govori o nekom moralu a poziva na ubijanje Hrvata sa kojima živi i koji mu pomažu.

      Odgovori Subota, 25.02.2017. u 17:23
    • Default avatar - Borko123

      Borko123: I ustaški pobornici još nisam dobio odgovor zašto je na Blajburgu bilo u toj koloni 30 tisuća četnika?

      Odgovori Subota, 25.02.2017. u 19:33
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: Poborniče đelata koji su ubijali Hrvate samo zato što su Hrvati, zašto su ti đelatii dopustili četnicima da poslije pada Srbije zamijenu kokarde za zvijezde i dođu zajedno sa đelatima ubijati Hrvate samo zato što su Hrvati o tim zloćinima ...prikaži još! su tvrdili i Britanski vojnici gdje su vidjeli svojim oćima kako đelati bacaju s mosta žene i djecu jer su i oni Hrvati i samim time i ustaše za vas đelate je svaki Hrvat ustaša i kao takvog treba ubiti, reci nam đelatu ko je spominjao Annu Frank i govorio da ju je trebalo zaklati dokazi đelatu gdje i tko a nemoj lagati đelatu ja ne pozivam na ubijanje kao ti đelatu i nebranim zločine i nemislim da je nečija žrtva značajnia od nečije druge đelatu, za mene je žrtva žrtva a ne ko kod tebe đelatu Hrvati nisu vrijedni spomena jeli đelatu.

      Odgovori Subota, 25.02.2017. u 20:16
    • Default avatar - Borko123

      Borko123: I ustaški pobornici još nisam dobio odgovor zašto je na Blajburgu bilo u toj koloni 30 tisuća četnika?

      Odgovori Subota, 25.02.2017. u 20:17
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: Đelatu prestani lagati i optuživati druge koji se ne slažu sa vašim zloćinima i realni su đeltu za razliku od vas.

      Odgovori Subota, 25.02.2017. u 20:21
    • Default avatar - Borko123

      Borko123: Pa daj objasni mi što je 30 tisuča četnika radilo u toj koloni?

      Odgovori Subota, 25.02.2017. u 22:04
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Orahova 1,.... imala si pravo, mene admin odrapio žutim i crvenim, pa se tek danas javljam.... nema da se blate braća preko Drine..... a bar ja partizansko dijete i hrvatsko isto tako.... trudim se biti realna i objektivna..... smirujem tenzije.....

      Odgovori Ponedjeljak, 27.02.2017. u 10:20
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: I mene isto čim kažeš nekom od četnike da je četnik i da su fašisti odmah blokada, kao što kažem i mene je blokirao sve do sad kažem da bar jedan od admina na ovom portalu ili je sin nekog ...prikaži još! od četnika ili simpatizer to ozbiljno mislim.

      Odgovori Utorak, 28.02.2017. u 08:08
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: To što ti kažem o tome ako kažem da su četnici fašisti i bilo šta drugo protiv njih budem blokiran znam to jer se to desi jednom tjedno jedan od njih kad preuzme smijenu pregleda moje komentare gdje govorim istinu ...prikaži još! o njima izbriše ih i blokira mene, ne protiv Srpskog naroda nedaj bože to nebi nego samo protiv četnika i taj Addmin kad preuzme smjenu prvo što uradi je obriše komentar gdje ja govorim da su četnici zločinci najgore vrste i da su fašisti i gdje govorim o faktima on to obriše i blokada jedan dan tjedno, juče me je blokiro zbog komentara što sam rekao jednom četniku u petak a za ovaj ču biti blokiran sledeči tjedan 100%.

      Odgovori Utorak, 28.02.2017. u 08:42
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Drži se Orahova..... mi smo sestre po adminovim kartonima.... ista priča i meni bude, blokira me baš kad su teme u vijestima koje bi voljela koentirati i čuti vas..... i taman to prođe dok me odblokira

      Odgovori Utorak, 28.02.2017. u 09:05
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: Ma neka on samo blokira znamo mi dobro da su čete se infiltrirale svagdje u Hrvatskoj samo neće dugo, ja nisam žensko a Orahova je mjesto odakle sam sestro.

      Odgovori Utorak, 28.02.2017. u 09:12
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Onda drži se brate....nedamo se mi

      Odgovori Utorak, 28.02.2017. u 09:32
    • Avatar delaware

      delaware: Završna etapa propasti Austro-Ugarske zbila se 1918. događaj je to koji je hrvatski narod uveo u mračno 20. stoljeće obilježeno velikosrpskom hegemonijom, komunističkim totalitarizmom i masovnim stradanjima. Nagovještaj onoga što će uslijediti dao je već 1907. u svom pismu Franu ...prikaži još! Galoviću znameniti hrvatski pjesnik i novelist Antun Gustav Matoš razočarano rekavši: „…Mi rapidno padamo u svakom pogledu, političkom, materijalnom i kulturnom, pa bi se gotovo matematičkom točnošću dalo dokazati, da smo intelektualno i literarno prije 20 god. mnogo bolje stajali no danas. Naš narod je na ivici propasti i mi možemo još doživjeti, kako će ga vlastiti sinovi gurnuti u nedodjiju. I to sve samo zato, jer je Hrvat najveća hulja, najveći poltron i najveći rob u Europi, stideći se svoga imena i nemajući narodnog obraza i narodnog ponosa. Biti književnik, biti branilac takvog kukavnog naroda je mučno, gorko i Vi ste to već u svom početku iskusili. (…) Za taj užasni zanat treba neobično energije, a energije u siromašnim našim prilikama nema bez ideala. Taj ideal je politička i kulturna emancipacija Hrvatske i Vama služi na čast, što ste pristali uz jedina načela, koja pod današnjim prilikama može i smije akceptirati jedan pošten mlad Hrvat. Ostanite na velikom putu Starčevića, Kumičića i Kovačića! Ako i ne dospijemo do cilja, umrijet ćemo sa zadovoljstvom, da ne bijasmo kukavice, slavosrbi.“

      Odgovori Utorak, 28.02.2017. u 10:15
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Skidam kapu Matošu, uvijek mi je bio drag kao pjesnik..... a nažalost dobar je vizionar i kritičar mentaliteta vlastitog naroda

      Odgovori Utorak, 28.02.2017. u 11:06
    • Avatar delaware

      delaware: Pored Ante Bakovića, o četničkim zlo­činima u Bosni pisao je i Vladimir Dedijer u svom 'Dnevniku' i 'Novim prilozima' pa tvrdi: 'Oko 2.000 duša pobili su četnici u selima Prozorskog i Vakufskog sreza, a stotine žena bile su žrtve talijanske ...prikaži još! i četničke životinjske pohote' ('Dnevnik' 25. XII. 1942.). A na području Foče, tvrdi Dedijer, čet­nici su pobili 3.544 Hrvata. Svi su ti četnički zločini izvođeni uz podršku talijanske fašističke vojske, što znači, dok se Francetić borio protiv četnika, borio se ujedno i protiv talijanskih fašista, zbog čega ga se može smatra­ti istaknutim antifašističkim borcem. http://udruga-gavran.hr/index.php?option=com_content&view=article&id=3942:jure-franceti-treba-nai-mjesto-u-udbenicima-kao-istaknuti-hrvatski-antifaist-junak-i-muenik&catid=101:zanimljivosti

      Odgovori Utorak, 28.02.2017. u 11:12
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: počivali u miru...

      Odgovori Utorak, 28.02.2017. u 11:36
    • Avatar delaware

      delaware: – Francetićeva Crna legija stiže na Drinu – “…(…)…No vratimo se dolasku Crne legije u Goražde. Pošto je i posljedni partizan prije dan-dva napustio Goražde,preostalo stanovništvo u Goraždu /muslimansko i katoličko/ izlazi na ulice i gleda prema Jabuci,malom brdu iznad ...prikaži još! d Goražda,kada će se pojaviti Crna legija. Tako dođe i taj toliko očekivani dan/ne sjećam se točnog datuma/.Negdje oko podneva,iz pravca Jabuke silna se prašina digla.Ide vojska,ide četa za četom.Mi smo svi istrčali na ulice.Čekamo taj radosni trenutak kada će napokon i ustaše doći u Goražde.Ljudi plaču od sreće.Plaču i mnoge muslimanke koje su ostale žive i kazuju:”Šućur Alahu,Bogu hvala,što dolazi naša vojska”-kad iz pravca Popova ugledaše ustaše.I svi oni što su bili sakriveni,a mnogi su bili sakriveni u rupama i zemunicama,izađoše na doček ustaša.Gotovo je svatko za vrijeme četničke strahovlade iskopao u zemlji neko sklonište da se skrije.Samo onaj koji se sakrio,ostao je živ. http://hrvatskonebo.com/2016/07/03/noc-u-bunkeru-na-drini-s-crnom-legijom/

      Odgovori Utorak, 28.02.2017. u 11:54
    • Avatar delaware

      delaware: Sutradan sam sa skupinom goraždanskih dječaka došao do vojnih baraka da vidim što rade.Taj moj susret s takvim “ustašama” bio je presudan što sam cio život imao sasvim drugčije mišljenje o ustašama od onog službenoh,iz školskih knjiga,novina i već ustaljenoga ...prikaži još! javnog mišljenja.Ovo je moje svjedoćanstvo što mi ga nitko ne može ni falsificirati ni ukrasti,jer je istinito. Na prostoru oko vojnih baraka bilo je mnogo ustaša,očito su imali slobodno vrijeme,Na naše iznenađenje vido sam kako neke ustaše mole iz molitvenika.Jedan je sjedio na travi,uzeo militvenik i to BISERJE Sv.ANTE-isti kao naš,i moli se.Tamo dalje još se jedan moli.Drugi pak piše pismo kući,treći drži krunicu u ruci….Nitko od ustaša nije oštrio noževe i bajunete,kao što su to četnici radili.Umjesto da oštre noževe,oni se Bogu mole,pišu kući pisma,dvojica-trojica leže pa se odmaraju….Nama goraždanskoj djeci bilo je čudno gledati takve “Crnce” iz ustaške Crne legije,jer smo očekivali sasvim drugu sliku,slušali smo svakave priče,razumije se od partizana i Srba. Knjiga “Dječak s Drine” A.Baković/ poglavlje 49.str.274,275/

      Odgovori Utorak, 28.02.2017. u 11:59
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Hvala Bogu Delaware da si imao takvo iskustvo i da su ti vojnici bili ljudi , a ne krvnici.....

