Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

'Zašto smo otišli iz Hrvatske? Uhljebi se bave sami sa sobom'

Marijana i Gordan su s dvoje male djece prije šest godina preselili iz Zagreba u irski Cork. U Irskoj žive samo od Gordanove plaće, a bolje im je nego s dvije hrvatske

Komentari 437 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar kopic_na_zici
    kopic_na_zici

    24 sata vi ste zadnji koji imate pravo moralizirat,pisete kak vam netko naredi...di vam je bio clanak o zaustavljanju auta jucer u 17 sati????pisali ste godinama hvalospjeve o todoricu a znali ste svi sta se u agrokoru radi i sad ...prikaži još! se pravite pametni???zasto ne pozovete narod da potpise na referendumu za izmjenu izbornog sustava nego ih lazete i tvrdite da je to protiv manjina???(kao i hdz i sdp)...licemjeri i placenici

    18 Subota, 16.06.2018. u 08:23
    • Avatar Zoky1122

      Zoky1122: A sto su krivo napisali u slučaju ove obitelji?? Tako i je u državi i treba stalno to bit na naslovnici!!

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 10:24
    • Avatar kopic_na_zici

      kopic_na_zici: Pa oni su jedni od glavnih krivaca,zato sta pisu ono sta im kazu,a ne ono sta je bitno...zasto ne napisu da nije vani bajno??da ako ne znas jezik radis za 1300 eura i zivis sa 5 cimera??zasto ne napisu da ...prikaži još! a se dosta ljudi vratilo??

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 10:32
    • Avatar sux_zgd

      sux_zgd: Moj frend je otisao sa 23 godine u njemacku, ovdje je zavrsio trogodisnju, jedva da je znao engleski, a tamo nakon sto rjesi stan (pola pola sa curom) i kredit od 150€ mjesecno (za auto) ostane mu svaki mjesec 100-200€ ...prikaži još! koje ustedi! Ne pricaj gluposti. Drugi je otiso u Svedsku sa 28, tamo je vec 3 godine i ima ušteđeno preko 10000€ s time da svake godine po 2 puta dolazi u Hrvatsku. Vracaju se jedino oni koji su mislili da ce za 2 tisuce eura mjesecno ceskati guzicu da se tako izrazim :)

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 11:30
    • Avatar kopic_na_zici

      kopic_na_zici: Sux nisam ja rekao da nema takvih,rekao sam da mediji sute o tome da ima i drugacijih slucajeva i da nije svima bajno vani

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 13:20
    • Default avatar - Ahahaha

      Ahahaha: kopic, pa kad je protuustavan taj referendum, nikad te medij tu nije lagao....pa sam si pročitaj ustav ako ne vjeruješ...

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 13:34
    • Avatar kopic_na_zici

      kopic_na_zici: A ti si pedja grbin pa si strucnjak za ustav??a ustav je pisao tko??isti oni politicari koji te uvjeravaju da promjena izbornig sustava nije dobra,isti oni koji te kradu vec 25 godina i nevjerovatno je da to ne shvacas...

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 13:39
    • Default avatar - Ahahaha

      Ahahaha: kopic, jel problem otići pročitati što ustav kaže oko toga? Brijem da je, lakše je drobiti u prazno nego se informirati.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 13:43
    • Avatar kopic_na_zici

      kopic_na_zici: Tak je,400000 ljudi drobi u prazno👍

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 13:52
    • Default avatar - Ahahaha

      Ahahaha: kopic, a 400 000 ljudi su svi do jednoga 100% upoznati s ustavom ? Daj molim te...po ćemu ti mjeriš, pa 95% njih u toj skupini ne zna štto su potpisali....a niti ti ne znaš, a možeš, samo ko će to!!!

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 14:02
    • Avatar kopic_na_zici

      kopic_na_zici: Zato ti znas sta ja znam i ne znam...

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 14:07
    • Default avatar - Ahahaha

      Ahahaha: kopic, tebi bi se svijet urušio da se informiraš !

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 14:10
    • Default avatar - Ahahaha

      Ahahaha: kopic, pa vidim da pojma nemaš, jer da znaš nebi to pisao a niti bi se pozivao na masu od 400 000 ljudi...opće je poznato da je masa upoznata s pitanjem hahaha pojma nemaš, a ljen si se informirati a ...prikaži još! posjeduješ internet, svaka čast !

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 14:11
    • Avatar kopic_na_zici

      kopic_na_zici: “ljen”??sa takvim ljudima kao ti nasi politicari mogu biti mirni,da mi je znati u kojoj drzavnoj firmi radis

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 14:13
    • Default avatar - Ahahaha

      Ahahaha: kopic, ti si ljen, što te sprečava da se informiraš o ustavu, pa na netu sve imaš, ajde na stranicu i čitaj pa onda soli slobodno...ljen si...i ovca jer ideš linijom manjeg otpora. A ti ljudi da su upoznati s ...prikaži još! ustavom to nebi sigurno potpisali, jer bi znali da to nije u redu.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 14:16
    • Avatar kopic_na_zici

      kopic_na_zici: Mozda bi ti na internetu trebao istraziti hrvatski pravopis pa mozda naucis da se ne pise ljen

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 14:20
    • Default avatar - Ahahaha

      Ahahaha: kopic, sam se ti gramatikei pravopisa drži, za to si i više osposobljen, za ostalo se vidi po tvojim odgovorima koliko znaš o Hrvatskoj. Ostani ponosna ovca, služi pastiru i nedaj se sekirati.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 14:25
    • Avatar kopic_na_zici

      kopic_na_zici: A hebiga kad sam LJEN

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 14:35
    • Default avatar - lavanda19

      lavanda19: Da s tim će se sigurno nešto postići! Izađitr na ulicu ,srušite vladu,kao sto to rade u drugim normalnim državama.

      Odgovori Nedjelja, 17.06.2018. u 05:26
  • Avatar Osijek-1
    Osijek-1

    Odlično. Ovakvi članci, poticajni za iseljavanje, počinju stvarati kontraefekt. Još malo da se stvori kritična masa, samo nastavite tako.

    28 Subota, 16.06.2018. u 07:29
    • Avatar BlackCARNATION

      BlackCARNATION: Nije istina! Poticaj za iseljavanje su preveliki porezi i davanja. Preveliki broj, kao dragi kamen skupih papira koje treba skupiti za otvaranje ili prosirenje posla. Preugo cekanje dozvola, i koje se k tome skoro u pravilu dobivaju tek kad se ...prikaži još! podmaze koga treba u drzavnoj upravi. Prevelika gomila propisa koji kao reguliraju poslovanje, a koi sluze samo zato da razni inspektori imaju razloge poduzetnicima i obrtnicima naplacivati astronomske kazne.. To je bilo sto se poduzetnika i obrtnika tice. Glede onih koji to nisu, gde ces boljeg poticaja nego kad prime place takve kakve dobiju, i onda od njih moraju platiti rezije, hraniti se i oblaciti, djecu skolovati,,, ukratko sa obitelji zivjeti do sljedece place. E to su poticaji, a ne tamo ne 24 sata ili bilo koji drugi medij.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 07:41
    • Default avatar - zeljkopž

      zeljkopž: PA naravno. Zato se i provodi tolko žestoka kampanja širenja beznađa, i poticanja iseljavanja.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 07:57
    • Avatar Pandora-S

      Pandora-S: PA naravno. I u bivšoj državi jugovini su tadašnji Večernji List, Vjesnik, Borba, Komunist,,,, svakodnevnim člancima o tome kako je lijepo u trulom i dekadentnom kapitelizmu poticali iseljavanje, pa je zato nekoliko stotina tisuća Hrvata postalo gastarbajterima u Njemačkoj, Austriji ...prikaži još! i diljem Europte, Americi, Kanadi, Australiji i Novom Zelandu. Sada, Glas Koncila, Kamenjarac i Dnevno hr uopće ne pišu o iseljavanju. Imoćani, Sinjani, Drnišani Kninjani i svi ostali Vlaji, Hercegovci i Bosanci samo 24 sata i "levičarske" medije prate pa ih hvata beznađe i bježe za Njemačku i drugdje.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 08:27
    • Default avatar - zeljkopž

      zeljkopž: A što ćeš kada su, " Imoćani, Sinjani, Drnišani Kninjani i svi ostali Vlaji, Hercegovci i Bosanci" od 45e oslobodivši hrvatske i .idovske kućei stanove u ZG postali zagrebčanci.....

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 08:39
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: ova kampanja je zamisljena da napravie efekt podizanja svijesti, a ne poticaj na odlaske... kao da ce zeljka ista natjerati van i da se ostavi svojeg dnevnog sendvica... xD

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 08:51
    • Default avatar - zeljkopž

      zeljkopž: dcuk.... u ovom sad tekstu obitelj dobro situiranih ljudi piše o svojim razlozima odlaska z RH, o tome kako nisu mogli podnijet brranitelje, o tome kako je sve u Hrvatskoj teška negativa a u Irskoj raj i 100%pozitiva. Žena piše ...prikaži još! da je samo plača njenog muža dovoljna da zadrže standard... Imali su puno novca kada su odlazili tamo pa im je super. Obični ljudi koji odu van trebaju se naraditi kako bi ponešto zaradili i nije u Irskoj sve jeftini i bazašto kao što pišu ovi. Čista kampanja.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 08:59
    • Default avatar - Ante Kobilo

      Ante Kobilo: Pa to i jest cilj. Ovo je ciljana i planirana propaganda.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 08:59
    • Default avatar - Sainas

      Sainas: Zivis i radis gdje ti je bolje, covjek se na sve navikne. Nebitno u kojoj Drzavi ili Gradu. Nisam ja otisao radi ustasa i partizana, vec radi boljeg pravnog sustava vecih primanja a istih izdataka kao i u Hr.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 09:03
    • Avatar Kardinal

      Kardinal: Evo tebi +

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 09:06
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: zeljko da ne duljimo... nisu mogli podnijeti lazne branitelje, lazne moraliste (kakav si i sam), uhljebe i one koji nemaju nimalo empatije... opet sve tvoje odlike... a ti mozes kriviti SDP i komuniste za sto god hoces, cak i za ...prikaži još! ovu "kampanju", ali to nece promijeniti tvoj status portalske maskote. a bome nece nikoga niti uvjeriti da ostane i trpi jos vise takve kao ti i agendu koju prodaju. zapravo su ovi clanci naznaka da se neesto dogada, da je netko primjetio da nesto ne stima i mozda, ali samo mozda ce malo pricekati i vidjeti jel ima pomaka prije nego ode iz ove nazovi drzave...

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 09:07
    • Avatar B-Selen

      B-Selen: zeljkopž@ O ćemu ti mali? "Imoćani, Sinjani, Drnišani Kninjani,, Vlaji, Hercegovci, Bosanci" koji su 45. oslobađali židovske i purgerske kuće od prijašnjih vlasnika za sebe, ti neidu vanka jer im je ovdi predobro. Ostali idu.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 09:10
    • Default avatar - zeljkopž

      zeljkopž: Samo nastavi pljuvat. Drug i tako do sad nisi bio sposobban. obitelj dobro situiranih ljudi piše o svojim razlozima odlaska z RH, o tome kako nisu mogli podnijet brranitelje, o tome kako je sve u Hrvatskoj teška negativa a u ...prikaži još! Irskoj raj i 100%pozitiva.Itd. itd. Samo pljujte i vrijeđajte . Neka. Portalska maskota? Misliš na vas levičare koji ste do sad već tri, četri puta mijenjali nickove? Ja svoj nisam mijenjao. To govori dovoljno.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 09:12
    • Avatar B-Selen

      B-Selen: zeljkopž@ Ma tko ljevičar? Znaš šta? Ljevićari ti,,,,,, da ne kažem šta zbog admina. Tko te pljuje. Ja sam samo napisa ono šta je, a ti nisi.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 09:17
    • Default avatar - zeljkopž

      zeljkopž: Neka, neka, samo pljujte.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 09:19
    • Default avatar - Sainas

      Sainas: Pametan zivi gdje mu je bolje, a zeljko jos uvijek sa mamom i tatom!!!

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 09:33
    • Avatar Znanstvenik1

      Znanstvenik1: Treba gledati prosjek i tek onda dublje no opet svi ovi koje se isele su pojedina priča i ako žele uspjet će,ako ne neće. Sa hrvatskom puno stvari ne funkcionira,a sama brojka onih koji su se iselili pokazuje na to.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 10:27
    • Avatar Marijo Tokic

      Marijo Tokic: bas me zanima gdje ce bit ovaj zeljkec kad krene kriticna masa..onak informativno...

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 11:30
    • Default avatar - Ahahaha

      Ahahaha: a što bi trebali, pisati kako ovdje teće med i mliko ?

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 13:35
    • Avatar božanstvena_komedija

      božanstvena_komedija: Osijek-1 kritična masa koga? Uhljeba ili šatoraša? Dobro je napisao dcuk1:" ova kampanja je zamišljena da napravi efekt podizanja svijesti, a ne poticaj na odlaske.." možda nekom klikeri prorade...mada sumnjam, za to treba IQ veći od temperature mora.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 14:16
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: božanstvena_komedija@ naroda. Čemu izraz šatoraši??? Smetaju vam? Lijepo. Ne, nije ova kampanja zamišljena za ono što vi pišete, već upravo potiče iseljavanje.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 14:17
    • Default avatar - Ahahaha

      Ahahaha: osijek , tebi naravno nesmetaju, kad si isti soj uhljebčine.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 14:26
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: Doista, @Ahahaha? Branitelji su prosvjedu su ljudi vrijedni poštovanja i naše zahvalnosti. Nije vama do današnjeg dana svanulo zašto je prosvjed bio. Bi li mi molim pojasnili značenje vaše kovanice "isti soj uhljbčine"?

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 14:28
    • Default avatar - Ahahaha

      Ahahaha: osijek, oni u šatoru su uhljebčine, branitelji koji su ratovali za svoje dupe a ne domovinu, zato i imaju lidere tipa klem i glogi i po 25000kn penzije, dok resto branitelja nisu u nikakvim udrugama i žive živote iste kakve ...prikaži još! su imali prije rata, nemaju 25000kn privilegija, jer su ratovali za svoj narod....zato se tebi i dopadaju šatoraši, jer si isti soj tih profitera i izdajica.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 14:30
    • Avatar božanstvena_komedija

      božanstvena_komedija: Ahahahaha+++++++++++++++++++++++

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 14:33
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: Osobno poznajem lijep broj prosvjednika. Stoga znam da niste u pravu. Pustite vi "lidere". Iznosi "penzija" su vam lažni, znate. Zaguglajte ključne riječi statističke informacija HZMO-a iz travnja ove godine pa dobro proučite tablice svih, i HRVI umirovljenika, s iznosima ...prikaži još! mirovina. U privilegije predmnijevam ubrajate invalidska kolica, amputirane udove, slijepe branitelje, teško oboljele od PTSP-a? Za ovo zadnje "zato se tebi i dopadaju šatoraši, jer si isti soj tih profitera i izdajica" mogu vam samo duboko zahvaliti. Iznad svojih grobova. Koliko ih vi imate u obitelji?

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 14:33
    • Avatar božanstvena_komedija

      božanstvena_komedija: Zašto civilni invalidi u što ubrajam i djecu vrijede manje? Njihovi udovi vrijede manje?

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 14:36
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: U rat su išli mladi zdravi ljudi. Išli su braniti državu koja nas je bila dužna štititi. I nas i njih. Oni su štitili nas u ime države i naroda. Zato moraju imati sva prava. Civilnim invalidima država mora maksimalno ...prikaži još! pomoći no tu ipak postoje razlike: imate poznate krivce za stradale u prometu, na radnom mjestu i slično. Oni koji su rođeni s invaliditetom moraju imati povećana prava i za to se borite vi. Za one kod kojih je krivac poznat naknadu naplaćivati od odgovornih osoba i firmi. Ratni invalidi ni po čemu nisu odgovorni za manja prava civilnih. Oni su branili i civilne invalide koji su tada bili živi. I među civilnim invalidima postoje strahovite razlike u primanjima, ako vam je promaklo.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 14:40
    • Avatar Rosenrot

      Rosenrot: 70% branitelja je lažno.Da nas je bilo 500 000 u ratu nebi trajao duže od crtanog Tom & Jerrya a najglasniji "branitelji" su baš takvi koji su bili u minken bojnoj i izvukli penziju sa tri lažna svjedoka

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 16:25
  • Default avatar - Miki Mikić
    Miki Mikić

    I ja ću se iseliti zbog smaranja novinara sa jednim te istim vijestima. Ajde sad malo o Mamiću.

    3 Subota, 16.06.2018. u 08:22
    • Avatar Kardinal

      Kardinal: A zašto ne bi o plagijatu i plagijatorima. Ima tu jedan lik koji se nasvršavao na tu temu, a sad g.ovno ćića pa ni riječi o tome više od jedne godine.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 09:09
    • Default avatar - ogy2007

      ogy2007: Hahah istina, svaki dan članak o nekom ko je odselio, tko hoće nek ide u dobro

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 09:14
    • Default avatar - arimmer

      arimmer: Sinko, ti neces nikamo. Takvi kao ti ostaju. Sunce tudjeg neba nece grijati kao sto grije sunce pod kojim imas veze, poznanstva i policiticku podobnost. Nema straha od toga da ces se ti iseliti. Iseljavaju se pametni i sposobni.

      Odgovori Nedjelja, 17.06.2018. u 00:29
  • Avatar esseGesse
    esseGesse

    "Raselit nas triba da nas manje ima; Nisu tu ni bili 24 sata će reći svima.." 🎶

    1 Subota, 16.06.2018. u 09:39
  • Default avatar - Luminati
    Luminati

    Uz IQ iznad sobne temperature lako je prestat citat nakon prvih par recenica. Suprug radi u struci kao Landscape gardener, a ja sam home carer, ili kućanica po našem. Ovdje su vrtići skupi pa većina plaće ode na vrtiće, babysitterice ...prikaži još! ce itd. Posao se nađe brzo, pogotovo ako imaš iskustva i znaš raditi. Dakle poso je LAKO NAC, ali ona NE RADI nego drka doma po facebooku i uz to vecinu muzevih para daje za vrtice i babysitterice.

    5 Subota, 16.06.2018. u 09:24
    • Default avatar - AUSSIE

      AUSSIE: Da je svoj vrt obrađivao možda ne bi ni trebao ići vun.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 09:28
    • Avatar hadred18

      hadred18: Čemu tolika negativa prema ljudima koji iseljavaju? Tko bi ostao u društvu u kojem se ništa i ne pokušava promijenit. Stalno se priča o jednom, te istom. Stalno tko je ustaša, partizan, i četnik. Stalno glavna briga većine je nebitna ...prikaži još! Istanbulska konvencija, umjesto da se prosvjeduje zbog enormnih cijena i malih plaća, glavna vijest je nebitan dokument. Imaju ljudi i pravo šta iseljavaju, Hrvatska je lijepa ali od ljepote se ne živi, uskoro nećemo imati ništa sve će bit u rukama stranaca. Da nemamo upoola birokracije kao sad, i da je plaća koliko toliko normalna i dostojna za život, da imamo normalno pravosuđe mislim da skoro nitko nebi ni razmišljao o odlasku. Ali poznajući naš mentalitet ništa se neće promijenit jer je previše ukruha (uhljeba) i glorificiranaj lopovluka čitaj Mamić,Sanader,i ostali ''tajkuni''.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 11:15
    • Avatar sux_zgd

      sux_zgd: To znaci da ona cuva djecu kako nebi placali vrtic ili babysittericu... Nauci citat.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 11:34
    • Avatar John Doe Jr.

      John Doe Jr.: ne kužim pa dejan lovren, domagoj vida, vedran ćorluka, mariji mandžukić, luka modrić,...i ostali, oni ne rade u hrvatskoj nego su isto pobjegli vani raditi gdje uživaju, a kad ih kamera ulovi onda "kukaju" za hrvatskom. što fali ivanu rakitiću ...prikaži još! da igra u hrvatskom dragovoljcu

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 14:38
    • Avatar ZgZoki

      ZgZoki: @Luminati - ti si moj idol :) , fakat imas IQ sobne temperature. I to hladne sobe....

      Odgovori Nedjelja, 17.06.2018. u 07:01
  • Default avatar - GLAS-RAZUMA58
    GLAS-RAZUMA58

    Kakve su ovo fantazije i bajke?? Ja isto živim vani i znam masu ljudi koji žive vani, pa i u toj Irskoj i uopće nije situacija tako idilična kako dotična govori. Vani se zarađuje kruh još teže nego doma, troškovi ...prikaži još! su veći. A u toj Irskoj naši odlaze s diplomama i rade kao konobari. Koliko vidim i njen suprug je kad se prevede zapravo vrtlar, a bio je neki biznismen kakti u Hrvatskoj. Bolje da se pokrije ušima i šuti, nema se baš čime hvaliti.

    17 Subota, 16.06.2018. u 08:37
    • Avatar chuperak

      chuperak: Di živiš? Što radiš? Ono što ja čujem od prijatelja, u Njemačkoj npr. Radiš, ali si dobro plaćen za to. Ne kasni ti plaća. To je već jedna velika prednost. I nitko se ne žali da im je teže zaraditi ...prikaži još! i tamo. Ama baš nitko. Nitko se ne vraća a znam 15 obitelji koji su otišli prije 1-2 godine.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 09:06
    • Avatar -mariela-

      -mariela-: Itekako ih ima koji se vracaju. Ja ih znam koji su se vratili, ali ocito nije pozeljno pisati o takvima. I gdje bas da navedes Njemacku i njene dobre place!? U Njemackoj si placen tek toliko da mozes prezivjeti. Ovi ...prikaži još! koji ostanu, nemaju izbora. Konacno kada dodju u stranu zemlju uvide da nista nije onako kako su mislili da jee, pomire se sa sudbinom i ostanu. Gdje ce? U HR dali otkaze i nije bas fora podvit rep i vratiti se. Zivjeti mogu sa onim sto zarade ako se dobro organiziraju i stede na svemu i svacemu.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 09:41
    • Avatar chuperak

      chuperak: -marinela- iskreno malo zvučiš maliciozno.sad ćeš reći da lažem, al od ovih je barem 11 obitelji koji imaju svoje kuće i po dvoje troje djece pa se ne vraćaju. Ne znam zašto se Njemačka ne bi navodila kao zemlja gdje ...prikaži još! e se jednostavno bolje živi? Meni se čini da ti i nisi baš pričala s ljudima koji su gore. Popričaj, kad već pišeš na ovoj temi. Netko i može lagati, ali ne mogu lagati ama baš svi.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 10:14
    • Avatar chuperak

      chuperak: I zašto ne bi pisala o ovima što su se vratili? Mene prvu zanima zašto. Ja ne znam što je pojedinim komentatorima na portalima o ljudima koji idu van ili prepričavaju svoje doživljaje al daj ohladite, protiv kojih vjetrenjača se ...prikaži još! vi borite? Ljudi ošli, ljudi ostali ili došli. Mislim jasno je da nigdje nije bajno, ali negdje je jednostavno bolje. Kako kome očito.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 10:17
    • Default avatar - GLAS-RAZUMA58

      GLAS-RAZUMA58: @Chuperak, šta te briga di živim i šta radim. Bitno je da iako sam godinama vani već da ne fantaziram budalaštine, ja za svoj dobar standard radim 100 prekovremenih sati mjesečno, dvosoban stan plaćam 15 000 kn mjesečno i bome ...prikaži još! se na kraju mjeseca kad sve zbrojim i oduzmem dobro zapitam dokle ću ovako? Ljudi idu van više radi preseransa nego nekog benefita. Ja da nemam zaručnika ovdje, ne bih toliko ostala vani. Vratila bih se doma. Jer doma si uvijek doma. Vani si uvijek stranac. I to se nikad neće promijeniti. Najbolje su mi ove dokone gospodje koje kuckaju članke a ne mrdnu prstom, da je njoj toliko dobro ne bi imala potrebu vaditi mast ljudima u Hrvatskoj. Šta koga briga kako ja živim vani? Za čije babe zdravlje da se ikome opravdavam ako mi je stvarno dobro?? To su kompleksaši. Amen

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 10:19
    • Avatar chuperak

      chuperak: Zapravo me nije briga di živiš i što radiš ali pitam kad već kažeš da ti nije dobro? Ili ti je dobro al bi doma? 15000kn stan, a kolika ti je plaća? Nađi jeftiniji smještaj? Mislim bubaš cifre a ne ...prikaži još! daješ konkretne informacije. Stranac si da, al nisi ti gore zato što ti je loše, pričaj što hoćeš. Zbog nikog se ne ostaje tamo gdje ti grozno ne valja.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 10:26
    • Avatar mudodokolenko

      mudodokolenko: nase se vrate linčine koje su doma naučile spat do devet-deset sati,popit kafu i doč doma na gotovo,takih što ja znam iz dalmacije ima koliko hočeš,trideset-četrdeset godina a stalno se drži materi za vestu

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 10:33
    • Default avatar - GLAS-RAZUMA58

      GLAS-RAZUMA58: @Chuperak, ko ti je rekao da mi nije dobro? I zasto da nađem jeftiniji smještaj ako se mogu pokrit i s ovim? Hoćeš mi ti upravljat financijama? Tebi cu se pravdat? Da nemam za to, ne bih si priustila. Nisi ...prikaži još! baš prepametan, izgubio si se u mojoj poanti.... Nije poanta da tebi ja govorim koliko zarađujem nego je poanta da vani sve puuuno više košta pa ni te naše plaće (a moja je menadžerska pa nije mala) ne možeš rasporediti kao da živiš u Hrvatskoj. I poanta je da nikad nisi njihov. To je osjećaj koji svi imamo ma gdje god bili. Ja se neću vraćati jer stvaram obitelj sa strancem, no meni su se tako složile okolnosti. I nisam nezadovoljna. Ali voljela bih da sam mogla sve to ostvariti u svojoj državi, među svojim ljudima i blizu svojih bližnjih. A ti sad laprdaj kolko hoćeš iza ekrana negdje u Hrvatskoj, ja ti kažem iz prve ruke da ovi hvalospjevi budalaštine šta ova piše NISU ISTINITE. to je to frende. Pozz

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 11:55
    • Avatar chuperak

      chuperak: Zapravo si se ti izgubila u svojoj poanti. Ne znaš jel ti prvo dobro ili loše, bi li kakila il piškila. Stranac si i u drugom selu/ gradu u RH, to što je netko stranac ne znači da će mu ...prikaži još! biti loše tamo gdje je i da je to toliki nedostatak da ne može živjeti u toj državi. Al naš mentalitet je tako malo: nek mene , baju, znaju u svom selu pa makar hodao u poderanim tenisicama, pa na kraju krajeva i ti tamo negdje zasnivaš obitelj.. Sretno ti bilo gdje god jesi.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 12:18
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Vani su bolje place a i veci troskovi, a pogotovo oni za stanovanje. Hrana je cak i jeftinija. Kada zbrojis i oduzmes razvijene zemlje trose 20% budzeta na hranu a kod nas 70%. Zar nije licemjerno reci nije lako u ...prikaži još! stranoj zemlji a placas 15000 kuna stanarinu. Znaci trosis 5% budzeta na hranu a ostalo je luksuz. Isto tako mozes stanovati u jeftinijem stanu s deckom, a jos jeftinije je na rubnim dijelovima grada ili cak izvan. Reci grad i u pola sata preko neta pronadem jeftiniju varijantu. Nade se varijana i sa 1500 eura. Razlika je u prosjecnoj HR placi. Za te novce mozes na kredit kupiti odlican auto ili pak svaki mjesec negdje putovati. Naravno da ti je sentimentalno bolje u HR ali novcano nije. Da je ti ne bi bila vani. Licemjerno je govoriti drugacije

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 12:56
    • Avatar chuperak

      chuperak: Meni se čini da se je ona samo htjela pohvaliti kako joj je zapravo dobro ali pod lažnom skromnošću. Svejedno mi je drago čuti da je ljudima vani IPAK bolje kad već moraju ostavljati svoje domove.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 13:18
    • Default avatar - GLAS-RAZUMA58

      GLAS-RAZUMA58: hrana je 60% skuplja nego u Hrvatskoj. Sve je skuplje osim vode i benzina. A zivot nevjencanog para nije dozvoljen. Do vidjenja, lumeni. Svima vi nadete rijesenje osim sami sebi. Lako je biti pametan iz roditeljske fotelje.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 15:23
    • Default avatar - preziosa

      preziosa: @chuperak ...Ja živim van u " supernjemackoj " 35 god. . Naravno da se može zaraditi - ali kvalitetu života nemaš ni blizu kao u hrvatskoj. . Zašto ja živim u njemačkoj ? Muž mi je Nijemac - a i ...prikaži još! i moja djeca ! Da nije - sutra bi se u hrvatsku vratila - pa kruha i vode ...

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 17:25
    • Default avatar - GLAS-RAZUMA58

      GLAS-RAZUMA58: @preziosa, ma ne mogu taj osjećaj shvatit ljudi koji nikud nisu otišli. A i vidiš da vjeruju u bajke koje im prodaje ova gospođa. Nitko ne ostaje vani osim ako kao eto nas dvije stvori obitelj sa strancem. U suprotnom, ...prikaži još! doma je uvijek bolje. Možda ne financijski isplativije ali kvaliteta života je neusporedivo bolja. Ja sam na drugom kraju svijeta i ovdje nitko ne ispija kave satima. Kava se popije u uredu i to je to. Navečer izlazim iz ureda u 9 ili 10 navečer a kad nemam previše posla odem u teretanu da mi kičma ne ode od sjedenja. Nema poslovnih ručkova, jede se brzinski delivery, a da sam doma barem bi me dočekala mamina kuhinja. Slobodne dane prespavam jer sam umorna ko pas. A i to što kažeš, djeca će mi takodjer biti stranci i brljat će padeže ma koliko god se ja mučila naučit ih. Prijatelji balkanci ovdje imaju sina 5 godina, mali brlja jezik naveliko jer mu je engleski primarni. A doma ne govore engleski. No mi smo izabrale taj život i ja sam spremna, ali opet ponavljam, voljela bih da sam možda neke korake probala odraditi u Hrvatskoj. Ti također nakon 35 godina nisi Njemica iako imaš državljanstvo. Tako će biti i sa mnom.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 18:27
    • Avatar chuperak

      chuperak: Preziosa@ iskreno, lako je govorit 'kruha i vode' kad kao prilog možeš naručit što god želiš. Sit gladnom ne vjeruje. A pitala bih te kako bi znala živjet od 900 kn mirovine minimalne ili 40 god rad.staža na minimalcu pa ...prikaži još! ti je mirovina 1750kn. Čudni su mi bilo oduvijek oni koji rh vide samo na godišnjem odmoru, a kukaju kako im fali a uporno su negdje drugdje jer im je bolje. Nemojte idealizirat hrvatsku, niti naše kave niti naša društva. Ništa to nije posebno kad živiš od minimalca.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 19:45
    • Avatar ZgZoki

      ZgZoki: @GLAS-RAZUMA58 - citam kaj pises i ne vjerujem. Pa koji je tebi faktor ?? S jedne strane pljujes po chuperku koji ti realno sve kaze ,a s druge se licemejrno hvalis i istodobno pljujes po svom uspjehu ?! Da zvuci ...prikaži još! nevjerojatno - ti si uspjesna zena ! U HR bi bila uspjesna jedino ako bi bila sponzorusa. To ti fali?! Da drugi rade za tebe ?! Dok ti mozes napokon odmorit i popit kaficu na miru?! Kaj je tebi?! Umorna si od posla kojeg radis od jutra do mraka ?! A pri tome svoj luksuz skupo placas jer si "ZASLUZILA" ?! Pa i jesi ! Zaradila si sve kaj si mos priustiti i uzivas u tome, bilo stanu od 2 soma eur, bilo raznoraznim kerefekama koje jako skupo placas ! Ja znam kako zive ljudi poput tebe jer ih poznajem par. Nemoj se onda zaliti. Zali samo kaj da si u HR nebi bilo NICEGA od svega kaj navodis ! NICEGA ! Ni stana od 2 soma, ni kerefeka, a na kraju radnog vijeka niti penzije. Bila bi zeljna svega, a nista si nebi mogla priustiti. Zato suti vise. Nemrem te citat. Licemjerna si do bola ! Meni buraz radi u njemackoj i pazi nevjerojatnog faktora, zivi bolje nego sto je u HR ikad zivio ! Ne placa stan 2 soma eur pa gle cuda ostane mu hrpa love ! Zivi normalno i kulturno u jednosobnom stancicu. Pazi i familija koja je zivjela tu kod mene otisla u njemacku. Ovdje je lik primao placu od 3000 kuna, a ona niti toliko i to kad bi uspjela dobiti posao kao cistacica. Vani imaju AUTO ! Mislis glupost ?! Da cini se idiotskim osnovno imati?! E pa ovdje nisu imali auto 10 godina...

      Odgovori Nedjelja, 17.06.2018. u 07:29
    • Avatar ichbin2

      ichbin2: zgzoki@ točno kao da si mog susjeda opisao, ni on siromah tu nije imao 10ak a i ono prije kaj je imao nije nikad vredilo više od 500evra, apsolutno si u pravu i te kerefeke i dodatni luksuz se skupo ...prikaži još! plačaju a prosječni građanin, bismo rekli, nekakva radnička klasa, može gore sasvim ljepo živjeti. međutim to nije cjeli problem, nego kad ode jedan on ih povuče još 10ak, pa ti sad vidi kolikom brzinom se država prazni. konkretno taj moj susjed je otišao za ženom gore, nakon 2 3 mjeseca, pa pola godine kasnije je povukla i kčer sa mužem i dvoje djece, da bi sad ovih dana odselio i sin sa ženom. svima je našla posao gore. baš se vidjelo za uskrs kad su došli da im je standard bitno porastao

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 13:40
  • Avatar skofun
    skofun

    Kad ce i ovi iz 24 sata otici?

    10 Subota, 16.06.2018. u 07:15
    • Default avatar - Ivan-Pavao

      Ivan-Pavao: Skofun , oni nikad neće otići jer su uhljebi , vezisti i skloni mitologiji !

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 07:31
    • Default avatar - greenstick

      greenstick: Boli ga istina... uhljeb sigurno..

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 07:46
    • Avatar Car Mrgud Vazdacenzurirani

      Car Mrgud Vazdacenzurirani: Što su to branitelji zaslužili? Ići u rat ko prvo, bila je dužnost pošto smo bili napadnuti... dakle, branili smo se. Drugo, rat je gotov prije 23 godine... a nema rata, nema ni branitelja... treće, od kuda nam danas preko ...prikaži još! 500 000 ljudi sa statusom branitelja? O lažnjacima i povlastičarima koji su danas najglasniji neću sad... mogao bi do sutra...

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 07:51
    • Avatar ančii

      ančii: Jeste i vi "preuzrli odgovornist" i ostali u HR ;) ?

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 08:07
    • Avatar Kardinal

      Kardinal: Uvjeren si da im je Srbija baš toliko draga.?Tamo bi ipak za platu morali i mrdnut nekom stvari i ne bi im bilo ni u primisli otadžbinu blatiti, jer se tamo daleko to ne plaća ni jedne banke.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 09:13
    • Avatar Insomniac

      Insomniac: Pa mora netko ostati dočekati "wellcome imigranti"

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 11:03
  • Avatar -mariela-
    -mariela-

    Jedna stvar me cudi, svi ovi sto su otisli, ne prestaju se hvaliti sa svojim zivotom van Hrvatske, uredno uzimajuci poslove koje u HR nebi niti pogledali. Zivu bez prijatelja, kavica, i svih drugih kerifeka koje su imali u HR ...prikaži još! i koje su ih kostale. Da tako posloze zivot u HR zivjeli bi i u HR dobro. Kazu nema tamo price o politici, pa nema jer narod u EU gleda svoja posla i dovoljno su kulturni da ne pljucaju na sve i svakoga oko sebe. Sve zemlje imaju svoju politicku elitu i svoje drzavne sluzbenike koje hrane. Nije to samo u HR tako. I stranci koji dodju zivjeti u HR kazu da im je lijepo i cude se da HR iseljavaju. Hallo vi koji ste otisli, vi ste stranci u svim tim zemljama i vas se tamo gdje ste politicki nista ne pita, stoga imate taj osjecaj da narod tamo politika ne zanima. Eto ce sa vama pricati o politici i uredjenju svoje drzave.

    12 Subota, 16.06.2018. u 08:23
    • Avatar ljeto64

      ljeto64: Uzeli bi oni i te kako poslove da su dobro plaćeni kao vani. Moj susjed 2 g. dipl, pravnik se zaposlio u Čistoći i mete ulice . Plaća 5 tisuća kn.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 08:37
    • Avatar -mariela-

      -mariela-: Poslovi nizeg ranga, nigdje nisu dobro placeni. Svi od reda zaboravljaju da placa od 1500 eura, u Hrvatskoj je wauuu, jer svi to preracunavaju u kune a 10,5 tisuca kuna zvuci super. Ta placa za standard u zemlji gdje zaradjujes ...prikaži još! je skoro pa nista. Tek za prezivljavanje i nista vise.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 09:50
    • Avatar ljeto64

      ljeto64: Ufffff što si prozirna a uz to i naporna .

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 09:57
    • Avatar -mariela-

      -mariela-: Nitko nije silom natjeran nekoga citati i komentirati

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 10:02
    • Avatar ljeto64

      ljeto64: Naravno.Sve je to slobodna volja tako da si upravo otkrila toplu vodu.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 10:05
    • Default avatar - Mali Ali

      Mali Ali: Evo ja bi uzeo posao vrtlara. I smetlara i bilo cega. Samo mi plati 1600 eura plus prekovremene koliko imaju oni gore.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 11:36
    • Default avatar - alice111

      alice111: onako ukratko shvatite jedno ovisno od države koja je prije otvorila granice i one koja tek hoće ( iseljavanje za vrijeme rata, prije 10 godina, sada...ogromne razlike)...standard nije isti kao prije! da je ljudima dosta ove korumpirane zemlje, politike, je, ...prikaži još! no vjerujte i njemcima, austrijancima, francuzima, talijanima je dosta novonaseeljenih,migranta...bave se i oni politikom i jjjaaaaako su kritični! nadasve se osvrću na socijalu koju najviše iskorištavaju, mentalitet, desnica je sve jača! no opet i iznova svatko ide gdje mu je bolje, a da novci padaju s neba, da ćete sagrađivati kuće kao prije naši očevi ma jok! takve će biti i mirovine tko doživi! tko je svjestan svega i ima svoj osobni plan nešto će napraviti malo na dulje vrijeme...no ponavlljam zaboravite prošlu njemačku i te gluposti! švedska tek otvara ili otvorila granice, uz nase kad nahrle migranti, rumunji, turci, bosanci, ...standard pada! Ostaje samo uređena država! kriminal je kod nas jasan, no oni nisu navikli zatvarati vrata tokom dana, zaključavati, bojati se za stvari u podrumima, gledati naslonjenje ljude na prozorima....uz masovno iskorištavanje socijale! užasnuti su!

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 12:39
    • Default avatar - arimmer

      arimmer: Mariela, ti sigurno nisi nikada radila vani? Dodji malo k meni u SAD, mozda ti postane jasnije u cemu je razlika.

      Odgovori Nedjelja, 17.06.2018. u 00:31
    • Default avatar - matalan

      matalan: Marinirana...lijepo je s ponistre gledati Šoltu, ali tražiti posao na određeno i za čavle raditi nekom polupismenom klošaru to je već poražavajuće.Djeco bris van u civilizaciju gdje vladaju zakoni humanosti...

      Odgovori Nedjelja, 17.06.2018. u 14:05
    • Default avatar - alice111

      alice111: matalan ne obanjuj! Nitko ne govori da stranci daju prekovremene samo tako ( radiš dva posla eto ti prekovremeni), baš silom prilika ih daju, ali čemu prekovremeni kad radne snage na bacanje, danas jesi sutra nisi ( jer mu se ...prikaži još! jednostavno ne sviđaš!? drugo koliko možeš biti na bolovanju....uz sve ostalooooo!? da li ću vjerovati člancima i head hunterima za proviziju ????? ( upss )li obitelji sa državljanstvom i mirovinom i firmom vani, teća generacija stranih dražvljana?! Obitelji!!!!! ovdje porezi ogromni, tamo nisu?! zato im režu mirovine, gdje su ostali nameti...hoćeš raditi, idi, da ćeš živjeti kao neki koji tamo rade 10-20 godina zaboraviiii i zaboravi i na standard, a prag za dobivanje mirovine je koliko ono 67, 69?! ( znam da je prije bio 63) kao i svugdje radi imati ćeš, kako si posložiš tako ćeš dobiti. prošlo vrijeme zaboravite! Mladi koji su želji vidjeti nekog svijeta i zaraditi za auto ....ok, možda se ožene...no opet standard je pao, jeftina radna snaga! ovdje ima posla....no svatko zna svoje! još bolje iz prijašenjg članka idemo na odmor u šanjolsku, grčku, pa tamo idu djeca na maturalno....sad je to kao čudo ?!

      Odgovori Nedjelja, 17.06.2018. u 14:32
    • Default avatar - zdravac2005

      zdravac2005: Ne znam zašto mislite da mi vani nemamo prijatelje i ne pijemo kavu!!? Dapače, uz isti posao koji sam radio i tu, imam više slobodnog vremena i svaku subotu i nedjelju slobodnu.Tu, uz 10 sati/6 dana u tjednu, još uz ...prikaži još! telefonske pozive nedjeljom...? Da, i branitelj sam, nositelj "Spomenice DR" i medalje "Oluja". Kao stranca su me prihvatili bez predrasuda..... ,a kao stranac imam i pravo izaći na izbore za gradonačelnika mjesta gdje živim. Čovjek bira gdje mu je trenutno bolje. Za "Domovinu" sam dao dosta. A i zdravlje i život mojih roditelja je ta domovina uzela. Ne hvalim se životom ovdje, ali da mi je bolje i jednostavnije i manje stresno, to je činjenica.

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 17:24
    • Default avatar - alice111

      alice111: zdravac2005 zato što ispijanje kave nije tradicija stranca, oni odlaze na večere, ručkove, to je naša tradicija!

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 17:37
  • Avatar Megablaster
    Megablaster

    Razlog iseljavanja je cilj uhljeba i ove stoke što nas tjeraju van...Hrvatska je ništa drugo nego obična tvrtka koja se bavi oslobađanjem i prodajom nekretnina,firmi,privatnih zemljišta....još malo pa i ljudi i organa....Uhljebi ne razmišljaju o budućnosti i o tome da ...prikaži još! se itekako prate.....I šta kad onda jednom netko pukne i ode mu na vrata!?Svaki dan se ljudi ubijaju....Pih,kad bi meni došlo,ne bih sam otišao....Poveo bih najmanje jedno govno sa sobom,pa nek većina uživa....!!!!!Pod većina,mislim na narod.....

    2 Subota, 16.06.2018. u 08:24
    • Default avatar - Black Sabbath

      Black Sabbath: A ovakvi članci idu u prilog tome i dodatno to potiču. Imam osjećaj kao da rade zajedno. A možda i rade. U svakom slučaju, čine sve da nagovore što veći broj ljudi da odu.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 09:40
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Ocito se narodu zeli bolje :-))

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 12:57
  • Default avatar - BernardaKrafna
    BernardaKrafna

    ...žena lupa gluposti kako bi joj lakše bilo prihvatiti gdje i kako živi. Političke stranke postoje i u Irskoj, samo ona, sirota, to ne zna. Želim joj da ostane tamo. Biljke dobro uspijevaju!

    1 Subota, 16.06.2018. u 09:31
  • Default avatar - baron Fred von Muncausen
    baron Fred von Muncausen

    Raseliti Hrvate, oteti i strancima predati resurse, zemlju, nekretnine, te na kraju naseliti strance i imigrante. To je cilj. Mediji i vlada zdušno pušu u istu sviralu, i jedni i drugi plaćeni iz Bruxellesa.

    2 Subota, 16.06.2018. u 09:57
    • Avatar Leftybaby

      Leftybaby: Prodajem kucu na 2 kata u k gomilici kraj splita sredena oba stana

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 10:26
    • Default avatar - arimmer

      arimmer: Ne trebaju nam teorije zavjere i Bruxelles. Sve se to moze objasniti nasim domacim idiotima koji tjeraju ljude van. Ljudi glasaju petama protiv ovakvog politickog sistema.

      Odgovori Nedjelja, 17.06.2018. u 00:40
  • Avatar Demetra
    Demetra

    Plaćeni oglas?

    7 Subota, 16.06.2018. u 08:52
    • Avatar Kardinal

      Kardinal: Preplaćeni bi više odgovaralo. Tebi +

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 09:02
    • Avatar Plejada

      Plejada: Demetra, šta te briga, ostat ćete samo vi dotepenci. Kula od karata se polako ali sigurno ruši i to zahvaljujući upravo vaše HDZu. Niste računali na to, jel tako?

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 09:43
    • Avatar -mariela-

      -mariela-: Plejada: Ovi iz clanka su Irci li dotepenci???

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 09:53
    • Avatar -mariela-

      -mariela-: Demetra, ne vjerujem da je placeni oglas. Ovo rado cine i bez naknade.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 09:54
    • Avatar Demetra

      Demetra: Ma meni je Plejada aka Voltaire tak slatki kada autohtone purgere pokušava proglasit dotepencima 😂. Valjda misli da su onda njegovi geni manje prepoznatljivi!

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 10:16
    • Avatar ribica_sb

      ribica_sb: Sta se vi purgeri bunite, vama je jos najbolje kad sve ide u Zg

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 14:28
    • Avatar ZgZoki

      ZgZoki: @ribica_sb - koji je tebi faktor?!!? nama sve ide ?! od kud ti ta demagogija?! Je ja sam se hrpom opario jer je "meni sve doslo" od "vas izvan ZG". Tolko sam se opario da je buraz otisao vani radit, ...prikaži još! a ja se jos koprcam tu u ZG ! Dodji ovdje kad je ovdje tak super, pa da te vidim.

      Odgovori Nedjelja, 17.06.2018. u 07:58
  • Avatar BanderA.
    BanderA.

    Ovakvi kontinuirani napisi su specijalni rat protiv Hrvatske. Ili informacijski rat, ako želite. A svatko nek vidi hoće li progutati propagandu.

    1 Subota, 16.06.2018. u 09:15
  • Default avatar - Saraj Malo
    Saraj Malo

    najlakse je pokupit kofere i otic. kad treba dic glas protiv necega nikog nigdje!! to se vidjelo i jucer na prosvjedu

    5 Subota, 16.06.2018. u 07:31
    • Default avatar - zeljkopž

      zeljkopž: eto, .edama i sdrpovcima nije prošlo izjednačit nas s srbijom, crnom gorom, bosnom....

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 07:56
    • Default avatar - pajohd

      pajohd: nema smisla prosvjedovat, kad je vlast izabrana legalno, i legitimno. imamo vlast, kakvu zaslužujemo, a i sami smo je birali.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 08:00
    • Default avatar - zeljkopž

      zeljkopž: Benzin je poskupio u cijeloj EU a ne samo u RH. Pa nas .ede pokušale opet smjestit u "region" i izjednačit sa .rbjom.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 08:08
    • Default avatar - arimmer

      arimmer: A sto bi se time postiglo? Ako od ljudi trazis da zaustave promet na cestama i izloze se riziku da dobiju batine od nekoga kome se zuri, onda im treba objasniti sto ce se time postici.

      Odgovori Nedjelja, 17.06.2018. u 00:44
    • Default avatar - zeljkopž

      zeljkopž: arimmer, a što bi se tim postiglo? Pokazali bi da su hrvatti isti balkanski ,,,, kao i srbi, bosanci, crnogorci itd. Benzin je poskupio u cijeloj EU! Benzin nije poskupio zbog novih nameta hrvatske vlade več zbog globalnog trenda. Kao ...prikaži još! o što j poskupio tako će i past, bez obzira na prosvjed.

      Odgovori Nedjelja, 17.06.2018. u 04:35
  • Default avatar - marin007
    marin007

    Lutkica malo kaka, gore je smještaj za njih 500€ min, a plaču nevjerujem da ima više od 1500€ tako da sa tim kaj ostane oni ne uzivaju nego prezivljavaju!! A vidjet Ce ako se odluci za jos dijece koliko je ...prikaži još! u hr zakon! Al sretno! Nek u idućem članku objavi koja je procedura kad dođe gore, nek objavi sliku kad je sa djecom u šetnji gradom, kad sjedne na cugu u kafiću?!?! Pa jbg nije sve ni u tim eurima!!!

    49 Subota, 16.06.2018. u 08:26
    • Avatar Cezarion

      Cezarion: Ima nešto i u kontejnerima!

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 08:28
    • Default avatar - marin007

      marin007: A jbg, nisam probao, ti valjda bolje znaš!!

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 08:31
    • Avatar Cezarion

      Cezarion: Da, ja znam!

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 08:33
    • Avatar totalnokontra

      totalnokontra: Vas rvate, katolike, domoljube, bolje rec ovce samo taj kafic muci. To vam je vrhunac dana otic u prokleti kafic prodavat tu silnu pamet. Majke mi sad kad opet dodjem natrag idem u prvi kafic i svi cete letjet van. ...prikaži još! Fuckas 500kn za uznemiravanje, platit cu s uzitkom.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 08:45
    • Default avatar - alice111

      alice111: članaka je toliko ne realan, vrtić dostupan, no onda je prekup, pa nađu smještaj, no opet teško naći, pa nerealni...slika djece je neralana godinama! zadaća 10 min????? za 10 ne može djete izvaditi stvari na stol niti pročitati zadano!

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 08:50
    • Avatar Čika Zvone

      Čika Zvone: marin nisi probao ni Irsku pa znaš

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 09:00
    • Default avatar - marin007

      marin007: Ne muči mene kafić jer u njega odem samo vikendom sa suprugom i djecom! A rastjeraj slobodno, šta je za vas 500kn

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 09:00
    • Default avatar - marin007

      marin007: Nisam probao a nemam ni potrebu!

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 09:01
    • Avatar B-Selen

      B-Selen: marin007@ Nije sve u eurima, I nije. Ali se bez njih ne može. Usput, paru koji dođe u Zagreb iz mista gdi nema posla, ima dvoje dice, i nek svaki ima po 5000 kn plaće, kad plati podstanarstvo i sve ...prikaži još! ostale troškove, koliko im ostane?

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 09:05
    • Avatar Čika Zvone

      Čika Zvone: pa onda. nisi probao kontejner pa neznaš. Nisi probao ni Irsku a pišeš kao da znaš. Nije u Irskoj tako bajno kako piše ali da je bolje u nekim stvarima je, a to nije kafić

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 09:07
    • Default avatar - zeljkopž

      zeljkopž: Prema članku, obitelj dobro situiranih ljudi piše o svojim razlozima odlaska iz RH, o tome kako je sve u Hrvatskoj teška negativa a u Irskoj raj i 100%pozitiva. Žena piše da je samo plača njenog muža dovoljna da zadrže standard... ...prikaži još! . Imali su puno novca kada su odlazili tamo pa im je super. Obični ljudi koji odu van trebaju se naraditi kako bi ponešto zaradili i nije u Irskoj sve jeftino i bazašto kao što pišu ovi. Čista kampanja.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 09:08
    • Default avatar - alice111

      alice111: B-Selen Zašto zagreb??? ima još gradova u hrv, samobor ima najmanje poreze, mislim da čak nema ni prirez na plaću odavno! To je ponuda i potražnja, o tome ovisi cijena! Članak i sam na glašava da ne žive dublinu, nego ...prikaži još! o mjestašcu jer je jeftinije!

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 09:11
    • Default avatar - marin007

      marin007: U Irskoj mi je prijatelj! I znam kako mu je! A po ovom kaj pišete lova pada sa neba!! Jasno da je bolje nego ovdje ali ne toliko da je vrijedno odlaska bar meni!

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 09:13
    • Avatar B-Selen

      B-Selen: alice111@ Ima ima! 120 ih je ako se ne varam. A koliko je posla u njima i kolika je plaća u njima?

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 09:14
    • Default avatar - alice111

      alice111: B-Selen otvori svoje jdoo otovriš za stotinjak kuna, tržište je otvoreno! Možeš biti seljak ( gospodin) i u njmačkoj! pr.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 09:17
    • Default avatar - marin007

      marin007: Vidi se da dugo nisi u hr! I ovdje su ti sad plače 1000€ i to za 8sati dnevno! A to je dovoljno da se zivi! Naravno ne pričamo o konobarenju i takve stvari! Proizvodnja, prijevoz i sl! Min je 1000eura!

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 09:17
    • Default avatar - marin007

      marin007: Alice, ja sam bio 5 god nezaposlen, i nisam pobjegao! Prije 4god sam otvorio obrt (seljački ili gospodski) kako god oćeš i od tog obrta živim ja i moja obitelj! Naradim se to je točno jer je obrt proizvodni, ali ipak se može!

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 09:19
    • Default avatar - alice111

      alice111: o tome pričam, no tako je i vani, seljak ( naglašavam jer je to za mene gospodin i zato što tu riječ znaju koristiti u negativnom smislu) vani je to obitelj koja raaaaadiiii, imaju i nevrijeme, ove one probleme, bore ...prikaži još! se...imaju trokatnice no to stvaraju generacijama i nove generacije nastavljaju odnosno naslijeđuju! ovdje samo pričaju o otkupu od države??? pa koliko "kumica" ima koje jako lijepo žive od svojih plodova ?! No mi ono, dobiti novac, baš ne raditi , pa da netko dođe na vrata i sve otkupi i priča završena! Onda si promjenimo auto , no danas i g....u stalama smrde! Još se ustati prije zoreee???? toga nema vani, ma jok! završiš strukovnu školu, ne napreduješ u obrazovanju, ne moraš raditi, od osam , i 4 je punooo, da je odmah auto...Mozda glupi primjer, ni vani nije obavezni vojni rok, no roditelji objasne djeci da je to dobro i je dobro ( ne zbog oruzja i ratovaanja i tih gluposti) zato da se odvoje i nauče disciplni, redu, samostalnosti...

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 09:29
    • Avatar Cezarion

      Cezarion: Činjenica su sljedeće...od mog malog prijatelj otišao je u Njemačku. Radi kao pomoćni radnik na baušteli. Mali zarađuje nešto manje od 2.000 €. Nije bogatstvo, ali malom se vratio osmijeh na lice i sretan je. Ljudima i ne treba puno. ...prikaži još! Ja sam bio u Njemačkoj, na rukovodećem mjestu, i spremam se ponovo otići. Ne prvenstveno zbog novca. Jednostavno želim mir od svih tih sranja koja svakodnevno moram gledati i slušati. Želim raditi i živjeti u sređenom društvu, društvu gdje postoji red i zakon, društvu gdje napreduješ temeljem svog zalaganja na radu i gdje te ne tuše nekim događajima od prije 70 godina....uostalom, tko se i malo razumije u gospodarstvo i financije, dobro poznaje temelje našeg sustava. Za ostalo vidi primjer Grčke...

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 09:50
    • Default avatar - zeljkopž

      zeljkopž: " Mali zarađuje nešto manje od 2.000 €. Nije bogatstvo, ali malom se vratio osmijeh na lice i sretan je." Cezarion, jedino si zaboravio napisat kako taj mali od tvog prijatelja žiivi u Njemačkoj. Jel tvoj prijatelj gore ima kuću ...prikaži još! u ili mali renta stan?

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 09:55
    • Avatar Cezarion

      Cezarion: Mali renta stan. Plati ga 500€. Još 500 mu ode na hranu i prijevoz. Na kraju ostane nesto na Sparbuchu. Zadovoljan? Uostalom, nije džabe već otišlo preko 200.000 ljudi. Oni su svi u zabludi, a ti pametan ostao...

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 10:03
    • Default avatar - alice111

      alice111: Cezarion zato se odmakneš od ovih gluposti, gledaš sebe! na ovim portalima nisam bila mj. sretnem nekog priča o nečem nisam u toku, ne da ne vidim nepravdu, te zakone...no nemam vremena, bavim se svojim, borimo se...živimo ! vani ti je isto tako!

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 10:10
    • Default avatar - zeljkopž

      zeljkopž: 1. mali tvog prijatelja treba se naraditi za tih 2000€ 2. Treba platiti stan 3. Treba platit režije, 4. hrana i prijevoz, 5. Jel s mali od tvog prijatelja od novca koji mu nakon svega ostane kupi kakav komad odjeće, ...prikaži još! , ode npr. u kino ili na piće. Ili tvrdiš da samo radi i spava? Daj nemoj prodavat floskule i priče. Gdje to u Njemačkoj ima stan za 500€????? Možda, eventualno neki vlažni sobičak ali stan nikako! Zato ne piši te svoje fantazije!

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 10:12
    • Avatar Cezarion

      Cezarion: Daj mi nemij nabrajat svoja glupa pitanja. Ak znaš njemački odi i pogledaj cijenu najma. Najam kvadrata stana u većem gradu košta cca. 10-11€. Cijena je "warm", što znači s grijanjem. Ostale režije su sadržane u najamnini. Hrana je jeftinija ...prikaži još! nego kod nas ako ne hodaš po birtijama. Nemoj pametovat po net-u ako nemaš pojma. Ja sam imao dva stana gore, u Berlinu i Frankfurtu pa znam o čemu pričam.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 10:19
    • Default avatar - zeljkopž

      zeljkopž: Eto pljuvač. Naveo sam t samo neke realne troškove života, kojima rušim vaše laži! Jako dobro znam kako je u Njemačkoj! Dio familije mi živi tamo. Pobjegli od titine represije 1971. Napornim radom postigli Njemački san i stekli ok stan!!!! ...prikaži još! Tako da mi nemoj prodavat te svoje neistine i fantazje! 70ih i prvvim dijelom 80ih kada je Njemačka proživljavala gospodarski bum bile su moguže i te izuzetno pozitivne iseljeničke priče. Stvari su se promjenile. Njemačka niti blizu, za iseeljenike nije ono što je bila ranije! Sada i bitno smanjuju dječji doplatak za strane useljenike.... Tako da prestani prodavat te svoje laži.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 10:27
    • Avatar Cezarion

      Cezarion: Ma znaš ti moj k... Samo pišeš gluposti po net-u. Nemam vremena za marginalce poput tebe.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 10:31
    • Default avatar - zeljkopž

      zeljkopž: Neka ti. Samo pljuj i piši te svoje laži.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 10:34
    • Avatar mudodokolenko

      mudodokolenko: ni sve u kafičima i cugi

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 10:36
    • Default avatar - alice111

      alice111: dečko se snašao i zadovoljan je s time iako radi kao pomoćni radnik na baušteli! Ovdje bi imao isto, no ostalo bi mu oko 3000 kn! ako radi kod kuće i više, ako je te struke mogao bi nešto isfušariti...no ...prikaži još! opet svatko ide gdje mu je bolje! No 100% tvrdim da ovdje ne bi radio na baušteli i da mu ostane na Sparbuchu! Bilo je prije tako tko je htio raditi napravio je kuću ovdje ! samo ovi bombastični naslovi izvode cirkuse, granice se otvorile, ljudi probaju sele, vide, odu, dođu, ostanu....naravno ne da im se slušati o glupoj politici i moja baka je prestala pričati o 2, svj, odavno...no eto...valjda je to zanimacija nekima, a bome nije ni progonstvu toliko pričala o ratu koliko neki laprdaju i danas po ovim portalima!

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 10:36
    • Avatar totalnokontra

      totalnokontra: @zeljkopž nemas ti pojma. kaj ti nabrajas majke mi ak je to normalno. treba se naradit za 2000 eura... a ne kaj bi trebo sjedit cjeli dan u kaficu i dobit 2000eura??? Evo hoces osobni primjer, dok platim dvosobni stan ...prikaži još! od nekih 60m2, full namjesten u novijoj zgradi sa 6 stanova gdje su sve svabi, hranu i ostale troskove, da ne pricam da non stop hodam u teretanu, izlazak malo itd, znas kolko mi zna jos cistog ostat, 2000eur. Al za tu zaradu ipak moras vise od pomocnog radit i znat. Aj sad kmeci

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 10:44
    • Default avatar - zeljkopž

      zeljkopž: pljuvač, jedini ste vi koji svojim lažiima kmečite i podmečete! S plačom 2000€ u Njemačkoj se sam financirat, rentat stan i živjet kao čovjek???? Ha, ha.....

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 10:52
    • Default avatar - madmaxxx

      madmaxxx: zeljkopž: nisi u pravu .U vecim gradovima je najam preskup do1000e hladno , dok se predgradu ili manjim mjestima 2-3 sobni stan hladan moze naci od 400-600... A najbolje je kad mi drugi broji moje eure i radi analizu kojiko ...prikaži još! jiko mi ostane i koliko mogu ustedjeti ......i onda blago tebi

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 11:42
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Bez obzira koliko laprdali do sada je otislo 350.000 ljudi, a procjenjuje se da ce u narednom periodu iseliti jos 500.000 ljudi. Cinjenica je da nam se smanjuje broj stanovnika i da odlazi radna snaga. Ostati ce domoljubni neradnici i ...prikaži još! medusobno se pojesti kao bijesni psi

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 13:03
    • Default avatar - zeljkopž

      zeljkopž: "madmaxxx: zeljkopž: nisi u pravu" Što to nisam u pravu????? Tvoji drugovi ovdje tvrde da je najam stana u Njemačkoj 500€ dok ja tvrdim da je skuplje. Dakle potvrdio si ono što ja tvrdim! Tako da blago vama drugovi koji ...prikaži još! oji tvrdite da se s 2000€ plače u Njemačkoj može rentat stan i živjet kao čovjek!

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 13:41
    • Default avatar - alice111

      alice111: ovo je članak, glavno tko odlazi na teren tko se stvarno iselio?! više ih znam da su terenski radnici, nego iseljenici, opet dobro, vrata su svima otvorena...svatko nek proba , malo je tu više i neke mode nego sile...škole su ...prikaži još! završile krenut će mnogi za frendovima pr. ima tu svašta, znam one koje odlaze pa dolaze, malo znam onih koji su odselili zauvijek, a da to nije bio za vrijeme rata! vani je kaos ...pitajte ljude s čime se susreću?! mi pričamo o politici, pričaju i austrijanci i jako su razočarani! no tim ljudima se mir poremetio i nisu naučili slušati o tolikom crpljenju proračuna! pitajte koje narodnosti ima najviše?! moja sestrična zapošljava bosansku hrvaticu ili kako je već naziv tog novog državljanstva?!

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 16:01
    • Default avatar - madmaxxx

      madmaxxx: zeljkopž:naravno da se 60qm moze i 1100e platiti.....prijatelj placa 2000e 200qm zato sto si moze to priustiti..... jedan primjer 650e plus struja 50e internet telefon tv 50e vozi kiper za 2300 porezna klasa 3 dvoje djece 390 djecjeg , zena ...prikaži još! zena neradi ak smatras da je normalan zivot voziti e klasu ili A6 i biti normalni sljaker ...toga nema

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 20:46
    • Default avatar - arimmer

      arimmer: To govoris iz iskustva? Nisi uspio u Dublinu pa si doprdio natrag? Ne govoris valjda na pamet, to ne bi bilo lijepo.

      Odgovori Nedjelja, 17.06.2018. u 00:45
    • Avatar B-Selen

      B-Selen: Cezarion, madmaxxx@ Ma tko ste vi, i vaši prijatelji da podmećete zeljku' Željko je uvjek u pravu, jer on kaže da je u pravu, i to bi vam trebalo biti dovoljno. Taman da su činjenice, kao u ovom slučaju najma ...prikaži još! stanova u De drugačije, Nema veze što na internetskim oglasnicima za iznajmljivanje stanova u Njemačkoj postoji mali milijun jednosobnih solidnih (imaju i slike) stanova za samce za 500 eura. Ima ih i za 400 (garsonjere). To što Željko, ako ne zna njemački, ne zna ni uključiti google prevoditelja, a Bože moj. Pa tko je sveznajuć i bezgrešan, ali to nikako ne može znaćiti da nije u pravu. Jer, ako Željko tvrdi da je nešto tako, pa čak i kad tvrdi da su Njemci, Austijanci, Švedi,,,,,, teška sirotinja,, onda oni jesu teška, kruva gladna sirotinja,, koja evo, samo što nije nagrnula raditi u za uspjeh obećanu zemlju Hrvatsku, kao što osim njega tvrde i alice111 i marin007.

      Odgovori Nedjelja, 17.06.2018. u 07:27
    • Avatar totalnokontra

      totalnokontra: Zeljkec misli da je Njemacka samo Minken, Frankfurt i Berlin. Smjestili ga na bus za Minken i tu je doso a ne zna ni sam di je to tocno.

      Odgovori Nedjelja, 17.06.2018. u 08:46
    • Avatar Cezarion

      Cezarion: Ma nije on nikad nigdje bio. Sad sjedi u središnjici i piše domaću zadaću za danas...

      Odgovori Nedjelja, 17.06.2018. u 09:07
    • Avatar B-Selen

      B-Selen: marin007@,,,,,,Imaš ti pravo. U HRastniku (Slovenija) bio sam u ožuku. U HRiňová (Slovačka), HRadec Králové (Češka), prošle jeseni. U HRud (Poljska) bia sam još godinu prije. Zato ne čudi da mi je nekako promaklo, da tamošnji radnici srednje spreme u ...prikaži još! u proizvodnji uz traktoriste i poljomehaničare u HRud-u - Poljska (poljoprivredni kraj sa pogonima za preradu poljoprivrednih proizvoda), imaju plače 1000 eura za osamsatno radno vrime. U Hrvatskoj osim OMCO-a (čiji sam i sam kooperant), Hitnera (čiji traktor koristi opg moje familije) Vetropacka i još nekih manjih tvornica gore u Zagorju, ja za drugu proizvodnju i ne znam, a tamo plaču 1000 eura za 8 sati rada imaju inžinjeri prvostupnici. Mehatroničari i drugi radnici u pogonima srednje spreme sigurno NE. I još za 8 satno radno vrime. A iz uz ovaka davanja na plaće (skoro pola) malo koji poslodavac si moze dozvolit isplačivanje plaća od 1000 eura, Možda neke male firme sa tri, četiri zaposlena da, ali veće sa 10 iviše zasigurno ne...,,,,,,,,,,,,,,,

      Odgovori Nedjelja, 17.06.2018. u 09:29
    • Default avatar - madmaxxx

      madmaxxx: Da lako je srackat ...a zivis u kuci koju je deda poceo praviti, starci ti placaju rezije i cuvaju djecu dok ti sa zenom pametujes po kaficima... i peglas kartice

      Odgovori Nedjelja, 17.06.2018. u 10:04
    • Avatar B-Selen

      B-Selen: alice111 @ Bilo je i prije tako kažeš. Tko je doša u veći grad, kupio gradilište i napravia kuću i zaradia ju ovdje? U domaćim fabrikama i na bauštelama nije sigurno, Ili su ljudi prodavali djedovinu, potom dizali kredite koje ...prikaži još! e je poslije inflacija u Jugoslaviji pojela ili njemačke bauštele. Trećeg nema. I uz najbolju volju ne mogu se sitit nekog tko je radio u TLM-u, Škveru, Lavčeviću,,,, i od plaće tamo kuću kupio. Bake sa pazara ili kako ih vi zovete kumice. Da, ali samo ako su u bližoj okolici većih gradova i otprije imaju svoju zemlju......

