Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Za dva prolaska na crveno bi oduzimali automobil i dozvolu

MUP i stručnjaci s fakulteta prometnih znanosti finalizirali su prijedloge izmjena Zakona o sigurnosti prometa na cestama koji bi donio puno strože kazne za vozače

Komentari 201 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar Car Mrgud Vazdacenzurirani
    Car Mrgud Vazdacenzurirani

    To naravno, neće vrijediti za bijesne pile političarske bande i njihovog podmlatka...ovdje zakoni i inače ne vrijede za kriminalce, veleizdajnike, lopine i ubojice...

    2 Srijeda, 05.12.2018. u 09:54
    • Default avatar - ichbin2

      ichbin2: oni nesmiju sporo vozit te bijesne pile jer bi im brzo začepilo fap filtere, katalizatore i samo bi si skupe kvarove uzrokovali na tim autima ako sporo idu

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 16:55
    • Default avatar - realan123

      realan123: Postrožite vi kazne za lopovluk u vladi i saboru a nas pustite na miru

      Odgovori Četvrtak, 06.12.2018. u 04:58
  • Avatar Brucka
    Brucka

    Kada semafori budu imali zeleno treptajuće prije nego predje na žuto onda slobodno taj zakon uvedite- a ne ja vozim taman pred semafor isprebaciva se i ja neznam sta činit ili zakočit na pola raskrižja ili proletit kroz žuto ili ...prikaži još! sumnjivo crveno!!!!!!

    16 Srijeda, 05.12.2018. u 10:03
    • Default avatar - crazy88

      crazy88: Bolje ti nemoj vozit posto ne znas sto cinit. Bit ce lakse i tebi i nama.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 10:15
    • Avatar profić

      profić: U Njemackoj ne treptajuceg i vozacka kultura je na visokom nivou, a tebi savjet mani se auta bolje za tebe i za nas.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 10:24
    • Avatar Brucka

      Brucka: Hallo-onda bi se trebalo pola HR kloniti auta-ja u većini slučajeva uspijem stati a nekad je baš nezgodno-ja stanem uredno a pored mene jos pola Hrvatske proleti kroz žuto i čak crveno-dajte ljudi eto ja opasan-ja Vam ozbiljno pišem-ja dodjem ...prikaži još! u ZG i većinu HR gradova-često iz uredjene zemlje gdje se poštuju pravila i gdje postoji zeleno treptajuće-to isto očekivam i u HR- većinom nema-vjerujte da bi pola nezgoda izbjegli na križanjima sa samom pripremom vozača od strane upozoravajućeg zelenog treptujućeg-nemam Vam potrebu napominjat da sam profesionalni vozač i iskustva imam jako puno-a vi sa paušalnim komentarima radije ne smetajte na prometnicama!!!

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 10:32
    • Default avatar - crazy88

      crazy88: Pa kak vozis po drugoj polovici europe koja nema zelenog trepcuceg.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 10:34
    • Default avatar - Sivonja_VesnaZG

      Sivonja_VesnaZG: U pola Eerope je drugčije regulirano-imaju čak i odbrojavanje-na svimkritičnim i prebukiranim mjestima imaju kružne-prebacili su težišta na drugačiji način itd itd-jednostavno ima smisla-ovdje hoće puknut kaznu za nešto što nema osnove o tome pišemo koliko mi se čini!!!!???

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 10:37
    • Default avatar - crazy88

      crazy88: Ma da tamo cveta cvijece evo tu smo u mracnom dobu. Nemojte vise ni dolazit s autima jer ja ne znam kako uspijevate proc bez treptajucih semafora.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 10:41
    • Avatar Globin

      Globin: Najbolje rjesenje je odbrojavanje onda nema ma mislio sam da cu proc. Ali treba uložiti.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 10:42
    • Avatar AmbrozStubički

      AmbrozStubički: Tako je odbrojavanje je naj efikasnije, kao recimo u Varaždinu. Ukoliko se vozilo kreće 50 km zaustavni put je minimalno 30 metara, a žuto se smatra crvenim.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 10:50
    • Avatar Brucka

      Brucka: Pa kad jednom zbog takvog propusta dobiješ kaznu ili nedaj Bože nastradaš ili neko tvoj bližnji onda ćemo se razumit-do tada sa srećom!!!

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 10:52
    • Default avatar - crazy88

      crazy88: Pa kad ti za zuto stisnu prijavu a do sad to ne rade onda ces vristat na najjace

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 11:01
    • Avatar serpentine

      serpentine: pa jel si ti brucka polozio vozacki?ovo je pitanje stvarno van pameti.hitno u autoskolu

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 12:24
    • Avatar AmbrozStubički

      AmbrozStubički: Iskreno, nije mi jasan komentar od brucke.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 12:49
    • Default avatar - misko243

      misko243: Ambroz... da ti pojasnim, jer vidim po tvom avataru da si malo hm hm... U Shanghaju sam vec sest godina i jos nisam vidio saobracajku... 95 posto semafora ima odbrojavanje... ovo sto mi imamo je tehnologija stara 50 godina... ali ...prikaži još! kao sto je netko gore spomenuo, treba izdvojiti novce za to. Ovako je lakse udariti po dzepu...

      Odgovori Četvrtak, 06.12.2018. u 01:24
    • Avatar AmbrozStubički

      AmbrozStubički: Aha, malo sam priglup. Za ovo šta si napisao netreba biti previše pametan. Napisao sam da nije do kraja jasan jedan komentar, ali vidim da to nisi skužio pa mi objašnjavaš nešta drugo, a to je svima jasno.

      Odgovori Četvrtak, 06.12.2018. u 08:29
    • Avatar AmbrozStubički

      AmbrozStubički: Nisam baš siguran da si dobro napisao ime grada u kojem boraviš.

      Odgovori Četvrtak, 06.12.2018. u 08:32
    • Avatar Brucka

      Brucka: dobro što je tehologija stara 50 god ali shvatanja ljudi su još starija!

      Odgovori Četvrtak, 06.12.2018. u 08:40
  • Default avatar - Karađorđe_1
    Karađorđe_1

    To vrijedi za običan puk ,a kako glasi prijedlog zakona za "tatine sinove" ?

    12 Srijeda, 05.12.2018. u 09:51
  • Avatar Astrid
    Astrid

    oduzimali bi vozilo? kojim pravom mogu oduzeti vozilo? privremeno ga ukloniti, zabraniti tom vozaču da vozi, ali oduzeti vozilo? to nema logike nikakve... to vozilo može voziti i majka/supruga/sin/kćer... bilo tko... ok, oduzimanje vozačke, kužim, ali oduzimanje vozila nikako ne kužim

    2 Srijeda, 05.12.2018. u 10:25
    • Avatar MaliDino

      MaliDino: To im nikad nece proći.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 11:07
    • Avatar NxNx

      NxNx: nisam za oduzimanje vozila zbog slučajnog prolaska kroz crveno,ali jesam za oduzimanje u slučaju alkohola. pijan za volanom isto kao sa oružjem u ruci

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 13:54
  • Default avatar - jasamnisam
    jasamnisam

    Nemojte mi samo o sigurnosti na cestama kao razlogu, kazne su jako dobar punitelj proracuna

    Srijeda, 05.12.2018. u 10:19
  • Avatar darko122
    darko122

    Za ovakav prijedlog zakona, garantiram da će dobiti nagradu za životno djelo iz Sjeverne Koreje i ponudu da takve automobile poklone njima da ne trunu kod nas dok ne smislimo što ćemo sa njima.

    Srijeda, 05.12.2018. u 10:54
  • Avatar nec.1996
    nec.1996

    udri samo po sirotinji samo ne znam tko ce vam 15.tisuca platiti kaznu,,

    16 Srijeda, 05.12.2018. u 10:14
    • Default avatar - crazy88

      crazy88: Odi na sank navecer pa vidi sirotinje kak sipa u sebe. Valjda ti trebas razmisljat kaj ce sutra jest.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 10:21
    • Avatar nec.1996

      nec.1996: da to si u pravu ,svi kafici puni ,a nemamo ,odakle im,,

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 10:32
    • Default avatar - crazy88

      crazy88: Pa ti jazem. Kaj mislis da se oni sekiraju za to. Pa sto bi ti trebao.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 10:33
    • Avatar nec.1996

      nec.1996: ali ipak mislim da je ovo previse,,

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 10:38
    • Default avatar - crazy88

      crazy88: A statistika kaze drugacije. Cim su zakoni blazi to smo veca stoka. Vidis da nikome nije problem danas se nalit i trknut nekoga straha od nicega vise nema osim da ti ne uzmu auto i mobitel bez toga si gotov.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 10:45
    • Avatar nec.1996

      nec.1996: nismo ,nego ,ne mislimo ,sta je 100.kuna ,gurnes mu u vozacku i rijesen problem,,

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 10:50
    • Default avatar - crazy88

      crazy88: A da i to rijese pa da pocnu strogo opet nam ne bi pasalo.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 10:59
    • Avatar nec.1996

      nec.1996: neka pocnu ali ,ne po nama ,,nego po svima,a da poznam te ,mozes ici ,a ja cu platiti tako da tu nema postenja,,

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 12:28
    • Default avatar - crazy88

      crazy88: A gle realno to ne postoji nigdje. Nigdje ni doktor kod doktora ne ceka niti oekar pekaru placa kruh. A normalno na da je poznavanja kod nas vise kad smo mala zemlja. Di ces nac nekoga koga poznas po berlinu. ...prikaži još! Tu hodas po zg svako malo te netko zna. Po selima jos gore. Na sudovima se svi znaju sa svima. Nema tu reda.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 12:30
    • Avatar nec.1996

      nec.1996: istina sami sebe lazemo ,ja neznam zasto je presdj,odustala od maskara i tu nesto smrdi,,

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 12:39
    • Default avatar - crazy88

      crazy88: A ni ona ne zna jel bi piskila ili kakila i na koliko bi stolica sjedila. Predstava za naivne

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 12:44
    • Avatar nec.1996

      nec.1996: piski ona i kaka ,,evo je najmocnija u grljenju i spanciranju,,

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 12:48
    • Default avatar - crazy88

      crazy88: Ne smeta mi to neka se grli i navija ali to sto nema stav o nicemu.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 12:49
    • Avatar nec.1996

      nec.1996: kako o nicemu ,grljenje je stav,,

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 12:51
    • Default avatar - crazy88

      crazy88: Pa je al taj stav nema veze s nicim. Vise smeta to sto premijer ne radi nista dobro ali nema nis protiv njega. Marakeski ne bi potpisala pa neka netko drugi ga potpise. Daj zeno vise reci.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 13:03
    • Avatar nec.1996

      nec.1996: bas tako neka kaze u cemu je problem ,a ne ja necu ici a spancirat mogu ici,,sve u jenoj recenici ,imamo presdj,naljepsu,,vitka ,sarmatna,,

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 14:48
  • Default avatar - BABAnavlakusa
    BABAnavlakusa

    Bas me zanima jel ti MUP-ovce i prometni strucnjaci imaju 20000kn. Nemaju za kiflu ni jedni ni drugi a nama bi naplacivali i oduzimali aute. Kako ce pandur panduru zapljenit auto ili napisat kaznu. A oni koji predlazu to najvjerovatnije ...prikaži još! e ni nemaju auto vec se voze tramvajem okolo.

    Srijeda, 05.12.2018. u 10:16
  • Avatar freundin
    freundin

    njima je najbitnije naplatiti kaznu da napune drzavni proracuna a za ostalo više manje

    13 Srijeda, 05.12.2018. u 10:13
    • Default avatar - crazy88

      crazy88: Pa nekima je najbitnije nalit sto vise na sanku u sebe a za ostalo ih vise manje nije briga. Kaj se i za takvog treba zivcirat.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 10:22
    • Avatar freundin

      freundin: nek uzimaju dozvole sto imaju naplacivati kazne, uzmu mu dozvolu na dvije godine pa mu nece vise pasti na pamet piti. Sto mi imamo od toga sto je platio kaznu kad opet moze sjesti u auto i nekoga ubiti

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 10:27
    • Default avatar - crazy88

      crazy88: Eto tog sto pije jako brine dal ce vozit s vozackom ili bez. A posebno onog sto nema vozacku. Sto da njemu uzmu osobnu. Ne znam jel ti znas neku zemlju gdje ne naplacuju kazne za prakrsaje. Daj podijeli tu mudrost s nama.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 10:36
    • Avatar freundin

      freundin: boli me briga neka mu naplate kaznu ali moraju mu uzeti vozacku.............jel ti znas neku zemlju u kojoj radnici idu na posao a ne primaju placu? ja ne znam ni jednu osim Hrvatske :D

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 10:45
    • Avatar freundin

      freundin: mi sve kao uzimamo iz drugih zemalja ali sto ne uzimamo to da imamo bolje place i da su radnici bolje zasticeni? boli me briga za zemlje koje imaju 5 puta veci standard od nas, njima lkao naplate kazne

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 10:46
    • Default avatar - crazy88

      crazy88: Pa sto sad posto nam je standard smece treba dat pijancima i ludjacima da vladaju cestom. Jer eto jadni za kruh nemaju a za natakanja imaju.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 10:47
    • Avatar freundin

      freundin: pa rekoh da im uzimaju vozacke a moze se i na gumu od auta staviti onaj zatvarac ili kako se vec zove da se auto ne moze voziti

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 10:53
    • Default avatar - crazy88

      crazy88: Pa ne kuzim sto se bez vozacke ne moze vozit. A ak mu mogu na gumu stavit lisicu tak mu mogu i auto oduzet. Bar ce se onda osigurat da kazna bude placena.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 11:04
    • Avatar freundin

      freundin: moze se voziti bez vozacke ali vecina nece riskirati dozivotno oduzimanje vozacke ili placanje kazne ako te uhvate da vozis bez nje. Nek mu uzmu auto onda, sto ce mu ako ga ne moze voziti :D

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 11:11
    • Default avatar - crazy88

      crazy88: Pa taj koji loce riskira i ocito je da ga boli k... za rizik. Isto kao onaj koji uzima drogu se kao zivcira hoce li postat ovisnik.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 11:14
    • Avatar freundin

      freundin: ne prave nesrece samo alkosi, ovi sto tipkaju na mobitel su takdojer potencijalna opasnost u prometu

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 11:29
    • Avatar freundin

      freundin: a i ovi starcici sa slabim refleksima a ima ih ko pljeve

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 11:29
    • Default avatar - crazy88

      crazy88: A sve je rizik. A lokatori ih jos svjesno pojacavaju.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 11:33
  • Avatar Deleted user
    Deleted user

    Notorna glupost. Novčana kazna da, ali oduzimanje vozila NE! Tu mjeru treba detaljno do temelja razraditi. Kako tumačiti kada se vozač vozilom kreće postivajući brzinu ali spletom okolnosti prođe ne tek upaljeno crveno. Druga je okolnost ako vozač divlja po ...prikaži još! cesti velikom brzinom usljed čega jest i posljedica prolaska na crveno. Taj divljak možda ima suprugu s kojom je vjerojatno zajedno kupio auto pa se ne slažem oduzimanje pokretnine "suvlasniku" vozila. Primjerena novčana kazna, vremensko oduzimanje vozačke dozvole i ponovno polaganje vozačkog ispita je dovoljna kazna. Naravno, sve mijenja ukoliko je prolazak kroz crveno izazvalo tragediju.

    5 Srijeda, 05.12.2018. u 09:55
    • Avatar Santa Eufemia

      Santa Eufemia: Slažem se da se takvima privremeno oduzme auto pa kad žena bude dijete vodila u vrtić po kiši autobusom, možda se budale malo opamete.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 10:07
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: To neće pomoći. Samo može rasturiti bračnu zajednicu i prebacivanje krivnje i odgovornosti. Svakome se može dogoditi prolazak kroz crveno ali za divljanje nema opravdanja.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 11:28
    • Avatar Santa Eufemia

      Santa Eufemia: Ne može se svako.e desiti prazak krpz crveno. Svi koji prođu rade to svjesno.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 15:31
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Dozvoli moj primjer: čekam na jednom pružnom prijelazu koja nema rampu. Tamo prelazim skoro svaki dan, 25 dana u mjesecu. Jednog dana sam stao jer je lampalo i svjetlilo. U jednom trenutku nisam vidio lampanje niti zvuk i krenuo. Imao ...prikaži još! ao sam sreću ... apsolutno sam pogriješio ... jednostavno sam krenuo i prošao. Kaj da ti velim? Dešava se.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 15:54
    • Avatar Santa Eufemia

      Santa Eufemia: Taj dan si imao sreće, da je naišao vlak zna se kakve bi posljedice bile. A zamisli tako na semaforu na velikom raskrižju, kreneš i ubiješ nekoga. Svi mi imamo preblema i zbog toga smo zamišljeni i iskopčani, u Americi ...prikaži još! zaborave da imaju dijete u autu, ali to nije opravdanje. Tako kožeš smjestiti nekoga 2 metra pod zemlju i slijegat ramenima nisam htjeo. O alkoholu da i ne govorim.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 17:07
  • Avatar grom iz vedra neba
    grom iz vedra neba

    Perverzijama nikad kraja. Čudi me da nisu uveli (komunističko) strijeljanje na licu mjesta.

    11 Srijeda, 05.12.2018. u 11:02
    • Avatar Hiroo_Onoda

      Hiroo_Onoda: Komunisti nisu kumicama naplačivali prodavanje grincajga na nogostupu, a nisu ni strijeljali na licu mjesta (možda bi bilo bolje da jesu). Posljedica ne strijeljanja je da su tadašnji lopovi narodili djecu, a ova pak narodila unuke pa su se tako ...prikaži još! lopovske vještine prenosile sa koljena na koljeno sve do današnjih dana.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 17:36
    • Avatar grom iz vedra neba

      grom iz vedra neba: Jesu, jesu. A ti se praviš kao da ne znaš. Uostalom većina ovih današnjih na vlasti su njihovi potomci. Sustavi se mijenjaju, ali su oni i dalje na vlasti.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 19:59
    • Avatar Hiroo_Onoda

      Hiroo_Onoda: A ti si doznao usmenom predajom ili nekako drugačje? A što se aktualne vlasti tiče - sami smo ih birali. Narod koji 1/4 stoljeća bira krive očito nije zaslužio (ili ne želi) da se išta promijeni ili je pak toliko ...prikaži još! glup da mu je svaka vlast dobra.

      Odgovori Četvrtak, 06.12.2018. u 00:53
    • Avatar grom iz vedra neba

      grom iz vedra neba: Ili imaš izbor između dva go'na, pa i nemaš neki izbor. Ko bira one koje ćemo dobit na listama? Po kom kriteriju? I da, kad je napisana povijest lažna, istinu možeš saznati jedino usmenom predajom.

      Odgovori Četvrtak, 06.12.2018. u 07:18
    • Avatar Hiroo_Onoda

      Hiroo_Onoda: Znači, firma se zove - usmena proizvodnja povijesti d.o.o.

