Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Nesreće u Zagrebu: U jednom sudaru smrskan policijski auto

Na Ilici kod Vodovodne ulice u Zagrebu oko 20 sati sudarili su se policijski i dva osobna auta. Troje ljudi je u bolnici. U isto vrijeme u Miroševečinoj ulici sudarila su se dva auta

Komentari 199 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Default avatar - POTPEC
    POTPEC

    Mora da je vozio po poropisima, kad se onako naljutio da nogama šutira djelove po kolniku. Ali nema veze srediće se to s kolegama na očevidu.

    8 Ponedjeljak, 12.12.2016. u 20:43
    • Default avatar - STARK

      STARK: potpec koju ti mržnju imaš prema službenim osobama. Svaki puta prvi komentiraš kada nešto policija napravi. Naravno da su policajci krivi za prometnu nesreću i sigurno su sretni sto se desilo jel tako. Dao Bog da i tebi bude potrebna ...prikaži još! a pomoć pa nek onda idu po propisima

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 21:22
    • Default avatar - POTPEC

      POTPEC: Niti ih mrzim niti volim. Za mene su to osobe koje obavljaju tu službu i ništa više. To šta sam ima dosta loših iskustava s pojedincima, ne umanjuje dobre stvari drugih koji rade svoj posa kako triba. Šta sam prvi ...prikaži još! komentira nije moja krivica. Otvorio sam pročita članak i komentira. Ali koliko znam policajac ma šta se desilo mora ostati smiren i pribran. U članku piše da je nogama šutira razbijene dijelove po cesti, i po tome sam zaključio da nije vozio po propisima. A s obzirom da vrlo dobro znam koliko kolega kolegu štiti, onda sam i pretpostavio da će oni to srediti.

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 21:30
    • Default avatar - STARK

      STARK: Ma dat ću i ja tebi plus....samo znaj da nitko od njih nije sretan sad...pogotovo kad ima ozljeđenih osoba...a ne vjerujem niti da su s namjerom to napravili....primjetio sam da svaki puta komentiraš prolazak kroz crveno i zato sam to ...prikaži još! napisao....ako tako liječiš svoje frustracije samo rock'n'roll

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 21:39
    • Default avatar - POTPEC

      POTPEC: Znam da nisu sretni niko od njih, i isto tako da nisu namjerno napravili udes. Ali dosta puta sam uočio da policija pali rotirku da prođe kroz crveno, vjerujem da to dosta puta rade bez razloga. Ne volim ljude kad ...prikaži još! prolaze kroz crveno, pa čak ni one koji prolaze nabijajuči gas kako bi prošli kroz teško žuto, a mogli su stat.

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 21:50
    • Avatar cudak 1

      cudak 1: potepec ništa ružno nije rekao ali je činjenica da se je brzo vozilo debelo preko ograničenja i naravno nitko nije sretan pogotovo policajac jer slijedi alkotest a na policijskom autu piše sigurnost i povjerenje a redovito ih vidim na mobitelu ...prikaži još! u vožnji i nevezane a za to kažnjavaju ljude a kažnjavaju ljude zbog takvih gluposti čudo jedno

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 22:05
    • Default avatar - Maki Maky

      Maki Maky: Potpec očito je da liječiš svoje frustracije inače ne bi bio stalni komentator. Pkao prvo neznaš šta je uzrok prometne i tko je "krivac" ali ti si zaključio to je bitno. A što ja zaključujem o tebi iz kulture neču izjavljivat.

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 23:56
    • Default avatar - POTPEC

      POTPEC: Maki Maky: Za razliku od nekih ništa ne lječim, a naročito ne nekakvu frustraciju. Na komentarima sam tek navečer jer ne mogu spavat, pa ovako ubijam dosadu. Šta se tiće nesreće u pravu si, neznam uzrok, ali sam čuo posljedice, ...prikaži još! , a ja sam donio zaključke na temelju posljedica i činjenica. S njima se ne moraš složiti, to je na tebi, ali možeš komentirati kao i svi ostali. Šta se tiće kulture vidim da si vidovit kad to gledaš kako ljudi pišu na ovakvim komentarima. Ali neka to je samo tvoj problem ne i moj.

      Odgovori Utorak, 13.12.2016. u 00:13
    • Default avatar - miroslav23

      miroslav23: Može biti da si u lravu a i ne mora, mozda je ljut sto neće stići na intervenciju, i mozda nekome pomoci, jer se spuco, ja vidim i taj razlog sutanja djelova, isto te uhvati bjes, iako je manje vjerovatno ...prikaži još! ovo moje, ali opet moze biti i to, a mozda uopce nije ni zurio mozda se jednostavno spucao kao i svi ostali, pa kasnije upalio rotaciju da ljudi vide da je tu nesreća i da uspore.

      Odgovori Utorak, 13.12.2016. u 00:35
  • Default avatar - egzekutor još jači
    egzekutor još jači

    Ne treba sumnjati tko je uistinu kriv.....ni tko će biti okrivljen....

    20 Ponedjeljak, 12.12.2016. u 20:58
    • Default avatar - egzekutor još jači

      egzekutor još jači: Osim toga, ja na slikama vidim oštećen prednji desni kraj policijske škode....zna li uopće novinar što je "potpuno smrskani automobil"? Opet senzacionalizam i žutilo...

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 21:01
    • Default avatar - ing

      ing: Bit ce okrivljen krivi, logično

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 21:04
    • Default avatar - Zalac

      Zalac: Bilo bi zanimljivo čuti izjave svjedoka, te kasnije pratiti slučaj i vidjeti tko će dobiti kaznu i biti proglašen krivcem. Ali da, sad se već zna tko će odgovarati.

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 21:15
    • Default avatar - egzekutor još jači

      egzekutor još jači: dakle....vozač srebrne Astre je prošao kroz crveno....ili je oduzeo prednost policijskoj škodi....ili je vozio prebrzo i nije prilagodio vožnju uvjetima na cesti....ili nije vidio da škoda ima upaljene rotirke.....ili se uključio u promet s ljetnim gumama...ili je telefonirao u trenutku ...prikaži još! nesreće....ili je lupio u škodu dok su policajci iz nje vršili očevid....ili će prometni vještak utvrditi nešto deseto, ali "nedvojbeno"....a naći će se i oko 25 "svjedoka" čije će tvrdnje ići u korist policiji....tolikoooooo mogućnosti

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 21:26
    • Default avatar - ing

      ing: sudski vještak za promet ne može napisati što hoće, već mora biti bazirano na činjenicama i izrečeno pod prisegom, a mislim da se ne želi dovesti u stanje mogućnosti gubljenja vještačke dozvole...

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 21:35
    • Default avatar - egzekutor još jači

      egzekutor još jači: Prisega? Hm....to misliš kao i hmmmm.....evo, recimo Sanader?

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 21:40
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: po tvom znači policajac je automatski kriv jer je eto policajac..

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 21:51
    • Default avatar - ing

      ing: uglavnom hoću reći, da ukoliko je vozač Astre nevin i ima pameti neće dozvoliti da ga se na bilo koji način diskriminira u odnosu policajac - civil od stran suda.

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 21:56
    • Default avatar - egzekutor još jači

      egzekutor još jači: @e moj narode, ma meni portal služi za zafrkanciju...ne shvaćaj ovo ozbiljno.....@ing: u Hr je nekakva prisega svedena na najobičniji ritual prije obavljanja djelatnosti....ima isključivo moralnu kategoriju u zbilji....ne daju li i svi političari prisegu....nisu li prisegu dali i svećenici ...prikaži još! izopćeni iz Crkve zbog pedofilije....nisu li prisegu dali i vojnici koji su klali po Vukovaru, Škabrnji itd......nisu li prisegu dali i doktori koji su dobili otkaze zbog nesavjesnog obavljanja posla.... ne daju li prisegu i profesori i učitelji koji maltretiraju djecu....ne daju li prisegu i suci, kako oni, recimo, nogometni, tako i pravosudni??? Naravno, ne mislim da su svi nabrojani lopovi i nepošteni, ali u svim navedenim kategorijama ima kukolja....zar zaista misliš da bi bilo svjetsko čudo i presedan da neki sudski vještak za neku djelatnost, presudi pod pritiskom i pristrano za nekog jačeg, u ovom slučaju za državu, protiv nekog slabijeg?

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 22:07
    • Default avatar - puppy

      puppy: Auto ispred Astre je skretao u lijevo iz Ilice,na semaforu je bilo zeleno.Iz suprotnog smjera je dolazila policija koja je vozila na pruzi i pod rotirkama.Vozac koji je skretao u lijevo im je oduzeo prednost,oni su udarili u prednji desni ...prikaži još! kotac i bili odbaceni u direktan sudar sa Opelom.Vozacica u Opelu nije bila pod utjecajem alkohola,niti je tipkala na mobitel,prolazila je na zeleno i vozila po propisima.

      Odgovori Utorak, 13.12.2016. u 07:51
    • Default avatar - puppy

      puppy: Auto ispred Astre je skretao u lijevo iz Ilice,na semaforu je bilo zeleno.Iz suprotnog smjera je dolazila policija koja je vozila na pruzi i pod rotirkama.Vozac koji je skretao u lijevo im je oduzeo prednost,oni su udarili u prednji desni ...prikaži još! kotac i bili odbaceni u direktan sudar sa Opelom.Vozacica u Opelu nije bila pod utjecajem alkohola,niti je tipkala na mobitel,prolazila je na zeleno i vozila po propisima.

      Odgovori Utorak, 13.12.2016. u 07:51
    • Default avatar - Zalac

      Zalac: Ovaj koji je oduzeo prednost nije vidio auto pod sirenom? Nije čuo sirenu? Ne vjerujem ti ništa!

      Odgovori Utorak, 13.12.2016. u 08:50
    • Avatar 👫💏💑Slatko volim H.👫💏💑

      👫💏💑Slatko volim H.👫💏💑: ovo jel tipkala po mobitelu ne možeš znat ni ti niti itko drugi..dovoljno je samo pogledat u mob na 2 sek, i ode vrijeme reakcije

      Odgovori Utorak, 13.12.2016. u 08:54
    • Default avatar - puppy

      puppy: Mogu znati jer sam ja vozila Opel i zato pisem.Zavrsila sam.sa potresom mozga i sancovim ovratnikom i sva sreca da sam bila vezana.A sekundu prije sudara sam pomislila gle budalu kak oduzima muriji prednost!

      Odgovori Utorak, 13.12.2016. u 10:17
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: eto iz prve ruke..

      Odgovori Utorak, 13.12.2016. u 10:29
    • Avatar 👫💏💑Slatko volim H.👫💏💑

      👫💏💑Slatko volim H.👫💏💑: Onda si mogla odmah napisat da si to ti bila,a ne u trecem licu... sad lijepo na bolovanje, osiguranje,shopping i ugodne blagdane :)

      Odgovori Utorak, 13.12.2016. u 10:58
    • Default avatar - nlo_1

      nlo_1: puppy sve najbolje

      Odgovori Utorak, 13.12.2016. u 16:15
    • Default avatar - egzekutor još jači

      egzekutor još jači: @puppy...nek si ti živa, nadam se da neće biti trajnih posljedica za zdravlje....gotovo identičan slučaj imao frend nedavno...sudeći po napisanom, čim dođeš k sebi, odmah kod dobrog odvjetnika...frendu je nakon 4 mjeseca osiguranje ponudilo 57 tis., plus naravno šteta na autu...

      Odgovori Utorak, 13.12.2016. u 22:53
    • Default avatar - puppy

      puppy: Hvala svima!

      Odgovori Utorak, 13.12.2016. u 23:11
    • Avatar 👫💏💑Slatko volim H.👫💏💑

      👫💏💑Slatko volim H.👫💏💑: puppy ako nemaš dečka,bum te ja masiro i doručak u krevet nosio...ne koštam ništa, ali ove blagdane nećeš zaboraviti sigurno :)

      Odgovori Srijeda, 14.12.2016. u 01:43
  • Default avatar - demistoklo
    demistoklo

    A je smrskan , totalno kako kaže čitateljica ! Kome trebaju ovakva napuhavanja senzacionistički naslovi ? Jeste li kad vidjeli totalno smrskan auto ? Gluposti objavljujete totalne . Ljudi se malo kvrcnuli i šta ? Svakom se može dogoditi . ...prikaži još! I policajci su ljudi za Boga miloga .

    4 Ponedjeljak, 12.12.2016. u 20:57
  • Avatar Maddog
    Maddog

    kupit će država drugi,,,(plaćamo porez zar ne) gas Miško gassssss

    2 Ponedjeljak, 12.12.2016. u 20:48
  • Avatar Danmax
    Danmax

    Ja ne znam zasto policija opce radi ocevid, kada ima toliko pametnih i vidoviti ljudi koji odmah znaju tko je kriv cim pročitaju naslov

    Ponedjeljak, 12.12.2016. u 21:34
  • Avatar pikzibner
    pikzibner

    meni je pojam potpuno smrskanog auta kad u sudar uđeš s džipom, a izađeš s peglicom...

    Ponedjeljak, 12.12.2016. u 22:13
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Rotirka ni sirena ne daju prednost kod crvenog svijetla. Ako je policajac kriv dobiti će kaznu i ide na disciplinski. Ni prvi ni zadnji. A te neke teorije o tome da će se namjestiti da policajac ne bude kriv ne ...prikaži još! drže vodu jer će se napraviti očevid, a i druga strana bi se išla žaliti. Tu su i svjedoci. Ćim pandur šuta dijelove nogom pretpostavljam da je kriv.

    20 Ponedjeljak, 12.12.2016. u 22:26
    • Avatar gasdodaske2

      gasdodaske2: tako je...ni prvi ni zadnji, sve točno - od R do v.

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 23:02
    • Avatar Wіgа24

      Wіgа24: Rotirka i sirena daju mu prednost.

      Odgovori Utorak, 13.12.2016. u 00:59
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: wiga24 http://sib.rtl.hr/vijesti/osijek/12885-smiju-li-vozila-pod-rotacijom-prolaziti-kroz-crveno-svjetlo-na-semaforu.html Pogledaj napisano masnim slovima. Zakon o sigurnosti prometa ti kaže da nemaju prednost. To je stvar osobne kulture ako ćeš puštati hitnu, vatrogasce ili policiju sa rotirkama i sirenom.

      Odgovori Utorak, 13.12.2016. u 01:12
    • Avatar toby

      toby: Wiga pojma nema

      Odgovori Utorak, 13.12.2016. u 06:01
    • Avatar Wіgа24

      Wіgа24: Luzerrr upravo si to. Staviš link na nekakav članak na neki portal umjesto da pročitaš zakon u kojem piše to što sam rekao.

      Odgovori Utorak, 13.12.2016. u 09:21
    • Avatar Danmax

      Danmax: Lijepo ti pise u zakonu tko ima prednost, a ne sto novinari pisu i ljudi komentiraju

      Odgovori Utorak, 13.12.2016. u 11:37
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: wuga navedi točno broj članka u zakonu gdje ti piše da kroz crveno svijetlo imaju prednost službena vozila sa rotirkama. NEMAJU i to znam iz prakse.

      Odgovori Utorak, 13.12.2016. u 11:54
    • Avatar Wіgа24

      Wіgа24: Imaju. Piše u zakonu. A ti ako misliš da nemaju napravi isto, navedi točan članak gdje to piše.

      Odgovori Utorak, 13.12.2016. u 21:52
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: ne piše nigdje u zakonu i ne trolaj.

      Odgovori Srijeda, 14.12.2016. u 13:14
    • Avatar Wіgа24

      Wіgа24: Piše da imaju prednost ali moraju paziti na ostale sudionike u prometu. Ako se dogodi nesreća krivi su bez obzira što imaju prednost. Još jednom ti kažem - pročitaj zakon.

      Odgovori Srijeda, 14.12.2016. u 22:40
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Govorimo o crvenom svijetlu na semaforu. Ne križanjima i pravilima desne strane. Prednost proslaska imaju vozila kojima je zeleno svijetlo. Policajac/bolničar/vatrogasac koji sa rotirkom i sirenom prođe kroz crveno i sudari se sa vozilom kojem je zeleno će platiti kaznu ...prikaži još! i kriv je. Iz te same činjenice ti je valjda (nadam se) jasno tko ima tu famoznu prednost. Sjedi, jedan. Svatko danas ima vozačku...

      Odgovori Četvrtak, 15.12.2016. u 00:19
    • Avatar Wіgа24

      Wіgа24: Pročitaj zakon. Opet ti kažem. Lupetaš napamet i pojma nemaš. Prednost imaju policija, vatrogasci i hitna ali moraju paziti na ostale u prometu. Koliko ti se puta mora ponoviti?!? Pročitaj zakon. Siguran sam da ne znaš kako se zakon zove ...prikaži još! a kamo li u kojem članku i stavku to piše.

      Odgovori Četvrtak, 15.12.2016. u 00:24
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Ma pročitaj ga ti i ne lupetaj, dižeš mi tlak. NEMAJU prednost na semaforu, drugdje imaju i gotovo. Članak ti je 149 Zakon o Sigurnosti prometa na cestama. Na vozila pod sirenom i rotirkama ne odnose se pravila da ne ...prikaži još! smiju brzo voziti, krivudati po cesti, "šlajfati", pravilo desne strane i slično, ali kroz semafor nemaju prednost i gotovo. Prednost ima vozilo kojemu je zeleno svijetlo. Pročitaj zakon i obrati pozornost na članke. Nigdje se ne navodi da imaju prednost. Samo se navodi da moraju biti oprezni dok krše pravila iz ostalih članaka.

      Odgovori Četvrtak, 15.12.2016. u 00:52
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Samo te molim da mi objasniš zašto policajac plaća kaznu ako ima prednosti prolaska. Kada to objasniš složiti ću se da on ima prednost prolaska kroz crveno sa upaljenom rotacijom i sirenom odnosu na vozilo koje prolazi kroz zeleno. Zar ...prikaži još! ne bi kaznu trebao platiti onaj tko prolazi kroz zeleno?

      Odgovori Četvrtak, 15.12.2016. u 01:03
    • Avatar Wіgа24

      Wіgа24: Smiju proći na crveno. Druga je stvar što ti ne možeš shvatiti zakon i ne čitaš s razumijevanjem.

      Odgovori Četvrtak, 15.12.2016. u 22:06
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Upravo ti ne razumiješ da smiju proći, ali nemaju prednost kao što navodiš. Pri sudaru je kriva policija i samim time nema prednost jer da imaju prednost ne bi bili krivi. Ali normalno da smiju proći. I ne lupaj sam sebi pluseve

      Odgovori Petak, 16.12.2016. u 12:29
    • Avatar Wіgа24

      Wіgа24: Imaju prednost, da nemaju ne bi smjeli proći na crveno, a smiju. Ono što ne smiju je ugroziti ostale u prometu svojom prednošću prolaska kroz crveno. Nisi baš pametan. Tko i tebi brani da si daješ pluseve?! I zašto se ...prikaži još! svi nakon što potroše argumente hvataju davanja pluseva?!?

      Odgovori Petak, 16.12.2016. u 20:21
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: "Imaju prednost, da nemaju ne bi smjeli proći na crveno, a smiju." - no comment. Logika ti je jača strana izgleda. Imaju prednost, ali ipak su krivi i plaćaju kaznu kada se sudare s vozilom koje je prošlo kroz zeleno ...prikaži još! i koje samim time ima prednost. Rasprava završena s moje strane.

      Odgovori Petak, 16.12.2016. u 20:31
    • Avatar Wіgа24

      Wіgа24: Pa da, nisi uopće pametan. Imaju prednost, smiju proći na crveno, ti ne smiješ, moraš čekati zeleno, ne smiju ugroziti ostale. Da si pametan uspio bi shvatiti o čemu govorim, osim toga pročitaj zakon.

      Odgovori Petak, 16.12.2016. u 20:34
    • Avatar Wіgа24

      Wіgа24: Rekao si da je rasprava završena s tvoje strane. Toliko o tome koliko držiš do svoje riječi. Slobodno udari ignore, meni je i onako bitno da drugi vide što sam ti odgovorio.

      Odgovori Petak, 16.12.2016. u 20:54
  • Avatar gasdodaske2
    gasdodaske2

    Rotirka i sirena daju svuda prednost....osim kad imaju crveno na semaforu.

    46 Ponedjeljak, 12.12.2016. u 20:42
    • Default avatar - POTPEC

      POTPEC: gasdodaske2 daju prednost ali ne da se vozač ludira po cesti. Prednost ima da vozi brže, krši propise, prolazi kroz crveno itd, ali uz DUŽNU SIGURNOST ZA OSTALE UČESNIKE u prometu

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 20:45
    • Avatar gasdodaske2

      gasdodaske2: ne za prolazak kroz crveno, to NE!

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 20:46
    • Default avatar - Zalac

      Zalac: Nema on nikakvu prednost. On mora usporiti i uvjeriti se da može sigurno proći. Tvoja je dobra volja ako odlučiš stati i propustiti ga.

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 20:48
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: NE zalac.. ti kad ga uočiš moraš ga propustiti..normalno ako time ne ugrožavaš druge..a on mora usporiti i uvjeriti se da može sigurno proći...

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 20:52
    • Avatar gasdodaske2

      gasdodaske2: Tako je zalac, u praksi ih svi i puštamo, policiju, hitnu ili vatrogasce, kao i vozila pod pratnjom....makar nismo dužni (kad imaju crveno, na raskrižju), jer uvijek pretpostavljamo da zaista imaju nešto važno za obaviti. Međutim, kad se dogodi prometna, ...prikaži još! onda odgovaraju za izazivanje iste.

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 20:52
    • Avatar gasdodaske2

      gasdodaske2: e moj narode....NE moraš ga propustiti...ne širi dezinformacije, molim te....otvaramo bespotrebnu polemiku....prolaskom kroz crveno svatko od njih može izazvati VEĆE zlo ili štetu od one koje je prijetilo i zahtijevalo njihovu intervenciju, pa NE SMIJU proći.....nitko!

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 20:54
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: ajd pročitaj još jednom...moraš ga propustiti..normalno ako time ne ugrožavaš druge..a on mora usporiti i uvjeriti se da može sigurno proći... inače kakvi smo mi ljudi.. hitna bi stajala na svakom semaforu cca 5 min..

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 20:59
    • Default avatar - POTPEC

      POTPEC: gasdodaske2: 1.- Pod sirenama i rotirkama imaju pravo proć kroz crveno naravno gledajuči na sigurnost svih ostalih u prometu, a ne gasom do daske. 2.- Vozila sa upaljenim svjetlima i sirenama svaki vozač je dužan propustiti ne ugrožavajući sebe ni ...prikaži još! ni ostale u prometu. 3.- Svaki vozač koji vozi sa upaljenim svim žmigavcima i sirenom se isto tako smatra kao vozilo sa prednosšću prolaza, koje su ostali vozači dužni propustiti.

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 21:00
    • Default avatar - demistoklo

      demistoklo: Rotirka i sirena dragi prijatelju nigdje nemaju prednost gdje to prometna signalizacija ne dozvoljava . Rotirka i sirena upozoravaju sudionike u prometu o prolazu službenog vozila u intervenciji koje treba po mogućnosti propustiti .

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 21:03
    • Avatar gasdodaske2

      gasdodaske2: POTPEC:...sad ga baš ispaljuješ i pretjeruješ...1. NITKO NE SMIJE proći kroz crveno, neovisno kojom brzinom se kreće. 2. - NE. i 3. POGOTOVO NE!......Molim te, navedi bar jedan izvor iz kojeg temeljiš te svoje tvrdnje. Ovako, za tebe, i sve ...prikaži još! druge kojima ovo još uvijek nije baš jasno: vidi članak 148. stavak 3. Zakona o sigurnosti prometa na cestama.....pa se onda vratiti ovdje i komentirati. Ljudi moji, ako vozila pod pratnjom (u kojima se voze predsjednici i premijeri) NEMAJU prednost na raskrižjima na kojima se prometom upravlja prometnim svjetlima...o čemu mi onda raspravljamo??

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 21:06
    • Default avatar - POTPEC

      POTPEC: demistoklo: i kao takvi se tribaju propustiti. Zato rotirke i sirene imaju skoro sve važne službe - prva pomoć, policija, vatrogasci.. Da nemaju prednost, onda bi ih moga svak staviti na svoje vozilo, ali koliko znam zakon to ne dozvoljava, a zna se i zašto.

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 21:08
    • Avatar gasdodaske2

      gasdodaske2: @e moj narode: pročitao sam te sve članke (stotinu puta)....radio taj posao (očevide) skoro 20 godina....nije dovoljno?

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 21:08
    • Avatar gasdodaske2

      gasdodaske2: @POTPEC: pa naravno da ih imaju sve važne službe....ali kužiš li da hitna koja ide na žurnu intervenciju jer se negdje nekoj osobi uzlupalo srce može prolaskom kroz crveno na raskrižju ubiti x drugih osoba u drugom vozilu koje ima ...prikaži još! zeleno, pa što su onda postigli??

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 21:10
    • Default avatar - POTPEC

      POTPEC: gasdodaske2: Mogu ti samo jedan moj primjer dat. Naletio sam na saobračajnu nesreću, bez puno razmišljanja pokupio sam sa prijateljem ozljeđeno dijete, i pod sva 4 žmigavca i sirenom vozija do prve pomoći. Mnogi vozači su me propuštali, ali bilo ...prikaži još! o je takvih ka i ti koji su vrijeđali i svirali. Tokom puta našla se i policija iza mene, koja je isto tako rotirkama i sirenom pokušala mene zaustaviti. Zbogg diteta se nisam obazira na njih i vozija sam do prve pomoći di su preuzeli ozljeđeno dite. Policija je došla do mene, pregledala dokumente, malo progunđali i normalno vratili se u postaju. Za nijedan prekršaj nisam dobio kaznu jer ono šta sam učinio je upisano u zakon. Šta se tiče crvenog svi ga pod svjetlima i sirenom mogu proći, ali poštivajući ostale učesnike u prometu. Promisli da prva pomoć vozi unesrećenog i da mora čekati na svakom semaforu da mu se upali zeleno. Zašto bi se onda zvala Hitna služba, ako bi bila normalna u prometu.

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 21:15
    • Default avatar - POTPEC

      POTPEC: gasdodaske2: Očito ne čitaš s razumjevanjem. dozvoljeno je prć kroz crveno uz poštivanje svih ostalih sudionika u raskršću. Čemu onda služe rotirke i sirene, nego za hitnost. A poznavanjem propisa samo dokazuješ kako si taj svoj posa radio.

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 21:17
    • Default avatar - Zalac

      Zalac: Potpec, jesu jako gunđali?

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 21:19
    • Default avatar - POTPEC

      POTPEC: U tom trenutku mi nije bilo bitno. Bitan mi je bio samo život tom dječaka i ništa drugo, ni ja ni moje auto. I sutra bi isto napravio ako bi time spasio još jedan život.

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 21:23
    • Avatar gasdodaske2

      gasdodaske2: @POTPEC: očito me nisi razumio čovječe....pa i ja ih sve takve propuštam, NE VRIJEĐAM i NE SVIRAM (otkud ti samo to?)......ali praksa je praksa.....a zakon je zakon.....hoćeš više shvatiti? Svi u auto-školama stajemo na pružnim prijelazima i na znaku STOP, ...prikaži još! zar ne? A što radimo nakon što položimo? Ja šumom, a ti drumom....pročitaj još jednom što sam pisao...ista ta hitna ili policija MOGU ubiti druge takvom radnjom...onda hebeš takvu intervenciju. I da....prijavljivao sam svoje kolege policajce i vozače hitne u takvim nesrećama, ako je nepobitno utvrđeno da su oni prošli kroz crveno, što je tu čudno i nejasno??

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 21:23
    • Default avatar - Zalac

      Zalac: Ček malo, nisi htio pomoći svojim kolegama pa da nedužni civilni jadnici odgovaraju?

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 21:25
    • Avatar gasdodaske2

      gasdodaske2: Zahebavaš žalac, ....hehe...vidim da znaš materiju, za razliku od nekih. Kako im pomoći pored više svjedoka koji su stajali kod raskrižja ili se nalazili u trećim vozilima i sve vidjeli? Dobro si primjetio...ne žalim ni zbog čeg, zato sam sada ...prikaži još! već pet godina u mirovini i mirno spavam....i nakon više tisuća obavljenih očevida.

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 21:30
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Zakon kaže Za vrijeme dok su na prometnicama vozila pod rotacijom, odnosno s upaljenim plavim ili crveno-plavim svjetlom drugi sudionici u prometu dužni su skloniti se u stranu te propustiti ta vozila no ipak postoje i iznimke poput prednosti prolaska. ...prikaži još! a. Prednost na raskrižju nad ostalim vozilima imaju vozila sa upaljenim rotacijama plave i crveno-plave boje OSIM u slučaju: - kad je na semaforu upaljeno crveno svjetlo - kad im službena osoba položajem svog tijela zabranjuje prolazak.

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 21:31
    • Avatar gasdodaske2

      gasdodaske2: Tako je....sve piše u zakonu..... od članka 148. do članka 152. Zakona o sigurnosti prometa na cestama, a valjda ste nekog vraga učili (i naučili) u auto-školama?

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 21:36
    • Default avatar - 0304

      0304: Svi oni koji govore kako se ne mora propustiti vozila pod rotirkom nisu u pravu i trebali bi ponovno na vozački. Njih se mora pustiti, a oni kao što kaže, e moj narode, nesmijuugrožavati druge i prolazizi kroz crveno bez ...prikaži još! da se uvjere kako je sigurno

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 21:40
    • Default avatar - 0304

      0304: @zalac - ako rotirke nemoram propusitit - znači li to da ne moram propustiti ni vozila pod pratnjom tipa predsjednicu, premijera..?

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 21:41
    • Default avatar - POTPEC

      POTPEC: gasdodaske2: Jedno je šta radiš, a drugo šta si napisa. Po tebi nemaju zakonsko pravo proć kroz crveno. Nema tu nikakve prakse, samo zakon koji je napisan od riječi do rijeći. Pitanje je samo koliko se ko drži tih riječi ...prikaži još! i i zakona. U zakonu jasno i glasno piše, a to se uči i u auto školama da vozila sa prvenstvom prolaza imaju prednost u svakom trenu kad imaju upaljena svjetla ili sirenu i da ih se mora pšropustiti ako za to ima mogućnosti bez ugrožavanja sebe, njih ili ostalih učesnika u prometu. isto je prolaz kroz crveno. Sa svjetlima ili sirenom imaju prvenstvo prolaza, ali pazeći na ostale učesnike na raskršću. To šta si napisa da prijavljuješ te koji izazovu nesreću pod svjetlima ili sirenom je normalno, ali isto tako je normalno da isto to načiniš i drugom učesniku u nesreći jer svojom radnjom nije propustio vozilo koje ima prednost prolaza , a moga je to sigurno učiniti.. I kažeš tom radnjom je moga nekoga ubiti. Svakom radnjom se može nekoga ubiti, zato oni imaju svjetla i sirene kojim upozoravaju vozače i pješake na sebe. I ono šta mnogi ne znaju, danju je zakonom propisana upotreba oba signala (svjetlo i sirena), noću samo svjetla, ali i sirena samo da se upozori drugog vozačaa da se makne ili pješake da ne izlete na cestu.

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 21:43
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: ma taaako je..gasdodaske je u pravu stroogo zakonski gledano tj. ako dođe do nesreće..najbo si.. al ja opet kažem MORAŠ ga propustiti.. nekome kuća gori..nego umire..nekoga mlate ubijaju.. a imaš k*etena koji ..e baš neće propustiti takvo vozilo na crveno..

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 21:44
    • Avatar gasdodaske2

      gasdodaske2: @0304 i POTPEC: ja vam fino dam zakonske članke, vi ih naravno uopće ne pročitate....i jbg....možemo ovako do sutra....hehe. Ajde, vidite bar ovaj: 148. stavak (3) Vozila pod pratnjom vodeći računa o sigurnosti drugih sudionika u prometu imaju pravo prednosti ...prikaži još! prolaska u odnosu na sva druga vozila, OSIM u odnosu na vozila koja se kreću raskrižjem na kojem se prometom upravlja prometnim svjetlima ili znacima ovlaštene osobe i na njih se ne primjenjuju odredbe ovoga Zakona o ograničenju brzine (članak 52. – 55.), o zabrani pretjecanja i obilaženja kolone vozila ili na pješačkom prijelazu ili prelaženju iz trake u traku (članak 70. stavak 1. točka 1., članak 74. i članak 75. stavak 1.), o zabrani presijecanja kolone pješaka (članak 89.) te obvezi vezivanja sigurnosnim pojasom (članak 163.) i nisu se dužni kretati jedno iza drugog (članak 112.).

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 21:50
    • Default avatar - Zalac

      Zalac: 0304: Mislim da za njih vrijede druga pravila. Da ti sumiram, bježi od njih, makni im se i gotovo. Olakšaj stvar i sebi i njima.

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 21:54
    • Default avatar - POTPEC

      POTPEC: gasdodaske2: Svaki zakonski članak ima i svoj podčlanak ili stavak, kako očeš kojim je to sve regulirano. Ti si naveo osnovne članke, a podčlanke nisi. Isto tako u zakonu piše da vozilo bez oznaka, ako koristi sve žmigavce i sirenu ...prikaži još! istovrimeno ima prvenstvo prolaza kao i službeno vozilo. nažalost mnogi naši znakovi i semafori na cestama su nevažeći, i mnogi vozači kao i službene osobe to ne znaju. Svi ti znakovi na pozadini imaju naljepnicu teh. pregleda kojom se dokazuje njihova valjanost i dokle valjaju. Postoji puno zakona i propisa o kojima mnogi ne znaju, pa čak ni oni koji po njima rade. Možemo se mi ovako prepucavati do besvjesti, ali zakon je jasan i glasan, samo ga nažalost velika večina čita kako im odgovara.

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 21:58
    • Avatar gasdodaske2

      gasdodaske2: Ovako nešto sam baš čekao, hoćeš molim te navesti gdje piše takva neka lakrdija, da bilo tko ko koristi sirenu i žmigavce ima ikakvu prednost?? Ajde, koji zakon, članak i stavak? Ako ga napišeš, ja ti poklonim moj auto, bez ...prikaži još! ikakve zajebancije, najozbiljnije. Ja sam ti naveo članke koji reguliraju prometovanje vozila pod pratnjom i vozila s pravom prednosti prolaska....one druge nisam, jer o njima i ne raspravljamo.....sad ti daj (bar) neki....

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 22:02
    • Default avatar - POTPEC

      POTPEC: Nisam policajac da moram znat zakone, ali dosta sam naučio od nekih osoba iz tog miljea. Zakon o sigurnosti u prometu nije samo ona knjižica koju policija ima u vozilima i kažnjava po njima. Puno je veća, deblja i opširnija. ...prikaži još! Ti kao bivši bi itekako to triba znat, možda i znaš ali nečeš kazati.

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 22:08
    • Default avatar - Preteznovedro

      Preteznovedro: gasdodaske2....dali imaju prednost prolaza kroz crveno ako imaju upaljene plave i palavo crvene rotirke ali ne i upaljenu sirenu?

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 22:10
    • Avatar gasdodaske2

      gasdodaske2: Ja to jako dobro znam....jako jako dobro, i imam ga još uvijek kući, i sad pred sobom...a imaš i ti, samo "uguglaj" brate mili..... Znaš li ti nešto od te knjige? I hoćeš li konačno ponuditi članak ili članke za ...prikaži još! one svoje tvrdnje.....ja za svoje jesam.....red je na tebe....ili se okani ove teme, da se manje blamiraš. Ili nećeš mukte auto?

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 22:11
    • Avatar gasdodaske2

      gasdodaske2: @Preteznovedro: nemaju uopće prednost prolaza kroz crveno....u bilo kojoj kombinaciji. Inače, ako semafori ostanu slučajno uključeni (kod prolazaka štićenih osoba) i ako se ne prebace na treptajuće žuto....onda policajac položajem tijela i znakovima "poništava" eventualno crveno....i samo tako. Nekakav je ...prikaži još! red "snaga", od slabijeg prema jačem: 1. prometna pravila, 2. prometni znakovi, 3. prometna svjetla (semafori), 4. policajac (ne rotirka ili sirena....već baš policajac...tijelom. Kome još nije jasno.....jbg ljudi, zakon u ruke, pa se malo podsjetiti....ovo što pišete teški je pad na polaganju!

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 22:15
    • Default avatar - POTPEC

      POTPEC: gasdodaske2: Opet ti govorim; Imaš zakon koji policija koristi, a koji najviše služi za kažnjavanje građana. Pravi zakon u kojem češ nać puno zakonaa i njegoih članaka i stavak je puno opširniji i veči. Tu knjigu zakona sigurno nemaš ispred sebe.

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 22:20
    • Avatar gasdodaske2

      gasdodaske2: Ček malo....zakon u kojem ću naći puno zakona, što bi to trebalo značiti, prvi put čujem za ovakvu konstrukciju? Koji je to onda pravi, a koji onda "lažni" zakon, hoćeš nas malo podućiti? I hoćeš li konačno ponuditi članak za ...prikaži još! ono što si pisao ili ipak nećeš? Prestani se blamirati, molim te, daj bar jedan konkretni argument, inače nam rasprava postaje besmislena....

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 22:24
    • Default avatar - korisnik11122

      korisnik11122: Imaju prednost kroz ceveno al moraju usporit i uvjerit se da si stao, a ti moras stat kad dolazi vozilo sa prednoscu prolaska

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 22:30
    • Avatar gasdodaske2

      gasdodaske2: evo još jednog koji dobro "zna" propise.....netočno.....molim te, vidi sve postove gore, pročitaj pozorno citirane zakonske članke, pa se onda javi

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 22:33
    • Default avatar - Preteznovedro

      Preteznovedro: Gasdodaske2....hvala na odgovoru. To sam te pitala jer me jednom policijsko vozilo skoro razbilio. Imala sam zeleno a on uletio na raskrižje sa upaljenom rotirkom i bez sirene. Uspjeli smo stati i onda su me uvjeravali da je kojim slučajem ...prikaži još! došlo do kontakta ili jačeg sudara da bi ja bila kriva. Nisam se htjela prepirati ali znam iz autoškole da sam bila u pravu. Imam prijatelja prometnog policajca koji mi je potvrdio isto to što si i ti rekao. Inače prometna pravila dobro znam. Iako sam polagala daaaaavno.😊 Hvala još jednom.

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 22:34
    • Default avatar - korisnik11122

      korisnik11122: Na vozila službe hitne pomoći, vatrogasne službe, unutarnjih poslova i vojne policije, kad posebnim uređajima daju svjetlosne i zvučne znakove, ne primjenjuju se odredbe ovoga Zakona o ograničenju brzine (članak 52. – 55.), o prednosti prolaska (članak 57.), o zabrani ...prikaži još! pretjecanja i obilaženja kolone vozila ili na pješačkom prijelazu ili prelaženju iz trake u traku (članak 70. stavak 1. točka 1., članak 74. i članak 75. stavak 1.), o zabrani presijecanja kolone pješaka (članak 89.) te obvezi vezivanja sigurnosnim pojasom (članak 163.). (2) Iznimno, uz uvjet da je to neophodno potrebno, a vodeći računa o sigurnosti drugih sudionika u prometu, na vozila s prednošću prolaska ne primjenjuju se ni odredbe o strani kretanja vozila (članak 46. – 48. a kada je obustavljen promet i članak 49.), uključivanju u promet (članak 45. stavak 1.) i o zaustav ljanju i parkiranju te polukružnom okretanju (članak 79. stavak 1., članak 80. stavak 1. i 3., članak 82. stavak 1. točka 5., 10., 11. i 12., članak 83. stavak 1., članak 12. stavak 4. i članak 140.). (3) Kad vozilo unutarnjih poslova i vojne policije upotrebom plavih svjetala osigurava prolaz jednom vozilu ili koloni vozila koja se kreću iza njega, vozači su dužni obratiti pažnju i na vozila kojima se osigurava prolaz, propustiti ih i, prema potrebi, zaustaviti svoja vozila dok ta vozila ne prođu. (4) Glede međusobnog prava prednosti prolaska vozila iz stavka 1. i 3. ovoga članka važe odredbe ovoga Zakona o prednosti prolaska.

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 22:35
    • Avatar gasdodaske2

      gasdodaske2: Odlično korisniče....sjedi jedan! Gdje je tu naveden članak 59., u kojem se opisuje obveza postupanja po svjetlima na semaforima?? Naveli bi toliku hrpu članaka, a ispustili bi jedan toliko važan? Daj, molim te.....Pa čl. 148. st. 3. to NE dopušta ...prikaži još! (rječju OSIM u tekstu) vozilima pod pratnjom (koja prevoze najštićenije osobe i imaju prednost pred hitnom i ostalima), a da bi dopustio policiji??

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 22:42
    • Avatar gasdodaske2

      gasdodaske2: @Preeteznovedro....ispravno se sjećaš iz auto-škole....i imaš prijatelja koji zna svoj posao

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 22:43
    • Default avatar - POTPEC

      POTPEC: gasdodaske2: .zakon u kojem ću naći puno zakona, što bi to trebalo značiti. To znači samo jedno. Vi kao policija imate zakon u smanjenom obliku koji koristi samo za vaše slučajeve kažnjavanja, a ne cijeli zakon koji je u upotrebi. ...prikaži još! Bez uvrede policijske glave nisu tolike da bi mogli znati i koristiti sve zakone i propise. Zato služe advokati.

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 23:27
    • Avatar gasdodaske2

      gasdodaske2: @POTPEC: Bez uvrede, ali tvoja glava (zapravo mozak) očito nije toliki da bi mogao shvatiti kako nitko ne smije proći kroz crveno svjetlo, ali si uporan i dalje samo trkeljaš o tome, a ništa konkretnoga nisi napisao. Dakle, nisi odgovorio ...prikaži još! niti na jedno moje pitanje, a toliko ti je teško napisati i bar to na osnovu čega bi itko u prometu imao prednost u odnosu na druge samo zbog toga što uključi sve žmigavce i trubi putem (to je jedan od tvojih sjajnih primjera). Ili napiši gdje to piše, ili začepi više o ovome, pošto zaista ispadaš nedostojan sugovornik. Ljudi ionako pišaju od smijeha čitajući tvoje bisere koje prosipaš ovdje, a tek o pismenosti i izražavanju radije ne bih.

      Odgovori Utorak, 13.12.2016. u 02:27
    • Default avatar - korisnik11122

      korisnik11122: U gotovo svim zemljama vozila s prednoscu prolaska kad daju zvucne i svjetlosne signale imaju prednost prilaska kroz crveno svijetlo kad se uvjere da su svi stali, tj uspore i polako idu, kod nas u zakonu nigdje nepise striktno da ...prikaži još! a nemaju po cemu si to zakljucio gore sam ti nabrojo kaj sve mogu. Moralno i ljudski je da kad vidis takvo vozilo se odmah zaustavis ili maknes da ga propustis. Svi vi pametni koji postupate drugacije stavite se u situaciju da vi isckeujete bilo koje interventno vozilo a ono stoji na svakom crvenom svjetlu. Onda bi im opet pametovali kak su spori, ne pricajte gluposti i zaustavite se ili maknite ako vidite interventno vozilo koje saje svjetlosne i zvucne signale, mozda tom radnjom spasite nekom zivot. Nisam jednom proso na crveno kad su tulili iza mene a nisam se imao gdje maknut, briga meinda su me kaznili zbogntog postupka ako je nekom spasilo zivot to je ljudski

      Odgovori Utorak, 13.12.2016. u 10:13
    • Avatar gasdodaske2

      gasdodaske2: @korisnik: ma čovječe i sam im se također svaki put sklonim i propustim ih kad prolaze kroz crveno....bit svega je da uspore i pogledaju ima li netko tko se ne može tek tako zaustaviti na zelenom, inače - eto većeg ...prikaži još! zla od onog koje je prijetilo. Najčešći primjer je upravo x razbijenih policijskih marica kad Dinamo igra domaćnske utakmice "visokog" rizika. Zbog čega? Zbog toga što policajac za upravljačem ide (leti) na intervenciju negdje gdje se skupina huligana putukla - moš misliti koliko je to strašno važno! I onda na raskrižju ozlijedi više osoba u drugom vozilu, koji su uredno prolazili ne zelenom, pa bi još oni valjda trebali odgovarati?....Upravo zbog toga su zakonske odredbe to potpuno isključile, pa vozači svih vozila za intervenciju svjesno uzimaju rizik i odgovornost za štetu i posljedice koje izazovu svojim postupanjima.

