Nevjerojatno da djeca već u 3. razredu nose noževe u školu te se tuku. Nažalost, u društvu često se promoviraju takvi oblici ponašanja. Uporno se podgrijava ta atmosfera netrpeljivosti, netolerancije, mržnje, populizma, sukoba, umjesto da se okrenemo dijalogu, razumijevanju, međuljudskom poštovanju i toleranciji. :/
Dk
Deaktivirani korisnik
6.10.2016.
Odustani
Onda bi svi bili takvi, kako ima onih koji ne mrze, koji se ne tuku, koji ne maltretiraju druge, a odrasli su u istom društvu? Problem je u nekažnjavanju nasil
ja i zaštita maloljetnika, ako je spreman počiniti nasilje neka odgovara za isto.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
6.10.2016.
Odustani
Točno. Očito da okolinski čimbenici nemaju isti učinak na sve, međutim to ne znači da takvi čimbenici ne postoje. Slažem se da treba oštrije sankcionirati i nas
ilje i govor mržnje i netoleranciju, među djecom ili odraslima.
Prikaži još ↓
Loopy & Loop
8.10.2016.
Odustani
Po statistikama policije(milicije) bivše države na Bosnu je otpadalo 50%, do 60% kaznenih djela nasilja i ubojstava, od svih 6 repubika bivše juge. Po statistik
ama ondašnjih republičkih policija-milicije, RH, Srbije i Slovenije u tim republikama su počinitelji kaznenih djela nasilja 70 do 80% bili ljudi iz Bosne. U nesretnim ratovima 90tih u Bosni je bilo najmanje 6 puta više mrtvih nego u ratu u Hrvatskoj,, a u ratu u Hrvatskoj počinitelji ratnih zločina, na obje strane, ili jesu bili uglavnom iz Bosne ili rodom od tamo, ili porijeklom. U 2. svjetskom ratu 80% žrtava ratnih zločina na civilima, cjele ondašnje jugovine bilo je iz Bosne.... Da neidem dalje,, jer u kraljevini Jugoslaviji i Austro-Ugarskoj je bilo slično, a za pretpostaviti i u Otomanskoj Imperiji. Ukratko; nasilje je sastavni dio života i mentaliteta. ljudi iz Bosne odavno. Slavonski Brod je na samoj granici s Bosnom,, a Hrvatska kao što znamo ima najdulju granicu s Bosnom.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
8.10.2016.
Odustani
Danas nije tKo. Stope ubojstava u Bosni su niže od onih u Srbiji i Crnoj Gori. Odakle ti takvi podaci?
Loopy & Loop
8.10.2016.
Odustani
Stjecajem životnih okolnosti, bili su mi dostupni arhivi okružnih sudova suda u Celju i Ljubljani , te republičkih sekretarijata za pravosuđe ondašnje socijalis
tičke republike Hrvatske, i socijalističke republike Srbije, a u malo boljim knjižnicama a pogotovo sveučilišnima postoji nekoliko knjiga a pogotovo skripti na temu: Pravosudna vlast i sudska praksa u SFRJ te njenim Soc.Republikama. Za zlosretne ratove 90tih su opče poznati podaci, jedino se ne zna točan broj mrtvih u Bih,, ali najmanje 100000 ih je, ali i to je 5 puta više nego u Hrvatskoj. Podaci o mrtvima Jugoslavije u 2. svj ratu su u više različitih knjiga i dokumentiranih istraživanja..........A danas. Daj bože da jesi u pravu. Ali Srbija ima više stanovnika nego BiH,,, a po jednostavnom pogledom na rubrike crnih kronika njihovih medija i bosanskih baš se ne čini da si u pravu.
Prikaži još ↓
fallout2
8.10.2016.
Odustani
a hebiga kad vam nije bila dobra ondašnja milicija i direktori škola. za ovo se dobivalo automatsko isključenje iz škole ako bi i došli do "normalne" škole. ova
kvi bi rano dolazili u popravne domove i kasnije u zatvore.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
8.10.2016.
Odustani
Smucek1 - Stope homicida, dakle broj stanovnika ne utječe na njih. Dakle, nemaš ništa što potvrđuje tvoje teze? Wow, koje iznenađenje...
Loopy & Loop
9.10.2016.
Odustani
Krivo si shvatio. Srbija ima više stanovnika, a najjednostavnijim pogledom na rubrike crnih kronika (nasilje i ubojstva) ispada da je istih više u Bosni sa manj
e stanovnika nego u Srbiji sa dvostruko više. Ako crne kronike,,, i statistika, koju čak i ne treba tražiti u pravosudnim i policijskim arhivima, nego se bez naročitih problema može nači i u malo boljim knjižnicama, naročito sveučilišnima,,,,,,, e ako to nije potvrda i dokaz, i ne samo mojih teza, e onda stvarno ne znam što bi bio dokaz.
Prikaži još ↓
Loopy & Loop
9.10.2016.
Odustani
fallout2....Potpisujem! Ne znam s čim bih usporedio efikasnost milicije i policije u današnje vrijeme kad dana čak i prosječan čovjek u svakom trnutku zna kome
i gdje se može obratiti za kokain, marihuanu ili heroin,,, kad ako ti auto ukradu skoro 100% je vjerojatnost da više nikad neće biti nađen - dok je milicija u večem gradu (još 85.) nalazila za 3 dana ukradeni bicikal,,,,,,, da ne nabrajam dalje. U ono vrijeme je milicija kontrolirala kriminal i imala svoje ljude među kriminalcima. Danas kriminal kontrolira policiju, a kriminalci imaju svoje ljude u policiji..... Imaš pravo, tražili smo - dobili smo. Moji podravci za takvu situlaciju kažu; praf mi budi i vrag mi mamu hebi.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
9.10.2016.
Odustani
Uopće ne navodiš nikakvu literaturu nego samo buncaš.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .