Obavijesti

Promo sadržaj

CX kao odlučujući faktor za uspješan poslovni model

CX kao odlučujući faktor za uspješan poslovni model
5

Oracle poslovna rješenja nude visoko personalizirano iskustvo u svakoj interakciji s korisnicima

Razumijevanje stvarnih želja kupaca presudno je za stvaranje veze i održavanje dobrih odnosa na relaciji kupac – brand. Zahvaljujući dostupnosti informacija i usvajanju novih tehnologija, kupci danas konstantno eksperimentiraju s načinom na koji otkrivaju i konzumiraju proizvode te komuniciraju s brandom. Njihova očekivanja su visoka pa više nije dovoljno nuditi samo proizvod ili uslugu već je vrhunsko korisničko iskustvo ono što je ključno kako u privlačenju tako i u zadržavanju kupaca. Osobna i autentična iskustva poticat će kupce na jači angažman, a posljedično i na veću potrošnju.

Strategija pristupa kupcu putem svih dodirnih točaka i kanala pomaže brandovima pri oblikovanju 360° pogleda na njihove kupce. Brandovi koji dosljedno prikupljaju podatke o svojim potrošačima na svim kanalima i platformama uz analizu podataka te obogaćivanjem istih korištenjem umjetne inteligencije mogu predvidjeti buduća ponašanja kupaca i stvoriti relevantna marketinška iskustva usklađena sa željama i potrebama svojih kupaca. Kako konkurencija i dalje raste, uspješni će biti oni brandovi koji znaju tko su im kupci te su ih sposobni neometano uključiti na sve kanale kako bi im pružili jedinstveno i nezaboravno korisničko iskustvo.

CX Leader Circle ekskluzivna je konferencija koja služi kao platforma za diskusiju o posljednjim trendovima u upravljanju korisničkim iskustvom te njihovom utjecaju na razvoj poslovanja, a održava se u Austriji, Češkoj, Mađarskoj, Bosni i Hercegovini, Srbiji, Sloveniji i Hrvatskoj.

Još jedna u nizu konferencija u organizaciji tvrtke Oracle održana je u hotelu Esplanade Zagreb početkom ožujka, a ovoga je puta okupila tržišne influencere i predstavnike velikih kompanija kojima je primarni zadatak briga o korisničkom iskustvu.

Konferenciju je otvorila Patrycja Buks, Oracle voditeljica razvoja prodaje, koja je u kratkom uvodnom govoru istaknula glavne benefite CX Leader Circle konferencija kao i softverskih rješenja koje Oracle nudi.

Experience economy pojam je koji se danas sve više koristi, a ukazuje na važnost pružanja iskustva visoke vrijednosti za krajnjeg kupca i isticanje kako je prošlo vrijeme kada je bilo dovoljno samo nuditi proizvod ili uslugu.

Muhamed Hadžić, voditelj razvoja poslovanja u tvrtki Oracle, u svojem je predavanju govorio o važnosti prepoznavanja mikro trenutaka tijekom cijelog korisničkog putovanja; prepoznavanju signala iz okoline, pravovremenoj reakciji i personalizaciji proizvoda ili usluga odnosno prilagođavanju potrebama krajnjeg korisnika. Osnova svakog dobrog poslovnog modela su zasigurno kvalitetno sortirani i relevantni podaci, koji uz korištenje umjetne inteligencije i kvalitetnih analitičkih alata omogućavaju kreiranje personaliziranih iskustava za kupca, a to je upravo ono što Oracle nudi svojim klijentima.

Luka Baranović, direktor tvrtke humanact, održao je predavanje s naglaskom na važnost strateškog dizajna usluga te njihovu integraciju unutar velikih poslovnih sustava: kako razmišljati kroz usluge, kako pristupati dizajnu drugačije, kako stvoriti iskustvo i tako graditi dobro organizirani poslovni model u skladu s brandom i očekivanjima korisnika.

Konferenciju je presjekom cijelog nepredvidivog korisničkog putovanja i isticanjem njegovih ključnih točaka zaključila Anamarija Mlinarić, Oracle prodajna zastupnica za Adriatic regiju, a Damir Antunović, konzultant iz tvrtke Osir-Erpis sudionicima je demonstrirao kako povećati efikasnost prodajnih zastupnika korištenjem Oracle Sales Cloud rješenja.

Oracle poslovna rješenja omogućuju tvrtkama da iskoriste kontekst korisničkih podataka u realnom vremenu kako bi ponudili visoko personalizirano iskustvo u svakoj interakciji: od prvog susreta kupca i branda preko optimiziranog procesa kupovine do isporuke vrhunske usluge.

Više o Oracle CX uslugama u oblaku potražite na: https://www.oracle.com/applications/customer-experience/

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Završena isporuka prvih 20 novih niskopodnih tramvaja za ZET
PROMO

Završena isporuka prvih 20 novih niskopodnih tramvaja za ZET

ZET je dobio 20 novih tramvaja TMK 2400, najveća obnova u 15 godina! Novi tramvaji su moderni, udobni i održivi, a Zagreb ide korak bliže europskoj metropoli s učinkovitim javnim prijevozom
3Soma i Barcaffè snimili ludu blagdansku epizodu - Dekica ili istina!
PROMO

3Soma i Barcaffè snimili ludu blagdansku epizodu - Dekica ili istina!

Najgledaniji hrvatski podcast na TikToku donio blagdanski twist popularne igre Istina ili izazov
Gdje se kupuju najoriginalniji blagdanski pokloni za gurmane? Posjetili smo Harissu
PROMO

Gdje se kupuju najoriginalniji blagdanski pokloni za gurmane? Posjetili smo Harissu

Kad se dom ispuni mirisima klinčića, cimeta i naranče, znate da je vrijeme blagdana i darivanja. A najljepši pokloni nisu uvijek veliki ni skupi. Ponekad su to samo pažljivo složene sitnice koje najviše govore