Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

'Vlada nam je dala još manju ponudu, ovo je pljuska svima!'

Sindikati su sa sastanka izašli ljuti i razočarani poručivši da s Vladom završavaju pregovore, a štrajk nastavljaju do daljnjeg...

Komentari 683 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Ja se nadam da ovo učitelji ako ih tako mozemo nazvati citaju. Oni uporno tvrde da ih roditelji podrzavaju... Hahahah.. I ja sam roditelj i ne podrzavam ih od prvog dana jer su preplaceni koliko nista ne rade.

    106 Srijeda, 13.11.2019. u 19:39
    • Default avatar - Modus

      Modus: sva sreca pa mozes samo laprdati ovdje...

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 19:46
    • Default avatar - cumica

      cumica: U pravu ste...roditelji ih ne podržavaju,a tek koliko je njihovih kolega koji se ne slazu s njima al' moraju kako skola hoce...

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 19:51
    • Avatar Plehan

      Plehan: Ne podržavam ni ja, kao i mnogi moji prijatelji.

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 20:05
    • Default avatar - Maraton

      Maraton: Ti si bot kako možes biti roditelj.

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 20:10
    • Default avatar - 03041

      03041: Svi i sindikati se pozivaju na EU, a u Njemačkoj je štrajk učitelja ZABRANJEN.

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 20:19
    • Avatar gordana.pacek@gmail.com

      gordana.pacek@gmail.com: Ja sam roditelj i podrzavam ih svim srcem!!!

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 20:27
    • Default avatar - Maraton

      Maraton: 03041 botu trolašu isto u više komentara to pišeš. Ajde onda napiši gdje to piše da u Njemačkoj ne smiju štrajkati radnici u obrazovanju i drugi radnici?

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 20:34
    • Default avatar - wolfl

      wolfl: Pa dovoljno je da se bakču s tvojom djecom. Mislim da je to sasvim dovoljno da zasluže veće plače

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 20:44
    • Default avatar - cupakabra2

      cupakabra2: ja sam roditelj i podržavam ih.. štrumfeta štrumfaj u svoje ime..

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 20:56
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Neka strajkaju preko novodno radnog ljeta... Svakako kazu da nemaju godisnjeg koliko traje ljetno ferje... Pa.gospodo strajkajte ljeti... U cemu je problem..

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 21:02
    • Avatar EnnaBella

      EnnaBella: štrumpfeta@.. Ima nas..punoooo roditelja koji ih ne podržavaju.. 👎👎

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 21:04
    • Default avatar - cupakabra2

      cupakabra2: ee inteligencije.. "Neka strajkaju preko novodno radnog ljeta".. isto kao da npr. vozačima autobusa/kamiona kažeš odvezite turu pa kad dođete doma štrajkate.. stvarno si štrumfeta..

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 21:08
    • Default avatar - cupakabra2

      cupakabra2: EnnaBella.. zašto ih ne podržavate..?? zato jer morate malo više vremena provoditi s vlastitom djecom..??

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 21:09
    • Default avatar - grisolino

      grisolino: cupakabra2 koje ti gluposti pričaš majko mila de umij se molim te pa nitko vas više ne podržava

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 21:23
    • Avatar EnnaBella

      EnnaBella: cupakabra@..Ne kakaj bez veze!! Najsretnija sam sa svojim djetetom..ali moje dijete ima pravo na obrazovanje!! I profesori imaju pravo na strajk..ali njihovo pravo nije bez ograničenja..jer gdje počinju prava naše djece..njihova prestaju.. Istina je da su neki profesori zaslužili duplo ...prikaži još! veću plaću, ali ima i onih koji nisu zaslužili ni pola što dobivaju.. Konkretno, u uglednoj gimnaziji koju moje dijete pohađa..sve više profesora, a sve manje učenika.. Stoga, svoje nepromišljenje zaključke sačuvaj za sebe.. Bye...

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 21:29
    • Avatar kuglica

      kuglica: Roditelj koji ne podržava borbu za bolje obrazovanje, takav roditelj svesrdno daje podršku daljnjem izrabljivanju, zatupljivanju i potplaćivanju najprije samoga sebe, a onda i svoje djece.... Na žalost, takvih ima.... No, srećom, nema ih puno.... Šačica jalnih nezadovoljnika koji svoje ...prikaži još! i svoje nemoći i frustracije liječe na onima na kojima mogu... Jer se ne usude tamo gdje bi trebali.... Takvih koji nisu svjesni svoje besvijesti....a ta je besvijest duboka....

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 21:33
    • Default avatar - cupakabra2

      cupakabra2: kao prvo..nažalost nisam nikakav profesor niti imam ikakve veze s tim kadrom.. samo podržavam ljude koji se bore za sebe i svoja prava... EnnaBella.. "jer gdje počinju prava naše djece..njihova prestaju.." auuu..majke tii.. čuj ovo..??? kako možeš napisati takvu glupost..??? ...prikaži još! ??? " Konkretno, u uglednoj gimnaziji koju moje dijete pohađa.." buu,haa,haa.. naaaravno pohađa uglednu gimnaziju tvoje ugledno dijete.. ti si sigurno iz.. kako se ono kaže.. društveno prihvatljive obitelji..nosom paraš oblake..

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 21:37
    • Default avatar - grisolino

      grisolino: Kuglica ti si jedna naporna žena i dosadna jel nemaš ti šta pametnijeg raditi osim što svakog komentiraš???(tko se ne slaže s tvojim mišljenjem)

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 21:40
    • Default avatar - cupakabra2

      cupakabra2: grisko..stvarno misliš da bi nekoga bilo briga da štrajkaju preko lijeta..?? stvarno to misliš..?? i ponavljam nisam profa a i istuširao sam se maloprije.. :)

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 21:42
    • Default avatar - cupakabra2

      cupakabra2: ha,ha.. grisko šta ti radiš..??

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 21:43
    • Avatar EnnaBella

      EnnaBella: cupakabra@.. Stvarno niži nivo razvoja..s obzirom na način komunikacije i vokabular..stoga nisi vrijedan/a rasprave.. Lp..

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 21:49
    • Default avatar - grisolino

      grisolino: cupakabra2 da i što si se istuširao misliš da me briga ????

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 21:51
    • Default avatar - cupakabra2

      cupakabra2: grisko.. pa gore si mi napisao.."de umij se molim te" pa da ti javim..

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 21:54
    • Default avatar - Proud_mommy

      Proud_mommy: U biti bi najbolje bilo da ti lijepo das otkaz, preseli se u ZG, dobijes od mikija status roditelja odgajatelja pa ti lijepo doma glumi učitelja i nemoj radit niš, ko ni učitelji. Apsolutno tvoje pravo.

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 21:57
    • Default avatar - grisolino

      grisolino: cupakabra2 da te citiram tvoj odgovor EnnaBella možda al mislim da ni onda ne bih shvatio zašto sam ti napisala de umij se molim te...

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 21:58
    • Default avatar - cupakabra2

      cupakabra2: grisko.. ?? koga citiraš..?? puuko si ko kokica..

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 22:01
    • Default avatar - cupakabra2

      cupakabra2: Bella..lp ., pusaa..

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 22:03
    • Default avatar - iinvidico

      iinvidico: Velika vecina ucitelja i profesora nije zasluzila vece place...

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 22:28
    • Avatar jakolishe

      jakolishe: Gledao sam provjereno i takav bahat nastup ove nazovi prosvjetarke. Traži dostojanstvo a sama po sebi piša.

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 22:54
    • Avatar ZG U SRCU

      ZG U SRCU: Svima vama koji ne podržavate učitelje želim da djeca završe na baušteli ili da budu konobari. Pa nek ih isišu vaši SDPHDZ-ovci!

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 04:06
    • Avatar spajdo14

      spajdo14: Modus izgleda da po lajkovima laprdaš ti...i ja sam roditelj iz skupine koja ne podržava štrajk jer mislim da sindikati rade za svoju guzu...

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 07:01
    • Avatar grumla

      grumla: E moja Štrumfeta očito radiš kod privatnika za manje novce i tu plaču smatraš dobrim jer su te tako naučili . Nemoj nikad probat pitat veću plaću ili pronaći drugi posao nego nek me je.. tako do mirovine koju kad ...prikaži još! dobiješ možda bude dovoljna da si kupiš štrik.

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 07:26
    • Default avatar - mexpert

      mexpert: podrška prosvjeti....oni trenutno barem imaju muda prkositi lopovskoj kradeze vladi i boriti se za svoja prava...za zaposliti nove kamenjarske uhljebe vlada ima novaca, za prosvjetu nema.....

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 07:52
    • Default avatar - 03041

      03041: Maraton- mislim da sam pročotao na webu lako u Njačkoj profesori ne smiju štrajkat

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 08:42
    • Default avatar - zeljkopž

      zeljkopž: Eto, drug.v.ma propalo pokretanje vala štrajkova. Večernji je pisao o njihovim plaćama "prosječna plaća učitelja i nastavnika koji imaju VSS i rade puno radno vrijeme za rujan 2019. godine iznosila je 10.153 kn bruto, odnosno 7291 kn neto."

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 09:13
    • Avatar NenadZG

      NenadZG: Zašto ih ne podržavate? Da li mislite da profesor s istom stručnom spremom kao netko u ZG Holdingu treba imati manji konficjent za istu složenost posla? Možda ne razumijete oko čega je štrajk zapravo motiviran.

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 09:33
    • Default avatar - zeljkopž

      zeljkopž: Nenad... zašto misliš da neki nastavnik l proofesor treba imat istu plaću kao jedan kirurg, anesteziolog, kardiolog, neurolog itd. Misliš da im je složenost posla i rizici na poslu isti? E pa vidš, ovi koji štrajkaju misle tako! i zahtjevaju ...prikaži još! ju izjednačavanje koeficjenata ii plaća!!!

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 09:44
    • Default avatar - iinvidico

      iinvidico: Treba podrzat svakog ucitelja i profesora koji dobro radi svoj posao,a oni koji ga dobro rade su u maloj manjini...ako netko treba prosvjedovati to su roditelji...

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 10:04
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Zeljkopž upravo tako.... Miske da su Bogom dani. Kakve to veze ima sto ste vi fakultetski obrazovani. Koliko radite i preplaceni ste. Neradno ljeto a sva 3 mjeseca placa ide. Za vas definitivno prosvjetare vrijedi izreka: Placa ide a ja lezim.

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 10:05
    • Avatar EnnaBella

      EnnaBella: željkopž@.. U pravu ste!

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 10:07
    • Default avatar - iinvidico

      iinvidico: Nenad,a o kakvoj ti slozenosti poslova govoris?..mozda mislis na to da ucitelj u skoli na satu pokaze za primjer malo novog gradiva i da za domacu zadacu 3 lista,a to su 6 stranica?..a pola toga gradiva uopce nije obradeno...

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 10:23
    • Default avatar - zeljkopž

      zeljkopž: Nije riječ o svim prosvjetarima. Mnogi rade. Mnogi su zavarani a ima i ucjenjenih pa štrajkaju i traže kruha iznad pogače. Ideja levice je očito bila da će vlada podić plaće samo učteljima pa će onda lakše ostale sindikate javnih ...prikaži još! ih službi pokrenut na štrajk i tako utjecat na predsjedničke izbore, koji su sada ključni i odsudni za levicu u RH. Eto, propao im plan. sad kada su trebali povuč ručnu i prihvatit vladinu ponudu oni bahato nastavljaju dalje i to bi ih moglo koštat.

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 10:25
    • Default avatar - 03041

      03041: Vođe sondikata su jučer izjavili da je laž kako se one kojo rade a ne štrajlaju: šikanira, omalovažava, da im se prijeri i ucjenjuje. Kako je laž da se učenicima govori kako će dobit 1 i neopravdani ako ne đođu ...prikaži još! u se boru odrađivat. Ono što je žalosno da i oni kojo žele raditi ne mogi ako ih nema bar 4-5 a vjerojatno im i ovi u štrajlu nedaju e-dnevnike razreda

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 10:36
    • Default avatar - grisolino

      grisolino: To se više neda komentirati uopće jer nitko nije na strani te djece i njihovih roditelja jer da se zaključiti da se pravobraniteljica za djecu nijednom nije oglasila i rekla da su djeca zakinuta za obrazovanje i krše se njihova ...prikaži još! prava.Eto toliko od pravobraniteljice kojoj bih trebala biti najvažnija djeca.UŽAS.

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 11:30
    • Avatar NenadZG

      NenadZG: zeljkopz ...... Ja mislim da svi s istom stručnom spremom koji rade za državu trebaju imati iste koeficijente, a time i plaće koje se po njima izračunavaju ovisno o godinama staža. Dakle profesor i dipl inž el trebaju imati isti ...prikaži još! koeficijent. Sada to nemaju i tu je problem. Ista stručna sprema isti koeficijent. grisolino .... Da li profesori i nastavnici imaju pravo na štrajk? ...... Štrajk ili je ili nije. Ne može biti štrajk polovičan u nekoj školi. Ravnatelj s djelatnicima odlučuje hoće li ta škola štrajkat. Zanima me bili profesori koji ne štrajkaju pristali na manje plaće? Zašto su pristali na smanjenje plaća?

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 13:23
    • Default avatar - zeljkopž

      zeljkopž: Opet namataš isto. "Dakle profesor i dipl inž el trebaju imati isti koeficijent. " ???? Kolko sati radi efikasno taj profesor, a kolko inžnjer? Pa i među samim profesorima. Detaljno ti je objasnio Velimr Srića koj je zbog te politikantske ...prikaži još! e borbe sindikata ovih dana napustio sindikat. " Na primjer, i ja sam znanstveni savjetnik, redovni profesor u trajnom zvanju s preko 100 objavljenih knjiga (10 na engleskom), gostujući profesor u SAD-u i Kini, keynote speaker na međunarodnim konferencijama, omiljen među studentima, a imam ISTI KOEFICIJENT kao kolega koji je objavio pet-šest znanstvenih članaka (od toga četiri u koautorstvu), studenti ga ne trpe, a jedva natuca neki strani jezik. Slično je u školama gdje ISTI KOEFICIJENT ima nastavnik čiji učenici svi uspijevaju na maturi i onaj kod kojeg 80% na njoj padne. Iz oba se primjera vidi da je borba za koeficijente ništa drugo nego elementarna glupost jer je izvađena iz konteksta načela na kojima se njihovo definiranje i birokratska primjena zasnivaju. "

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 13:33
    • Default avatar - zeljkopž

      zeljkopž: Jesi l sad shvatio kolko je promašena ta mantra o koefcjentima, u samom školstvu a kamoli tek u usporedbi s drugima. Još mi nisi odgovorio da li bi, prema tebi VSS učitelj, profesor trebao imat isti koefcjent kao VSS doktor, liječnik?

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 13:36
    • Avatar NenadZG

      NenadZG: Profesor 6 sati u nastavi i 2-3 u pripremu ukoliko nije i razrednik ili radi s nadarenim đacima ili nema roditeljski sastanak, ja 7:30 minuta. Razlika je još i u tome da se profesor brine za 25-30 đaka, a ja ...prikaži još! ne. Miješate dodatke na plaću s osnovnim koeficijentima. Nije problem u dodatcima na plaću koji su regulirani, već osnovnim koeficijentom koji mora biti isti za sve s isti stupnjem obrazovanja u "istoj tvrci". Razlikuje pojmove. Da pojasnim. Vaš kolega radi u tvrtki istog vlasnika kao i vi i imate različite koeficijente za isti posao. Tu je problem. Razlika može biti u tome imate li prekovremene, a ne u koeficijentu za isto radno mjesto. Razumijete li sada gdje je problem ili ćete i dalje trolati? Uspješnost nekog profesora je nagrađena s dodatcima na plaću. Koeficijent s time nema veze.

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 13:45
    • Avatar NenadZG

      NenadZG: Da koeficijent bi trebali imati isti, jer rade i jedan i drugi za državu i imaju isti stupanj naobrazbe. Ukoliko netko ima viši stupanj tada ima i viši koeficijent. Razlikujte stupnjeve napredovanja i brzinu postignute s kvalitetom rada.

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 13:49
    • Default avatar - grisolino

      grisolino: NenadZG i djeca imaju pravo na obrazovanje pa ne vidim da se dotična pravobraniteljica javila i rekla išta ...

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 13:57
    • Default avatar - grisolino

      grisolino: Djeca imaju veča prava neg njihov roditelji al očito učitelji imaju veca prava i od djece i od njihovih roditelja.

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 13:59
    • Avatar NenadZG

      NenadZG: Naravno da je to problem, ali Pravobraniteljica očito ne misli da je potrebno zaštiti prava djece zbog cirkuarnog štrajka. Do sada je izgubljeno 5 dana nastave. Obo za što se trebala javiti jest loše stanje cijelog sustava školovanja i kurikularne ...prikaži još! refome, te vjeronauka u školama pa šuti.

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 14:01
    • Avatar EnnaBella

      EnnaBella: NenadZG@.. Dobro zborite!!!

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 14:02
    • Default avatar - grisolino

      grisolino: NenadZg da u pravu ste.. hvala na Vašem odgovoru...

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 14:05
    • Default avatar - iinvidico

      iinvidico: Nenad sustav je los jer su ljudi u sustavu losi...od ucitelja do ministrice...svaka cast iznimkama,ali su u manjini...

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 14:08
    • Default avatar - 03041

      03041: Nenade- niate u pravu. Jedan doktor ili kirurg ne mogu omati istu placu kao neki doktor znanosto, ako zbog ničeg onda zbog toga što oni rade odgovorniji posao. Ili čistačica u bolnoci ili školi kao u uredu. Neke koje čiste ...prikaži još! e ured imaju i prevelike place. Doba uranilovke je prošlo da svi imaju iatu placu

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 15:31
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Doktor i profesor ne mogu imati istu placu da je.e rak raka. Prosvjetari su neradnici...i tocka. Sad au pokazali pravo lice.... Po nekom misljenjima jedan učitelj koji ima 3 skolska sata po 45 minuta dnevno trebao bi biti placen kao ...prikaži još! npr vaskularni kirurg koji kad ude u salu u 9 ujutro nekad ne izađe do 21 sati navecer.... To znam jer aam to dozivjela. De profe sjašite sa bolesnim zahtjevima.

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 15:38
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Ja ne kuzim kako po toj logici ne štrajkaju vozaci autobusa? Zašto oni nemaju istu placu kao piloti? I pilot je vozac? E tako i prosvjetari se cude sto nemaju doktorske place. Sva sreca pa su prosvjetari svaki dan zasluzni ...prikaži još! za neciji produzetak zivota, izljecenje... Operacije. Ajmo vozaci svi u strajk...hocemo pilotske place. Ako mogu ucitelji mozete i vi

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 15:46
    • Default avatar - zeljkopž

      zeljkopž: Ma djelatnici u školstvu ne shvaćaju onu osnovnu. Plaća se mora i zaraditi! Nije osnovno mjerilo stručna sprema već što je on uradio. Rezultati državne mature i uspjeha na fakultetima jasno govore kolku su plaću zaradili hrvatski učitelji i da ...prikaži još! a su očito dosta preplaćeni.

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 16:19
    • Default avatar - Proud_mommy

      Proud_mommy: Tko je svima vama branio da postanete učitelji i ne radite ništa? Oprosti, ali vecu glupost nisam cula. Učiteljev uspjeh se ocrtava u uspjehu učenika? A sto ako učenik ne uči?!

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 20:31
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: @Proud mommy uopce se ne radi o tome. Ako cemo tako gledati biti ucitelj djeci 1.razreda-kada dodu u skolu prvo sto ocekuju od djece je da znaju pisati... Zasto bi djeca to znala? Ako ne zna onda ga ismijavaju. Moj ...prikaži još! sin nije znao nista niti sam htjela da zna ,jer do prvog razreda njegovo je bilo da se igra. Sada je osmi razred..najbolji dzak, rastura matematiku i fiziku... Ne jer ga je to ucitelj naucio nego zato sto ima žicu za to,genetski ima predispozicije i neke zadatke on objasnjava ucitelju iz fizike i matematike jer oni ne znaju postupak-oni znaju samo ono sto kazu djeci da procitaju i rijese, bez strebanja je najbolji dzak..ne zbog ucitelja koji ismijavaju djecu: jao dosao u prvi razred i ne zna pisati....

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 21:55
    • Avatar NenadZG

      NenadZG: Fascinantno je kako uporno ne spominjete uzrok štrajka i pokušavate podmetnuti teme koje nemaju veze s štrajkom prosvjetar. Ujedno se usuđujete omalovažavati rad nastavnika. Skupite snagu i resite to učitelju svoje kćeri ili sina ukoliko imate petlje. Osnovna škola je ...prikaži još! obavezno, a sve ostalo nije. Nemojte dijete upisati u srednju školu već u privatnu pa plaćajte 25.000,00 kuna po godini. Što čekate. Široko Vam polje.

      Odgovori Petak, 15.11.2019. u 07:55
    • Default avatar - iinvidico

      iinvidico: Vecina nastavnika je zasluzila da ih se omalozava jer ne rade dobro...

      Odgovori Petak, 15.11.2019. u 08:36
    • Avatar NenadZG

      NenadZG: Imate li egzaktan podatak?

      Odgovori Petak, 15.11.2019. u 08:51
    • Default avatar - zeljkopž

      zeljkopž: Nenad... Stanje na državnoj maturi. Ako ti to nije dovoljno.... Ali onda ti upadaš sa svojim fantazijama da učitelje posao nije naučit učenika već samo pokupit plaću.

      Odgovori Petak, 15.11.2019. u 09:43
    • Avatar ZG U SRCU

      ZG U SRCU: štrumpfeta-gargamel: Pričaš gluposti! Vozaču autobusa u ZET-u traje obuka 3 mjeseca, a pilotu 4 godine! I kak da onda imaju istu plaću. Kaj se tiče učitelja, pogledaj si plaču VSS u zagrebačkom Holdingu. Lik završi najlakši faks, hladi jajca i ...prikaži još! ima plaću između 12000-15000 kn. Učitelj završi faks, bori se sa nediscipliniranom, bahatom i razmaženom djecom sa isto takvim roditeljima za 7000-8000 kn plaće! I tebi je to ok?! Bolje šuti nek da pišeš gluposti.

      Odgovori Petak, 15.11.2019. u 12:15
    • Avatar ZG U SRCU

      ZG U SRCU: zeljkopž: Jedan Kuščević, Žalac, Tolušić, Murganić! Po čemu su oni zaslužili puno veće plaće od učitelja?! Po tome kaj su ministri! Gdje je njihova vrijednost i rezultati rada. Jedan Bernardić ima plaću 13000 kn. Zbog čega? Vodi stranku sa smiješnim ...prikaži još! m ljudima kojoj je doprinos našoj državi i gospodarstvu na razini propale firme Obrovac! Moj sin je završil faks i nemam nikakve primjedbe na profesore i učitelje, i nikada nisam njih krivil za lošu ocjenu moga sina, već njega. Jer znam koliko je učil ili neučil. Današnji roditelji se ne žele baviti svojom djecom, zato ih vode na raznorazne pretplaćene aktivnosti, samo zato da imaju više vremena za sebe i svoje hobije. ( Mobitele, ljubavnike, ljubavnice, cugu, sportske aktivnosti, i ostalo ).

      Odgovori Petak, 15.11.2019. u 12:26
    • Default avatar - zeljkopž

      zeljkopž: ZG.... Kakav Kušćević, Murganić, Bernardić itd????? Nastavnici žele izjednačavanje plača s doktorima, kirurzima itd. A sve ti je detaljno objasnio Velimir Srića koji je neki dan i stupio iz učiteljskog sindikata. Detaljno je objasnio i zašto svi učitelji i profesori ...prikaži još! i ne bi trebali imat iste plaće, a kamo li tek kad ih se usporedi s drugima.

      Odgovori Petak, 15.11.2019. u 12:46
    • Default avatar - zeljkopž

      zeljkopž: Problem ti je taj da sindikat učitelja ima taj žestoko nakaradni komun. kompleks pa misle da se plaća dobiva zbog stručne spreme a ne zbog rada i postignutih rezultata.

      Odgovori Petak, 15.11.2019. u 12:49
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Zg u srcu molom te reci mi onda kolika je satnica jednog ucitelja ako zeli placu jednog doktora? Uzmi u obzir da jedan skolski sat traje 45 minuta. Izracunaj mi satnicu. Po cemu su to oni zasluzili tolike plaće? Medicinske ...prikaži još! sestre se bore sa bolesnima, rodbinom.... Pa nemaju 8000 kn placu. Oprosti ali uz duzno postovanje racunica ne drzi vodu. Vozac zeta je odgovoran za ljude u busu. O tome se i prica...odgovornost, satnica... Ucitelji imaju sasvim dovoljno. Nekima nozda treba dati povisicu...ali to je mozda 10 % prosvjetara..ostalih 90% su ne daj boze

      Odgovori Petak, 15.11.2019. u 13:36
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: NenadZg ja sam npr vise puta znala izjasniti se učiteljima da nije dopustivo reci djeci: procitajte pa mi objasnite sto o cemu se radi-naravno kada je novo gradivo u pitanju. Ili npr.ucitelj kaze učeniku u drugom.osnovne : jesi ti glup ...prikaži još! ili lud? Sta ti nije jasno?ponovi 57-23=34. Al to sve uz dernjavu a ne normalnim tonom. Sad su takvi učitelji koje sam opisala najgorljiviji štrajkaši i sto se mene tiče neka idu u 100 lepih ..ali prije toga podijeliti im otkaze i zaposliti one sa biroa. I jos da kazem da ne izmisljam ..nego smo mi roditelji 4 ucitelja prijavili ministarstvu i sve je bilo ok 2 mjeseca i onda su opet krenuli po starom.

      Odgovori Petak, 15.11.2019. u 15:56
    • Avatar ZG U SRCU

      ZG U SRCU: štrumpfeta-gargamel: Ne znam od kuda ti to da ucitelji traze placu ko doktori. To nije istina. Jer doktori idu na fax izmedju 10-15 god. a ucitelji 5 god. Oni samo traze da VSS ima isti koeficijent u skolama kao i ...prikaži još! u zagrebackom holdingu svakoj drzavnoj i javnoj upravi, gdje su zaposleni svi podobni rodjaci!

      Odgovori Petak, 15.11.2019. u 16:35
    • Default avatar - cupakabra2

      cupakabra2: štrumpfeta.. ajd majke ti ne trjkeljaj gluposti.. gdje si čula da učitelji traže doktorsku plaću.. koja iznosi 14/15 tisuća kuna..??? kako možeš takve gluposti pisati..?? iliti ovo.."ja sam npr vise puta znala izjasniti se učiteljima da nije dopustivo reci djeci: ...prikaži još! procitajte pa mi objasnite sto o cemu se radi"...???? a šta si ti pedagogica, psiholog..?? iliti baba koja nema pametnijeg posla..

      Odgovori Petak, 15.11.2019. u 20:29
    • Avatar ZG U SRCU

      ZG U SRCU: cupakabra2: Ne znam cemu strumfeta salje djecu u skolu ak je pametnija i sposobnija od ucitelja. Kaj ih sama doma ne uci?

      Odgovori Petak, 15.11.2019. u 20:37
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Cupakabra2 i zg u srcu... Ne pravite se pametni... Prvo danas da roditelji ne uce sa djecom ne bi ni prolazili razred jer ih ucitelji nicemu ne nauce. A drugo... Sto se tice doktorske place: jedan dermatolog ima oko 10 ...prikaži još! 000 kn placu (Dermatolog je DOKTOR), a ucitelj ima 7,500... A sta ucitelj onda sada trazi? Nego dr placu. Ne trkeljajte. Trece: ja imam dva fakulteta: elektrotehnicki i logoped sam. Logoped u skoli..i znam sta vecina ucitelja radi.

      Odgovori Petak, 15.11.2019. u 20:45
    • Avatar ZG U SRCU

      ZG U SRCU: štrumpfeta-gargamel: Zakaj ne strajkas ak si logoped u skoli. Kaj si crna ovca ili ti stranka neda?!

      Odgovori Petak, 15.11.2019. u 20:48
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Zašto bih ja strajkala...ja sam logoped i djeca ako mi nisu u skoli nemam termin...ali ja svoju satnicu od 10 sati odrasim u bolnici..ne brinite.

      Odgovori Petak, 15.11.2019. u 20:50
    • Default avatar - cupakabra2

      cupakabra2: ooo ima puuno takvih danas.. to su ti one..čija djeca izrastu na hrenovkama..i to onim "k plus" najeftinijima..djeca koja izrastu s mobitelima u rukama..djeca koja s roditeljima dnevno ne izgovore par riječi.. a ta ista djeca su naaaajpametnija najlijepša.. čuudo ...prikaži još! udo jedno od dijeteta.. sa 15 / 16 godina ta ista djeca počinju mlatiti roditelje i tražiti ih pare.. al tad nisu više krivi učitelji tad je kriva policija jer dobro ne radi svoj posao i djeca kad izađu van se pokvare, propiju..itd..itd.. a roditelji nikad krivi..oni su sve dali za svoju dijecu.. naajbolji mobitel su im kupili i to je uglavnom sve.. oo da ima puuno takvih.. a izgleda da je i štrumfeta jedna od njih..

      Odgovori Petak, 15.11.2019. u 20:53
    • Default avatar - cupakabra2

      cupakabra2: štrumpfeta..."Po nekom misljenjima jedan učitelj koji ima 3 skolska sata po 45 minuta dnevno trebao bi biti placen kao npr vaskularni kirurg".. ??? (Dermatolog nije kirurg..)

      Odgovori Petak, 15.11.2019. u 20:56
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Cupakabra2 ni svjesni niste koliko ste u krivu... Hvala Bogu da sam djecu usmjerila na bavljenje sportom i da ih te gluposti online ne zanimaju... Jedni su od rijetkih... A to sto vi pišete...vi samo pokusavate nesto izmanipulirati i lupetate ...prikaži još! bez veze. Tema nisam ja..ni vi..nego ucitelji koji ne rade svoj posao a dobivaju placu. Bitno im je kazu prenijeti djeci znanje..koje? Kako štrajkati? Kako sa fakultetom se nisko spustati i vikati po zagrebu.? De malo razmislite prije nego nesto napisete

      Odgovori Petak, 15.11.2019. u 20:58
    • Avatar ZG U SRCU

      ZG U SRCU: štrumpfeta-gargamel: Poglec ove fakultetski obrazovane politicare u saboru i vladi.Smetaju te ucitelji koji strajkaju i traze svoja prava. Oni su gospoda, vrh vrhova za ovo saroliko drustvo sa Markova trga!

      Odgovori Petak, 15.11.2019. u 21:12
    • Default avatar - cupakabra2

      cupakabra2: taaako je.. vikati.. razbijati ako treba..zato ih poštujem.. bore se za sebe i za svoja prava i ne odustaju.. žalosno je da nam neki "štreberi" pokazuju kako se boriti za sebe.. a još je žalosnije što ih vi ofceeeeeeee ne ...prikaži još! podržavate nego podržavate HDZ i njihove uhlijebe.. a to koliko vi mrzite učitelje i to što ih sve trpate u istu vreču. e za to imate sigurno neki privatni razlog..

      Odgovori Petak, 15.11.2019. u 21:20
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Zg u srcu- za "velikane" ili "nedodirljive" ja ne mogu nista reci- svaki put sam blokirana zbog njih. Ali oni su dno dna Rep.Hrvatske...a za njima odmah ovaj štrajk... Jer ne mogu ucitelji imati vecu placu od med.sestara....ponavljam med.sestra koja ...prikaži još! a radi 12-satne smjene (dan/noc) dobije 5.800 kn... A uciteljica razredne nastave od 1-4 bez djece(znaci nema olaksicu)dobije 6400. I ona sada strajka. Ma dajte ljudi... Pa de se saberite

      Odgovori Petak, 15.11.2019. u 21:24
    • Default avatar - cupakabra2

      cupakabra2: štrumpfeta.. prešla sa kirurga na med. sestre.. aa?? radi sestra 12 satne smjene ali prvu,drugu pa je dva dana doma.. ne radi svaki dan 12 sati.. ima fond sati ovisno o mjesecu kao i svi drugi.. e sad šta radi.. ...prikaži još! .. mjenja gusku.., posteljinu.. mjeri tlak i ispija kavicu.. nije baš da operira.. jel tako..??

      Odgovori Petak, 15.11.2019. u 21:30
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Cupakabra2 oprostite ali ja nikoga ne mrzim. Nego je ovo sa štrajkom preslo sve granice. Kao prvo ako je strajk..pa onda strajkajte 10 dana za redom..a ne svaki 3 dan. Drugo lome sve preko djece...meni smeta sto kazu da im ...prikaži još! je radno ljeto..svaki dan dolaze na sjednice-pa zasto tada ne strajkaju. A ono najvažnije- ne postuju nikoga i nikada zadovoljni.. I da sada dobiju 20 000 kn za godinu dana bi strajkali.

      Odgovori Petak, 15.11.2019. u 21:31
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Cupakabra2 dan i pol je doma.... Kupa,presvlaci,mjeri tlakove,dijeli th,pomaze na susjednom odjelu,sama je u smjeni na 25-30pacijenata,zahtjevni pacijenti,rodbina..i rade..i kad strajkaju one rade. Sram vas bilo da imate tako nisko misljenje o medicinskim sestrama..a svi ih trebaju. Eto sta je ...prikaži još! Hrvatski narod ... Ponizava rad medicinske sestre a uzdize štrajk- pa sve ste rekli o sebi.

      Odgovori Petak, 15.11.2019. u 21:36
    • Avatar kuglica

      kuglica: Štrumpfeta, ti si školski primjer kako diploma nikoga nije opametila... Ti si, kao, školski logoped, a nikada razred vidjela nisi...Ti si, kao, školski logoped, a prihovaraš tome što učiteljica RN " odradi" samo 3-4 sata po 45'... Ti bi kao ...prikaži još! bi kao školski logoped trebala poznavati osnove razvojne psihologije i pedagogije pa bi trebala znati da se ta učiteljica mentalno i psihički iscrpi više nego jedno uredsko blebetalo koje rad u razredu i u razrednim okolnostima uspoređuje sa neusporedivim kategorijama.... Ti si mogla steći i stotinu diploma sa FERa, a niti jedna te ne bi mogla izliječiti od tvoje plitkosti i mentalne prikraćenosti....

      Odgovori Petak, 15.11.2019. u 21:38
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Cupakabra2 kada sestra radi dan noc... Onda je danas od 7-19:00 na poslu...i sutra dolazi u nocnu koja je od 19:00-7:00. I uvijek mora ostati min.30 min duze. Dan i pol doma...i opet ispocetka. A nakon nocne od 12 sati ...prikaži još! koje su uvijek naporne-da li je to vama super i fit..poletni ste nakon toga.

      Odgovori Petak, 15.11.2019. u 21:39
    • Default avatar - cupakabra2

      cupakabra2: prvo.. ;) da štrajkaju 10 dana za redom djeca bi bila u veelikom zaostanku ovako kad štrajka svaka županija posebno djeca su par dana u zaostanku što je ništa s obzirom koliko imaju inače opravdanih sati od strane roditelja.. drugo ...prikaži još! go ;) da štrajkaju lijeti ko bi ih doživljavao..?? isto kao da npr. vlakovođe štrajkaju kad dođu s posla doma.. kažeš da nikoga ne poštuju..?? pa sam premjer je rekao da su oni zapostavljeni i da imaju najmanji koficjent.. s čim da budu zadovoljni..?? hodali su tolike godine u školu a imaju manju plaću nego konobar u sezoni..

      Odgovori Petak, 15.11.2019. u 21:40
    • Default avatar - cupakabra2

      cupakabra2: a ma ne trkeljaj.. nisam jednom došao sa bolesnim djetetom a one piju kavicu, smijure se i kažu.. tj. ne kažu nego odbruse.. sjedite i čekajte da vas pozovemo.. i sad ona.. čast pojedincima.. ima ih svakakvih kao i učitelja.. ...prikaži još! al da mi došlo više puta da ih išamaram.. oo daa..

      Odgovori Petak, 15.11.2019. u 21:44
    • Default avatar - cupakabra2

      cupakabra2: inače radim baš takve smjene.. 12/24 12 /48 i nije baš da se ubijam.. 15 smjena u mjesec dana..

      Odgovori Petak, 15.11.2019. u 21:46
    • Default avatar - cupakabra2

      cupakabra2: i ja ne ponižavam nikoga.. svaki posao je vrijedan kao i osoba koja ga obavlja.. podržavam učitelje kao i sve druge koji se bore za svoja prava i ne razumijem vas koji ih zbog toga pljujete..pozdrav štrumfeto i razmisli malo ...prikaži još! lo koga podržavaš i po kome pljuješ..

      Odgovori Petak, 15.11.2019. u 21:51
    • Avatar kuglica

      kuglica: Štrumpfica, ti si školski logoped; hajde lijepo ti svima nama objasni što sve stoji u zaduženju, a prema pravilniku o zaduženju učitelja i profesora u RH , jednog učitelja. Ti bi kao školski logoped prva trebala znati da se učitelji ...prikaži još! ji ne bore za plaće liječnika, već za korekciju koeficijenta složenosti poslova s kojim nikada neće moći doseći plaću liječnika...Uz dužno poštovanje, ali mislim da se više zdravog razuma i zdravog logičnog rasuđivanja nalazi u glavici kupusa, negoli u tvojoj glavi, a pogotovo s obzirom na nebuloze i gluposti koje si ovdje nadrobila.... Da mi je samo znati sa kojeg izvora crpiš onakve priče, gdje si to čula.... Moram priznati da su ovaj puta ljudska glupost i Plitkost nadmašile same sebe....

      Odgovori Petak, 15.11.2019. u 21:53
    • Avatar kuglica

      kuglica: I osim svega navedenoga, Štrumpfica, ti bi prva kao školski logoped trebala znati da se prema zakonitostima psihologije i pedagogije znanje ne prenosi jer ono nije zarazna bolest... Znanje se stječe učenjem i radom.... Baš kao što se sviranje klavira ...prikaži još! ra ili matematičke vještine ne prenose kihanjem poput zarazne bolesti, već se stječu upornošću, učenjem i radom... I zato bi ti trebala znati da učitelj ne može nekoga nečemu NA- UČITI... Eto, badava tebi dva faksa jer bi sa završena dva faksa barem toliko pameti imala da shvatiš da ne možeš objektivno prosuđivati o poslu koji nisi nikada radila i uspoređivati neusporedivo.... Jer bi opet kao školski logoped trebala znati da se rad u odgoju i obrazovanju ne može uspoređivati sa radom u sustavu zdravstva.... A tu usporedbu ti uporno i uporno radiš....

      Odgovori Petak, 15.11.2019. u 22:05
    • Default avatar - Proud_mommy

      Proud_mommy: Bravo kuglica! Strumfica se za petljala malo u svoje lazi. Skolski logoped, ne znam di.

      Odgovori Petak, 15.11.2019. u 22:26
    • Avatar jakolishe

      jakolishe: Shvatite da vss po defaultu ne smije značiti i veću plaću. Poslovi se bi trebali plaćati po vrijednosti tj po životnoj važnosti. Čisto moguće da će u budučnosti profesora zamijeniti robot. Radnika kojeg vi potcjenjujete na lopati teško da će zamiheniti

      Odgovori Subota, 16.11.2019. u 08:34
    • Default avatar - Proud_mommy

      Proud_mommy: Svakako bi onaj učitelj koji je tebe naučio pisati trebao momentalno dobit otkaz. Ili si kriv ti koji taj pravopis nisi naučio?

      Odgovori Subota, 16.11.2019. u 21:31
    • Default avatar - zeljkopž

      zeljkopž: dr.g.vi evo što kaže prof. Velimir Srića o tim partijskm zahtjeviima sindikata zašto čak plaća svih učiitelja i profesora ne bi smjela biti ista, a kamoli ovo što učiteljske plaće žele izjednačit s plaćama liječnika. "Na primjer, i ja sam ...prikaži još! znanstveni savjetnik, redovni profesor u trajnom zvanju sa preko 100 objavljenih knjiga (10 na engleskom), gostujući profesor u SAD i Kini, keynote speaker na međunarodnim konferencijama, omiljen među studentima, a imam ISTI KOEFICIJENT kao kolega koji je objavio pet-šest znanstvenih članaka (od toga četiri u koautorstvu), studenti ga ne trpe, a jedva natuca neki strani jezik. Slično je u školama gdje isti koeficijent ima nastavnik čiji učenici svi uspijevaju na maturi i onaj kod kojeg 80% na njoj padne. Iz oba se primjera vidi da je borba za koeficijente ništa drugo nego elementarna glupost jer je izvađena iz konteksta načela na kojima se njihovo definiranje i birokratska primjena zasnivaju..."

      Odgovori Nedjelja, 17.11.2019. u 01:33
    • Avatar NenadZG

      NenadZG: zeljkopz.... Ovdje je u pitanju osnovica, a ne plaća. Molim Vas da se informirate točno. Razlika a dva pojma je drastična. Motiv štrajka je koeficijent, a ne visina plaće. ...... Ponovno podmećete tezu da neki profesori nisu kvalitetni. Dakle, zbog ...prikaži još! 2% ili 3% nekvalitetnih svi ne trebaju biti plaćeni? Nadam se da će vašu plaću smanjiti na plaću one osobe koja najmanje radi i time ima najmanju plaću tamo gdje raditi. Fascinantno je vaše neshvaćanje pojma plaće i njenog izračuna. Da li Vi uopće radite?

      Odgovori Ponedjeljak, 18.11.2019. u 07:03
    • Default avatar - zeljkopž

      zeljkopž: Aha, Nenad. Kažeš da oni nikako ne žele veće plaće već da im se samo digne osnovica kako b se vmogli valjda hvalit.... Pročitaj si dio Srićinog teksta kojeg sam stavio.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.11.2019. u 10:18
    • Avatar NenadZG

      NenadZG: Srića nije shvatio smisao štrajka. Potpuno je nebitan Srićin status u akademskoj zajednici vezano za prava učitelja i nastavnika. Jedino što je bitno koliko je koeficijent za složenost posla nastavnika i učitelj. Vidjeli ste tablicu koja govori da netko tko ...prikaži još! ima završen 7 stupanj ima veći koeficijent od nastavnika ili učitelja koji imaju isti stupanj naobrazbe. Žele izjednačavanje koeficijenata prema stručnoj spremi.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.11.2019. u 12:28
    • Default avatar - zeljkopž

      zeljkopž: Nenad.... Srića je ite kako shvatio smisao štrajka i izuzetno precizno objasnio zašto je to glupost! "Na primjer, i ja sam znanstveni savjetnik, redovni profesor u trajnom zvanju sa preko 100 objavljenih knjiga (10 na engleskom), gostujući profesor u SAD ...prikaži još! AD i Kini, keynote speaker na međunarodnim konferencijama, omiljen među studentima, a imam ISTI KOEFICIJENT kao kolega koji je objavio pet-šest znanstvenih članaka (od toga četiri u koautorstvu), studenti ga ne trpe, a jedva natuca neki strani jezik. "

      Odgovori Ponedjeljak, 18.11.2019. u 12:30
    • Avatar NenadZG

      NenadZG: Samo taj isti Srića nije napisao koliko dobiva novca povrh koeficijenta iz drugih izvora primanja. Ja ne očekujem da učiteljica u prva 4 osnovne ima izdanih 20 znanstvenih radova, već da nauči moje dijete ono što piše u kurikulumu. Srića ...prikaži još! a promatra stvari s potpuno drugog kuta, jer mu njegov koeficijent baš ništa ne znači u njegovim primanjima. Vi ne želite viši koeficijent? Mislite da ga niste zavrijedili svojim radom?

      Odgovori Ponedjeljak, 18.11.2019. u 12:39
    • Default avatar - zeljkopž

      zeljkopž: Nenad.... Kakve to ma veze kolke on novce dobiva iz svijeta i izvora neovisno o Hrvatskoj gdje dobva plaću???? Jasno ti je objasnio zašto je ta uranilovka sindkata sa koeficjentima za njega glupost.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.11.2019. u 12:51
    • Avatar NenadZG

      NenadZG: Da pojasnim. Ja u RH radim za 800 eura, u Austriji kolega na mom radnom mjestu ima 4000 eura. Kad bi moj kolega meni branio da se izborim za moju plaću bio bi licemjeran. Kad će g. Srića dobivati plaću ...prikaži još! isključivo zarađenu u RH tada neka komentira visinu iste. Vi odbijte povećanje koeficijenata. Nitko Vam ne brani da tražite manju plaću. Nemojte drugima braniti pravo da se izbore za ono što im pripada.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.11.2019. u 12:58
    • Avatar ZG U SRCU

      ZG U SRCU: NenadZG: Slazem se u svemu!

      Odgovori Utorak, 19.11.2019. u 06:17
  • Default avatar - edgar2
    edgar2

    Nakon ovih izjava sindikalista posve je očito da se ovdje radi o političkom štrajku,a ne o postizanju ekonomskih i socijalnih ciljeva!

    11 Srijeda, 13.11.2019. u 19:03
    • Avatar dastipet

      dastipet: Pa to se iz aviona odmah na pocetku vidjelo

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 20:27
    • Avatar Rosenrot

      Rosenrot: Zar nebi bilo dobro srušiti lopove ha?

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 21:33
    • Avatar tonkica_palonkica

      tonkica_palonkica: bi, al da ne dodju isti takvi na nihovo mjesto sto je gotovo nemoguce jer su nam politicari 100 % isti

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 21:36
    • Avatar DT2311

      DT2311: Pa ovi sindikalisti su bivši partijaši to znači samo jedno SDP. Pa kud njih kada su vam oni sve smanjili, a kada su to napravili niste se žalili.

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 23:24
    • Default avatar - zeljkopž

      zeljkopž: Eto, plenky preveslao drugove. Htjeli pokrenut val štrajkova javnih službi a ovaj svima uvalio dodatnih 6%. Potom jasno pokazali da žele povećanje plaće sam za sebe pa ostali sami kao ..... na kiši. Još ih navukao na tanak led, razbahatili ...prikaži još! se pa odbili i zadnju ponudu. Sad se samo čeka dolazak agencije koja će odredit koeficjente i viškove.

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 01:07
    • Default avatar - and.c

      and.c: Ljudi kako ne vidite sve je to igra, Vlada odnosno hdz neće popustiti štrajkašima u njihovim traženjima jer ako popuste, hdz sigurno gubi izbore jer su uspjeli pučanstvo okrenuti protiv učitelja tako da Vlada odnosno hdz mora ustrajati u tome ...prikaži još! da ne popusti učiteljima pa će u očima naroda ispasti kako su oni Vlada koja ne popušta nikome u obrani proračuna. nakon pobjede na izborima hdz će itekako povisiti plaće učiteljima na zahvali što je preko njih zapravo dobio izbore.

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 07:53
    • Default avatar - zeljkopž

      zeljkopž: "svi prosvjetni radnici "drugovi"" ???? Zbilja to misliš? Mnogi prosvjetni radnici ne štrajkaju. Mnogi su eto zaveden od drugova i uskoro bi moglo doć hladno otrežnjenje. Tako da vam propade plan. A ti pljucaj i vrijeđaj. Drugo se niti ne očekuje od tebe.

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 08:42
    • Avatar Rosenrot

      Rosenrot: Zeljkec opet delaju klauna od tebe heheheh

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 08:45
    • Default avatar - zeljkopž

      zeljkopž: Je li? Samo pljucaj. Ne smijem ti direktno odgovorit jer ćete mi obrisat komentar i udarit žutaka. Neka, pišeš o sebi. Propada vam plan vala štrajkova. Ha, ha.

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 08:48
    • Avatar NenadZG

      NenadZG: OK. Za koju političku opciju rade?

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 09:34
    • Default avatar - zeljkopž

      zeljkopž: Pročtaj s komentare drugh komentatora. Evo ovdje od DT....

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 09:47
  • Default avatar - mdcro24
    mdcro24

    Pozivam pravnu drzavu da pod hitno uruci otkaze ovoj delegaciji i podnese kaznene prijave jer se ovome cirkusu mora stati na kraj. Nasoj djeci su unistili godinu dana skolovanja, ovo se ne da vise trpiti. Neradnike, lijencine i sindikalne uhljebe van iz skolstva.

    6 Srijeda, 13.11.2019. u 19:34
    • Avatar rikolica

      rikolica: Cirkus ti je ova vlada s ovim bahatkom na čelu.

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 20:06
    • Default avatar - Marun

      Marun: Djeci je uništena budućnost na žalost. Ne samo ova godina. A krivac? ZNA SE. Zato ljudi pamet u glavu na izborima. Hdz ne smije voditi Hrvatsku. Nikada više!

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 20:18
    • Avatar Sljiva_1

      Sljiva_1: Cirkus ti je kriminalna organizacija hdz - a i drug plenkovič sa glavnom zabavljačicom kokolindom

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 20:24
    • Avatar EnnaBella

      EnnaBella: mdcro24@ Tako je!!👍👏👏

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 21:02
    • Default avatar - Dangerous_Russ

      Dangerous_Russ: bando adezeovska, vama treba šut karta..rvatine velike

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 08:56
    • Avatar NenadZG

      NenadZG: Da li to znači das se ukida pravo na štrajk? Sindikalne čelnike financiraju članovi sindikata. Ukoliko isti ne rade svoj posao, a iz priloženog se idi da rade, tada o njima odlučuju isključivo članovi tog sindikata i nitko drugi. Ne ...prikaži još! e razumijete funkcioniranje sindikata.

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 09:36
  • Default avatar - Azriel Azriela
    Azriel Azriela

    Pa vidi se za koga novac imaju....za 97 novih ravnatelja u ministarstvima...ukinuli 88 zamjenika ministra...i imenovali ih ravnateljima...pa koga vi j.... bandic veli novinarki da nek ga ne vrijeda s takvim pitanjima o standovima svog bivseg vozaca...kriminalcu je to uvreda???? ...prikaži još! Plenkovicu je uvreda da ljudi strajkaju...pa mozda bi i dalje trebali gledati ovo sve sta se dogada i komentirati...zato ucitelji....nemojte biti pi.... kao druge institucije poput policije, zdravstva i ostalih ...koji ce rado primiti povecanje...a glas ne bi digli jer su im sindikari toliko korumpirani da toga nigdje nema

    3 Srijeda, 13.11.2019. u 19:42
    • Avatar nostradamus

      nostradamus: Ono sto mi je najjace u tvom komentaru je to sto vidim da i ti mislis da je proracun rupa bez dna i da se novac samo eto od nekuda stvori, a da se napaceni i iskoristeni radnici samo moraju ...prikaži još! bolje organizirati i biti ustrajni da izbore pravicu. Jer niti u jednom trenutku nije spomenut privatni sektor koji jedini doprinosi punjenju proracuna, ciji radnici su podplaceni u odnosu na javni sektor, koji nemaju sindikate uz sebe, koji nemaju placene bozicnice, regrese, prekovremene, imaju radne vikende, nemaju sigurnost stalnog zaposlenja, njihova sudbina na poslu ovisi i o njima samima i njihovom angazmanu (sto u javnom sektoru nije slucaj), kao i o uspjesnosti same firme koja se bori na trzistu i ima konkurenciju. Javni sektor nema konkurenciju i uz posebno apostrofirano pravosuđe je najlosiji segment drustva (politicare ne ubrajam, ali da pravosuđe radi i oni bi radili bolje).

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 02:36
    • Avatar prcmilojka

      prcmilojka: Nostradamus; tvoj problem (a nisi jedini) je što pojma nemaš...trebao bi prvo razlikovati uhljeba od radnika u državnom sektoru. Uhljeb nema pojma šta mu je posao, ali za to dobije debelu plačicu, a radnik u državnom sektoru (osim tih svih ...prikaži još! h nekih prava-nema nikakvu plaču. Ja sam jedan od tih radnika koji je visoko kvalificiran radio do prije 15 dana u morhu, svoju struku, morao svakih 5 godina ići na polaganje državnog ispita, a osnovica plaće mi je bila 4300 kn...ako sam radio turnuse (a valjda znaš šta je to) uspio sam dogurati do 6000kn...Osim toga, isti ti radnici, ako nemaju redovan prijevoz do radnog mjesta, putuju svojim prijevozom, a država im plati 1kn po kilometru..pa računaj gdje je tu matematika...

      Odgovori Subota, 16.11.2019. u 16:40
    • Avatar nostradamus

      nostradamus: Koje je tvoje radno vrijeme bilo?

      Odgovori Subota, 16.11.2019. u 18:16
  • Default avatar - ilijesiilinisi
    ilijesiilinisi

    Ma ne treba vam ništa dati,još vam treba oduzeti.Odvratni ste s tim štrajkom

    1 Srijeda, 13.11.2019. u 19:09
    • Default avatar - vojtek

      vojtek: a gdje ste bili kad su vam skidali koeficijent, ukinuli bozičnicu i regres...zašto odmah onda niste ušli u štrajk...sada već trpe djeca jer to više neće biti moguce nadoknaditi

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 20:05
  • Default avatar - edgar2
    edgar2

    Kako je danas objavio Večernji list, prosječna plaća učitelja i nastavnika koji imaju VSS i rade puno radno vrijeme za rujan 2019. godine iznosila je 10.153 kn bruto, odnosno 7291 kn neto.

    19 Srijeda, 13.11.2019. u 19:08
    • Default avatar - ilijesiilinisi

      ilijesiilinisi: Eto,al nije to njima dosta,ma užas šta rade,dno dna

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 19:11
    • Default avatar - bijelanoc

      bijelanoc: Zar stvarno pušite priče o tim imaginarnim plaćama? Da su zaista takve pa nikome ne bi palo na pamet štrajkati.

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 19:15
    • Default avatar - edgar2

      edgar2: To su podaci Centralnog obračuna plaća-COP...Nažalost, tebi je važna percepcija!I tu nema pomoći!

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 19:21
    • Avatar BlackRaven

      BlackRaven: Evo ti 1280 eura za profesionalni ugovor gustera na pet godina , koji spava po jarcima , jede konzerve i ne pada mu napamet strajkat.. I to vani. O cemu mi ovdje pricamo?

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 19:26
    • Default avatar - bijelanoc

      bijelanoc: Nema pomoći HDZ-ovim glasačima koji štuju lik i djelo velikog vođe i svim silama brane neobranjivo. Vama ionako nisu u cilju visokoobrazovani državljani tako da - sve jasno.

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 19:28
    • Avatar đuro kojotovski

      đuro kojotovski: VSS, puno radno vrijeme i plaća za rujan 6100.. tko tu koga?? hmm.. ovčice..

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 19:31
    • Default avatar - mihic82

      mihic82: Krici podatak puno je manja placa

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 19:45
    • Default avatar - Maraton

      Maraton: Plaća učitelja sa VSS i 10 godina staža je 6300, tajnika i voditelja računovodstva 5800, učitelj VŠS 6000, tajnika i voditelja računovodstva 5300. Kuharica, domar, tajnik, računovođa SSS 4200, spremačica NSS 3150. Supruga mi je računovotkinja u školi pa znam. ...prikaži još! . Ne nastavno osoblje imaju najmanje plaće u školi i oni isto štrajkaju.

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 19:47
    • Avatar kuglica

      kuglica: 20 god. u prosvjeti, VSS, status mentora, sa dodacima plaća za rujan 6.800.. Kojih 10.000 kn?! Pa niti sa statusom savjetnika se nema 10000 kn, na čemu su ovi?!

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 19:47
    • Default avatar - Modus

      Modus: hahaha 🐑🐑🐑🐑 puse te price... kao i sve ostale koje im serviraju

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 19:48
    • Avatar BlackRaven

      BlackRaven: na losoj travi ocito.. moraju promjenit doktora ili dilera, netko ih ocito truje... Porucnik na Golanu ima jedva 16.000 , pa ono ajde usporedi to... Gusteri 8500...Pozornici 4870 pocetne..

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 19:50
    • Avatar BlackRaven

      BlackRaven: ..i sad su ucitelji cak i sluzbene osobe, majke mi ovo je brod ludjaka ovdje....

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 19:51
    • Avatar BlackRaven

      BlackRaven: Med sestre jedva imaju 6500 , hej ono.. Hoces dalje da nastavim? Zena radi na hitnoj , sa vikendima i prekovremenima jedva sastavi kraj sa krajem...a "ucitelji" strajkaju? ha ? I to samo za sebe, naravno..pa jbtipm...

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 19:55
    • Default avatar - edgar2

      edgar2: Sindikat se već osramotio napadajući medije da su objavili "pogrešne brojke", a onda se ispostavilo da su manipulirali i u plaću nisu uračunavali raznorazne dodatke koji su sastavni dio plaće!

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 19:55
    • Avatar BlackRaven

      BlackRaven: Ali zato saborski zastupnici koji odlucuju o tpome tuku po 50.000 svaki... Te ovaj odbor te onaj, te ovaj i onaj dodatak... Brod ludjaka definitivno...

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 19:56
    • Default avatar - Maraton

      Maraton: edgar2 da li si automatski bot ili te hdz plaća da trolaš. Koliko plaća da se i ja uključim u trolanje. Ja ti napišem iz prve ruke koje su plaće u obrazovanju svih radnika, žena kao računovođa radi u Copu ...prikaži još! a ti uporno trolaš.

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 20:50
    • Default avatar - edgar2

      edgar2: Kaj imaš dvije žene?

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 20:55
    • Avatar BlackRaven

      BlackRaven: inace kao ne bi smjeli raspravljat o placama javno, to ti pise u ugovoru isto :p A jesu se dobro zastitili ovi trolovi samo da je njima dobro...ali puca sve po savovima svugdje, evo sad ce Drumpa skinut ko pticicu, ...prikaži još! ma gle... Kad u EU cujes za merkelicu i svabe, kolektivno se pljune na pod, to ti je pod normalno, o amerima sve najgore , ovi ovdje poletarci uopce nisu u tom platnom razredu da ih nitko dozivljava.. Oni su sefovi u svojem malom selu a kad van dodju onda ih nocni cuvar mora uputiti u propisanu proceduru..Pitaj plavusu ako ima muda to priznat...mislim sve je lagano otislo u krasan...

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 21:18
    • Avatar NenadZG

      NenadZG: Samo nisam pročitao što je u te aktivnosti uključeno osim predavanje. Postoji drastična razlika o tome što sve nastavnik radi osim predavanja.

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 09:42
  • Default avatar - zgrada
    zgrada

    E sad kad vlada prestane plačati dane u štrajku,nastaje egzodus u učionice dolazi božič,nova godina a treba i papati a novac se topi

    1 Srijeda, 13.11.2019. u 19:51
    • Avatar NenadZG

      NenadZG: Po kojem bi Zakonu to Vlada mogla uvesti? Pravo na štrajk je propisano Zakonom o radu koji je ta ista Vlada donijela u Saboru. Objasnite ako bi mogla Vlada zabraniti štrajk? Točan citat članka zakona ili Ustava po kojem bi moga to učiniti.

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 09:39
  • Default avatar - Modus
    Modus

    ono kad ova beznadna nacija ne kuzi sto znaci povecanje koeficijenta profesorima za 6.12 % i povecanje osnovice svima za 6.12% sto nudi vlada, pa bi tako i ovi neradnici u saboru i vladi dobili jos vece place....

    2 Srijeda, 13.11.2019. u 19:42
    • Default avatar - Nikola Brzić

      Nikola Brzić: Svi kuze, samo gazda i potrcko ne kuze i inate se, jer znaju da od prosvjetara nema glasa...

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 22:04
    • Avatar NenadZG

      NenadZG: Zato što barem 80% komentatora komentira nešto o čemu ne zna ništa. Tu mislim i na pozitivne i negativne komentare podjednako.

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 09:40
  • Default avatar - FIĆERATI
    FIĆERATI

    prosvjetari su poniženi jer će im plaća rasti samo između 1300 i 1600 kuna?

    6 Srijeda, 13.11.2019. u 19:20
  • Avatar jasenko987
    jasenko987

    Zato moje djete ide u njemackoj u skolu gdje nema strajka,ima svaki dan rucak u skoli i kad zavrsi ta ce joj diploma biti priznata svugdje u svijetu i sigurno ce imat bolje znanje nego sto bi ga strajkasi naucili

    3 Srijeda, 13.11.2019. u 21:33
  • Avatar klokan_jack
    klokan_jack

    Konacno pravi potez vlade!! Ajde da sam i to dozivio!

    Srijeda, 13.11.2019. u 19:40
  • Default avatar - škver
    škver

    Prosvjetari, što dajete mojoj djeci? Plaćam im dodatno engleski, jedno dijete plače jer mu jedna izaziva svakodnevni stres( svima) ........

    1 Četvrtak, 14.11.2019. u 00:08
    • Avatar NenadZG

      NenadZG: Plaćate mu engleski zato jer to želite. To je vaša odluka. Pitajte one koji su pisali kurikularnu reformu kako su je napisali i zašto je kvaliteta iste mizerna.

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 09:44
  • Default avatar - škver
    škver

    Plenki,povećaj mirovine 10% i glasova imaš i viška.

    Četvrtak, 14.11.2019. u 00:09
  • Avatar sparky1
    sparky1

    Koeficijent vezati uz rezultate državne mature.

    2 Srijeda, 13.11.2019. u 19:44
    • Avatar kuglica

      kuglica: Rezultati državne mature nisu i ne mogu biti ogledalo rada samo jedne strane uključene u proces učenja i poučavanja... Jer ako bukva koju se poučava samo nezainteresirano sjedi, zijeva, čeka da joj se znanje " prenese"(zrakom, valjda) i u ožujku ...prikaži još! ku se sjeti da joj u lipnju predstoji matura, tada tu nema pomoći...

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 20:41
    • Avatar NenadZG

      NenadZG: Odlično, ali isto tako i pisce kurikulum platit na osnovu kvalitete istoga.

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 09:46
  • Default avatar - ludimajmun
    ludimajmun

    Vlada je shvatila da nemate podrsku javnosti te da ste slabi.

    Srijeda, 13.11.2019. u 22:03
  • Default avatar - Aljeti_Azimi
    Aljeti_Azimi

    Moj prijedlog profesorima je da uz odbijanje ove sramote sutra potpišu i kolektivni otkaz i to predaju plenkiju,.pa nek se narod sam obrazuje onda

    4 Srijeda, 13.11.2019. u 19:43
    • Avatar livija

      livija: Kome se ne radi neka da otkaz ako misli da je nedovoljno plaćen i potraži sreću u privatnom sektoru.

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 19:54
    • Avatar dastipet

      dastipet: Livija h*** se javnom sektoru za privatni koji hrani njihov uhljebistan. Djece manje, njih sve vise sa sve nezasitnijim zahtjevima

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 20:30
    • Avatar 50 nijansi šljive

      50 nijansi šljive: Ja se slažem. Tko neće raditi otkaz, imamo na burzi nezaposlene nastavnike koji žele raditi

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 07:54
    • Avatar Aleluja

      Aleluja: Pa uglavnom se djeca sama i obrazuju

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 08:00
  • Avatar Aron3
    Aron3

    Podrška svim radnicima u tvornicama i privatnom sektoru, njima treba veći koeficijent !

    4 Srijeda, 13.11.2019. u 23:49
    • Default avatar - škver

      škver: Podrška

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 00:06
    • Default avatar - torente2

      torente2: Bori se za svoja prava, izađi na ulice, podigni šator, pozovi Kolindu, biskupa Košića. Bravo za vas, stvarno bravo. Ja mislim da vas moze bit sramota. U Hrvatskoj fale doktori i medicinske sestre jer su isli za necim boljim, sta ...prikaži još! ako odu nastavnici? Tko ce ucit vasu djecu, jel vi uopce mozete razmisljat 5,10 godina unaprijed?

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 07:07
    • Avatar Aron3

      Aron3: Torrente, zašto bi me bilo sram ako mislim drugačije? Dapače, u odnosu na vaš komentar, osjećam se - uzvišeno. Ne cijenim ljude koji nad kruhom traže pogaču!

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 22:08
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: torente2@ moram vas pitati, koga će učiti kad je u zadnjih 5 godina skoro 50000 učenika manje? U Hrvatskoj nedostaje djece, zanimljivo da se o tom sindikalisti ne oglašavaju.

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 23:09
  • Default avatar - mahegiarct
    mahegiarct

    Gonite se vi i vase strajkanje, neradnici obicni. Ima ljudi koji hoce raditi.

    8 Srijeda, 13.11.2019. u 19:02
    • Default avatar - lazetefujfuj12345

      lazetefujfuj12345: Naravno da ima radnika,ali ne za crkavicu

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 19:05
    • Default avatar - Modus

      Modus: a kako nazivas one u saboru i vladi koji ne dolaze na posao a imaju 18000+?????

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 19:52
    • Default avatar - 03041

      03041: pni su isto neradnici, ali su i profesori. Neka profesori osnuju stranku i uđu u Sabor pa povećaju plaću učiteljima

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 20:19
    • Default avatar - cupakabra2

      cupakabra2: mahegiarct .. ima ljudi.. al za taj posao treba godinama hodati u školu.. a je to lako i ti bi bio učitelj..

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 21:01
    • Default avatar - mahegiarct

      mahegiarct: @cupakabra, i ja sam godinama hodao po skoli, i sta sad? Ovi su poceli pretjerivati, nebi apsolutno nista rekao da neki k nauce tu djecu, a ne da se trosi hrpa love na instrukcije. I ne, nece mi nitko govoriti ...prikaži još! da su djeca glupava ( ima djece koju skola ne zanima i dobro ), ali puno je vise onih koji zele znati, a nesposobni ucitelji i profesori im ne mogu ( ne znaju ) prenijeti to znanje. Godinama gledam istu stvar, a biti ce jos i gore. O zaposljavanju podobnih necu niti govoriti.

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 23:03
    • Default avatar - 03041

      03041: Za neke predmete treba imati vezu za ućo u školu

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 08:47
    • Default avatar - cupakabra2

      cupakabra2: mahegiarct.. znam da si i ti godinama hodao po školi.. al ti si ponavljao razrede a oni su hodali na faks.. nije to isto..

      Odgovori Petak, 15.11.2019. u 20:32
    • Default avatar - mahegiarct

      mahegiarct: @Cupakabra, u pravu si. Samo sto sam ja hodao po FERu, a oni po smijesnom uciteljskom.

      Odgovori Subota, 16.11.2019. u 01:37
  • Avatar dotepenka
    dotepenka

    Bojim se, da će se štrajk koji su organizirali sindikalni čelnici (sumnjam da su se konzultirali s članstvom), slomit na leđima učitelja i učenika a čelnici će iz svega izići neokrnjeni. Bilo bi korektno , da ako im štrajk ne ...prikaži još! postihne svrhu za koju je organiziran, da svi sindikalni čelnici podnesu ostavke.

    6 Srijeda, 13.11.2019. u 20:38
    • Avatar Sokol ga nije volio

      Sokol ga nije volio: upravu si ,samo što to učitelji još nisu shvatili

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 10:23
    • Avatar Jaca????

      Jaca????: Bravo dotepenka .@ Komentar je odličan, jer boli Špremovicu i ona dva sindikalca kako će biti teško maturantima, vrijeme nije na njihovoj strani. Roditelji te djece su ogorčeni. Korektan potez samo je ostavka.

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 11:25
    • Avatar Sokol ga nije volio

      Sokol ga nije volio: Jaco od koga ti tražiš korektnost, nadam se da znaš kolika je naknada sindikalnog povjerenika ,dok ga ne skinu silom(admine ne mislim da ga se likvidira) on milom neće otići.

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 11:53
    • Avatar Jaca????

      Jaca????: Sokol ga nije volio @ Znam da neće otići, kada prosvjetari shvate koliko su ih manipulirali, možda ih se odreknu, i to jedna varijanta.

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 12:59
    • Avatar dotepenka

      dotepenka: Na čelu svakog sindikata nalaze se njihovi predsjednici koje ne biraju svi članovi sindikata, već je njihovim statutima propisan delegatski način izbora. Primjer: članovi sindikata neke škole biraju svoje povjerenike, koji među sobom biraju županijske koji onda, opet među sobom, ...prikaži još! izabiru ljude za dodatne funkcije.........Hrvatski sindikati nemaju težinu kao u drugim zemljama i kao takvi su nepotrebni, slizani su s vlašću počevši od povjerenika pa na dalje. Kada se dočepaju fotelje, tako lako ih ne napuštaju. Primjera radi, čime je Ribić koji se toliko eksponira u javnosti zaslužio doživotnu fotelju glavnog tajnika Nezavisnog sindikata znanosti i visokog obrazovanja? Mandate bi im trebalo ograničiti, maksimalno 2 mandata po 4 godine. I to je previše.

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 12:59
    • Avatar Jaca????

      Jaca????: dotepenka @ Slažem se, kod nas je sve naopako, kao Antuntun.

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 13:07
  • Default avatar - Jomajono
    Jomajono

    Nebi vam ja dao nista kud radite 3_4 sata dnevno, dva ipo mjeseca Godišnjeg a mi roditelji trebamo kuci uciti djecu tj. odradivat vas posao Davno ste vi bili bitni Sad bi vam uveo radnu obvezu da se mene pita

    6 Srijeda, 13.11.2019. u 19:47
    • Default avatar - Modus

      Modus: sreca pa te se nista ne pita... 🐑🐑🐑🐑🐑

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 19:49
    • Avatar kuglica

      kuglica: To što ste vi svoju djecu oslobodili svake odgovornosti i što sve radite umjesto njih i niste ih naučili da su školske obveze njihove, a ne vaše obveze, to je vaša krivnja....

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 20:28
    • Avatar grumla

      grumla: Sreća da te se ne pita.

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 20:34
    • Avatar gordana.pacek@gmail.com

      gordana.pacek@gmail.com: Kako cete vi svoje dijete naucit kad ne znate pravopis niti hrvatsku gramatiku, a pisete nesto o cemu nemate niti minimalistickog znanja, cak niti informaciju.

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 20:37
    • Default avatar - Jomajono

      Jomajono: Vi ste cisti jad gulili skolu do 30 na maminoj i tatinoj grbaci da bi bili kao bitnu a vise zaradi majstor npr. vodoinstalater za 3 dana nego vi za citav mjesec😂😂 a da stvar bude još bolja on bez ...prikaži još! vas moze vi bez njega ne 😂😂😂

      Odgovori Srijeda, 13.11.2019. u 21:14
    • Avatar NenadZG

      NenadZG: Radnu obavezu nije moguće uvesti, jer pravo na štrajk je garantirano Ustavom. Obrazujte se. Članak 61 Ustava RH govori o pravu na štrajk. Zašto ljudi nisu u stanju potražiti na Intrerbnetu bitne stvari, nego pisati nsapamet. Nedostatak oobrazovanja ili pišem samo da pišem.

      Odgovori Četvrtak, 14.11.2019. u 09:50
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message