Obavijesti

Promo sadržaj

Argeta već drugu godinu zaredom „Proizvod godine“

Argeta već drugu godinu zaredom „Proizvod godine“
4

Argeta je već drugu godinu zaredom osvojila nagradu Zlatna košarica 2022. za Proizvod godine.

Žiri za izbor nagrade prepoznao je kontinuirani trud u razvoju i unapređenju proizvoda pod brendom Argeta. Ovaj put, Argeta je nagradu zaslužila svojim novim vizualnim identitetom koji odnedavno krasi sve Argetine proizvode.

Kao europski lider u svojoj kategoriji, Argeta je posvećena istraživanju okusa i receptura i redovito iznenađuje novim kreacijama iz svoje kuhinje, stalno osluškuje potrebe i želje potrošača te ih osnažuje da od brenda zahtijevaju kvalitetu i kreativnost, karakteristike u koje Argeta snažno vjeruje.

Kako bi osigurali dugoročni uspjeh i rast brenda, marketinški tim Argete u suradnji s agencijom Luna\TBWA te kreatorima novog vizualnog identiteta, agencijom Yootree, osmislio je nov i moderan dizajn Argetinih pakiranja.

Argeta se kupcima obratila na originalan i prepoznatljiv način koji im kroz ilustraciju na ambalaži približava priču o proizvodu i svakom okusu. Sve s ciljem da Argeta (p)ostane prvi izbor kupaca u cijeloj Europi.

Novi vizualni identitet temelji se na više od 20 originalnih ilustracija kojima se želi osnažiti ljude da poduzmu korake koji mogu promijeniti njihov život na bolje. Novi vizuali na Argetinoj ambalaži otvaraju vrata mašti i svojim izgledom potiču na kušanje Argetinih ribljih i mesnih namaza.

Novim izgledom Argeta se odmakla od klasičnog industrijskog dizajna, a dodavanjem kolorita, topline i modernog vizualnog izričaja i od ostalih proizvoda u kategoriji.

Riječima Mirsade Kadribašić, Senior Brand Building Managerice u Argeti: "Argeta u svom središtu uvijek ima želje i potrebe naših vjernih kupaca ali i onih koji će to tek postati. Stalnim inovacijama, unapređenjima naših proizvoda i proizvodnih procesa, želimo da Argeta zauvijek ostane dobra strana kruha.

Argeta je od sada u novom ruhu, ali je okus ostao onaj koji se kupcima najviše sviđa – jedinstven, lako maziv i punog okusa.

Kao mesna i riblja pašteta broj 1 u Europi*, Argeta je brend koji neprestano pomiče granice kategorije i od koje očekujemo da nas i u budućnosti oduševljava novim gastro iskustvima. Nagrada „Zlatna košarica 2022.“ za Proizvod godine je obaveza ali i dodatna motivacija da i sljedeće godine Argeta bude kandidat za ovu vrijednu nagradu.

Zlatna košarica prestižna je nagrada koju sedmu godinu zaredom u šest različitih kategorija dodjeljuje specijalizirani magazin za maloprodaju i FMCG industriju Ja TRGOVAC. 
Ovo priznanje slavi osobita ostvarenja tvrtki u 2021. godini te ukazuje na najbolje primjere poslovanja i tržišnog uspjeha predstavnika industrije.

Nagrada za Proizvod godine prepoznaje istaknuta ostvarenja FMCG proizvoda u njihovom odgovoru na promjene u maloprodaji i potrebama potrošača, bilo da je riječ o sasvim novom proizvodu, ponovnom lansiranju, novoj formulaciji, ekstenziji brenda/trgovačke marke ili jednostavno o unaprijeđenom pristupu na tržištu.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve