Prijavite se na nagradni natječaj METRO Zvijezda zajednice i osvojite 50.000 kuna. Pošaljite i vi svoju priču i iskoristite priliku
Želiš osvojiti 50.000kn? Prijavi se i postani METRO zvijezda
Pedeset je tisuća razloga za
prijavu na ovaj natječaj. Prijavite i vi
svoju priču i iskoristite priliku. Možda baš vi postanete METRO Zvijezda
zajednice za 2015. godinu!
Ovim,
drugim po redu, projektom METRO
nagrađuje zvijezdu zajednice,
samostalnog poduzetnika koji radi za dobrobit zajednice mimo svojeg redovnog
poslovanja te nije registriran prvenstveno za humanitarnu djelatnost. Priče o svojem izvanrednom angažmanu mogu
prijaviti svi nositelji METRO kartice, ali i oni koji to nisu.
Ne susrećemo se svaki dan sa
Zvijezdom poznatom ne samo po svojim poslovnim uspjesima i priznanjima, nego po
tome koliko je života promijenila. Ovo nije natjecanje, ni u kojem slučaju! Ovo
je slavlje najboljih!
Inspirirajte se pričama
prošlogodišnih finalista te ukoliko prepoznate Zvijezdu u svojoj zajednici,
prijavite ga ili predložite mu da se prijavi na METRO nagradni natječaj METRO
Zvijezda zajednice 2015.
Prijavite svoju priču i iskoristite priliku. Možda baš vi postanete METRO Zvijezda zajednice za 2015. godinu!
PRIJAVITE SE!
Ako vodite uspješan poslovni koncept koji direktno utječe na razvoj Vaše zajednice te mislite da zaslužujete priznanje, pošaljite nam svoju priču.
Vaš angažman može se ogledati u:
- ponudi jedinstvenih usluga i aktivnosti koje doprinose boljem životu Vaše zajednice
- posjedovanju ili potpori izgradnje reprezentativnog objekta koji pruža bolji image susjedstvu
- pružanju pomoći ljudima bez vlastitog doma ili onima slabijeg imovinskog stanja
- podržavanju i/ili pokroviteljstvu lokalnih događanja
- organizaciji lokalnih festivala ili sudjelovanju na sličnim događajima
- društvenoj osviještenosti i pomaganju osobama kojima je pomoć najpotrebnija
- aktivnom doprinosu i održavanju urednosti zajednice
- humanitarnim akcijama i brizi za susjede
- restauraciji povijesnih i drugih znamenitosti zajednice i/ili sudjelovanju u prikupljanju sredstava
- itd.
TIJEK PROJEKTA
PRIJAVE:
On line prijave započinju 4. svibnja 2015. te traju do 15. lipnja 2015. Popunjavanjem obrasca na internetskoj stranici http://www.metro-cc.hr/metro-zvijezda-zajednice-2015 ili METRO Cash&Carry Hrvatska Facebook profilu, kandidati će izraditi vlastiti profil i objaviti priču za daljnje glasovanje.
GLASOVANJE:
Glasovanje traje od 1.lipnja do 19. lipnja 2015. godine. Čitatelji, fanovi i članovi Vaše zajednice mogu Vas podržati glasovanjem za vrijeme trajanja projekta.
ODABIR FINALISTA:
Krug glasovanja završava 19. lipnja 2015. godine. Deset kandidata s najvećim brojem prikupljenih glasova ulaze u finale za veliku nagradu.
PROGLAŠENJE POBJEDNIKA:
Članovi žirija odabrat će METRO ZVIJEZDU ZAJEDNICE. Pobjednička nagrada dodijelit će se u jesen, a nositelj naslova bit će nagrađen sa 50.000 Kuna za razvoj i podršku poslovanju.
Pravila natječaja:
1.Pravo prijave na natječaj imaju poduzetnici:
a) Mali i srednji poduzetnici (do 250 zaposlenih), uključujući i male trgovce i članove programa „moj DUĆAN“.
b) Poduzetnici se mogu prijaviti samostalno ili ih mogu prijaviti sugrađani i njihovi djelatnici.
2. Prijava na natječaj vrši se putem Facebook aplikacije koja je dostupna i na Facebook stranici METRO Cash&Carry Hrvatska (http://www.metro-cc.hr/metro-zvijezda-zajednice ), putem internetske stranice METRO Cash&Carry Hrvatska (https://hr-hr.facebook.com/MetroHR ), putem letka ili pisanim putem na adresu: Jankomir 31 10090 Zagreb Hrvatska.
3.Prijava mora uključivati:
a) Podatke o poduzetniku: naziv poduzeća, vrsta djelatnosti, županija, broj telefona, e-mail, ime ili nadimak (koji će se prikazivati na profilu)
b) Priču: naslov i tekst priče te tri razloga zašto ste baš Vi najbolji kandidat. Smjernice za pisanje priče su:
a. Čime se bavi vaše poduzeće?
b. Kako doprinosite vlastitoj zajednici? Opišite poseban poslovni koncept kojim ste doprinijeli razvoju boljeg života u zajednici, društvu ili zaštiti okoliša.
c. Što Vas motivira? Koje ciljeve ostvarujete angažmanom u društvenoj zajednici?
d. Opišite reakcije zajednice na Vaše aktivnosti.
e. Imate li uzore koji vas nadahnjuju? Doživljavaju li vas drugi kao uzora zajednici?
c) Fotografije i videozapise: fotografije i videozapise povezane s Vašom pričom dostavite na e-mail adresu zvijezda@metro-cc.hr:
a. Portretnu fotografiju, dodatne fotografije koje su dio priče i video zapise.
b. Fotografije moraju biti barem 533 piksela visine i širine.
c. Dopušteni su formati BMP, PNG, GIF ili JPEG.
d. Prijave bez fotografija neće biti uzete u obzir.
e.Video zapise objaviti na društvenoj mreži YouTube i poslati poveznicu na objavljeni video
4. Deset finalista bira se temeljem glasova posjetitelja METRO Cash&Carry Hrvatska internetske stranice, a pobjednika bira stručni žiri koji se sastoji od predstavnika 24 sata i METRO-a te prošlogodišnjeg pobjednika (tvrtka E-Glas) prema sljedećim kriterijima: da li je finalist samostalan poduzetnik ili komercijalno aktivna osoba, pokazuje li društvenu, ekološku obavezu ili razvija uspješan poslovni koncept, čini li korak više za zajednicu, poboljšava li svojim radom kvalitetu života zajednice, da li je uzor u svojoj zajednici i sl.
5. U obzir će se uzimati samo cjelovite prijave koje zadovoljavaju propisane kriterije.
6. Sva pitanja vezana uz prijavu i kriterije odabira moguće je uputiti na e-mail adresu: zvijezda@metro-cc.hr
7. Temeljem definiranih kriterija, žiri će odabrati pobjednika koji će osvojiti 50.000 kuna za razvoj i podršku poslovanju.
8. Pobjednik će biti proglašen ujesen, a svi finalisti bit će pravovremeno obaviješteni o datumu dodjele.
Prijavom na natječaj prijavitelji izrijekom prihvaćaju opće uvjete sudjelovanja na nagradnom natječaju, te da se osnovni podaci izneseni u prijavi koriste u komunikacijske svrhe od strane organizatora natječaja (METRO Cash&Carry) u tiskanom, zvučnom, slikovnom i/ili video materijalu.
Bile su san mnogih muškaraca! Evo koje su ljepotice krasile naslovnice časopisa Playboy...
FOTO Raquel je zablistala na promociji Rakitićeva vina. 'Ona priča hrvatski bolje od mene'
FOTO Andrea ima najveće usne na svijetu. Za Božić će ih još povećati: 'Iduće radim guzu...'