      Odgovori Utorak, 28.02.2017. u 12:22
    • Avatar delaware

      delaware: To su citati iz knjige don Ante Bakovića koji je nedavno preminuo. On je u knjizi Dječak s Drine iznio svoja sjećanja na dan kad su u Goražde ušli Jure Francetić i njegova Crna Legija za koju nas velikosrpska (čitaj ...prikaži još! partizanka, jugokomunistička) mitomanija učila da su bili zločinci, monstrumi, krvnici. Prva dužnost svakog građanina je hrabrost, a ovo je moj skromni doprinos raskrinkavanju mitova koji imaju za svrhu podjarmiti, a onda genocidom istrijebiti hrvatski narod. Ako ne uspijem, a Hrvati ipak dožive genocid, barem nisam pao kao kukavica.

      Odgovori Utorak, 28.02.2017. u 12:27
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Da, imaš pravo to je citat pa je u prvom licu Don Ante Baković.... sa iskustvom iz Goražda . No pitanje je, bez namjere da osporavam ovaj zapis i svjedočenje..... da li su svugdje kamo su prošli radili to isto, ...prikaži još! ili je bilo i drugačijih sjećanja stanovnika drugih mjesta, koja nisu tako pozitivna kao ovo iz Goražda..... a nažalost bilo je .... nije svaka vojska u svakom mjestu tamanila ljude....... ali u mnogima jest..... stoga nije sve crno bijelo..... ali u ratu je puno više crnog nego bijelog....

      Odgovori Utorak, 28.02.2017. u 12:35
    • Avatar delaware

      delaware: Koliko sam proučavao put Crne legije, nigdje nisam vidio zločina. Čak i partizanski zapisi opisuju jedan detalj kada su se povukli pred crncima, ali oni u selu nisu taknuli nikoga čak ni kruh iz peći uzeli. Kad su se partizani ...prikaži još! vratili u selo jer su se crnci povukli našli su još tople štruce. Jedino me muči zapis partizana srba koji opisuju svoju bitku za kupres 42. godine gdje partizani opisuju ustaške zločine u okolici kupresa nad srpskim življem. No Kupres tada nisu branili samo Bobanovi crnci nego i kupreška milicija te domobrani. Francetić je tvrdio da je kod njega željezan disciplina i da njegovi vojnici nisu počinili zločine, za to je optužio tzv divlje ustaše, evo što o tome kaže wikipedija: "Paravojne ustaške postrojbe, poznate i kao Divlji ustaše, su bile samoinicijativno stvorene jedinice u Nezavisnoj Državi Hrvatskoj koje su se nazivale ustaškima ali koje su bile izuzete od zapovijedanja Glavnog stožera Ustaške vojnice. Njemački povjesničar Alexander Korb u svojoj knjizi o ustaškim zločinima iz 2013. god. ocjenjuje da su glavninu ustaških zločina počinili upravo divlji ustaše." https://hr.wikipedia.org/wiki/Paravojne_usta%C5%A1ke_postrojbe

      Odgovori Utorak, 28.02.2017. u 12:57
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: u svim vojskama je bilo kukolja i onih koji su ratno vrijeme koristili za pljačku ubijanje i silovanje.... to su sve vojske svijeta radile od pamtivijeka.....

      Odgovori Utorak, 28.02.2017. u 13:22
    • Avatar delaware

      delaware: Ovo je velika greška Pavelića što nije razoružao te divlje ustaše koje su činili kriminalci i probisvjeti, a koji su činili zločine nad srbima jer su trpili teror u kraljevini shs. kako god pavelić ih je trebao pod svaku cijenu ...prikaži još! razoružati i ne dopustiti pokolje koji su bacili ljagu na regularne ustaške postrojbe koje kako mi se do sad čini na osnovu materijala pročitanog na internetu iz raznih izvora nisu činili zločine.

      Odgovori Utorak, 28.02.2017. u 13:30
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: teško je mijenjati prošlost i mitove...... a Pavelićeva najveća greška je što je dao talijanima pola teritorija Hrvatske

      Odgovori Utorak, 28.02.2017. u 13:32
    • Avatar delaware

      delaware: pavelić talijanima nije dao ništa. kakvu je on to silu imao da spriječi kolonijalnu imperiju Italiju da ne uzme što želi? A Talijane je podržava i Hitler o kojem je NDH ovisila 100%.

      Odgovori Utorak, 28.02.2017. u 13:48
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: E došli smo na trustno tlo...... stoga je Tile onaj koji je imao silu da zadrži granice Hrvatske ....

      Odgovori Utorak, 28.02.2017. u 14:02
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: I otme kokošarima i manjagatima natrag Dalmaciju i ostalo ....hvala Bogu

      Odgovori Utorak, 28.02.2017. u 14:03
    • Avatar delaware

      delaware: I onda je svizac zamotao čokoldau. Kad slušam tebe ko da slušam velikosrpsku partizansku mitomaniju Tito je bio toliko jak da je i Staljin drhtao! A Staljin porazio Hitlera, 80% gubitaka Njamaca otpadalo je na istočni front dok je Tito ...prikaži još! bježao po šumama dok mu Rusi nisu 1944. počeli oslobađati jugoslaviju (Beograd, sremski front itd). I sad je taj tito poplašio i Staljina i Roosvelta i Churchilla. Moš mislit.

