Mislim da u pojedinim europskim zemljama, ukoliko prometnica nema zaustavni trak ne može se zvati autocesta, pa samim time ne smije se ni naplaćivati.
Rafo
7.9.2021.
Uređivanje komentaraOdustani
Na velikom dijelu Istarskog ipsilona nema zaustavne trake, postoje samo dvije vozne, a svejedno se zove autocesta i plaća se (skupo).
El
Eldorado1990
7.9.2021.
Uređivanje komentaraOdustani
24puta eto potvrdjujem posto sam obisao skoro cijelu eu
iinvidico
7.9.2021.
Uređivanje komentaraOdustani
Tu je izbrdica i zaustavna traka je od benzinske pretvorena u voznu. Malo dalje je opet vozna.
ia
ianic
7.9.2021.
Uređivanje komentaraOdustani
Istarski ispilon nema i nikad nije imao kategoriju autoputa vec brze ceste - a napalcivat se moze kako se odluci i ugovori s koncesionarom to nema veze s kazegr
oijom, eto neki most se naplcuje neki ne, neki tunel se naplacuje neki ne i tu i vani…. A1 nema zasutavne trake koliko znam samo na viaduktima i tunelima
Prikaži još ↓
Rafo
7.9.2021.
Uređivanje komentaraOdustani
Na stranicama bina-istre ipsilon se naziva autocesta. I na kartama autocesta u Hr ipsilon je naveden kao autocesta. Čak ga i naša vlada naziva autocestom (punog
profila) - na svečanosti otvorenja dionice Cerovlje - Lupoglav, na ekranu je pisalo AUTOCESTA ISTARSKI IPSILON.
Prikaži još ↓
DinoAKA ljubiša
7.9.2021.
Uređivanje komentaraOdustani
Ehhh sad bi ti i muzičku, ovo ti je Hrvatska ej. :D
Dk
Deaktivirani korisnik
8.9.2021.
Uređivanje komentaraOdustani
Ipsilon je sramota za cijeđenje novaca. U dvosmjernom dijelu nemaš gdje se (normalno) zaustaviti, otići na WC, odmoriti ..
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .