Obavijesti

Promo sadržaj

Croatia Feeds: hrvatska kampanja kao Google "Case study"

Croatia Feeds: hrvatska kampanja kao Google "Case study"
11

Google je na svojim stranicama „Think with Google“ objavio detaljnu analizu kampanje Hrvatske turističke zajednice „Croatia Feeds“, a u sklopu koje istu ocjenjuju kao vrlo uspješnu

Tako se u analizi navodi uspješno korištenje Google rješenja za precizno plasiranje sadržaja prema krajnjim korisnicima, a od postignutih rezultata izdvajaju trostruko više klikova postignutih u sklopu ove kampanje u odnosu na druge prosječne kampanje, 40 postotni veći prosječni posjet web lokaciji kampanje od postavljenog cilja te 40 postotno povećanje općeg pretraživanja vezanih uz Hrvatsku. U analizi se također naglašava kako je Hrvatska turistička zajednica uspješno koristila rezultate analiza o najčešćim pretraživanjima vezanih uz Hrvatsku pa je na taj način implementirana precizna strategija sadržaja i targetiranja, ali i oglašavanja.

Samu kampanju komentira i direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić, koji naglašava da je riječ o projektu koji je nastao na najnovijim trendovima digitalnog marketinga. „Croatia Feeds predstavlja kampanju koja je zapravo temeljena na interesima krajnjih korisnika po tržištima, što je i bila osnova za stvaranje koncepta kampanje. Upravo se sami koncept po svojim karakteristikama značajno distancira od uobičajenih online kampanja jer Croatia Feeds sadrži preciznu kombinaciju intrigantnih naslova, zanimljivih tekstova i atraktivnih fotografija popularnih hrvatskih destinacija i turističkih proizvoda. To potvrđuje i ova analiza Googlea prema kojoj smo bili vrlo uspješni u privlačenju pažnje korisnika, odnosno naših potencijalnih turista“, zaključio je direktor Staničić.

Podsjećamo kako je Hrvatska turistička zajednica projekt i kampanju „Croatia Feeds“ pokrenula tijekom mjeseca kolovoza prošle godine. Glavni cilj kampanje je na originalan način inspirirati potencijalne turiste da odaberu upravo hrvatske destinacije, a tu je svrhu kreirana i posebna web stranica „Croatia Feeds“. Na stvaranju kampanje i njenog sadržaja su, osim Hrvatske turističke zajednice, sudjelovali i članovi Google kreativnog tima „The ZOO“ koji surađuju s brojnim svjetskim brendovima i agencijama.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Festival Ultra Europe predstavlja: Destination Ultra –  Sedmodnevni ples
PROMO

Festival Ultra Europe predstavlja: Destination Ultra – Sedmodnevni ples

Destination ULTRA je sedmodnevni ples hrvatske obale i svjetske elektroničke glazbe. Svake godine on evoluira, a za ljeto 2025. predstavlja novi plan putovanja kroz dva otoka i tri lokacije
Poslušajte u Lisinskom jedini violinski koncert Čajkovskog na Stradivariju iz 1699. godine!
PROMO

Poslušajte u Lisinskom jedini violinski koncert Čajkovskog na Stradivariju iz 1699. godine!

Njemački simfonijski orkestar iz Berlina sa slavnim dirigentom Davidom Robertsonom i jedan od najvećih violinista današnjice Gil Shaham 8. ožujka u ciklusu Lisinski subotom
Gavrilović – broj 1 u kategoriji trajnih salama u Hrvatskoj
PROMO

Gavrilović – broj 1 u kategoriji trajnih salama u Hrvatskoj

Gavrilovićeve trajne salame simboli su gastronomske baštine koja je oblikovala generacije i koja danas dominira tržištem zahvaljujući tradiciji, inovaciji i nepokolebljivoj kvaliteti