Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Zalijevala cvijeće na balkonu, a iz tegle joj je izmigoljila zmija

Zagreb: Zmija se uspjela popeti do trećeg kata zgrade gdje ju je spazila žena dok je zalijevala cvijeće. Odmah je nazvala 112. Zmija se trenutno nalazi u Zoološkom vrtu

Komentari 258 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Default avatar - muchkođubre
    muchkođubre

    Ja sam imao kod kuće dva carska pingvina, Jožu i Rinkića. Joža je jednoga dana umro od ciroze jetre i od tada Rinkić nije bio isti. Zatvarao se u sebe i moj novi frižider marke Quadro (176 L) i nije ...prikaži još! e htio s nikim pričati. Pustio je bradu i konstantno režao na nas. Uskoro je postao agresivan. Pokušali smo sve - odveli ga psihologu, tarot majstoru, pa čak i na skijanje u Innsbruck, no ništa nije pomoglo. Jednog dana naš frižider je osvanuo razvaljen, sva hrana je bila na podu, nedostajale su samo kockice leda. Rinkić ih je uzeo i pobjegao. Kasnije smo saznali da je pomahnitao uletio u poslovnicu jedne banke gdje ga je zaštitar upucao sa 17 metaka u glavu. S obzirom da je Rinkić bio čipiran, troškove nastale njegovim ludovanjem smo mi morali platiti. No ipak, naš Rinkić nam i danas nedostaje. Bio je lud i divlji, ali je bio naš.

    5 Petak, 10.08.2012. u 14:59
  • Avatar pringles
    pringles

    to bi trebalo zakonom zabranit..zna se što su kućni ljubimci a što divlje životinje..

    30 Petak, 10.08.2012. u 13:44
    • Avatar aurora73

      aurora73: Slažem se! Ako već neće zabranu, onda izdavanje dozvole i da se zna vlasnik, a ne ovako...ne znaš tko pije a tko plaća jbt.

      Odgovori Petak, 10.08.2012. u 13:54
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: zabraniti apsolutno i zakonski zatvorom nagraditi vlasnika - bez iznimke !!

      Odgovori Petak, 10.08.2012. u 14:01
    • Default avatar - pop_krvolok

      pop_krvolok: da je bila na lancu to se ne bi desilo

      Odgovori Petak, 10.08.2012. u 14:06
    • Default avatar - DomagojŠakić Šalee

      DomagojŠakić Šalee: Zasto bi trebali zabraniti ? zar bi svatko trebao imati psa ili mačku , a to što vlasnik nije pazio i držao zmiju u terariju to je njegov problem .

      Odgovori Petak, 10.08.2012. u 14:08
    • Avatar Lulululu

      Lulululu: Poštovani, Vaš komentar prekršio je pravilo broj 8 naših pravila komentiranja. Za ovaj prekršaj sankcija je lakša opomena. Trenutno imate 1 laku opomenu i 1 težu opomenu u posljednjih tjedan dana. Ako sakupite tri, vaš korisnički račun bit će privremeno blokiran.

      Odgovori Petak, 10.08.2012. u 14:12
    • Avatar Gospodin X_1

      Gospodin X_1: @ Domagoj. Tako je, problem leži u neodgovornim vlasnicima. No, eto hipotetske situacije: Što ako se vlasnik nekome ukućaninu zamjeri ili je u njihovoj obitelji radoznalo dijete, pa je zmija puštena van na taj način. Po meni, držanje egzota u ...prikaži još! kući/stanu bi bilo dozvoljeno, ali prije nego bi bilo pojedincu omogućeno, trebali bi pažljivije biti provjereni novopostavljeni rigorozni kriteriji.

      Odgovori Petak, 10.08.2012. u 14:17
    • Avatar pringles

      pringles: e vidiš Domagoj to što vlasnik nije pazio na zmiju nije samo njegov problem vec i problem ljudi ili djece koji se susretnu s tom zmijom..

      Odgovori Petak, 10.08.2012. u 14:22
    • Default avatar - pop_krvolok

      pop_krvolok: neka zmija lupa minuse

      Odgovori Petak, 10.08.2012. u 14:25
    • Avatar milbona

      milbona: ne treba zabraniti jer svatko nesto voli za ljubimca ali trebaju se napraviti neke stroze kontrole i obavezno cipiranje za sve zivotinje a ne samo za pse

      Odgovori Petak, 10.08.2012. u 14:33
    • Default avatar - Artuković

      Artuković: Ljudi nemojte filozofirati.To treba zakonom zabraniti.Pa šta nije strašno da još i prozore trebamo zatvarati zbog opasnih zmija.Alooo i to u Zagrebu.Da se meni to desi...a da mi srce ne stane.Zanimao bi me samo vlasnik...da mu mamicu j

      Odgovori Petak, 10.08.2012. u 14:46
    • Default avatar - Artuković

      Artuković: Domagoj to je problem ljudi kod kojih se zmija pojavi.Kužiš majstore?

      Odgovori Petak, 10.08.2012. u 14:47
    • Avatar Gospodin X_1

      Gospodin X_1: @Pokojnik A Vi volite držati prozore cijelo vrijeme otvorene? Pa svakako ćete ih morati zatvarati da Vam ne ulazi gradski smrad u Vaše maleno carstvo.

      Odgovori Petak, 10.08.2012. u 14:54
    • Default avatar - Artuković

      Artuković: Da gospodine X.Imam prozore cijelo vrijeme otvorene po ljeti.

      Odgovori Petak, 10.08.2012. u 15:03
    • Avatar Gospodin X_1

      Gospodin X_1: Eh, sad, ovisi gdje živite, ali ako je to kuća ili neki niži kat zgrade, ne može Vam svaki čas neki nepoznati gost uletjeti ili ušetati u neku prostoriju? Krivo je većina shvatila poantu. Zmija ako će baš Vas htjeti ...prikaži još! napasti, iako sumnjam da ćete Vi isijavati nekom vrstom topline, pronaći će i druge načine da uđe u ponavljam, Vaše maleno carstvo.

      Odgovori Petak, 10.08.2012. u 15:22
    • Default avatar - Artuković

      Artuković: Poštovani, Vaš komentar prekršio je pravilo broj 8 naših pravila komentiranja. Za ovaj prekršaj sankcija je lakša opomena. Trenutno imate 2 lake opomene i 2 teže opomene u posljednjih tjedan dana. Ako sakupite tri, vaš korisnički račun bit će privremeno blokiran.

      Odgovori Petak, 10.08.2012. u 15:29
    • Default avatar - user_128912

      user_128912: zasto zabraniti? to moze rec samo netko neupucen i neinformiran

      Odgovori Petak, 10.08.2012. u 15:38
    • Avatar Gospodin X_1

      Gospodin X_1: Ahahaha, opet ste bez razloga bezobrazni i to ne samo prema meni jer kaj mislite da oni koji piju tablete da bi ovo trebala zvučati kao uvreda. Barem ne od Vas. Ali prepoznah na što ciljate... Okej, moja poanta je ...prikaži još! pomalo krivo shvaćen,a zapravo ne bi me trebalo biti briga kad i koliko često Vi držite ili zatvarate rupe u Vašemu životu.

      Odgovori Petak, 10.08.2012. u 15:40
    • Default avatar - Artuković

      Artuković: Pssst i mir.Dosta je bilo filozofiranja koje ne vodi ama baš nigdje gospodine X

      Odgovori Petak, 10.08.2012. u 15:43
    • Default avatar - CatIllusion

      CatIllusion: @Pokojnik Ne obrajčajte pozornost na pijavicu.Ne zaslužuje da trošite vrijeme na nju.(Kokoš)

      Odgovori Petak, 10.08.2012. u 15:49
    • Default avatar - Artuković

      Artuković: Catlllusion imate pravo.Očito sa njom nije nešto u redu..kad toliko može filozofirati.Odoh u šetnju pa na pivu.I u birtiji ima pametnijih

      Odgovori Petak, 10.08.2012. u 15:53
    • Default avatar - CatIllusion

      CatIllusion: Bilo bi dobro da je pametna,ali koka iskokodače sve i svašta.Sa svakojakih strana je jela različito zrnje,zato i luči previše intelektualnih fekalija.Iskokodakala se koka o svemu,a na kraju ništa nije rekla.Pozdrav i uživajte u pivi.

      Odgovori Petak, 10.08.2012. u 15:58
    • Default avatar - echoe

      echoe: a hrčak nije? zamorac nije? papigica, ribica, zeko... ni oni nisu? ajde ne seri, jedini problem u ovoj priči je neodgovoran vlasnik. makar nebih ga toliko krivila, svakom se omakne da zaboravi kavez/whatever zatvorit a ovo je toliko mala zmija ...prikaži još! da se kroz najmanju pukotinu može provuć. a još nisam vidla naslov u novinama tipa odbjegli kanarinac ili odbjegli zamorac. ako je životinja bezopasna onda je životinja bezopasna makar u pitanju bila i zmija

      Odgovori Petak, 10.08.2012. u 16:17
    • Default avatar - echoe

      echoe: umjesto da lupate minuse poboljšajte argumente ;) smiješni ste

      Odgovori Petak, 10.08.2012. u 18:25
    • Avatar Gospodin X_1

      Gospodin X_1: @echoe Ne bih htio komentirati velik dio vašeg mišljenja, no upravo ste rekli-stvar je u zmiji.Ona ne ulazi samo kroz prozore, vješta je i oprezna, pronalazi svakojake rupe i otvore, sjetimo se da civilizirani ljudi imaju odvodni sustav. @pokojnik Vjerojatno ...prikaži još! jeste toliko vulgarni pa Vam 24 sata briše komentare jer mnoge izraze nesvjesno pokupite u tim svojim birtijama!

      Odgovori Petak, 10.08.2012. u 19:46
    • Avatar Sonador

      Sonador: Divlje životinje su one koje nisu pripitomljene. Komunikacija sa zmijom je bitno drugačija od komunikacije sa psom ili mačkom i za zmiju trebaju posebni uvjeti. Čipiranje zmija? Baš me zanima kako biste to izveli.

      Odgovori Petak, 10.08.2012. u 22:46
    • Avatar vidum

      vidum: Apsolutno TREBA ZABRANITI ! (zalijevati cvijeće).

      Odgovori Subota, 11.08.2012. u 08:26
    • Default avatar - LiLa 1

      LiLa 1: Poštovani, Vaš komentar prekršio je pravilo broj 8 naših pravila komentiranja. Za ovaj prekršaj sankcija je lakša opomena. Trenutno imate 2 lake opomene i 0 težih opomena u posljednjih tjedan dana. Ako sakupite tri, vaš korisnički račun bit će privremeno blokiran.

      Odgovori Subota, 11.08.2012. u 08:43
    • Default avatar - dabar01

      dabar01: Nestašica vode a cvijeće se zalijeva

      Odgovori Subota, 11.08.2012. u 12:35
    • Default avatar - Gušter_1

      Gušter_1: To je bezopasna životinja koja bez problema može biti kućni ljubimac.Osim toga,kako bi i imali kućne ljubimce bez pripitomljavanja divljih životinja.Ni psi i mačke nisu stvoreni ovakvi kakvi su sada,a ako nekoga privlače zmije kao kućni ljubimci i ako postoji ...prikaži još! bezopasna zmija o kojoj se lako brinuti,zašto zabranjivati zbog hrpe paranoičnih neinformiranih ljudi koji svakoga tko ima nekaj osim psa,mačke,papige ili zlatne ribice gledaju kao manijaka koji planira pobiti pola ljudi iz svog kvarta.

      Odgovori Subota, 11.08.2012. u 20:23
    • Default avatar - echoe

      echoe: @gospodin x - i što onda? dizati paniku zbog ovakve zmije je kao dizati paniku zbog susjedovog zamorca. da ne kažem da ugriz zamorca boli ko sam vrag dok ugriz kukuruzne zmije ne biste ni osjetili. ljudi dižu paniku jer ...prikaži još! su neinformirani, jer je to "zmija" bu~hu. nije svaka zmija kobra jednako kako nije svaka mačka tigar

      Odgovori Subota, 11.08.2012. u 23:20
  • Avatar aurora73
    aurora73

    Ne zna se tko je vlasnik? Vlasnik je otišao na more pa se na brzinu riješio životinje. Ako sam ja morala čipirat svog psa, ne razumijem zašto netko ne mora isto to sa zmijom? Ja bi umrla da sam ju vidjela...

