Vrlo je indikativno da je to drugi zrakoplov koji je letio u ili sa Pule u ili iz Slovenije, koji se je razbio. Koji su to stranci bilo bi dobro istražiti, gdje su položili dozvole, a i prezimena nebi bilo na odmet objaviti, ali i razloge odlaska i dolazaka u Pulu
da
darko122
21.5.2023.
Odustani
d4, nema tu teorije zavjere, nego se brižnom raščlambom svih čimbenika može utvrditi točan uzrok nesreća. Naime zbog loših raščlambi udesa, do sada su ginuli sa
mo "iskusni" piloti, jeste li čuli da je ikada do sada poginuo neiskusan pilot, niste. Jasno je da je do sada jedan od uzroka nesreća, dakle samo jedan od uzroka, meteo situacija, vjetar. oblaci, zaleđivanje, turbulencija. Drugo je pitanje zašto posade nisu te čimbenike uzimale u obzir, a ako su znale, zašto su riskirale, iznad svojih letačkih mogućnosti i ograničenja letjelice. Dakle gdje je i kako odrađena obuka pilota, te kako su zrakoplovi održavani. Nije na odmet ni poznavati mentalitet pojedinih ljudi, jer on je različit na Balkanu ili u Nizozemskoj, a mentalitet se ne stiče mjestom boravišta nego najčešće korijenima podrijetla i kućnim odgojem, naravno ima iznimaka, ali rijetko.
Prikaži još ↓
da
darko122
21.5.2023.
Odustani
Danas pored interneta, emagrama koje objavljuje DHMZ temeljem sondiranja balonima, u Zadru i Zagrebu, nekoliko puta u toku dana, ako je pilot stručan i obučen,
jako je teško da pilota iznenade meteo uvjeti, na ruti. Na međukontinentalnim rutama možda, jer su oceani ogromni i nema pun meteostanica na njima. U zrakoplovstvu "nikad ne reci nikad", no 99,99% nesreća uzrok je ljudski faktor, zato sam spomenuo mentalitet i definirao kako se određuje nastanak mentaliteta, dakle ne mjestom boravišta i prijave boravišta, nego porijeklom i kućnim odgojem, ( bez imalo zlobe to pišem), ali je tako.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .