Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Imate priču? Zovite i šaljite! 099/224-2424 za WhatsApp, Viber, MMS, SMS email: reporter@24sata.hr telefon za čitatelje: 01/24-24-242
članak

'Švicarci su mi uzeli i zdravlje i dom, ali pobijedila sam banku'

OD STRESA SE RAZBOLJELA: Milena Vidov (54) iz Zadra tužila je banku i dobila 30.300 kuna odštete za preplaćeni kredit. Od stresa zbog divljanja 'švicarca' joj je opadala kosa

Komentari 175 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar Robert Plant
    Robert Plant

    30 tusuca KUNA odstete, da se obogatis. Gospodja je digla kredit od 100 TISUCA franaka za RENOVIRANJE STANA??? Uz stalan posao prodavacice i nesigurne/neredovite poslove na crno? Naravno da je moralo doci do toga da mora prodati obiteljsku kucu. Renovirao ...prikaži još! sam vrhunski 4-sobni stan i placao majstore, stajalo me 20 t eura i to sve s racunima. koga ona tu mulja i cemu kredit od 100 tisuca franaka???

    78 Ponedjeljak, 17.09.2018. u 07:45
    • Avatar Vlad

      Vlad: I ja se pitam kakva je to renovacija bila koja košta 100 000 franaka

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 08:14
    • Avatar Robert Plant

      Robert Plant: @Vlad, pa naravno. Ako cemo bas iz prakse, ljudi za 100 tisuca franaka kupuju manje gradiliste i naprave kucu pod krov.

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 08:22
    • Avatar MarijaRebic

      MarijaRebic: jako ste pametni, kad je ona dizala kredi svicarac je bio vise nego duplo jeftiniji, to kao da je sad dignula manje od 50 tisuca franaka

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 08:53
    • Avatar Robert Plant

      Robert Plant: da, a 50 tisuca franaka je i inace uobicajeni iznos koji je potreban za renoviranje????

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 09:02
    • Avatar MarijaRebic

      MarijaRebic: sto ja znam koji je tocno iznos, ali sigurno nije kao danas 100 tisuca franaka

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 09:03
    • Avatar Vlad

      Vlad: 2005. franak je bio 50 c (pola eura). Dakle, uzela je kredit od 50 000 eura za ADAPTACIJU stana. Ja sa 30 000 eura momentalno završavam adaptaciju kuće gdje od 150 m2 proširujem sa potkrovljem na 200. Novi krov, priključak ...prikaži još! vode, septička jama sa preljevnicom, plin, centralno grijanje, nova instalacija struje, 2 kupaone sa WC-om, termofasada, drenaža...

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 09:14
    • Avatar MarijaRebic

      MarijaRebic: i sto je to uopce bitno? sto vas briga za sto je zena dignula kredit , nije poanta u tome, poanta je da se rata dignula za 100 posto sto znaci da nije vis emogla vracati toliki iznos

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 09:15
    • Avatar Little Tut

      Little Tut: Pa normalno da nije mogla vraćati! Radi kao prodavačica u dućanu! Dakle, plaća max. 4.000 kn! Ja imam tri puta više, pa mi ne bi palo na pamet tako olako dići toliki kredit!

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 09:21
    • Avatar MarijaRebic

      MarijaRebic: opet baljezgate, znaci ako je imala placu 4000 kuna a kredit joj bio rata 1500 do 2000 kuna (trebao bi biti trecina iznosa od place, tako su po zakonu davali) zasto ne bi mogla vracati? Medjutim ako se taj iznos ...prikaži još! popeo na 3000 do 4000 kuna onda vec ne moze.

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 09:35
    • Avatar Little Tut

      Little Tut: Znači, ti smatraš mudrim dići kredit, čija rata ti iznosi pola ionako već mizerne plaće?

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 09:37
    • Avatar MarijaRebic

      MarijaRebic: Ja imam placu 3500 kuna i kredit od 1300 kuna koji uredno vracam, imam jos dvije godine i toliko sam planirala od pocetka. Medjutim da mi se sad povisi na 2600 kuna tesko bih ga vracala

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 09:38
    • Avatar MarijaRebic

      MarijaRebic: Mudro ne mudro, ako je zena uredno vracala kredit sto tebe briga jel mudro ili nije, novci su trebali jer nije mogla renovirati kucu bez njega.

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 09:40
    • Avatar Little Tut

      Little Tut: Hoćeš reći da živiš od 2.200 kn mjesečno? Toliko ti ostane za hranu, režije, stan, odjeću, obuću itd.

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 09:43
    • Avatar MarijaRebic

      MarijaRebic: Imam muza koji ima placu 5000 kuna, nisam ja dignula kredit samo tako, vidis kako ne razmisljate normalno vec bubate bez veze. Ali realno gledajuci mogla bih i s dvije tisuce kuna zivjeti jer imam svoj stan za koji ne ...prikaži još! placam najam, rezije koje nisu vece od 600 kuna mjesecno i meni samoj bi bilo dovoljno 1600 kuna za hranu i odjecu. PA toliku mirovinu mi ima susjeda a zivi sama i ziva je :)

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 09:47
    • Avatar John_Wick

      John_Wick: Zato od ove godine su drastično postroženi kriteriji za dobivanje kredita, pa se ovakve stvari više ne bi trebale događati.. sada ti nakon rate kredita, minimalno mora ostati 4 000 kn, tako da, pri kupnji stana/kuće, recimo u Zg-u, ako ...prikaži još! nemaš neto plaću bar 7500 kn, možeš slobodno zaboraviti.. ako ćemo biti realni, to je i pošteno.. pogotovo kada sada vidim ovdje kolike kredite su dizali ljudi, a rede kao prodavači i sl, a ja sa deficitnim zanimanjem i visokim primanjima sam 10x dobro razmislio prije nego sam se upustio u to ove godine

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 10:47
    • Avatar Bjelovarčan

      Bjelovarčan: vrlo mudra odluka, dignuti 50.000 eura kredita za renovaciju kuće s plaćom trgovce, ma bravo gospođo, bravoooo.

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 10:47
    • Avatar MarijaRebic

      MarijaRebic: ja opet govorim zena je uredno vracala dok se nije kredit uduplao, znaci da je mogla vracati, kao da je bitno kakva je placa. U domacinstvu su uvijek najmanje dvije place, jedna id en akredit a druga za ostalo, ali ...prikaži još! ako se kredit udupla e to je vec druga prica. Kao da ostali imaju neke velike place, tisucu dvije vise, kredit ces tesko dignuti ako zivis od jedne placo samo

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 11:03
    • Avatar Bjelovarčan

      Bjelovarčan: zato i kažem, diže 50 soma kredita na ne znam koliko godina i smatra da je to to. moglo se desiti da je jedan supružnik ostao bez posla ili se razbolio, i što onda? opet ista stvar. svatko tko diže ...prikaži još! kredit za takve gluposti treba biti svjestan rizika

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 11:09
    • Avatar Bjelovarčan

      Bjelovarčan: mislim 50 soma za renovaciju kuće, kaj je stavljala zlatne slavine?!

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 11:10
    • Avatar Vlad

      Vlad: Ne kuće već STANA. Tu nema troškova geodete, projekta (oko 25 000 kn ), priključaka... kao kad gradiš novu kuću na svom zemljištu gdje trebaš isposlovati još niz potvrda koje koštaju. U stanu od 100 m2 radiš prezide, instalacije, pločice, ...prikaži još! , podove, prozore, vrata... Sve skupa manje od 20 000 eura osim ako umjesto pločica stavljaš mramor a na podove egzotično drvo i namještaj po mjeri.

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 12:04
    • Avatar papalino1

      papalino1: laže robert,pokaži račune i pečate!!!!!!

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 13:43
    • Avatar Robert Plant

      Robert Plant: @papalino1, pretpostavljam nemas stan u vlasnistvu ili gdje vidiš problem?

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 13:54
    • Avatar papalino1

      papalino1: u tebi je problem jer lažeš

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 14:01
    • Avatar koment100

      koment100: 50.000€ je previše za adaptaciju stana pa pretpostavljam da je dobar dio otišao i u druge svrhe. Nadalje, mnogi ako ne i gotovo svi, podizali su kredite vezane uz franak jer su računali da će franak biti stabilan a kamate ...prikaži još! su bile niže od kredita vezanih uz kune. Bez obzira na sve priče tipa nisam znao, radilo se o riziku kojega su bili svjesni baš kao što bi i svaki poduzetnik morao biti svjestan rizika kada ulaže u posao. Čak i da zanemarimo rizik sa frankom tu su i rizici da ostaneš bez posla, da se razboliš, itd. Meni nije jasno kako itko misli da će mirno spavati s tolikim novčanim teretom na leđima, pa čak i u idealnoj situaciji taj teret bi bio prevelik za njezina primanja. Ne možeš 30 godina živjeti na crkavici, u redu je još 2-3 godine stisnuti remen ali ne 30 godina pobogu.

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 14:28
    • Avatar MarijaRebic

      MarijaRebic: bjelovarcanin to nije isto da je jedan od supruznika ostao bez posla pa da se kredit nije mogao vracati jer to nije prevara, to je splet nesretnih okolnosti. A za ovo je banka sigurno znala da ce se dogoditi sto ...prikaži još! znaci to nisu nesretne okolnosti vec cisto zavaravanje radi izvlacenja sto vise novca od ljudi koji su dignuli kredite u svicarcima. Sto se uporno pravite glupima da ne kuzite o cemu je ovdje rijec. Tu branite banke koje su postupila kao najveci lopovi, sramota. I onda kao da je bitno za sto je dignula kredit, ono veliki poznavatelji renovacije pa da znate koliko joj treba. Za renoviranje kuce treba puno jer su mestri skupi ko sam djavo

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 18:41
    • Avatar Vlad

      Vlad: barbarela, slažem se da su krediti u "švicarcima" nepravedni i protuzakoniti. To nije u pitanju. Stvar je u tome da ti odgovaraš na komentar Robert Planta gdje on samo konstatira da je digla preveliki kredit za adaptaciju stana. Kupila je ...prikaži još! ona možda auto i vjerojatno pokrila druge kredite ili vratila dugove. Članak je manjkav zato što je iznesena samo njena priča bez provjere što nije čudno za ovu tiskovinu. Između ostalog, ne spominju muža ili nekoga koji je morao biti sudužnik.

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 19:12
    • Avatar MarijaRebic

      MarijaRebic: ne, odgovaram na komentar bjelovarcanina koji je napisao da je isto tako jedan od supruznika mogao ostati bez posla pa da se kredit opet ne bi mogao vracati. A cija nam jos prica treba? Od banke? Kao d aje ona ...prikaži još! jedini slucaj koje je banka prevarilasa kreditima u svicarcima. Ja osobno poznajem nekoliko ljudi kojima se dogodilo isto kao i ovoj zeni i koji su morali prodati stanove radi kojih su dizali kredit i kupiti druge u malim mjestima do grada gdje je kvadrat stana jeftiniji i odseliti se tamo a nastavili raditi u gradu.

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 19:22
    • Avatar Vlad

      Vlad: Ne treba priča banke koja je jasna i trebalo bi ih dodatno procesuirati zbog pokušaja prevare. Novinar je iznijeo djelomičnu istinu koja nas zanima. GDJE je stukla tolike novce? Kako je uspjela dobiti toliki kredit sa primanjima trgovca. Da li ...prikaži još! je imala sudužnika (jamci nisu dovoljni za toliki kredit)...

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 19:46
    • Avatar MarijaRebic

      MarijaRebic: to nas uopce ne zanima jer to nije bitno, bitno je da je dignula kredit s jednim anuitetom koji joj je odgovarao a onda se anuitet uduplao..................to je sve sto nas zanima

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 20:05
    • Avatar Little Tut

      Little Tut: Ma tko si ti barbarella, da si daješ za pravo govoriti u ime drugih? I mene zanima na što je sp***la 100.000 franaka!!! Prodavačica, eeeej, digne kredu od 100.000 franaka i onda plače! I otkud tebi ideja d ona ima muža?

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 20:55
    • Avatar koment100

      koment100: @barbarella Kredit se poduplao jer je bio vezan za franak i kako je rasla vrijednost franka tako je rasla i otplata. Vezanje za stranu valutu je uvijek rizično, nitko ne može reći da za to ne zna kada dobro znamo ...prikaži još! kakvu smo devalvaciju imali u 80-tima, samo što smo tada super prošli jer su krediti bili vezani uz našu valutu. Ali čak i da zanemarimo valutnu klauzulu, uzela je prevelik kredit s obzirom na posao koji radi. I bez valutne klauzule je taj iznos teško vraćati s plaćom kakvu ima. To nije lako vraćati i nekome tko ima 10.000 kn plaću.

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 23:13
    • Avatar MarijaRebic

      MarijaRebic: little tut a tko si ti da imas pravo znati zasto je zena dignula kredit? ti si jamac kredita ili ces ga ti vracati? vlasnik si banke koja je platila odstetu?o cemu to baljezgas? Ne mogu vjerovati da netko uopce ...prikaži još! lajka tvoj post.................kad je pocela jaukati pametnjakovicu? kad se rata kredita uduplala, stoga ne baljezgaj.

      Odgovori Utorak, 18.09.2018. u 10:03
    • Avatar MarijaRebic

      MarijaRebic: koment100 ovi sto imaju 10 tisuca kuna placu nisu dizali kredite od 100 tisuca franaka vec od 500 ili milion franaka ili dva tri manja kredita, pa su se i njima uduplale rate sto znaci da ni oni nisu mogli ...prikaži još! i vracati, stoga s ene pravi pametan

      Odgovori Utorak, 18.09.2018. u 10:07
    • Avatar MarijaRebic

      MarijaRebic: sto mislite kolike place imaju ljudi sto dignu kredit za stan i imaju mjesecnu ratu od 6000 kuna? Sigurno ne 4000 kuna placu

      Odgovori Utorak, 18.09.2018. u 10:11
    • Avatar MarijaRebic

      MarijaRebic: i onda im se udupla rata na 12 tisuc akuna jer je svicarac podivljao, i sto sad ima veze sto imaju placu 10 tisuca kuna?

      Odgovori Utorak, 18.09.2018. u 10:19
    • Avatar koment100

      koment100: @barbarella Ne kužiš poantu. Dižeš kredit na ratu koja ti ne prelazi 1/3 plaće baš iz razloga da možeš koliko toliko mirno spavat. Ali ako od starta ideš na pola plaće onda se nađeš u sosu čim situacija krene nizbrdo. Pamet u glavu.

      Odgovori Utorak, 18.09.2018. u 19:10
    • Avatar MarijaRebic

      MarijaRebic: Pitaj Denis Latina koji je imao placu bas 10 tisuca kn koliko mu je ostalo od place kad je podmirio sve rate kredita. Evo ja cu ti reci: tocno 750kuna

      Odgovori Utorak, 18.09.2018. u 23:22
    • Avatar Robert Plant

      Robert Plant: Pa i Denisu Latinu se prorijedila kosa. Hoce to kad se dizu primanjima neprimjereni krediti.

      Odgovori Srijeda, 19.09.2018. u 05:24
    • Avatar MarijaRebic

      MarijaRebic: a njemu se nisu svicarci uduplali, sto bi bilo da jesu :D

      Odgovori Srijeda, 19.09.2018. u 07:24
    • Avatar Bjelovarčan

      Bjelovarčan: barbarella73, što lupetaš u stranu. Kako bi banka znala što će se dogoditi s tečajem za nekoliko godina unaprijed. Krediti s Valutnom klauzulom su rizični, i euro moće odletiti u nebo. Dižeš ga u kuna, super, ali isto tako što ...prikaži još! kada prijeđemo na euro, koji će biti tečaj?! Prouči si malo pojmove inflacija i devalvacija ...

      Odgovori Srijeda, 19.09.2018. u 07:28
    • Avatar MarijaRebic

      MarijaRebic: bjelovarcanin lupetas ti, banke su znale da ce svicarac narasti, jedino ne tocno koliko. Znale su i namjerno su ljude navlacili da uzmu kredite u svicarcima, davali im povoljnije kamate, a cak mnogima lagali da nisu kreditno sposobni za kredite ...prikaži još! u eurima. Malo se informiraj oko toga. Pa sto mislis zasto gradjani koji su dizali kredite u svicarcima dobivaju presude u svoju korist? Euro nece odletiti u nebo euro moze samo pasti

      Odgovori Srijeda, 19.09.2018. u 07:36
    • Avatar Bjelovarčan

      Bjelovarčan: barbarella73 koje si ti godište? 73će?

      Odgovori Srijeda, 19.09.2018. u 07:37
    • Avatar MarijaRebic

      MarijaRebic: evo g akad nema vise sto pametnije za napisati, dobro da se nisi uhvatio sise sa slike :D

      Odgovori Srijeda, 19.09.2018. u 07:40
    • Avatar MarijaRebic

      MarijaRebic: Banke su izgubile spor sa svicarcima utuvite si to u glavu!

      Odgovori Srijeda, 19.09.2018. u 07:40
    • Avatar MarijaRebic

      MarijaRebic: da uzmem kredit u kunama jedino sto bi mi se dogodilo je inflacija a ona bi pojela cijeli kredit pa bih na koncu vratila kredit za sad par kuna :D Tako je bilo za vrijeme Markovica kad su ljudi prolazili ...prikaži još! lišo s kreditima jer ih je inflacija pojela

      Odgovori Srijeda, 19.09.2018. u 07:42
    • Avatar MarijaRebic

      MarijaRebic: tad je inflacija u jednoj godini dosegla 2679 posto :D

      Odgovori Srijeda, 19.09.2018. u 07:44
    • Avatar koment100

      koment100: @barbarella Nisu banke izgubile.sporove radi toga što je kredit bio vezan za franke već zbog toga što su pored.toga još dizali i kamate. I danas banke nude kredite.s valutnom klauzulom i manjom kamatnom stopom od kunskih kredita. Banke također nisu ...prikaži još! mogle godinama unaprijed znati što će biti s frankom, to je glupost, da su znale sav bi svoj novac prebacile u franke i zaradile još kudikamo više. Na naknadno.prebacivanje krediita u francima u kunske kredite prisilila ih je vlada, zbog čega je pak podignut međunarodni spor u kojemu Hrvatska lako može i izgubiti, a troškove pa ćemo onda plaćati svi, a ne samo oni koji su podigli kredit.

      Odgovori Srijeda, 19.09.2018. u 08:10
    • Avatar MarijaRebic

      MarijaRebic: joj jadne banke, samo ih ti zali. Banke imaju najvecu moc i novac i zato vladaju svijetom i znaju sto ce se dogajdjati stoga to kako ih je drzava na nesto natjerala su price za malu djecu. I ovo sto ...prikaži još! su kao izgubili presudu njima nije bitno jer opet moras dignuti privatnu tuzbu za povrat novca a na to se malo tko odlucio jer ljudi nemaju ni zivaca ni novca da placaju odvjetnike a i neuki su i na to su isli.

      Odgovori Srijeda, 19.09.2018. u 08:35
    • Avatar MarijaRebic

      MarijaRebic: Zato nam i je svijet ovakav, ne radi t enekolicine koje vladaju svijetom i drze veci dio bogatstva svijeta vec radi ovih malih jadnih bijednih crva koji ih podrzavaju iako nemaju nikakvu korsit od toga. Oni su jednostavno uvjereni da ...prikaži još! je svijet ovakakv kakav jest sasvim u redu i da tako treba funkcionirati jer su im kapitlaisti isprali mozak i uvjerili ih kako tako treba biti. Da nema tih jadnih bijednih crva cijeli ovakakv sustav bi bio neodrziv

      Odgovori Srijeda, 19.09.2018. u 08:37
    • Avatar koment100

      koment100: Valutna klauzula u nekdašnjim kreditima sporna pak može biti samo na temelju tvrdnje da nije bila jasno pojašnjeno o čemu se radi. I naravno da će svatko tko je uzeo kredit s tom klauzulom tvrditi sada da to nije znao ...prikaži još! kako bi bolje prošao. Istina je međutim da je velika većina morala znati ali sada će lagati da nisu znali.

      Odgovori Srijeda, 19.09.2018. u 08:39
    • Avatar MarijaRebic

      MarijaRebic: naravno da postoji, i ja imam kredit s valutnom klauzulom ali gle cuda moj kredit nikad nije presao 100 kuna po anutitetu i to uglavnom ka manjem. Sad imam manji anuitet za 70 kuna nego kad sam dignula kredit

      Odgovori Srijeda, 19.09.2018. u 09:14
    • Avatar Bjelovarčan

      Bjelovarčan: barbarella73 pitam za godište jer imaš razmišljanje kao da si 10godišnjakinja

      Odgovori Srijeda, 19.09.2018. u 12:22
    • Avatar Bjelovarčan

      Bjelovarčan: barbarella73 a to što pričaš za inflaciju, da je stvarno bila takva situacija, onda se ne bi bunili što banke gube milijune a vi bezdušnici profitirate

      Odgovori Srijeda, 19.09.2018. u 12:23
    • Avatar koment100

      koment100: @barbarrlla Ne lupaj. Bankarski sustav je takav zato što ga financiraju oni koji su bezglavo digli kredite a ne zbog.mog stava. Da nisu digli kredite po tako nepovoljnim uvjetima banke bi bile prinuđene ponuditi bolje uvjete. Zakon ponude i potražnje. ...prikaži još! Dok ima ovaca kojima je u redu uzeti kredit za jedan stan a otplatiti tri stana. dotle će banke raditi kako rade. Bili bi blesvi ne iskoristiti tu priliku. I ti bi je iskoristila da možeš.

      Odgovori Srijeda, 19.09.2018. u 13:26
    • Avatar Bjelovarčan

      Bjelovarčan: koment100 jedan od najboljih komentara, sve si rekao kako je

      Odgovori Srijeda, 19.09.2018. u 13:41
    • Avatar MarijaRebic

      MarijaRebic: komentar100 onda si i ti jedna od ovaca jer primas placu i radis sve transakcije preko bankovnih racuna, nisu u djiru banaka samo krediti. Banke su se nametnule u sve spore zivota, svaka firma na z.kugli koja posluje posluje preko ...prikaži još! bankovnih racuna jer drugacije ne moze. Danas ne mozes primiti placu a da nemas racun u banci, nekad to nije tako bilo. A krediti su samo jedini nacin da si covjek kupi i ima krov nad glavom ili prijevozno sredstvo jer drugacije ne mozes. Tko danas ima 50 tisuca eura u kesu? Osim kriminalaca i ako su prodali neku nekretninu.

      Odgovori Srijeda, 19.09.2018. u 18:58
    • Avatar MarijaRebic

      MarijaRebic: bjelovarcanin ti imas ne 13 nego 5 godina, a inflacija u vrijeme Ante MArkovica je postojala, malo si proguglaj na netu ako ne vjerujes i to rekla sam za vise od 2600 posto. Valjda znas sto je inflacija, to je ...prikaži još! je pad vrijednosti novca, znaci ako ti danas dignes kredit od 50 tisuca kuna i dodje do inflacije od 50 posto, taj kredit ce vrijediti 25 tisuca kuna. Pitaj mamu da ti objasni kad budes rjesavao zadatak iz matematike :P

      Odgovori Srijeda, 19.09.2018. u 19:09
    • Avatar koment100

      koment100: @barbarella Točno je da plaćam transakcije ali zato mnogo toga mogu obaviti od kuće ili s posla a ne kao prije da gubim vrijeme odlazeći n poštu, banku, Finu.... kako bih sproveo transakcije. Nedaj bože još kada se sjetim i ...prikaži još! onih starih navika ljudi gdje bi išli na šaltere elektre i sl. plaćati račune i čekat u redu. U svakom slučaju to što ja plaćam bankama je zanemarivo u usporedbi s onima koji su dizali stambene kredite. Što se tiče krova i prijevoznog sredsta tu si potpuno u krivu. Mnogi bi se mogli voziti gradskim prijevozom ali im nije dovoljno komotno, biciklima... Stan ili kuća? Pa kako su nekad čitave generacije obitelji živjele u jednoj kući ili stanu??? Ako za jedan stan kroz 30 godina otplatiš tri to znači da si komotno mogao plaćati podstanarstvo i nakon 20 godina kupiti stan u kešu. Ali ako hoćeš odmah onda plaćaš bankama. Nitko te ne tjera na to osim vlastite želje da što prije imaš svoj stan.

      Odgovori Srijeda, 19.09.2018. u 22:15
    • Avatar MarijaRebic

      MarijaRebic: kakve to veze ima kako koristis banku? njima je jos bolje da koristis od doma preko interneta, jeftinije je i brze i cesce ces ju koristiti a u skorije vrijeme onda nece morati placati ni bankovne sluzbenike za salterom i ...prikaži još! ove sto rade izravno s klijentima jer danas cak mozes i kredit dignuti online a proviziju ce ti opet naplatiti. Sto se tice stana, prekrasan je zivot zivjeti s mamom i tatom u istom stanu ili kuci, raj na zemlji. Ja sma u krivu sto ljudi zele imati svoju obitelj i zivjeti u svojem stanu ili kuci a ne se gurati s mamom tatom bracom babama i djedovima? To je normalan zivot? Da dodjem doma s posla i kad otvorim vrata i udjem u stan na kaucu sjedi moj aili muzeva baba i zanovijeta, mater koja misli da uvijek sve najbolje zna i tako dalje. Ja dodjem doma u svoj stan i radim sto god me volja a najbolje je to sto se mogu u miru odmoriti a ne da mi stalno netko nesto kvoca. Podstanarstvo je bolje? Kako je bolje placati par tisuca kuna mjesecno za stan koji nikad nece biti tvoj znaci bacio si novce u vjetar, umjesto sto ces placati isto ali ce stan ostati tvoj . Na koncu kad dodjemo u mirovinu sigurno si necemo moc priustiti placati stanarinu. To su zapadnjacke fore propagiranja unajmljivanja stanova a kad prestanu raditi onda jedva imaju sto za jesti jer nemaju nista svoje, sve placaju a mirovine nikakve. Ne otplatis za jedan stan tri nego jedan i pol, valjda znas koliko su kamate na kredit. Znaci ako si dignuo kredit od 100 tisuca eura vratit ces oko 150 tisuca

      Odgovori Četvrtak, 20.09.2018. u 07:38
    • Avatar MarijaRebic

      MarijaRebic: Uostalom ako ti prigusti uvijek mozes iznajmiti stan, to radi nekoliko ljudi koje poznam. Kupili su stan i iznajmljuju ga i s tim novcem od najma placaju kredit, a oni zive kod svojih.

      Odgovori Četvrtak, 20.09.2018. u 07:43
    • Avatar MarijaRebic

      MarijaRebic: Za 15 do 20 godina kad ostare njima ostaje stan koji ne moraju vise placati, treba se samo znat snaci

      Odgovori Četvrtak, 20.09.2018. u 07:44
    • Avatar MarijaRebic

      MarijaRebic: jedino kad bih unajmila stan je (to sto cu ja napraviti za par godina) je kad budem svoj afitavala turistima za 100 do 200 eura dan. Ni u kojem drugom slucaju

      Odgovori Četvrtak, 20.09.2018. u 07:45
    • Avatar koment100

      koment100: @barbarella Pogrešna ti je računica. U vrijeme.kada su dizali kredite u francima ljudi su pristajali na visoke kamatne stope.koje još i nisu bile fiksne pa su rasle na 6,8% za franke.i 7,5% za eure. Ako samo uzmeš te kamatne stope ...prikaži još! na 30 godina otplaćuješ.200-250% vrijednosti nekretnine. Dodaj tome valutnu klauzulu i ako je vezana za franak otplaćuješ 300-400% vrijednosti stana. Zašto su danas povoljniji uvjeti? Zato što su građani prestali uzimati onakve kredite.pa su banke same počele nudile povoljnije. Krivac za skupe kredite su građani koji su ih uzimali pod tim uvjetima i dok je potražnja trajala banke su to koristile. Kažeš da se podstanarstvo ne isplati jer bacaš novce u vjetar. A što radiš kada stan koji vrijedi 80.000€ na koncu otplatiš 170.000 i više tisuća eura a da ni ne spominjem one sa francima. Onda ti na koncu ispada ovako... oni koji su uzeli kredit na 30 godina od 80.000 eura (valutna klauzula u eurima pa znači da su to oni koji su prošli najbolje) zapravo su odlučili svaki mjesec banci dati najmanje 250€ na račun kamata. Gotovo kao da plaćaš stanarinu, zar ne. S razlikom da te stanarina ne čini robom na 30 godina kao što to čini kredit.

      Odgovori Četvrtak, 20.09.2018. u 08:28
    • Avatar MarijaRebic

      MarijaRebic: Danas stan koji vrijedi 80 tisuca eura platis oko 120 tisuc eura preko kredita, a sto je prije bilo nemam pojma, sad vise nije tako. A hebi ga, banka ti je dala novce, sto bi bez njih? Mora to naplatiti. ...prikaži još! Kazes stanarina te ne cini robom? A reci ti meni ako imas obitelj s dvoje djece gdje ces zivjeti ako ne mozes platiti najamninu? U parku? A kod kredita ako ga ne mozes placati imas dvije solucije: prodati ga i otplatiti kredit i kupiti manji jeftiniji stan sto su masovno radili ovdje u dubrovniku, prodavali stanove kupljene kreditima u svicarcima i kupovali jeftinije stanove ili kuce van grada, i druga solucija: iznajmiti ga i placat kredit od iznajmljivanja. U krajnjem slucaju bi zavrsio isto kao i ovaj sto nije imao za najam stana

      Odgovori Četvrtak, 20.09.2018. u 08:38
    • Avatar koment100

      koment100: Ideja da digneš kredit, kupiš stan i potom iznajmiš ukoliko ne možeš vraćati rate je također vrlo riskantna. Što ćeš učiniti ako ti unište stan, ako ti nabiju ili ne plaćaju režije, a može se desiti da ti ne plaćaju ...prikaži još! ni stanarinu? Ako se radi o branitelju, majci s djetetom i sl. onda ih ne smiješ ni izbaciti iz stana nego ti jedino preostaje podignuti sudski postupak i čekat jedno 2 godine. Za to vrijeme plaćaš sud, odvjetnika, režije... Onda nakon dvije godine dobiješ spor pa se možeš naplatiti iz ničega. Lako ti se može desiti da iz jednog zla upadneš u još gore.

      Odgovori Četvrtak, 20.09.2018. u 08:44
    • Avatar koment100

      koment100: Što se tiče toga da netko nema gdje živjeti, to svatko treba dobro razmisliti u svom slučaju. Ako sam ne želi živjeti u stanu ili kući s roditeljima onda se ne radi o tome da nema krov nad glavom nego ...prikaži još! se traže bolji uvjeti. Velika većina onih za koje znam da su uzeli kredit nisu bili u situaciji "park ili stan" već život s roditeljima ili samostalno. Znači da nisu bili stavljeni pred gotov čin već su imali izbor.

      Odgovori Četvrtak, 20.09.2018. u 08:54
    • Avatar MarijaRebic

      MarijaRebic: Ahahahha pa sam si u postu povise reklamirao unajmljivanje stanova kao najbolju opciju a sad dolazis do sudskih postupaka, pa ajmo onda ovako, da ja lijepo s djetetom i muzem unajmim stan i prestanem ga placati a stanodavac nek se ...prikaži još! povlaci po sudu desetljecima :D ;)

      Odgovori Četvrtak, 20.09.2018. u 09:01
    • Avatar koment100

      koment100: Unajmljivanje i iznajmljivanje nije isto. Glagol unajmiti znači ‘uzeti u najam’. Glagol iznajmiti znači ‘dati u najam’. Ja sam rekao da možeš plaćati podstanarstvo tj. unajmiti stan a ne da kupiš stan pa ga onda iznajmljuješ. Postoji velika razlika.

      Odgovori Četvrtak, 20.09.2018. u 18:44
    • Avatar MarijaRebic

      MarijaRebic: nemoj se sad izmotavati, ja sam tocno napisala tako da nema greske.................ako meni moze netko uzurpirati stan i ne izaci iz njega zasto to ja ne bih mogla nekome drugom napraviti..................

      Odgovori Četvrtak, 20.09.2018. u 19:37
    • Avatar koment100

      koment100: Pa nisam rekao da ti ne možeš to drugome uraditi, već da je ideja da kupiš stan i potom ga iznajmljuješ drugima riskantna. Naime, napisala si par postova iznad "i druga solucija: iznajmiti ga i placat kredit od iznajmljivanja." Može ...prikaži još! ti se desiti da jedan problem dodatno pogoršaš.

      Odgovori Četvrtak, 20.09.2018. u 22:05
    • Avatar Bjelovarčan

      Bjelovarčan: barbarella73@ a po čemu je tebi riskantno iznajmiti stan nekome da ti vraća bar dio uloga?

      Odgovori Petak, 21.09.2018. u 07:23
    • Avatar MarijaRebic

      MarijaRebic: bjelovarcanin nisi u toku, to da mi je rizik iznajmiti stan tvrdi koment100 a ne ja, procitaj postove po redu :)

      Odgovori Petak, 21.09.2018. u 07:25
    • Avatar Bjelovarčan

      Bjelovarčan: ma joj, njemu sam pisao ali mi je ostao tvoj nick spremljen :-)

      Odgovori Petak, 21.09.2018. u 07:34
    • Avatar MarijaRebic

      MarijaRebic: a dobro :) on smatra da cu imati problem s najmoprimcima jer da mozda nece placati najam i rezije a da nece htjet izaci iz stana pa cu se sudski morat s njima goniti

      Odgovori Petak, 21.09.2018. u 07:36
    • Avatar Bjelovarčan

      Bjelovarčan: ma joj, fino se potpiše ugovor i to je to. Navede se da je rok mjesec dana za iseljenje po uručenom otkaznom pismu i bok. Ak neće van, policija ga deložira. Tako je propisano i zakonom.

      Odgovori Petak, 21.09.2018. u 10:16
    • Avatar MarijaRebic

      MarijaRebic: naravno bjelovarcanin, konacno da se i slazemo :)

      Odgovori Petak, 21.09.2018. u 10:25
    • Avatar Bjelovarčan

      Bjelovarčan: :-) ma slažemo se mi oko puno toga ali moram malo isprovocirati da se ljudi otvore i kažu svoja mišljenja

      Odgovori Petak, 21.09.2018. u 10:26
    • Avatar MarijaRebic

      MarijaRebic: ja to najvise i volim, neka ljudi kazu sto misle pa je diskusija zanimljivija :)

      Odgovori Petak, 21.09.2018. u 10:28
  • Avatar _Varešak_
    _Varešak_

    To je pirova pobjeda.

    5 Ponedjeljak, 17.09.2018. u 08:33
  • Avatar bubasinter
    bubasinter

    Banka odnila kamata 300.000 kn a vratila 30.000 kn. Otpala kosa tri raka infarkt i mozdani i na kraju pobjeda!!!

    Ponedjeljak, 17.09.2018. u 08:11
  • Avatar peteh
    peteh

    Tužite državu - ona je dozvolila deviznu klauzulu!

    4 Ponedjeljak, 17.09.2018. u 08:01
    • Avatar Cipelcug

      Cipelcug: HNB, tko je vrijeme prodavanja loših kredita bio savršeni guverner???

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 08:15
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Ma možeš ti tužit samo sebe mami. Svatko bi trebao znati da je dizanje kredita rizik i da banka nije tu da tebi velikodušno pomogne nego se nada da ćeš doći u situaciju da ne možeš plaćat kredit, pa da ...prikaži još! te dodatno očerupa do gole kože. Jedino gore od dizanja kredita je dizanje još jednog kredita da zatvoriš prvi, a kad uđeš u takav krug onda ti je najbolje otić u podrum i izmaknut si stolicu pod nogama.

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 08:29
    • Avatar Cipelcug

      Cipelcug: Banka je klijentima prodavala loše kredite. Ne može kredit postati neotplativ. Uostalom tko je određivao vrijednost kune naspram franka i dozvolio rast vrijednosti stranog novca?

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 08:33
    • Avatar Little Tut

      Little Tut: Koju državu? SFRJ više ne postoji, a ona je dozvolila valutnu klauzulu, RH je samo zadržala Zakon o obveznim odnosima. Uostalom, jel joj država kriva da je s plaćom prodavačice uletila u kredit od 100.000 franaka?

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 09:23
  • Default avatar - SAIBABA
    SAIBABA

    Obicno hrvatski sudovi dosuduju u korist kriminalaca

    Ponedjeljak, 17.09.2018. u 08:03
  • Default avatar - žoss
    žoss

    Različite situacije tjeraju ljude u različite rizike, ali. Žena koja je nama odobravala stambeni kredit rekla nam je da smo joj prvi u šest mjeseci koji smo došli sa svojim uvjetima. Kredit u Eurima, fiksna kamata tokom cijele otplate kredita, ...prikaži još! anuitet do max. određene cifre i uz hipoteku bez jamaca/ja dužnik i supruga sudužnik/. Na kraju ugovora su nam izlistani svi mj. anuiteti za svo vrijeme otplate kredita. Visinu rate sam postavio tako, da i u slučaju otkaza budem u stanju, makar i radom na crno, zaraditi za kredit. Ljudi moji, nije to zajebancija uzeti tolike novce na toliko godina.

    Ponedjeljak, 17.09.2018. u 09:48
  • Default avatar - torente2
    torente2

    HDZ, SDP, HNB omogucio pljacku vlastitog naroda, onda ovce izađu na izbore i glasaju za iste. NEVJEROVATNO!

    Ponedjeljak, 17.09.2018. u 09:43
  • Default avatar - otocan
    otocan

    Mi smo uzeli leasing za auto, srecom trajao je samo 5 godina, a rata se udvostrucila zadnje dvije. Ugl.bili smo savjetovani da uzmemo u svicarcima,jer je povoljnije, nikakve rizike nisu spominjali.

    1 Ponedjeljak, 17.09.2018. u 09:18
    • Avatar MaBla

      MaBla: Tocno to je i meni rekla bankarica 2006 godine. Pital sam za kune i eure i rekla mi da nemogu to dobit,da ne zadovoljavam neke uvijete al da sam za svicarac podoban.

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 10:25
  • Default avatar - Budni
    Budni

    Banke su lopovi pod blagoslovom države!

    Ponedjeljak, 17.09.2018. u 10:59
  • Avatar vidum
    vidum

    Uvijek činite suprotno od onog što vam savjetuju. Kompletan svjetski biznis zasniva se na prevari. Djevojka unuka moje sestre u NJemačkoj studira psihologiju poslovanja. NJezin je posao varanje klijenata na način da ih uvjeri da je ona tu isključivo zbog ...prikaži još! njihova dobra, tako da joj, nakon što ih napravi budalama, budu beskrajno zahvalni. Tako posluju i ovi u telekomunikacijama. Oni prolaze obuku za varanje klijenata, i za to dobivaju proviziju. Prijateljica moje kćeri dala je otkaz, jer se kao poštena cura, više nije mogla pogledati u ogledalo. Zamolila ju je da ako bilo kome kaže za to, da niti slučajno ne spominje njezino ime jer je u pitanju mafija koja je u stanju svašta učiniti zbog profita.

    Ponedjeljak, 17.09.2018. u 12:11
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Ovaj naslov mi je baš degutantan: Švicarci su mi uzeli i zdravlje i dom, ali pobijedila sam banku...kakav je to titel? Ide mi na živce po svuda slušati i čitati o "švicarcima". Kakvi švicarci? Pa valjda švicarski franci ili CHF ...prikaži još! ili Sfr. Valuta o kojoj je riječ naziva se švicarski franak, a narod koji je u najvećoj mjeri koristi su ŠVICARCI. I Lihtenštajnci :-). Sa kojim valutom mi ovdje plaćamo, sa hrvatima? Ili Marderima?

    Ponedjeljak, 17.09.2018. u 15:49
  • Avatar MarijaRebic
    MarijaRebic

    kakvi nepromisljeni komentari ovdje.......kao sama si je kriva sot je dignula kredit, uzela je prevelik kredit zaboravljajuci da je tad kad je ona uzela 100 tisuca franaka vrijedilo duplo manje nego sad. A sto danas uopc emozes kupiti ako ne ...prikaži još! uzmes kredit' Pa ne mozes najobicniju televiziju ili ves masinu kupiti ako nije na rate a kamoli auto, stan ili renovirati kucu. Ljudi smijesni ste

    2 Ponedjeljak, 17.09.2018. u 08:58
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: pa to možda ne možeš ti, ali ima nas koji možemo svojim pošteno zarađenim plaćama kupit bez kredita i auto i televizor i veš mašinu i što god, neki mogu i stan iskeširat jer imaju dobar biznis. Kako? Štediš malo ...prikaži još! koju godinu, dvije ili pet, pa kupiš kad imaš keš, ali narod je naviknuo sve imat SAD i ODMAH, pa se dižu krediti za gluposti i na kraju plaćaš duplo samo jer si nestrpljiv i glup. Slažem se da ima onih s jako malo plaćama koji jedva ili nikako pokrivaju troškove života, ali nisu oni većina i uvijek je bilo ljudi koji malo ili nikako zarađuju, što svojom krivnjom, što stjecajem nesretnih okolnosti. Ovdje se priča o tome da nije normalno dići 100 tisuća franaka za renoviranje stana i pogotovo ako radiš kao prodavačica negdje za sitne pare. A sudeći po slikama ove nasmijane gospođe, tu očito nešto smrdi tj. vjerovatno stvarna priča nije ovo što piše, jer u vrijeme kad je dizala 100k franaka mogla je za te novce kupit stan od najmanje 50m2 u bilo gdje u hrvatskoj.

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 14:21
    • Avatar MarijaRebic

      MarijaRebic: kladim se da imas ne jedan nego tri kredita i jedva prezivljavas, sirotinja se uvijek najvise busa u prsa da ima puno novca :D

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 18:50
  • Avatar x00x
    x00x

    a da je uzela u eurima kako su upozoravali..nista od tog se ne bi desilo... al htjela e zaj... sistem

    48 Ponedjeljak, 17.09.2018. u 08:12
    • Default avatar - dante666

      dante666: lol..nitko te nije upozoravao...nigdje...a kad si došao u banku, samo su te netjeravali manjom kamatnom stopom na kredite u švicarcima...isto tako ostavili su si u ugovoru mjesto gdje mogu mjenjati visinu kamate samo svojom odlukom...razlika na veće kredite je bila ...prikaži još! i do 30%...pa je izgledalo podosta lijepo na objašnjenje osoblja...pa su te zaveli...pričaš gluposti kao i HNB...on nikad nije izašao s činjenicom da zaustavi ili upozori, čak i kad je počelo divljat...tek nakon 2 godine guverner kaže da su upozoravali...ali nije naveo gdje...kad mu je većina iz bankarskog sektora koji je prekomjerno zarađivao na kreditima...gluposti..

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 08:46
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: dante666 je bome tak,meni silom nudili švicarce,manja kamata 2%.Ja velim službenici euro zbog novih članica i sr. sa Grčkom može samo padati a franak rasti onda je začepila gub...u i nevoljko mi dala kredit u eurima.

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 08:55
    • Avatar MarijaRebic

      MarijaRebic: nije ona zahebala vec su nju zahebali, ljudima su cak lagali da nisu sposobni uzimati kredite u eurima

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 08:56
    • Default avatar - dante666

      dante666: jap, to je takva procedura bila i ostala....samo neki nadobudni misle da su pametni....to je bio način da banke zarade i ništa drugo...prekomjerno...

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 10:13
    • Avatar MarijaRebic

      MarijaRebic: a naravno da ce svatko ici da mu bude povoljnije, zasto ne bi uzeo kredit koji ti je po preporuci banke najpovoljniji

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 10:16
    • Default avatar - dante666

      dante666: a ne, to je bilo zavaravanje,,,jer su banke znale što će se desit...uostalom one ne gube u HR...sav rizik je ovdje na građanima....one su se osigurale elementima osiguranja, plačom imovinom,,,,,kao i kliznom kamatom i valutnom klauzulom....one su samo mogle dobit ...prikaži još! u HR...zato je to praksa APP...a to je dokaz da su imale namjeru samo pare uzet....uostalom nitko nije podigao kredit u švicarcima, svi su ih digli u kunskoj protuvrijednosti.....što je opet zavaravajuće...u 5 točaka su banke krive, ne po jednoj,,,

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 10:21
    • Avatar John_Wick

      John_Wick: Ma samo kunski kredit.. nikakve strane valute.. je da su kamate manje povoljne nego u Euru, ali bar si sigurniji da te skakanje tečaja neće u grob otjerati

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 10:49
    • Default avatar - dante666

      dante666: pa platežno sredstvo je po HNB-u kuna...no ostao je članak "slučajno" u ovim bivšim zemljama da banke mogu malo zaradit više..kao i svugdje drugdje...da i m je slađe doć u HR....valutna klauzula...

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 11:03
    • Avatar x00x

      x00x: Jel ju neko tjerao? Mogla je uzeti euro, al je ovo bolje zvucalo...poslje k nema k

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 13:32
    • Default avatar - dante666

      dante666: x00x ti živiš u državi...ta država je dužna HNB-om kontrolirat rad institucija banaka...isto što kruh ne smije bit suh, pokvaren, krive težine, krivih sastojaka...tako ni krediti

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 13:46
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: ako si naivan, nedovoljno informiran i brzoplet, onda je dizanje kredita za tebe vrlo vrlo riskantan potez, i pogotovo ako jo naletiš u banci na nekoga kog baš briga da te dobronamjerno uputi ako primjeti da ne znaš šta radiš. ...prikaži još! iako to službenika ni ne treba biti briga što ćeš i kako, jer se pretpostavlja da je klijent odgovoran prema sebi i da zna što radi ili želi.

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 14:34
    • Default avatar - dante666

      dante666: ja ne znam ništa o pokvarenim jajima, bijeloj tehnici, televizorima, automobilima, fenovima za kosu.......sve se svodi da postoje institucije koje se brinu da građani budu sigurni.....kod nas je HNB, isto kao i HUB......ljudi trebaju imati zaštitu....ovdje nije pitanje par posto...ovdje ...prikaži još! se radi o golemoj količini novca ili zavjeri banaka...one su probale, osigurale su se da ne mogu izgubiti i nudile kredite s manjim kamatama da privuku građane....ako to nije namjera onda nemamo o čemu pričati....nitko nije sveznalica...netko nije ni nešto inteligentan,,,ali država bi trebala takve upozorit, a ne sjedit u istoj košrai kao i golemi bonusi i niže kamate ze političare....sjetite se samo HPB-a

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 15:09
    • Avatar MarijaRebic

      MarijaRebic: xoox prevara je prevara.......da ti netko proda televizor koji se ubrzo pokvari da li ti netko treba reci, a tko ti kriv nitko te nije tjerao da ga kupis jer ti si kao trebao znait da ce se on ubrzo ...prikaži još! pokvariti. Kako si ti to trebao znati?!!!!! Po cemu je ova zena trebala znati da ce franak uduplo skociti? Banke su trebale upozoriti na to jer su znale da ce se dogoditi sto znaci da je cista prevara u pitanju a to je kazneno djelo i trebaju platiti za to

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 18:31
    • Avatar MarijaRebic

      MarijaRebic: Svi znamo sto je prevara, zasto se neki uporno prave glupima? A ovo s francima je bila nista drugo nego cista prevara

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 18:32
    • Avatar John_Wick

      John_Wick: Nije bila čista prevara ako ti dobivaš znatno povoljniju kamatu naspram drugih tečajeva, eura i pogotovo u kunama.. nije banka stavila tako malu kamatu iz čiste dobrote, da pomogne jadnim ljudima da vračaju manju kamatu.. banka apsolutno ništa ne poklanja, ...prikaži još! i to treba znati.. isto tako, ne znaju oni u budućnost i tržišna kretanja pa će ti sa sigurnošć reći "gle, za 2 godine će enormno narasti tečaj što znači da će ti se rata poduplati" .. tržišna kretanja su bila takva da se pretpostavilo da će tačaj rasti, jer vjerojatno u tom trenutku je frank bio dosta ispod svoje razine i bilo je očekivan njegov rast kad tad, ali nitko nije mogao znati koliko će narasti.. i ulaziti u kredit, uzimati kredit u sumnjivoj valuti sa sumnjivo niskim kamatama naspram drugih tečejava, a da prije toga ne provjeriš neke stvari, je apsolutno glupo, sry, ali tako je.. ako već ne znaš ili si lijen provjeravati, uzmi kunski kredit, plati veću kamatu, ali si siguran da neće biti velikih varijacija.. a ne letiti ko guske u maglu

      Odgovori Utorak, 18.09.2018. u 08:11
    • Default avatar - dante666

      dante666: Država HNB nije zaštitila svoje građane. A zašto država postoji. Zašto plačamo guvernera i100 savjetnika? Nitko nije sveznajuć. Zašto bi građani morali bit financijski sposobni? Zašto bi netko na kemijsko-biološkom fakultetu trebao znati o valutama? Sada je dobro bit general ...prikaži još! l poslije bitke. Ali banke su se dobro osigurale. Moglo je ić gore, a one su još i kliznom kamatom uzimale više. Da je išlo dolje, opet bi se namirile. One su prekomjerno zarađivale u tunguzijskim zemljama gdje država ne zaštićuje građane i potplaćena je novcem bankara. Prvo raspustit HNB, tužit banke i uzet im sve šta imaju. Ovo je zavjera banaka, HNB-a, političara i elite. DA, kao i ovakvim ovršnim zakonom s pomoću pravosuđa otmu zadnju kunu građanima HR.................da njihove familije i guzice dobro žive.....ostali nek umru od neimaštine i gladi....

      Odgovori Utorak, 18.09.2018. u 09:10
    • Avatar John_Wick

      John_Wick: dante666 - zar ti stvarno misliš da je u drugim državama drugačije i da država štiti njihove građane od uzimanja kredita sa sumnjivom kamatnom stopom? Ovaj narod je previše ovisan o drugima i zbog toga smo tu gdje jesmo.. nitko ...prikaži još! nije u stanju upotrijebiti vlasiti mozak i promisliti i dobro istražiti nešto čega se hvata ili u što se uvaljuje i to je problem ovog naroda.. ja sam inženjer, niti sam išao u srednju ekonomsku niti na faks niti se sada bavim ekonomijom.. ali opet, kada sam ulazio u kredit, nisam uletio u banku bez ikakvog znanja i sjeo kod osobnog bankara i rekao, ja želim stambeni kredit, dajte mi onaj najbpovoljniji.. mjesecima sam kopao, istraživao, pitao ekonomiste, finacijske savjetnike, svaku stavku iz ponude sam proučio prije nego sam potpisao.. plus što sam išao od banke do banke s ponudom od prethodne banke i tamo im pkazao kakvu ponudu sam dobio i da li oni mogu bolje od toga.. tako sam snizio onu provtnu ponudu banke nekoliko puta.. ali jbg., treba uložiti i trud i vrijeme ako želiš nešto kako spada, a uzimati kredit na 20 godine, zahtjeva upravo to.. najlakše je doći ko torba, sjesti, i neka drugi napravi sve za tebe.. to tako ne ide

      Odgovori Utorak, 18.09.2018. u 09:24
    • Default avatar - dante666

      dante666: naravno da se štite građani, di ti živiš? U hr? Pogledaj zapadne zemlje i istočne EU. Mi smo stoka za ukrast. Jer državnici rade što žele. Oni dobijaju manje stope, pa čak i pare bez osiguranja od banaka. hpb je ...prikaži još! primjer. Ti to još ne možeš shvatit. Prođi malo EU. KOliko su troškovi banaka, koliko je postotak na debitne kartice, koje su kamate, kako se regulira poslovanje, da li su banke zaštićene institucije...pogledaj malo...iz zakurca u kojem živiš lako se pravit pametan...ali država je tu da štiti građane...ne da je zakazala, već je odrađivala posao za banke i dan danas radi...kako je pričazavršila u najgorijoj nam mađarskoj...dobili smo ustavnu tužbu? iako je HNB i sabor rekao da je sve regularno....i sad svaki treba tužit banku,,,banke i dalje ne poštuju sudske odluke....i šta sad....država i dalje ne reagira....vidi se sprega...samo slijepac ne vidi...

      Odgovori Utorak, 18.09.2018. u 09:32
    • Default avatar - dante666

      dante666: nemoj zaboravit da je HR donjela zakon da svaki građanin mora imat račun u bankama i da nema isplate plaća na ruke....a sam sabor isplačuje dnevnice, troškove na isplatnice...koliko su tim zakonom zaradili bankama...samo munjen ne vidi šta se radi ...prikaži još! pod raznim izlikama....

      Odgovori Utorak, 18.09.2018. u 09:35
    • Avatar MarijaRebic

      MarijaRebic: ahahahah john wick pa bas zato je bila prevara, banka je stavila povoljnu kamatu da te navuce na kredit u svicarcima jer su znali da ce ovaj skociti u nebo

      Odgovori Utorak, 18.09.2018. u 09:38
    • Default avatar - dante666

      dante666: ja sam nosio svaki dan utržak, pa mi je banka rekla da na kovanice računaju proviziju jer ih netko mora zbrajat kod njih...ja sam se bunio HNB-u,,,,,gdje su mi objasnili da su banke institucije, sami donose pravila igre u pravilnicima ...prikaži još! poslivanja....na moje da je kuna, lipa platežno sredstvo po zakonu, njihov je odgovor bio: da oni tu ne mogu ništa....iako ne postoji u pravilniku razlog, način izračunavanja provizije....HNB i pravna služba ne vidi ništa....a imao sam još kontakata s HNB-om...i sve su tako završile...moje je zadnje bilo: HNB štiti banke...još jedan primjer: zašto neke banke trebaju osobnu iskaznicu kada plaćam račune u poslovnici, iako nemam kod njih račun, a plačam račune režija? oopet je odgovor bio da one propisuju u pravilnicima...i opet u pravilniku to ne stoji......stoji samo ako imate račun....za mene je jasno....a banke su bile ZABA, RBA i HYPO...

      Odgovori Utorak, 18.09.2018. u 09:42
    • Default avatar - dante666

      dante666: plačanje pa čak u nekim zemljama istočnog bloka gotovine ili debitne kartice je isto....koda nas postoji provizija godinama.....ja sam radio u mađarskoj informatičkoj firmi koja je dobijala svaki mjesec proviju od banaka čijim su debitnin katicama kupovali građani....pa ti vidi...

      Odgovori Utorak, 18.09.2018. u 09:46
    • Default avatar - dante666

      dante666: neka banke pokažu bilancu zarade na švicarcima....vidjet će se prekomjerno zarađivanje ili lihvarenje...one ne da nisu izgubile već su prekomjerno zaradile....stvar je gotova...

      Odgovori Utorak, 18.09.2018. u 09:47
    • Avatar John_Wick

      John_Wick: dante666 - daj da ja tebe pitam jednu stvar.. da li tebe netko tjera da uzima kredit? Banka je ta koja ti daje kredit, a postavi ti uvjete po kojima možeš dobiti kredit.. na tebi je, hoćeš pristati na te ...prikaži još! uvjete ili ne.. ali ponavljam, ne tjera te nitko da to prihvatiš.. možeš reći "meni to ne odgovara, idem kod drugog" .. i problem riješen.. pričaš kako u zapadnim državama je manja kamatna stopa.. a zašto je to tako? Zato što su oni gospodarski jači, plaće su veće, poslovi su stabilniji i više plaćeni.. bdp 10x veći nego kod nas.. rizik za banke je manji, pa prema tome su i manje kamatne stope.. a kod nas, prodavačice čiji posoa je nesiguran i slabo plaćen, uzimaju kredite od 100 000 franaka i pazi za što, za "renovaciju" stana.. uzimamo u obzir produvrijednost tadašnjih 100 000 franaka, današnjim 50 000 eura.. pa da komplet srušiš stani sve ponovno unutra radiš, isntalacije, pločice, namještaj, ruke majstora, nećeš platiti više od 20 000 eura da ga hebeš.. a naše gospodarstvo kao i stanje s poslovima je takvo kakvo je, ljudi su dobivali otkaze i nisu mogli više plaćati kredite.. i banka se morala nekako namiriti.. ti bi kao dao 100 000 eura nekome za koga nisi siguran da će ti to moći vratiti i još bi mu dao kamatnu stopu od 1%, bez osiguranja pa ti taj dođe sutra i kaže "gle, ostao sam bez posla, nemam ti kako vratiti tih 100 000 eura, sry" i ti ćeš reći, "dobro, nema veze" .. ljudi, shvatitie, banke nisu dobrotvorne institucije..

      Odgovori Utorak, 18.09.2018. u 09:56
    • Avatar x00x

      x00x: svicarci nisu biliprevara nego se tako sad prezentira... ista bi stvar bila da si uzeo po tom zakonu u GBP ima... u jednom trenutku su narasli i izvisio bi, al bi recimo danas bio u brutalnom dobitku.... zna se i ...prikaži još! znalo se da svicarci nemaju nikakvu vezu i sve ovisi o njegovom statusu, euro je zasticeniji.... ko da lupis pare u rizicne fondove jer tipotencijalno nude bolju dobit i onda se zalis lkad sve izgubis...jbg kockao si se i izgubio...mogao si ci na sigurno u eure,platiti malo vise i mirno spavati, ti si se odlucio kockati sa svicarcima za bolje uvijete i jbg izvisio

      Odgovori Utorak, 18.09.2018. u 09:57
    • Avatar x00x

      x00x: p.s. john wick.. bas to... ko da kups mercedes za pola milje i onda se zalis da si prevaren jer imas kupit punta za 5 puta manje, a oni ti to nisu rekli

      Odgovori Utorak, 18.09.2018. u 10:00
    • Avatar John_Wick

      John_Wick: to je korporacija koja gleda isključivo brojke i profit.. i kako će sebe zašititi i izvući maksimum.. a oni koji tvrde da bi se drugačije ponašali u takvoj sitauciji, to nisu ljudi kojima je mjesto u takvom poslu.. i još ...prikaži još! jednom ću ponoviti, na kredit te nitko ne tjera.. ako nisi siguran da ćeš ga moći vračati, uvijek možeš rentati stan i plaćati mjesečnu stanarinu i nemaš problema.. na kraju krajeva, kada se već hvataš za zapadne zemlje, da li si svjestan da u tim zapadnim zemljama, jako mali postotak ljudi ima nekretnine u vlastitom vlasništvu.. tamo je princip da rentaš stan sasvim uobičajen i veliki postotak njih uopće ne razmišlja o kupnji vlastitog stana, a tu pričam o Njemačkoj, Švicraskoj i sl zemljama na koje se želimo ugledati.. da li znaš da smo u samom vrhu Europskih zemalja po postotku ljudi koji su vlasnici stanova.. da li ti to nešto govori?

      Odgovori Utorak, 18.09.2018. u 10:02
    • Avatar John_Wick

      John_Wick: I za ovo što kažeš, kako su pogodovali bankama jer se plaće i mirovine isplačuju na račune.. ajde mi reci razvijeniju zemlju u kojoj se plaća i mirovine isplačuju na ruke? Vi bi u 21. stoljeću kada se sve digitalizira ...prikaži još! i automatizira i dalje isplaćivali mirovine i plaće na ruke.. pa di ti živiš? A Švedska, Danska izbacuju plaćanje u novčanicama, uvode sva plaćanja isključivo karticama i online.. vidim da se žališ ugledati u te razvijenije zemlje i sljediti njihove primjere, a onda se žališ tu što je uvedeno pravilo da se plaće i mirovine moraju isplaćivati preko računa u banci.. kontradiktoran si sam sebi.. uzeo bi samo ono što tebi paše.. ali ne ide to tako

      Odgovori Utorak, 18.09.2018. u 10:05
    • Default avatar - dante666

      dante666: tko te tjera? bio u dobitku? svi neki sveznalice? ja sam naveo sve gore, pa čak i dobivene sudske odluke...a vi i dalje po svome....naravno da postoji neka odgovornost - no država i dalje ne reagira - zar to nije ...prikaži još! čudno...jel je netko iz države ikad osudio ovakvo poslovanje banaka? a lihvari rade isto....njih love i sude za par milja,,,,,banke su odnjele milijarde.....kad sižeš kredit u bankama, nisi na dobitku nikad....ilki češ platit više od dogovorenog, ili još više......kad je švicarac rastao, banke su valutnom klauzulom dizqale ratu,,,no kad je padao one su kliznom kamatom dizale otplatne rate, pa kad je opet porastao tečaj samo s tom kamatom naplatile ratu.....pa nitko nije toliko glupP?=?????????? neka pokažu bilancu, bonuse direktorima....

      Odgovori Utorak, 18.09.2018. u 10:07
    • Avatar John_Wick

      John_Wick: x00x - ovaj narod je takav, uvijek su im drugi krivi, samo oni sami nisu.. a zaboravljaju da im nije nitko došao i rekao "moraš uzeti kredit i to u francima" .. još uvijek smo slobodna država i imamo pravo ...prikaži još! izbora.. samo, netko nam je to lijepo prezentirao, nama se to učinilo super, bez da smo provjerili što se u pozadini krije i ko guske u maglu, ajmo

      Odgovori Utorak, 18.09.2018. u 10:08
    • Avatar x00x

      x00x: isto ko i oni sto tuze tv tarot da su ih prevarii...hahah

      Odgovori Utorak, 18.09.2018. u 10:09
    • Avatar x00x

      x00x: dante.. ti si neki hlebinac??? a na sto to molim te lijepo nasa divna drzava reagira..... na propast svega sto je nekad radilo? na 0,99 cijene? na tajkune? na krađe milijuna i milijardi? na todija, sanadera, borg...? na tatine sinove? ...prikaži još! na ljude s pravomocnim i nepravomocnim optuznicama na vlast? itd itd

      Odgovori Utorak, 18.09.2018. u 10:11
    • Default avatar - dante666

      dante666: a sudske odluke su za vas laž? pametniji od sudaca? pa to smo mi hrvati....sam si je kriv...jer nisam ja bio u njegovoj koži....ko te jeb...

      Odgovori Utorak, 18.09.2018. u 10:11
    • Default avatar - dante666

      dante666: sve se čudim vama....al to je tako....u ovoj hr ništa me ne može iznennaditi...ni neki nadobudni pametnjakovići koji ne poštuju odluke sudaca....

      Odgovori Utorak, 18.09.2018. u 10:13
    • Avatar x00x

      x00x: hahah sad se hvatas za hrvatske sudove?? jel to one koji dosudjuju guljene krumpira nekima, a kazne bakicama koje predju crveno? ili one koji jos nisu ni krenuli suditi bandicu, sanaderu i ekipi sa 100+ optuznica za privredni kriminal zbog ...prikaži još! koje nam drzava i ode u honduras....

      Odgovori Utorak, 18.09.2018. u 10:13
    • Default avatar - dante666

      dante666: ako se poštuju, onda se tebi u glavi mora upoaliti lampica da se i ovo mora poštovat s razlogom....a ti i dalje kaki,,,to je tvoj problem...

      Odgovori Utorak, 18.09.2018. u 10:15
    • Default avatar - dante666

      dante666: ako se sudi lihvarima,,,zašto ne i bankama?

      Odgovori Utorak, 18.09.2018. u 10:18
    • Default avatar - dante666

      dante666: Lihvarski ugovor Članak 242. (1) Tko iskorištavajući nuždu, neiskustvo, lakomislenost, smanjenu sposobnost rasuđivanja ili znatnu slabost volje druge osobe primi od nje ili s njom ugovori za sebe ili drugoga imovinsku korist koja je u očitom nerazmjeru s onim što ...prikaži još! je on dao, učinio ili se obvezao dati ili učiniti, kaznit će se kaznom zatvora do tri godine. (2) Ako se počinitelj bavi djelatnošću iz stavka 1. ovoga članka , kaznit će se kaznom zatvora od jedne do osam godina.

      Odgovori Utorak, 18.09.2018. u 10:33
    • Avatar MarijaRebic

      MarijaRebic: xoox kad vec spominjes kupovinu auta, prevara bi bila da kupis auto za recimo 50 tisuca eura a onda ti za pola godine jave da moras platiti jos toliko inace ide ovrha :) a ne da si negdje drugdje mogao ...prikaži još! kupiti jeftinije. Ja ne znam kako vi ne razumijete o cemu se tu radi. To kao d auzmes mob na pretplatu i onda ti odjednom povise pretlatu za duplo vise, naranvo d asi prevaren

      Odgovori Utorak, 18.09.2018. u 11:14
    • Avatar x00x

      x00x: pa ak kupis na kredit auto upravo ti se to desi haha

      Odgovori Utorak, 18.09.2018. u 12:08
    • Avatar John_Wick

      John_Wick: Kako vi ne razumijete da se tečaj mjenja i da je uvijek rizik uzeti kredit u drugoj valuti? Mi u Hrv još uvijek primamo plaću u HRK.. i ti uzmeš kredit u drugoj valuti.. ti banci vraćaš kredit u toj ...prikaži još! valuti u kojoj si ga uzeo.. ako HRK oslabi naspram EUR recimo, plaćat ćeš više jer banka traži svoj iznos u eurima, a tebe nitko ne pita više koliki je omjer HRK i EUR.. isto tako, može se dogoditi da tečaj ode u suprotnom smijeru, pa da vraćaš banci manje nego što si uzeo.. to je rizik koji preuzimaju obje strane.. ovima se dogodilo da su franci naglo skočili i ojačali naspram HRK i eto ti problema.. što je tu banka kriva? Idući puta digni kredit u HRK pa te boli ona stvar o kretanju tečaja jer ti vraćaš banci u kunama, a plaću prićaš isto tako u kunama.. imaš fiksnu kamatnu stopu i isto tako imaš u ugovoru nakon što istekne tih prvih 5 godina fiksne kamatne stope gdje stoji do kojeg postotaka kamatna stopa može ići gore.. i problem riješen.. i dalje ne kužim to kukanje.. ne trebaš biti financijski stručnjak da di znao da je uzimati kredit u drugoj valuti uvijek rizik

      Odgovori Utorak, 18.09.2018. u 13:01
    • Default avatar - dante666

      dante666: Ti ne razumiješ. Nije kredit u tuđoj valuti, već u protuvrijednosti. Banke imaju dosta štednje, čak je vlada rekla da građani imaju ogromnu količinu novca u bankama. Nikad banci ne vračaš manje od dogovorenog. Ti jebote nisi normalan. Ti si ...prikaži još! neobrazovano derište. Ne shvačaš poantu kamata, klauzula, anuiteta. Nesposoban dijeliš pravdu. Banke su se osigureale i kliznom kamatom koje one jednostrano mjenjaju.. Dosta mi te je.....Ti si rizik koji hoda....

      Odgovori Utorak, 18.09.2018. u 13:26
    • Avatar MarijaRebic

      MarijaRebic: john wick kako ti ne razumijes da su banke izgubile spor oko svicarca i da gradjani koji god podignu privatnu tuzbu dobiva spor i vracen novac. Znaci da je bila prevara u pitanju jer su znali da ce svicarac narasti

      Odgovori Srijeda, 19.09.2018. u 07:38
    • Avatar John_Wick

      John_Wick: Ja ne kažem ništa vezano za to što su banke izgubile spor.. neka vrate ljudima novce, ne vidim problem u tome.. ja samo tvrdim da se ovdje ne može kriviti samo banke jer su ljudi naivni ko francuske sobarice upravo ...prikaži još! iz razloga što ne zanju upotrebljavati sivu tvar koju imaju u glavi.. banke to znaju i iskoristile su priliku.. da su mućnuli glavom prije nego su se u tako što uvalili, izbjegli bi godine muke, patnje i izgubljenih živaca.. ovo na kraju je pirova pobjeda, jer im zdravlje nitko neće vratiti

      Odgovori Srijeda, 19.09.2018. u 07:51
    • Avatar John_Wick

      John_Wick: Ovo dantea uopće neću komentirati više.. kada ne može argumentima potvrditi, prelazi na vrijeđanje na osobnoj razini.. i onda se pokušava ovaj predstaviti kao neki intelektualac i borac za prava ljudi.. možeš lagano produžiti dalje od mojih komentara

      Odgovori Srijeda, 19.09.2018. u 07:52
    • Avatar x00x

      x00x: rekao bih da se dante usrecio sa svicarcem

      Odgovori Srijeda, 19.09.2018. u 11:41
    • Avatar John_Wick

      John_Wick: ma i ja mislim.. pjeni se, a nije sapun

      Odgovori Srijeda, 19.09.2018. u 11:51
    • Default avatar - dante666

      dante666: podmazuješ, a nisi vazeljin!

      Odgovori Četvrtak, 01.11.2018. u 16:32
  • Avatar b0b0
    b0b0

    U podnaslovu je izdvojeno da joj je otpadala kosa, a žena imala srčane aritmije. Mislim da je to važnije od otpadanja kose jer te može i ubiti...

    Ponedjeljak, 17.09.2018. u 11:08
  • Default avatar - ZORBA_1
    ZORBA_1

    interesantno 100 tisuca,za renoviranje -kako sama rece

    Ponedjeljak, 17.09.2018. u 11:59
  • Avatar ljubica ljubičica_1
    ljubica ljubičica_1

    Kolko je njih zbog tog nesretnog švicarca otišlo u smrt.Za to je kriva država što je dozvolila to.Niko nije dobija švicarce već kune znači to je odmah bila prevara.

    Petak, 28.09.2018. u 08:09
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Sad ona jadna kao ispada žrtva koja se jedva izvukla i svi su krivi a ona jadna nije. Najlakše je dići kredit i mislit kako će se on već nekako otplaćivat ili će netko drugi preuzet otplaćivanje kad zapne. Onda ...prikaži još! se desi ovo, pa takvi imaju potrebu sebe u medijima prezentirat kao žrtve. Važno da se ona smješka na naslovnoj slici. Mama ja sam u novinama. Fali vam samo ona vaša šablon slika gdje ona upire prstom u mjesto događaja, kao - evo tu se to desilo.

    18 Ponedjeljak, 17.09.2018. u 08:21
    • Avatar MarijaRebic

      MarijaRebic: ne baljezgaj, kad se rata kredita podigne za vise nego duplo to je nesto sto ne mozes vise otplacivati

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 08:56
    • Avatar sit_lazi

      sit_lazi: Pricas gluposti. Jednu kamatu i kednu ratu potpisujes a za godinu ili dvije imas dtugu kamatu i 30% vecu ratu. O 50% vecem tecaju da ne pricamo. Tko bi normalan ako je rata u eurima 7,8 a u francima 6,00 ...prikaži još! uzeo u eurima. Klasicni lopovluk. Zasto takve uvjete nisu u austriji ili njemackoj nudili ako ke to normalno.

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 10:04
    • Avatar MarijaRebic

      MarijaRebic: tako je sit_lazi. Svi se prave pametnima a kladim se da vecina ima kredite, mozda imaju u eurima ali tada nitko nije mogao znati da ce se ovako nesto dogoditi sa svicarcima. Jedino su banke znale i opljackale ljude, sramota. ...prikaži još! Kad je svicarac narastao trebali su sniziti kamate da dodje na slicnu svotu a ne ovako, uzas jedan

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 10:21
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Nama kredit 2013 sa 1509 nae3000 kn.se popeo i tsko tri godine.

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 10:31
    • Avatar MarijaRebic

      MarijaRebic: pa uzas jedan, a zamisli ovi neki su uzeli kredit s ratom od 4000 kuna za stan i popeo se na 8000, kako ces to vracati?

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 10:36
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Jasno..kužim.zato smo uzeli manji stan

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 10:45
    • Avatar MarijaRebic

      MarijaRebic: pa to je bio nesto jeftin stan ako je rata 1500 kuna (dobro sad tri) ali potpisali ste na 1500 kuna.

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 11:05
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Nije sad tri..sad se spustio na 2000 kn.dq jednosobni..jbg sad je rata za dvosobni tolika ovo kupljeno 2007

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 11:08
    • Avatar MarijaRebic

      MarijaRebic: a dobro, mislim nije ni to malo.................

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 11:09
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Hm jeftin.pa i ne..ali tada je muž mogao dobiti kredit samo za jednosobni..jbg nemamo svi tuesreću.aadq bi mogao,😗😗ali ne može se stan prodati još godinu i pol

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 11:10
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Nije ali opet.jee za petsto kn..skuplji od početne rate a 1000 jeft.inije od 2013 god.stim da smo dali životno osiguranje ps se kredit umanjuje za dvije godine

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 11:11
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: ne kokodačite babe. dizanje kredita od 100 tisuća franaka za uređenje stana je glupost ili laž, a kako god da je, dizanje kredita je uvijek nešto što se radi samo i jedino ako se mora jer se zna da je ...prikaži još! život na kredit život u stresu i strahu. Istina, kredit se nekada mora podići ako se kupuje stan ili kuća, ali danas ljudi olako dižu kredite i to radi gluposti poput ove ili da pokriju neke druge manje dugove što je još gore. Zamislite koliko je onih koji su posudili novac od kamatara, pa ostaju bez svega jer je kamata kakvu kamatar odluči promjenit. Takvi ni ne smiju u novine jadikovat. 100 tisuća franaka za renoviranje stana!? Bit će da je to bilo za pokretanje ovog butika u kojem se slika s osmjehom ali posao ne ide baš, pa se malo žena reklamira!? Zamisli da netko od ovih trgovaca kriptovalutama ide tužit mjenjačnicu i plakat po novinama jer je izgubio velike novce, a ima ih dosta koji su digli kredite radi kupovine kriptovaluta. Nemojte kakit babe. Kanite se radije dizanja glupih kredita po principu "nekako će već bit".

      Odgovori Ponedjeljak, 17.09.2018. u 14:09
    • Avatar MarijaRebic

      MarijaRebic: Sinko franak je tad bio 3kune🙄

      Odgovori Četvrtak, 20.09.2018. u 08:13
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Dvajst ok..netko diže za renoviranje a netko za stan..jbg.mi smo za stan..i to maleni i gle čuda još u njemu..hehe.sretno svima s kreditima..nikafz više.. Iako ne znam kako ćemo kupiti veći ako ne digne suprug kredu 😃

      Odgovori Četvrtak, 20.09.2018. u 08:18
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Kad ovaj vrijedi 20 000 eura..a koliki je dvosobni?!užas ali jbg

      Odgovori Četvrtak, 20.09.2018. u 08:19
    • Avatar MarijaRebic

      MarijaRebic: znam judita , kod nas je problem sto su male place ali u svim razvijenijim zemljama ljudi dizu kredite i zive bez problema. Sve nekeretnine koje gradjani posjeduju u Njemackoj, Engleskoj i ostalim slicnim drzavama su na kredit. Ne mozes ...prikaži još! drugacije nista imati pa da ti je placa ne znam ti ja koliko visoka

      Odgovori Četvrtak, 20.09.2018. u 08:26
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Istina.ma kad se otplati vjerojatno bi mogli.. ali ne želim da se ide više u ropstvo jer se nikad ne zna.benamo više ispod trideset 😘

      Odgovori Četvrtak, 20.09.2018. u 08:31
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Da..jbg barbi. To je Hrvatska.

      Odgovori Četvrtak, 20.09.2018. u 08:32
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message