Obavijesti

Promo sadržaj

Croatia Airlines ponovno vas nagrađuje s 30% popusta!

Croatia Airlines ponovno vas nagrađuje s 30% popusta!
1

Ove godine Croatia Airlines slavi 30. obljetnicu osnutka i želi vam zahvaliti na povjerenju te svaki mjesec priprema za vas posebnu rođendansku ponudu

U rujnu naš domaći avioprijevoznik vam nudi 30% popusta prigodom kupnje aviokarata za letove u odredišta tvrtke. Karte po sniženim cijenama mogu se kupiti od 16. do 20. rujna, odnosno od idućeg ponedjeljka do petka. U ponudi su aviokarte za letove koje možete realizirati od 1. studenog 2019. do 30. lipnja iduće godine.

Kako biste ostvarili ovaj značajan popust od 30 posto, potrebno je navesti promo kod pri kupnji karte preko web ili mobilne stranice/aplikacije Croatia Airlinesa. Popust se odnosi na cijenu aviokarte bez pristojbi zračnih luka i ostalih naknada koje se plaćaju u punom iznosu.

Potražite promo kod na www.croatiaairlines.hr ili m.croatiaairlines.hr te uz rođendanski popust otputujte u atraktivne destinacije!   
 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve