Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Ubio jednog policajca, a ranio dvojicu: Mogući novi napadi?

BiH: Naoružani muškarac upao je u 19 sati u PU Zvornik i počeo pucati. Ubio je jednog policajca, a dvojicu ranio. Napadač je ubijen u razmjeni vatre s policajcima

Komentari 399 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar holsten
    holsten

    BiH mediji pisu da je napadač uzvikivao "Allahu ekber"... Susjedstvo nam je puno raznoraznih vehabija i terorista!

    65 Ponedjeljak, 27.04.2015. u 21:38
    • Avatar bademba

      bademba: nije se na vrijeme "pocisitilo", nazalost...

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 21:40
    • Avatar holsten

      holsten: Poštovani, Vaš komentar prekršio je pravilo broj 2 naših pravila komentiranja. Za ovaj prekršaj sankcija je teža opomena. Trenutno imate 1 laku opomenu i 1 težu opomenu u posljednjih tjedan dana. Ako sakupite tri, vaš korisnički račun bit će privremeno blokiran.

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 22:05
    • Avatar Eroo

      Eroo: holsten vaša braća preko granice trpe svaki dan islamska poniženja, a Zagreb samo šuti i šuti...

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 22:09
    • Avatar korana

      korana: mediji pišu svega i svašta,ovisi koje čitaš,al da nam je susjedstvo,a ne samo susjedstvo puno razno raznih terorista,četnika,ustaša,cionista,šovinista i ... i ko zna čega svega,a kuš i štaš ...

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 22:45
    • Avatar patos

      patos: Vi stvarno niste normalni, sram i stid vas sve bio. Zbog par pojedinaca vi bi istrijebili citav jedan narod. U nasem susjedstvu zivi oko 2 miliona muslimana plus-minus, u drzavi gdje vecinom vlada bijeda i siromastvo kao i kod nas ...prikaži još! s u Hrvatskoj i zasto nekog onda iznenadjuje sto par pojedinaca predje u ekstremiste, koji ih namamljuju bajkama i lovom. Poznato je svima da je taj vehabijski pokret financiran i organiziran od strane zapada, prvenstveno iz kuce Saud, a kuca Saud je americka marioneta. Al to je opet jedna druga dimenzija. Dok muslimanski narod poput hrvatskog i srpskog naroda spava, opija se, bludnici i svadja se u pozadini neka visa sila ih magarci i to zestoko. Sve ovo sto se desava na nasim prostorima je normalno i isplanirano i samo je rezultat nesloge stanovnistva i nista drugo. I jos jedno, nikad nas kraj nece moci zivjeti normalno dok god se svi narodi ne ujedine. Nikad! Zapamtite to nikad! Svaki narod mora istrijebiti parazite medju svojim redovima, tek tad ce moci doci do mutualne simbioze. Znamo svi koliko parazita ima medju nasim redovima, tako ima medju srpskim i muslimanskim redovima previse ih, a narod? A za narod niko brine, samo smo brojevi! Ovo sto se u Bosni desava ne vodi na dobro, ionako je samo bilo pitanje vremena! Jer mi smo stoka od naroda!

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 22:57
    • Default avatar - kvarSistema

      kvarSistema: a možda je čovjek bio samo rastrešen i imao psihičkih problema i otišao malo pucati kao što biva inače po svijetu

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 23:04
    • Avatar Pipi@

      Pipi@: solomom@ U krivu si. Ako si iz Hr.

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 23:19
    • Avatar Pipi@

      Pipi@: solomon@ Ajde mi odgovori! Ja se ne bojim.

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 23:41
    • Avatar korana

      korana: holsten@ http://www.fokus.ba/69607/vijesti/bih/ibricevog-oca-zvornicki-policajci-i-pripadnici-vrs-a-strijeljali-92-godine/ ;pa vidi gdje je istina ; http://vijesti.in.rs/vijesti/zvani%C4%8Dno-zvornik-teroristi%C4%8Dki-napad-ubijen-policajac-i-napada%C4%8D

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 00:38
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Solomon"Mi nismo normalni".Šta,zbog jednog zatucanog nacionaliste tu?Bar kod nas zatucani "ratuju" po internetu ali im ne pada na pamet organitzirat teroristički napad. A vama bosancima uvijek amerikanci krivi.Ne,kriva vam je vaša religija koja je evidntno postala plodno tlo za ubojice."Sveti ...prikaži još! rat"kao termin u krščanskoj religiji ne postoji bar stoljeće ako ne i više.

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 00:43
    • Default avatar - kvarSistema

      kvarSistema: @jorginho ne poznaš svoju kršćansku religiju: Luka 19.27.:''A moje neprijatelje - one koji me ne htjedoše za kralja - dovedite ovamo i smaknite ih pred mojim očima!'' a dalje krstaški ratovi, inkvizicija itd. Tako da religija nije kriva već ispran ...prikaži još! mozak štokakvim ideologijama tim vehabijama, četnicima i ustašama te je religija samo izgovor paravam iza kojeg se zločinci kriju!

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 00:50
    • Avatar Pipi@

      Pipi@: kvar@ Ne postoji ti tu isprani mozak. Ideologija! To tak mora biti i GOTOVO.Ne pitaju te. Jednostavno MORAŠ. Ideš u raj.

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 01:09
    • Default avatar - kvarSistema

      kvarSistema: svi oni (islamisti, četnici, ustaše) misle da će u raj jer im tako nadređeni govore i ispiru mozak da bi ostvarili svoje idologije

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 01:15
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Kvar sistema,ne poznaš ti uopće izgleda europski,zapadni pojam religije kao sekularnog pojma,nebitno o tome šta piše u njoj. Krščanski ratovi su bili u srednjem vijeku,ti me podsjećaš na ove u saboru sa partizanima i ustašama,van si vremena i prostora.

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 01:18
    • Default avatar - kvarSistema

      kvarSistema: @jorginho pa ti bi trebao znati onda da je na Balkanu sekularizam nemoguć

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 01:30
    • Avatar Pipi@

      Pipi@: kvar@ Da li ti znaš uopće znaš kaj znači sekulalizam? Zašto je taj naziv postao popularan u zadnje vrijeme?

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 01:47
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Nije istina,hrvatska a i srbija su sekularne države.Po meni što je neka krščanska zemlja bogatija,to je više sekularna,To u islamskom svijetu nije slučaj(saudijska arabija).Krščanstvo ne poznaje nešto tipa šerijat,Islam da,i to je u samom korijenu protivno sekularnosti.Islam jednostavno treba dosta ...prikaži još! a stvari odbacit da bi postao prihvatljiva religija u modernoj državi. Da ne govorim o 40 djevica na koje se zatucani djevci nalože pa rade s..a.

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 01:49
    • Avatar Pipi@

      Pipi@: jorginjo@ Nitko ne spori sekularnost. Ja ti sporim šerijat!

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 01:58
    • Default avatar - kvarSistema

      kvarSistema: @zečica gdje sam pogriješio?

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 02:13
    • Avatar patos

      patos: zečica i jorginho dva sjajna primjera modernih nenacitanih zombija, kojima su mainshit mediji i drustvo nametnuli kako da razmisljaju. Puni ste predrasuda kao prvo, a kao drugo apsolutno nemate nikakve predstave sta se oko vas desava, treba jos knjiga i ...prikaži još! knjiga procitati, a i proputovati da bi shvatili neke stvari. Zeleni ste previse uz svo duzno postovanje. P.S Bosna nam je u susjedstvu, odite malo do tih ''zlih'' muslimana iznenadit cete se. Jedna stara poslovica o predrasudama kaze: ''ne svidja mi se, moram ga upoznati''

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 02:19
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Događa se trenutno to da je jedan zatucani bosanac ubio jednog a ranio 2 čovjeka.A ako imaš nešto argumentirano za reć na moje komentare reci,umjesto da laprdaš.Očito ne

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 02:27
    • Avatar Pipi@

      Pipi@: bicagic@ Ja sam za razliku od tebe završila faks u Zagrebu. Koji si ti da vrijeđaš mene i nas?

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 02:38
    • Avatar ZionTrain

      ZionTrain: Nama bi najbolje bilo da se skupi neka lova, napravi jedna solidna atomska bomba, i da ista opizdi u centar balkana. Kad kazem 'nama' mislim i na hrvate, i na muslimane i na srbe jer smo očito toliko glupi da ...prikaži još! nam je bolje da nas nema. Od svih vukojebina na svitu bar bi ljudi s ovih prostora trebali znati koliko su nam prekrasnih stvari donijeli politike i političari, religije i nacionalizam. Znači jedna atomska je sasvim logično rješenje, a možda se ovim nesretnicima što prežive posreći pa im od zračenja naraste jos koji mozak, jer jedan po glavi očito nije dovoljan da se shvati da ne treba nikoga čistiti gospodine @Bademba, niti da je ''allahu ekber'' sinonim za terorizam gospodine @Holsten. Krajnje je vrijeme da se sva silna energija koja se koristi u rasipavanje mržnje, forsiranje usvojenih podjela, i biranje debilnih zastava za profilnu u slučaju gospodina Holstena, usmjeri na nešto perspektivno i pozitivno. Od prolivanja krvi u ime boga, od paljenja kuća i silovanja žena u ime politike, od brojenja krvnih zrnaca u ime ideologije provjereno nema ništa.

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 02:38
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Ma pusti ga zečice,to ti je jedan od onih punih usta tolerancije,a u biti netolerantan na sve koji drugačije razmišljaju(vidljivo iz uvreda).

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 02:47
    • Avatar ACMilanCroatia

      ACMilanCroatia: @solomon-e vrati se ti ''kol of djutiu'' :D

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 05:55
    • Default avatar - RexCroatorumTomislav

      RexCroatorumTomislav: al lupaju hrvati minuse.. nije in zao hrvata koji pate u bih od islamskog fundamentalizma. ali eto bitna je nasa unutarnja podjela na sdp i hdz pa ce se sdpovci smijati hrvatima u bosni kad im je tesko samo sto ...prikaži još! znaju da ovi iz blsne vecinski vise podrzavaju hdz... jer takav smo mi narod, brat na brata. Tuga i zalost, drugih rijeci stvarno nemam. trebali bi smo se stidjeti NIKAD BRAT NA BRATA ljudi moji

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 06:07
    • Default avatar - Matej Vlada

      Matej Vlada: evo ga terorist kvarsistema je tu da brani bracu. pa kada sam govorio da ce se desiti ovako nesto on je mene optuzivao da sam fasist i nacionalist. kaze on za krscanske ratove, ali eto neka samo pogleda kako je ...prikaži još! i njegova familija poturcena za vrijeme osmanlija. naravno silom. armenci!? isto ubilo ih to sto su neovisnost htjeli. netko ti je vec napisao hrvatska je sekularna drzava i tako ce ostati. a vrlo ugledni ljudi kazu,a ja se sa njima slazem. islam je najgora vjera od svih. vas kuran potice samo na ubijanje!

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 06:20
    • Avatar Pipi@

      Pipi@: Matej@ Hrvatska još uvijek nije sekularna država! A ja nemam ništa protiv. Dokle god se može uživati u kršćanstvu, ja sam za!

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 07:42
    • Avatar patos

      patos: Ljubavi, dzaba ti 5 zavrsenih fakulteta kad nisi ono osnovno naucila, a to je razmisljati svojom glavom. Automatski cim to ne radis nemas postovanja prema samoj sebi, a ako nemas postovanje prema sebi, nemas ni prema drugima. A takvi su ...prikaži još! nazalost vecina, upravo zbog toga nam je danas ovako kako je.

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 07:50
    • Avatar Pipi@

      Pipi@: solomon@ Ne mlatim praznu slamu, već pričam iz vlastitog iskustva...

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 07:59
    • Default avatar - Matej Vlada

      Matej Vlada: kako mislis da nismo sekularna drzava zecice? pa u ustavu stoji i kao sto vidis nemamo pretstavnika crkve ili bilo koje druge vjere ni u zakonodavnoj ni izvrsnoj vlasti! a ovaj solomun cijom ti glavom razmisljas? hodzinom i slusas sta ti on kaze?

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 09:34
    • Avatar Pipi@

      Pipi@: Matej@ Pusti ustav. Da li ga država poštuje? I da li se ravna prema njemu? Koliko se novaca izdvaja za crkvu?

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 09:40
    • Avatar Pipi@

      Pipi@: Znaš šta? Svaku nedjelju idem na misu. I povraća mi se kad nakon mise vidim da ministranti koji skupljaju lovu u škrabicu, piju i razdjele je.

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 09:46
    • Default avatar - kvarSistema

      kvarSistema: @Matej Vlada samo sam tebe čekao da se raskokodačeš da smo poturčeni oprosti al već sam ti nekoliko puta objašnjavao ko su zapravo bosanci ili ti ga bošnjaci tako da mi se ne da raspravljati s tobom, a i dalje ...prikaži još! stojim iza toga da si islamofob i ksenofob jer si to nesvjesno dokazao a što se tiče Kur'ana jarane pročitaj prvo pa pričaj i to sam ti rekao već! @jorginho mislim da bi trebao pročitati isto da je zatucanom bosancu koji je počinio ovaj zločin u Zvorniku ubijen otac '92. godine od strane VRS-a zajedno sa još 750 bošnjaka, pa je on sad terorista samo zbog toga što je musliman a niko ne pretpostavlja da ima traumu od rata još od djetinjstva te da ko zna koje slike proganjaju te da je možda psihički oslabio kao svi neteroristički napdači po svijetu što uđu u restoran i tako rastrešeni ubiju nekoliko nedužnih ljudi ili zabiju avion u planinu!

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 10:24
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Kvarsistema,mali je imao 1 ili 2 godine kad su mu oca ubili,o kakvim fobijama ti pričaš?Žalosni ste svi koji ovo opravdavate.

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 11:48
    • Default avatar - kvarSistema

      kvarSistema: žalosno je to što dan i danas ratni zločinci hodaju slobodni

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 12:09
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Da,ko neki policajci mu ubili oca,pa eto,ajmo ubijat policajce tko god oni bili.Bravo,odustajem,nema ni tebi pomoći.

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 13:03
    • Default avatar - kvarSistema

      kvarSistema: sve je to veliki nedostatak pravde tako da ovakva dešavanja su samo posljedica

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 13:22
    • Default avatar - Matej Vlada

      Matej Vlada: terorisutu on je imao 1 godinu tada i o kakvim slikama ti pricas? i opet ponavljas svoje ne zanje povijesti da vi muslimani niste nastali poturcavanjem za vrijeme osmanlijskog carstva! do samo pokazuje tvoj intelekt. a da te pitam kada ...prikaži još! ti toliko kuran znas. jesi li siguran da u kuranu nigdje ne pise da treba ubiti svakoga tko nije musliman? ili hoces da ti ja citat vadim? sto se tice optuzbi koje navodis na moje ime. vidis ja se ne skrivam iza nkiova nego kazem sto mislim. ja tvrdim ono sto tvre i znanstvenici. sve su vjere lose, ali islam je nagora od svih!

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 13:57
    • Default avatar - kvarSistema

      kvarSistema: @Matej Vlada ako ti prelazak na Islam nazivaš poturčavanje to je tvoj problem jer isti ti koji su prešli na islam takvi kao ti su nazivali hereticima, dalje ja tebe ništa ne optužujem već samo zaključujem na osnovu činjenica koje ...prikaži još! ti izgovaraš, a kad smo kod znastvenika ili ti ga naučnika pogledaj broj naučnika koji su prešli na Islam i malo pročitaj koliko je taj isti Kur'an proizveo istraživača, matematičara, astronoma, doktora, hemičara itd. još u godinama kada su u tvojoj Europi pametne ljude spaljivali na lomačama i kako komentarišeš činjenicu da je ubijeni policajac bio na spisku pripadnika VRS-a koji je učesnik pokolja u Srebrenici?

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 14:09
    • Default avatar - Matej Vlada

      Matej Vlada: tko je on da uzima pravdu u ruke. eto tako kometiram. pa vi bosanski muslimani i muslimani na ovom podrucju ste nastali svirepim prelaskom na islam radi vrece brasna. eto, a ti sada govoris nesto o znastvenicima u islamu. pa ...prikaži još! da li si ti pri sebi. pa tvoj kuran tvrdi da se slana voda i pitka voda ne mogu pomjesati jer ju je bog tako naprvio! pa sada meni nije jasno kako sam ja to uspio nekoliko puta napraviti! sta tvoj kuran pise za one koji kazu da nisu vjernici vise da nisu muslimani. sta propisuje da im se uradi? a sta krscanstvo iz kojeg sam ja samovoljno izasao je meni porucilo? da sam dobrodosao nazad! ti usporedujes nesto od prije nekoliko stotina godina, ali vi ste kao etnicka skupina samo nazadovali od tog vremena dok su sve druge vjere razvijale se u skladu sa znanoscu! po tvome ti vjerujes u knjigu bajki da je muhamed letio na krilatom konju! smijesan si

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 14:59
    • Default avatar - kvarSistema

      kvarSistema: kad kažeš za dvije vode da se ne mješaju zapravo ti to mjesto na Zemlji postoji ako malo guglaš naćeš sigurno ali kako to onda da su muslimani to znali u vrijeme objave Kur'ana zapravo Kur'an je bio samo uputa ...prikaži još! i dokaz da se dvije tekućine različitih gustina ne mogu mješati, a znaš li da je svaki treći stanovnik planete zapravo musliman i da malo više pročitaj o otkrićima muslimanskih naučnika koje je zapad u to vrijeme kopirao i brojeve koje svakodnevno koristiš su arapski brojevi, kako je Kaba napravljena u zavisnoti od geografske širine i dužine te njihov omjer iznosi 1.618 ili tzv. zlatni omjer koji je ugrađen u svako živo biće a znaš li da je prva riječ objavljena u Kur'anu ikre što znači čitaj,uči ? Na sve te odgovore ti tvoji znastvenici ili naučnici nemaju odgovore

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 15:26
    • Default avatar - Matej Vlada

      Matej Vlada: Poštovani, Vaš komentar prekršio je pravilo broj 8 naših pravila komentiranja. Za ovaj prekršaj sankcija je lakša opomena. Trenutno imate 2 lake opomene i 0 težih opomena u posljednjih tjedan dana. Ako sakupite tri, vaš korisnički račun bit će privremeno blokiran.

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 16:56
    • Default avatar - kvarSistema

      kvarSistema: po tvojoj logici je moguće ulje pomješati sa vodom? a brojka muslimana je 1.6 milijardi pa ti vidi računaj!

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 17:09
    • Default avatar - Matej Vlada

      Matej Vlada: u tvom kuranu pise da se slana i slatka voda ne mjesaju. ja sam iskljucivo o tome govorio, a ne o ulju. 1.6 kazes!? pa mislim da si se malo preracunao!

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 17:34
    • Default avatar - Matej Vlada

      Matej Vlada: jer to znaci da je na svijetu 4,8 ljudi, a ja koliko sam prvojerio ima ih 9 milijardi. a ako ces brojati ljude krscana (znaci svi koji u kriz ima) ti je najvise!

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 17:37
    • Default avatar - kvarSistema

      kvarSistema: pa ista ti je logika i sa uljem ili bilo kojom drugom tečnošću valjda bi trebao znati da se dvije tekućine različitih gustina ne mogu miješati pa makar to bila slatka ili slana voda? kršćana imaš trenutno najviše ali natalitet ...prikaži još! opada tako da kao što sam već rekao jednom zapadnjaci više vole imati psa ili mačku nego dijete i nema šanse da na planeti trenutno ima 9 milijardi ljudi malo si se zeznuo jer pretpostavka je da će 2050. biti toliko

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 20:26
    • Default avatar - Matej Vlada

      Matej Vlada: statistiku nikada ne zeznem jer mi je struka! tako da si u krivu. ti hoces reci da slatka i slana se voda ne mjesaju??? svasta jer ja znam da sam ih ja mjesao i da je salinitet opao. tako da ...prikaži još! ti nije tocno sto pricas

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 23:44
    • Default avatar - kvarSistema

      kvarSistema: miješaju se samo ako imaju iste ili slične gustine u suprotnom se ne mogu miješati

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 23:59
    • Default avatar - Matej Vlada

      Matej Vlada: tvoja knjiga kze da se ne mjesaju

      Odgovori Srijeda, 29.04.2015. u 01:55
    • Default avatar - kvarSistema

      kvarSistema: tvoj problem je što shvataš površno a knjiga kaže da takvo nešto postoji na Zemlji tačnije da postoje dva mora ili vode jedno slatko drugo slano i da postoji granica između njih, a naučno postoji ti pycnocline zona

      Odgovori Srijeda, 29.04.2015. u 07:49
    • Default avatar - Matej Vlada

      Matej Vlada: pa vidis ti si tvrdio da tvoja knjiha ima samo jedno znacenje, a sada kazes da se mora tumaciti da bi bilo isprvno. ovi u maloci takoder tumace kako oni oce, ti kako ti hoces, a tvrdis da svi jednako ...prikaži još! islam tumace jer je sve na araprskom. tako da vidis da sam sebi skaces u usta. niti si upravu za mjesanje slane i slatke tekucine jer se mijesaju niti ostale stvari. lazljivci i teroristi.

      Odgovori Srijeda, 29.04.2015. u 13:00
    • Default avatar - kvarSistema

      kvarSistema: guglaj malo i uključi logiku!

      Odgovori Srijeda, 29.04.2015. u 13:29
    • Default avatar - Matej Vlada

      Matej Vlada: logicno je da sam ja bog ako ti kazes da nemozes pomjesati slanu i slatku vodu. logicno je i zdravoramzumski da kazem da je u najmanju ruku glupo reci da netko leti na krilatom konju. logicno je reci da je ...prikaži još! glupo da ti netko tupi o raju na nebesima, a vec smo bili tamo i imamo i satelite i sta ti sve ne i nigdje nismo nikoga vidjeli! ti mozes pokusavati okrenuti vodu na svoj mlin, ali svi znanstvenici koji se bave fizikom i filozofijom su rekli da su vjere glposti, a islam da je najokrutnija! sakacenje tijela maloj djeci, naredba da se ubije menvjernik i onaj koji nece da bude dio tok cirkusa islama, da je rat svet! mozes pokusavati napisati i reci sta hoces, ali imalo zdravorazumski da mislis vidio bi da nisi 110% u pravu!!! pises tu nesto o medicini, ali vasa islamaska pravila su to unazadila 1000 godina, pises o brojevima. ali vidis nigdje ne pise da su muslimani to napravili. pisemo ARAPSKIM brojkama. a sama nacionalnost nema veze sa religijom. pises gluposti o kojima nemas pojma!

      Odgovori Srijeda, 29.04.2015. u 16:50
    • Default avatar - kvarSistema

      kvarSistema: slaba ti je logika, a religiju su unazadili oni koji se opasaju bombama i odu pobiju nevine ljude zbog svojih nekih ideala pravdajući se vjerom jer ako malo bolje pogledaš onaj ISIL čemu svrha uništavanja muslimanske kulture, historije i raznih ...prikaži još! historijskih spomenika znači neko od njih ima za cilj da pobriše dokaze da su na tim područjima nekada živjeli muslimani a sve muslimane smatrati teroristima ti je isto kao i sve svećenike smatrati pedofilima i problem je u ljudima koji čitajući vjerske knjige sve shvataju na prvu i ne vežu i ne tumače određene stvari kako treba, a ti bi trebao imati malo širi pogled na svijet oko sebe

      Odgovori Srijeda, 29.04.2015. u 18:39
    • Default avatar - Matej Vlada

      Matej Vlada: pa ti si meni prije nekoliko tjedana rako da su svi muslimani teroristi jer ih novinari tako nazivaju. pa ja nebih rekao da su svecenici bolji od muslimana, ali svakako nisu ni gori. jer koliko ja znam u tvojoj vjeri ...prikaži još! i je jako ucestalo pravilo ugovaranje braka, a ako djete nece onda ga se kamenuje. a to je vecinom udavanje za starije muskarce, kao sto je dopustena i poligamija. kao sto svi koji nose bombe oko pojasa uzvikuju rijeci na arapskom prije pritiskanja crvenog gumbica. tako da jos jednom da ti ponovim da je islamska vjera najzatucanija i najgora i najokrutnija. jer eto i sam svi vidio da svoje stvari unistavate i brisete. jer i to sada kada si vidio i utvrdio, reci ces da je to napravila amerika, eu i zidovi!

      Odgovori Srijeda, 29.04.2015. u 20:37
    • Default avatar - kvarSistema

      kvarSistema: ne želim ja ništa reći da je neko drugi napravio ali one koji uništavaju muslimansku kulturnu baštinu sigurno ne mogu nazvati muslimanima, ugovaranje brakova je stvar tradicije nekog naroda i taj propis u islamu ne postoji već dvoje ljudi se ...prikaži još! mogu upoznati i vidjeti da li su jedno za drugo da li imaju iste ciljeve i mišljenja u životu tako da ti moram reći da si u krivu, a ovi što pritišću crvene gumbiće i raznose se žele da svoje lidere opravdaju vjerom jer normalan čovjek bilo koje vjere ili čak i ateista ne može se opasati dinamitom i otići ubiti na javnom mjestu i sa sobom ubiti još masu nedužnih ljudi i to predstavlja jedan vid zastrašivanja stanovništva jer da su borci borili bi se tamo gdje treba da se bore jer za mene njihov je čin kukavički i nimalo inteligentan

      Odgovori Srijeda, 29.04.2015. u 21:38
    • Default avatar - Matej Vlada

      Matej Vlada: e pa vidis. to si ti napisao sada i ne zvuci tako lose osim nekih opravdanja. recimo opravdavanje ugovorenih brakova koji si apsolutno nedopustivi, a preko 95% ih se dogada upravo u islamskim zemljama. te da te potsjetim ti si ...prikaži još! rekao da je ovaj ubio policajca jer je gledao kako mu ubijaju oca! pustena brada, klanjanje prema vehabijskim obicajima, uzvikivanje recenice kako je njegov bog velik. to je sve dokaz da je bio musliman. novine kazu da mu je ta osoba ubila oca. iako sumnjam da je bila ta osoba, ali ne mogu tvrditi jer ne raspolazem sa dovoljno cinjenica. isao je u to doba jer je smjena u policijskoj postaji samo sa jednim ciljem. od toliko policajajca on ubije prvog kojeg vidi i bas je tog prepoznao da jer je vidio kako mu je oca ubijao. a sta je sa ostalima na koje je pucao? tko je on da on odlucuje suditi? i da pitam malo tebe da li se ti icega sjecas do svoje 5-e godine zivota? jer ti si rekao da je isao osvetiti oca kojeg su mu pred ocima ubili! vidis, ti si isti kao on jer si mu dao obranu, azil, opravdanje. umjesto da si rekao da je neljudiski postupio i da treba pustiti sudovima to ili u slucaju vas vjernika (bilo koja vjeroispovijest) da mu vasi bogovi sude!

      Odgovori Srijeda, 29.04.2015. u 22:33
    • Default avatar - kvarSistema

      kvarSistema: što se tiče tih ugovorenih brakova to ti kažem ponovo da stvar tradicije nevezano za vjeru a ako pogledaš malo i na našim prostorima takva tradicija je ne tako davno postojala te takvi brakovi inače se sklapaju čisto radi imetka, ...prikaži još! što se tiče mladića koji je počinio zločin u Zvorniku i sam moraš priznati da su svi mediji jedva dočekali da se okarakteriše kao terorista dok npr. da je to napravio srbin ili hrvat odmah mi se pričalo da boluje od PTSP-a ili neke druge duševne bolesti, a dalje ja sam rekao da je mladiću ubijen otac od strane VRS-a ne da mu je policajac ubio oca i dalje kažem ko zna kakvih je taj mladić problema imao jer da neko ode u samoubilački napad baš mora biti ispranog mozga nekakvom ideologijom ili kakav suludi motiv postoji iza paravana i takvi fanatici ne trebaju ni u jednom društvu bez obzira na religiju. I nemoj misliti da ja njega želim opravdati i njegov zločin daleko od toga već samo želim ukazati na licemjernost današnjeg svijeta jer kad su nedavno ubijena tri tinejdžera muslimana u Americi to se zataškalo i to nije terorizam i ne može se zločin nekog muslimana smatrati odmah terorizmom dok takav isti zločin nekog drugog bi se smatrao tipa pomahnitalog manijaka ili depresivnog pilota.

      Odgovori Četvrtak, 30.04.2015. u 01:43
    • Default avatar - Matej Vlada

      Matej Vlada: pa sta hoces reci da ovo u zvorniku nije terorizam? mislim da kazes je ili nije. jer da malo probam viditi tvoj mentalni sklop! a ti brakovi koji se i danas tako sklapaju su u albaniji ili u zemljama di ...prikaži još! su u vecini muslimani. sto se tice amerike ti samo vidis uzu sliku da su to bili muslimani. da li vidis cime su se bavili!? svi imaju kao rat i mir debele dosje i onda policija im je trebala dati cvijece i zamolbu. tako njihov amandman im daje pravo da nose oruze i skoro svi ga i nose. pa ti onda vidi da li bi kao policajac i na najmanji nagovjestaj pucao. to sto su ubili muslimana i vjerojatno afro-amerikanca nije stvar terorizam i antiterorizma. pa da li ti citas koliko se ljudi tamo ubije od strane policije! pa ne pise se ni kada se ubije ateist ili neki vjernik. zato jer ne slusaju sta im policija kaze, a poslje su svi nevinasca. kao sto i ti pokusavas ovoga opravdati!

      Odgovori Četvrtak, 30.04.2015. u 18:30
    • Default avatar - kvarSistema

      kvarSistema: pa još nije niko preuzeo odgovornost za napad tj. nikakva teroristička organizacija ili nešto tako da za mene to nije terorizam dok se ne dokaže da jeste, za mene je to samo zločin kao i svaki drugi koji se naravno ...prikaži još! nije trebao i nije smio desiti jer motiv može biti bilo šta i to je potrebno jako dobro istražiti, kao na primjer što je nedavno u Češkoj ili Poljskoj čovjek otišao u restoran i pobio goste te je na kraju ispalo da je psihički nestabilan građanin i za mene je licemjerno bilo kakav zločin kojeg počini musliman nazivati terorizmom dok neko drugi neke druge vjere napravi nešto e to je onda samo zločin i nikom ništa. Čak su ovog mladića mediji prozvali i vehabijom spavačem jer nije se oblačio kao oni nije nosio bradu itd. mislim vidi se kuda im mašta ide. Moj mentalni sklop je takav da zna da su bilo kakvi zločini i prolijevanje krvi apsolutno nepotrebni te mislim da ne učimo dovoljno dobro jedni o drugima i tad se svodi na nepoštivanje a dalje to vodi ka suludim sukobima, dalje meni nikad neće smetati nikakva vjerska knjiga ili vjerska građevina te poštujem onog ko mene poštuje i mislim da je to sasvim realno.

      Odgovori Četvrtak, 30.04.2015. u 19:18
    • Default avatar - Matej Vlada

      Matej Vlada: mozete se svi vi ljutiti (krscani i muslimani), ali vjere su vam za mozak ispirati. dok god vjerujete knjigama koje stu oliko stare i ne napravite update biti cete zaostali. pa njegov rod je rekao da je bio se druzio ...prikaži još! sa vehabijama i da se klanjao na taj nacin. a sada ti kazes jedno, a onda drugo. branio si ga da je isao osvetiti oca jer su mu ga pred ocima ubili. pa sada kaze da se treba dokazati da je to bio. pa ako se je u dzamiji tako klanjao, prije tri godine poce pustati onu bradu na parove razbroj. sta se ne slazes da postoji sansa da je on jedan od vehabija!? sta se ne slazes da isis teroristicka sukipna i daj bilal bosnic i citavo to selo podrzavaju, regrutiraju i bore se zna se na kojoj strani. i danas ili sutra da policija ude u selo i pobije ih sve ili uhiti kako god hoces, ali meni draza prva opcija ti bi nasao razloga da ga branis!?

      Odgovori Nedjelja, 03.05.2015. u 00:43
    • Default avatar - kvarSistema

      kvarSistema: ja tebi samo hoću reći da je današnji svijet licemjeran i da će za novac ljudi uraditi sve, a što se tiče vjera moje mišljenje je to da se potpuno pogrešno tumače i zloupotrebljavaju, dalje ti što šalju druge na ...prikaži još! strana ratišta sigurno neće poslati svoju djecu tamo i ne postoji samo problem vehabija već i četnika koliko je njih samo otišlo na strana ratišta samo se o tome šuti a i vjera se danas puno miješa u politiku tj. indirektno djeluje na stanovništvo i ja ne želim nikog da branim već sam protiv toga da se nešto naziva islamski terorizam i da se svaka greška nekog muslimana smatra terorizmom jer zna se dobro šta znači i predstavlja terorizam i da iza bilo kakvog čina terorizma mora postojati nekakav interes.

      Odgovori Nedjelja, 03.05.2015. u 23:51
    • Default avatar - Matej Vlada

      Matej Vlada: mjesas vjeru i nacionalnost. pisalo se i pise se o borbama u ukrajini. a sto se tice terorizma znas da su i hrvati katolici bili osudeni u maerici kada su oteli avion da pokazu da sta se dogada na balkanu ...prikaži još! 90ih. odlezali za terorizam u americi. a ti nebi trebao skakati na svaku di se muslimanu dotaknu. jer i kada je pucao po americkoj ambasadi je bio terorizam, kada je ovo napravio je terorizam. onaj skandinavac je terorizam. terorizma ima puno oblika, ali ti tvrdis da muslimani ga ne rade!

      Odgovori Ponedjeljak, 04.05.2015. u 18:03
    • Default avatar - kvarSistema

      kvarSistema: ne mješam ja vjeru i naciju nikako ali zapravo prava realnost ti je na Balkanu takva da vjera određuje nacionalnost, ja ne skačem na svaku jer nekad se zna kad je terorizam a kad nije ali danas mediji ako neki ...prikaži još! tamo musliman napravi nešto odmah kreću ogromne sumnje oko terorizma ili nazivi tipa islamskim terorizmom a zna se dobro šta znači terorizam iza svakog takvog čina postoji neka pozadina neka grupa ljudi i neka luda ideologija koja ne prolazi na lijep način pa se koristi sila i zastrašivanje a zapravo to zastrašivanje i takvi napadi su kukavički jer samo čovjek ili grupa njih bez argumenata koristi silu da bi na kraju on ili oni bili u pravu te došli do nekih svojih ideoloških ciljeva

      Odgovori Ponedjeljak, 04.05.2015. u 23:44
  • Avatar Deleted user
    Deleted user

    Eto njih nama na pragu, kako su i nedavno rekli, šire Kalifat. E sada će biti "veselo" jer je to "bolestan" narod, tj njihovi ekstremisti.

    4 Ponedjeljak, 27.04.2015. u 20:39
    • Avatar doxy

      doxy: slazem se sa tobom

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 00:02
    • Avatar Pipi@

      Pipi@: Jeremy@ Islamisti su zlo! I ne postoji cijela nacija, nego cijeli zadrti nauk.

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 00:45
    • Default avatar - RexCroatorumTomislav

      RexCroatorumTomislav: al lupaju hrvati minuse.. nije in zao hrvata koji pate u bih od islamskog fundamentalizma. ali eto bitna je nasa unutarnja podjela na sdp i hdz pa ce se sdpovci smijati hrvatima u bosni kad im je tesko samo sto ...prikaži još! znaju da ovi iz blsne vecinski vise podrzavaju hdz... jer takav smo mi narod, brat na brata. Tuga i zalost, drugih rijeci stvarno nemam. trebali bi smo se stidjeti NIKAD BRAT NA BRATA

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 06:08
    • Default avatar - Matej Vlada

      Matej Vlada: ti bosnjaci (novonastali narod jer oni prije su se zvali muslimani) nisu dobar narod. jer da jesu u bih bi dopustili treci entitet. a ovako ga ne daju koliko sam ja informirani i samim time hrvati u bih su gradani drugog reda.

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 06:26
  • Default avatar - Sinusan12345
    Sinusan12345

    Koji to sklop mora biti u glavi. Što nije u parlament upao.

    1 Ponedjeljak, 27.04.2015. u 20:36
  • Default avatar - Americka_pita
    Americka_pita

    stigli isilovci i u bosnu

    12 Ponedjeljak, 27.04.2015. u 20:34
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Što stigli, pa tamo su već godinama.

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 20:42
    • Default avatar - Americka_pita

      Americka_pita: hahaha bome si u pravu

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 21:40
    • Default avatar - Zagor te-nej

      Zagor te-nej: Godinama pobro godinama ćure i čekaju neznam kakav je to i koliko zaostao mentalni sklop

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 22:18
    • Default avatar - Calima

      Calima: a svi se prave kao da neznaju za njih.

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 22:26
    • Default avatar - VelezMostar

      VelezMostar: Poštovani, Vaš komentar prekršio je pravilo broj 8 naših pravila komentiranja. Za ovaj prekršaj sankcija je lakša opomena. Trenutno imate 2 lake opomene i 1 težu opomenu u posljednjih tjedan dana. Ako sakupite tri, vaš korisnički račun bit će privremeno blokiran.

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 23:24
    • Default avatar - Calima

      Calima: V ...haha dobro je imati respekt!

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 23:32
    • Avatar Sicma

      Sicma: Islovci izgleda a jesu a četnici? šta je sa njima?

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 23:46
    • Avatar Pipi@

      Pipi@: Bozikovina@ Nema respekta! Koji si ti papak?

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 23:48
    • Default avatar - RexCroatorumTomislav

      RexCroatorumTomislav: @tomislav koji klub? NEMA VISE VELEZA NI.......

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 05:21
    • Default avatar - Matej Vlada

      Matej Vlada: vidi veleza i sicmu. branitelje terorista. pa sto ste vi na ovom portalu. nemate svojih. velez koji su hrvati u bih opasni? oni sto im nedate prava i treci entitet

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 06:34
    • Default avatar - TomislavLazic

      TomislavLazic: Poštovani, Vaš komentar prekršio je pravilo broj 5 naših pravila komentiranja. Za ovaj prekršaj sankcija je lakša opomena. Trenutno imate 1 laku opomenu i 0 težih opomena u posljednjih tjedan dana. Ako sakupite tri, vaš korisnički račun bit će privremeno blokiran.

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 14:59
    • Default avatar - Calima

      Calima: zecice takodjer!?

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 16:06
  • Default avatar - Nick1
    Nick1

    Kolko god mi imali problema u Hrvatskoj, u BiH je puno gore. Najviše mi je žao naših Hrvata koji su u pojedinim mjestima maltretirani od strane Muslimana. Za dobrobit Hrvata, Srba i Muslimana potreban je još jedan entitet ili raspad ...prikaži još! države. Ovo ne može više tako.

    56 Ponedjeljak, 27.04.2015. u 22:21
    • Default avatar - AdisVarcar

      AdisVarcar: ne lupetaj

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 22:24
    • Default avatar - AljošaKapulica

      AljošaKapulica: Bit će opet Herceg Bosna HR-HB!

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 22:27
    • Default avatar - Nick1

      Nick1: Adise molim te, ne lupetaj ti. Ime i datum učlanjenja na ovu stranicu ti sve govori. Ti si jedan od Izetbegovićevih fanova koji služi samo da na društvenim mrežama širi bošnjački unitarizam.

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 22:28
    • Default avatar - Nick1

      Nick1: Tako je, ne treba zaboraviti da trećina Hrvata ima korijene iz Hercegovine. Trebamo štiti svoju braću i podržati ih u njihovoj borbi za ravnopravnost jer se moramo sjetiti da je dobar dio branitelja upravo došao iz Herceg-Bosne 91 kako bi ...prikaži još! branio Vukovar i ostala područja.

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 22:30
    • Default avatar - kawasaki_tg

      kawasaki_tg: bravo Nick1 svaka ti cast

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 22:53
    • Default avatar - kvarSistema

      kvarSistema: @ŠTAE može samo biti Herceg bez Bosna jer Bosna pripada bošnjacima ili bošnjanima te na Bosnu nikad nisu hrvati ni srbi polagali ikakvo pravo

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 23:05
    • Default avatar - VelezMostar

      VelezMostar: Poštovani, Vaš komentar prekršio je pravilo broj 8 naših pravila komentiranja. Za ovaj prekršaj sankcija je lakša opomena. Trenutno imate 1 laku opomenu i 1 težu opomenu u posljednjih tjedan dana. Ako sakupite tri, vaš korisnički račun bit će privremeno blokiran.

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 23:09
    • Default avatar - AljošaKapulica

      AljošaKapulica: Nek bude Hrvatska Republika Hercegovina, još bolje... Da mi je i to doživit

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 23:09
    • Default avatar - AljošaKapulica

      AljošaKapulica: Šta je vehležovac? Jesi ponosan na ove tvoje, neznam ni kako bi ih nazvao. Imaju više djela od Augusta Šenoe

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 23:12
    • Default avatar - Nick1

      Nick1: VeležMostar aj molim te prestani sa širenjem bošnjačkog unitarizma na portalima. Puna mi je kapa vas Bošnjaka. U ratu ste nas uplakani tražili za pomoć, primili smo vas i obranili, a sad nas protjerujete i mrzite. @ŠTAE doživiti ćemo Herceg ...prikaži još! Bosnu kad tad, rađe bi u BiH surađivao sa Dodikom nego sa balijama.

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 23:13
    • Default avatar - VelezMostar

      VelezMostar: O cemu vi?Na koje moje?

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 23:13
    • Default avatar - kvarSistema

      kvarSistema: @ŠTAE trebalo bi sve te islamiste, ustaše i četnike na Goli otok i dati im kakvog oružja nek ratuju između sebe, a to za Hercegovinu teško da ćeš doživjeti jer hrvata u BiH imaš oko 500 000

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 23:15
    • Default avatar - VelezMostar

      VelezMostar: Ja sirim mrznju a vi u mojoj drzavi mislite stvarat novu drzavu????

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 23:15
    • Default avatar - VelezMostar

      VelezMostar: Dok je mene zivog i svih bosnjaka u bih nikakve hrhb nece biti!Vi ste opaasniji od isila!

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 23:16
    • Default avatar - Nick1

      Nick1: Velez. Ti si najbolji primjer običnog bošnjaka. Prava vjetrenjača, malo ste sa Srbima, malo sa nama, a oboje nas mrzite iz dna duše. Srbi su vas prokužili davnih dana, mi smo malo kasnije, ali doći će i naše vrijeme.

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 23:17
    • Default avatar - kvarSistema

      kvarSistema: @Nick1 ne mrze vas bošnjaci već vi mrzite bošnjake čisto zbog toga što su muslimani

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 23:18
    • Default avatar - Nick1

      Nick1: @kvarSistema. Pa jel ti znaš šta je 500 000? 14,7% te države. Nijemaca je u Belgiji 0.7% i imaju svoju RTV, službeni jezik i svoju zajednicu. Ako oni mogu, mi ćemo još lakše.

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 23:20
    • Default avatar - kawasaki_tg

      kawasaki_tg: Poštovani, Vaš komentar prekršio je pravilo broj 8 naših pravila komentiranja. Za ovaj prekršaj sankcija je lakša opomena. Trenutno imate 1 laku opomenu i 0 težih opomena u posljednjih tjedan dana. Ako sakupite tri, vaš korisnički račun bit će privremeno blokiran.

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 23:21
    • Default avatar - kawasaki_tg

      kawasaki_tg: a ti velez mostar imas posebne pozdrave tebi je hebem pogotovo

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 23:22
    • Default avatar - VelezMostar

      VelezMostar: Ma sta cete vi??Kada cete dobit hrhb...necete jos za 500 godina.Tko poduzima ista da dobijete hrhb??U hrvatskoj ljude bas briga za to...znaci nemate ni podrsku vlastitog naroda!!!Price za malu djecu!

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 23:22
    • Default avatar - Nick1

      Nick1: @kvarSistema Možeš li mi molim te reći koji vi kada si rekao vi mrzite bošnjake? Hrvati ne mrze nikoga, mi samo hoćemo ravnopravnost.

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 23:23
    • Default avatar - VelezMostar

      VelezMostar: Kultura na nivou...

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 23:24
    • Default avatar - kvarSistema

      kvarSistema: @Nick1 a jel ti znaš šta je 1.6 miliona bošnjaka samo živi u BiH a još toliko van BiH, a zapitaj se koliko još bošnjaka ima domovnicu ili dvojno državljanstvo ? Vi hoćete ravnopravnost a zapravo ste genocidan narod kao ...prikaži još! i srbi jer ste pobili i raselili preko milion srba i muslimana u II svjetskom ratu a to isto su ponovili srbi u zadnjem ? I hoćeš da kažeš da ste vi neki mirotvorci ?

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 23:25
    • Default avatar - Nick1

      Nick1: Velez, pa nitko nije toliko glup da kaže javno šta radi. Zna se dobro tko i šta radi na HrHB i zna se i da će do toga doći. A vi bošnjaci ste mi najfascinantiji narod na svijetu, toliko volite ...prikaži još! mijenjat svoje ime, zastavu i himnu. Kao da nemate nikakvu povijest.

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 23:25
    • Default avatar - VelezMostar

      VelezMostar: Pa imate ravnopravnost...nikad hrhb nece biti.Vidis da je "vas" narod u RH briga za to...pusti price.Prihvati to da je BIh tvoja zemlja!

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 23:26
    • Default avatar - Nick1

      Nick1: @kvarSistema vau 1.6 milion, jako puno. Ima vas ko jedan grad u Kini. Vani vas ukupno ima + 1 milion. Aj malo provjeri koliko ima Hrvata u Hrvatskoj i vani. Ima nas 3 puta više nego vas.

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 23:27
    • Default avatar - kvarSistema

      kvarSistema: @Nick1 nemamo historiju ? Mislim da bi trebao dosta toga čitati i čitati jer hrvati su ti zapravo mađari ako nisi znao i veze nemate sa današnjom Hrvatskom

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 23:28
    • Default avatar - Nick1

      Nick1: Velez - BiH moja zemlja, hahaha. Kao prvo ja ne živim u BiH nego u Hrvatskoj. Kao drugo ja sam čisti primjer Hrvata koji se interesira za pitanje u BiH. Kao 3. Hrvati BiH nemaju ravnopravnost u BiH. 4. Zašto ...prikaži još! vi Bošnjaci dolazite na Hrvatske portale provocirati Hrvate?

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 23:30
    • Default avatar - kawasaki_tg

      kawasaki_tg: Poštovani, Vaš komentar prekršio je pravilo broj 8 naših pravila komentiranja. Za ovaj prekršaj sankcija je lakša opomena. Ovo vam je treća lakša opomena u posljednjih tjedan dana te smo zbog toga blokirali vaš korisnički račun na rok od 24 ...prikaži još! sata. Bit će vam ponovno dostupan za 24 sata.

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 23:31
    • Default avatar - kvarSistema

      kvarSistema: dolazimo zato što vi pišete svašta o nama a mi znamo kako vam začepiti usta !

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 23:31
    • Avatar korana

      korana: Nik 1,Kawasaki_tg @,stvarno po vašim kmentarima ne vidim razliku između Vas i ove budale što je ovo napravio u Zvorniku,samo Vi ili nemate .....,da šta uradite ,al ujedno i puno je i bolje da nemate i za Vas i za Vaše susjede.

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 23:32
    • Default avatar - AljošaKapulica

      AljošaKapulica: Vehlez znamo mi dobro kako se odnose Hrvati iz Hrvatske prema nama. Takozvanu BiH su ameri stvorili. Ta država ne postoji. Vi sve naše ubirete sebi gore u Sarajevo. Od turizma najviše. Samo kroz Međugorje godišnje prođe 6 miliona turista. ...prikaži još! Di idu pare? A ljudi vaši iz Zenice ovamo rade, mi ih hranimo. Ja bi se pokrio po ušima da sam na tvom mjestu

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 23:32
    • Default avatar - Nick1

      Nick1: @kvarSistema - mi mađari, pa ja ne vidim da mi prričamo bilo kojim ugro finskim jezikom. Ja ne vidim da niti jedan stari spomenik u Hrvatskoj na mađarskom. Vi Bošnjaci ste poturice. 1715. kada ste napali Sinj bilo vas je ...prikaži još! 70 000. Niste dugo imali kontakt sa Hrvatskom pa ste malo izgubili taj osjećaj. Benjamin Kallay je stvorio tkz. naciju Bošnjaka za vrijeme AU. Vi u BiH učite lažnu povijest. Niti jedan dokument tijekom srednjeg vijeka ne spominje Bošnjake. Vi ste Turci, zato i slavite dan turkog dijeteta.

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 23:33
    • Default avatar - kvarSistema

      kvarSistema: @kawasaki_tg stavi sebi Kawasaki Ninja-u na radnu površinu i pari oči nisu za tebe ove teme za raspravu jer si još balavac

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 23:33
    • Default avatar - VelezMostar

      VelezMostar: Ja provociram??A sta vi radite??Zelite djelit BiH na nekakvu RS i Hrhb!!Sta je to??Shvati da je BiH cjelovita i priznata drzava a svi smo mi jedan narod koji treba djelovati zajedno i zajedno se boriti za bolje sutra!Ja nemam nikakvu ...prikaži još! namjeru provocirat nikoga...niti sam ikada to ucinio,nego sam uvijek istinu pisao samo sto se ta istina nikome ne svidja!Ali doci ce dan kada cete svi oci otvoriti!

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 23:33
    • Default avatar - kawasaki_tg

      kawasaki_tg: uzmi sebi sarajevo popisam ti se na njega,a nase se hercegovine okanite

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 23:36
    • Default avatar - Nick1

      Nick1: Mi ne želimo dijeliti BiH. Mi želimo da BiH uspije kao zajednica triju naroda. Ako vi želite opstanak BiH dajte Hrvatima entitet i neće biti nikakvog odjcepljenja.

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 23:36
    • Default avatar - VelezMostar

      VelezMostar: Biste li jos da se hrhb pripoji RH?Imate li i muzicku??

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 23:38
    • Default avatar - kawasaki_tg

      kawasaki_tg: Poštovani, Vaš komentar prekršio je pravilo broj 8 naših pravila komentiranja. Za ovaj prekršaj sankcija je lakša opomena. Trenutno imate 1 laku opomenu i 0 težih opomena u posljednjih tjedan dana. Ako sakupite tri, vaš korisnički račun bit će privremeno blokiran.

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 23:40
    • Default avatar - kvarSistema

      kvarSistema: @Nick1 eto vidiš da si neznalica zapravo Hrvatska ti u srednjem vijeku nije ni postojala jer ste bili pod okriljem mađarskog kralja dok je Bosna postojala i imala svoje granice te su se građani Bosne izjašnjavali kao bošnjanini, rekao si ...prikaži još! nemamo historiju kako to da je nemamo kad imamo pismo bosančicu bez koje ti sad uz dodatak turcizama i orjentalizama ne bi znao govoriti ! A AU je zabranila bosanski jezik te ga preimenovala u srpsko-hrvatski jer se tek tad probudila nacionalna svijest hrvata i srba te zapravo bivša SFRJ je kao službeni jezik imala bosanski jezik ili ti ga srpsko-hrvatski a i to je bio uzaludni pokušaj hrvata i srba da progutaju bosansku historiju i kulturu jer ste vi zapravo došlje na Balkan

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 23:40
    • Default avatar - VelezMostar

      VelezMostar: Na bosnjackom jeziku je muzicka...

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 23:41
    • Default avatar - kvarSistema

      kvarSistema: @VelezMostar nije bošnjačkom jer to ne postoji već na najbogatijem jeziku ovih prostora Bosanskom jeziku !

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 23:43
    • Default avatar - kawasaki_tg

      kawasaki_tg: samo vi provocirajte ubrzo cete opet trazit azil po svedskoj norveskoj i tako to

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 23:47
    • Avatar Sicma

      Sicma: Ja mislim da je bolje da se Dalmacija odcjepi od Hrvatske?

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 23:47
    • Default avatar - kvarSistema

      kvarSistema: ja mislim da Istru i Dalmaciju treba vratiti Talijanima ?

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 23:48
    • Avatar korana

      korana: **** Admin **** : Poštovani, ukoliko mislite da bi se određeni komentar trebao ukloniti jer je neprimjeren ili je SPAM, označite ga zastavicom. Lp

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 23:51
    • Default avatar - kawasaki_tg

      kawasaki_tg: vidis da ni vi ne znate koji jezik koristite bosnjacki ili bosanski,bosanac,bosnjak ili balija,oooo morat cete malo na instrukcije u hrvatsku,ah da zapravo vecina vas je tamo,da nije hrvata iz hrvatske i iz herceg bosne nebi imali sta jest,posto vam ...prikaži još! dajem kruh tako sto zaradjujete kod nas

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 23:52
    • Default avatar - kvarSistema

      kvarSistema: @kawasaki_tg ako si imalo školovan trebao bi znati da je Bosanski jezik, dalje bosanci su ti inače izgradili pola Hrvatske ali to ti je genetski kod nas jer imamo i piramide stare 30000 godina, a kao što rekoh za Herceg ...prikaži još! Bosnu ona ti je geografska regija Bosne a to znači da ona nije vaša već naša bosanska tako da ste tu sami sebe zeznuli

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 23:57
    • Default avatar - kawasaki_tg

      kawasaki_tg: skolovaniji sam od tebe bar 3 puta,a vidim ti i velez se nemozete sa se dogovorite jel bosanski il bosnjacki hahahha

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 00:03
    • Default avatar - kvarSistema

      kvarSistema: @kawasaki_tg hahhaha vidim kako si školovan gramatika nije jača strana ?

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 00:08
    • Avatar Linz

      Linz: Dajte djeco za Boga miloga smirite se, ajde na spavanje. a ti suzuki_gt ........nema to smisla !!!

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 01:18
    • Default avatar - RexCroatorumTomislav

      RexCroatorumTomislav: al lupaju hrvati minuse.. nije im zao hrvata koji pate u bih od islamskih fundamentalista. ali eto, bitnije su nase unutarnje podjele na sdp i hdz pa ce sdpovci se smijati hrvatima u bosni kad im je tesko samo sto ...prikaži još! znaju da ovi iz bosne vecinski vise podrzavaju hdz... jer takav smo mi narod, tuga i zalost drugih rijeci stvarno nemam

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 05:56
    • Default avatar - cro95

      cro95: Zalosno sto Hrvati ne vide sto sve Hrvati u BiH trpe...nacionalna opredijeljenost uvjetuje vecinom posao, pozdravi u instucijama su redovito vjerski cime se ne uvazava ni jedna strana osim muslimanske, za bajram se ne ide dva dana (zatvoren fakultet za ...prikaži još! sve), a na uskrsni ponedjeljak kolokviji, degradacija zbog toga sto si hrvat, svakodnevni prizori ninji i bradatih "mirotvoraca" su samo opis jednog normalnog dana u BiH ocima hrvatice...nitko nije izrekao vise istine no thompson u svojoj "Bosni"...momentalni lijek protiv ovih bolesti je slusanje "Moje domivine", "Dajem ti srce", "Lupi petama".

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 06:14
    • Default avatar - Božur

      Božur: Kawasaki i Nick1, bolje da sjednete i malo ponovite pravopis maternjeg, hrvatskog jezika, jer se negacija uz glagole piše odvojeno, ne bi, ne može, ne zna itd..., umijesto što lupetate o tuđoj domovini gluposti...hoćete primiti ove sve ugrožene Rvate iz ...prikaži još! BiH kod vas u zagreb, ali da ih zaposlite i date im svu ravnopravnost, bez da im iza leđa pričate da su seljaci, došlje,da nose bijele čarape, troše novce iz vašeg proračuna i sl....ok? Primate ih pod ovim uvjetima?

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 09:03
    • Avatar korana

      korana: ADMINE, ma znam , al bih većinu ovdje onda trebalo označiti da su neprimjernog i uvredljivog sadržaja

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 09:11
    • Default avatar - Nick1

      Nick1: @korana Možeš li mi molim te reći što je ovdje uvredljivog sadržaja? Odmah treba nešto brisati što se ne slaže sa tvojim pogledom na svijet? Ovo ovdje je samo mirna rasprava.

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 16:58
  • Avatar yocko
    yocko

    Taj je iz Maoće..

    4 Ponedjeljak, 27.04.2015. u 20:37
  • Default avatar - žuti mravi
    žuti mravi

    Pocelo je!

    2 Ponedjeljak, 27.04.2015. u 20:52
  • Default avatar - alo alo
    alo alo

    Problem je što to nije susjedstvo, to je praktično kod nas! Kako su samo te vehabije prihvacene od strane bh muslimana, prosto nevjerojatno!

    1 Ponedjeljak, 27.04.2015. u 22:01
    • Default avatar - Tz75_1

      Tz75_1: Isto kao I ustase od strane (nazalost) vecine Hrvata u Bosni. Isto sranje drugo pakovanje.

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 08:34
  • Default avatar - Domino
    Domino

    Jel VeležMostar?

    Ponedjeljak, 27.04.2015. u 21:36
  • Default avatar - dccro
    dccro

    Teroristi koji imaju svaku vrstu podrške od bošnjačke izvršne vlasti u BiH. Nedopustivo je da se takvi pokreti razvijaju u srcu Europe.

    Ponedjeljak, 27.04.2015. u 21:00
  • Avatar ObjektivniPromatrac
    ObjektivniPromatrac

    Bosna je devedesetih pruzila ruku vragu, posegnuvsi za ektremistima. Kao sto neke stvari nisu zavrsene 45ete, tako nece biti kraja nekim stvarima ni nakon rata devedesetih. Buducnost bosne a s njom i regije je zapecacena. Najgore je sto ektremiste uvezose ...prikaži još! poturceni srbi i hrvati. Balkan je davno pljunuo sam na sebe a takav ce i ostati. Jedan moj susjed jednom rece. Ne trazi vrag covjeka nego covjek vraga. Sto su trazili, to su i dobili.

    Ponedjeljak, 27.04.2015. u 22:17
  • Default avatar - Velikaya_Horvatiya
    Velikaya_Horvatiya

    ''SDA neće da otvori ni priču o tajnim fondovima i kada sam jednom to pokušao, kad me nisu zadavili. To su milijarde dolara bez tragova koji se možda čak i koriste za financiranje aktivnosti Islamske države u BiH. Islamska država ...prikaži još! je već prisutna u BiH i tu ima svoje ljude'', rekao je Kebo istaknuvši kako SDA nema hrabrosti da otkrije mnoga pitanja kao što su "tko je doveo mudžahedine u BiH".

    Ponedjeljak, 27.04.2015. u 21:19
  • Default avatar - Velikaya_Horvatiya
    Velikaya_Horvatiya

    BH Muslimani divljaju jer im je vođa Islamske države Abu Bakr al-Bagdadi države preminuo, i u 23% su zastave na pola koplja

    11 Ponedjeljak, 27.04.2015. u 21:17
    • Default avatar - torcida_dinamo

      torcida_dinamo: Poštovani, Vaš komentar prekršio je pravilo broj 2 naših pravila komentiranja. Za ovaj prekršaj sankcija je teža opomena. Trenutno imate 1 laku opomenu i 1 težu opomenu u posljednjih tjedan dana. Ako sakupite tri, vaš korisnički račun bit će privremeno blokiran.

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 22:45
    • Default avatar - noname55

      noname55: ovo za Bakra nije potvrdjeno vec se par puta tvrdilo da je gotov a isto tako sumnjam da pobornici ISIL-a uopce smiju staviti tu svoju zastavu na pola koplja isto kao sto se ne smije ni saudijska.

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 23:00
    • Default avatar - VelezMostar

      VelezMostar: O cemu ti pricas?Kakve zastave na pola koplja??

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 23:05
    • Default avatar - torcida_dinamo

      torcida_dinamo: Poštovani, Vaš komentar prekršio je pravilo broj 8 naših pravila komentiranja. Za ovaj prekršaj sankcija je lakša opomena. Trenutno imate 2 lake opomene i 1 težu opomenu u posljednjih tjedan dana. Ako sakupite tri, vaš korisnički račun bit će privremeno blokiran.

      Odgovori Ponedjeljak, 27.04.2015. u 23:21
    • Avatar no_name_7

      no_name_7: Kad si vec kod njega, Abu Bakr je zapravo zidov, pravim imenom Shimon Eliot, inace po zanimanju Mossadov agent ! ISIL je stvoren od njihove strane u suradnji sa CIA-om kako bi jos vise destabilizirali regiju posto nisu uspjeli srusiti ...prikaži još! Assada u Siriji... Također oni su im bitan kotacic u ostvarivanju njihovog cilja, a to je 3. svjetski rat kojeg mi ostali ljudi ne smijemo i necemo dopistiti !

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 00:49
    • Avatar ZionTrain

      ZionTrain: @noname džaba pričat, ovdje ti samo pali spika muslimani, ustaše i četnici, a činjenice koje si ti iznio se redovito ubacuju u kategoriju izjava 'napušenih idiota' kojima je sve teorija zavjere. e pa ljudi moji dragi bilo bi vrijeme da ...prikaži još! se raja napokon nauči dvaput razmisliti o nečem što čuje na televiziji, pročita u novinama ili portalima. doživjesmo takav svijet gdje novac i monetarni interesi ne prežu od ničega, ali baš ničega, nije vise sveto ni sveto pismo a borami ni kuran, jer religije postadoše ništa drugo nego fino podmazan i tradicijom opravdan instrument razhebavanja čitavog svijeta. ljudi su sljepi pored zdravih očiju i mogu razumjeti zašto većina ljudi tako slasno jede serviranu i izrežiranu istinu, no isto tako znam postoje ljudi koji se ne daju zavarati i da se rađaju generacije koje sve manje vjeruju da dva aviona mogu srušiti tri nebodera, da američka vojna mašinerija pogonjena bilijardama dolara (godišnje!) ne može sravniti sa zemljom nekoliko desetaka tisuća 'krvoločnih islamista'...isto tako znam da na u ovom dijelu planeta ne postoji plodnije tlo od BiH za inicirati kaos, i stvarno mislim da je nažalost samo pitanje vremena kad ce nam ova jadna i napaćena zemlja opet postat udarna vijest diljem svijeta.

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 01:39
    • Default avatar - Velikaya_Horvatiya

      Velikaya_Horvatiya: no:name7 postedi me tih gluposti

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 07:06
    • Default avatar - Velikaya_Horvatiya

      Velikaya_Horvatiya: opet urota protiv vas balija iz Trokutistana, procitana ste knjiga od svih

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 07:07
    • Default avatar - talijan10

      talijan10: koji si ti dron.

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 07:23
    • Avatar ZionTrain

      ZionTrain: haha velikaya dronina

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 11:41
    • Avatar no_name_7

      no_name_7: ZionTrain svaka cast na postu, potpisujem svaku sto si napisao... A tebi VH mogu se samo smijati i cuditi tvom ispranom mozgu ! To sto sam napisao ces automatski proglasit gluposcu, a ono sto ti mediji svaki dan serviraju cez ...prikaži još! uzeti za apsulutnu istinu ha ? Ma bravo, svaka cast i tebi i tvom kritickom razmisljanju kojeg uopce nemas ! Inace ja sam Hrvat po nacionalnosti i katolik po vjeroispovjesti, ali covjek koji ne moze gledati demoniziranje jedne religije na racun onog sto rade zapadni placenici... Treba uprt prst u prave krivce i nikako ne generalizirati i blatiti sve muslimane zbog zlocina pojedinaca, ciji vrhovni vođa usput receno nema veze sa Islamom !

      Odgovori Četvrtak, 30.04.2015. u 17:20
  • Default avatar - buduci premijer
    buduci premijer

    Mislim da ce Hrvate razjedinjene na sdp i hdz jedino borba protiv ISIL-a na pragu Hrvatske ujediniti.

    2 Ponedjeljak, 27.04.2015. u 22:32
  • Avatar gvandamar
    gvandamar

    pocelo je pocelo...

    2 Ponedjeljak, 27.04.2015. u 20:29
  • Default avatar - blablablam
    blablablam

    nikad mira u Bosni...jos im je samo terorizam falio..

    Ponedjeljak, 27.04.2015. u 22:37
  • Default avatar - Velikaya_Horvatiya
    Velikaya_Horvatiya

    Süddeutsche Zeitung: BiH pred raspadom, zemlja puna oružja i islamista Zbog etničkih podjela u BiH, središnjim institucijama prijeti raspad, piše jedan od najuglednijih njemačkih dnevnih listova “Süddeutsche Zeitung” iz Minhena u uredničkom komentaru povodom prošlotjedne posjete Sarajevu Franka Waltea Steinmeiera, ...prikaži još! ministra vanjskih poslova Njemačke, i Philipa Hammonda, britanskog ministra vanjskih poslova. “Iza tog apela nije stajala samo namjera da se pomogne Balkanu. Obojica su zabrinuti zbog eventualnih posljedica raspada u zemlji u kojoj su institucije ionako slabe, a koja je puna oružja, organiziranog kriminala i islamista koji su sve više spremni na nasilje”, piše list.

    2 Ponedjeljak, 27.04.2015. u 21:18
  • Default avatar - AljošaKapulica
    AljošaKapulica

    Iz prve ruke znam da je ta SIPA prije par godina kad je bio napad na Američku ambasadu u Sarajevu čekala zeleno svjetlo da ih sve pobiju u Maoči (bili su na ulazu u selo). U zadnji tren je akcija ...prikaži još! otkazana. Zašto, neznam

    4 Ponedjeljak, 27.04.2015. u 22:06
    • Default avatar - Brckoboy Armel

      Brckoboy Armel: iz prve ruke si se zajebo i to posteno..vjeruj

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 00:54
    • Default avatar - Herceg-Bosna 99

      Herceg-Bosna 99: armele, sve mi vise licis na mladog vehabiju

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 01:35
    • Default avatar - Brckoboy Armel

      Brckoboy Armel: dobro si rekao LICIM ti..znaci pisi propalo..kratko jasno komentar koji je ostavio STAE@ nit je relevantan niti istinit...ja koji zivim valjda 20tak kilometara od tog sela znam bolje...dosta je deinformacija

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 01:39
    • Default avatar - Matej Vlada

      Matej Vlada: pa znao bi on da su ih htjeli pobiti. po njegovim postovima se vidi da je on PR vehabija

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 06:31
  • Avatar stočar
    stočar

    To je sada sretan čovjek,ode on u raj među 70 njumferica.

    2 Ponedjeljak, 27.04.2015. u 21:24
    • Avatar caliper

      caliper: Džaba mu dok god su sve junferice!

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 03:18
    • Default avatar - sokoloko

      sokoloko: Sta mu vredi kad nemaju pojma o zanatu. Bolje da je na ulasku platio koju starletu ima ih mnogo, ahahahahahh Tada bi bio sretan ovako je dzaba izginuo ahahahahhahahahah. Bolesnici turski

      Odgovori Utorak, 28.04.2015. u 10:31
  • Avatar kokaza5
    kokaza5

    Bojim se, toga će biti sve više.

    Ponedjeljak, 27.04.2015. u 22:46
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message