      Odgovori Utorak, 13.12.2016. u 16:00
  • Default avatar - kokajizakaj
    kokajizakaj

    Vozila s ukljucenim rotirkama , nemaju pravo prolaziti kroz crveno, i oduzimati prednost... jedina im je prednost u ulicama iste vaznosti... koltura nase policije,vatrgoasca,hitne je da jure 100-120 kroz crveno,raskrizja itd, samo je bilo pitanje ovakvih situacija. Previse se gledaju ...prikaži još! filmovi i misle da ako vide nekog da vozi s iskljucenim svijetlima po zimskom razdoblju ,da si mogu uzeti za pravo juriti ga i pritom krsitit zakon..

    8 Ponedjeljak, 12.12.2016. u 22:06
    • Avatar gasdodaske2

      gasdodaske2: ajde konačno ovdje i još nekog tko zna zakon.....sve napisano stoji (ljudi ne kuže pojam i razliku raskrižja na kojima vrijede pravila prometa ili se nalaze prometni znakovi u odnosu na semaforizirana raskrižja)

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 22:57
    • Avatar rescueST

      rescueST: Ceste iste važnosti? Na svakom križanju gdje se promet regulira semaforom, na istom stupu gdje je semafor stoji i prometni znak koji označava koja je glavna cesta u slučaju da semafor ne radi... također na gotovo svim križanjima na kojima ...prikaži još! nema semafora je promet reguliran prometnim znakovima, što opet kaže koja je cesta glavna, znači nikako nisu iste važnosti...nadalje, svjetlosni i zvučni znakovi ti daju prednost prolaska svugdje osim kroz crveno, također ti daju pravo prolaska i tamo gdje je promet zabranjen, daju ti pravo pretjecanja preko pune crte, kolone vozila, daju ti pravo prekoračenja brzine, pa čak i vožnje suprotnim smjerom...a ako u tim situacijama dođe do sudara, kriv je vozač civilnog vozila koji nije postupio po propisima i propustio vozila s prednošću prolaska...osim u situaciji prolaska kroz crveno, tad je kriv vozač koji je prošao kroz crveno... prouči malo prometni zakon, pogotovo dio koji se odnosi na vozila s prednošću prolaska....heh...netko ko zna zakon...molim te, ako imaš vozačku, uzmi ju, iskidaj, i nemoj nikome pričati da si nekad ima vozačku...

      Odgovori Utorak, 13.12.2016. u 02:51
    • Avatar Wіgа24

      Wіgа24: Lupetaš gluposti.

      Odgovori Utorak, 13.12.2016. u 09:31
    • Default avatar - kokajizakaj

      kokajizakaj: rescueST ... previse gledas filmove, a ni neznas sto su ulice iste vaznosti... ne komentiraj temu za koju nemas blage dume!

      Odgovori Utorak, 13.12.2016. u 10:27
    • Avatar rescueST

      rescueST: kokajizakaj; eto ti imaš pojma...ne postoje ulice iste važnosti...ceste se dijele na državne, županijske, lokalne i nerazvrstane ceste...a koja je glavna cesta u križanju se određuje prometnom signalizacijom, tj. semaforima i znakovima. Vozila s prednošću prolaska dok daju svjetlosne i ...prikaži još! zvučne znakove imaju prvenstvo prolaska bez obzira na to dali se kreću glavnom cestom ili se uključuju u promet, osim kad se regulacija prometa vrši semaforima. Čak i ZSPC predviđa novčanu kaznu za vozače koji ne propuste vozila s prednošću prolaska. I to je tema o kojoj znam iz prve ruke jer sam se prvo školovanje za profesionalnog vozača, a potom i za profesionalnog vatrogasca, te sam po struci vozač vatrogasac s više od 15 godina staža... uostalom prouči zakon, poglavito dio koji se odnosi na vozila s prednošću prolaska...ili ćeš i za zakon reć da nema pojma o zakonu?

      Odgovori Utorak, 13.12.2016. u 17:50
    • Avatar gasdodaske2

      gasdodaske2: @rescue: čovjek se samo nije dobro izrazio, a zapravo je mislio reći isto što i ti - da svud imaju prednost, osim na onim raskrižjima gdje se prometom upravlja semaforima. I usput, propustio si navesti da u križanju (točnije - ...prikaži još! raskrižju) na kojem nema nikakve signalizacije (raskrižje cesta iste važnosti, ono itekako postoji) postoje i pravila koja određuju prednost prolaska (pravilo desne strane, "skretač ulijevo"). I ovo zadnje mi nije baš najjasnije...tko bi tu sad trebao biti "zakon"? Koliko znam, vatrogasci nikad nisu bili ovlaštene službene osobe, ispravi me ako griješim, ali se zna tko u ovoj državi provodi zakone i treba ih poznavati.

      Odgovori Utorak, 13.12.2016. u 20:09
    • Avatar _l_

      _l_: rescue, u koju kategoriju spadaju AC?

      Odgovori Četvrtak, 15.12.2016. u 16:23
    • Default avatar - kokajizakaj

      kokajizakaj: Takvih "profesionalnih" se nagledam cijele dane kako oduziamju prednost ljudima u raskrizjima gdje nema semafora, jer naime nemaju blage dume o prometnim pravilima znaku stop pravilima desne ruke ili lijevog skretača. Tumači kako nema cesta istih vaznosti... a kako se ...prikaži još! naziva cesta gdje ti imas stop i vozac nasuprot tebe ima stop, dok lijevi i desni traci imaju prednost??? Kako se nazivaju ceste gdje nema uopce prometnih znakova vec se prednost prolaska odlučuje prometnim pravilima ranije navedenima. Octio hak stvarno s razlogom naplacuje toliko to polaganje propisa i ne rusi nikog bez razloga ako su svi profi vozaci ovakog kalibra.

      Odgovori Petak, 16.12.2016. u 11:20
  • Default avatar - davidhaye
    davidhaye

    I Policija divlja ono čekaš bus i odjednom oni pale rotirku da bi prošli na crveno sramota,koliko puta bez svijetla a i pojasa.Ko su oni???

    15 Ponedjeljak, 12.12.2016. u 23:04
    • Avatar Wіgа24

      Wіgа24: Pale rotirku da upozore druge da im se žuri. Pojas ne moraju vezati. Daj se opismeni i pročitaj zakon.

      Odgovori Utorak, 13.12.2016. u 00:57
    • Avatar belizagrebgrad

      belizagrebgrad: Wiga24časa je isto milicajac ?

      Odgovori Utorak, 13.12.2016. u 07:00
    • Default avatar - blackeagle

      blackeagle: od kad to ne moraju vezati pojas? I kam im se žuri? Parkirat ko idiot na pješačku stazu i otić na kavu?

      Odgovori Utorak, 13.12.2016. u 08:13
    • Avatar Wіgа24

      Wіgа24: Piše u zakonu da ne moraju vezati pojas. Jesi li pročitao taj članak u zakonu u kojem to piše?!

      Odgovori Utorak, 13.12.2016. u 09:18
    • Avatar Wіgа24

      Wіgа24: I da kuda ti znaš po kojem zadatku idu i gdje im se žuri.

      Odgovori Utorak, 13.12.2016. u 09:33
    • Default avatar - blackeagle

      blackeagle: daj mi zakon u kojem to piše. ak se ne varam, piše i da je zabranjeno zloupotrijebiti sirenu i rotirku, a ak ju koriste samo za prelaženje na crveno i onda ju ugase, meni to izgleda ko zloupotrebljavanje... znam kud ...prikaži još! im se žuri jer svako malo vidim kak se parkiraju preko 2-3 mjesta, preko mjesta za invalide, stanu na autobusnu i zaustavljaju.... jednom u selu su stali na autobusnu, autobus nema gdje stat nego na sred ceste s obzirom kak su si oni stali, ljudi izašli iz busa a dolaze policajci i idu pisat kaznu zato kaj je stal na sred ceste da ostavi putnike...

