Obavijesti

Promo sadržaj

Vip postaje A1 i tim povodom časti svoje korisnike

Vip postaje A1 i tim povodom časti svoje korisnike
3

Popis inovacija i usluga koje je Vipnet tijekom 19 godina ponudio ne samo hrvatskom nego i svjetskom tržištu poprilično je dug, a uz promjenu naziva u A1 počela je transformacija u digitalnu kompaniju od čega će velike benefite imati i hrvatski korisnici

Popis inovacija i usluga koje je Vipnet tijekom 19 godina ponudio ne samo hrvatskom nego i svjetskom tržištu poprilično je dug, a uz promjenu naziva u A1 počela je transformacija u digitalnu kompaniju od čega će velike benefite imati i hrvatski korisnici.

Te davne 1999. godine u Hrvatskoj su svi pričali o dolasku novog mobilnog operatora na hrvatsko tržište. Očekivanja su bila velika, a Vipnet ih je ispunio jer više nije bilo potrebno potpisivati komplicirane pretplatničke ugovore, nabavljati carinske dozvole za uvoz mobitela, plaćati prikaz broja pozivatelja mjesečno čak 44 kune kako biste vidjeli tko vas zove. Bilo je to nešto potpuno novo na hrvatskom tržištu – službu za korisnike koja se mogla besplatno nazvati, kupnja Vipme bona na kiosku, povoljnije cijene mobitela i manje cijene pretplate. Mobilni telefon odjednom je postao dostupan svima – i bakama i tetama i stričevima i djeci i studentima, a ne samo poslovnim ljudima.

Kad je Vipnet započeo s radom mobilni su se telefoni primarno koristili samo za razgovor i SMS poruke dok danas sa svojim pametnim telefonima surfamo na 4G brzinama. Starije generacije će se sjetiti kako su plaćale parking za svoje vozilo – kovanicama na parking aparatu. Danas te parking aparate više niti ne primjećujemo jer je Vipnet razvio tehnologiju plaćanja parkinga SMS porukama, a upravo to rješenje koriste deseci velikih svjetskih gradova.

Svi s nestrpljenjem čekaju 5G kojeg A1 već djelomično kroz 4G mrežu nudi svojim korisnicima, a prije 17 godina se s oduševljenjem dočekao mobilni internet – naplaćivao se kroz količinu podataka, a ne kroz vrijeme surfanja. Vipnet je nekada prvi hrvatskom tržištu ponudio EDGE tehnologiju kao što će A1 ponuditi sljedeću, petu generaciju mobilne telefonije i novo iskustvo do sada neviđeno, uz brzine veće i od 1 Gb/s. Govorimo o pravim warp brzinama. Vipnet je prvi demonstrirao brzinu veću od čak 20 Gbit/s u živoj 5G mreži, što je apsolutni brzinski rekord u mobilnom segmentu u Republici Hrvatskoj. Kroz Vipnetovu se mrežu svakih 15 sekundi prenese 100 GB podataka dok A1 web stranice danas korisnici posjećuju gotovo milijun puta mjesečno.

Život se ubrzao i promijenio, a najmlađe generacije neće ni upoznati svijet bez mobitela, OTT rješenja, robota, milijun aplikacija i naprednih tehnologija poput virtualne i proširene stvarnosti. Tehnologija postaje nedjeljiva od svakodnevnog života. 

A1 časti svoje korisnike

Kompanija koja je iz temelja promijenila povijest mobilne telefonije u Hrvatskoj u dva je desetljeća pratila promjenu korisničkih navika i danas nudi fiksne i mobilne usluge, širokopojasni internet, multimedijske usluge, podatkovna i IT rješenja, veleprodaju, rješenja za plaćanje i digitalne usluge, a povodom nove velike promjene pripremila je posebne poklone za svoje korisnike tijekom listopada

