Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Zatočio i pretukao bivšu ženu: Muškarac (49) ostaje u zatvoru

Osumnjičen je da je u kafiću u selu Zastenice na Grobnišćini pokraj Rijeke 23. ožujka oduzeo bivšoj supruzi mobitel te je zaključao na više sati...

Komentari 39 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Default avatar - alcapone123
    alcapone123

    Pravi frajer nema šta!

    Ponedjeljak, 26.03.2018. u 17:23
  • Avatar Boris Ivancic
    Boris Ivancic

    Takve nasilnike nece sprijeciti nikakva IK,niti ratifikacija iste,postoje zemlje koje imaju smrtnu kaznu za najtezi oblik nasilja,ubistvo,pa se ubistva opet dogadjaju,naivni su oni koji misle nesto sprijeciti nekakvom IK.

    1 Ponedjeljak, 26.03.2018. u 18:41
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: kaj se onda penite oko nje. u ovoj zemlji zakoni i onak nist ne sprecavaju ali upravo zato je i donesena IK jer se"oni vani"zele ukljuciti u igru :-)

      Odgovori Ponedjeljak, 26.03.2018. u 19:02
  • Avatar Piggy Power
    Piggy Power

    Ma kako može liziti po crnoj zemlji.To je nula od čovika nit može brinuti o sebi,a kamo li o ženi i obitelji.A novac sigurno spizdija na kladionici.

    Ponedjeljak, 26.03.2018. u 18:10
  • Avatar nijetebriga
    nijetebriga

    A sto reci na ovo nego, dno dna.. lako je slabijeg od sebe pretuci i pokrasti.. uhvati se u kostac sa dvometrasem od 120kg -pokusaj ga pretuci i opljackati..

    Ponedjeljak, 26.03.2018. u 18:01
  • Default avatar - merida_1
    merida_1

    Munjeni Grobničan,sigurno nije bio sav svoj,vrajži alkosi..

    Ponedjeljak, 26.03.2018. u 17:44
  • Avatar Lun@777
    Lun@777

    Eto ljudi, ovaj događaj kao i sijaset drugih upravo pokazuje da nam je hitno potrebno donošenje Istanbulske konvencije. Najviše nasilja u obitelji upravo čini suprug, izvanbračni prijatelj ili bivši suprug. Naši zakoni se nikada striktno ne primjenjuju. Da se radi ...prikaži još! po zakonu mnoga ubojstva bi se spriječila, odnosno nikada se ne bi dogodila. Znači da nam zakoni ne valjaju! Vjerujem da je Istanbulska konvencija stroža po tom pitanju. Iako mi Plenković nije neki favorit (po mojim komentarima to se vidi), smatram da je ovaj puta u pravu i podržavam ga u tome da se ratificira Istanbulska konvencija.

    21 Ponedjeljak, 26.03.2018. u 18:03
    • Avatar Boris Ivancic

      Boris Ivancic: Luna ti si jako naivna osoba,postoji zemlje koje kaznjavaju najtezi oblik nasilja ubojstvo,dozivotnom robijom ili smrtnom kaznom,pa se ipak ubistva dogadjaju, samo naivni vjeruju da IK moze nesto promjeniti.

      Odgovori Ponedjeljak, 26.03.2018. u 18:45
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: aki IK nemre nikaj promeniti zakaj se onda dize toliko prasine oko nje?

      Odgovori Ponedjeljak, 26.03.2018. u 18:58
    • Avatar Lun@777

      Lun@777: Borise, niti sam naivna niti lakovjerna, no čvrsto vjerujem da se dosta ubistava moglo spriječiti da je zakon bio oštriji, da je sankcionirao nasilnika ili silovatelja, da su ga sudovi osudili, zabranili pristup žrtvi. Crazy mind dobro pitanje čega se ...prikaži još! toliko boje. Da li je bilo homoseksualaca i prije, bilo je, da li je bilo LGBT zajednice, bilo je, da li je bilo mijenjanje spolova, bilo je i prije Istanbulske konvencije. Znači, ima i takvih ljudi, no to ne znači da će se sada naprasno svi odlučivati za takvo nešto. Crkva i Makrička plaše ljude i imaju preveliki utjecaj na sve to. Ne odlučuju oni kakvi zakoni ili konvencije će se donositi.

      Odgovori Ponedjeljak, 26.03.2018. u 21:51
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: Zakoni su dobri, treba ih malo doraditi. Ono što ne valja je loša primjena zakona. Kao što mrtvo slovo zakona nikoga ne može zaštititi pogotovo ga neće zaštititi ikakva konvencija. Glede nasilja ima i onoga žena nad muškarcima, o kojem ...prikaži još! muškarci u patrijarhalnom društvu ne pričaju. Moš misliti što će grevio i slični eu nadzori popraviti stanje u Hrvatskoj! Ah, zašto se diže prašina oko IK? Prvo zato da se narod zabavlja dok se prodaju šume (i ostalo). Drugo pismeni su pročitali pa vidjeli kako IK predstavlja još jedan NADUstavni zakon.

      Odgovori Ponedjeljak, 26.03.2018. u 22:48
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: na zalost kod nas funkcioniraju jedio"nadustavni"zakoni, tj oni koje nam nametnu izvana. domaci rad je uglavnom tu parade radi, lepo zgleda ali nicemu ne koristi

      Odgovori Utorak, 27.03.2018. u 01:37
    • Avatar Lun@777

      Lun@777: Mislim na nasilnike i zlostavljače obaju spolova, ali u 95% su to muškarci. Slažem se da imamo zakone na papiru, koji se ne provode, po njima se ne postupa, ne samo ovom, već i svim drugima, ali i odvjetnici na ...prikaži još! sudu uvijek nađu neke rupe u zakonu pa oslobode kriminalce, zlostavljače, koji nastave sa svojom rabotom. Možda Istanbulska i jest bačena kost građanima, da se glođu oko nje, nisam upoznata sa šumama, ali znam da će još biti velikog belaja oko Agrokora u 7. mjesecu, kad bi konačno sve trebalo biti gotovo. Kako god da okreneš, koja god da je stranka na vlasti, ispada da im Hrvatska i njen narod nisu bitni, jer kao da rade protiv sebe, svog naroda. Ne bi to trebalo biti tako, Hrvatska je bogata zemlja resursima, turizmom, ubire se preveliki PDV i drugi nameti, stalno nešto poskupljuje, a država i dalje živi na kreditima i stalno se zadužujemo. Vladajući su rastrošni, najvažnije im je kupovati automobile prve klase, blindirane, najskuplje mobitele, polovne avione, stare preko 30 godina (stariji avioni od pilota) koji za 2-3 godine neće više letjeti, gdje tu ima pameti, tko je kompetentan da odobri takve gluposti i zašto? Znamo da je za sve Premijer odgovoran, pa se pitaš zašto on to odobrava, da li je neposoban ili zbog ostanka na vlasti prepušta ministrima da rade što ih volja. Rukovodstvo je očito nesposobno i nedoraslo da se bavi državničkim problemima, a sve njihove promašaje onda narod plaća. Samo se pitam dokle će narod moći podmirivati sve njihove propuste?

      Odgovori Utorak, 27.03.2018. u 07:47
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: marod i treba podmirivati sve racune jer narod i bira te koji ih stvaraju. kazu da svakoga mozes prevariti jednom, naivnoga i vise puta a smo budale mozes varati godinama

      Odgovori Utorak, 27.03.2018. u 08:25
    • Avatar Lun@777

      Lun@777: da, naivne budale koje sve trpe.

      Odgovori Utorak, 27.03.2018. u 08:29
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: upravo tako. kako ide ona izreka pripisana Churchillu:"najbolji dokaz protiv demokracije je petominutni razgovor sa prosijecnim glasacem". time je bas sve receno

      Odgovori Utorak, 27.03.2018. u 08:45
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: Nemate pojma, čini mi se, koliki je broj ženskih dostavljača. Samo žene koriste drugačije, znatno perfidnije, metode. Tjelesno nasilje je puno puta blagoslov u odnosu na ono psihičko, koliko god apsurdno to zvučalo.

      Odgovori Utorak, 27.03.2018. u 08:50
    • Default avatar - ptica neznalica

      ptica neznalica: Rodne ideologije boje se mentalno prepametni i rodno nesigurni.

      Odgovori Utorak, 27.03.2018. u 09:25
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: svakako da ima zena zlostvaljaca kao i zena ubojica. svakako da je SVAKO zlostavljanje lose ale ne mogu prihvatiti da je vece zlo ako mi netko"ispire mozak"nego ako mi netko nogom"rijesava"bubrezne kamence ili me"sljubljuje"sa radijatorom. i ono najbitnije statistika (bez ...prikaži još! obzira kakova bila) kazuje da smo mi"muskarci"ipak prevladavajuca grupa u zlostavljanju. imao sam prilike gledati zlostavljaca iz"prvog reda partera"tak da jako dobro znam o cemu se prica. imam nekak dojam da je"narodna milicija"bila daleko ucinkovitija u rjesavanju obiteljskog nasilja (kak i navijackog), valjda zbog toga kaj je nasilje najucinkovitija"borba"protiv nasilja :-)

      Odgovori Utorak, 27.03.2018. u 09:45
    • Avatar Lun@777

      Lun@777: slažem se da ima i žena zlostavljača, pa čak i fizičkih nasilnica, te isto tako smatram da ih treba sankcionirati, ali kao što rekoh 95% zlostavljača su muškarci, barem tako kaže statistika, a i rijetko vrlo rijetko je ubojica žena. ...prikaži još! Psihičko zlostavljanje u braku je ravno fizičkom, no ne vjerujem da u tome žene prednjače upravo stoga što su slabiji spol, pa se boje fizičkog zlostavljanja. Naravno da svugdje ima izuzetaka, ali upravo zato jer ih je malo kažemo da su to izuzeci.

      Odgovori Utorak, 27.03.2018. u 10:16
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: tocno

      Odgovori Utorak, 27.03.2018. u 10:43
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: Jeste li razmislili koliki je broj samoubojstava počinjen zbog mentalnog nasilja? Najgore je nasilje bez vidljivih vanjskih tragova. Složiti ću se da je tjelesno surovo, da ubija. Koja je grupa prevladavajuća nikad nećemo saznati. Jednostavno stoga što se većina muškaraca ...prikaži još! srami i ni pod razno neće priznati što proživljavaju. E tako od jedne žene koja prirodom posla vidi malo drugačiju sliku od javnosti prezentirane.

      Odgovori Utorak, 27.03.2018. u 13:53
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: kak sam ja ipak lud, nemrem skuziti kak me to netko more mentalno zlostavljati preko crte koju sam odredim. svakako da on/ona/ono moze pokusati ali kada kazem dosta onda je dosta, jednostavno se pokupim i odem. ukoliko se pri tome ...prikaži još! e zeli koristiti nasilje imam onu drugu stranu osobnosti i onda bude jao, joj. ne volim nasilje (nikada ga nisam volio) ali kada se nadem okruzen njime ispoljava se dio moje osobnosti kojim se bas ne ponosim i koji je vrlo ucinkovit. ne razumijem zenu/muskarca koji mogu trpiti zlostavljanje, pogotovo od partnera. mozda sam ima samo srecu pa sam sve one koji su pokazali upornost u idiotizmu prizemljio. samo jednom u zivotu sam bio u situaciji da sam se pripremio udariti zenu (ne moju suprugu, nego potpuno nepoznatu zenu) ali ni tada nisam jer joj je odjednom prosvijetlilo da bi moglo biti belaja (i nije se radilo o mentalnom nego o pkusaju fizickog bez razloznog napada). ako ima tako puno muskaraca koji se eto srame priznati da su zlostavljani onda nam stvarno treba istanbulska jer je ocigledno muski rod izgubio osnovne karakteristike

      Odgovori Srijeda, 28.03.2018. u 02:01
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: Sigurni ste, @crazy? Iznimno je malo ljudi koje se ne može psihički slomiti. Evo vam svježi primjer iz stvarnosti: mladi bračni par se upravo razvodi. Gospođa je zakonitom zatvorila vrata na sve moguće načine osim jednog: ako je kanio viđati ...prikaži još! dijete od godinu i pol morao je čistiti njezin stan, kupovati prvu klasu svega što ona zamisli, čuvati malenog kad god je ona "umorna", "glavobolna" ili ide na partije. Je li bio tup? Moguće. Ali nije želio da mu jedino dijete odrasta isključivo s majkom (koja mu je otvoreno rekla da će odseliti u Švedsku odvodeći malenoga pa će moliti Boga kad će ga vidjeti, i hoće li uopće). Nakon 5 godina takve "idile" on je bio na rubu pa pokrenuo razvod. Podrazumjeva se da sud dodjeljuje dijete majci. Podrazumjeva se da je sve ulickano kako se njezina odgovornost ne bi dovela u pitanje. Sad je dobio viđanje djeteta svaki drugi vikend i jednom tjedno, popodne, na 2 sata. Hoćete li vjerovati da su njegovi roditelji, živeći u istom gradu, tek sad upoznali svoje unuče? Eh sad, ona naravno potražuje pola njegove (iznadprosječne) plaće kao alimentaciju (mora "uposliti" kućnu pomoćnicu, kužite). Bio je na rubu podići ruku tisuću puta. Nije. Jer dijete gleda i pamti. Ovo je benigan primjer "papučara", ima puno gorih. Samo ilustracija. Što da je bio malo labilniji, što bi čitali u crnoj kronici? Jedno je teorija, život je nešto drugo.

      Odgovori Srijeda, 28.03.2018. u 08:41
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: mislite li da je rijesenje za to dijete da otac sve to dozvoljava? mislite li da ce dijete odrasti u"normalnu"osobu u takovom okruzenju. znam i sam slucaj covjeka koj se bori za svoje dijete sa majkom koja je to eto ...prikaži još! samo bioloski."rat"traje vec godinama, ova nakarada koju zovemo"domovinom"(mislim na vlast ne na tlo) je kroz centar za socijalno, policiju i pravosude poduzela sve sto je u njenoj moci da nasteti tom djetetu i tom covjeku . djete izrasta u manipulatora jer i ako malo shvatilo je sto otac zeli cuti i samo manipulira njime. vjerujte mi da bi za djete bilo bolje da je odraslo bez oca nego u situaciji neprekidnog rata. covjek treba UVIJEK postaviti granicu do koje je razumno ici, sve preko toga donosi daleko vise stete nego koristi. mislite li da je odrastenje bez oca/majke problem? mogao bi vam puno toga ispricati o tome, o seljenjima, o neimastini, onak iz prve ruke ali cu vam reci samo jedno: odlazak iz takove obitelji bio je sreca a ne tuga. rijec"obitelj"je jedna od najzlorabljenijih rijeci na svijetu jer je previse cesto samo druga rijec za pakao a samo tako malo fali da bude sinonim raja. kaj se tice stabilnih i labilnih, pa oni stabilni ni ne dodu u situacije kao ova sto ste je opisali. i muskarac o kojem ste vi pisali i onaj o kojem sam ja pisao su partnerice birali jajima (da prostite i vi i admin) a ne razumom (ELEMENTARNIM razumom). necemo sada o tome kak se ljudi mjenjaju jer oni stabilni se TOLIKO ne mjenjaju. ugodno vece vam zelim

      Odgovori Srijeda, 28.03.2018. u 16:01
    • Avatar Lun@777

      Lun@777: crazy mind++++++, tako dobar i iskren komentar o obitelji.

      Odgovori Srijeda, 28.03.2018. u 17:56
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: Kako smo od rasprave o nasilnicima u obitelji stigli do teme sretnih obitelji? Obitelj je nešto što vežemo emocijama, a ne razumom. I pojam osobne sreće je vrlo subjektivan. Ne znam kako će proći dijete iz moje priče, ali vjerujem ...prikaži još! da otac nije tako naivan. U konačnici majstor je u dvije borilačke vještine, nositelj nekoliko medalja na svjetskim natjecanjima. Dobro kontrolira bijes, zasad. Znate li u čemu je njegova "kvaka"? Nesretnim spletom okolnosti ovo je jedino dijete koje će ikada moći imati. Tu završava njegova priča o sreći. Izbor partnera - izvor sreće ili propasti. Isto subjektivna procjena. Vidim da sam nehotice pokrenula nešto što mi nije bila namjera, niti mi je bilo poznato (ako dobro čitam ispod redova). Stoga ću, @crazy mind, isključiti praćenje vašeg nicka uz svo poštovanje i zahvalu na dosadašnjim razmjenama postova. Želim vam svako dobro u portalskim pisanjima, kao i u realnom životu. Pozdrav.

      Odgovori Srijeda, 28.03.2018. u 19:23
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: svako dobro i vama. pozdrav

      Odgovori Četvrtak, 29.03.2018. u 07:58
  • Avatar pohotni anđeo
    pohotni anđeo

    Koliko mu žena ima godina ???

    Ponedjeljak, 26.03.2018. u 19:49
  • Avatar adika
    adika

    Trebao joj je nogom izbiti kamenje iz bubrega, kao onaj ANte u BB.Pravi muškarčina. A on ju zatvorio moš misliti.To je muško pravo , kao što nam govori Bozanić i Markićka. Idealan hrvat treba mu genetiku sačuvati za vječnost .Ako ...prikaži još! sačuvati za vječnost .Ako napišem drugačije kao što sam napisao za komentar u BB kući dobijem žuti karton od admina mačo muškog rvata .

    2 Ponedjeljak, 26.03.2018. u 18:04
  • Avatar Papatest
    Papatest

    Neka ga protivnici IK pošalju na ispovjed to bi bila dovoljna kazna uz post.

    Utorak, 27.03.2018. u 10:11
  • Avatar brzzzy
    brzzzy

    Napišite ime "heroja" da se ponosi kada pogleda prijateljima u oči...

    Ponedjeljak, 26.03.2018. u 20:19
  • Avatar bolnaistina
    bolnaistina

    Ajd Plenki, sad se dokažite kroz sudstvo u instambulsku konvenciju.

    1 Ponedjeljak, 26.03.2018. u 18:03
    • Avatar nijetebriga

      nijetebriga: Koji si ti keks..vlada ce usvojiti IKonvenciju, nije sudac i sud da donosi presude .. Za to je neovisno tjelo odogovorno-ovi navedeni sud i suci.. Kako god bilo uvik trazite povod da bi popljuvali valadajuce i premijera.. lako vas je ...prikaži još! je procitati ne morate puno reci.☺

      Odgovori Ponedjeljak, 26.03.2018. u 18:29
  • Default avatar - zdenka.roguljic@gmail.com
    zdenka.roguljic@gmail.com

    A slika i ime? Ili mu se štite(ne)ljudska prava? Ona su za ljude!

    1 Utorak, 27.03.2018. u 08:35
    • Avatar vorda0401

      vorda0401: Zdenka što ćemo ako ovo što si pročitala uopće nije istina?Hoćeš li ti popravljat štetu?Danas je već neka druga priča ali ti to portali ne prenose jer nije vijest a sa novim činjenicama bi po.rali sami sebe.Policija će svoje odraditi ...prikaži još! a portali već jesu.Evo dati ću si truda pa ti javim istinu pošto to na portalima nećeš moći pročitati.Sliku i ime imaš na Novom Listu ako te baš to zanima.

      Odgovori Utorak, 27.03.2018. u 20:08
  • Default avatar - SlavkoIgric
    SlavkoIgric

    Valjda je došao nabrijan s prosvjeda.

    Ponedjeljak, 26.03.2018. u 19:25
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message