      Odgovori Utorak, 28.02.2017. u 14:09
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Iskrećeš priču koja ti se ne sviđa..... Tile je s partizanima oslobađao granice bivše Juge , na zapadu su Trst oslobodili i morali ga dati savzenicima i povući se iako je more naših izginulo .... Staljin je ratovao u Rusiji..... ...prikaži još! ne brkaj priče.... a nakon rata, kada se 48 ako se ne varam Staljin zaigrao i htio staviti šapu dominacije pored Poljske, Češke, Mađarske i ostalih istočnih zemalja, i na Jugu , Tile je rekao NE ... i samo je on to rekao , nitko o drugih socijalističkih zemalja to u ono vrijeme nije rekao Staljinu... NE ,.. i to je povjesna činjenica. Nisam ja nikakav velikosrbin, nego hrvatica kao što je i Tile bio ako si zaboravio..... On je stvorio nesvrstane i ujedinio treći blok između amera i rusa... .

      Odgovori Utorak, 28.02.2017. u 14:39
    • Avatar delaware

      delaware: haha hrvatica neznalica. staljin je brozu oslobodio beograd 1944. titina hrvatice ili jugoslovenko i probila mu staljinova crvena armija sremski front najtežu bojišnicu za oslobađanje juge. broz koji se do dolaska staljinove crvene armije po šumama skrivao i bježao od ...prikaži još! ustaša i njemaca, na smrt je prestašio staljina amerikance i engleze da ih ne porazi svojom slavnom vojskom koja se istakla na bleiburgu koljući žene djecu ratne zarobljenike i trudnice..

      Odgovori Utorak, 28.02.2017. u 14:51
    • Avatar delaware

      delaware: tito kujica amerikanaca, engleza i rusa, tamničar naroda jugoslavije. držali su ga kao svoju marionetu samo da kundakom pošto poto očuva tu notrnu tamnicu naroda, čak su mu i kredite šakom i kapom trpali samo da mu tvorevian koju su ...prikaži još! engleski masoni stvorili ne potone. ne znam kako je uopće potrajala do 90. s obzirom da je bankrotirala 1982.

      Odgovori Utorak, 28.02.2017. u 14:54
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: ne dušo Pavelić je bio hitlerova i talijanska kujica..... Tile nije bio ničija kujica..... a samo ti piši bajke koje ti se sviđaju, ajde zbogom

      Odgovori Utorak, 28.02.2017. u 14:59
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Tamnicu naroda.... tanko bi svi ovi sada kakili da im za vrijeme te tamnice Tile nije sve izgradio ...... pa su imali što rasprodati i razgrabiti..... tko upali svjetlo poserem mu se

      Odgovori Utorak, 28.02.2017. u 15:01
    • Avatar delaware

      delaware: hahaha broz nije bio ničija kujica? hahahaaha ovo ti je vrh :D

      Odgovori Utorak, 28.02.2017. u 15:01
    • Avatar delaware

      delaware: opa počeli smo i prostačit? dama pokazala svoj balkanki karakter, bože moj pa kud će jugoslavenka nego u šekret. nego da ti pokažem koje ti je to tvornice broz izgradio? evo ti za početak popis onih koje je oteo hrvatskoj:

      Odgovori Utorak, 28.02.2017. u 15:03
    • Avatar delaware

      delaware: PODUZEĆA OSNOVANA PRIJE DRUGOG SVJETSKOG RATA: Koestlin Bjelovar 1905. Čakovečki mlinovi Čakovec 1893. Čateks Čakovec 1874. MTČ Čakovec 1923. Vajda Čakovec 1911. Belje Darda 1911. Brodogradilište 3. Maj Rijeka 1892. Istra cement Pula 1925. Torpedo Rijeka 1853. Tvornica papira Rijeka ...prikaži još! ište 3. Maj Rijeka 1892. Istra cement Pula 1925. Torpedo Rijeka 1853. Tvornica papira Rijeka 1821. Viktor Lenac Rijeka 1896. Mirna Rovinj 1877. Tvornica duhana Rovinj 1872. Div tvornica vijaka Samobor 1884. Segestica Sisak 1918. Željezara Sisak 1938. Ciglana IGM Sladojevci 1900. Đuro Đaković Slavonski Brod 1921. Brodosplit Split 1931. TAL Šibenik 1937. TEF Šibenik 1897. Brodotrogir Trogir 1922. Metalska industrija Varaždin 1939. Mundus Varaždin 1892. Varteks Varaždin 1918. Jadranka Vela Luka 1892. Zdenka Veliki Zdenci 1897. Dilj Vinkovci 1922. OPECO Virovitica 1896. TVIN Virovitica 1913. Pik Vrbovec 1938. Borovo Vukovar 1931. Maraska Zadar 1768. Badel Zagreb 1862. Chromos Zagreb 1920. Croatia osiguranje Zagreb 1884. DTR Zagreb 1914. Dalit Daruvar 1905. Daruvarska pivovara Daruvar 1893. Pamučna industrija Duga Resa 1891. Dalmacija Dugi Rat 1908. Đakovština Đakovo 1921. DIK Đurđenovac 1895. Karlovačka pivovara Karlovac 1854. KIO Karlovac 1903. TOP Kerestinec 1922. Podravka Koprivnica 1934. Brodogradilište Kraljevica 1729. Mlinar Križevci 1903. Cetina Omiš 1930. Drava tvornica žigica Osijek 1856. Kandit Osijek 1920. Karolina Osijek 1909. Osječka pivovara Osijek 1856. Saponia Osijek 1894.

