Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Strava na ulici u Trilju: Dječak je izbo majku po vratu i glavi!

Policija nam je mogla potvrditi da su dobili dojavu i na terenu, prema prvim informacijama, pronašli ženu s teškim ozljedama. Prevezli su je u bolnicu i u kritičnom je stanju

Komentari 247 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar Leo Arcibald
    Leo Arcibald

    Eee kad na roditelja dignes ruku znaj da ti nema pomoci.

    8 Utorak, 26.02.2019. u 18:53
  • Avatar Streptomicin
    Streptomicin

    Hrani pašče da te ujede

    1 Utorak, 26.02.2019. u 18:26
    • Avatar teaa

      teaa: Pas ce tesko ugrist ruku koja ga hrani, covjek itekako. Jos je posebno zastrasujuce sto se radi o djetetu.

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 00:39
  • Avatar _Varešak_
    _Varešak_

    Što se to dešava sa narodom ?

    18 Utorak, 26.02.2019. u 18:37
    • Default avatar - laky03348

      laky03348: narod je posve pukao,i svatko radi što želi,,jer u RH nema ni sudova ni nikakvih institucija koja bi ih dobro kaznila,,pa evo gledaj slućaj daruvarac,skoro ubio djevojku,i slobodno šeta Zadrom,,a koliko još ima takvih,,pa mladi vide da nam je država ...prikaži još! i sve otišlo u pm,i nićega se ne boje,rade što žele.

      Odgovori Utorak, 26.02.2019. u 18:43
    • Avatar _Varešak_

      _Varešak_: Nije to samo u RH nego u skoro svim državama nastalim raspadom ex države.

      Odgovori Utorak, 26.02.2019. u 18:46
    • Default avatar - Bozzo_o1

      Bozzo_o1: Pa u Sloveniji toga nema. Dok s druge strane...Hrvate peru j...ni kompleksi...Kao mi nismo Balkan ni geografski ni mentalno. Haha. ma da, Mala zemljica od 4 milje stanovnika di svaki...ali baš svaki hebeni dan čitaš o nekom nasilju..A vrhunac je ...prikaži još! kad se prenese neka vijest iz Srbije ili Francuske ili Amerike...e onda komentatori dožive vrhunac...haha :))

      Odgovori Utorak, 26.02.2019. u 19:09
    • Default avatar - cupakabra2

      cupakabra2: https://www.index.hr/vijesti/clanak/zlocin-u-sloveniji-bratu-i-baki-odrubio-glavu-stavio-ih-u-uzarenu-pec-pa-pozvao-policiju/958419.aspx ma jok.. nema toga u sloveniji..

      Odgovori Utorak, 26.02.2019. u 21:03
    • Default avatar - Bozzo_o1

      Bozzo_o1: Vijest je dragi moj iz 2017...te davne godine i ova naša država se činila koliko toliko u redu...zadnjih dana, eto ove godine 2019 toliko vijesti i još mnogo više kod nas..!!

      Odgovori Utorak, 26.02.2019. u 21:09
    • Default avatar - cupakabra2

      cupakabra2: davneee..?? prije godinu dana.. https://www.jutarnji.hr/vijesti/svijet/sto-se-to-dogada-u-sloveniji-obiteljsko-nasilje-u-porastu-a-cijela-drzava-ostala-je-u-soku-nakon-krvavih-dogadaja-u-posljednjih-nekoliko-dana/7113813/ copy/paste na prvu.. ima x slučajeva kao i u "lijepoj" našoj.. neema razlike.. svi smo mi balkanci..

      Odgovori Utorak, 26.02.2019. u 21:18
    • Default avatar - Bozzo_o1

      Bozzo_o1: Ali, stvar je u tome što smo mi balkannci s velikim -B- haha :))

      Odgovori Utorak, 26.02.2019. u 21:26
    • Avatar lopinaizhr

      lopinaizhr: Pomakli smo vrijednosti u drugu dimenziju i narod je u psihotičnom stanju, depresiji.

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 06:48
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: U Sloveniji je sve tak savršeno da nam i ovdje njihovi građani dolaze pametovat i učiti nas o svemu

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 09:13
    • Avatar Ze0z

      Ze0z: laky03348: Malo se varas, tek bi se vidlo da se ne boje zatvora, svaki dan ti bi bilo ubojstva ko u prici 200% sam siguran.

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 12:54
    • Default avatar - Bozzo_o1

      Bozzo_o1: Neeee Bog vas mazo...nismo mi Balkanci mi so Europa, a na SELO od 4 milijuna st. nebre projti tjedan da ne bude neki hebeni skandal!!!

      Odgovori Četvrtak, 28.02.2019. u 19:23
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Bozzo a sto je bilo par dana nazad kad je brat seku sa zracnom pusku opalio u glavo zbog dedovanja? Citas ti i nase portale? Sta je bilo sa onim koji je opljackao vlastitu curu i njezino djete? I pijanica ...prikaži još! koji je ubio trudnu Urso i njezino djete? Ima i kod nas svasta al normalno da ne toliko kad nas ni nema toliko, jel?! I mi itekako jesmo balkanci, prvi od svih nas, mogu se pohvalit austrijci da su europa a ne mi ovce, molim te, nemoj pricat gluposti i radit ovdje sramote nama normalnima slovencima!

      Odgovori Petak, 01.03.2019. u 22:17
    • Avatar _Varešak_

      _Varešak_: Opalio u glavo zbog dedovanja,prevedi ti to nama.

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 06:56
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: 26.2. je prvi komentar. Oćemo li narednih tjedan dana sad primati obavijesti?

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 07:00
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Vare pucao joj je u glavo zbog imovanja, kojeg sta dobila nakon smrti tate i mame. Sad kuzis?

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 07:10
    • Avatar _Varešak_

      _Varešak_: To se kod nas kaže zbog nasljedstva ili zbog ostavštine.

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 07:13
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Zapamtit cu i zavrsavam ovdje, da ne spamam obavijesti. Lp

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 07:15
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Hvala jer to spamanje je zbilja prešlo granice. Za sve ostalo postoji inbox. Lp

      Odgovori Subota, 02.03.2019. u 07:17
  • Default avatar - profić
    profić

    Neka čudna droga za maloljetnike i moj sin krenuo na mamu s nožem u zadnji tren pobjegla , e onda je sebi oduzeo život star 21g.

    9 Utorak, 26.02.2019. u 18:42
  • Avatar Grinskaj Blugras
    Grinskaj Blugras

    Dijete ! Mali ima 13-14 godina, di li ode svit.

    Utorak, 26.02.2019. u 18:39
  • Default avatar - laky03348
    laky03348

    zlatna hrvatska mladež,svi sa sobom nose ili nož,ili bokser,,ili nekakvo oružje,,i nedaj bog da ga krivo pogledaš odmah dobiješ nožem ili nećim,,a napadać bude samo uvjetno osuđen,,tako je to u ovoj lopovskoj državi.

    3 Utorak, 26.02.2019. u 18:40
    • Default avatar - cupakabra2

      cupakabra2: hmm.. tko odgaja tu mladež..?? čija su to djeca..?? zašto svi peremo ruke i krivca tražimo u policiji, sudovima..??

      Odgovori Utorak, 26.02.2019. u 19:23
    • Avatar Netko_novi

      Netko_novi: Slazem se, izrodila se generacija idiota... Ali i idiota roditelja, znaci da se prije negdje zakazalo... Nicije dijete danas nije krivo ni za sto, nitko nikad nije odgovoran itd...

      Odgovori Utorak, 26.02.2019. u 21:32
    • Default avatar - cupakabra2

      cupakabra2: e pa tako.. ajmo počet od sebe samih, pokrit se ušima, priznati greške i pokrenuti nešto..

      Odgovori Utorak, 26.02.2019. u 21:38
  • Default avatar - vidum
    vidum

    Najveći krivci su oni koji su djecu pretvorili u bogove a roditelje u robove. Je..li ih plavi telefoni.

    4 Utorak, 26.02.2019. u 21:20
    • Avatar kuglica

      kuglica: Bravo! ++++++

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 06:44
    • Avatar psilaju

      psilaju: Istina. Žalosno. To je dalo učenje "ne ruku na dijete", sloboda, samo sloboda, nema granica, šta poželi odmah daj i tako u nedogled. Uništene generacije!

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 06:55
    • Default avatar - Dodica

      Dodica: Samo im daj prava, nikakve obaveze i eto ti... Ne smijes im reci "ne", ne smijes ih krivo pogledati, ne smijes nista... To ti tupe od jaslica, na svim sastancima ista fucking prica... I eto, dobijes to sto dobijes...

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 09:12
    • Avatar Antares777

      Antares777: Dobro si rekao vidum...... okrenuli su priču naopako, nekad su roditelji upravljali djecom, a danas djeca roditeljima..... i onda se čudimo kad se zla dogode.... li ih plavi telefoni

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 11:48
  • Avatar ARMAGEDON
    ARMAGEDON

    Užas no mora se reći da je sve otišlo u krasnu milu p. m....... jer je budućnost upitna, škole ne rade svoj posao nego maltretiraju djecu sa nebitnim podacima i nemaju svoju primarnu odgojnu funkciju te roditelji se previše bave ...prikaži još! ve politikom , piju kave po kafićima umjesto da se bave djecom !!?

    4 Utorak, 26.02.2019. u 18:56
    • Default avatar - emaemili emaemili

      emaemili emaemili: Popijem i ja kavu, muz takodjer.. Izadjem vani.. Zivot mi nije stao jer sam postala majka. To ne znaci da mi djeca pate zbog toga. Dapace..

      Odgovori Utorak, 26.02.2019. u 20:00
    • Avatar kuglica

      kuglica: Primarna funkcija škole nije odgoj, već obrazovanje... Roditeljskom domu je primarna funkcija odgajati dijete... Djeca ne postaju nasilna zbog škole i školskog gradiva, već zbog propusta u odgoju u roditeljskom domu....

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 06:39
    • Avatar Miške

      Miške: Imaju svoj " hrabri telefon", odgaja ga tako.

