Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Živi zid bi nam uveo iliberalnu demokraciju. Evo što to znači

Mi smo za iliberalnu demokraciju, rekao je u Otvorenom Dominik Vuletić iz Živog zida. U stranci kažu kako je to opreka neoliberalnoj post-tranzicijskoj Europi. Politolozi kažu kako je to koncept sličan Orbanovom

Komentari 359 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar superman12567
    superman12567

    Ovaj peđa je lud.svaki k.... je njemu fašizam .taj će valjda kada i ode na wc i kada će imati tvrdu ili meku stolicu jednu od njih proglasiti fašistom.taj samo priča o fašistima. Što god njemu ne odgovara nekako poveže ...prikaži još! isključivo sa fašizmom. Lud čovjek

    17 Četvrtak, 31.01.2019. u 16:09
    • Avatar Veliki  anti kom

      Veliki anti kom: Kad netko je nesposoban za bilo sto napraviti, onda izmisli ove ljigotine, a to je upravo najveći fasista koji i u Hrvatskoj bukvi vidi fasiste, i zivi na račun takvih idiotarija.

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 16:14
    • Avatar Gamego

      Gamego: Reče Peđa fašizam i zapjeva razmontiran čavoglave

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 16:25
    • Default avatar - Kuro Kuronja

      Kuro Kuronja: To je isto kao Amerikancima Rusi. Daj glasacima zajednickog neprijatelja i BUM evo ti glasova....Kao svaki Hrvat, ja poznajem ljude koji misle i govore da NDH nije negativac vec pozitivac, ali nitko od njih nikada nije reko da bi mjenjali ...prikaži još! demokraciju za fašizam. Poanta ovoga je: ako je nekome dida bio "ustaša" on ce ga braniti, ali to ne znaci da ta ista osoba zeli fašizam kao oblik vlasti, dok mnogo mladih ljudi znam koji zagovaraju komunizam "pravi komunizam još nije proban". Oba oblika vlasti su smeče i ako zagovarate jedan od ta dva oblika vlasi, niste ništa bolji od smeča.

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 16:31
    • Default avatar - fazer

      fazer: Živi zid družina s posebnim potrebama nek me netko razuvjeri

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 17:57
    • Default avatar - peace5

      peace5: Super opis Peđe i drugova...

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 18:18
    • Avatar Lovac na Pinocchije

      Lovac na Pinocchije: Slažem se u potpunosti jako čudan tip vjerojatno i čudnih sklonosti

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 19:12
    • Avatar Gamego

      Gamego: Gej nije, ima dobru deklu

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 19:32
    • Avatar DT2311

      DT2311: Išao sam sa Peđom u razred znam ga kakav je.

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 19:56
    • Avatar Lovac na Pinocchije

      Lovac na Pinocchije: @DT2311 Pa nisi napisao kakav je,.. prosvijetli nas malo

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 22:12
    • Avatar Veliki  anti kom

      Veliki anti kom: Težak :))

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 22:35
    • Avatar DT2311

      DT2311: Preskočio je 4 razred oš. učenje učenje i samo učenje, tjelesni jako slab jedva prošao. Trčimo 400 m mi završimo on je pretrčao tek 100 m. Kada bi igrali košarku on bi bio samo ispod koša. Za cure nula bodova. ...prikaži još! Dok smo mi jeb.rili on je vjerojatno doma šlajfao. Od kako je došao u sabor mu se posrečilo našao je, ne u biti ona je našla njega (novčanik) haha. Cijeli grad zna sa čime se bavio prije nego je došao do Zagreba, ali valjda je to frustracija šlajfanja.

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 23:02
    • Avatar Gamego

      Gamego: Kakvi antikristi dijele minuse? Peđa je bardo, kad se zgađa, roka čavoglave kao i ostatak džave, pametan lik, našao deklicu, glup svakako nije. Alkohol ga uneredi

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 23:02
    • Avatar Lovac na Pinocchije

      Lovac na Pinocchije: E sad jeb'ga najvažniju stvar nisi napisao "Cijeli grad zna sa čime se bavio prije nego je došao do Zagreba, ali valjda je to frustracija šlajfanja" pa čime se je bavio - mi nismo iz tog grada pa si nas ...prikaži još! ostavio u prljavoj mašti nagađanja.

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 23:06
    • Avatar sitnozubi

      sitnozubi: Peđa crveni ratnik je največi fan (uz mene)Thompsona...Hvala mu na tome

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 10:37
    • Avatar Gamego

      Gamego: Uuuuu zzzaaaagoooorrrri naaaaa izzzzvooooorrruuuuuuu rijeeeekeeeeee čikooooleeeeee

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 10:39
    • Avatar prokurator

      prokurator: DT2311 - ne zanima me posebno taj grbin, ali sve što si napisao pokazuje tipičnog štrebera i debeljka ("čeka dodavanje ispod koša"). a u tome nema ama baš ništa loše, dapače da je više štrebera u ovoj zemlji ne bi ...prikaži još! škodilo. najveći grijeh mu je članstvo u sdp, ali osim toga nema ničega što bi mu se spočitalo. nije lažirao diplomu (očigledno!) niti vozio pijan, kao toliki drugi "politički lideri" kod nas.

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 11:47
    • Avatar prokurator

      prokurator: ah da, možda to ipak jest grijeh, jer šta je pravi balkanski političar ako nije nešto varao, ukrao i vozio pijan...

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 11:50
  • Default avatar - Tomislav Milanović
    Tomislav Milanović

    "ali paralelno postoje prava i slobode koje nitko ne dovodi u pitanje, poput prava na život, slobodu, zaštitu manjina, prava vlasništva." - ovo je teška floskula. Gdje postoji dužničko ropstvo tamo ne postoji sloboda. Gdje postoji legalizirani abortus tu ne ...prikaži još! postoji pravo na život. Eno vam u državama New York i Virginia legalizirali postnatalni abortus - prevedeno, ubojstvo novorođenčeta (puni termin) odmah po porođaju sad vode kao "abortus". To vam je liberalna demokracija koja to zapravo nije. Ili hoćemo pričati o slobodama u državama EU, gdje imigranti masovno siluju, pljačkaju, ubijaju a vlasti zataškavaju, gdje su tu slobode građana? Licemjeri

    3 Četvrtak, 31.01.2019. u 16:39
    • Avatar sitnozubi

      sitnozubi: sve to navedeno koje potpisujem po njima trebamo...bolest, bolest ajomo žuti

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 10:38
    • Avatar prokurator

      prokurator: tomislav ima rješenja, pakiraj torbu pa pravac turska. tamo nema ničega od ovih tvojih fobija.

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 11:35
    • Default avatar - kaj buljiš

      kaj buljiš: Ok, a sad da čujemo tvoj prijedlog društvenog uređenja. Poput kojeg postojećeg društvenog sustav bismo trebali oblikovati naš?

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 12:26
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Sinčić: Bliži se Valentinovo. Volio bi da vam svima možemo omogućiti miran život, svakom djetetu sretno djetinjstvo, normalan radni dan, topli obrok, sretan dom. To je posao politike. Prioritet nam je osloboditi zemlju od okupacije bandita na vlasti i izgraditi ...prikaži još! moderno društvo. Ovo Valentinovo zastupnici Živog zida svoje će plaće podijeliti samohranim majkama (i tatama, naravno). Živi zid kao stranka čiji sam predsjednik također će sudjelovati u ovoj akciji. Pitah i ovaj puta reviziju unaprijed kako. Kažu, ne znamo, nitko osim vas to ne radi. Građani su prvi i zakoni trebaju biti podređeni njima, a ne obrnuto. Država je tu zbog ljudi. Drage mame i tate, čekamo vas, moj je inbox otvoren za prijave. Vaših 500 kn čeka na vas.

    13 Četvrtak, 31.01.2019. u 15:49
    • Default avatar - Trevor Philips

      Trevor Philips: Vidi kobasičara što lupaju minuse, kad je netko iz njihovih grupa i stranaka i organizacija nešto takvo napravio??

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 16:20
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Kobasicari se prebacili na članak o ovom tekstu gore. Ko mravi se skupljaju

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 16:22
    • Default avatar - franjo54

      franjo54: Sto ti vise minusa stisnu znaci da si pogodio u sridu

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 16:32
    • Avatar Brkoni

      Brkoni: Sto su to "kobasicari"? To ne znam, ali znam da ste vi zivo zidasi tupsoni na kvadrat. Najveci tupson vam je sef al to je prirodno.

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 18:13
    • Default avatar - papar_sol

      papar_sol: ŽZ izgubljeni u svemiri. Serial se nastavlja.......

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 18:17
    • Default avatar - franjo54

      franjo54: Zuja ako ove bodove koje si dobio pretvoris u glasove jako dobro stojis

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 18:29
    • Avatar hogar gadni

      hogar gadni: Je je..zato vi kradzeovci prstite od intelekta,kao i vase biracko tijelo.."malo sam krezub,od skole imam osnovnu,mozda,..i glasam za hdz"

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 18:30
    • Avatar Hiroo_Onoda

      Hiroo_Onoda: Tak je Žuja! Boli nas k . . . c kak se sistem zove. Neka svi imamo za pristojan život i za poneku sitnicu uz to. Bandite pozatvarat u plavi dupin i pustit nas da dišemo.

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 19:12
    • Default avatar - IvanKrnjevo

      IvanKrnjevo: Kad je netko drugi to napravio? ovo je cisto skupljanje jeftinih bodova od ovaca koje lajkuju ovaj tekst, zamisli dijele saborsku placu 15000 kn jedan mjesec, osigurani su do kraja zivota a nisu nikad nista radili osim sjedili na betonu ...prikaži još! u ispred kuce koja je delozirana, sta su tu dobili iskustvo za vodit drzavu? bolje lopovu koji zna posao dat glas nego nekome tko bi "probao vodit" drzavu jer ipak lopov mora i zaradit prije da bi krao... ali da Pernar i ekipa cistih ruku, stranka abeceda demokracije slucajno se omakla, sto prije shvatite da nema trenutno trece opcije to bolje. PS. nisam za hdz ni sdp , obican student dijeli svoje misljenje ;)

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 02:27
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Bravo studentu. Ti ostani doma na dan izbora govoreći sam sebi da nema treće opcije a mi ćemo pokušati nadglasati hdz i dati priliku nekome novom. Ps. Informiraj se prvo o bivšim poslovima zastupnika koalicije jedina opcija

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 06:56
    • Default avatar - webote

      webote: Znači komentiranje po portalima - 500 kn? nije loše.. di se prijavim?

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 08:47
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: A to si pročitao, gdje točno?

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 09:14
    • Avatar čoviksjuga

      čoviksjuga: Jel to lova iz Abecede demokracije ?

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 09:22
  • Avatar TommyVercetti
    TommyVercetti

    Nisam njihov glasač, ali zapitajte se malo; Može li gore? Nek probaju, ionak nemamo kaj za izgubit.

    6 Četvrtak, 31.01.2019. u 17:31
    • Default avatar - belaj bager

      belaj bager: nikad ne reci nikad, uvijek može gore

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 18:51
    • Avatar Maki22

      Maki22: Gore od krim. org. hDZa, dodao bi slobodno još i izdajnika Hrvatakog naroda, te njihove sestre sDPa jednostavno NE MOŽE!!! Bilo tko novi, koji nije vladao niti bio dio vladajućih, samo nam bolje može donjet! Pozitivno, čisto i moralno! Ne ...prikaži još! kažem da neće biti pacijenata koji će ogriješiti od tih stvari, ali ti će biti sankcionirani i maknuti a ne kao danas da se kod vladajućih kriminal, laž i pljačka konstantno brani i traže opravdanja!!!

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 20:02
    • Avatar MateCro

      MateCro: Ali uhljebi HDZ-a imaju za izgubit

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 21:19
    • Avatar das

      das: može gore jedino uz hdz i sdp

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 21:32
    • Default avatar - Cocosh Anel

      Cocosh Anel: nisi ti njihov glasac, ti si njihov

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 08:24
    • Avatar prokurator

      prokurator: ljudi ne budite bedaci i ne pričajte gluposti, uvijek može gore. moj otac je 1989 stalno ponavljao može li gore, nije prošlo godinu ipo dana počele su granate padat. UVIJEK može gore. ovo sada je još kamilica.

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 11:30
  • Avatar Hiroo_Onoda
    Hiroo_Onoda

    Sinčiću, ako se dočepate vlasti nemojte više nikakvu demokraciju uvoditi. Ova sadašnja demokracija nam se već dosta krvi napila. Ako baš morate nešto mijenjati uvedite anarhiju ili nekakvu diktaturu u kojoj će svi penzići imati nekih 1000-1200€ penzije, a zaposleni ...prikaži još! barem 2000€. Uz put sve lopove na dugogodišnji prisilni rad, a eventualni novi lopovluk drakonski kažnjavati. Evo, to predlažem - pa razmislite.

    15 Četvrtak, 31.01.2019. u 17:42
    • Default avatar - trulesk5

      trulesk5: Nista od toga biti nece

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 17:48
    • Avatar Prčvarnica

      Prčvarnica: trulo, baš ti znaš oće tak bit

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 18:28
    • Avatar hogar gadni

      hogar gadni: Sadasnja demokracija? Meni to vise privod demokracije

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 18:32
    • Avatar Prčvarnica

      Prčvarnica: demokraciska manipulacija, al ima točno ime za ovo danas što uopće nije demokracija al se nemrem sjetit.

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 18:35
    • Default avatar - franjo54

      franjo54: Otvoriti goli otok

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 18:36
    • Avatar agitprop

      agitprop: Ne možeš uvesti anarhiju, anarhija je po definiciji odsustvo vlasti

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 18:43
    • Avatar Hiroo_Onoda

      Hiroo_Onoda: Agitrop, pa mogučnost potplaćivanja sudstva, zdravstva, školstva je također odsutnost vlasti.

