Obavijesti

News

Komentari 9

Zamjenik urednika ukrajinskog Forbesa otkriva izazove s kojima se mediji tamo susreću

Zamjenik urednika ukrajinskog Forbesa otkriva izazove s kojima se mediji tamo susreću
3

Uz predstavljanje studije o potrošnji na digitalno oglašavanje u Hrvatskoj, digitalni AdEx, 3. 6. na konferenciji DigitalPUB moći će se čuti i medijske “lekcije iz Kijeva” koje će prenijeti Mykhailo Sapito

VIDEO

Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI) 3. lipnja u Zagrebu, na lokaciji Peti kupe, organizira prvo izdanje konferencije posvećene digitalno-medijskom poslovanju DigitalPUB.

Glavno predavanje na konferenciji održat će Mykhailo Sapiton, zamjenik glavnog urednika ukrajinskog Forbesa. Na DigitalPubu podučit će nas lekcijama iz Kijeva, odnosno kako održati novinsku reakciju za vrijeme rata. Doznat ćemo kako se donose brze odluke u takvim situacijama te kako je izgledao rad na posebnom izdanju Forbesa Ukrajina posvećenog ratu. Osim toga, čut ćemo iz prve ruke kako izgleda borba s dezinformacijama.

Na DigitalPubu predstavit će se i podaci o tome koliko se u Hrvatskoj zapravo troši na digitalno oglašavanje kroz istraživanje digitalni AdEx koje je obuhvatilo 2021. i 2020. godinu te predviđanja za 2022. Kako je najavila Ana Hanžeković Krznarić, predsjednica HUDI-ja i članica Upravnog odbora Hanza Medije, takva studija predstavlja značajnu prekretnicu u razvoju tržišta digitalnog oglašavanja u Hrvatskoj.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.

Iako su do sada postojale procjene veličine tržišta, sada ćemo prvi put imati konkretne brojke. Ako znamo gdje se nalazimo, onda ćemo znati i u kojem smjeru krenuti, napomenula je Ana Hanžeković Krznarić.

Podsjetimo, istraživanje je povjereno profesionalcima, bečkoj komunikacijskoj agenciji Momentum i lokalnom partneru Ipsosu, a u njemu su sudjelovali najveći hrvatski medijski izdavači, medijske agencije te drugi važni igrači na tržištu digitalnog oglašabvanja.

Drugi dio programa namijenjen je stručnjacima iz medija a obuhvaćat će razne teme, od mogućnosti financiranja medijskih projekata iz sredstava Europske unije do postavljanja oglasnih tehnologija na stranice te analitike za medije.

Ulaznice za događaj su besplatne, ali se potrebno prijaviti putem Entrija. Prilikom prijave potrebno je odabrati želi li se doći samo na predstavljanje AdExa i predavanje Mykhaila Sapitona ili i na stručni dio događanja.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 9
VIDEO

Obrađeno skoro 100 posto: HDZ ima 61 mandat, SDP 42, DP 14, Most 11 mandata, a Možemo 10
UŽIVO: REZULTATI IZBORA

Obrađeno skoro 100 posto: HDZ ima 61 mandat, SDP 42, DP 14, Most 11 mandata, a Možemo 10

Nakon objave prvih rezultata u HDZ-u je zavladalo oduševljenje, a u SDP-u razočaranje. Cijelo vrijeme traje prebrojavanje, ali SDP se ne miče sa 42 mandata...

FOTO Izbori 2024. ruše rekorde: Pogledajte gdje je najveća, a gdje najmanja izlaznost birača
NAJVEĆA IZLAZNOST U 24 GODINE

FOTO Izbori 2024. ruše rekorde: Pogledajte gdje je najveća, a gdje najmanja izlaznost birača

U usporedbi s proteklim godinama, ova izlaznost je za šest postotnih poena viša nego 2020. godine, 5,3 posto više nego 2016. godine, a premašila je čak i rekordnu 2015. godinu kada je do 11.30 sati glasalo 21,55 posto
Nove izlazne ankete: HDZ dobio jedan mandat, SDP gubi jedan. DP ima 13, Most skočio na 11
ZATVORENA SU BIRALIŠTA

Nove izlazne ankete: HDZ dobio jedan mandat, SDP gubi jedan. DP ima 13, Most skočio na 11

Do 16.30 sati na birališta je izašlo čak 50,60 posto birača, odnosno njih čak 1.605.472. To je više od 16 posto više nego 2020. godine, 13,4 posto više nego 2016. i čak četiri posto više od rekordne 2015. godine!