Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
članak

'Vukovi su nam zaklali čak 500 ždrjebadi, gori su od medvjeda'

Strah nas je. Svake godine je sve gore. Ne pomažu ni ograde oko pašnjaka. Bojimo se konje puštati na ispašu, više ne znamo kako zaštititi blago. Srce me boli gledati strvine, kažu stanovnici...

Komentari 95 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar pijun
    pijun

    Šta je očekivao kad pušta konje da lutaju šumom a neki i drumom pa stradaju ne samo od vukova nego i od auta sve u svemu neodgovoran gazda treba ga kazniti.

    4 Utorak, 06.11.2018. u 23:18
    • Avatar LAP

      LAP: Kaznit treba blentave komentare.covjek je stavio ogradu i to sa strujom!

      Odgovori Srijeda, 07.11.2018. u 00:03
    • Avatar pijun

      pijun: Možeš si misliti to je samo za novinare ako budeš vozio onuda pazi se konja, a o šteti koji nanesu ljudima i njihovoj imovini bolje ni ne spominjati. Ljudi muku muče sa ovim uzimateljem poticaja.

      Odgovori Srijeda, 07.11.2018. u 00:12
    • Avatar lakej999

      lakej999: muljatori

      Odgovori Srijeda, 07.11.2018. u 02:49
    • Avatar sherlock-ica

      sherlock-ica: Vukovi dolaze i do kuća. i to čak do sela koja nisu ni blizu veke šume. Ne dešavaju se takve stvari samo u šumi.

      Odgovori Srijeda, 07.11.2018. u 06:02
  • Avatar Behemot
    Behemot

    Ti konji završe ili na autocesti, ili skapaju od gladi, ili ih pojedu vukovi. Vlasnicima je glavno da poberu poticaj za autohtonu vrstu. A ako dobiju još i odštetu dvaput će prodati jednog konja o kojemu se nisu brinuli 5 minuta.

    5 Srijeda, 07.11.2018. u 02:02
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Pa da imas malo u glavi onda bi i zastitio jadne zivotinje a ne da brinu same o sebi. Debilizam...

    11 Srijeda, 07.11.2018. u 02:05
    • Default avatar - hrca_hr

      hrca_hr: A jesi panetan. Nema nista ljepse zivotinjama kad su slobodne a ne u kavezu ili na lancu.

      Odgovori Srijeda, 07.11.2018. u 02:52
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Jedno je pametno pustat zivotinje u ispasu ili u MANJEZ ZA KONJE pod nadzorom a drugo pustit ih da jadni nastradaju ovako ili pod kotacima. To je nebriga i treba se kaznjavati !

      Odgovori Srijeda, 07.11.2018. u 03:19
    • Default avatar - nerminius

      nerminius: Vi iz grada ne razumijete...... Konj treba kilometre slobodnog prostora. Ne može se nadzirati pušten konj. On čim da pusti da se malo ističu, već ga neki predati vreme zbog nadobudnih čuvara prirode koji su vratili vuka tamo gdje je ...prikaži još! ukorijenjen jer je tako bilo za njihovog čuju dete pa su vući za cijeli po brdima i proplancima. Dok ne ubiju neko dijete ili pastira. Onda ćete se češati po glavi.

      Odgovori Srijeda, 07.11.2018. u 05:14
    • Avatar sherlock-ica

      sherlock-ica: Đej ... Ajmo zamisliti situaciju. Imaš dva konja, izvedeš ih na ispašu i čuvaš. Znači tu si kraj njih, paziš ih da ne uđu u nečije polje ili na cestu. U tom momentu naiđu dva vuka i počnu napadati konje. ...prikaži još! Objasni mi kako bi ti to točno zaštitio svoje konje?

      Odgovori Srijeda, 07.11.2018. u 06:28
    • Avatar caliper

      caliper: Dajte konjima puške, oni neće odgovarati.

      Odgovori Srijeda, 07.11.2018. u 07:43
    • Default avatar - dillinger_1

      dillinger_1: nerminius pricas gluposti

      Odgovori Srijeda, 07.11.2018. u 10:30
    • Avatar Honda orao

      Honda orao: Sherlock- jel si ikada vidio vuka u živo? Osim u ZOO-u . Što je Đej krivo napisao? Ništa i apsolutno je u pravu. I probaj se malo provozati npr. iznad Rijeke prma G.Jelenju, ima hrpa konja po cesti na koje moraš paziti

      Odgovori Srijeda, 07.11.2018. u 12:38
    • Default avatar - nerminius

      nerminius: Čovjek uzgaja konje slobodno u prirodi. Zašto u ovako maloj zemlji ne bi to mogao? Na Cresu isto ima ovaca i koza širom po cestama i kraj cesta, pa nitko od toga ne radi dramu. Zašto se konji ne bi ...prikaži još! mogli istrčavati u poludivljem uzgoju? Takvi konji su najbolji i najzdraviji. Zašto u Francuskoj u Camargueu mogu trčati u krdima gdje i koliko ih je volja, a u Hrvatskoj ne mogu ni na tako malom prostoru? Nekad su i tamo živjeli vukovi, medvjedi, bizoni i dlakavi nosorozi pa nisu došli na ideju da obnove prošlost kao naši pametnjakovići. Mislim da je svakome ljepše vidjeti konje u trku nego čopor vukova.

      Odgovori Srijeda, 07.11.2018. u 13:45
    • Avatar sherlock-ica

      sherlock-ica: Honda ... Nisam, ali ga je vidio netko moj, i to blizu kuća. A meni dijete pješači ujutro u školu, i ako ostave ovo ljetno vrijeme za stalno, ujutro će po mrklom mraku ići zimi. Ja ne mogu od straha, ...prikaži još! jer su vukovi viđeni i jer su pojeli nečije pse. Slažem se da konje treba čuvati da ne odu na cestu ili na tuđu njivu, ali ih ne možeš sačuvati od vukova. Vukovi kad su gladni napadaju stado, i gle čuda, neće zaklati jednu životinju i pojesti nego zakolju koliko god mogu, a onda na kraju pojedu samo jednu. To ti govorim iz iskustva starijih ljudi koji su to doživjeli. Istina, ja sam živog vuka vidila samo u ZOO ali kako je krenulo i ovce ćemo uskoro samo tamo moći vidjeti.

      Odgovori Srijeda, 07.11.2018. u 14:36
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Mi iz grada isto jasemo i znamo o konjima, isto tako svaki nas konj je uvijek svaki dan pod nadzorom tako da to ne drzi vodu

      Odgovori Srijeda, 07.11.2018. u 17:44
    • Avatar caliper

      caliper: Ma terncem se vozikati tim cestama, nakrcati konjskog mesa, a nek' ti se javi vlasnik za odštetu........

      Odgovori Četvrtak, 08.11.2018. u 18:03
  • Default avatar - Drmator!!
    Drmator!!

    Ovdi kod nas u kanadi su to rijesili sa... Sarplanincima... Donili 50ak komada I spasili domace stocare u regijama di su imali problema sa vukovima...vuk se drzi dalje... Domaca stoka sigurna...sve stima.. jedino tu u hrvatskoj svi kukaju I sve ...prikaži još! divljaci bi trebalo pobit...sramota

    2 Srijeda, 07.11.2018. u 01:47
    • Avatar sherlock-ica

      sherlock-ica: Ovdje u Hrvatskoj vukovi dolaze blizu kuća i napadaju pse.

      Odgovori Srijeda, 07.11.2018. u 06:30
    • Default avatar - dillinger_1

      dillinger_1: nisu to rijesili na taj način.ne lupetaj.al svejedno je poanta komentara bila da zivis u kanadi.ahaha

      Odgovori Srijeda, 07.11.2018. u 10:31
  • Avatar Demetra
    Demetra

    I što bi sada ti htio? Vukovi su zaštićena vrsta, u Hrvatskoj u jednom trenutku gotovo izumrla. Čuvaj bolje konje, umjesto da bez nadzora šalabajzaju okolo!

    5 Srijeda, 07.11.2018. u 00:59
  • Avatar jožek2
    jožek2

    Tako je to u državi gdje se brine više o vukovima nego o konjima i ostalim domaćim životinjama, a koliko su samo ovaca poklali ti vukovi i nitko nije dobio odštetu, i onda se čudima što se smrznuta janjetina uvozi ...prikaži još! iz N. Zelanda i Australije, te Argentine.

    Srijeda, 07.11.2018. u 06:47
  • Default avatar - kuglanje
    kuglanje

    Dok je Bog hodao po zemlji, bilo je sitne i krupne stoke i mesa, normalno! Nije se uvozilo meso iz Rumunje ili Bugarske. Nema naroda, divljač se spustila sa brda, a vukove uvezli i zaštitili čipom!?!

    1 Utorak, 06.11.2018. u 23:27
  • Default avatar - tonebrod
    tonebrod

    Boje se konje puštati na ispašu.. ti konji su 24 sata 365 dana u godini na ispaši , nek mi i jedan od njih pokaže staju za 10 konja a kamoli za 500.. kad dođe zima konji se posmrzavaju.. nekima ...prikaži još! vežu prednje noge tako da i hoće ne mogu se obraniti ni pobjeći od vuka

    2 Srijeda, 07.11.2018. u 06:59
    • Avatar sherlock-ica

      sherlock-ica: To šta im vežu noge služi zato da ne mogu ući na tuđu njivu.

      Odgovori Srijeda, 07.11.2018. u 08:38
    • Default avatar - tonebrod

      tonebrod: Jasno mi je ali ako je posjed ograđen to bi imalo smisla da ne može preskočiti ogradu ali opet ne ovako kako oni vežu na blizu da konj ne može hodati nego poskakuje prednjim nogama da bi se mogao kretati.. ...prikaži još! ja sam inače te konje vidio uz samu cestu gdje nema ni ograda ni posjeda

      Odgovori Srijeda, 07.11.2018. u 08:49
  • Default avatar - Živjela cenzura!
    Živjela cenzura!

    Lovci pobiju svu hranu koju vukovi mogu loviti i onda se čude kad napadaju stoku. A stočari nalaze strvine?! Znači da nikog nema u vrijeme kad se to događa. Nekad su ljudi čuvali životinje na ispaši.

    2 Srijeda, 07.11.2018. u 03:02
    • Default avatar - nerminius

      nerminius: Pa ne možeš čuvati konja, nije to krava,.

      Odgovori Srijeda, 07.11.2018. u 05:16
    • Avatar sherlock-ica

      sherlock-ica: Pa ne možeš ti ni kravu sačuvati od vuka, ne možeš ni ovcu, osim ako imaš pušku pa eventualno imaš sriće ako pobjegne kad pucaš u zrak, jer ga ubit ne smiš. Koliko je ljudi čuvalo ovce pa dođe vuk ...prikaži još! i naočigled njima podavi par. Žalosno je što ovdje komentiraju ljudi koji sela nisu vidili a kamoli da znaju nešto o stočarstvu. A malo tko zna da kad vuk dođe u stado ovaca on podavi desetak ovaca a onda odvuče jednu i nju poide, jer više od jedne ne može poist.

      Odgovori Srijeda, 07.11.2018. u 06:40
  • Default avatar - nerminius
    nerminius

    A šta to ne sačekujete i pobijete, nabavite si puške s prigušivačima zvuka i jednog po jednog poskidajte. Nema tog zakona kojeg bi ja poštovao ako mi zaštićeni stvorovi pobiju 500 ždrebadi. Nestali bi ti vukovi vrlo brzo, ne bi ...prikaži još! nitko ništa ni čuo, kamoli vidio. Oni sad "plaču" po medijima, kako je život nepravedan....... Nitko vas neće obeštetiti, i ide po narodnoj, " ako si sam ne pomogneš, neće ni Bog".

    15 Srijeda, 07.11.2018. u 05:09
    • Avatar sherlock-ica

      sherlock-ica: Sve to dobro zvuči u teoriji. Ali ti vukovi imaju čipove i oni ih prate. Šta misliš kad zaključe da se uvijek na istom terenu gubi veći broj životinja, pa počnu kopat. Također ako ne bi čuo ni vidio onaj ...prikaži još! koji provodi zakon, nikad ne znaš šta je čuo ili vidio susjed. Nije to baš tako jednostavno, a koliko sam čula kazna po vuku je 40.000 kuna.

      Odgovori Srijeda, 07.11.2018. u 06:52
    • Default avatar - nerminius

      nerminius: Znam, ali je li rješenje da ti pobije svu živinu koju imaš pa da nemaš više odakle namaći novac za život? Ne vjerujem da svi vukovi imaju čipove, to je nemoguće sve čipirati.

      Odgovori Srijeda, 07.11.2018. u 07:01
    • Avatar sherlock-ica

      sherlock-ica: Pričali su da su ih dovozili iz Rusije i helikopterima spuštali u naše šume, naravno čipirane. A sad kad već spominješ, vjerojatno ima onih koji su se okotili naknadno, tako da vjerojatno ih nisu lovili pa čipirali. Ali ipak ... ...prikaži još! nikad ne znaš iza kojeg grma se koji susjed krije.

      Odgovori Srijeda, 07.11.2018. u 07:10
    • Avatar freundin

      freundin: pobili su oni njima morgen 500 zdrijebadi, izmisljaju i uostalom sto se ne brinu za svoje zivotinje

      Odgovori Srijeda, 07.11.2018. u 08:34
    • Avatar sherlock-ica

      sherlock-ica: tamara ... Aj kaži kako bi ti zaštitila konja kad ga napadne vuk, iako si ti tu i čuvaš ga cijelo vrijeme?

      Odgovori Srijeda, 07.11.2018. u 08:54
    • Avatar freundin

      freundin: pucas puskom u zrak i pobjegne, bakljom jer se boje vatre, uostalom ti vukovi se boje ljudi i bjeze kad ih vide na malo jaci uzvik pobjegnu glavom bez obzira. I ne razumijem to pitanje, covjek koji je podredio i ...prikaži još! podjarmio cijelu prirodu ne moze zastiti svoje konje od jednog vuka. Zar se cijela priroda treba podrediti covjeku i ako to ne uciniti odmah se treba unistiti i ubiti. S takvim razmisljanjme brzo cemo ostati bez svih vrijednosti ove planete. Da vuka nisu zastiti on bi davnih dana bio istrijebljen a istrebljivanjem bilo koje zivotinjske vrste covjek unistava i sam sebe jer s time unistava hranidbeni lanac. Unistenjem vuka raskotiti ce se druge zivotinje koje ce ciniti stetu, glodavci koji ce unistiti sume.

      Odgovori Srijeda, 07.11.2018. u 09:04
    • Avatar sherlock-ica

      sherlock-ica: Prvo, nema svaki pastir pušku a baklju dok zapališ jedan je gotov (konj). Drugo, nije sigurno da će vuk pobjeći na jači uzvik, možda oće, možda neće. Sve ovisi koliko je gladan. Ako je vuk jako gladan može napasti i ...prikaži još! čovjeka. U zadnje vrime su i te kako gladni jer nema više ovaca kao prije pa se spuštaju u sela i čak napadnu i poidu psa. Treće, znam slučaj di su došli do tora i preskočili ogradu visoku skoro dva metra i poklali ovce. Četvrto, znaš li da vukovi kad napadnu onda najprije podave koliko god životinja mogu a onda poidu samo jednu. Peto, u pravu si da je čovjek najveća štetočina, ali to nije tema. Ali ako sporedimo ljude međusobno, promisli ko štiti čovjeka seljaka. Nitko, zato nam sela i jesu napuštena, poljoprivreda se ne isplati jer je ne možeš prodati pošto država pogoduje privatnicima koji se bave uvozom, stočarstvo (ovčarstvo) se još nekako držalo a sad i to propada a jedan od razloga su upravo vukovi.

      Odgovori Srijeda, 07.11.2018. u 09:36
    • Avatar freundin

      freundin: cekaj malo ako cuvas konje onda se i pripremis za to cuvanje inace koji je smisao cuvanja :D U krajnjem slucaju imas kamenje pa ga gadjas. Sto se tice preskakanja ograde mogu napraviti ogradu koja bude kao kavez i tu ...prikaži još! ne mogu uskociti, samo se treba sjetiti i napraviti. Tema nije covjek kao stetocina ali ubijanjem vuka postaje stetocina a to je vezano za clanak. U Hrvatskoj sve skupa nema 300 vukova pa je vjerojanto da se te stete koje radi ta zivotinja podosta preuvelicava jer ljudi zele silom ubijati vukove. Cuj stocarstvo unistavaju vukovi, stocarstvo je unistila politka ove drzave koja je privatizacijom i lopovlukom njenih politicara unistila cijelu hrvatsku privredu. Kakvi vukovi. Bilo bi super da su nam vukovi najveci problem u ovoj drzavi :D Davanjem mogucnosti da se ubija ta zivotinja kako kome prdne dovest ce do nekontroliranog istrebljivanja ove vrste jer ljudi nemaju mjere u icemu

      Odgovori Srijeda, 07.11.2018. u 09:52
    • Default avatar - nerminius

      nerminius: @tamararogic, vidi, vuk nije bezazlena životinja, nakotit će ih se previše, već sad ih je previše, odrast će jedinka koja se ne boji čovjeka i ubit će nekoga. To je kao kad kažeš, na našem dijelu Jadrana nema morskih pasa ...prikaži još! ili ih ima vrlo malo. Ajmo poribit Jadran morskim psima, nekad ih je bilo puno više. Ima kostelja i nešto lisice, po koji modrulj, ali nemamo makoa i velikih bijelih, osim ako koji zaluta s talijanske strane. Bit ćemo atraktivniji kao turistička destinacija. Karikiram, ali znaš što hoću reći. Isto je s vukovima, samo je pitanje vremena kad će netko stradati. Uvijek sam za zaštitu prirode, ali ne tako da si sami pravimo probleme stavljanjem predatora u staništa. Postoje lovačka društva, ako se zbog malog broja predatora previše namnoži jelena, srna i zečeva, izvrši se odstrel i gotovo. Šume moraju biti bezopasne ili gotovo bezopasne za čovjeka.

      Odgovori Srijeda, 07.11.2018. u 10:25
    • Avatar freundin

      freundin: to treba pustiti ovima sto se brinu za zivotinje da iskontroliraju njihov broj, ne brini kad vide da ih je previse poubijat ce visak, ali ako pustimo da rulja nekontrolirano pocne puskama ubijati istrijebit ce ih a to je opet ...prikaži još! steta za covjeka. Suma ne treba biti bezopasna jer nije bezopasna posto i zvijeri imaju pravo zivjeti na ovoj planeti i tko je covjek d apodlucuje o njihovom opstanku. Hvala na ovima sto se brinu za ocuvanje zivotnjskih vrsta jer da nije toga covjek bi sve postrijelio i na koncu bi se dogodilo to da bi i same sume nestale jer bi se raskotilo glodavac akoji bi sve obrstili

      Odgovori Srijeda, 07.11.2018. u 10:31
    • Default avatar - nerminius

      nerminius: Nismo u Africi ni u Južnoj Americi pa da trebamo očuvati džungle i predatore pod svaku cijenu. Nitko nije ni rekao da trebamo sve postrijeljati, ali da se čovjek ne može baviti držanjem životinja zbog straha od predatora, e to ...prikaži još! mi je za Europu neprihvatljivo.

      Odgovori Srijeda, 07.11.2018. u 10:46
    • Avatar freundin

      freundin: najveci predator je covjek i da covjek nije vec skoro istrijebio vuka nikad ne bi bila zasticena vrsta, znaci zapravo si je sam kriv za ovo

      Odgovori Srijeda, 07.11.2018. u 10:58
    • Default avatar - nerminius

      nerminius: Čovjek je inteligentno biće i posjeduje kreativnu inteligenciju. I ja bih volio da se ne množimo toliko i da je stalo na 4 milijarde ljudi u svijetu, pa da se odnosom rađanja i umiranja taj broj održava. Međutim, to ne ...prikaži još! ide tako, došli smo do saznanja iz medicine, inženjerstva, tehnologije, osmislili tok vrijednosti novca, politiku, filozofski si to sve izdefinirali i podijelili svijet kako nama paše, a život si produžili bar 20 godina. Od polovine 20. st. ljudi se trude zaštititi prirodu koliko je to moguće, ali ne ide nam baš sve od ruke. Došli smo do toga da trebamo pored hrane i vode stanove i kuće, grijanje, klimatizaciju, posao, automobile....... Tu će priroda neminovno istrpiti. Ako se pri tome ne možemo ponekad avanturistički otisnuti u tu prirodu i par sati uživati u okruženju iz koga smo prije milijuna godina iznikli zbog predatora ili se predatori spuštaju u naselja zbog lakog plijena kućnih ljubimaca i domaćih životinja, onda to nije to. Ti kažeš najveći predator je čovjek...... Da nemamo svu tu tehnologiju iza sebe, bili bismo ispod sredine hranidbenog lanca, negdje gdje i ostali biljojedi, dakle lovina. Želiš da vuk preživi, a tebe da nema? Mislim da je bolje obratno i da mi kontroliramo njihov broj, a ne oni naš.

