Najveći postotak kod sezonskog sniženja mora se odnositi na najmanje petinu snižene robe u trgovini. Trgovac je dužan navesti sve izmjene cijene...
Trgovac mora navesti do kada će potrajati akcijske prodaje
U Ministarstvu gospodarstva podsjećaju da su s početkom godine na snagu stupile neke odredbe Zakona o zaštiti potrošača.
- Odredbe koje su stupile na snagu odnose se na akcijsku prodaju,
rasprodaju, sezonsko sniženje, prodaju proizvoda s greškom i prodaju
proizvoda kojima istječe rok uporabe - objašnjavaju u ministarstvu.
Primjerice, akcijska prodaja ne može trajati dulje od 30 dana. Trgovac
mora istaknuti i staru i novu cijenu te mora napisati do kada akcija
traje. Sezonsko sniženje počinje u razdoblju između 27. prosinca i 10.
siječnja, 1. i 15. travnja te 10. i 25. kolovoza. Takvo sniženje ne može
trajati dulje od 60 dana.
- Ako se sezonsko sniženje iskazuje u postotnom rasponu, najveći postotak
na početku sezonskog sniženja mora se odnositi na najmanje jednu petinu
svih proizvoda koji se prodaju na sezonskom sniženju. Isto tako, ako je
cijena umanjena više puta, trgovac mora jasno, vidljivo i čitljivo
označiti sve izmjene cijena tijekom sezonskog sniženja - napominju u
Ministarstvu gospodarstva.