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 19:05
    • Avatar Maki22

      Maki22: Unajmiti strano tužilaštvo i sudstvo za svaki oblik političkog kriminala (rerimo Švicarsko, Norveško, Dansko..) i pozatvarat sve političare koji imaju nazakonito stečenu imovinu, i naravno oduzet im sve!! Sad si zamislite koliki bi bio otpor krim. org. hDZa i sDPa ...prikaži još! a da se takvo što krene predlagat ili inicirat! To bi vam bio čisti dokaz koliko su osobno shvatili i sebično shvatili posao politike, i koliko nas ne poštuju, a mi smo NJIH zaposlili da rade za NAS!! MI smo njihov poslodavac!!! Razmislite, da li je to kako se oni odnose prema nama normalan odnos ili ne??

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 20:19
    • Default avatar - zvolen

      zvolen: Sta me brišete koji k.? Jel' se smije tu nesto napisati ?

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 21:27
    • Avatar Hiroo_Onoda

      Hiroo_Onoda: Unajmit Kinesko, Iransko ili čak Sj. Korejsko tužilaštvo i sudstvo. Oni koje ovi nebi dohvatili isparili bi preko noći negdje daleko.

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 05:59
    • Avatar 2 x general

      2 x general: pokradenoi od gologuzih došljaka vratiti narodu a njih smjestiti na revitalizirani goli otok na tucanje kamena

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 06:23
    • Avatar agitprop

      agitprop: "mogučnost potplaćivanja sudstva, zdravstva, školstva je također odsutnost vlasti." - ne, nije, to je korupcija. Anarhija je društveno uređenje u kojem vlast kao takva ne postoji i u kojem institucije vlasti ne postoje. Dakle, nema državne vlasti, nema trodiobe vlasti, ...prikaži još! , nema parlamenta, nema zakonodavstva niti zakona, nema pravosuđa, nema policije itd.. Anarhija se zasniva na teoriji samokontrole građana. Što je u biti utopija isto kao i komunizam.

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 10:34
    • Default avatar - kaj buljiš

      kaj buljiš: Znači, ti si za diktaturu. RH nikada više diktatura biti neće.

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 12:35
    • Avatar 2 x general

      2 x general: kaj buljiš - najgora je diktatura neznalica i nespossobnih

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 17:26
    • Avatar Hiroo_Onoda

      Hiroo_Onoda: agitrop, sudstvo, zdravstvo, školstvo - što je to? Nisu li to državni resori? Znači da potkupljivanje navedenih nije odsustvo vlasti već je to samo korupcija unutar državnih resora u trenutku dok vlast žmiri na jedno ili na oba oka. Nije ...prikaži još! potrebno da nam tumačiš razliku između korupcije i nedostatka vlasti jer tu razliku najbolje osjetimo na svojoj koži - odnosno - razlike nema!

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 17:42
  • Avatar otprije poznat  policiji
    otprije poznat policiji

    ma može i to i fašizam samo nam skinite HDZSDP s k....

    1 Četvrtak, 31.01.2019. u 17:23
  • Avatar Lun@777
    Lun@777

    Ne želimo "Orbana ni Erdogana", ne želimo kontrolu sudova, kontrolu govora, kontolu i kažnjavanje medija, jer ovo nije demokracija, ma kako je zvali, pa ni iliberalna. Na taj način se zaista vraćamo u jednoumlje, kakvo je bilo u staroj jugi, ...prikaži još! a to "domoljubi" stvarno ne žele. No sadašnjim vladajućima bi to jako odgovaralo. Uvedi sve represivne mjere pa vladaj kako želiš. Plenković zapravo već to i čini.

    17 Četvrtak, 31.01.2019. u 15:57
    • Avatar Lun@777

      Lun@777: grbavi, kako te već ne bole prsti od stavljanja minusa baš na svaki moj komentar, tako se dječje ponašaš, niti čitaš komentar, već iste sekunde staviš minus. Nije da me to boli, ali DOSADIO si već sa time...

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 16:01
    • Avatar grbavo drvo

      grbavo drvo: nikako da se 'dogovoriš samasasobom , malo bi Andreja , a malo Tomislava ,,,,, ćak bi i kod potonjog i dalja prosperetisala , jer karamarko nije zlopamtilo #

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 16:03
    • Avatar Lun@777

      Lun@777: vodi si ga doma, mislim na KaraMarka... negdje ste na istoj valnoj dužini...

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 16:10
    • Avatar grbavo drvo

      grbavo drvo: on je svuda oko nas , dahće o vrat #

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 16:14
    • Avatar grbavo drvo

      grbavo drvo: uffff da , opet misliš , a znaš da

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 16:14
    • Avatar Lun@777

      Lun@777: Možda dahće tebi, uzalud mu dahtanje... nitko ga neće...

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 16:22
    • Avatar NEO 23

      NEO 23: Bolje da drzava kontrolira medije nego da vanjski faktori kontroliraju nase medije i rade sto im je volja

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 17:47
    • Avatar Anarhosindikalist

      Anarhosindikalist: Solidan komentar, @Luna, ali intitucionalna neovisnost ima svojih velikih mana. Ta neovisnost se zloupotrebljava, na primjer u pravosuđu, gdje se koristi kao prostor za neograničenu korupciju. Ili, drugi primjer, neovisnost HNB-a, koja uopće nije pod kontrolom hrvatskih institucija. Time je ...prikaži još! potpuno izložena koruptivnim akcijama od strane privatnih banaka i radi isključivo u njihovom interesu. Dakle, kako razmrsiti gordijski čvor, naći optimalnu ravnotežu između jednoumlja, kako ti kažeš i ove samovolje, koja se krije ispod institucionalne "neovisnosti"?

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 20:09
    • Avatar Lun@777

      Lun@777: Znači po tebi je bolja opcija da sve kontrolira stranka na vlasti, Vlada, ili jedan čovjek, kao što je to bilo u Jugoslaviji. Čudim se, svi pljujete po njoj, a sada bi je kopirali. Ako će tome biti tako, onda ...prikaži još! se možemo oprostiti sa demokracijom i slijediti Sjevernu Koreju.

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 23:49
    • Avatar NEO 23

      NEO 23: Bolje je da drzava kontrolira sve nego zapadne tajne sluzbe kao sto je to slucaj sad u hrvatskoj

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 00:05
    • Avatar Anarhosindikalist

      Anarhosindikalist: @Luna, ne čitaš s razumijevanjem. Nije dobro jednoumlje, ali nije dobra ni ova neovisnost od države, a onda ta neovisnost neminovno rezultira ovisnošću o onima koji imaju novac. Zar nisam spomenuo neku optimalnu ravnotežuz?

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 00:11
    • Avatar NEO 23

      NEO 23: Ti smatraš da demokracija u svitu postoji? Pogledaj Venezuelu legalno izabran maduro od strane stanovnika Venezuele Amerika ga ne priznaje eu ga ne priznaje ali priznaju covjeka koji uopce nije bio na izborima gdje je tu demokracija nema je jer ...prikaži još! r je na snazi demokracija u citavom svijetu, pa toboze borba protiv laznih vijesti ide se prema cenzuri ako postoji demokracija ja cu odrediti sto je lazna vijest a ne da neko odreduje umjesto mene i na kraju ce biti da ce istinu proglašavati fake newsom a a vijesti manistream istinom a ustvari je obratno

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 00:11
    • Avatar Anarhosindikalist

      Anarhosindikalist: @Neo, tako je! Istina postaje arbitrarna, a nije vezana za činjenice. U vrijeme Trumpove kampanje, uveden je pojam "post truth era". Činjenice nisu važne, nego stvarnost koja se izmišlja i plasira kroz kupljene medije i širi mrežama tzv, digitalnim marketingom ...prikaži još! (zgodan eufemizam za trolanje).

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 00:17
    • Avatar Lun@777

      Lun@777: Nisam neki ekspert po tim pitanjima, pišem onako laički, no čini mi se da vladajući žele ugušiti slobodu govora, glas naroda. Vladajući nam žele nametnuti sve represivne mjere, i zavladati narodom, sijući strah, vladajući žele gospodariti pravosuđem, internetom, fake news ...prikaži još! s će sve proglašavati, kada će im odgovarati. Anarho@ zašto smatraš da onda ne bi bilo korupcije u sudstvu, ja mislim da bi je bilo još i više, ali opet samo za one moćne, kao što je i do sada, tko je prodao banke strancima, zašto nisu pod kontrom Hrvatske? Da, zaista ima puno gordijskih čvorova za otpetljati. No, ne želim biti kao Sjeverna Koreja slijepo slijediti vođu sa ispranim mozgom, niti želim nekog poput Erdogana ili Orbana, ma tko vladao, bilo koja stranka da je na vlasti.

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 09:19
    • Avatar grbavo drvo

      grbavo drvo: vladajući rade onako kako radi ćovjek iz sjene , a bojiš gase , pjuvajući po istom ___#

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 09:21
    • Avatar Lun@777

      Lun@777: Hmm, a koji je to čovjek iz sjene...

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 09:26
    • Avatar NEO 23

      NEO 23: Zidovi neki bice

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 09:31
  • Default avatar - Lala1808
    Lala1808

    poljska i mađarska su mnogo bolje na svim poljima od nas ,odavno se počelo sa zatiranjem demokracije pogotovo u hdz koje je počeo karamarko nastavio plenković dok se demokracija svodi na to da što vlada odluči kupljena većina u saboru ...prikaži još! glasa pa makar na štetu naroda kao terminal koji će raditi sa gubitkom -hoće li vlada plaćati gubitke-neće-zna se tko će zato treba dati šansu drugima i drugačijima jer ovo što je sada nikako ne valja

    1 Četvrtak, 31.01.2019. u 17:02
    • Default avatar - ichbin2

      ichbin2: ne samo da bu radio s gubitkom, nego bude pritom uništen hep i turizam sjevernog jadrana zbog 350 tona kemikalije godišnje nalik varikini koja če se puštat u more a treba za rad tog dreka

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 17:23
  • Default avatar - Homeospirit
    Homeospirit

    Državne službe (i kompanije) su legla za uhljebljenje stranačkih podobnika, izborni sustav je godinama protuustavan i daje moć stranačkim čelnicima da discipliniraju foteljaške "dizače ruku", birokracija stalno izmišlja nove i nove, suvišne, ničim opravdane procedure i namete (zatvaranje kompanije je ...prikaži još! 10 puta skuplje od otvaranja), država troši milijarde kuna za spas privatne brodograđevne kompanije, čovjek koji je bio "stručnjak za financije" u Agrokoru (kompaniji koja je oličenje ortačkog kapitalizma, bolji naziv: Afrokur) vodi državne financije, . . .

    Četvrtak, 31.01.2019. u 16:45
  • Default avatar - Špricer
    Špricer

    Nikada nisam glasao za njih, ali sada hoću, dosta mi je više i "domoljuba" i "crvenih", dotakli smo dno, gore nam ne može biti nego što nam je sad sa ovim vrlim i sposobnim HDZ/SDP političarima!

    4 Četvrtak, 31.01.2019. u 17:25
  • Avatar Dévény
    Dévény

    Liberalna, iliberalna,,,,,,,, ovakva, onakva,, kakve veze ima kad je to kak god da okrenes hrvatsko-balkanska iliti balkansko-hrvatska demokracija, a ta najvise asocira na dijalog lisice s kokosima ili vuka sa ovcama o tome sto ce (vuk i lisica naravno) doruckovati ...prikaži još! rucati i vecerati.

    Četvrtak, 31.01.2019. u 15:57
  • Default avatar - Homeospirit
    Homeospirit

    Glavna vladajuća i najveća oporbena stranka (HDZ/SDP) su bile na vlasti i nisu se iskazale. Peđa, vaš Plan 21 nije došao dalje od 1. točke (osvajanje vlasti), još ispadaju "kosturi iz ormara" bivšeg ministra poljoprivrede Jakovine (kako to da još ...prikaži još! nije procesuiran?), za katastrofalni Ovršni zakon Bošnjakovića i Miljenića pokojni Hanžeković se hvalio da je napravljen po njegovim idejama, HNB provodi kolonijalnu politiku bogatih zapadnih država, . . .

    1 Četvrtak, 31.01.2019. u 16:44
    • Avatar Anarhosindikalist

      Anarhosindikalist: Odličan komentar, gdje si naveo najveće krivce za genocidni Ovršni... Bošnjaković, Miljenić i Hanžeković Posebno je zanimljiv tadašnji ministar Miljenić, koji je uredbama, već postojeći loš zakon, učinio još stoput gorim i tako pogodovao Hanzi, ali i samom sebi, jer ...prikaži još! je imao ured koji živi od ovrha. To nije moguće nigdje osim u Hrvatskoj i možda u Boratovom Kazahstanu... kažem, možda...!

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 20:18
  • Default avatar - Sjajna25
    Sjajna25

    Kao da je sad liberalna demokracija, progovori riječ protiv vladajućih i u zatvoru si

    1 Četvrtak, 31.01.2019. u 17:16
  • Avatar Maki22
    Maki22

    Činjenica je da bilo tko novi tko nije participirao u vlasti ova tri deaetljeća, diže mu se popularnost, predstavlja direktnu ugrozu JEDINO krim. org. hDZu i partijskoj mu sestri sDPu! Iz svih dosadašnjih primjera možemo vidjeti da su oni takve ...prikaži još! e prvo pokušali ugasit u samamom nastajanju svakakvim podmetanjima i širenju laži o njima, ne bi li ih kasnije probali pridobit pod svoje samo da se domognu vlasti, a na kraju opet odbaciti i opet pokušati uništiti od svaljivanja krivice, korištenjem institucija za podmetanje, medija za javno sramoćenje i sl. hDz i sDp su SEBI stvorili ovu močvaru iz koje crpe lovu gdje god stignu, a puna su im usta neke demokracije i jednakosti. I svatko tko im pokuša stati na put, ili ih ima cilj trajno maknuti (nedao bog istražiti i procesuirati) napravit će sve i pod bilo koju cijenu ne bi li to spriječili!!! To svi imamo prilike gledati zadnjih godina kad se takve stvari već bez nekog skrivanja vide! ONI su jednio SEBI bitni, a mi NAROD smo nebitni, totalno!! Ironično, mi ih plaćamo! Sramota!

    2 Četvrtak, 31.01.2019. u 17:18
  • Default avatar - Homeospirit
    Homeospirit

    U trenutku kad nas prestižu Rumunjska i Bugarska (kad padamo na začelje EU) premijer (dobro nazvan "briselskim ćatom") nas stavlja u Afriku . . . Želimo li takav život, s takvom vlašću, s takvom privilegiranom, korumpiranom i, na najveću žalost, ...prikaži još! NESPOSOBNOM političkom klasom? NE! Mediji, koji takvima služe, okomili su se na rastući Živi zid i pucaju po njemu teškom medijskom "artiljerijom". Jer je taj Živi zid opasan, "subverzivan", djeluje destabilizirajuće na učmalu žabokrečinu, prijeteći da mnogi rođaci i poslušnici ostanu bez svojih sinekura. To što ga takvi napadaju ukazuje da su dobri. ("Za dobrim se konjem prašina diže.")

    2 Četvrtak, 31.01.2019. u 16:58
  • Avatar manijak na dopustu
    manijak na dopustu

    Još jedan novinarski članak koji bi trebao biti PROMO, da mediji nisu pod kontrolo partija. Očito je da sa popularnosti ŽZ raste i strah od njega. Što ako...ako se izgubi vlast...ako ojača ŽZ...koji je izbio n drugo mjesto popularnosti, samo ...prikaži još! zato jer pravo glasa imaju mrtvi Hercegovci, argentinci koji ne znaju ni gdje je Hrvatska, ali imaju pravo glasa, brojni uhljebi koji žive na račun poreznih obveznika. Zbog toga su potrebni "pljuvački napisi " u novinama, povlačenje paralele sa Turskom, Mađarskom i Poljskom. Treba u korijenu sasjeći bilo koga ko bi se usudio pojaviti na političkoj sceni, a da to ne odgovara Partijama.

    4 Četvrtak, 31.01.2019. u 16:45
    • Default avatar - Špricer

      Špricer: @manijak, ukrao si mi komentar, ali opraštam ti.....

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 17:27
    • Default avatar - škura

      škura: Protiv Živog zida, Mosta a za Daliju nastupaju Pandžić, Rašeta,Klauški pod palicom svoga Bude.

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 19:16
    • Default avatar - Dvogrlo

      Dvogrlo: Manijace,sto smo ti mi Hercegovci krivi,Isti si kao Pedja,on svuda vidi fasiste,a ti hercegovce,.Nije li to pravi fasizam???

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 20:25
    • Default avatar - webote

      webote: ŽZ ne raste nego ste često u medijima jer ste klaunovi i ljude nasmijavate.

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 08:46
  • Avatar MarkoHR
    MarkoHR

    Ovoj državi treba car, a ne demokracija.

    Četvrtak, 31.01.2019. u 17:15
  • Avatar Zagreb_One_And_Only
    Zagreb_One_And_Only

    Vratite vi nama Tita, pa ce sve doci na svoje mjesto.

    5 Četvrtak, 31.01.2019. u 16:36
    • Default avatar - garobul

      garobul: Bolje Mamica....

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 17:09
    • Avatar Štomigljivac Preskrijancije

      Štomigljivac Preskrijancije: Kad bi se i mogao Tito vratiti, ovi koji ga sada najviše pljuju, prvi bi mu se ulizivali. To je problem naše demokracije.

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 08:52
    • Avatar Jedan_dečko

      Jedan_dečko: HDZ/SDP jos cuva partijske knjižice...

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 10:41
    • Avatar Hećim

      Hećim: Tja, nikad se nezna, a i povjest se ponavlja...

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 14:45
    • Default avatar - Red_army

      Red_army: Bravo Zagreb!!!! @štomigljivac to je nažalost istina a to upravo znači da su uvijek oportunisti bili na vrhu. U pravo zato se pošteni ljudi trebaju više angažirati u politiku da istisnu iz nje uguze koji njome vladaju!!!!!

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 15:28
  • Avatar Jedan_dečko
    Jedan_dečko

    Wikipedija: Liberalna demokracija također poznata pod nazivima građanska ili buržoaska demokracija je naziv za društveno-političko uređenje, odnosno najčešći oblik moderne demokracije, čija je karakteristika reprezentativnost (predstavnička demokracija) uz slobodu političkog djelovanja (politički pluralizam). I šta je tu loše ?

    Četvrtak, 31.01.2019. u 20:46
  • Avatar POTPEC
    POTPEC

    Žalosno je koliko se upire na ŽIvi zid kao ko zna kakvu stranku. A još žalosnije da Hrvatski narod ne vidi, pardon ne može vidit jer nemaju pravo glasa u Hrvatskoj, (nadjača ih uvik dijaspora koja i ne živi u ...prikaži još! u Hrvatskoj, ne radi i ne plača porez u Hrvatskoj), a to naše dvi izdajničke stranke itekako koriste. SAMO JEDNOM napravite izbore u Hrvatskoj da na iste mogu izići samo građani koji žive, rade i plaćaju porez, pa da vidite koliko je razmaka između stranaka, a da ne govorim ko bi pobjedio. Ovdje se priča da oni nemaju program i ljude. Pa ima li ih ijedna stranka prije izbora.'??? NEMA osim na obečanjima, a čim pobjede na izborima po starom.

    4 Četvrtak, 31.01.2019. u 16:56
    • Default avatar - garobul

      garobul: Gluposti pises......dali imas groznicu ili si pod gripom...neznam....probaj se cijepiti..

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 17:07
    • Default avatar - Homeospirit

      Homeospirit: Nezaposleni ne plaćaju porez, a oni su u najtežem položaju. Ima među njima obrazovanih, sposobnih, marljivih. Zašto ih diskriminirati? Uhljebi plaćaju porez. Zaposlili su se zbog podobnosti i rodbinske povezanosti, a ne zahvaljujući sposobnosti.

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 17:20
    • Avatar POTPEC

      POTPEC: Homeospirit: Nezaposleni kad kupuju isto plaćaju porez za tvoju informaciju (PDV je isto jedna vrst poreza od kojeg živi država). šta se tiće uhljeba oni plaćaju najmanji porez. Usporedi njihov sa sličnim takvim u Njemačkoj, Engleskoj Italiji i ostalim europskim ...prikaži još! im državama. I ono najvažnije pročitaj još jedanput moj komentar. Osoba koja ne živi u Hrvatskoj, a ima državljanstvo po nikakvim zakonom i pravom nebi smio glasati za vlast u Hrvatskoj, baš iz tog razloga - neplačanja poreza i nikakvim radom u hrvatskoj (ni svojoj tkz.zajednici ni državi). Sve to radi u državi u kojoj živi.

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 17:45
    • Avatar Hećim

      Hećim: Vrag je samo u detalju, a radi se o dijaspori. Dijaspora su po definiciji iseljeni državljani neke države, a kod nas je stvar postavljena potpuno naglavačke. Netko je iz nekog razloga državljane strane države koji su vjerski bliski Hrvatskoj većini ...prikaži još! nazvao dijasporom, čak što više i državljanima Hrvatske, omogućivši im i dvojno državljanstvo. I onda su ti i takvi državljani odlučili raskrčmiti svo bogatstvo Države koja im je pružila utočište kada je “neovisna” postala. Jasno, to nebi bilo izvedivo bez žrtve svih onih koji su svojom krvlju izborili državu o kojoj su sanjali a i onih koji bitku ni rat željeli nisu. I sada na kraju imamo apsurd radi kojega se i mrtvi u grobu okreću, Hrvatsku rastaču vazali i sluge onih, protiv kojih su se svi najpoznatiji hrvatski rodoljubi stoljećima borili, uz pomoć dođoša iz susjedne države koje u Saboru lako po dijalektu prepoznajemo, kao i bezrezervnu podršku priglupih dizača ruku kao i hrvatskih propaliteta kupljenih žmirenjem na njihove “nestašluke” . Tako sada naglo nastaje stvarna dijaspora u bijelom svijetu koja se sastoji od mladih, kojima niti povratak nije na kraj pameti a kamo li ućešće u političkom životu domovine iz koje su faktički prognani. Dijaspora će uskoro biti i vladajući kada se presele u Brisel jer niti oni se neće htjeti vratiti u zemljukoju su “spalili” i koju i afričke izbjeglice žele samo proći bez zaustavljanja.......

      Odgovori Četvrtak, 31.01.2019. u 23:42
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message