  • na prodajnim mjestima A1 ili kupnjom na web stranici www.A1.hr, postojeći korisnici mogu ostvariti 1.200,00 kuna popusta na uređaj po izboru uz aktivaciju nove mobilne ili fiksne linije
  • korisnici A1 digitalne i satelitske televizije te A1 Xplore TV aplikacije (nekadašnji Vip NOW) ovaj mjesec besplatno dobivaju sve PlanetSport kanale, uključujući i sve utakmice UEFA Lige Prvaka
  • sve postojeće i nove korisnike mobilne aplikacije Moj A1 (donedavno Moj Vip) od 2.listopada čeka poklon od 10 GB za pretplatnike i 2 GB za korisnike na bonove Internet prometa.

„Prilagođavanjem novim navikama i potrebama korisnika te digitalnoj evoluciji oko nas i sami se mijenjamo iz tradicionalnog telekom operatora u digitalnu kompaniju. Pod brendom A1 namjeravamo postati vodič kroz složeno digitalno doba za sve naše korisnike, a njihove današnje potrebe ne mogu se zadovoljiti  bez optike, novih mrežnih infrastruktura i 5G tehnologije. Kao A1 nastavljamo sa razvojem najbrže mobilne mreže nove generacije koja korisnicima omogućava da dostignu brzine i od 750Mbit/s te sa snažnim investicijama u vlastitu optičku mrežu za superbrzi Internet koja trenutno pokriva 500.000 tisuća kućanstava.“ rekao je Jiří Dvorjančanský, predsjednik Uprave A1 Hrvatska.

Neprimjetna promjena za korisnike

  • Promjena naziva mreže iz HR VIP u A1 HR bit će vidljiva na zaslonu uređaja korisnika, ako to odmah ne bude vidljivo, potrebno je ugasiti i ponovno pokrenuti uređaj
  • U izborniku TV sučelja tijekom listopada svim će korisnicima biti vidljive promjene kao što su promjena Vip i B.net logotipa u A1, promjena ikona te boje i fontova
  • Neiskorišteni Vipme bonovi i sredstva koja su ostala na računu vrijedit će i nakon promjene
  • U skladu s promjenom naziva brenda, mijenjaju se nazivi nekih proizvoda i usluga (Moj Vip u Moj A1, Vip NOW u A1 Xplore TV, Vipme u usluga A1 usluga na bonove)
  • Postojeće e-mail adrese i pristupni log-in podaci za usluge poput Moj A1, A1 Xplore TV i A1 Webshop ostaju nepromijenjeni
  • Kako bi korisnici imali pristup dodatnim gigabajtima u Moj A1 aplikaciji, potrebno je u App store/Google playu preuzeti novu verziju aplikacije koju već imaju
  • Svi korisnici usluge Moj B.net portala bit će preusmjereni na uslugu Moj A1 portal
  • Detalje promjena te odgovore na sva pitanja mogu se pronaći na www.a1.hr/vip-je-postao-a1

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

PPS Galeković – kružnim poslovanjem do prirodnih proizvoda za eko grijanje
PROMO

PPS Galeković – kružnim poslovanjem do prirodnih proizvoda za eko grijanje

Gala peleti i briketi ekološka su rješenja za grijanje koja objedinjuju visoku učinkovitost, financijsku dostupnost te praktičnost za svakodnevnu uporabu. Cijeli proces proizvodnje Gala peleta je automatiziran

Pobjedničke strategije i izazovi za tvrtke: Kako zadržati kvalitetne radnike?
sadržaj donosi petrol

Pobjedničke strategije i izazovi za tvrtke: Kako zadržati kvalitetne radnike?

Suočeni s intenzivnom konkurencijom na tržištu rada, poslodavci se nalaze pred jednim od najvećih izazova: kako privući i zadržati kvalitetne radnike?
King Cross kreće u sveobuhvatnu rekonstrukciju
PROMO

King Cross kreće u sveobuhvatnu rekonstrukciju

Zagrebački shopping centar ostat će otvoren tijekom izvođenja radova čiji je završetak planiran za jesen 2025.