Ministar potpuno pogrešno govori i obmanjuje javnosti. Croatia Airlines jedna je od rijetkih kompanija u Europi koja nema razvojnu komponentu. Priča o zamjeni f
lote započela je još 2008. godine. Još nije dovršena. Dobro je da se odlučilo na homogenizaciju flote, ali radi se o prostoj reprodukciji, ne o razvoju. Razvoj bi bio da su nabavljeni širokotrupni zrakoplovi, da se leti za sve glavne gradove članca EU i drugih zemalja Europe, da se iz Zagreba leti u SAD i npr. Kinu. Decenijama je najveća frekvencija letova iz Zagreba za Minhen i Frankfurt. Ništa od toga se neće dogoditi još godinama. Kompanija je imala najbrojniji Upravni odbor u državi (12 članova). Rugali su se lowcost kompanijama poput Ryanaira i easyjeta. Danas ova prva ima 301 zrakoplov u floti i 100 u narudžbi, a ova druga 318 Airbus 319 i 320 zrakoplova. Imaju budžete veće od nekih država. A naša država je u Croatia Airlines već upucala milijarde iz proračuna. Glavni krivac ovakvom stanju je političko kadroviranje, nepotizam kod zapošljavanja i katastrofalan rad PR-a koji decenijama obmanjuje javnosti o rezultatima poslovanja kompanije.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .