Obavijesti

Promo sadržaj

Becutanovi 'vitezovi' i 'princeze' ispunili Ledeni park

Becutanovi 'vitezovi' i 'princeze' ispunili Ledeni park
4

Dok jedan dio roditelja posljednju subotu uoči Božića koristi za shopping u 'zadnji čas', većina zna da je to dan kada će svoje najmlađe povesti na Becutanovu već tradicionalnu čarobnu idilu i druženje uz puno smijeha, zabavnih igara i lijepih iznenađenja

Drugu godinu zaredom, Becutanovo božićno druženje s mališanima, mamama i tatama održalo se u Ledenom parku na zagrebačkom Tomislavcu, a kroz punih pet sati raznovrsnog programa pod nazivom „Putovanje u Becutanovo snježno kraljevstvo“ oduševljene male goste, kao i godinu ranije, razigrano su vodili Marijana Batinić i Luka Nižetić koji su tijekom čitavog eventa jasno davali do znanja da u događanjima uživaju jednako kao i djeca.

Bez ikakve sumnje, ovo mi je daleko najdraža publika kojoj se rado vraćam svake godine“, potvrdila je Marijana kojoj zaista nije bilo teško zaintrigirati mališane za igru i veselje. Djeca su vrlo brzo uronila u magični svijet vitezova i princeza, uživali u modeliranju balona, zabavnim i zanimljivim predstavama „Dvorac sreće“ i „Viteška bajka“, klizanju s prijateljima, roditeljima te Marijanom i Lukom koji ih je uz sve, dodatno raznježio setom prigodnih božićnih pjesama.  

Predivno i inspirativno društvo. Posljednji vikend prije Božića ne možete ljepše provesti“, zaključio je na kraju Luka Nižetić. 

Punih 40 godina povjerenja 

Tako je tradicija veselog druženja s Becutanom tijekom blagdana nastavljena i u godinu u kojoj je ovaj omiljen brend proizvoda za njegu bebine i dječje kože milijuna potrošača obilježio punih 40 'ljeta' prisutnosti na hrvatskom tržištu. Upravo ovakva događanja potvrđuju čvrstu i emotivnu povezanost zajednice s brendom koji ih vjerno i kroz prekrasnih nekoliko desetljeća prati u njihovim najljepšim, najdražim i najemotivnijim trenucima. 

Povjerenje, kontinuitet, dosljednost, svijest o dugoj tradiciji, ali i besprijekornoj kvaliteti, prenose se s jedne generacije na drugu te svake godine potvrđuju već izgrađeni identitet brenda na hrvatskom tržištu. 

Kada kažemo „miris djetinjstva“, mislimo samo na jedan brend. Onaj koji je s hrvatskim tržištem kroz godine izgradio tako snažnu povezanost, da ga čak neka istraživanja percepcije od strane potrošača smještaju među hrvatske, dakle domaće brendove. 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Genijalan razlog da ovog vikenda posjetite Varaždin
PROMO

Genijalan razlog da ovog vikenda posjetite Varaždin

Pred nama je treći vikend adventskih zbivanja i ako još niste, pravo je vrijeme da istražite čaroliju Adventa u Varaždinu koji ove godine blista u svom najljepšem blagdanskom ruhu
Klapa Intrade oduševila Zagreb u tri nezaboravne večeri u Lisinskom!
PROMO

Klapa Intrade oduševila Zagreb u tri nezaboravne večeri u Lisinskom!

Koncertna dvorana Vatroslava Lisinskog bila je tri večeri za redom ispunjena emocijama, glazbom i pozitivnom energijom zahvaljujući klapi Intrade, koja je svojim izvedbama donijela dašak Dalmacije u srce Zagreba.
Andrija Premec odmjerio snage s najboljima na finalu Heineken® Star Quality programa
PROMO

Andrija Premec odmjerio snage s najboljima na finalu Heineken® Star Quality programa

Amsterdam je prošlog tjedna bio domaćin nezaboravnog događaja – globalnog finala Heineken Star Quality programa, natjecanja koje okuplja najbolje barmene iz cijelog svijeta