      Odgovori Srijeda, 07.11.2018. u 13:38
    • Avatar freundin

      freundin: Iz tvog tvog komentara prsti samo covjekov egoizam. Znaci sasvim je ok sto se covjek raskotio na planeti i ima ga skoro 8 milijardi, unistava prirodu gdje god kroci koju podredjuje sebi a jedan vuk bi trebao biti istrijebljen jer ...prikaži još! r se usudio dirnuti u covjekov komot. I onda postavljas covjekovu inteligenciju na vrh svega a nisi u stanju shvatiti da unistenjem vuka unistavamo i sami sebe. Svakim istrijebljenjem jedne zivotinjske vrste smo korak blize vlastitom unistenju.

      Odgovori Petak, 09.11.2018. u 09:00
    • Avatar freundin

      freundin: Nece vuk nikad ugroziti opstanak covjeka, ni vuk ni jedna druga zivotinjska vrsta ali zato covjek ugrozava egzistenciju skoro svake zivotinjske i biljne vrste na planeti

      Odgovori Petak, 09.11.2018. u 09:02
  • Avatar dundo1982
    dundo1982

    Majstore ogradi svoje pasnjake i obrani svoj pasnjak psima cuvarima i problem rijesen.Ali konji setaju tvojim i tudjim posjedom i tko ce ti zastititi imovinu.Jbg,sustav ti sigurno nece pomoci.Uzdaj se use i u svoje kljuse,stara mudra izreka.Jos migranti kad navale.Zajahat ...prikaži još! ce konja i ode za njemacku

    1 Srijeda, 07.11.2018. u 07:35
  • Default avatar - Knez Borna
    Knez Borna

    Jbg, kad se želiš nečime baviti, onda u to treba i uložiti, a ne samo priskrbiti poticaje i pustiti životinje neka se brinu o sebi pa kako bude... Nisam baš stručnjak, ali, koliko mi je poznato, ljudi koji se ozbiljno ...prikaži još! bave sličnim uzgojem, obično ulože u nabavku adekvatnih radnih pasa čuvara i onda se ovakve stvari događaju kudikamo rjeđe. Međutim, takve pse treba dobro platiti i, naravno, održavati zdravima, no onda ne valja jer si potrošio poticaje na točno ono za što su i namijenjeni... Pa da, jednostavnije je pobiti vukove...

    Srijeda, 07.11.2018. u 08:39
  • Default avatar - Haiku_1
    Haiku_1

    Po bojleru mu se vidi koliko trči za konjima... Manje po birtijama a više na teren!

    2 Srijeda, 07.11.2018. u 02:59
    • Default avatar - nerminius

      nerminius: Ma tko može čuvati konja na ispaši, šta je vama svima? Konj treba kilometre prostora za istrčavanje, šta si ti Sebastian Coe pa bi trčao za njim?!

      Odgovori Srijeda, 07.11.2018. u 05:18
    • Avatar sherlock-ica

      sherlock-ica: Ajde ti trči za konjima ili samo jednim konjem, pa kad naiđe vuk, napiši mi ovdje kako si točno zaštitio konja od vuka.

      Odgovori Srijeda, 07.11.2018. u 06:35
  • Default avatar - mrki_5
    mrki_5

    Istina je da mi u biti ne znamo koliko uopće imamo vukova i koliku oni štetu zbilja rade (ova brojnost ministarstva je gruba procjena koja je uzeta kao "službena"). Obzirom da šire areal ne samo u HR, nego i diljem ...prikaži još! EU za pretpostaviti je da populacija nije ugrožena. Znam da je u prošlosti vuk uvijek bio oličenje zla i sveg lošeg. Isto tako činjenica je da vukove nikakvi psi ne mogu potjerati (bajke o šarplanincima prepričavaju uredaši i foteljaši) jer on naprosto nešto mora jest, a isto tako je i činjenica da su to poludivlji konji za koje se povede briga tek kad se zakuca auto u njega ili kad nađu lešinu na zemlji koja nije njihova već najčešće državna (iako vlasnici tamo drže/puštaju konje suprotno zakonu o šumama npr.). Rješenje u ovakvim okolnostima se ne nazire....vuka će uvijek biti u Dinaridima (trebalo bi brojnost regulirati odstrelom) a isto tako od nekog klinca moraju i živjeti ti ljudi u tim vukojebinama.

    Srijeda, 07.11.2018. u 09:20
  • Avatar mrTrobec
    mrTrobec

    Za zaštićenu divljač štetu koju počine plača država čemu panika i ovakve nebulozne priće,vuk mora isto jesti.

    1 Srijeda, 07.11.2018. u 00:17
    • Avatar sherlock-ica

      sherlock-ica: Ako su ih zaštitili onda neka im i obezbjede hranu. Sve manje ljudi drži ovce, vukovi nemaju što jesti, spuštaju se u sela i napadaju pse, jer su gladni. Neka ta država uzgaja ovce pa ih pušta u šumu kako ...prikaži još! o vukovi ne bi bili gladni.

      Odgovori Srijeda, 07.11.2018. u 06:33
  • Default avatar - arow
    arow

    Posalji ih na granicu u Lici

    2 Srijeda, 07.11.2018. u 09:27
  • Default avatar - drača
    drača

    Pod hitno ukinuti poticaje za ovakav uzgoj! Ljudi ni ne znaju gdje su im konji ni koliko ih imaju, a ova naša blesava država im daje novce i za uzvrat ne traži ništa! Isto vrijedi i za ostalu stoku. U ...prikaži još! vrijeme Juge, (ni najmanje nisam nostalgičan) država ti je dala kravu, s time da si za dvije godine morao vratiti tele. A danas? (Polu)divlji konji lutaju šumama, (i oko Grobinštine) a njihovi vlasnici ne vode nikakvu brigu o njima i zadovoljno trljaju ruke. Ne znam koliki je poticaj po grlu, ali itekako je dobar ako za to ne moraš raditi ništa.

    1 Srijeda, 07.11.2018. u 07:24
  • Default avatar - boww
    boww

    Bokerica i rokaj majstore....

    Srijeda, 07.11.2018. u 07:33
  • Avatar Tinci-boje
    Tinci-boje

    Da se vucje meso moze preraditi u kobasice vec bi to doticni rijesili, ovako radije kukaju umjesto da uzmu stvar u svoje ruke. 40.000 kn kazne po jedinki vuka?! Ma kakva kazna, o cemu vi to?? Mozda 5 min straha, ...prikaži još! , nista vise..tko bi vas u toj vukojebini mogao vidjeti i prijaviti?

    1 Srijeda, 07.11.2018. u 06:53
  • Default avatar - nerminius
    nerminius

    Oni štite vuka, vukovi se množe, ljudi se boje prošetati kojegdje po šumi ili pašnjaku....... Ajmo uvest tigrove, ima turista koji bi masno platili da vide tigrove po Dinari. Ako koga i rastrgaju to je prihvatljiva kolateralna šteta...... Ako se ...prikaži još! vuk štiti, onda mu se mora kontrolirati i broj. Zašto bi vuk kilometrima naganjao neku divljač koju možda i ne uhvati, kad ima lak plijen pred nosom?! Ljudi se moraju nečime baviti, taj kraj je pogodan za stočarstvo i uzgoj konja. Ako je to nemoguće zbog divljih zvijeri, odsrel je rješenje. Ne mora se pobiti sve, ostaviti čopor i gotovo.

    2 Srijeda, 07.11.2018. u 06:59
    • Avatar caliper

      caliper: Ostaviti dva muška primjerka, što jednom rekoše Elton i John.......

      Odgovori Srijeda, 07.11.2018. u 07:49
    • Avatar sherlock-ica

      sherlock-ica: Tako je. I dica danas na selu idu u školu kilometar do stanice, još ako (kad) ostave ljetno računanje vremena za cilu godinu pa usrid zime mrkli mrak, nije baš ugodno ni ovako a kamoli kad znaš da se vukovi ...prikaži još! spuštaju u selo. Ali, oni misle samo na sebe, gledaju samo iz svoje perspektive i ne pada im na pamet da neki drugi ljudi drugačije žive.

      Odgovori Srijeda, 07.11.2018. u 08:43
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message