      Odgovori Utorak, 13.12.2016. u 10:01
    • Avatar Wіgа24

      Wіgа24: Daj ti meni pokaži u kojem zakonu piše to što tvrdiš.

      Odgovori Utorak, 13.12.2016. u 20:31
    • Avatar Wіgа24

      Wіgа24: Evo članak u zakonu. Očekujem da i ti meni citiraš zakon u kojem piše to što tvrdiš. ZSPC Članak 149. 1) Na vozila službe hitne pomoći, vatrogasne službe, unutarnjih poslova i vojne policije, kad posebnim uređajima daju svjetlosne ili zvučne ...prikaži još! e znakove, ne primjenjuju se odredbe ovoga Zakona o ograničenju brzine (članak 52. – 55.), o propuštanju vozila i prednosti prolaska (članak 57.), o zabrani pretjecanja i obilaženja kolone vozila ili na pješačkom prijelazu ili prelaženju iz trake u traku (članak 70. stavak 1. točka 1., članak 74. i članak 75. stavak 1.), o zabrani presijecanja kolone pješaka (članak 89.) obvezi vezivanja sigurnosnim pojasom (članak 163.) te zabrani upotrebe mobitela (članak 196. stavak 3.).

      Odgovori Utorak, 13.12.2016. u 21:02
    • Avatar Wіgа24

      Wіgа24: I mislio sam da nećeš napisati...

      Odgovori Srijeda, 14.12.2016. u 19:07
    • Default avatar - blackeagle

      blackeagle: u tom istom zakonu ti je da nemaju pravo prijednosti na semaforu

      Odgovori Četvrtak, 15.12.2016. u 08:21
    • Avatar Wіgа24

      Wіgа24: "prijednosti"?!? Nije ni čudno da ne razumiješ zakon kad si nepismen.

      Odgovori Četvrtak, 15.12.2016. u 21:47
    • Default avatar - blackeagle

      blackeagle: prednosti*... ko o čemu, kurva o poštenju,,,, isto tak i ti, najnepismenija osoba ovdje našla neš govorit

      Odgovori Petak, 16.12.2016. u 08:36
    • Avatar Wіgа24

      Wіgа24: Koliko ja vidim ti si ovdje najnepismeniji. A i pametan baš nisi. Pojma o zakonima nemaš. Ti si jedna nula.

      Odgovori Petak, 16.12.2016. u 20:27
    • Default avatar - blackeagle

      blackeagle: a ti kad vidiš da nisi u pravu stišćeš sebi pluseve, evo i ja ću ti stisnut jedan, da ne budeš tolko jadan

      Odgovori Ponedjeljak, 19.12.2016. u 08:23
    • Avatar Wіgа24

      Wіgа24: Stisni i ti sebi Tko ti brani. I pročitaj zakon.

      Odgovori Nedjelja, 25.12.2016. u 23:25
  • Avatar brko1
    brko1

    Ima Orepić auta na bacanje!

    Utorak, 13.12.2016. u 06:42
  • Avatar cerat_1
    cerat_1

    I tu sve zavrsava, nikada necemo saznati tko je kriv. Najzesce mi je kad napisege USKORO VISE a taj uskoro nikada ne dođe.

    1 Utorak, 13.12.2016. u 01:05
    • Default avatar - puppy

      puppy: Kriv je vozac bijelog đipa koji je skretao iz Ilice u Vodovodnu i oduzeo prednost policiji koja je pod rotirkama prolazila kroz zeleno iz smjera črnomerec prema gradu po pruzi.Policija se zabila u prednji desni kotac od đipa i direktno ...prikaži još! se nakon toga sudarila sa Opelom.

      Odgovori Utorak, 13.12.2016. u 07:57
  • Avatar cudak 1
    cudak 1

    a dešava se šta sad

    Ponedjeljak, 12.12.2016. u 22:07
  • Default avatar - buldozderoo
    buldozderoo

    Ato tko je na ocevidu,ovi ili ce doci drugi?

    Ponedjeljak, 12.12.2016. u 20:52
  • Avatar cudak 1
    cudak 1

    a dešava se šta sad

    Ponedjeljak, 12.12.2016. u 22:07
  • Default avatar - zlatko.rad@gmx.de
    zlatko.rad@gmx.de

    Nije ni njihov kruh lak...tesko je biti Policajac....

    Ponedjeljak, 12.12.2016. u 21:43
  • Default avatar - dom2
    dom2

    Zaboravlja se da su i policajci samo ljudi od mrsa i krvi. Kuda su išli, što su radili, na koju intervenciju, možda nekome spasit život, na obiteljsku svađu itd. To samo oni znaju i mene stvarno nije briga. Nadam se ...prikaži još! e samo da nitko nije povrijeđen ili u smrtnoj opasnosti. Ostalo je samo lim i nije vrijedan ljudskog života.

    4 Ponedjeljak, 12.12.2016. u 21:17
    • Avatar Tomy77.

      Tomy77.: Duje ne seri...ljudi rade svoj posao i izlažu svoj život za mizernu plaću da bi ti i takvi smradovi koji ih ne cijenite mogli lagodno i sigurno zivjeli! Da mi je znati kad ti ukradu auto,provale u stan,pipkaju kćer tinejdžerku ...prikaži još! i sl...koga ćeš zvati smrade?!

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 21:36
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: zvaću policiju al znam da NIKAKVE koristi kad po HR zakonu ne mogu NIŠTA ako je krađa manja od 2000kn, ne smiju ništa romima koji kradu jer su zaštićeni, ne mogu ništa ako zateklnu provalnika jer on mora neozlijeđen izać ...prikaži još! ać pred suca koji će ga pomilovati, ne smiju ništa osobi koja pipka moju kćer jer mora sve bit po zakonu...

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 21:40
    • Avatar Tomy77.

      Tomy77.: Alooo gospodine nije policija izmislila fucking zakon. Policija je izvrsna vlast (znas ono trodioba vlasti) ...u saboru smisljaju i izglasavaju zakone !!! Oni za koje si ti svoj glas dao

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 21:47
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: duje, nije ti policija kriva za tvoje krsenje propisa ili za tvoje frustracije, komplekse i slicno...oni isto obavljaju svoj posao, po necijem nalogu naravno...odi se zaliti na pravu adresu, a ne pljuvati po policiji...

      Odgovori Ponedjeljak, 12.12.2016. u 22:23
  • Default avatar - cdubravka
    cdubravka

    Nazalost niti treba uvelicavati niti umanjivati njihovu voznju nego biti realan i stvaran,nazalost bila sam sudionik u koliko mavrata hdje sam.doslovce sterana sa ceste nepotrebno a i na ceveno bwzrazloga gdje su prolazili,saobracajkw koje se na ovaj nacin naprave ,naoravw ...prikaži još! se iz pomutnje i pritiska oolicije kao sudionika prometa koji trebaju biti strpljivi da se vozac povotovo ako je mladi makne da me upadne u paniku i jos vecu stetu.

    Ponedjeljak, 12.12.2016. u 22:33
  • Avatar mmarek10
    mmarek10

    Na tom su raskrizju cesti sudari iz razloga sto se vec xx puta dogodilo da jedan od semafora ne prebaci na crveno i bude upaljeno zeleno u svim pravcima.

    Utorak, 13.12.2016. u 08:04
  • Avatar Zeleni_Zub
    Zeleni_Zub

    Kerovi se svercali s upaljenim rotirkama na crveno ,danas napravili isto na zagrebačkoj aveniji križanje s horvaćanskom,umalo ih pokupio kamion,prosli 200m i ugasili rotirke ,sigurnost i povjerenje jel

    1 Utorak, 13.12.2016. u 08:17
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message