    5 Petak, 10.08.2012. u 13:44
  • Default avatar - Semper5
    Semper5

    Nemojte mjeriti druge prema sebi. Vidim komentare tipa: "Kako to netko može voljeti...". Osobno ih ni ja ne volim, ali ima ljudi koji ih vole. A tko sam ja da im propisujem što smiju, a što ne smiju voljeti? No, ...prikaži još! druga je stvar što su mnogi vlasnici kućnih ljubimaca krajnje neodgovorni. I to ne samo vlasnici zmija i sličnih "ljigavih" stvorenja. Neodgovornih vlasnika pasa daleko je više, da ne govorimo o tome da je pas načelno opasniji po okolinu od ove zmije. Ja imam pse otkad znam za sebe i nikad, ali nikad niti jedan moj pas nije "odlutao" na ulicu. Zaključak: kućni ljubimci - da, ali sukladno propisima i uz strogo poštivanje mjera sigurnosti. Neodgovorne vlasnike, ma o kojoj se životinji radi, rigorozno kažnjavati. Btw, zašto zmija nema čip? Ako ga mora imati pas, trebala bi i mačka i zmija i svi ostali kućni ljubimci. Svaka životinja koju se drži kao kućnog ljubimca trebala bi biti odgovarajuće označena i registrirana.

    7 Petak, 10.08.2012. u 14:15
    • Avatar ajes ume

      ajes ume: Po čemu je zmija ljigava? Pa valjda ljudi ne znaju na što se odnosi riječ ljigavo?

      Odgovori Petak, 10.08.2012. u 14:20
    • Default avatar - Semper5

      Semper5: LJigavo sam stavio u navodnike, valjda znaš što to znači...

      Odgovori Petak, 10.08.2012. u 14:25
    • Default avatar - echoe

      echoe: zmija se ne može tj ne smije čipirat zbog njihovog zdravlja ;) uostalom, kada su u pitanju ovakve em male em bezopasne zmije nema smisla. em je njoj taj čip sve samo ne mikro u rangu je kao da tražiš ...prikaži još! da se hrčak čipira. jeste da bi se sa čipom onda mogao nači vlasnik al štaš kad zmijama to nije pametno umetat

      Odgovori Petak, 10.08.2012. u 18:24
    • Default avatar - Semper5

      Semper5: Rekao sam generalno "čipirati", no mislio sam zapravo na bilo kakav oblik označavanja i registracije. Valjda nekakav način postoji, ja sad tu nisam stručnjak. Ptice se prstenuju, psi se čipiraju, pretpostavljam da nekakav način ipak postoji. Na kraju, zapravo ni ...prikaži još! klasični mikro-čip kojima se čipiraju psi nisu ne znam koliko veliki, budući da se apliciraju kroz malo širu iglu.

      Odgovori Petak, 10.08.2012. u 20:00
    • Default avatar - echoe

      echoe: malo šira igla bi ubila zmiju ove vrste na licu mjesta. psi se čipiraju, tvorovi se čipiraju, mačke se mogu čipirat, ptice se prstenuju, telad/svinje/... se tetoviraju... što točno predlažete da napravimo zmiju? čip ne može, tetovirat ne može, markicu ...prikaži još! nemamo gdje stavit, prsten još manje... isto vrijedi i za guštere koji jednako lako mogu pobjeć neodgovornom vlasniku ali se zbog njih ne diže panika. ljudi ovdje dižu paniku samo zato što je to "zmija" kao što rekoh, nije svaka zmija kobra jednako kako svaki gušter nije krokodil ili svaka mačka tigar ali ljudi su needucirani pa je lakše umlatit. Ali zmija je također i senzacija pa završi na naslovnici. Da je susjednu pobjegao i u eglu upao hrčak (koj za razliku od ove zmije ekšli može nešto i napravit...njegov ugriz boli za razliku od ove zmije koja nije ništa opasnija od kišne gliste) nebi se a čulo.

      Odgovori Subota, 11.08.2012. u 23:28
    • Default avatar - echoe

      echoe: a hrčke, zamorce, zečeve, čak ni mačke zapravo ne čipiramo pa nitko ne diže galamu oko toga

      Odgovori Subota, 11.08.2012. u 23:28
    • Default avatar - Semper5

      Semper5: U pravu si, mnoge druge domaće životinje se ne registriraju ni na koji način. Ja samo kažm da bi valjalo nekako ih označiti i registrirati, nisam rekao kako. Gušteri se bez problema prstenuju, to nije nikakva novost. Ako se životinja ...prikaži još! može označiti radi praćenja u prirodi, onda valjda može isto to i kod veterinara. Ako zmijama uzimaju otrov, ako im mogu vaditi zube/žlijezde, onda valjda postoji način i da se nekako označe. Iako, ako se mene pita, zmijama i drugim divljim životinjama nikako nije mjesto u naseljenim gradovima i zatvorenim u kavezima/terarijima, njima je mjesto u prirodi, u prirodnom staništu.

      Odgovori Nedjelja, 12.08.2012. u 11:49
  • Avatar It's kišing
    It's kišing

    Natjecali se Amer, Rus i Mujo tko je bolji dreser zivotinja. Amer dovede pred publiku tigra, pucne bičem a tigar skoči kroz vatreni kolut! Publika na nogama pljesce. Dolazi Rus sa slonom. Pucne bičem a slon počeo plesat na zadnjim ...prikaži još! jim nogama! Publika u deliriju, urliču od zadovoljstva. Dolazi Mujo sa zmijurinom. Pucne bičem a zmija SSSSSSSSS. Ništa posebno. Pucne on još jednom;opet zmija SSSSSSS. Pucne on i treći put, a zmija će : sssssssSINOĆ SAM, SINOC SAM POLA KAFANE POPIO!!!

    3 Petak, 10.08.2012. u 14:04
  • Default avatar - annie123
    annie123

    nije mi jasno kako nekim ljudima zmija može pobjeći. ako je već toliko žele za ljubimca, onda barem neka paze na nju...

    4 Petak, 10.08.2012. u 13:45
    • Avatar pringles

      pringles: ako žele ljubimca nek nabave psa,mačku,papigu...ko svi normalni ljudi..

      Odgovori Petak, 10.08.2012. u 13:50
    • Default avatar - DomagojŠakić Šalee

      DomagojŠakić Šalee: al ja ne želim da buden OK

      Odgovori Petak, 10.08.2012. u 14:34
    • Default avatar - batHman

      batHman: pa i ja kažem. treba ju držat na lancu ili barem uzici s obzirom da su fleksibilne i lako mogu preskočiti ogradu i plašiti ljude, i to na vlasnikovu odgovornost.

      Odgovori Petak, 10.08.2012. u 16:14
    • Avatar Sonador

      Sonador: Je li vam jasno kako nekim ljudima hrčak ili kanarinac može pobjeći?

      Odgovori Petak, 10.08.2012. u 22:49
  • Avatar UblehaBa
    UblehaBa

    Moja punica je po cijeli dan na balkonu pa ne tražim pomoć. Sa zmijama terba znati.

    4 Petak, 10.08.2012. u 14:19
  • Default avatar - DomagojŠakić Šalee
    DomagojŠakić Šalee

    Moja zmija kad je tera pišat i srat cvili pred vratima pa je pustim i kasnije se sama vrati i udara repom u vrata pa je čujem i pustim nazad inaće imam savsku riđovku jako je umiljata

    3 Petak, 10.08.2012. u 14:25
    • Default avatar - pop_krvolok

      pop_krvolok: moja zmija grebe noktima po vratima dok ju ne pustim...e da, i moja zmija ima veći jezik i može dalje pljunut...a-ha

      Odgovori Petak, 10.08.2012. u 14:30
    • Default avatar - DomagojŠakić Šalee

      DomagojŠakić Šalee: kako se zove tvoja zmija i koja je vrsta :) moja se zove veseljko

      Odgovori Petak, 10.08.2012. u 14:33
    • Default avatar - pop_krvolok

      pop_krvolok: moja se zove Robi, a inače je iz porodice bjegulja, lat: zmijux utekus

      Odgovori Petak, 10.08.2012. u 14:37
  • Default avatar - timica2
    timica2

    Svaka čast ženi,ali ja bih se momentalno skljokala od straha.Uh....

    4 Petak, 10.08.2012. u 13:43
    • Avatar damirzgb49

      damirzgb49: joj timitza..a svašta od tebe..lijepo "sataru"u ruke i na roštilj šnjom..može i kotlić..bar ste vi slavonci poznati sa tim..oyebote..pa ne jedeš zmiju svaki dan

      Odgovori Petak, 10.08.2012. u 14:35
    • Avatar It's kišing

      It's kišing: nemam tvoj mail... A klikni na ''prikaži sve'' označeno plavim slovima...

      Odgovori Petak, 10.08.2012. u 16:03
    • Avatar damirzgb49

      damirzgb49: boky sad neznam jel odgovaraš timitzi ili meni..?

      Odgovori Petak, 10.08.2012. u 16:05
    • Avatar It's kišing

      It's kišing: tebi trešnjevka...samo sam na krivom mjestu odgovorio...sorry... slučajnost

      Odgovori Petak, 10.08.2012. u 16:45
  • Default avatar - pop_krvolok
    pop_krvolok

    a tu je završila, mamicu joj...odo ja sad po nju, valjda se ne plaća za nju kakva ležarina

    Petak, 10.08.2012. u 13:56
  • Default avatar - anuschka36
    anuschka36

    netko je otišao na G.O. pa pustio zmijicu da upozna susjedstvo

    Petak, 10.08.2012. u 13:41
  • Default avatar - kafendžija
    kafendžija

    najodvratnija bića ikad stvorena!!!!!! .....a sad lupajte minuse....

    2 Petak, 10.08.2012. u 14:49
  • Default avatar - vinja
    vinja

    Sva sam se preznojila od užasa. Svaka čast ženi na snalažljivosti, ja bih se ukočila. Vlasnik je vjerojatno negdje u blizini jer zmija ipak nije propuzala daleku relaciju. Ne mogu shvatiti niti te ljubitelje zmija, škorpiona, pauka i sličnih živina ...prikaži još! koje drže u stanovima a pri tom ne razmišljaju o mogućnostima koje mogu uslijediti, jer ovo nije prvi slučaj.

    Petak, 10.08.2012. u 15:13
  • Avatar user_130770
    user_130770

    gade mi se zmije ali eto svaku divlju životinju tko odluči imati u vlasništvu istu životinju treba dati čipirati pa da se kad zaluta ili pobjegne takva životinja koja je potencijalna opasnost po tuđe živote lijepo pronađe odgovorna osoba i ...prikaži još! rukne joj se kazna od za koju bi se i Sammir mogao nasmijati i uz novčanu kaznu i još minimalno 2 mjeseca društveno korisnog rada i evo ti pravde.

    2 Petak, 10.08.2012. u 14:22
    • Default avatar - Semper5

      Semper5: Upravo tako

      Odgovori Petak, 10.08.2012. u 14:33
    • Default avatar - echoe

      echoe: čipirat kukuruznu zimu? hahahhahhahahhahha XD ajde ne laj gluposti, taj čip joj je pola glave malo mače je opasnije od nje. što je sljedeće? čipiranje hrčaka?

      Odgovori Petak, 10.08.2012. u 16:19
  • Avatar Gospodin X_1
    Gospodin X_1

    Odakle jedna zmija kojoj prirodno stanište nije u ovome podneblju plazi po zagrebačkim zgradama? No, nije stvar u njoj koliko u neodgovornom vlasniku.

    Petak, 10.08.2012. u 14:13
  • Default avatar - echoe
    echoe

    ŠOK! NEVJERICA! pogodili su ime zmije i NISU pritom stavili sliku anakonde!

    2 Petak, 10.08.2012. u 16:13
    • Avatar don draper

      don draper: Ne brini, pola dana je pisalo da je to "opasna boa" xD Senzacionalizam i neprofesionalnost na djelu samo da ekipa pomisli da će svakog trena iskočiti Ice Cube i J. Lo. hvatati anakondu od 50 metara xD

      Odgovori Petak, 10.08.2012. u 23:37
    • Default avatar - echoe

      echoe: eto, za tren mi se povratila nada u novinarstvo i sad si ju ubio :(

      Odgovori Subota, 11.08.2012. u 16:32
  • Default avatar - tajek
    tajek

    ja se jako bojim zmija da sam je vidjela neznam što bi se dogodilo,valjda bi doživjela šok

    Subota, 11.08.2012. u 11:44
  • Avatar hrkLJ
    hrkLJ

    Meni stan na prizemlju kuće. I gamad je brojčano nadmoćna. Noćas se gusjenica prešetavala po nama dok ju moje super muško nije otjerao sa kreveta. I još se žalimo. ccc! ....bit će da ježevi u dvorištu dobro rade posao...

    Petak, 10.08.2012. u 17:41
  • Default avatar - neki tamo_1
    neki tamo_1

    nije to ništa ja u kući imam medvjeda

    7 Petak, 10.08.2012. u 13:47
  • Avatar kaarkula
    kaarkula

    Prije će biti da se zmija prepala žene. Ove današnje gospođe su prave oštrokondže.

    Petak, 10.08.2012. u 15:03
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message