      Odgovori Nedjelja, 17.06.2018. u 10:07
    • Avatar B-Selen

      B-Selen: madmaxxx@ A da ti lipi moj još jednom, polaaako pokušaš pročitat što sam napisao, i za promjenu ispravno napisano shvatiti??

      Odgovori Nedjelja, 17.06.2018. u 10:09
    • Avatar B-Selen

      B-Selen: alice111,marin007@ i slični......Što meni zapravo smeta kod moraliziranja i pljuvanja po onima koji svoju sreću traže vanka? Iako sam ovdje i imam dobro uhodane poslove. Kako ću ja prodavat pamet onima koji biže ća, vanka, kad sam sve osim zemlje ...prikaži još! (prve strojeve, vozila, mehanizaciju, prvi novac) steka, i naučio raditi u pogonima sjeverne Italije, kao i moj čaća prije mene, Solit pamet i vriđanje onih koji misle da će nešto od svojih života napravit vanka? Bože moj, večina će uspjet, a neki Boga mi i neće. Sve ovisi o njima, kako će radit, učiti, biti uporni, podnositi i udarce, snalazit se, Sad ćete reć može se to i ovdje. Može, ako imaš s ćim počet. Mnogi nemaju. A kako bih ja sad nekom uvjeravao da ne ide vanka, kad sam i sam sve za početak i ja vanka steka?

      Odgovori Nedjelja, 17.06.2018. u 10:10
    • Default avatar - alice111

      alice111: pričam iz svog iskustva, moji roditelji su sami kupili jednu nekrentinu, pa veću, nisu radili vani, nisu bili pod kreditima, imali su ušteđevinu, krenuli su veći grad kao nkv, kv, školovali se dalje i tako napredovali. Istina moj otac je ...prikaži još! jedno pet godina ( ne znam kojih godina , jer nisam rođena ) radio u Njemačkoj i za tih 5 godina dobio mirovinu od 130 eura. To vrijeme provedeno vani opisaivao je kao mlad, sloboda čovjek kojem je bilo svejedno što će sa zarađenim novcima, također da se snaga cijeni, da red postoji no daleko da možeš birati poslove i struke...ostala mu mirovina! nisu naslijedili ništa tek ako mogu reči kasnije (naslijeđe je za mene i tuga, jer gubiš namilije) to kasnije je vrijeme polsije dom rata!

      Odgovori Nedjelja, 17.06.2018. u 10:16
    • Default avatar - alice111

      alice111: nije moraliziranje, moja obitelj suprug i ja smo sve stekli svojim radom, teškim, teškim...danas imaš fondove i natječaje i na nacionalnoj razimi i razini eu...poticaje, subvencije, prekvalifikacije, potporu za zazapošljavanje ....ovdje je politika učinila svoje, mladi ktastrofa, kocka, droga, alkohol, ...prikaži još! nemaju ambicije napredovati u obrazovanju, ne da im se raditi kod obitelji duuuugo uhodavan posaoi stabilan, ima svašta! plaće su narasle, dohodak na plaću se povečao...no opet iedmo činjenicom rad, trud, odricanje....neetko ide vidjeti , netko ide ozbiljno zapeti i možda uspije!

      Odgovori Nedjelja, 17.06.2018. u 10:22
    • Default avatar - madmaxxx

      madmaxxx: B-Selen:dobro sam ja procitao sve, tekst nije bio upucen tebi osobno kuzis inace bi stavio B-Selen:

      Odgovori Nedjelja, 17.06.2018. u 10:53
    • Avatar B-Selen

      B-Selen: madmaxxx@ Ajme mute mene! Krivim tebe, a ja falia. Oprosti prika, i sretno ti i zdravo bilo.

      Odgovori Nedjelja, 17.06.2018. u 16:26
  • Avatar ZORBA_1
    ZORBA_1

    meni je moj dom svetinja

    2 Subota, 16.06.2018. u 09:11
    • Avatar chuperak

      chuperak: Je. I svima ostalima. Samo netko se pomiri sa stanjem u kojem živi a netko ne. Netko ne može smislit činjenicu da će u jednoj Irskoj bit uvijek stranac a da je bio baja u svom selu pa ili ostane ...prikaži još! ili se vrati u svoje selo kad tad. Ima nas različitih.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 10:39
    • Default avatar - arimmer

      arimmer: Pogotovo je svetinja kada ga financiraju porezni obveznici.

      Odgovori Nedjelja, 17.06.2018. u 00:42
  • Default avatar - visoki izvor iz vlade
    visoki izvor iz vlade

    Tipični primjer milenijalca - profesionalna žrtva, svi su se urotili protiv nje, a ona samo želi biti moderna, spavati do podneva i pisati blogove. I živjeti od toga, ne daj bože dizati nešto teže od žlice. Zanimanje - social media ...prikaži još! influencer. Drugim riječima - ništ koristi.

    Subota, 16.06.2018. u 10:28
  • Default avatar - MP
    MP

    Normalno da je zeni bolje kad muz hrmba dvije smjene dok ona kopa nos i pegla njegove kartice

    Subota, 16.06.2018. u 10:21
  • Avatar plehan
    plehan

    Svi oni koji su otišli su osobe koje su živjele van svojih mogućnosti,a sada kada ih je stislo sa svih strana da vrate dugove morali su otići vani pa su im sada svi krivi.Iskreno ja ih poznajem velik broj,sretno im bilo.

    9 Subota, 16.06.2018. u 08:24
    • Default avatar - maxim m

      maxim m: eto ti znaš razlog...moš mislit...

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 08:35
    • Avatar plehan

      plehan: Naravno da znam,žive u mom okruženju.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 08:42
    • Default avatar - alice111

      alice111: zašto se slobodni mlađi ljudi vračaju?! Navodi se u članku, pa to su ljudi koji su lako mobilni zbog posla, mogu živjeti s cimerima...neko pojašnjenje?!

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 08:52
    • Avatar Plejada

      Plejada: Pa što se ti ne vratiš u svoju zemlju nego tu pametuješ.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 09:02
    • Avatar plehan

      plehan: Plejada,daj konačno shvati već jednom da smo mi Hrvati u svojoj zemlji,a to je Hrvatska.Koliko ti to trebabam napisati puta da shvatiš.Uvijek trabunjaš isto.Trebali bih se zapitati,dali trebaš ti ići u svoju domovinu,a znaš koju.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 11:57
    • Avatar Plejada

      Plejada: Prvo nauči koristiti "bih" i "bi". Kao drugo, ja kad idem u tvoju zemlju, a ne zove se Hrvatska, moram proći kroz carinu. Mamić prolazi bez problema a meni nekada i pogledaju što imam u ptrljažniku.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 14:51
    • Avatar mangup@dj

      mangup@dj: Plehan @ žalosno ali istinito da si u pravu

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 15:23
    • Avatar Astrid

      Astrid: ovakav blesav komentar skoro nisam pročitala :))))))))))))) otišli su svi kojima je pun k. kojekakvih klošara koji bi kruha bez motike :) i takvi su onda i šefovi, u pravilu :) pa onda svoju nesposobnost liječe na leđima šljakera koje ...prikaži još! maltretiraju do krajnjih granica za k. od plaće :) i onda se čude kad ljudi prošvikaju, stjeraju ih u rodni kraj i odfuraju što dalje od idiota :) e, ali i za to postoji tumačenje - informativni i medijski rat i huškanje.... hbte :)

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 09:08
    • Default avatar - svevasvolim

      svevasvolim: Slažem se ...većina ih je živjela iznad svojih mogućnosti. Čast izuzecima koje je stvarno muka natjerala, ali većina traži kruha pored pogače!

      Odgovori Ponedjeljak, 18.06.2018. u 11:45
  • Avatar rođo101
    rođo101

    zaista bih volio znati zbog čega mi je uklonjen komentar o pitanju kada se sele redakcije 24 i večernjeg da nas izvještavaju s lica mjeta događanja? sve je dobro i sve je dozvolkjeno u ovoj državi,al se ipak u vas ...prikaži još! nesmije dotaket,a to što sustavno obmanjjujete javnost ovim plaćenim člancima od strane sorosa i srba to nema veze! gospodo ...................

    1 Subota, 16.06.2018. u 09:06
    • Avatar Kardinal

      Kardinal: Zato što je neko crvenomanjinskokokardaško antifa-g.ovno označilo tvoj komentar nepoćudnim. Pokušaj s varijantom da ovu zelju počastiš svim mogućim negativnim epitetima i gle čuda komentar će ti biti visoko pozicioniran.

      Odgovori Subota, 16.06.2018. u 09:25
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message