      Odgovori Četvrtak, 06.12.2018. u 17:40
    • Avatar grom iz vedra neba

      grom iz vedra neba: Hiro... fakat malo teže kopčaš pa ti moram još pojednostavnit. Dakle komunisti su 'proizveli' lažnu povijest. i to je zapisano u svim komunističkim udžbenicima, knjigama, medijima... komunistička, pisana, lažna povijest. Pošto su arhive još nedostupne (ko bi rekao?!), a u ...prikaži još! njima ima dokumenata koji bi bolje rasvijetlili što se stvarno događalo, iako su i tamo zagadili lažnim dokumentima da zametnu zločinačke tragove, jedino čemu vjerujem, a što je najbliže istini je ono što čujem usmenom predajom od onih koji su tada živili, a i od novijih povjesničara koji su ipak uspjeli iskopat nešto dokumentacije, a to se jako razlikuje od komunističke lažne povijesti. Eto, sad bi i ti možda mogao shvatit, iako sumnjam. Isprani mozgovi su neobični mozgovi, tako da znam da ćeš teško shvatit, a još teže prihvatit istinu. Jer se kosi s lažnom slikom u tvojem ispranom mozgu. Možeš se jedino tješit činjenicom da vas ima gomila 'ispranih'. Nisi sam.

      Odgovori Petak, 07.12.2018. u 08:17
    • Avatar Hiroo_Onoda

      Hiroo_Onoda: Čuj grom, ne znam koliko imaš godina, ali bez obzira na sve ti si dosta bolestan. Imaš sumanute ideje za što postoji i lječnička dijagnoza (potraži si sam ako te zanima). Loše je što je bolest neizlječiva, a dobro je ...prikaži još! što se uz lječnički nadzor može držati pod kontrolom.

      Odgovori Petak, 07.12.2018. u 12:33
    • Avatar grom iz vedra neba

      grom iz vedra neba: Opet si pobrkao pojmove. Ispran mozak je uglavnom ireverzibilan proces, tako da sam znao da su za tebe šanse male. Ali eto, pokušao sam. Bilo mi te žao...

      Odgovori Petak, 07.12.2018. u 12:59
    • Avatar Hiroo_Onoda

      Hiroo_Onoda: grom, ireverzibilnost i ispranost (u slučaju mozga) su ti dva suprotna pojma koja nikako ne mogu ići u istom paketu. Značenje iverzibilnosti bi otprilike mogao opisati kao nemogućnost vraćanja, odnosno kao nepovratnost dok bi ispranost mozga bila upravo suprotno (nešto ...prikaži još! poput resetiranja na osnovne postavke u svrhu ponovnog programiranja). . . . Daj ti ipak posjeti doktora pa probaj sa njime ublažiti tu zbrku. Pusti sad povjest - zdravlje je ipak na prvom mjestu.

      Odgovori Petak, 07.12.2018. u 13:46
    • Avatar grom iz vedra neba

      grom iz vedra neba: Eto, i ponovo pojma nemaš. Prvo da te podučim šta znači 'ispiranje mozga' - Ispiranje mozga je izraz koji je prihvaćen pedesetih godina dvadesetog stoljeća, no zapravo riječ je o mnogo starijem pojmu o nasilnom mijenjanju osobnih uvjerenja. --- Dakle, ...prikaži još! nisu ti ispraznili mozak, negu su te uvjerili u ono što su htjeli. Kod tebe je taj proces očigledno obavljen. Uvjerili su te u ono što su htjeli, a ti toga nisi ni svjestan. Zato ti je povratak u normalu neizvjestan. Do sad nisi uspio, tako da vjerujem da i nećeš. Ali ipak ne odustaj, dok postoji i najmanja nada.

      Odgovori Petak, 07.12.2018. u 18:20
    • Avatar Hiroo_Onoda

      Hiroo_Onoda: OK, dosta si me podučavao. Imam 64 godine i ovakvih prosvjetitelja sam se do sada zbilja naslušao. Sad se malo posveti svom mentalnom zdravlju.

      Odgovori Petak, 07.12.2018. u 18:35
  • Default avatar - mexpert
    mexpert

    onda će pola Zagreba ostati i bez vozila i bez vozačke koliko svi prolaze na crveno....baš me interesira gdje će sve te aute smjestiti

    2 Srijeda, 05.12.2018. u 09:50
  • Avatar Crnbog
    Crnbog

    Obavezno izdati dozvole za "znaš li ti tko sam ja" ovako nepotrebno dolazi do neugodnosti..

    Srijeda, 05.12.2018. u 10:03
  • Avatar lopinaizhr
    lopinaizhr

    Definitivno se slažem...pijan za volanom...izazivanje prometne sa smrtnim ishodom...vožnja u suprotnom smjeru...nepoštivanje pješačkog...brzina iznad maksimalne dopuštene...vrtoglave novčane kazne, pa neka se nekima zavrti u glavi...30, 40, 50 tisuća kuna za drastične kršitelje...neka dižu kredite, a ne održavat državni proračun kaznama ...prikaži još! što vozač nije uključio dnevna svjetla ili je prekoračio brzinu za 10 - 15 km/h...

    Srijeda, 05.12.2018. u 09:55
  • Default avatar - quazequatl1
    quazequatl1

    Svi komentatori koji su do sada vrištali kako treba po kratkom postupku s vozačima koji su bili pijani ili su vozili prebrzo u svojim BMW-ima te skrivili nesreće, isti ti će sada plakati nad sudbinom naše sirotinje koja eto nema ...prikaži još! za kruh, ali može ponekad u naselju voziti 100 km/h i platiti astronomske kazne. Licemjerstvo i glupost bez granica.

    1 Srijeda, 05.12.2018. u 09:55
    • Avatar lopinaizhr

      lopinaizhr: ...a zašto može nekad u naselju vozit 100km/h...jel to kad je "nekad" nije prekršaj i to pravo dobar npr.?

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 11:44
  • Avatar bojanko
    bojanko

    Cilj je samo jedan. Punjenje drzavnog proracuna, jer oni koji ubijaju po cesti i prave prometne, to ce i dalje raditi, jer imaju za platiti, a vjerojatno nece ni to, ako mu uzmete auto, sutra ce kupiti drugi. Udarate konstantno ...prikaži još! po nama koji vas hranimo svojim radom!!! DOSTA JE VISE!!! Definitivno treba naplata po prosjeku primanja, jer mene osobno boli i kazna od 500KN, a nekome "tajkunu" kazna od 20000KN je sprdačina. Kod nas ne postoji zakon o prometu, postoji samo dobar model za punjenje onog sto je pokradeno i sto tek treba ukrasti.

    Srijeda, 05.12.2018. u 16:09
  • Avatar lukaku62cm
    lukaku62cm

    kada uvedu semafore normalne onda da, a ne da voziš ljubljanskom - slavonskom 70 ili branimirovom 70 i onda bam žuto, i odmah crveno, pa ti koči. nije isto prochi kroz gašuće žuto ili direktno crveno ali zakon isto tretira

    2 Srijeda, 05.12.2018. u 10:13
  • Avatar nori 🖖
    nori 🖖

    A za treći i cipele.

    Srijeda, 05.12.2018. u 17:16
  • Avatar Globin
    Globin

    Ma za dva crvena definitivno treba uzet dozvolu. Ali uvijek ali. Računajte da ima ljudi koji su svakodnevno u prometu 8sati. I ta dva crvena su možda zapravo dva žuta ali eto policajac je uvijek u pravu. Dosta zemalja ima ...prikaži još! odbrojavanje na semaforima i onda nema zabune. Zašto se ne ide na to rješenje. Da li je skupo ili je jednostavnije derat po đepu i oduzimat dozvole. U tome se vidi namjera države. A i tvz prometni stuučnjaci bi trebali razmišljati u tom smjeru.

    Srijeda, 05.12.2018. u 10:47
  • Default avatar - jozek3553
    jozek3553

    a kako ti 'strucnjaci' s fakulteta prometnih znanosti misle da ce se oduzimati sluzbeni i automobili drugih vlasnika u odnosu na pocinitelja prekrsaja? gluposti...

    6 Srijeda, 05.12.2018. u 10:43
    • Default avatar - jelacicplac

      jelacicplac: Što kako? Jednostavno se na mjestu prekršaja oduzme bez obzira tko je vlasnik. Pa će onda stvarni vlasnik drugi put dobro promisliti kome daje auto u ruke.

      Odgovori Srijeda, 05.12.2018. u 14:29
    • Default avatar - jozek3553

      jozek3553: Ma daj se saberi, sto kome ce dati auto u ruke? Znas li ti sto je sluzbeni auto? Ne moze vlasnik znati niti moze odgovarati za neciju glupost...

      Odgovori Četvrtak, 06.12.2018. u 08:28
    • Default avatar - jelacicplac

      jelacicplac: jozek3553: Nisi u pravu. Vlasnik vrlo lako može za svakog zaposlenika znati koliko i kakve prometne prekršaje ima. Ali to nije bitno u ovom slučaju. Ti polaziš od krivih pretpostavki. Polaziš od toga ako s tuđim autom napraviš prekršaj. Daj ...prikaži još! postavi stvari ovako: Zašto bih ja kada vozim službeno voziloili vozilo posuđeno od prijatelja, uopće činio prekršaj bilo koje vrste. Zakon polazi od pretpostavke da svi koji imaju položen vozački ispit poznaju Zakon o sigurnosti prometa na cestama, a morali bi ga poznavati. Dakle, ako poznaješ zakon onda nećeš činiti prekršaje namjerno. Ako pak budeš doveden u situaciju da uđeš u prekršaj krivnjom nekog drugog sudionika onda za tebe postoji debelo opravdanje. Ali to je drugi padež. Osnovno u svemu je to da ne činiš prekršaje bilo čiji auto da voziš. I to je cijela mudrost prijatelju.

      Odgovori Četvrtak, 06.12.2018. u 20:09
    • Default avatar - jozek3553

      jozek3553: Naravno da ne moze znati, i sam sam poslodavac pa znam kako te stvari funkcioniraju. Zaposlenik kad dobije kaznu dobije ju na svoje ime i prezime i ja za to najcesce niti ne saznam jer ju sam plati. I bas ...prikaži još! zato je to ispravna pretpostavka od koje treba krenuti obzirom da se zakonom ne veze vlasnistvo vozila za vozaca koji njim upravlja. Naveo sam taj primjer jer ako ovakav zakon prode onda ce to biti cesta tema posto postoje firme sa voznim parkovima da te glava zaboli , a da o drzavnim sluzbama niti ne govorim. Posto si postavio stvari tako, onda me zanima zasto bi onda itko radio prekrsaje u prometu, a ne samo da se 'suzdrzavaju' kada se voze u sluzbenom ili prijateljevom autu? Kako i sam kazes, svi imaju vozacku i svi bi trebali poznavati zakon o sigurnosti prometa na cestama, prema tome vozilo u cijem se nalaze nije faktor. Poanta je da vlasnici automobila, ukoliko govorimo u okvirima firme ne mogu, i ne trebaju odgovarati za tude divljanje a kamoli biti zrtve oduzimanja automobila takoder zbog tude budalastine. Zamisli rent a car (ovaj primjer navodim jer je najblizi tvom primjeru o autu posudenom od prijatelja), tolika flota automobila, hrpa ljudi koje firma uopce ne poznaje i mijenjaju se na dnevnoj bazi u tim autima, kamo bi stigli kad bi policija plijenila svaki auto kojim je pocinjen prekrsaj? A kamo bi stigli da rade psiholosku analizu svakog vozaca kojem rentaju auto? Sorry ali taj zakon nema smisla i ne drzi vodu ni u kojem slucjau.

      Odgovori Petak, 07.12.2018. u 12:03
    • Default avatar - jelacicplac

      jelacicplac: E jebi ga sada si stvarno otišao u krajnost s tm renakarom.

      Odgovori Utorak, 11.12.2018. u 18:29
    • Default avatar - jozek3553

      jozek3553: Samo da shvatis da nema teorije da se to sprovede ;)

      Odgovori Utorak, 11.12.2018. u 20:51
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message