      Odgovori Utorak, 28.02.2017. u 15:04
    • Avatar delaware

      delaware: Tvornica šećera Osijek 1905. Gavrilović Petrinja 1690 IGM Ciglana Petrinja 1920. Sardina Postire 1907. Zvečevo Požega 1921. Brionka Pula 1942. Brodogradilište Uljanik Pula 1856. Dukat Zagreb 1912. Elka Zagreb 1927. Franck Zagreb 1892. Gradske pekare Klara Zagreb 1909. Gredelj Zagreb ...prikaži još! greb 1894. Radio Zagreb 1926. INA Zagreb 1883. Jadran Zagreb 1930. Jamnica Zagreb 1828. Katran Zagreb 1890. Lipa Mill Zagreb 1907. Medika Zagreb 1922. Pastor Zagreb 1930. Pliva Zagreb 1921. Prvomajska Zagreb 1936. TEŽ Zagreb 1929. TOZ-Penkala Zagreb 1937. Tvornica duhana Zagreb 1817. Gradska štedionica Zagreb 1914. Zagrebačka pivovara Zagreb 1892. Zagrebačka tvornica ulja 1916. Karbon Zaprešić 1932.

      Odgovori Utorak, 28.02.2017. u 15:04
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: ima se vremena vidim, sorry ja ga nemam za mlaćenje davno spržene slame od strane velikih hrvata i rodoljuba koji su u ovih 25 godina uspjeli ono što im je Tile sačuvao...... pretvoriti u zadnje zemlje balkana ..... umjesto da ...prikaži još! smo u ovih 25 godina postali nova švicarska , a mogli smo...... i nije nam Tile tome kriv.... nego mi veliki i mali hrvati....... nisu čak ni oni preko Drine za to krivi..... isključivo mi sami..... evo zbog ovakvih kao što si i sam

      Odgovori Utorak, 28.02.2017. u 15:26
    • Avatar delaware

      delaware: A što je to lopina broz sačuvao? odveo je u bankrot sve što je mogao sin mišo mu je bio glavni lopov u ini zajedno sa sinom mike špiljka narodnog heroja koji su imali privilegiju da uhljebe djecu u firmu ...prikaži još! gdje se najviše moglo krast pa je đureković dobio zato sjekirom u glavu jer je previše znao. Zašto ti je tvorevina bankrotirala 83?

      Odgovori Utorak, 28.02.2017. u 15:46
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Državu Hrvatsku delaware.... a sve ovo što ti navodiš su tvojie proizvoljne izmišljotine..... što bi 0d 91 naovamo rasprodavali da nije sačuvao granice Juge i republika bivših.... ali ne mili se tebi istina ona bazična osnovna...... bio bi ti građanih ...prikaži još! italije, njemačke ili velike srbije da Tileta i partizana nije bilo..... a usput partizani su bili i hrvati i ostali.... stoga ne vrijeđaj hrvate koji su se u NOB-u borili za sačuvati granice Hrvatske..... koju danas imamo

      Odgovori Utorak, 28.02.2017. u 15:50
    • Avatar delaware

      delaware: ti tvoji hrvati partizani odgovorni su za genocid nad hrvatima na bleiburgu 45. i za pljačku hrvatske od 90. naovamo. svi do jednog bili su brozovi komunjare i partizani: mesić, tuđman, manolić, gregorić i njihovi šegrti.

      Odgovori Utorak, 28.02.2017. u 15:56
    • Avatar delaware

      delaware: dok je brozov sin pljačkao najunosniju firmu INA-u ostali slabije rangirani komunjare tj partizani pljačkali su druge manje unosne firme. zašto ti je tvorevina bankrotirala 83=

      Odgovori Utorak, 28.02.2017. u 16:00
    • Avatar delaware

      delaware: Na žalost, dr. Maček nije nikada pripadao krugu ljudi, koji su bili spremni suprotstaviti se svijetu u borbi za neovisnu državu, u borbi za slobodu svoga naroda. (...) Na našu žalost, svjedoci smo i danas, sloboda nije nešto najsvetije. Slobodu ...prikaži još! mogu imati samo izabrani. Svjetski moćnici su ti, koji biraju, a Hrvati nisu bili medju izabranima. Nisu još ni dandanas. Zato se Hrvatska uništava, a Hrvate istrebljuje tihim genocidom uz svesrdnu pomoć izdajničkih političara.

      Odgovori Utorak, 28.02.2017. u 16:05
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Tiletovi sinovi nisu ništa pljačkali za razliku od ovih nakon 91 koji su INU prodali Molu.... i banke dobivali od tatice..... samo ti pričaj gluposti i odživljavaj frustracije od 45 do 91...... takvi kao ti s takvim stavovima su Hrvatsku ...prikaži još! doveli u 25 godina do dna, umjesto da je dignu .....jer su živjeli u prošlosti i poput robova koji postanu gospodari unište sve ......

      Odgovori Utorak, 28.02.2017. u 16:09
    • Avatar delaware

      delaware: pa to su ti drugarice bili tvoji komunjare. jel se u komunizmu radilo išta drugo osim što se kralo? svaka firma imala pola radne snage viška sve u administraciji sve lopine parazitske udbaške. a komunjare samo slale firme u bankrot ...prikaži još! dok im nije i tvorevina završila tamo gdje joj je mjesto u bankrotu! http://www.dnevno.hr/vijesti/komentari/bolji-zivot-jugoslavija-u-brojkama-121437/

      Odgovori Utorak, 28.02.2017. u 16:12
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: u bankrote se krenulo u novoj Hrvatskoj ne u SFRJ.....svi su u njoj posla imali , stanova, kuća , sportskih terena..... kredita za bagatelu..... samo je u SFRJ radnik mogao stana dobiti od firme, i izgraditi kuću na kredit ..... ...prikaži još! sve što sada imaju izgradilo se za vrijeme Juge danas radnik ne može kauč na kredit uzeti a kamoli što više a da ne završi na doživotnoj robiji kod neke od banaka ..... samo ti pričaj.... činjenice su činjenice...... a o regresu, toplom obroku, odmaralištima, toplicama, sve besplatno za radnike.... za djecu ljetovanja, kampovi.... sve sportske aktivnosti i svašta nešto.... danas roditelj plaća sve , .... pa eto

      Odgovori Utorak, 28.02.2017. u 16:21
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: dalaware: prestani više o povijesti Magdalena je upravu sami smo si krivi za situaciju u kojoj smo i nema smisla okrivljavati nekog drugog pa i tita i komuniste za situaciju u kojoj smo, više od 25 godina mi biramo jedne ...prikaži još! te iste ljudi koji prodaše sve što je se mukotrpno stvaralo radi svojih interesa, moramo biti realni i reći ma kakvi god da su bili komunisti bar nisu prodavali sve unaokolo ovi danas prodaše i pokradoše sve pogledajmo samo slučaj onog rugobe sove Karamarka bio je u stanju da radi za strane interese protiv države i njenog naroda a htio je da bude premijer i onda govorimo neko nam drugi kriv, pa Sanadera koji nije znao šta i gdje da krije novac koji je krao pa je stavljao na račun momka od svoje kćeri a krao je od naroda koji ga je izabrao za premijera da bi jednog dana usto i rekao ja neću više da budem premijer i pobjegao u Austriju, pa kad su ga htjeli deportovati počeo je da kalja Hrvatsku kako neće imati fer suđenje od onih koji je i sam postavljao, pa kad su ga finalno dobili opet ga nisu osudili nego pojeo vuk magare on pokro pare narod gladan i tako u krug Milovanović isto krade vozi se službenim helikopterom za privatne stvari ljetuje u eskluzivnim mjestima na račun porezni obaveznika , a što se tiče Pavelića jest prodao je Istru Italijanima i trgovao je državom i njenim teritorijem za svoj interes jer ga je Mussolini krijo od tadašnje jugoslavije a ovaj mu je za uzvrat poklonio istru što opet dođe isto kao i ovi danas on je prodao dio državne teritor

      Odgovori Utorak, 28.02.2017. u 16:22
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: Dio državne teritorije za svoj interes i da bi došao na vlast čudan smo ti mi narod što se mene tiče Pavelić je gledao samo svoju guzici a nikako nije radio za narod i jeste bio je potrćko Mussoliniju.

      Odgovori Utorak, 28.02.2017. u 16:25
    • Avatar delaware

      delaware: orahova@ nemoj meni docirat ja nisam "mi". ako ti jesi onda je to tvoj problem i tebe neka peče savjest. ja na izbore ne izlazim preko 20 godina i nisam nikom ništa ukrao, niti sam ikad bio član i jedne ...prikaži još! partije! dakle moja odgovornost za pljačku i devastaciju kako srboslavije, tako i hrvatske ne postoji. a zašto i bi kad nisam nikad bio u komunjarama i nu hdz sdp njarama pa imam čistu savjest. a povijest je nužna da znamo genezu ove pljačke koju ti uporno negiraš, kad si toliko ispunjena mržnjom prema hrvatskoj i lopovima, što s jednakim žarom ne mrziš tvoju jugoslaviju i njene lopove koji su je 1983 dovele do bankrota ekonomske krize i rata? to su bili isti ti koje gore spominješ, jedan od njih bio ti je i račan ali o njemu šutiš! http://bif.rs/2012/10/duznicka-istorija-bivsa-sfrj-grcka-i-srbija-svaki-bankrot-je-prica-za-sebe/

      Odgovori Utorak, 28.02.2017. u 16:31
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: I molim te dosta više o periodu od 45- te pa do 90-te to je prošlo prije 25 godina pogledajte malo što su napravile ostale Države istočnog bloka kao Češka Mađarska Poljska Litvanija Litva Slovačka pa i Slovenija, imali smo ...prikaži još! rat koji nam je nametnut i to se sporazumijeva, ali boga mu dokle više da krivimo prošlost, samo svaljujemo na one prije nas a znamo da se stime nemože ništa postići ljudi nam odlaze mladi odoše koče plačati penzije za generacije koje sad rade ako vako nastavi gotovi smo a mi samo ožeži krivi su ovi oni pa pobogu prošlo je dosta vremena kada čemo poči s točke.

      Odgovori Utorak, 28.02.2017. u 16:35
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Hvala Orahova....nažalost govorimo činjenice, ne vesele me, jer bih voljela da smo digli zemlju nakon rata i stvorili novu švicarsku ..... ali nažalost tu smo gdje smo....... da , zapamtila sam iz onog vremena prvi stavak Ustava SFRJ... da se ...prikaži još! e ni jedan pedalj zemlje ne smije prodati tuđinu.... a gdje nešto slično stoji u Ustavu Republike Hrvatske..... nema toga, sve rasprodali.... pa mi delaware priča basne ..... tješi se valjda

      Odgovori Utorak, 28.02.2017. u 16:38
    • Avatar delaware

      delaware: ti si slijepa pri zdravim očima. da bi znala zašto je hrvatska opljačkana moraš malo dalje mrdnuti od 91. ali tebe to ne znaima. ti voliš parolašiti i osuđivati hdzovce za svu nevolju koju imaš i onda se čudiš kada ...prikaži još! ti se kaže da su komunjare popljačkale državu (yu ili hr svejedno) i da je samo račan prodajom INA-e ispod cijene oštetio hrvatsku ua 24 milijarde dolaa više nego 100 sanadera.

      Odgovori Utorak, 28.02.2017. u 16:39
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Nisam ja slijepa, ali ti jesi neobjektivan i uzak i pristran..... sjeti se samo priče o Gradu , ono je tužna istina Vukovara i sramota naša onih koji su ih pustili na milost i nemilost.... , iduća grozna greška je ...prikaži još! bila pretvorba 92. pod uvjetima da lopine mogu razgrabiti sve što je vrijedilo i uništiti..... to je bio početak našeg pada, a sve dalje je slijedilo da smo htjeli nismo mogli gore sebi napraviti, nije nas ni domovinski rat uništio koliko smo krivo radili... i ne kažem da je baš sve hdz kriv .... svi koji su bili u vlasti su krivi jer nisu mudro vodili zemlju, počevši od predsjednika koji je dozvolio onia koji su izvana dolazili da mu ravnaju zemljom i naplaćuju stare dugove i frustracije, ........ osvećujući se na vlastitoj zemlji i narodu ..... Znaš na što mi to sliči na ono kada je utakmica recimo hajduka i dinama, pa u splitu hajduk izgubi i onda torcida polomi pola splita ......uništi izloge, aute i slično..... kome to rade... sebi.... e to ti je nešto jako slično ....

      Odgovori Utorak, 28.02.2017. u 16:46
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: delaware: ali ne možeš živjeti od povijesti mora se gledat na budućnost svojih potomaka kavu ćemo mi njima povijest ostaviti i šta ćemo im staviti, po čemu će oni nas pamtiti po dobroj ekonomiji i tvornicama sigurno ne jer smo ...prikaži još! dopustili današnjoj garnituri da proda i pokrade sve pa i samu državu, živjet će u državi koja je sve i svaćija osim njihove prodaju nam otoke plaže sira če parkove jer tvornice su prodali a mažu nam oči o nečemu što je se dešavalo prije skoro 80 godina, povijest se piše u knjigama a ne po portalima i šta ti ga ja znam daleko od toga da to nije dobro znati ali se od toga ne živi, i jeste opet kažem Pavelić ništa dobrog nije napravio za Hrvatsku i njen narod poklonio je Istru Mussoliniju jer ga je ovaj čuvao prije nego što je došao na vlast, on je više izdao Hrvatsku nego što je ućinijo dobroga i predao Hrvatski narod Istre Mussoliniju u ruke.

      Odgovori Utorak, 28.02.2017. u 16:56
    • Avatar delaware

      delaware: kako te nije sram optuživati vlast za pad vukovara? pa ovo je prosto nevjerojatno s kakvim se ja neznalicama ovdje prepirem! pročitali nisu ništa ni o čemu pojma nemaju, propaganda s tv isprala im mozgove i uporno kao papige ovdje ...prikaži još! ponavljaju laži koje veze s istinom nemaju! ako kako ste samouvjereni u vaše izmišljotine! kako ste sigurni da je upravo onako kako vi mislite! pa vilim karlović je u vukovar išao sa amuzerkom iz doba WWII, a hrpa dragovoljaca koji su došli iz slavonije nije imala oružja nego je u vukovaru čekala da se otme od srba! vukovar je napadalo preko 60.000 jna i četnika s gomilom oklopne mehanizacije tenkova topova itd mi tada nismo imali silu koja bi im se suprostavila. u dva proboja da se vukovar deblokira doživjeli smo dva teška poraza, ali vi naravo o tome pojma nemate, ali su vam puna usta dociranja. ni stida ni srama nemate.

      Odgovori Utorak, 28.02.2017. u 16:58
    • Avatar delaware

      delaware: mussolini je kapitulirao 1943, a pavelić 45. i nije ga se ništa pitalo kao ni tvog ljubimca krvnika broza što će dobit. kujice stranih sila jedan i drugi. broz lopina koji je komunjarama dao da krau do mile volje zato ...prikaži još! mu je tvorevina i bankrotirla 83, a kad je došla demokracija presvukli su se i pljačkali dalje jer komunjare nikad ništa drugi niti nisu znali nego pljačkat. svatko tko viče gledaj u budućnost brani sve lopove i krvnike ubojice kojima nije cilj da se kazne počinioci pljačke i ubojstava iz prošlosti, a takvi nas i dalje vode!

      Odgovori Utorak, 28.02.2017. u 17:02
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Ma zaludu Orahova , delaware je zapeo u prošlosti, voli on da smo danas u ovakvim gov....a.... baš nam je dobro. Meni osobno ne fali previše u životu.... imam posao na koji sam se zaposlila prije 40 godina.... stan mi ...prikaži još! je ostao iz onog vremena od svekra i svekrve koji su ga isto dobili iz onog vremena , i kad su išli u penziju izgradili su kuću opet u onom vremenu koja nam je ostala nakon njihove smrti.... ne moram uzimati robovlasničke kredite za stan, sve imam iz vremena mraka......a tko danas može, koja firma kupuje stanove radnicima... nema više kapitalizam zavladao..... sada ljude deložiraju i pretvaraju u beskućnike.... strašno

      Odgovori Utorak, 28.02.2017. u 17:21
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: delaware: slušaj odakle tebi da je meni ljubimac tito kao prvo drugo činjeni ce su da je Pavelić trgovao sa Mussolnijem na državnoj teritoriji i činjenice su da ga Hitler nije poštovao i radije je želijo Mačeka nego njega a ...prikaži još! pošto je Maček odbio onda je Mussolini predložio njega a kako i nebi kad je znao da će mu ovaj darovati Istru za uzvrat što ga je štitio i tako je došao na vlast a to da se nije pito zašto je onda išao u savezništvo sa njima a ovaj mu uzima toliko zemlje to je isto kao da smo mi 90-tih išli u savezništvo sa Srbima a oni okupirali trećinu teritorija Hrvatske.

      Odgovori Utorak, 28.02.2017. u 17:22
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: šuti delaware

      Odgovori Utorak, 28.02.2017. u 17:42
  • Avatar ecud
    ecud

    Kato, hvala Vam na svemu, počivajte u miru Božjem. Političari, sramite se, je li vas barem malo sram kad čitate ovakve stvari?

    Četvrtak, 23.02.2017. u 18:48
  • Default avatar - dom01
    dom01

    Majko Kate pocivala u miru,hvala TI za svaku Tvoju suzu i bol koju si podnijela, pritrpila , ispatila , izdrzala za nas, za domovinu koju mnogi ne cijene ,Hvala Tvojim sinovima da su dali svoje mlade zivote za obranu Domovine ...prikaži još! movine od Agresora koji i dan danas ne cijene Zrtvu koju su mnoge majke podnijele ,Hvala svim Majkama i Braniteljima

    Četvrtak, 23.02.2017. u 18:49
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    A strašne sudbine, klanjam se majko, nadam se da su ti unuci bili utjeha.....

    Četvrtak, 23.02.2017. u 19:08
  • Default avatar - vana 3
    vana 3

    Majka nad majkama hvala Ti na svemu, počivala u miru sa svojim najmilijima

    Četvrtak, 23.02.2017. u 19:56
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Ne mogu ni zamisliti kakav tereta na duši je nosila imam tri sina, da jednog izgubim ,ma ne mogu zamisliti..

    Četvrtak, 23.02.2017. u 19:06
  • Avatar Dik Vam Dam 1
    Dik Vam Dam 1

    Kako je tek izdržala ovo čerupanje Hrvatske za koje su joj sinovi umrli.

    1 Četvrtak, 23.02.2017. u 18:34
    • Avatar pravi hrvat

      pravi hrvat: Kako su jij partizani ubili braću kad oni nisu nokoga ubili nego samo su ustase ubijale

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 23:14
  • Default avatar - škver
    škver

    Četnici ebem vam sve pi spisku!!!

    8 Četvrtak, 23.02.2017. u 18:45
  • Avatar talman
    talman

    Treba bit stijena za ovo

    1 Četvrtak, 23.02.2017. u 19:35
    • Avatar Stijena01

      Stijena01: Znas samo i stijena nekad pukne al Kata je izdrzala pokoj joj vjecni,a mi se sad mozemo pitat zbog cega je izgubila svoje sinove.....za ovo danas?

      Odgovori Petak, 24.02.2017. u 05:52
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    ionako bi umrli kad vide da drzavom vladaju pupavci, ostojići, frljići, hribari......

    Četvrtak, 23.02.2017. u 18:43
  • Avatar Deleted user
    Deleted user

    Minimalno imenovati neki trg,ulicu i jos stosta za ove obitelj

    Četvrtak, 23.02.2017. u 19:27
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Zaspala je zadnja ruza hrvatska...Nadam se da si pronasla spokoj sa svojim sinovima

    2 Četvrtak, 23.02.2017. u 20:00
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: rigenzoo: nerazumijem sta si htio reci

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 20:10
    • Avatar opetsAmtu

      opetsAmtu: sandstorm, ništa on nije htio reći samo mrzi Hrvatsku i Hrvate... krši Pravilnik Komentiranja i dnevno kreira na desetke lažnih profila. Samo u zadnjih par sati otvorio je hrpu a nekoliko njih su: …rigenzoo....wasight….lamayeaevqma….gehacrithe…. Molim Admina da postupi po Pravilniku. Hvala.

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 21:14
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message