Obavijesti

Želiš osvojiti 50.000kn? Prijavi se i postani METRO zvijezda

Želiš osvojiti 50.000kn? Prijavi se i postani METRO zvijezda
1

Prijavite se na nagradni natječaj METRO Zvijezda zajednice i osvojite 50.000 kuna. Pošaljite i vi svoju priču i iskoristite priliku

Pedeset je tisuća razloga za prijavu na ovaj natječaj.  Prijavite i vi svoju priču i iskoristite priliku. Možda baš vi postanete METRO Zvijezda zajednice za 2015. godinu!

Ovim, drugim po redu,  projektom METRO nagrađuje  zvijezdu zajednice, samostalnog poduzetnika koji radi za dobrobit zajednice mimo svojeg redovnog poslovanja te nije registriran prvenstveno za humanitarnu djelatnost. Priče o svojem izvanrednom angažmanu mogu prijaviti svi nositelji METRO kartice, ali i oni koji to nisu.

Ne susrećemo se svaki dan sa Zvijezdom poznatom ne samo po svojim poslovnim uspjesima i priznanjima, nego po tome koliko je života promijenila. Ovo nije natjecanje, ni u kojem slučaju! Ovo je slavlje najboljih!

Inspirirajte se pričama prošlogodišnih finalista te ukoliko prepoznate Zvijezdu u svojoj zajednici, prijavite ga ili predložite mu da se prijavi na METRO nagradni natječaj METRO Zvijezda zajednice 2015.

Prijavite svoju priču i iskoristite priliku. Možda baš vi postanete METRO Zvijezda zajednice za 2015. godinu!

PRIJAVITE SE!

Ako vodite uspješan poslovni koncept koji direktno utječe na razvoj Vaše zajednice te mislite da zaslužujete priznanje, pošaljite nam svoju priču. 

Vaš angažman može se ogledati u:
ponudi jedinstvenih usluga i aktivnosti koje doprinose boljem životu Vaše zajednice
posjedovanju ili potpori izgradnje reprezentativnog objekta koji pruža bolji image susjedstvu
pružanju pomoći ljudima bez vlastitog doma ili onima slabijeg imovinskog stanja
podržavanju i/ili pokroviteljstvu lokalnih događanja
organizaciji lokalnih festivala ili sudjelovanju na sličnim događajima
društvenoj osviještenosti i pomaganju osobama kojima je pomoć najpotrebnija
aktivnom doprinosu i održavanju urednosti zajednice
humanitarnim akcijama i brizi za susjede
restauraciji povijesnih i drugih znamenitosti zajednice i/ili sudjelovanju u prikupljanju sredstava
itd. 

TIJEK PROJEKTA

PRIJAVE: 
On line prijave započinju 4. svibnja 2015. te traju do 15. lipnja 2015. Popunjavanjem obrasca na internetskoj stranici http://www.metro-cc.hr/metro-zvijezda-zajednice-2015  ili METRO Cash&Carry Hrvatska Facebook profilu, kandidati će izraditi vlastiti profil i objaviti priču za daljnje glasovanje.

GLASOVANJE:
Glasovanje traje od 1.lipnja do 19. lipnja 2015. godine. Čitatelji, fanovi i članovi Vaše zajednice mogu Vas podržati glasovanjem za vrijeme trajanja projekta. 

ODABIR FINALISTA:
Krug glasovanja završava 19. lipnja 2015. godine.  Deset kandidata s najvećim brojem prikupljenih glasova ulaze u finale za veliku nagradu.

PROGLAŠENJE POBJEDNIKA:
Članovi žirija odabrat će  METRO ZVIJEZDU ZAJEDNICE. Pobjednička nagrada dodijelit će se u jesen, a nositelj naslova bit će nagrađen sa 50.000 Kuna za razvoj i podršku poslovanju.

Pravila natječaja:

1.Pravo prijave na natječaj imaju poduzetnici:

a) Mali i srednji poduzetnici (do 250 zaposlenih), uključujući i male trgovce i članove programa „moj DUĆAN“.
b) Poduzetnici se mogu prijaviti samostalno ili ih mogu prijaviti sugrađani i njihovi djelatnici.

2. Prijava na natječaj vrši se putem Facebook aplikacije koja je dostupna i na Facebook stranici  METRO Cash&Carry Hrvatska (http://www.metro-cc.hr/metro-zvijezda-zajednice ), putem internetske stranice METRO Cash&Carry Hrvatska (https://hr-hr.facebook.com/MetroHR ), putem letka ili pisanim putem na adresu: Jankomir  31 10090 Zagreb Hrvatska.

3.Prijava mora uključivati:

a) Podatke o poduzetniku: naziv poduzeća, vrsta djelatnosti, županija, broj telefona, e-mail, ime ili nadimak (koji će se prikazivati na profilu)

b) Priču: naslov i tekst priče te tri razloga zašto ste baš Vi najbolji kandidat. Smjernice za pisanje priče su:
a. Čime se bavi vaše poduzeće?
b. Kako doprinosite vlastitoj zajednici? Opišite poseban poslovni koncept kojim ste doprinijeli razvoju boljeg života u zajednici, društvu ili zaštiti okoliša.
c. Što Vas motivira? Koje ciljeve ostvarujete angažmanom u društvenoj zajednici?
d. Opišite reakcije zajednice na Vaše aktivnosti.
e. Imate li uzore koji vas nadahnjuju? Doživljavaju li vas drugi kao uzora zajednici?

c) Fotografije i videozapise: fotografije i videozapise povezane s Vašom pričom dostavite na e-mail adresu zvijezda@metro-cc.hr:
a. Portretnu fotografiju, dodatne fotografije koje su dio priče i video zapise.
b. Fotografije moraju biti barem 533 piksela visine i širine.
c. Dopušteni su formati BMP, PNG, GIF ili JPEG.
d. Prijave bez fotografija neće biti uzete u obzir.
e.Video zapise objaviti na društvenoj mreži YouTube i poslati poveznicu na objavljeni video

4. Deset finalista bira se temeljem glasova posjetitelja METRO Cash&Carry Hrvatska internetske stranice, a pobjednika bira stručni žiri koji se sastoji od predstavnika 24 sata i METRO-a te prošlogodišnjeg pobjednika (tvrtka E-Glas) prema sljedećim kriterijima: da li je  finalist samostalan poduzetnik ili komercijalno aktivna osoba, pokazuje li društvenu, ekološku obavezu ili razvija uspješan poslovni koncept, čini li korak više za zajednicu, poboljšava li svojim radom kvalitetu života zajednice, da li je uzor u svojoj zajednici i sl.

5. U obzir će se uzimati samo cjelovite prijave koje zadovoljavaju propisane kriterije.

6. Sva pitanja vezana uz prijavu i kriterije odabira moguće je uputiti na e-mail adresu: zvijezda@metro-cc.hr

7. Temeljem definiranih kriterija, žiri će odabrati pobjednika koji će osvojiti 50.000 kuna za razvoj i podršku poslovanju. 

8. Pobjednik će biti proglašen ujesen, a svi finalisti bit će pravovremeno obaviješteni o datumu dodjele.

Prijavom na natječaj prijavitelji izrijekom prihvaćaju opće uvjete sudjelovanja na nagradnom natječaju, te da se osnovni podaci izneseni u prijavi koriste u komunikacijske svrhe od strane organizatora natječaja (METRO Cash&Carry) u tiskanom, zvučnom, slikovnom i/ili video materijalu.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.