Obavijesti

Promo sadržaj

Analizirali smo sve i našli najbolje hrvatske influencere

Analizirali smo sve i našli najbolje hrvatske influencere
4

U dubinsko istraživanje Joomboosa i agencije Nielsen uključeni su svi hrvatski influenceri iz raznih branša. Metodologija kojom se došlo do onih vrhunskih predstavlja jedinstvenu kombinaciju podataka i ekspertize. Rezultate objavljujemo 28. svibnja

InfluenceScope kao holistička analiza influencera
Znamo da u influence marketingu jedna te ista stvar ne odgovara naravno svima, a jednadžba ‘što veće, to bolje’ nije nužno istinita. Iz tog razloga Nielsenov inovativni alat InfluenceScope kombinira pristup temeljen na podacima i kvalitativnu razradu koju je proveo naš međunarodni tim stručnjaka, zaključuje Salvatore De Angelis te ističe kako je misija Nielsena dati nejneovisniji, cjeloviti i pouzdani pogled prilikom istraživanja.

Koliko vrijedi pojedini influencer i hoće li kroz njega vaš brend biti najbolje moguće prezentiran publici otkrivamo u velikom istraživanju koje je Styria kao najjača medijska kompanija napravila u suradnji s respektabilnom istraživačkom agencijom Nielsen. Tko su zapravo top influenceri u Hrvatskoj otkrit će rezultati istraživanja 28. svibnja. Kako su se točno birali, odnosno kako se došlo do ovih rezultata razgovarali smo sa Salvatoreom De Angelisom, senior menadžerom digitala i društvenih mreža u Nielsen Internationalu.

- InfluenceScope je rješenje Nielsen Medije koje, da kažemo slikovito, podupire brendove da prate životni ciklus influencer marketinga. Od odabira osobnosti (influencera) za određene ciljeve u specifičnom vremenskom razdoblju do mjerenja povratka učinkovitosti ulaganja, InfluenceScop alat uvijek pruža najpodrobnije odgovore na temelju podataka. Ovakvim pristupom kroz naše metričko rješenje, Nielsen pomaže odabrati, unaprijed procijeniti i izmjeriti savršenu kombinaciju contenta, platformi i osobnosti kroz jedinstveni miks podataka i ekspertize, samo kako bi došli do najboljeg izbora za pojačavanje učinkovitosti pojedine kampanje - govori De Angelis.

Suradnja Joomboosa kao predstavnika najjačeg brenda za mlade i generacije Z na digitalnim platformama, webu i printu i Nielsena na velikom istraživanju ovakvog tipa u Hrvatskoj korak je prema razbijanju mitova o influencerskoj sceni i dubinskoj analizi činjenica. U ovu dubinsku analizu uključeni su hrvatski influenceri iz svih branša koji utječu na javno mnijenje.

Salvatore De Angelis pojasnio je zbog čega se Nielsen uključio u ovo veliko istraživanje influencera. - Posljednjih godina ovo područje doživljava veliki rast, na ovom tržištu je u 2020. godini procijenjeno da se zaradilo devet milijardi dolara, dok se u 2022. godini procjenjuje da će ovaj iznos rasti i do 15 milijardi dolara. Domena influencera i njezin sve veći utjecaj na tržište otkrili su veću složenost u smislu strategija i rješenja koja se nude brendovima. Iako influencer oglašavanje omogućuje brendovima interakciju s korisnicima više nego ikad prije, ono predstavlja i izazov u pogledu odabira osobnosti, odabira kvalitetnog puta do publike i mjerenja same uspješnosti. Tad se uključuje Nielsen Media pružajući model mjerenja koji uspješno kombinira podatke i sve ostale preference bitne za dobru provedbu kampanje i prezentaciju brenda. Mi u Nielsenu vjerujemo da ključnu ulogu u svemu igra naša podrška koju pružamo partnerima u procesima donošenja odluka - zaključuje Salvatore De Angelis te ističe kako je njihova misija u Nielsenu - pružati najneovisniji, cjeloviti i pouzdani pogled kad je riječ o potrošačima, odnosno konzumentima određenih brendova te trendovima u svijetu.

- InfluenceScope je ‘paket’ za influencersko oglašavanje koji nadilazi prikupljanje pojedinačnih mjernih podataka. Dubinskim istraživanjem Nielsen je odredio četiri ključne dimenzije kako bi pružio najpouzdanije i najdosljednije kriterije za analizu influencera koji uključuju - reach (odnosi se na ukupni doseg influencera), relevantnost (odnosi se na stupanj podudaranja između baze followera pojedinog influencera i ciljane demografije klijenta), resonance (uzima u obzir engagement rate po objavi i pridruženi sentiment) te return (prosječna procijenjena vrijednost, u novčanom ekvivalentu, po objavi u odnosu na prosječnu procijenjenu vrijednost po sponzoriranoj objavi). Na temelju spomenutih varijabli, koje analiziramo sve zajedno, dolazimo do najcjelovitije i sveobuhvatne procjene osobnosti, od nanoinfluencera s manje od 5000 sljedbenika do svjetskih zvijezda s nekoliko milijuna obožavatelja. Zbog toga možemo odrediti snage i slabosti svakog pojedinog influencera, koji je to content koji ima najbolji odjek kod pratitelja te izabrati tko je najbolji i s kim brendovi žele surađivati kako bi maksimizirali svoj doseg što je više moguće. Ili pak s kime surađivati ako uključimo i demografiju kao glavnu dimenziju ili pak koga publika percipira kao pozitivnu i stabilnu osobnost - pojašnjava detaljnije De Angelis ovu specifičnu metriku s kojom se radilo veliko istraživanje top influencera.
Približio nam je i metodologiju s kojom su istraživali influencere u Hrvatskoj.

- Krenuli smo od naše baze podataka koja uključuje 100 milijuna različitih karaktera, odnosno ljudi, na velikim platformama društvenih mreža. Da bismo odredili top influencere u Hrvatskoj na različitim platformama, morali smo proći kroz tri faze filtriranja počevši s gotovo 50.000 influencera koji su dostupni kod vas. U prvoj fazi dva filtera (odabirom Instagrama, TikToka i YouTubea te da ima najmanje 50% publike iz Hrvatske) iskoristili smo kako bismo se fokusirali na relevantne platforme i izabrali samo one influencere s jakim utjecajem na publiku u Hrvatskoj (minimum od 50%). U drugoj fazi primijenjena su druga dva filtera (reach-broj pratitelja i relevance-engagement rate) kako bismo detektirali top influencere prema generiranom dosegu i engagementu. Kombinacija tih rezultata je zatim korištena kako bismo napravili finalno vrednovanje i ljestvicu najboljih. Fokus je na podacima o publici, performansama KPI-eva i vrhunskom sadržaju za svakog analiziranog influencera na različitim platformama - detaljno objašnjava De Angelis.

Na event se možete prijaviti putem digitalne pozivnice te pratiti tko su kraljevi hrvatske influencerske scene: https://tia2021.24sata.hr/

- Cilj nam je imati transparentne metrike koje su priznate i razumljive cijelom tržištu. Tko je u samom vrhu influencerskog marketinga otkrit ćemo krajem svibnja - zaključuje Matej Lončarić, osnivač Joomboosa i direktor video sadržaja u 24sata.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Nezaboravan proljetni odmor na zlatnom otoku Krku
PROMO

Nezaboravan proljetni odmor na zlatnom otoku Krku

Aktivan obiteljski odmor želja je sve većeg broja gostiju, a u Hotelu Park Punat čeka vas pravi sportski spektakl!

Tko iz Hrvatske ima priliku pobijediti Maxa Verstappena?
PROMO

Tko iz Hrvatske ima priliku pobijediti Maxa Verstappena?

Riječanin Luka Matković utrkivat će se protiv Maxa Verstappena na Player 0.0 globalnom finalu!
Ante Cash isprobao proizvod kojeg se pribojava svaka betonska konstrukcija
PROMO

Ante Cash isprobao proizvod kojeg se pribojava svaka betonska konstrukcija

Isprobali smo svrdlo s karbidnim vrhom. Iako ga na gradilištima od milja zovu čarobnim štapićem, riječ je o priboru kojeg se pribojava svaka armirano-betonska konstrukcija.