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 06:43
    • Avatar ARMAGEDON

      ARMAGEDON: @kuglica Totalno netočno ! Dakle osnovna škola je obavezna a svi roditelji ne moraju znati odgajati djecu jer po tome bi trebali prije no što je uopće imaju proći kroz neku vrstu ispita inteligencije, stupnja koji će zadovoljiti kriterije odgojne ...prikaži još! e sposobnosti tako da taj dio mora i trebala bi odraditi ustava odnosno škola koja ima osposobljene i plaćene za takvu namjenu! Nije ni čudo da su nam djeca takva kakva jesu jer po tvome dajemo ih u ustanovu 8-9 sati ,izmješanima sa odgojenima i neodgojenima , oni koji su zaduženi za odgoj se samo bave obrazovanjem koje je Btw toliko zastarjelo i neefikasno da djeca postaju sve dekoncentriranija i neobrazovanija ! Lp

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 06:49
  • Default avatar - John Parker
    John Parker

    Triba to odma zatvorit i nedat mu da vidi svitlosti

    1 Utorak, 26.02.2019. u 19:02
  • Avatar 04 06 1993 pauci
    04 06 1993 pauci

    Kakav je to sin?

    35 Utorak, 26.02.2019. u 18:36
    • Default avatar - cupakabra2

      cupakabra2: drogiran.. očito..

      Odgovori Utorak, 26.02.2019. u 19:23
    • Avatar 04 06 1993 pauci

      04 06 1993 pauci: Da. Normalan nije

      Odgovori Utorak, 26.02.2019. u 19:28
    • Default avatar - Bogs_1

      Bogs_1: Upropašten. Ovdje treba suditi roditeljima.

      Odgovori Utorak, 26.02.2019. u 19:55
    • Avatar 04 06 1993 pauci

      04 06 1993 pauci: Jos se neznaju detalji. Ti ocito znas nesto vise. Ako je tako onda je dobro i prosla

      Odgovori Utorak, 26.02.2019. u 20:25
    • Default avatar - Bogs_1

      Bogs_1: Na koji način ga to majka zlostavlja?

      Odgovori Utorak, 26.02.2019. u 20:33
    • Avatar restoran

      restoran: nikakav

      Odgovori Utorak, 26.02.2019. u 21:14
    • Default avatar - nije bitno .

      nije bitno .: Kakva je to majka koja svog sina svaki dan zlostavlja i koja je bila na psihijatriji vise puta

      Odgovori Utorak, 26.02.2019. u 22:01
    • Default avatar - Bogs_1

      Bogs_1: A @nijebitno nije ona njega probila nožem, već obrnuto. Ne opravdavaj ga. Di je otac?

      Odgovori Utorak, 26.02.2019. u 22:37
    • Default avatar - nije bitno .

      nije bitno .: @bogs_1 otac i majka su rastavljeni i ona njemu nije ni smila prilaziti

      Odgovori Utorak, 26.02.2019. u 22:44
    • Default avatar - Bogs_1

      Bogs_1: Zašto, je li imala zabranu prilaska djetetu?

      Odgovori Utorak, 26.02.2019. u 22:47
    • Default avatar - Bogs_1

      Bogs_1: Nije mi jasno kako otac nije amortizirao ovu situaciju, već je dozvolio da eskalira.

      Odgovori Utorak, 26.02.2019. u 22:48
    • Default avatar - nije bitno .

      nije bitno .: Mislim da je imala zabranu jer je dijete tukla ispred škole i uhodila ga policija je ceto bila pozvana na njihovu adresu zbog majcinog nasilja i naravno nije napravila ništa i dijete to vise nije moglo trpjeti psihicki ga je unistilo

      Odgovori Utorak, 26.02.2019. u 22:55
    • Default avatar - Bogs_1

      Bogs_1: Ona nije mogla uhoditi vlastito dijete, to su gluposti. U slučaju razvoda, oba roditelja imaju skrbništvo, neovisno o tome gdje živi dijete. Otac je imao obvezu amortizirati ovu situaciju te ne dozvoliti da eskalira do te mjere da mali smatra ...prikaži još! da je normalno da uzme nož i pokuša ubiti majku. Ne možemo misliti da je imala zabranu prilaska. Ili jest, ili nije. Poznajem mnogo djece koju su roditelji udarili, ili koja nisu imala najsretnije djetinstvo. Ipak, ni jedno nije izbolo u vrat roditelja. Mali je duboko poremećen, a otac i majka su očito zakazali kao roditelji.

      Odgovori Utorak, 26.02.2019. u 23:24
    • Default avatar - Bogs_1

      Bogs_1: Sve i da je majka bila lošiji roditelj, uz jednog normalnog ovo se ne bi dogodilo.

      Odgovori Utorak, 26.02.2019. u 23:24
    • Default avatar - nije bitno .

      nije bitno .: I onda on mora ispastat zbog toga sto su oni nesposobni ta "majka" je dolazila i tukla ga ispred skole i bila je na psihijatriji ja ga poznajem dječak ima solidne ocjene i nikad nije radio probleme nit je ikad ...prikaži još! ikom nesto napravio

      Odgovori Utorak, 26.02.2019. u 23:34
    • Default avatar - Bogs_1

      Bogs_1: Kako nije nikad nikome nešto napravio kada je upravo s više ubodnih rana u području glave i vrata nožem ubo majku? I Ted Bundy je imao diplomu, mislim tko sad o ocjenama priča? Očito je mali poremećen i instruiran od ...prikaži još! strane oca, jer bi ga ovaj u protivnom sprječio te ne bi došlo do ovakve situacije. Drugi komentator je napisao da je mali bio na psihijatriji, ti da je majka, oprečne informacije dajete, a navodno poznajete obiteljske prilike. Neovisno o tome tko je bio na psihijatriji, mali da je normalan, ne bi pokušao ubiti majku. I naravno da treba ispaštati, upravo je pokušao ubiti čovjeka. Za početak, treba centar vidjeti što je u toj obitelji između roditelja.

      Odgovori Utorak, 26.02.2019. u 23:47
    • Default avatar - nije bitno .

      nije bitno .: Dodite u sinj i osbno mozemo pricati o svemu jer ja njega poznajem

      Odgovori Utorak, 26.02.2019. u 23:50
    • Default avatar - Bogs_1

      Bogs_1: Tvoje poznavanje je nebitno. Roditelji su zakazali, mali je upropašten.

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 00:05
    • Default avatar - nije bitno .

      nije bitno .: Da ga majka nije zlostavlja toliko nebi do svega ovog doslo jer se u njemu jednostavno skupljao bijes i mrznja i u tom trenutku je samo sve puklo iz njega i vjerojatno nije bio ni svjestan sto radi

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 00:07
    • Default avatar - Bogs_1

      Bogs_1: Naravno, kriva je majka što je on odlučio postati ubojica. Prestani. Mnoga djeca su zlostavljana, pa ne pribjegavaju ovakvom zločinu. 8. razred. Balavac. Nije mu ni otac ništa bolji, kad ga nije zauzdao, već vjerovatno i poticao u mržnji spram majke.

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 00:10
    • Default avatar - nije bitno .

      nije bitno .: Ne bi majka bezveze bila na psihijatriji mnogo puta

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 00:11
    • Default avatar - NarcoPokahontas

      NarcoPokahontas: Nesto mi govori da su Bogs i nije bitno ista osoba.

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 00:38
    • Default avatar - Bogs_1

      Bogs_1: Aha. Vidi se po zaključku da si mnogo pametan.

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 00:44
    • Default avatar - Bogs_1

      Bogs_1: @nijebitno, hoćeš reći da je sve bolesne osobe potrebno ubiti? Kakve veze ima psihički poremećaj ili bolest, s tim što te netko ubo u vrat i glavu? Tebi je jasno da je i ovaj mali sada kandidat za psihijatriju i ...prikaži još! da će dobiti mjeru obveznog liječenja?

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 00:45
    • Default avatar - Bogs_1

      Bogs_1: U zaključku, jadna današnja djeca. Ne odgaja ih nitko, a institucije su također zakazale. Zbog roditelja, visokorizičnih razvoda, prepucavanja oca i majke, inertnosti centra, ovakve situacije eskaliraju. Jednom sam pričala s dječijom psihologicom kojoj sam htjela poslati trinaestogodišnjakinju, koja je ...prikaži još! imala psihosomatske reakcije usljed poremećenog odnosa između svojih roditelja koji su pak bili obuzeti svojim razvodom. Žena mi je rekla kako je to nepotrebno, jer ona ne uzima dijete te dobi bez roditelja. Naime, dodala je, problemi male su produkt njenih bolesnih roditelja, i u stvari bi oni trebali zajedno dolaziti kod psihologa.

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 00:50
    • Avatar rescueST

      rescueST: Bogs_1 u Hrvatskoj je samo 4% djece pod zajedničkim skrbništvom, a 85% pod majčinim skrbništvom, a očevi imaju pravo viđat dite, jer naši sudovi i dalje djete većinom dodjeljuju majci, ma kakva ona bila.

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 05:47
    • Avatar 04 06 1993 pauci

      04 06 1993 pauci: Cini mi se da je bogs ogorcena zena. Nije bitno kaze da roditelji nisu uredu on uvik tata je trebao biti amortizer

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 06:24
    • Default avatar - Bogs_1

      Bogs_1: @rescueST u Hrvatskoj roditelja poslje razvoda djeli skrbništvo. Ti misliš da odluku o tome s kim će dijete stanovati, a to nema veze s skrbništvom.

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 13:40
    • Default avatar - Bogs_1

      Bogs_1: @RuzaBaric Naravno da je otac trebao amortizirati situaciju, ako su postojale tenzije s majkom. Da su postojale s ocem tenzije, očekivala bi od drugog roditelja da umiri situaciju, a ne da je potpiruje. Što ti je tu čudno? I gdje ...prikaži još! si pročitala da nije bitno da roditelji nisu u redu? Naravno da je bitno, da su u redu sin bi im bio normalan. Oni su uzrok ovakvog problema.

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 13:42
    • Avatar 04 06 1993 pauci

      04 06 1993 pauci: Niste vi tekli nego osoba koja se potpisuje sa NIJE BITNO krivo ste razumili

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 13:57
    • Avatar rescueST

      rescueST: Ne, Bogs_1, mislim upravo to što sam napisao. U 85% slučajeva je skrbništvo daje majci, u 4% je zajedničko, u 10% očevima, a ovih 1% su drugi članovi obitelji. Sud određuje pravo viđanja za roditelja s kojim dite ne živi, ...prikaži još! sve mimo toga se može smatrati uhođenjem i kršenjem sudske presude, te zbog toga može i reagirati policija, ako roditelj s kojim živi ne da dozvolu da roditelj vidi dite mimo termina...i u slučaju zajedničkog skrbništva roditelj s kojim dite ne živi može ga viđat samo u dodijeljenim terminima, ali, zajedničko skrbništvo znači da roditelj s kojim dijete živi ne može samostalno donijeti ni jednu bitnu odluku koja se tiče djeteta tipa upis u školu, izvanškolske aktivnosti, dulja putovanja, putovanje izvan zemlje...dok u slučaju da samo jedan roditelj ima skrbništvo bilo majka (85%) ili otac (10%), tad taj roditelj sam odlučuje.

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 16:10
    • Default avatar - Bogs_1

      Bogs_1: Istina, prema podacima Državnog zavoda za statistiku, u čak 85 posto slučajeva dijete se nakon razvoda povjerava na skrb majkama. To ne znači da očevi nemaju skrbništvo. Skrbništvo i dalje imaju oba roditelja, iako dijete živi s jednim, a drugo ...prikaži još! viđe vikendom. Samostalno (samo jedan) roditelj ostvaruje roditeljsku skrb kada samo jedan roditelj ima roditeljsku skrb (jer je drugi umro, proglašen umrlim ili lišen prava na roditeljsku skrb) ili na temelju sudske odluke, u slučaju kad nije postignut plan o zajedničkoj roditeljskoj skrbi, a sud nije smatrao da je potrebno odlučiti i o zajedničkom ostvarivanju roditeljske skrbi, kada o tome postoji sudska odluka, odnosno bez sudske odluke ako je drugi roditelj umro ili je proglašen umrlim, a roditelji su prije smrti jednoga od njih roditeljsku skrb ostvarivali zajednički ili kad je drugi roditelj odsutan i nepoznata boravišta. Inače, ne možemo tumačiti kao uhođenje ako je majka došla pred sina, odnosno možemo ako smo maliciozni i radimo na štetu djeteta. Ako pak nismo maliciozni i stavljamo interes djeteta na prvo mjesto, onda ćemo pokušati poticati normalan odnos i kontakte s oba roditelja.

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 17:07
    • Avatar rescueST

      rescueST: Bogs_1; ja ti kažem iz osobnog iskustva, ja spadam u ovih 4%, i imam zajedničko skrbništvo s bivšom suprugom. Kad je moja bivša odlučila da za vrime kad dite je tribalo bit za Božić samnom, da će dite odvest kod ...prikaži još! svojih u Hercegovinu, ja se s tim nisam složia jer je taj Božić dite tribalo bit samnom, pošto je prošli bilo s njom. Njen odgovor je bija da je ona majka i da dite živi s njom, iša sam u CZSS pitat šta mogu učinit po tom pitanju, oni su rekli da oni ne mogu ništa, već da se obratim policiji. Kad sam otiša na policiju, ibspektorica za maloljetničku delikvenciju (jer je to njihovo područje) je rekla da ona je više od 10 godina u tom odjelu i da je ovo prvi put da vidi da je sud dodjelio zajedničko skrbništvo. Ugl., pozvala je bivšu na razgovor i pojasnila joj da niti može voditi dite bez moje dozvole u mojim terminima, a kamo li izvan države. Dodjela skrbništva jednom roditelju ne isključuje drugog iz života djeteta, već znači da taj roditelj koji ima skrbništvo donosi sve odluke, a drugi ima pravo viđanja. Oduzimanje skrbništva nije neki bauk, već to je jednostavno sudska odluka da će jedan roditelj odlučivati o svemu. Sud u nas je skloniji vjerovati majci i dat joj skrbništvo.

      Odgovori Četvrtak, 28.02.2019. u 05:59
    • Avatar Admin_24sata

      Admin_24sata: @nije bitno molimo da nam se javite na mail zona@24sata.hr.

      Odgovori Četvrtak, 28.02.2019. u 07:29
  • Default avatar - marija g
    marija g

    Poznam doticne..majka je luda, zlostavljala je maloga, iako ni to nije izlika za ovakvo nesto, Al eto.. Nemaju svi jednak mentalni sklop

    6 Utorak, 26.02.2019. u 22:26
    • Avatar Ja...

      Ja...: Mali je puka..još taman te godine i pubertet i hormoni plus puste traume i ko zna šta je sve proša..a njoj je misto bilo na psihijatriji i dalje a ne po Trilju

      Odgovori Utorak, 26.02.2019. u 23:44
    • Default avatar - Bogs_1

      Bogs_1: Pa čuj, nije ona njega izbola nožem, već on nju… analogno tome, dalo bi se raspravljati tko je lud, a tko normalan.

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 02:32
    • Avatar Antares777

      Antares777: žao mi i djeteta i nje...... nikakav i kriv odgoj može uništiti dijete , a ne čini se da je ova majka bila primjer dobrog odgoja djeteta koliko vidim iz komentara onih koji znaju situaciju.... ne bi mali stajao i ...prikaži još! čekao kraj nje, da je takvo zlo...... pukao je i to učinio izazvan nečim što je ona učinila..... i naravno zažalio, ali kasno.....

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 11:51
    • Default avatar - Bogs_1

      Bogs_1: Ne može mali u osmom razredu puknuti na način da nožem nekoga izbode u području glave i vrata, a da nije ozbiljno poremećen psihički. Nadalje, da je u očevoj kući imao stabilnu situaciju, ne bi bio ovoliko labilan i spreman ...prikaži još! na ubojstvo. Očito, ovdje je i s obe strane zakazao odgoj..

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 13:56
    • Avatar Antares777

      Antares777: lako je govoriti kad ne znaš situaciju...... ružna je sigurno..... a nije iz dobrog nastala....

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 15:21
    • Default avatar - Bogs_1

      Bogs_1: Sigurno nije iz dobrog nastala.

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 15:27
  • Default avatar - nije bitno .
    nije bitno .

    Decko je zlostavljan na fizički nacim a ta "mama" je psihicki bolesnik koja je bila na terapijama

    33 Utorak, 26.02.2019. u 21:43
    • Avatar Ja...

      Ja...: To je onda skroz druga stvar..ne opravdavam maloga al ko zna šta je dite prošlo i koje traume ima da je vako puka i izboja je..ža mi je malog najviše iskreno ako je to sve tako..a žalosno uz sve to ...prikaži još! šta ona uopće šeta okolo umisto da se liči na odjelu..

      Odgovori Utorak, 26.02.2019. u 23:41
    • Default avatar - nije bitno .

      nije bitno .: @ja... Decko nije zaslužio takav zivot jer ga dugo vremena znam i uvijek je bio dobar i imao je uvijek osmijeh na licu

      Odgovori Utorak, 26.02.2019. u 23:46
    • Avatar Ja...

      Ja...: Razumili smo se..mali je jednostavno puka više od svega..ne sudim mu,želim ga razumit..nesritno dite..ne želim ni njoj smrt nego doživotno liječenje u nekoj od ustanova..a njemu dug i sretan život..svakom maltretiranom i zlostavljanom ditetu na bilo koji način..

      Odgovori Utorak, 26.02.2019. u 23:48
    • Default avatar - nije bitno .

      nije bitno .: @ja... Slazem se sa vama samo odem 98% ljudi nije upuceno u cijelu pricu jer dijete ispada krivo ali da se neko stavi na njegovo mjesto on tada vjerovatno i nije bio svjestan sto cini od silne mrznje koja se ...prikaži još! sve godine skupljala u njmeu

      Odgovori Utorak, 26.02.2019. u 23:52
    • Avatar Ja...

      Ja...: Ma mogu oni pričat šta žele kad ne znaju cilu priču..ne bi ni ja znala da nisan vidila tvoj komentar..pomislila san šta i oni al opet sa upitnikom u glavi zašto je to napravia..eto sad znam zašto..samo on zna kakav ...prikaži još! mu je život bia i šta je sve proživia..ne triba ga niko osuđivat..dovoljno će mu bit živit s tim..

      Odgovori Utorak, 26.02.2019. u 23:57
    • Default avatar - nije bitno .

      nije bitno .: @ja... Upravo tako

      Odgovori Utorak, 26.02.2019. u 23:59
    • Avatar teaa

      teaa: Ti danas otvorio profil i pravdas pokusaj ubojstva. Zanimljivo bas

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 00:53
    • Default avatar - Bogs_1

      Bogs_1: Naravno. Poznajem gro zlostavljane djece i ni jedno nije postalo ubojica ili izbolo roditelje. Nećemo krivnju za pokušaj ubojstva svaljivati na nekog drugog. Također, uopće nije bitno je li majka psihički bolesnik ili ne. Naime, nije sramota biti bolestan, a ...prikaži još! očito - psihički bolesnik je i sin.

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 02:25
    • Avatar serpentine

      serpentine: jedino bitno je sta je mali pokusao ubiti majku .vi sta opravdavate vam treba strucna pomoc .malog treba zatvorit u instituciju

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 07:36
    • Default avatar - nije bitno .

      nije bitno .: Kad neznas sta se sve događalo da mozes lijepo za pusis...

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 07:48
    • Avatar teaa

      teaa: Ma tako svaki put kad netko nekog ubije, natuce, siluje niknu ti novi profili da opravdavaju zlocin. Sjecam se kad je onaj kreten silovao onu curu u Podstrani odmah jedno 10 fejk profila da je cura kriva. To obitelj i ...prikaži još! prijatelji pravdaju .

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 10:46
    • Avatar Antares777

      Antares777: ružna situacija, ali nekako mi se čini da to dijete nije zlo, nešto je mati napravila da je dite puklo..... treba znati cijelu priču .... u svakom slučaju nije lako ni njemu, a ni njoj.....

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 11:46
    • Default avatar - Bogs_1

      Bogs_1: Nije ružna situacija, nego je mali psihički bolesnik. Sad, jesu li roditelji odgovorni, jesu sigurno. Ali to ne mjenja činjenicu da je on prvo bolestan, drugo bez odgovarajuće roditeljske skrbi. Čak i da mu je mama bila neadekvatna, da su ...prikaži još! maćeha i otac bili element stabilnosti, on ne bi pokušao ubiti nekoga. Znači, on ni u vidu oca nema normalnu figuru. I tu priča staje.

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 13:53
    • Avatar Antares777

      Antares777: eto ti sve znaš.....

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 15:38
    • Default avatar - Bogs_1

      Bogs_1: Pa i ne moraš biti znalac da procjeniš da je bolestan psihički onaj koji kožem drugome izbode glavu i vrat, je li da?

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 15:40
    • Avatar Antares777

      Antares777: ne znam ovisi što je taj netko drugi napravio...... da je meni netko napravio veliko zlo ili mi djecu dirao..... meni ne bi trebao nož.... ja bi zubima žilu kucavicu..... a ne mislim da sam bolesna..... psihički

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 15:46
    • Default avatar - Bogs_1

      Bogs_1: Hajde molim te, nemoj mi sad aludirati na neka seksualna zlostavljanja i slično. Da je to potvrđeno, već bi bilo javno.

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 15:50
    • Avatar Antares777

      Antares777: ne mora biti sexualno..... ima gorih psihičkih maltretiranja i zlostavljanja od sexualnihn

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 15:50
    • Default avatar - Bogs_1

      Bogs_1: Nema. Psihičko zlostavljanje je grozno i može ostaviti grozne posljedice, ali je neusporedivo s traumom silovanja vlastitog djeteta.

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 15:55
    • Avatar Antares777

      Antares777: Uh ti si otišao na najgrozniju priču..... ali vjeruj da ima gorih psihičkih trauma koje unište dijete,

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 17:28
    • Default avatar - Bogs_1

      Bogs_1: Aha, evo nam novih informacija. Majka je dovezla sina iz škole automobilom. Znači ne samo da nije postojala nikakva zabrana prilaska, nego je dovežen iz škole i sa zadnjeg sjedišta a klase ju je napao jer mu je prigovarala radi ...prikaži još! ocjena. Dodaju da ga je vjerojatno pogodila rastava roditelja. Žena ima i još jednog teško bolesnog sina, zbog čije skrbi može raditi samo pola radnog vremena, u trgovini u 15-ak kilometara udaljenom Dugopolju. Toliko o Vašim informacijama o skrbništvu.

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 18:59
    • Default avatar - nije bitno .

      nije bitno .: Na taj dan djecak nije ni išao u školu...

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 19:34
    • Avatar Antares777

      Antares777: pustite statistike.... važan je odnos majke i sina i situacije....

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 20:09
    • Default avatar - Bogs_1

      Bogs_1: A evo nazovi policiju pa im ti daj novi uvid u problem.

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 22:02
    • Default avatar - Bogs_1

      Bogs_1: Usput im objasni fotografije pronađene u njegovu mobitelu, kojim je slikao majku kad ju je izbo nožem.

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 22:04
    • Default avatar - Bogs_1

      Bogs_1: Sve što si napisao od kad si se jučer registrirao samo da komentiraš ovaj članak je - laž. Majka nije imala zabranu prilaska, nije ga uhodila, nije ga zlostavljala, on nije odličan u školi, otac nije uzoran i slično. Štoviše, ...prikaži još! mali je upravo dobio zabranu prilaska majci, vozila ga je automobilom iz škole, prigovarala mu je zbog loših ocjena, zaposlena je, ima drugo bolesno dijete i skrbništvo, a otac će ići u postupak, u to budi siguran.

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 22:10
    • Default avatar - nije bitno .

      nije bitno .: Da je meni znat kolko ima ovih malouminih baba u Hrvatskoj i ti i to vise nemas pojma ni koje on ni nista o njegovom životu sta ti znas kako je triba postupit taj dan nije bio u skoli imas ...prikaži još! puno svjedoka koji mogu potvrditi da ga je tukla isprid skole i dolazila ga gledat u skoli on nije imao nijedne opmene jer nije bio problematičan a to sta ti doticna osobo sviras ..... Nije moj problem

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 22:36
    • Default avatar - Bogs_1

      Bogs_1: Zbog takvih kao ti koji to pravdaju balavci si i daju za pravo da ubodu majku.

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 22:41
    • Default avatar - Bogs_1

      Bogs_1: Sve je rečeno. Otvorio si lažan profil da pravdaš dijete u osnovnoj koje je pokušalo ubiti majku i da je blatiš. Srami se.

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 23:06
    • Avatar teaa

      teaa: Rodis ga brines se on ti zabije noz u vrat. O j....te zivote

      Odgovori Četvrtak, 28.02.2019. u 01:18
    • Avatar Antares777

      Antares777: Zapamtite ekipa da imate ono što odgojite....... pa se najprije zapitajte kako odgajate djecu.....kad se ovako nešto dogodi kasno je pitati se gdje je i tko i kako pogriješio..... a odgoj počinje od djetetovog prvog daha....... ne kada krene u školu

      Odgovori Četvrtak, 28.02.2019. u 08:49
    • Avatar teaa

      teaa: Nitko ne odgaja dijete da postane ubojica. To je opaka devijacija, ne kazem da nije bilo propusta u odgoju, sigurno je, ali ovo je ekstrem. 13g zabit majci noz u vrat jer mu je prigovorila oko ocjena.. uff

      Odgovori Četvrtak, 28.02.2019. u 10:15
    • Avatar Antares777

      Antares777: Normalno nije zasigurno...... ali patologije ima definitivno....

      Odgovori Četvrtak, 28.02.2019. u 11:48
  • Avatar anane
    anane

    U samicu s njim..

    5 Utorak, 26.02.2019. u 18:37
    • Default avatar - budalajlama

      budalajlama: Valjda je proveo život u samici, s materom.

      Odgovori Utorak, 26.02.2019. u 18:46
    • Avatar sanjakorać

      sanjakorać: što si htio sa tim reči ,da ga ona nije puštala da ode,da ga je zatvarala...to što si ti izjavio ispada da znaš ljude i siguran si da ga je majka zlostavljala? Ili mlatiš bez veze ili si ti to ...prikaži još! doivljavao pa misliš da je to i ovdje takav slučaj...objasni nam!

      Odgovori Utorak, 26.02.2019. u 19:24
    • Default avatar - Bogs_1

      Bogs_1: Očito je pozadina problematična, ako je mali živio s ocem i novom suprugom, a majku su zatekli u toj ulici. Ovdje bi trebao ispitati odgoj roditelja.

      Odgovori Utorak, 26.02.2019. u 19:56
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Prije s majkom koja ga zlostavlja

      Odgovori Utorak, 26.02.2019. u 20:24
    • Default avatar - Bogs_1

      Bogs_1: To da ga majka zlostavlja tvrde samo korisnici s profilima otvorenim danas, koji su isključivo na ovoj temi. Pretpostavljam da je to netko iz kuće ispred koje je izbodena majka.

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 02:26
  • Default avatar - snoopydog-1
    snoopydog-1

    Očito je negdje jaaaako pogriješila u odgoju mladog idiota. Ili je možda to ipak utjecaj pametnog oca....Kako god, ovo mlado stvorenje nije normalno dijete....

    5 Utorak, 26.02.2019. u 20:09
    • Default avatar - nije bitno .

      nije bitno .: Ako vas bas zanima ja osobno poznajem dječaka i ta "majka" je bila na psihijatriji vise puta i tukla ga, dolazila mu ispred skole iako nije smijela zato nemojte odma nekog osudivati ako nista neznate.

      Odgovori Utorak, 26.02.2019. u 21:37
    • Default avatar - Bogs_1

      Bogs_1: Ma kako misliš nije mu smjela dolaziti ispred škole? Zašto lažeš? Kad sam te pitala ima li zabranu prilaska, nisi bio siguran. Ne pričaj stvari koje ne znaš. Ona ako ima skrbništvo može doći ispred škole svom djetetu. Otvorio si ...prikaži još! danas račun i komentiraš samo ovu temu, i to da pričaš da majka zlostavlja dijete, što policija nije potvrdila. I da jest - to nije opravdanje za pokušaj ubojstva.

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 02:29
    • Default avatar - nije bitno .

      nije bitno .: @bogs_1 dodite u Sinj pricajte sa njegovim susjedima dodite u njegovu skolu pricajte sa nastavnicima pa cete vidjet neke stvari a ja sam ovaj racun otvorio zbog ovog jer me cisto nesto zaboli za političare i sve ostalo

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 07:17
    • Default avatar - Bogs_1

      Bogs_1: Ponavljam - mali očito nema odgovarajuću roditeljsku skrb i nije normalan, ako je pokušao nekoga u području vrata i glave izbosti nožem.

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 13:51
  • Avatar NemamNick
    NemamNick

    Eto tako to bude kad nosiš iste traperice par godina da bi majmunu priuštio sve i onda te izbode...

    2 Utorak, 26.02.2019. u 20:14
    • Default avatar - 1950bolest

      1950bolest: Upravo je obrnuto sin nema robe dok se mama modira znam ih

      Odgovori Utorak, 26.02.2019. u 23:32
    • Avatar Antares777

      Antares777: ne bih rekla da je ova mama ovom djetetu sve upriličila..... čini mi se da je bila pogubna za njegov odgoj......

      Odgovori Srijeda, 27.02.2019. u 11:53
  • Default avatar - MysterMario
    MysterMario

    Moram reci da je to oduvijek bilo. U školi sam bio svjedok nasilja i zrtva nasilja.Nemoze se tu nista poduzet dok pojedinac ili vise njih ne uzme pravdu u ruke.Problem je sto nemaju hrabrost

    Utorak, 26.02.2019. u 20:15
  • Default avatar - gospon_horvat
    gospon_horvat

    Trilj je u Dalmaciji?

    3 Utorak, 26.02.2019. u 20:11
  • Default avatar - Ivana Lovric
    Ivana Lovric

    Rodiš debila i takav je cili život.. Na mater dignut ruku.. Bolje ne imat djecu a ne jednog kao ovog..

    Utorak, 26.02.2019. u 21:39
  • Default avatar - cupakabra2
    cupakabra2

    eto neki dan se onaj ludonja potukao s busom.. sad ovaj iskasapio mater... očito je u điru neka loša droga..

    Utorak, 26.02.2019. u 19:26
  • Default avatar - ivan061
    ivan061

    To nije sin Uvest vjesanje

    Utorak, 26.02.2019. u 18:24
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message